Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Fluxuri de calatori si frecvente de circulatie la metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  

Ce parere aveti despre programul Metrorex-ului?
Foarte bun
6%
 6%  [ 10 ]
Bun
40%
 40%  [ 66 ]
Intre bun si nesatisfacator
32%
 32%  [ 53 ]
Nesatisfacator
14%
 14%  [ 23 ]
Foarte nesatisfacator
6%
 6%  [ 10 ]
Voturi totale : 162

Autor Mesaj
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Ian 2009 18:31:19    Titlul subiectului: 105014

Metroul vine mai rar până la vară

http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/837335/Metroul-vine-mai-rar-pana-la-vara/

Marți, 27 Ianuarie 2009


LUCRĂRI. Garniturile de tren de pe magistrala 1 plus 3 (Republica - Dristor 2) vor circula la intervale mai mari, din cauza lucrărilor de modernizare a instalațiilor de control în zona Basarab 1 - Dristor 2.

„Este vorba de lucrările care au început pe 22 septembrie 2007 și care au ajuns, în această perioadă, în zona Basarab 1 - Dristor 2. Vor fi unele întârzieri de unu sau două minute“, spune Mariana Petre, purtător de cuvânt al Metrorex. Lucrările ar trebui finalizate la sfârșitul lunii iulie. Călătorii vor fi informați cu privire la modul de circulație a trenurilor de către personalul de conducere a trenurilor și de către cel din stațiile de metrou.


Deci incepe iar distractia....De parca acum vine prea bine... Evil or Very Mad
Si de ce or continua sa denumeasca tronsonul Republica-Dristor 2 "magistrala 1+3" ca pe vremuri ?? Shocked ...Este o nebuloasa cu magistralele astea pana si la Metrorex in ograda...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 17 Sep 2009 19:40:58    Titlul subiectului: 117036

În Viena vine metroul la 5 minute (maxim) și ai lifturi și scări rulante peste tot. Deci poate merge tot poporu' cu metroul. La noi doar cei cu picioare bune au acces. În plus, metroul nostru circulă la 10-15 minute la orele de vârf. Cine o să meargă cu metroul de la Piața Sergiu Celibidache la Favorit cu metroul, când tot la o medie de 15 minute are transport de suprafață (în afara orelor de vârf, la ore de vârf se circulă mai des) și tot în 15 minute poate merge și pe jos?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 17 Sep 2009 19:47:44    Titlul subiectului: 117037

Stiu, acolo probabil ca trebuie si noi sa ajungem, numai ca la Viena nu au aruncat cate 6mil eur pe o singura garnitura de tren, circula bine-mersi cu trenuri destul de vechi (de ex pe U4, dar nici pe celalalte linii nu am vazut ce vedem la noi) si orienteaza banii catre extinderi si facilitati.
Si la noi intervalul era altul pana in 1989 si ceva timp dupa aceea. In ultimii ani s-au prostit mai ales pe M1 unde au cumparat un numar insuficient de garnituri, dar 15 min cred ca este exceptie, trebuie sa recunoastem ca in ultima vreme, de cand cu M3, se circula mai bine la ora de varf cel putin pe tronsonul comun. Si probabil ca s-ar fi circulat si mai bine daca s-ar fi bagat banii intr-un sistem de semnalizare care sa functioneze cum trebuie....
Pe M2 intervalul este foarte mic, uneori de doar 2-3 min, asa ca se poate.
Oricum metroul nu este ca sa te plimbi prin cartier, ci ca sa ajungi repede in centru sau in celalalt capat al orasului. Si intervalul preconizat pt Dr Taberei este de cca 5 min. Sa speram ca vor mai avea bani si pentru garnituri suficiente. In mod cert atunci cand se va da drumul la metrou va disparea o parte insemnata din transportul de suprafata.
Si tot legat de Viena, acolo U2 face o bucla asemanatoare cu ce este planificat la noi pt M5, bucla in care pe parcursul a 8 statii intalneste de 2 ori atat linia U1 cat si linia U4...Si nu se mai plange nimeni ca traseul este ocolit sau aiurea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 18 Sep 2009 06:54:55    Titlul subiectului: 117053

Dr2006 a scris:
În plus, metroul nostru circulă la 10-15 minute la orele de vârf.
Din nou exagerari pe forum. In orele de varf ieri la Iancului si apoi la Crangasi, metroul a venit la un interval de 6-7 minute. Rugamintea mea este sa nu se mai exagerati, si macar sa va documentati inainte de a posta.....
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 18 Sep 2009 10:24:10    Titlul subiectului: 117064

Guest, depinde si unde te aflii, daca esti pe Dristor2 - Eroilor, sau Republica - Nicolae Grigorescu (in aceste directii), trenurile vin pe la 7-9 minute, constant, insa daca ele au trecut pe tronsonul comun cu M3, in restul statiilor poate sa vina si la 5 minute si la 15 minute, pentru ca stiti sistemul imbecil de asteptat la statiile noduri, si acest lucru strica tot intervalul de succedare. Nici acum nu pricep de ce nu se merge pe regula "primul venit, primul plecat", mai ales la Eroilor...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 18 Sep 2009 10:25:31    Titlul subiectului: 117065

Crangasi si Iancului nu este tronson comun si, ieri la ora de varf (17-18 ) trenurile veneau la 6-7 minute. Daca nu credeti data viitoare o sa pozez ceasurile cand vine trenul in statie.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 18 Sep 2009 10:28:43    Titlul subiectului: 117066

Intervalul de succedare aratat de ceas se citeste cand trenul trece prin dreptul senzorului, adica dupa ce iese din statie, nu cand intra!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 18 Sep 2009 10:51:29    Titlul subiectului: 117070

Dar totusi de la 6 la 15 minute este o diferenta mare. Sa fim seriosi, si sa nu generalizam cand spunem ca exista intervale de 15 minute in orele de varf, nu este asa.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Vin 18 Sep 2009 10:53:18    Titlul subiectului: 117071

Anu trecut cand plecam de dimineata mai existau cazuri din luna in luna cand trenul venea in Costin Georgian sens Uniri si la 15 minute.Dar de obicei venea la 7-8-9 minute.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 18 Sep 2009 10:57:15    Titlul subiectului: 117074

Acest lucru am vrut sa il subliniez si eu, mai sunt si exceptii cand vine trenul la 15 minute in orele de varf, dar nu este ceva generalizat. Asa se intelegea din unele postari, faptul ca este ceva obisnuit ca un tren sa vina la 10-15 minute. Nu as fi avut interventiile astea daca nu eram in cunostiinta de cauza, circul des cu metroul, ultima oara chiar ieri. Acum si un interval de 6 minute in orele de varf este prea mare, trenurile ar trebui sa vina cam la 3 minute cand este aglomeratie maxima. Daca este mai greu de realizat pe M1/M3, macar pe M2 sa aiba acest interval.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 18 Sep 2009 17:43:18    Titlul subiectului: 117107

Reactor a scris:
Nici acum nu pricep de ce nu se merge pe regula "primul venit, primul plecat", mai ales la Eroilor...
In principiu ar trebui sa se circule un metrou M1 urmat de unul de M3, iar cum din diverse motive nu se poate asigura o succedare automata atunci se asigura succedarea prin stationare la peron. Un BM pe M1 poate sa vina (teoretic) la un interval mult mai mic decat poate sa vina o IVA pe M3 dupa cea anterioara. In general am vazut ca pe M1 se vine la 6-7 min in timp ce pe M3 se circula rar sub 7 min, mai ales cand trenul care vine este un BM (dupa cum se stie BM-ul circula mai prost pe tronsonul necomun decat o IVA si acest lucru mareste intervalul fata de trenul urmator )
Insa repet, asa era si inainte cand se circula alternativ Republica-Industriilor si Republica-D2, Industriilor avea prioritate. Nu stiu care este motivul, poate fi legat de lungimea mult mai mare a ramurii D2-Eroilor fata de Preciziei-Eroilor sau poate fi legat de timpul sensibil mai mare pe care in face un tren care pleaca de la linia 3 pana trece de triajul de la Eroilor fata de unul care pleaca de la linia 1, secunde care se adauga la timpul de plecare pentru garnitura urmatoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
diesel_power



Data înscrierii: 16/Sep/2008
Ultima vizita: 24/Aug/2016
Mesaje: 53
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 18 Sep 2009 18:13:18    Titlul subiectului: 117108

Eu nu circul prea des cu metroul, dar mi s-a intamplat de 2 ori sa vin cu metroul dinspre Politehnica la Eroilor, la peronul alaturat fiind oprit un tren de M1 si acesta din urma sa plece primul.
Corect mi se pare sa anunte prin paraitoarele alea de difuzoare care tren pleaca primul, ca poate nu merg mai departe de Nicolae Grigorescu si ma intereseaza sa ajung repede, nu sa astept inca 5 min pana se distanteaza trenul de M1 care tocmai a plecat de sub nasul meu.

Apropos de intervale de succedare pe M3, din ce am observat, in miezul zilei sunt cam 10 min, dar mi s-a intamplat sa astept si 12-13 min. Nu inteleg de ce nu scot mai multe IVE pe traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 18 Sep 2009 18:27:42    Titlul subiectului: 117110

Catre Sab: Inteleg ideea, dar uite un caz concret, saptamana trecuta: veneam dinspre Crangasi, ajunge trenul la Eroilor, ma uit la cronometru si afisa vreo 7 minute; zic bun, inseamna ca trebuie sa fi trecut trenul dinspre Preciziei, ca linia era libera, si ca cel in care ma aflu eu pleaca indata.
Dar nu... a stat 2 minute, vine un BM dinspre Preciziei, ia calatori, si eu ma uit ca idiotul cum pleaca din statie, eu ramanand in trenul initial. Pana am plecat s-au adunat vreo 6 minute de stat la Eroilor, ceea ce ar cam fi insemnat ca trenul din spatele lui sa astepte prin tunel sau pe la Grozavesti, al doilea tren din spate sa se pregateasca si el sa opreasca prin tunel sau sa stea mai mult in statie.
Acum intrebare: care era problema sa fi dat drumul la trenul de pe M1, daca cel de la Preciziei era suficient de in spate? Asa, s-a facut o gaura in fata si un ambuteiaj in spate, pe M1...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 18 Sep 2009 18:53:51    Titlul subiectului: 117112

Este interesant daca vedeai cat arata si celalalt cronometru de la linia1, poate la tine pe M1 erau 7min insa pe M3 poate era mai mult ca se mai intampla, asa cum spune si diesel_power.
Sau s-ar putea sa fie intr-adevar nevoie de un timp de "odihna" dupa atatea statii. Dupa cum probabil ati observat, BM-uri "se incing" destul de mult. De multe ori cand se facea transbordare la Eroilor se astepta putin si dupa ce lumea se urca in trenul de pe M1, ba chiar se astepta inca un tren de pe M3.
Insa eu nu inteleg alta ciudatenie....de ce de multe ori se mai sta si la Unirea. Zilele trecute am vazut o IVA spre AS care nu a primit verde decat dupa cca 7 min, in timp ce in spate un BM statea in spate in tunel chiar la intrarea in statie. Nu cred ca in 7 min trenul anterior nu trecuse de Timpuri Noi. Ori erau prea multe garnituri inainte si se "incurcau" una pe alta? ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 19 Sep 2009 12:29:27    Titlul subiectului: 117141

Astazi am vazut ceva foarte ciudat la Eroilor. Pe M1 nu mai venise metroul spre D2 de peste 10 min, a sosit o IVA care mergea spre D2 (pe spate scria "Anghel Saligny" Very Happy ), dupa care la 20-30 sec in urma ei a intrat un BM de Preciziei si dupa 30 sec de la plecarea acestuia a intrat un alt BM de data aceasta de D2. Asta da frecventa ... Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Grigorie



Data înscrierii: 05/Feb/2009
Ultima vizita: 10/Iul/2011
Mesaje: 43
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 19 Sep 2009 17:05:32    Titlul subiectului: 117148

Eu ieri in timp ce ma suiam la metrou la Piata Unirii 1 inspre Eroilor tocmai plecase din statie un BM inspre Republica, iar in tunel pana in Izvor am intalnit alt BM tot inpre Republica. Se pare ca nu mai respecta cu atata strictete regula alternarii sau poate a fost o exceptie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Mar 20 Oct 2009 11:41:16    Titlul subiectului: 118656

Luni seara ajung in Bucuresti cu IC 554 Suceava/Iasi - Bucuresti care ajunge la Gara De Nord la 23:14. Vreau sa stiu/spuneti daca mai pot ajunge dupa 23:18 de la Gara de Nord la Piata Uniri cu metroul sau cu vreun traseu RATB.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 20 Oct 2009 19:16:13    Titlul subiectului: 118678

Din experienta, ultimul metrou circula pana la Eroilor din pacate, si il prinzi doar daca trenul nu intarzie si te grabesti sa ajungi in statie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Noi 2009 08:34:34    Titlul subiectului: 119954

Ieri la ora 18:00 aglomeratie mare la Piata Romana pe sensul inspre Unirii. Desi trenurile veneau cam la trei minute, iar fluxul de calatori era foarte mare, totusi situatia nu ar fi fost atat de rea daca:
-calatorii nu s-ar fi grupat in jurul accesului catre usile metroului, aproape blocandu-i pe cei care vroiau sa coboare iesind astfel o invalmaseala destul de mare;
-in metrou calatorii ar ocupa tot spatiul, in zona usilor era aglomeratie foarte mare, in schimb pe culoare, intre usi era ceva mai liber. Dar majoritatea erau disperati sa stea langa usi sa nu rateze coborarea;
-majoritatea calatorilor asteapta in statii in zona aflata intre vagoanele 2-5, de obicei la capatul ramei este mai putina lume. Nebunia cea mai mare este la mijlocul peronului.
-lipsa de educatie a unor calatori si disperarea altora. Unii dintre ei se compoarta de parca ar veni sfarsitul lumii daca ar rata un metrou.

Cam asta este tabloul unei ore de varf, in statiile cu cel mai mare flux de calatori. Cred ca ar trebui reluate anunturile in mod civilizat catre calatori ca acestia sa foloseasca toate usile de acces. Si inca ceva, imaginati-va ce va fi dimineata cand toti acesti calatori vor trebui sa mearga pe sus, daca metroul va intra in greva generala de marti.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Aug 2010 17:24:39    Titlul subiectului: 132382

"24 august 2010

Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunță că, odată cu reluarea activității școlare și universitare, pentru a îmbunătăți condițiile de transport cu metroul, începând cu data de
01 septembrie 2010, circulația trenurilor de metrou pe Magistrala 2 Berceni - Pipera se va desfășura după un nou grafic de circulație prin care intervalul de succesiune a trenurilor la orele de vârf (6.45 – 9.00 și 16.00 – 20.00) va fi de 3 minute.
Totodată, reamintim publicului călător intervalul de succesiune a trenurilor la orele de vârf, pe celelalte trei magistrale de metrou :

* Magistrala 1 – Republica – Dristor 2 - intervalul de succesiune a trenurilor de metrou este de 6 minute pe tronsoanele Republica – Nicolae Grigorescu și Eroilor – Dristor 2, iar pe tronsonul Nicolae Grigorescu – Eroilor intervalul de succesiune este de 3 minute.
* Magistrala 3 - Anghel Saligny – Preciziei - intervalul de succesiune a trenurilor de metrou este de 6 minute pe tronsonul Preciziei – Nicolae Grigorescu și Eroilor - Preciziei, iar pe tronsonul Nicolae Grigorescu – Eroilor intervalul de succesiune este de 3 minute.
* Magistrala 4 - Gara de Nord - 1 Mai - intervalul de succesiune a trenurilor de metrou este de 7 minute.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mie 22 Sep 2010 08:04:15    Titlul subiectului: 6112 133826

Civilizatia trebuie sa porneasca de la noi, ca apoi sa ne considere si altii civilizati. Cu putin bun simt, s-ar putea rezolva multe din problemele transportului in comun din Bucuresti, care sta mai prost la capitolul asta decat multe orase din tara care sunt mult mai mici.

De putut se poate, trebuie sa se si vrea.

A nu se intelege gresit, dar nu vreau sa fie dur ceea ce am spus. Este un adevar, si ar trebui sa ne desteptam cu toti. NU o va face nimeni in locul nostru. Stiti cum se spune, un munte este mutat piatra cu piatra, iar lucrurule mari s-au facut cu pasi mici.

Hai sa schimbam ceva, hai sa indreptam lucrurile, pas cu pas, oricat de mic ar fi el.

Hai sa incepem cu respectarea regulilor scrise/nescrise ale transportului in comun: urcare & coborare din tren, urcare/coborare scari fixe si rulante, plata calatoriilor (chiar daca este scump, fiecare are obligativitatea sa o plateasca), circulatia in mod corect/corespunzator in statiile de metrou, pasaje, iesiri a.i. sa nu se creeze aglomeratii care se pot evita.

Cei care respecta deja toate astea, jos palaria in fata lor, cei care nu, ar fi timpul sa incepem sa le respectam, pentru ca ne respectam pe noi intai si apoi pe ceilalti participanti la calatorie.

Ca un exemplu: PU1, PU2, PV1, PV2, Universitate, PS, Aviatorilor; in aceste statii se creaza o buluceala la orele diminetii si ale serii, incat pur si simplu nu mai poti trece. De ce? Pentru ca lumea nu respecta putinul bun simt de a calatori civilizat:
- nu isi respecta sensurile de mers, de la faptul ca o iau pe partea stanga si in capul scarilor fac brusc dreapta, taind calea la toti oamenii;
- ocuparea in mod inegal a scarilor rulante;
- citirea ziarelor in mijlocul cailor de acces, citirea telefoanelor in mijlocul cailor de acces, si incurcand circulatia calatorilor;
- statul si cautatul abonamentului/cartelei in fata turnichetilor, in loc sa lase persoanele sa treaca;
- oprirea in fata turnichetilor si cautatul/bagatul/scosul din genti, impiedicand calatorii sa aiba acces spre peronul statiei;
- stationarea in fata usilor fara a lasa calatorii sa coboare din tren;
- stationarea in dreptul usilor in tren, desi persoana coboara abia peste n statii;

Daca din acestea s-ar rezolva macar 25%, atunci fluxurile de calatori vor fi mult mai bine splitate, nu s-ar mai crea imbulzeli, in special asemenea celor de la PU (1&2) si PV(1&2) care sunt cele mai tranzitate statii.
La fel intra in discutie si statia Crangasi, unde accesele de la tramvai nu fac fata tranzitului de la tramvai la metrou, desi existand si varianta acceselor traditionale, mai ales ca unul din ele este la 5 metri de statia tramvaiului, despartite de un semafor.

La fel, in statiile de tranzit, cineva a decis ca este bine sa amplaseze suportii de ziare, fix in zonele de tranzit, unde lumea se opreste buluc pentru un ziar gratis, pe care il citesc 5minute si apoi il lasa in metrou, sau aruncat pe jos, pe scaune. Daca acesti suporti ar fi amplasati la nivelul peronului, s-ar putea degaja spatiile de tranzit (PU1 si PU2).

Al doilea lucru care ar imbunatati fluxurile de calatori ar fi regandirea sistemelor de turnicheti, amplasarea lor si cel mai important functionarea lor. Din pacate va mai trece o vreme pana se vor monta aparate touchless si cartelele necesare.

Fluxurile actuale sunt create de locatiile de tranzit si intersectare cu transportul de suprafata, si tine foarte mult de accesul de la suprafata. O mai buna gandire a accestor accese: amplasare, modalitate de validare calatorie, si buna civilizatioe a fiecarui calator, ar putea duce la o mai buna valorificare a tuturor statiilor si va genera un transport public accesibil tuturor, in conditiile in care ar trebui sa acopere zonele uzitate ale orasului intai si apoi zonele de dezvoltare ulterioara, ceea ce la noi se intampla exact pe dos (de ce, stie toata lumea).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Oct 2010 07:59:34    Titlul subiectului: 134515

Saptamana asta am avut patru zile la rand drum de la Iancului la Crangasi sau Eroilor si retur de la Crangasi la Obor. Din ce am constatat, fluxul de calatori nu este constant, in ciuda faptului ca trenurile aveau cam aceeasi frecventa. De exemplu daca in primele doua zile la ora 17-18 Piata Victoriei era aglomerata, trenurile se umpleau indiferent daca mergeau inspre Gara de Nord sau in celalalt sens inspre Dristor II, a treia si a patra zi, erau mai putini calator decat in primele doua zile, pe sensul spre gara chiar daca am fost la acel interval orar.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Oct 2010 08:47:44    Titlul subiectului: 134521

Probabil depinde si de cate trenuri vin sus sa lase calatorii in Piata Victoriei, care isi continua drumul spre Dristor sau spre Crangasi, am observat ca pe M2 intervalul se strica destul de usor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 02 Iun 2011 20:55:48    Titlul subiectului: 144268

Nu pot sa-mi dau seama de ce pe sectorul Dristor 1 - Piata Unirii, trenurile stationeaza intre 1 si 3 minute. Am fost cam in toate intervalele orare... De regula, coincidenta sau nu, mecanicul inchide usile numai dupa ce soseste trenul din directia opusa!
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Vin 03 Iun 2011 08:11:07    Titlul subiectului: 144285

Acelasi lucru se intampla si la statia Politehnica pe M3, uneori si la Eroilor.
"Comic" este ca de multe ori stationeaza 2-3minute la Politehnica, dupa care mai stationeaza inca 2-3minute la Eroilor.

Apropo, astazi orele 08:10 - 08:15 a fost perturbata circulatia intre Eroilor si Izvor. Mecanicii anuntau doar ca este un incident / defectiune. Are cineva detalii?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 5 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community