Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Fluxuri de calatori si frecvente de circulatie la metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  

Ce parere aveti despre programul Metrorex-ului?
Foarte bun
6%
 6%  [ 10 ]
Bun
40%
 40%  [ 66 ]
Intre bun si nesatisfacator
32%
 32%  [ 53 ]
Nesatisfacator
14%
 14%  [ 23 ]
Foarte nesatisfacator
6%
 6%  [ 10 ]
Voturi totale : 162

Autor Mesaj
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 14 Noi 2007 23:03:42    Titlul subiectului: 84791

fider a scris:
Infrastructura de pe M2 permite bine-mersi intervale sub 3 minute ce pot cobori chiar si sub un minut.
Fara suparare mi se pare o utopie orice interval sub 2 minute. Atat pentru ca nu exista suficienta cerere dar mai ales din motive tehnice - distanta de siguranta intre trenuri in tunel, timpul necesar opririi in statii pentru imbarcare/debarcare calatori. Iar interval de sub 1 minut... asta deja e o imposibilitate fizica, ma refer la un interval 'de croaziera', adica la mai multe trenuri (sa zicem de la 4-5 in sus) care trec fiecare la acel interval si nu la cazuri izolate cand un tren sta in coada altuia si intr-adevar poate pleaca la 2 minute de primul.

As accepta povestea cu intervalul de 1 minut jumatate - 2 minute daca as vedea sa zicem 6 trenuri in 10 minute pe ceas, dar ma indoiesc profund ca se intampla asa ceva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
freyutz



Data înscrierii: 04/Oct/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2010
Mesaje: 63
Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)

MesajTrimis: Mar 20 Noi 2007 17:50:27    Titlul subiectului: 00000 84887

Are cineva idee de ce la orele de varf tot exista intervale mari pe M1?
Teoretic...nu ar trebui sa se intample asta...aceasta magistrala are 19 trenuri Bombardier in momentul de fata, plus IVA vreo 10 trenuri chiar nu se poate cobori sub 3 minute?, mai ales seara cand deja la Eroilor sa sta pe scari...Sad

Inca ceva...am observat ca se scot niste IVA de la naftalina...

Pana acum rame cu parbrizul retras nu am vazut in exploatare decat 003 si 005...

Astazi de dimineata am vazut o rama complet curata fabricata in 1979 cu numarul 011 legata de alte 2 rame perfect nemazgalite...credeti oare ca incearca scoaterea de la naftalina si rodaj pt functionarea pe tronsonul Industriilor-Linia de Centura?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 20 Noi 2007 17:58:57    Titlul subiectului: 84888

De fiecare data cand am mers pe M1 in orele de varf, la statia Unirii metroul sta mai mult timp din cauza aglomeratiei si din cauza faptului ca toti oamenii vor sa se aglomereze in primul tren. Mecanicul anunta: -Va rog frumos folositi toate usile de acces, dar degeaba.
Un alt loc unde se aglomereaza este statia Dristor 1 unde este corespondenta cu Dristor 2, dar si statii ca Titan, Piata Victoriei II, Crangasi sau Eroilor.
Cu cat statiile sunt mai aglomerate cu atat vor stationa mai mult trenurile in ele, mai ales in cele unde coboara foarte multi calatori din tren, si apoi urca la fel de multi (valabil mai ales pentru statiile de corespondenta intre magistrale).
Desi eram copil, tin minte scene cu metrouri supraglomerate in 1988-1989 la Piata Unirii 1. Nu mai tin minte atunci ce frecventa aveau trenurile, si cum incercau cei de la Metrorex sa rezolve problemele datorita aglomeratiei, in aceea perioada cand calatoreau zilnic 1 milion de oameni cu metroul.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tomberonul



Data înscrierii: 29/Iun/2006
Ultima vizita: 15/Iul/2014
Mesaje: 82
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 21 Noi 2007 09:40:55    Titlul subiectului: 84901

freyutz a scris:
Are cineva idee de ce la orele de varf tot exista intervale mari pe M1?
Teoretic...nu ar trebui sa se intample asta...aceasta magistrala are 19 trenuri Bombardier in momentul de fata, plus IVA vreo 10 trenuri...

Magistrala NU are 19 trenuri Bombardier, pentru ca din lotul nou s-au pus in functiune doar 18, din care 2 sunt luate pentru M2 (Londra si Paris). Deci sunt 16 bombardiere pe M1, dar care nu circula toate pentru ca mai sunt si defecte. IVA sunt doar 6, deci ar trebui sa fie 22 in total, ceea ce e total insuficient.
Dar nu e de mirare, vazand dispretul cu care toate firmele/regiile ce efectueaza prestari de servicii catre populatie isi trateaza clientii in tara asta. Indiferent de domeniu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
altmarius



Data înscrierii: 04/Iul/2007
Ultima vizita: 04/Sep/2014
Mesaje: 15
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 21 Noi 2007 11:56:17    Titlul subiectului: 84911

Guest; Frecventa era aceeasi - dovada ca in mentalitatea conducerii Metrorex nu s-a schimbat nimic in 18 ani. Acceasi aglomeratie infernala, aceeasi succesiune a trenurilor la 6 minute in orele de virf si la 10-12 minute in rest. Acelasi dispret fata de calatorul, care fie nu are putere financiara "sa-si cumpere masina mica", fie pur si simplu nu vrea sa intre in traficul infernal din Bucuresti - dar care, el, calator cu metroul, plateste un serviciu prost facut. Dar n-as acuza doar metroul. RATB-ul procedeaza identic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
freyutz



Data înscrierii: 04/Oct/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2010
Mesaje: 63
Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)

MesajTrimis: Mie 21 Noi 2007 16:20:16    Titlul subiectului: 84915

Intr-o zi acum vreo 1 saptamana am stat sa astept pe cineva (care din intamplare a intarziat) la statie Eroilor...iar in intervalul cat am asteptat au trecut spre Republica nu mai putin de 7 IVA unul dupa celalalt...si chiar si 16 trenuri cate sunt tot ar fi arhisuficiente daca ar circula toate...iar faza cu defectiunile...sincer nu este permis la un tren de 6 milioane de euro care nu are nici macar un an..si ei zic ca au perioada de viata de 30 ani Question
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 08/Mai/2023
Mesaje: 311
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 22 Noi 2007 14:16:01    Titlul subiectului: 84934

Ieri la Grigorescu, pe la 7 si 15 AM trenul in care ma aflam eu si 1400 de alti calatori a stationat vreo 5 minute si apoi a dat anuntul ca se retrage. Am fost transferati in trenul de la linia cealalta care a plecat si el dupa ceva vreme. Cei din trenul acela au mai asteptat sa vina un alt tren spre Titan. Trenul era un Bombardier, nu m-am uitat insa la serie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Joi 22 Noi 2007 17:44:20    Titlul subiectului: 84945

In ultima instanta, problema este cu mult mai profunda: metroul preia si fluxul de calatori care paraseste RATB. Problema este macar in proportie de 50% determinata de acesta situatie, si asta pentru ca se perpetueaza inca ideea proasta conform careia metroul trebuie sa nu fie dublat de transportul de suprafata cu atat mai mult in cazul in care este tramvai sau metrou usor. Daca se realizeaza culoare pentru tramvai si metrou usor delimitate de trafic se rezolva 80% din problemele de "migratie" la metrou. Calatorii au in general o reticenta in a folosi transportul subteran sau orice mijloc cu opriri rare pentru ca nu ofera legaturi directe in punctele de interes, si se stie bine asta. De aceea, daca exista o legatura directa cu transportul de suprafata iar intervalul de succedare si durata parcursului sunt acceptabile si relativ predictibile, este perfect.

Voi ilustra putin o situatie tipica:
Universitate (Piata Rosetti) - Obor la ora 16

Metrou:
1) mers pana in statie la metrou Universitate (pasaj oribil, neprimitor)
2) metrou pana la Victoriei, aglomeratie, nervi, posibil pierderea metroului de pe M3 din motive de aglomeratie
3) mers inghesuit pana la Obor
Timp total: minim 15 minute, obisnuit 25 minute
Nervi, aglomeratie, frustrare

RATB:
1) mers 5 minute pe jos pana la Sfantul Gheorge sau Calea Mosilor
2) tramvaiul 21, 4 statii (in sistem metrou usor)

Timp total: 10-15 minute
Mai relaxat

Partea proasta: 21 nu va fi modernizat cu cale separata, asa ca in loc sa se inghesuie oamenii in 66 vor prefera sa faca ocol cu metroul si sa se inghesuie in el, iar unii dintre noi sa spuna ca daca se pun vagoane la 2 minute se rezolva ceva cu aglomeratia. Nici vorba. Vor fi si mai multi care vor alege metroul pentru ca nu e chiar atat de aglomerat in locul unei solutii mai directe cu RATB.

Metroul devine suficient de aglomerat in ultima vreme si de dificil incat nu mai este demult o experienta placuta. Ce conteaza este daca ajungi sau nu in timp util unde iti propui iar cheltuielile de transport si confortul sunt la un nivel acceptabil. Aglomeratia, lipsa de aer si calatoria aproape imposibila pot face ca macar uneori sa existe si alte solutii decat metroul sau masina personala, mai ales pentru cei care nu sunt atat de sedentari. Nu trebuie uitat ca metroul nu ofera intotdeauna legaturi directe, iar unele dintre trasee sunt facute in timp mai scurt combinand si alte mijloace, indiferent de ora, daca se adopta traseul cel mai potrivit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Noi 2007 21:41:08    Titlul subiectului: 85048

Intotdeauna un tanar va alege metroul, oricat de rare ar fi statiile si oricate scari ar fi de urcat Razz E mai liber, e mai "underground" si e complet lipsit de mentalitatea RATB (cu batranii care te bat la cap sa le cedezi locul... cu aia care urla sa mai urci o treapta etc Smile)
Am vorbit de tineri, pentru ca traiesc in mijlocul lor. Folosim metroul chiar daca liceul e la 2 statii de autobuz de statia de metrou la care coboram (Iancului -> Izvorul Rece). Confortul la metrou este foarte foarte ridicat. Sunt rare cazurile in care nu prind un loc (fie pe scaun, fie intr`o pozitie comoda in picioare), si nu ma plang de schimbat magistralele/ de urcat scarile... e prea devreme... Smile
Traseul meu este urmatorul
6:40 - Armata Poporului
6:50 - Eroilor
7:20 - Iancului
De la Eroilor prind intotdeauna scaun. La Crangasi se aglomereaza putin. La Gara se aglomereaza la greu. La Victoriei se sparge gasca, iar la Iancului vagonul ajunge aproape gol Razz
Pe partea asta e ok. Presupun ca pe partea Eroilor - Unirii e urat rau, dar nici acolo nu e ca in RATB. Cobor la universitate cand ma grabesc spre scoala, si nu mi s`a intamplat niciodata sa nu mai incap in metrou (desi schimb 3 cand o iau pe varianta asta).
stfp a scris:
Iar interval de sub 1 minut... asta deja e o imposibilitate fizica, ma refer la un interval 'de croaziera', adica la mai multe trenuri (sa zicem de la 4-5 in sus) care trec fiecare la acel interval si nu la cazuri izolate cand un tren sta in coada altuia si intr-adevar poate pleaca la 2 minute de primul.
Este cat se poate de posibil...
Pe la orele 4-5 intervalul de succedare la Victoriei 2 este de 1:30 - 2:00 Razz
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 29 Noi 2007 11:05:19    Titlul subiectului: 85094

Flo a scris:
Am vorbit de tineri, pentru ca traiesc in mijlocul lor. Folosim metroul chiar daca liceul e la 2 statii de autobuz de statia de metrou la care coboram (Iancului -> Izvorul Rece). Confortul la metrou este foarte foarte ridicat. Sunt rare cazurile in care nu prind un loc (fie pe scaun, fie intr`o pozitie comoda in picioare), si nu ma plang de schimbat magistralele/de urcat scarile... e prea devreme... Smile
Daca ai fi mers la ora 7 dimineata, cu greu incapeai in primul metrou. Principalul motiv pentru care calatorii "migreaza" de la RATB la metrou este rapiditatea. Asa aglomerat si inconfortabil cum este, metroul nu se blocheaza in intersectii, nu are probleme cu masinile care ii taie calea, etc.
Uneori mai astepti si dupa metrou mai mult de 10 minute, dar nu se compara cu ce se intampla cu transportul de suprafata, unde poti sa parcurgi o statie si in 30 de minute (cel mai bun exemplu, intersectia dintre Stefan cel Mare si Lizeanu in orele de varf). Pana si 41 cu propria sa cale de rulare, se blocheaza in intersectii, ceea ce nu este cazul metroului.
Flo a scris:
Traseul meu este urmatorul
6:40 - Armata Poporului
Ia sa pleci tu de la ora 7 jumate din Armata Poporului, cand tot "poporul" pleaca la servici si pe urma mai discutam despre cat de "cool" si "underground" este metroul.
La cat am circulat cu metroul la orele matinale, pot sa iti spun ca pana la 7 dimineata, hai 7 si 20 e mai gol, pe urma invazie. Mai ales pe sectorul Armata Poporului-Eroilor, cand multi calatori "fug" de blocajele de pe Iuliu Maniu, la metrou.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mie 12 Dec 2007 20:40:39    Titlul subiectului: 85705

Daca se rezolva problema circulatiei la suprafata, majoritatea populatiei va alege transportul de suprafata, poate si din cauza "blatului" care se face la greu pe RATB, dar si faptului ca metroul nu asigura decat o parte a capitalei!

In ultimile zile am observat o usoara ritmicitate pe M1 cu trenuri venin minim la 2 minute si maxim la 6 minute ceea ce este un lucru bun pentru M1 care a devenit una din cele mai aglomerate magistrale!Sa speram ca aceasta ritmicitate nu va fi ceva temporar si se va mentine asa!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
freyutz



Data înscrierii: 04/Oct/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2010
Mesaje: 63
Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)

MesajTrimis: Sâm 19 Ian 2008 23:37:25    Titlul subiectului: 87305

Avand in vedere ca trenurile Astra nu aveau un loc de sine statator, nu se poate zice ca erau specifice unei anumite magistrale..

Referitor la calea de pe M2...raspunsul este ca si asa calea este avariata mai mult decat o uzura normala...
Despre calea de pe M1 nici nu mai vorbesc acolo unde la macaze sina este mancata efectiv..Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 02 Feb 2008 11:23:38    Titlul subiectului: 00000 88092

De aproximativ o luna s-a mai imbunatatit ritmicitatea pe M4, astfel ca timpul de asteptare in statii dela 10-12 minute s-a micsorat la 4-6 minute. Si asta datorita introducerii a unei rame de 6 vagoane care circula alaturii de cele doua rame de 4 vagoane!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Iasmin



Data înscrierii: 26/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 81
Locație: Bucuresti 5 (Rahova)

MesajTrimis: Mie 13 Feb 2008 21:12:22    Titlul subiectului: Intervale intre trenurile de metrou 88562

Cum poate metroul sa circule la 1 minut? Uitati-va la poza, am facut-o la Brancoveanu, pe M2.


Imag274.jpg
 Descriere:
o garnitura de metrou a circulat la 1 minut, la ora 17.21. priviti in poza
 Mărime fișier:  188.41 kb
 Vizualizat:  de 13519 ori

Imag274.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 14 Feb 2008 21:51:23    Titlul subiectului: 88676

Distanta dintre trenuri nu era de 1 minut pentru ca trenul din imagine probabil abia sosea in statie. Urma sa deschida usile, sa coboare + urce pasagerii, inchida usile si sa plece, la care se mai adauga si timpul intre momentul plecarii si resetarea contorului.

Deci adevaratul interval dintre cele 2 trenuri se putea observa doar stand in statie, asteptand plecarea acestui al doilea tren si notand ultima valoare a contorului inainte de resetare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Iasmin



Data înscrierii: 26/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 81
Locație: Bucuresti 5 (Rahova)

MesajTrimis: Vin 15 Feb 2008 12:47:10    Titlul subiectului: 88695

Sambata 9 februarie 2008, ora 17 si ceva pe M1 se circula cam la 7 -8 .
De regula in timpul saptamanii pe M4 se circula la 7 minute, sunt 3 sau 4 ganituri de 4 vagoane. Ar putea sa mai bage 1 adica sa fie 5, ca stationeaza 2 in remiza la Gara de Nord 1, dar nu ma pot baga in politica de la Metrorex. Nu poate sa circule foarte des pentru ca tunelurile se suprapun inainte si dupa Basarab.
Jos o sa va arat o poza care am facut-o la Piata Unirii 1, pe 12 februiarie 2008, ora 19 si ceva.
Fluxul de calatori care a coborat din cele 2 garnituri, una IVA si alta Bombardier (aceasta nu se vede ca era sub mine).



Imag227.jpg
 Descriere:
Ora 17.13, sambata, metroul circula la 7-8 minute
 Mărime fișier:  145.19 kb
 Vizualizat:  de 13382 ori

Imag227.jpg



Imag267.jpg
 Descriere:
Multimea de lume se imbulzea spre iesirea din statie
 Mărime fișier:  233.42 kb
 Vizualizat:  de 13382 ori

Imag267.jpg



Imag268.jpg
 Descriere:
Iva pleaca din statie. Cum de nu-s vopsete aceste vagoane???
 Mărime fișier:  190.36 kb
 Vizualizat:  de 13383 ori

Imag268.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Iasmin



Data înscrierii: 26/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 81
Locație: Bucuresti 5 (Rahova)

MesajTrimis: Vin 22 Feb 2008 19:05:02    Titlul subiectului: 88978

Invazie de Astra pe M1, ieri; erau cel putin 10 IVA. Un Bombardier statea in Crangasi, Viena. Nicosia tot in probe era. Il plimba toata ziua. La 1 Bm trecut treceau 2 IVA. Bataie de joc din partea lor. Seara pe la 6.30 la Eroilor era un metrou in remiza, Industriilor-Eroilor, si s-a retras unu la Industriilor. N-aveai loc pe peron Confused , si orice metrou care intra in statie trebuia sa clasoneze si sa mearga fff incet. Pe M1 Intre Piata Unirii si Crangasi nu merge Atp si nici Otp, pentru ca de obicei cand punea frana te zgaltaia. Lui Copenhaga i-au reparat usa.


Imag506.jpg
 Descriere:
1111-2111, Viena stationa in Crangasi.
 Mărime fișier:  276.62 kb
 Vizualizat:  de 13173 ori

Imag506.jpg



DSC00033.JPG
 Descriere:
Iva in remiza de langa linia 3 la Eroilor.
 Mărime fișier:  73.66 kb
 Vizualizat:  de 13173 ori

DSC00033.JPG



DSC00034.JPG
 Descriere:
Iva in remiza de langa linia 3 la Eroilor.
 Mărime fișier:  76.66 kb
 Vizualizat:  de 13173 ori

DSC00034.JPG



DSC00036.JPG
 Descriere:
Asteptau sa intre Iva de pe M3 ca sa pelce spre Industriilor
 Mărime fișier:  64.9 kb
 Vizualizat:  de 13173 ori

DSC00036.JPG



DSC00059.JPG
 Descriere:
Iva pe M3, se chinuia sa inchida usile si sa plece spre Politehnica. Cred ca o sa ajungem ca la Japonezi, si o sa angajeze oameni care ii impinge:)):))
 Mărime fișier:  60.47 kb
 Vizualizat:  de 13173 ori

DSC00059.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
freyutz



Data înscrierii: 04/Oct/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2010
Mesaje: 63
Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)

MesajTrimis: Sâm 23 Feb 2008 01:31:46    Titlul subiectului: 88999

Remiza de langa linia 3 de la Eroilor se numeste Linia 5

Accesul in/din statia Eroilor se face incet indiferent de ora este limitare la 15km/h deoarece se schimba toate macazele din punctul Y al statiei. Se vor reconfigura.

Pe M1 nu avem sistem ATP si ATO implementat (nu OTP) iar daca erai in 1113-2113 Copenhaga este posibil sa fie din vina trenului..(in ultima vreme se simt zdruncinari puternice in el si multe lucruri neobisnuite)

M1 se va echipa cu ATP si ATO in viitor..trebuiesc schimbate semafoarele, trebuie realizata configuratia finala a macazelor, trebuie instalate balize in statii, trebuie schimbata calea de rulare.

Abundenta de IVA am sesizat-o si eu...si va fi si mai mare abundenta de IVA pe M1 intrucat 1109 si 1110 vor pleca si ele pe M2 in viitorul apropiat, iar din Industriilor incep sa iasa trenuri unul dupa altul (mai ceva ca CH PPC din URAC)Razz

Remiza de la Eroilor nu cred sincer ca va fi pt BM...doar s-a facut o reconfigurare a macazelor...dar nu sunt sigur daca vor tine BM.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Vin 29 Feb 2008 21:45:50    Titlul subiectului: Programul Magistralei I partea I (Pantelimon-Dristor 2) 89321

Astazi am umblat prin zona Aviatorilor si am decis sa merg spre Universitate luand metroul, cum astazi este 29.02.2008 si am vrut ca pe cartela mea de metrou sa fie scrisa si data aceasta care apar la fiecare 4 ani, un eveniment mai deosebit... In timp ce cumparam biletul am vazut cateva pliante cu programul si harta Metrorex-ului. Fiindca sunt distribuite gratuit, am luat si eu unul. Am rasfoit si am gasit programul metroului. Asa ca aici vreau sa fac un fel de prezentare referitor la programul metroului. O sa incep cu Magistrala I, apoi cu a II-a, a III-a si o sa opresc la programul Magistralei IV (culorile sunt la fel ca cel de pe harta de pe pliantul respectiv).

Magistrala I (Pantelimon-Dristor 2) - programul de luni-vineri

    Pantelimon-Dristor 2

    Statia Primul tren Ultimul tren

    Pantelimon 05:09 22:10
    Republica 05:01 23:05
    Costin Georgian 05:03 23:07
    Titan 05:05 23:09
    Nicolae Grigorescu 05:08 23:12
    Dristor 1 05:10 23:14
    Mihai Bravu 05:12 23:16
    Timpuri Noi 05:15 23:18
    Piata Unirii 1 05:07 23:30
    Izvor 05:09 23:32
    Eroilor 05:02 23:35
    Grozavesti 05:04 23:37
    Semanatoarea 05:02 23:39
    Crangasi 05:05 23:42
    Basarab 1 05:08 23:44
    Gara de Nord 1 05:01 23:47
    Piata Victoriei 2 05:04 23:50
    Stefan cel Mare 05:07 23:52
    (Bucur) Obor 05:00 23:55
    Piata Iancului 05:03 23:57
    Piata Muncii 05:06 23:59
    Dristor 2 --:-- --:--

_________________


Ultima modificare efectuată de către bogdanpopescu la Vin 29 Feb 2008 22:40:08, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Vin 29 Feb 2008 22:39:30    Titlul subiectului: Programul Magistralei I partea a II-a (Dristor 2-Pantelimon) 89328

Magistrala I (Dristor 2-Pantelimon) - programul de luni-vineri

    Dristor 2-Pantelimon

    Statia Primul tren Ultimul tren

    Dristor 2 05:04 23:04
    Piata Muncii 05:06 23:06
    Piata Iancului 05:08 23:09
    (Bucur) Obor 05:00 23:01
    Stefan cel Mare 05:02 23:14
    Piata Victoriei 2 05:05 23:17
    Gara de Nord 1 05:00 23:20
    Basarab 1 05:01 23:21
    Crangasi 05:05 23:25
    Semanatoarea 05:07 23:27
    Grozavesti 05:09 23:29
    Eroilor 05:02 23:20
    Izvor 05:04 23:22
    Piata Unirii 1 05:07 23:30
    Timpuri Noi 05:00 23:32
    Mihai Bravu 05:02 23:34
    Dristor 1 05:05 23:36
    Nicolae Grigorescu 05:07 23:39
    Titan 05:00 23:41
    Costin Georgian 05:02 23:44
    Republica 05:15 23:47
    Pantelimon --:-- --:--

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Vin 29 Feb 2008 22:52:33    Titlul subiectului: Programul Magistralei II partea I (Pipera-Depoul I.M.G.B.) 89332

Magistrala II (Pipera-Depoul I.M.G.B.) - programul de luni-vineri

    Pipera-Depoul I.M.G.B.

    Statia Primul tren Ultimul tren

    Pipera 05:03 23:05
    Aurel Vlaicu 05:05 23:07
    Aviatorilor 05:07 23:09
    Piata Victoriei 1 05:10 23:12
    Piata Romana 05:12 23:15
    Universitate 05:00 23:17
    Piata Unirii 2 05:04 23:30
    Tineretului 05:06 23:32
    Eroii Revolutiei 05:08 23:34
    Constantin Brancoveanu 05:10 23:37
    Piata Sudului 05:00 23:39
    Aparatorii Patriei 05:02 23:41
    I.M.G.B. 05:04 23:43
    Depoul I.M.G.B. --:-- --:--

_________________


Ultima modificare efectuată de către bogdanpopescu la Sâm 01 Mar 2008 16:58:55, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Vin 29 Feb 2008 22:58:32    Titlul subiectului: Programul Magistralei II partea a II-a (Pipera-Dep I.M.G.B.) 89333

Magistrala II (Depoul I.M.G.B.-Pipera) - programul de luni-vineri

    Depoul I.M.G.B.-Pipera

    Statia Primul tren Ultimul tren

    Depoul I.M.G.B. 05:05 23:05
    I.M.G.B. 05:07 23:07
    Aparatorii Patriei 05:09 23:09
    Piata Sudului 05:01 23:11
    Constantin Brancoveanu 05:04 23:13
    Eroii Revolutiei 05:06 23:16
    Tineretului 05:01 23:18
    Piata Unirii 2 05:04 23:30
    Universitate 05:06 23:32
    Piata Romana 05:08 23:34
    Piata Victoriei 1 05:00 23:37
    Aviatorilor 05:02 23:39
    Aurel Vlaicu 05:04 23:41
    Pipera --:-- --:--

_________________


Ultima modificare efectuată de către bogdanpopescu la Sâm 01 Mar 2008 16:59:28, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Vin 29 Feb 2008 23:04:35    Titlul subiectului: Programul Magistralei III (Industriilor-Eroilor) 89335

Magistrala III (Industriilor-Eroilor) - programul de luni-vineri

    Industriilor-Eroilor

    Statia Primul tren Ultimul tren

    Industriilor 05:01 23:04
    Pacii 05:03 23:06
    Gorjului 05:05 23:08
    Armata Poporului 05:07 23:10
    Politehnica 05:01 23:12
    Eroilor --:-- --:--

Magistrala III (Eroilor-Industriilor), programul de luni-vineri
    Eroilor-Industriilor

    Statia Primul tren Ultimul tren

    Eroilor 05:00 23:38
    Politehnica 05:03 23:40
    Armata Poporului 05:05 23:43
    Gorjului 05:07 23:45
    Pacii 05:09 23:47
    Industriilor --:-- --:--

_________________


Ultima modificare efectuată de către bogdanpopescu la Sâm 01 Mar 2008 16:59:55, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Vin 29 Feb 2008 23:11:51    Titlul subiectului: Programul Magistralei IV (Gara de Nord 2-1 Mai) 89336

Magistrala IV (Gara de Nord 2-1 Mai) - programul de luni-vineri

    Gara de Nord 2-1 Mai

    Gara de Nord 2 05:00 23:48
    Basarab 2 05:02 23:50
    Grivita 05:04 23:52
    1 Mai --:-- --:--

Magistrala IV (1 Mai-Gara de Nord 2) - programul de luni-vineri
    1 Mai-Gara de Nord 2

    1 Mai 05:00 23:48
    Grivita 05:02 23:50
    Basarab 2 05:04 23:52
    Gara de Nord 2 --:-- --:--

_________________


Ultima modificare efectuată de către bogdanpopescu la Sâm 01 Mar 2008 17:00:18, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 01 Mar 2008 00:41:17    Titlul subiectului: zzzzzz 89344

Nesatisfacator e putin spus pentru programul de circulatie Metrorex. In cursul sapatamanii sa stai cate 18-20 sau chiar 25 de minute in statie la Crangasi? E de NEACCEPTAT.
Numai cate trenuri era sa pierd din cauza asta... in orice zi si la orice ora vreau sa ajung la Gara cu metroul stau minim 10 minute in statie, iar daca am ghinionul sa pierd la mustata metroul... pai 15-17 minute cel putin stau si astept. Va dati seama ce se intampla la statiile cu flux mai mare de calatori, gen Unirii, Eroilor, Obor? Bine ca nu am drum prin zona aia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 2 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community