Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Fluxuri de calatori si frecvente de circulatie la metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  

Ce parere aveti despre programul Metrorex-ului?
Foarte bun
6%
 6%  [ 10 ]
Bun
40%
 40%  [ 62 ]
Intre bun si nesatisfacator
33%
 33%  [ 51 ]
Nesatisfacator
13%
 13%  [ 21 ]
Foarte nesatisfacator
5%
 5%  [ 9 ]
Voturi totale : 153

Autor Mesaj
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 1824
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 13 Ian 2018 10:29:21    Titlul subiectului: 193187

Imposibil să meargă numai până la Piața Sudului, nu are unde să reburseze. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 7027
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Ian 2018 08:51:33    Titlul subiectului: 193210

Si atunci de ce era trecut Piata Sudului si nu Berceni ? Ai o explicatie logica sau stii doar sa raspunzi la misto ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 6198
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 15 Ian 2018 09:55:50    Titlul subiectului: 193213

Asta e și senzația mea, că lui andrei11 îi place tare mult să pară interesant, de dă răspunsuri d-astea "misterioase", fără să dea și lămuririle necesare.

Așa cum tu, Emil, ai văzut cu ochii tăi că pe tren scria "Piața Sudului", și eu pot confirma că atunci când se întâmplă ceva, de regulă vreun incident, trenurile circulă fragmentat, pe segmente, și că am prins și eu astfel de trenuri.

Nu înțeleg de ce anume nu poate rebrusa trenul la Piața Sudului, fie pe macazurile de intrare, fie pe cele de ieșire din stație, poate, poate ne lămurește Andrei.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Mar 16 Ian 2018 16:04:58, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 1824
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Ian 2018 16:26:24    Titlul subiectului: 193216

1) Nu-mi place să fac pe interesantul, nu-mi stă în caracter.
2) Credeam că se cunoaște schema macazelor din zonă.
3) Recunosc, când se întâmplă vreun incident se poate fracționa magistrala, dar acest lucru se anunță destul de des în megafoanele stației / în trenurile de metrou.
4) Am cercetat rubrica de Incidente la Metrou de pe forumul concurent și nu a fost semnalat nici un incident.
5) Schema macazelor din zonă e prezentată în schiță.
6) O rebrusare la Sudului ar fi implicat un ecart între trenuri ( Sudului - Pipera ) de vreo 6 - 7 minute (pe puțin ). Repet, n-am auzit să fi avut loc vreun incident



1-15-2018 4-05-30 PM.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.36 kb
 Vizualizat:  de 1452 ori

1-15-2018 4-05-30 PM.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 7027
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 02 Apr 2018 07:58:57    Titlul subiectului: 194230

Una din problemele nerezolvate de la metrou ramane aglomeratia din orele de varf. Ce s-ar intampla daca, Doamne Fereste, ar fi putin fum in statie, cand este asa aglomeratie ? Ce s-ar intampla daca s-ar declansa o panica generala ?


Bucuresti, 30 martie (bis) 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.24 kb
 Vizualizat:  de 1276 ori

Bucuresti, 30 martie (bis) 002.jpg



Bucuresti, 30 martie (bis) 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.66 kb
 Vizualizat:  de 1276 ori

Bucuresti, 30 martie (bis) 003.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 7027
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 05 Apr 2018 07:21:07    Titlul subiectului: 194272

Programul metroului in noaptea de Inviere. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Cum vor circula metrourile de Înviere și de Paști

În noaptea de Înviere (7/8 aprilie 2018), trenurile de metrou vor circula intre orele 23:00 – 1:00 la un interval de aproximativ 10 minute, iar de la ora 1:00 până la ora 5:00 la un interval de 20 minute.
Pentru desfasurarea in siguranta a traficului este interzisa intrarea în statiile de metrou si in trenuri cu lumanari aprinse.

De asemenea, in perioada 6-9 aprilie 2018, trenurile de metrou vor circula pe Magistrala 1 (Republica-Dristor 2), Magistrala 2 (Berceni-Pipera) și Magistrala 3 (Anghel Saligny-Preciziei) la un interval de circa 9 minute, iar pe Magistrala 4 (Gara de Nord 2-Straulesti) cu schimbare la statia Jiului, la un interval de circa 10, respectiv 15 minute.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 7027
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Noi 2018 22:43:28    Titlul subiectului: 197090

Azi, la ora 8 jumate dimineata, o zi obisnuita la metroul bucurestean, la Piata Unirii II, sens spre Pipera.
Acum intreb si eu, asa se stimuleaza bucurestenii sa renunte la masina personala ?

Sincer eu am preferat sa ies de la metrou, sa dau 20 RON si sa merg cu taxiul pana in Agronomie, decat sa merg, la fel ca si chinezii Smile)))



Bucuresti, 9 noiembrie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.32 kb
 Vizualizat:  de 515 ori

Bucuresti, 9 noiembrie 002.jpg



Bucuresti, 9 noiembrie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.16 kb
 Vizualizat:  de 515 ori

Bucuresti, 9 noiembrie 003.jpg



Bucuresti, 9 noiembrie 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.38 kb
 Vizualizat:  de 515 ori

Bucuresti, 9 noiembrie 007.jpg



Bucuresti, 9 noiembrie 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.38 kb
 Vizualizat:  de 515 ori

Bucuresti, 9 noiembrie 007.jpg



Bucuresti, 9 noiembrie 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.9 kb
 Vizualizat:  de 515 ori

Bucuresti, 9 noiembrie 010.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 7027
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Noi 2018 22:54:13    Titlul subiectului: 197211

Se tot spune ca s-ar putea sa se reduca intervalul de timp dintre doua trenuri, pe M2, in orele de varf la un minut jumate. In conditiile, in care, un tren sta la Piata Victoriei, intre un minut ;i chiar 3 minute, pana sa urce&coboare toata lumea, cred ca este imposibil sa se asigure aceasta frecventa constanta, de un tren la un interval mai mic de doua minute.


Bucuresti, 14 noiembrie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.07 kb
 Vizualizat:  de 420 ori

Bucuresti, 14 noiembrie 005.jpg



Bucuresti, 14 noiembrie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.93 kb
 Vizualizat:  de 420 ori

Bucuresti, 14 noiembrie 006.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Dec/2018
Mesaje: 720
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Joi 15 Noi 2018 23:26:33    Titlul subiectului: 197217

Daca trenurile vin mai des nu o sa fie asa de multe calatori in statii, deci TEORETIC nu ar trebuii sa fie probleme. TEORETIC
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 13/Dec/2018
Mesaje: 571
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 16 Noi 2018 02:28:52    Titlul subiectului: 197221

guest a scris:
Se tot spune ca s-ar putea sa se reduca intervalul de timp dintre doua trenuri, pe M2, in orele de varf la un minut jumate. In conditiile, in care, un tren sta la Piata Victoriei, intre un minut ;i chiar 3 minute, pana sa urce&coboare toata lumea, cred ca este imposibil sa se asigure aceasta frecventa constanta, de un tren la un interval mai mic de doua minute.

Si la 3 minute daca ar veni, s-ar reduce din aglomeratie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 7027
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Noi 2018 14:06:38    Titlul subiectului: 197232

In orele de varf frecventa este de un tren la doua minute, dar din cauza aglomeratiei si indisciplinei calatorilor, trenurile pierd mult timp la Piata Victoriei, statia fiind si in curba. Astfel, la Piata Romana, de exemplu, mai mult ca sigur un tren nu va mai veni o data la doua minute.
Am asitat la cazuri cand un metrou a stat mai mult de trei minute la Piata Victoriei, sens spre Romana, din cauza imbulzelii. Urmatorul metrou, stationa inaninte de intrarea in statie asteptand sa plece primul tren.
Trebuie rezolvata intr-un fel problema de la Piata Victoriei, acolo se pierde mult timp cu imbarcarea&debarcarea calatorilor, din cauza aglomeratiei foarte mari, din orele de varf.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 13/Dec/2018
Mesaje: 493
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Noi 2018 23:03:31    Titlul subiectului: 197243

Singura solutie pe care o vad e marirea statiei in sine, e greu sa schimbi omul de la o anumita varsta, mai ales romanul, sa ca singura solutie fiabila si care are sanse sa functioneze e marirea statiei in sine.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 13/Dec/2018
Mesaje: 571
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 17 Noi 2018 02:55:15    Titlul subiectului: 197254

Da, mărirea stației este o idee bună.
Eu o vad dublată pe lungime, astfel încât să încapă doua metrouri unul după altul, astfel reducandu-se la jumătate aglomerația din stație.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 1824
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 17 Noi 2018 15:00:36    Titlul subiectului: 197263

Laughing Laughing Laughing
Nu știu cum vă vin ideile astea în minte !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 7027
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Noi 2018 22:56:24    Titlul subiectului: 197301

Intr-un articol foarte bun, dupa parerea mea, Dorin Stefan face o radiografie a cauzelor pentru care Bucurestiul a ajuns asa aglomerat. Propune niste solutii interesante pentru deblocarea orasului. Dupa ce veti citi artiolul astept dezbateri constructive, referitor la tematica acestui topic. Articolul se gaseste aici.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 1824
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 20 Noi 2018 16:00:50    Titlul subiectului: 197318

Către administrație, am preferat să copii articolul, în caz că dispare originalul de pe net...
Dorin Ștefan, arhitect: Deblocarea Bucureștiului depinde de construcția parcărilor publice, inelelor periferice, centurilor și de regândirea rețelei de gări
4 mai 2018 Autor: Roxana Petrescu
♦ Unul dintre cei mai cunoscuți arhitecți din România spune că marea problemă a Bucureștiului este lipsa spațiilor în proprietatea administrației, lucru care face practic imposibilă realizarea unor proiecte de interes public.

Dincolo de acest lucru, capitala României nu are nici în acest moment cadastrul finalizat, iar fără a avea o evidență exactă a tuturor imobilelor, reformarea orașului este aproape imposibilă.

Situația în care se află Bucureștiul azi oglindește de fapt întreaga țară, pu­ține orașe ale României fiind con­stru­ite pentru a răspunde unei logici a traiului în comun.

„România ca țară nu prea a avut planuri pentru dezvoltarea marilor orașe, decât cu anumite excepții. Zona Ardealului are ceva mai multă consistență în ceea ce privește organizarea orașelor. Bucureștiul însă nu are nici în acest moment cadastru. Orașele din Ardeal aveau acest lucru din vremea imperiului austriac. PUG-ul (planul urbanistic general) Bucureștiului nu se poate finaliza pentru că orașului îi lipsește cadastrul. De aici vine și marea problemă de construcție a Bucureștiului”, spune Dorin Ștefan, cel care deține biroul de arhitectură cu același nume.



Principala problemă

Dorin Ștefan este profesor la Universitatea de Arhitectură și Urbanism Ion Mincu, de semnătura sa fiind legate proiecte aproape emblematice ale Bucureștiului, ultimul fiind chiar Aviatorilor 8. Proiectul de lângă clădirea guvernului, finalizat anul acesta, a redat orașului una dintre cele mai remarcabile construcții executate în stil neoromânesc, vila Oromolu, și a adus în inima Capitalei o clădire de birouri cu o „fluiditate“ cu totul aparte.

De altfel, mai tot ce s-a construit în București sunt inițiative private, rezultatul nefiind însă cumva integrat într-o logică de dezvoltare a orașului programată de autorități. De aici au rezultat și marile probleme de aglomerație din ultimii ani. „Tot ce s-a întâmplat în București în ultimii 20 de ani reflectă dezvoltarea inițiativei private. Problema este că orașul nu are o infrastructură publică pe care să crească inițiativa privată, care să se dezvolte acolo unde managerii orașului o planificaseră din vreme.”

De ce s-a întâmplat acest lucru?

„Problema dintotdeauna a Bucureștiului este că tot teritoriul orașului este privat. Nu sunt spații care să aparțină orașului și care să deservească interesul colectiv. Acelea pe care le are fie au fost preluate în urma unor donații, acte rar întâlnite în istoria Bucureștiului, sau prin exproprieri. Această mentalitate este și în prezent. Privatul deține pământul, iar după Revoluție această mentalitate a devenit și mai importantă. Mai mult, după Revoluție a devenit foarte greu să mai afli istoria unor proprietăți. Legile proprietății private sunt în dezechilibru în raport cu legile urbanismului, în defavoarea urbanismului, a interesului colectiv. Bucureștiul nu are spații în proprietatea administrației prin care aceasta să poată realiza o gândire publică.”

Arhitectul spune că doar în perioada comunistă, în care tot pământul era al țării s-a făcut o sistematizare a întregului oraș, dar și aceasta a fost făcută cu prea puțină atenție față de istoria orașului.

„Astfel, în loc de a aduce unitate, acest proces a segregat orașul.”



Un oraș altfel

Bucureștiul de azi este însă rezultatul unei întregi istorii, caracterul atipic al orașului nefiind neapărat un atribut recent.

„Bucureștiul nu a fost croit după niște reguli raționale. Modul în care arată azi reflectă dezvoltarea organică a acestui oraș. Istoria de peste 500 de ani a Bucureștiului ne arată că acesta nu a fost croit de la început să fie un oras. Istoria Bucureștiului este de fapt istoria unor mahalale neordonate. Orașul acesta este o aglutinare de mahalale.”

Arhitectul spune că după o primă mahala, cea a calicilor, s-au adunat și stabilit și alte grupuri, sociale, meșteșugărești.

„De exemplu, când venea câte o breaslă în oraș, primul lucru pe care îl făcea era să ridice o biserică, apoi veneau casele, cârciumile, micile magazine, frizerul etc. De aceea avem azi în Bucuresti o mulțime de biserici care poartă numele unei bresle, cum este cazul Bisericii Olarilor”, explică arhitectul.

Dacă orașe precum Târgoviște sau Curtea de Argeș sunt gândite după o anumită structură, Bucureștiul a fost un fel de reședință forțată. „De exemplu, când Carol I a venit aici, nici măcar nu a putut regăsi o reședință princiară. La 300 de ani de la formarea orașului, nu exista o astfel de construcție pentru a găzdui un rege.“

Stabilirea Cotroceniului drept reședință regală a fost momentul de început pentru transformarea acestei comune uriașe formată dintr-o multitudine de sate. Prin anii 1900 s-au creat cele două mari bulevarde, Magheru și Carol. Astfel, mahalalele Bucureștilor au fost legate pe două direcții, est-vest, sud-nord. Aceasta este încă și astăzi o problemă a Bucureștiului și o supărare colectivă - tăierea bulevardelor. Recentul bulevard Berzei-Buzești, blocat undeva în zona Palatul Parlamentului – Cartierul Rahova, ar elibera de presiunea traficului zona centrală, de exemplu.”



Idei pentru Bucureștiul de azi

Arhitectul spune că mai sunt și alte soluții pentru deblocarea Bucureștiului.

„Cred că în acest moment urgența pentru deblocarea funcțională a Bucureștiului sunt parcările publice (în tot orașul) și realizarea inelelor periferice, centurile care să decongestioneze orașul în interior.”

Dorin Ștefan mai pune pe masă o soluție interesantă.

„Cred că ar mai trebui făcut un lucru și anume regândirea rețelei de gări a Bucureștiului. Gara de Nord trebuie și ea introdusă într-o logică a continuării călătoriei, nu trebuie să fie un punct terminal. Revitalizarea gărilor perimetrale, Progresul, Răzoare, toate pot contribui la eliberarea orașului. Parisul este poate cel mai bine echipat din acest punct de vedere pentru că rețeaua de metrou se întâlnește cu cea de căi ferate regionale, naționale și internaționale în inima orașului, desigur în subteran. Parisul este extraordinar de bine echipat. De aceea distribuția se face atât de bine. Noi, la București, astăzi, de ani de zile nu suntem în stare să realizăm o pasarelă pietonală în zona Pipera-Calea Floreasca. Despre asta vorbim.”

Orașul nu a dus niciodată lipsa de planuri de dezvoltare, acestea existând chiar din 1920, dar ele nu au fost bine aplicate, de multe ori și pe fondul unui management slab.

„Cred că Bucureștiul a avut doar câțiva primari care au înțeles problema orașului, Emilian Pake – Protopopescu, Dem Dobrescu”, mai spune arhitectul.



Un oraș fără legi

Managementul slab se vede mai ales la nivelul legislației și fără aceasta puține se pot schimba.

„Una dintre marile probleme ale Bucureștiului este lipsa unei legislații coerente în urbanism. În contextul în care nu există spații publice la dispoziție, singura soluție este cea a exproprierilor. Astfel, legea urbanismului pentru București trebuie corelată cu legea proprietății, a exproprierilor în interes public. Pentru că ne lipseste acest lanț legislativ, lucrurile se mișcă atât de greu.”

Legea metropolitană este o altă restanță.

„Toate comunele trebuie să intre într-o astfel de lege. Acum, din cauza faptului că nu există această lege, avem case acolo unde trebuia să fie străzi, centuri. Urgența în ceea ce privește realizarea acestor proiecte a expirat.”



Partea plină a paharului

Pe de altă parte, arhitectul spune că tocmai această dezordine face din București un oraș atât de interesant.

„Este un oras fără reguli și tocmai de aceea este și foarte viu. Bucureștiul este extradordinar de atipic. Până la urmă trebuie să existe și elemente compensatorii. Bucurestiul este foarte interesant și în arhitectură, avem o colecție de stiluri extraordinară. Străzile întortocheate din București sunt irepetabile.”

Dorin Ștefan își păstrează totuși optimismul în ceea ce privește capacitatea orașului de a integra cumva dezvoltările la care a asistat în ultimii ani, dar toate se vor întâmpla în ritmul...Bucureștiului.

„Proiecte sunt și la fel există și soluții. Din păcate (sau din fericire!?) rezolvăm problemele doar atunci când ne va ajunge cuțitul la os. Cert este că doar atunci când masa critică a dezvoltării private dă să explodeze vine și infrastructura publică să recupereze timpul și capacitatea pierdute.”
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 7027
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Dec 2018 12:13:26    Titlul subiectului: 197600

Pe Facebook, am vazut un filmulet despre aglomeratia de la statia Piata Victoriei, de pe M2, sens spre Piata Romana: https://www.facebook.com/iuliana.ghenu/videos/2475893152451491/

Am facut si doua print-screen-uri dupa filmulet.
Se poate vedea ca intervalul dintre doua trenuri a fost sub doua minute, iar „actiunea” a avut loc la ora 18:50, pe 5 decembrie.

Deci, concret, ce solutii s-ar putea adopta in acest caz ?



Aglomeratie metrou, print screen 000.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.45 kb
 Vizualizat:  de 150 ori

Aglomeratie metrou, print screen 000.jpg



Aglomeratie metrou, print screen 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  151.93 kb
 Vizualizat:  de 150 ori

Aglomeratie metrou, print screen 001.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 1824
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Dec 2018 12:41:42    Titlul subiectului: 197601

N-ai de unde să știi dacă înainte de filmuleț nu a fost o "pauză" de jumătate de oră !
Un comunicat, ceva oficial din partea Metrorex ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 7027
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 11 Dec 2018 15:08:28    Titlul subiectului: 197669

Pe ceas, arata ca nu a fost de un minut jumate intervalul fata de metroul preceden (poza 1). Dar nu stiu ce s-a intamplat exact inainte si metrorexul nu a dat nici un comunicat.
Dar, ieri pe magistrala 1, am patit urmatorul lucru. Eram la Iancului, mi-a scapat la mustata metroul spre Dristor 2. Dupa cate minute credeti ca a venit urmatorul ? Dupa 15 minute.........pe ceas. Asta la ora 17:35. I-am intrebat pe calatorii din metroul venit cu intarziere, daca a fost vreo defectiune ? Ei nu au stiut sa raspunda, dar mi-au spus ca asta este frecventa in orele devarf. Adica un tren vine si la 3 minute, dar si la 8-9 minute dar si la 15 !!!!
Cica mai baga un metrou, de la remiza din Gara de Nord, pentru „ranforsare” in orele de varf.
Totusi, de ce au fost 15 minute intre doua metrouri, pe M1, intr-o ora de varf ???
Dar probabil nu asta este grija principala a celor de la metrou ci............cum sa aiba salariul mai mare...........



Aglomeratie metrou, print screen 002 (zoom).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  11.9 kb
 Vizualizat:  de 91 ori

Aglomeratie metrou, print screen 002 (zoom).jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 7 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community