|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Lun 26 Mar 2007 11:33:23 Titlul subiectului: Opinii despre tramvaiele din România |
77881 |
|
Bucuresti: VxA/B - ok, simpatice, cred ca modernizate vor fi si mai bune.
Rathgeber - nemtesti, mi-a placut sistemul automat de inchidere a usilor si tocaria din lemn. Cu putin noroc si bani se puteau renova si mentine cateva pe traseu, iar restul pentru piese. Le-am prin si pe cele portocalii, acum nu stiu daca erau Rathgeber sau nu...
Tramvaiul acela gras pe 34 era tare hazliu.
EP - bune de casat. Eu mi le aduc aminte dupa revolutie in ce hal puteau arata.
Tatra - bune, cam zgomotoase si cu becuri falfaitoare
Brasov: VxA - intretinute in mod oribil. Unul dintre ele avea gaura in podea... Cum, necum, 20 ani au mers.
Duewag GT6M (sper ca am zis bine) - cele mai bune tramvie intalnite de mine personal. Cred ca este cel mai reusit model de tramvai de pe lumea asta. Usoare, placute, rezistente la o linie absolut apocaliptica (daca imi dati voie sa zic astfel), calde...simpatice.
Tatra - mi-a placut ca aveau scaune incalzite iarna si ca venind din germania erau dotate cu sisteme moderne de deschidere a usilor
Rathgeber
Constanta: V3AC- erau vai de capul lor, dar mergeau cu viteza la limita superioara de 50/h. _________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 29 Noi 2017 15:18:34 Titlul subiectului: |
192589 |
|
Nu stiu daca e locul potrivit, daca nu rog un admin sa mute mesajul la alt topic. Cred ca acest model ar fi perfect si pentru multe orase din Romania.
"CZECH REPUBLIC: Sole bidder Krnovské Opravny a Strojírny is to supply up to 16 Pragoimex EVO2 trams to Plzeò under a KC524m framework agreement.
The 100% low-floor two-section trams will be 21·7 m long. Pragoimex, which is majority-owned by KOS, has to date produced one EVO2 tram, which entered service in Liberec in 2012."
[url] http://www.metro-report.com/news/news-by-region/europe/single-view/view/trams-ordered-for-plzen.html [/url] _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|