Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 27 Noi 2007 09:46:30 Titlul subiectului: *Autobuze urbane non-RATB si discutii conexe |
85032 |
|
Imi aduc aminte de autobuzele particulare apartinand firmei Dali. Au circulat pentru o perioada scurta, prin 1993, cred. Unul dintre trasee avea capatul chiar la doi pasi de Piata Galati (piata Gemeni), la liceul Cantemir avea statia terminus, si mergea pana in comuna Voluntari (fiind o buna alternativa fata de maxi-taxiurile ce plecau de la Obor, sau fata de aglomerata linie 153). De asemenea mai mergeau de la Romana in Drumul Taberei. Autobuzele erau niste DAC-uri scurte, vopsite in mov, din cauza asta erau poreclite "panterele mov". Nu mai stiu cat costa biletul, dar nu erau asa pline ca autobuzele RATB-ului, fiind o alternativa destul de buna. Nu mai stiu exat motivul desfiintarii lor si nici ce s-a intamplat cu DAC-urile respective. _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
fider
Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Mar 27 Noi 2007 21:09:39 Titlul subiectului: |
85046 |
|
Domnule guest, hai sa nu regretam prea mult pe DALI. Nu zic, au fost frumusele acele DAC-uri mov ce au circulat prin primii ani dupa 90, dar nu erau cu adevarat autorizate si erau o incercare de a lua din publicul calator RATB. E adevarat, la acea vreme puteau ajunge in puncte de interes precum Arcul de Triumf, Aviatorilor legate de Drumul Taberei, pe care nici o linie RATB nu ajungea in mod direct la acea vreme. In timp s-au dovedit nerentabile si oricum erau ilegale neexistand un alt operator autorizat de transport la acea vreme la nivelul Municipiului Bucuresti in afara de RATB (cel putin din ce stiu eu)!
E bine sa stim ca DALI e in continuare cu bucurestenii. Ia sa vedem, cine ia bani din TOATE parcarile facute pe strazi (apartinand PMB) si cam orice parcare concesionata din Bucuresti? Afacere de afacere! |
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Mie 28 Noi 2007 11:09:34 Titlul subiectului: |
85060 |
|
La vremea cand mergeam exclusiv cu transportul in comun, satul de asteptat sau de mers cu 368'uri aglomerate, preferam autobuzul DALLI. Am regretat disparitia lui din Drumul Taberei.
Cel putin pe traseul Piata Romana-Drumul Taberei, putin imi pasa ce calatori lua si cui ii lua, din moment ce alternativa era ingramadeala in autobuze supra-aglomerate. |
|
Sus |
|
|
fider
Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Joi 29 Noi 2007 23:45:08 Titlul subiectului: |
85135 |
|
In conditiile in care dorim un transport civilizat si in bune conditii, nu cred ca putem spune ca nu conteaza ce folosim si cum se realizeaza serviciul de transport. Probabil ca unii ar mai sustine si acum transportul cu maxi taxi chiar daca este ilegal sau inghesuit in conditiile in care ii duce din punctul A in punctul B. Totusi conteaza banii dati de fiecare si toate taxele aferente iar daca ne batem joc de tot ce inseamna legalitate si ce se face din banii nostri ne furam caciula in purul spirit romanesc.
Daca vrem transport civilizat trebuie sa il promovam si sa il sustinem nu sa gasim solutii chiar ilegale doar ca sa rezolvam problema pe moment. Atitudini care au sustinut ilegalitatea in transportul public: neplata calatoriei, evaziunea fiscala, concurenta neloiala au dus la disparitia sau restrangerea lor in multe localitati. Asa pot spune: hai sa nu mai avem transport public: ne incurca masinile personale. Cat de departe ajungem? Aparent mai departe, dar in final ajungem mai rau ca inainte. |
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Vin 30 Noi 2007 11:38:32 Titlul subiectului: |
85165 |
|
Marea problema a maxi-taxi erau conditiile de transport, nu legalitatea functionarii. Tocmai faptul ca oamenii urcau in ele ca sardelele arata ca nu le pasa de licenta operatorului atat timp cat ii ducea unde vroiau.
Prin conditiile oferite si prin modul in care piratau traseele operatorului clasic de transport in comun, maxi taxi nu sunt foarte populare pe forum(uri).
Expresul Dalli mergea pe un traseu pe care mergeam foarte des, iar alternativa erau sardelele, varianta RATB, sau expresul, aproape gol. Diferenta era deci confortul. La vremea respectiva nu aveam carnet de conducere, deci nu era cazul de masina personala.
Partea cu legalitatea ma intereseaza doar in masura in care un serviciu ilegal mai e si de proasta calitate. Altfel, daca e ilegal sau nu, e treaba autoritatilor.
Este adevarat, a fost o solutie de moment. Din pacate, solutia de moment ulterioara pentru mine a fost mersul in fata, la usa 1, stiti voi unde. Dincolo de cabina nu s'a schimbat nimic fata de perioada expresului Dalli sau dinainte de el. |
|
Sus |
|
|
dolomynum
Data înscrierii: 30/Aug/2008 Ultima vizita: 16/Iun/2018 Mesaje: 61 Locație: Brasov; Bucuresti
|
Trimis: Mar 16 Dec 2008 22:01:08 Titlul subiectului: |
102598 |
|
In legatura cu autobuze urbane non-RATB: azi am vazut un Mercedes Conecto la P-ta Alexandriei, vopsit in alb (foarte asemanator cu un Citaro), nr de inmatriculare B-70-W??. Ma intreb cui ii apartine.
GK |
|
Sus |
|
|
andreea_78
Data înscrierii: 17/Dec/2007 Ultima vizita: 23/Iun/2015 Mesaje: 50 Locație: Bucuresti 3 (Nerva Traian)
|
Trimis: Mar 16 Dec 2008 23:01:42 Titlul subiectului: |
102606 |
|
Eu vad de multe ori, mai ales cand ma intorc de la munca autobuze care au legatura cu Academia de politie...mai demult aveau Rocar-uri dar cu timpul la ei au aparut atat unele Irisbus cat si de curand, noul model de Mercedes Conecto (care putin de offtopic daca mi se permite e o combinatie de Citaro cu Citaro 2 foarte reusita ar fi fost frumos si interesant ca RATB sa fi luat acest model in locul celorlalte ) si e posibil ca acel autobuz pe care l-ai vazut tu sa fie chiar unul care era a lor... |
|
Sus |
|
|
|