Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuze urbane non-RATB si discutii conexe

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Noi 2007 10:46:30    Titlul subiectului: *Autobuze urbane non-RATB si discutii conexe 85032

Imi aduc aminte de autobuzele particulare apartinand firmei Dali. Au circulat pentru o perioada scurta, prin 1993, cred. Unul dintre trasee avea capatul chiar la doi pasi de Piata Galati (piata Gemeni), la liceul Cantemir avea statia terminus, si mergea pana in comuna Voluntari (fiind o buna alternativa fata de maxi-taxiurile ce plecau de la Obor, sau fata de aglomerata linie 153). De asemenea mai mergeau de la Romana in Drumul Taberei. Autobuzele erau niste DAC-uri scurte, vopsite in mov, din cauza asta erau poreclite "panterele mov". Nu mai stiu cat costa biletul, dar nu erau asa pline ca autobuzele RATB-ului, fiind o alternativa destul de buna. Nu mai stiu exat motivul desfiintarii lor si nici ce s-a intamplat cu DAC-urile respective.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Mar 27 Noi 2007 22:09:39    Titlul subiectului: 85046

Domnule guest, hai sa nu regretam prea mult pe DALI. Nu zic, au fost frumusele acele DAC-uri mov ce au circulat prin primii ani dupa 90, dar nu erau cu adevarat autorizate si erau o incercare de a lua din publicul calator RATB. E adevarat, la acea vreme puteau ajunge in puncte de interes precum Arcul de Triumf, Aviatorilor legate de Drumul Taberei, pe care nici o linie RATB nu ajungea in mod direct la acea vreme. In timp s-au dovedit nerentabile si oricum erau ilegale neexistand un alt operator autorizat de transport la acea vreme la nivelul Municipiului Bucuresti in afara de RATB (cel putin din ce stiu eu)!

E bine sa stim ca DALI e in continuare cu bucurestenii. Ia sa vedem, cine ia bani din TOATE parcarile facute pe strazi (apartinand PMB) si cam orice parcare concesionata din Bucuresti? Afacere de afacere!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mie 28 Noi 2007 12:09:34    Titlul subiectului: 85060

La vremea cand mergeam exclusiv cu transportul in comun, satul de asteptat sau de mers cu 368'uri aglomerate, preferam autobuzul DALLI. Am regretat disparitia lui din Drumul Taberei.
Cel putin pe traseul Piata Romana-Drumul Taberei, putin imi pasa ce calatori lua si cui ii lua, din moment ce alternativa era ingramadeala in autobuze supra-aglomerate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Vin 30 Noi 2007 00:45:08    Titlul subiectului: 85135

In conditiile in care dorim un transport civilizat si in bune conditii, nu cred ca putem spune ca nu conteaza ce folosim si cum se realizeaza serviciul de transport. Probabil ca unii ar mai sustine si acum transportul cu maxi taxi chiar daca este ilegal sau inghesuit in conditiile in care ii duce din punctul A in punctul B. Totusi conteaza banii dati de fiecare si toate taxele aferente iar daca ne batem joc de tot ce inseamna legalitate si ce se face din banii nostri ne furam caciula in purul spirit romanesc.

Daca vrem transport civilizat trebuie sa il promovam si sa il sustinem nu sa gasim solutii chiar ilegale doar ca sa rezolvam problema pe moment. Atitudini care au sustinut ilegalitatea in transportul public: neplata calatoriei, evaziunea fiscala, concurenta neloiala au dus la disparitia sau restrangerea lor in multe localitati. Asa pot spune: hai sa nu mai avem transport public: ne incurca masinile personale. Cat de departe ajungem? Aparent mai departe, dar in final ajungem mai rau ca inainte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Vin 30 Noi 2007 12:38:32    Titlul subiectului: 85165

Marea problema a maxi-taxi erau conditiile de transport, nu legalitatea functionarii. Tocmai faptul ca oamenii urcau in ele ca sardelele arata ca nu le pasa de licenta operatorului atat timp cat ii ducea unde vroiau.
Prin conditiile oferite si prin modul in care piratau traseele operatorului clasic de transport in comun, maxi taxi nu sunt foarte populare pe forum(uri).
Expresul Dalli mergea pe un traseu pe care mergeam foarte des, iar alternativa erau sardelele, varianta RATB, sau expresul, aproape gol. Diferenta era deci confortul. La vremea respectiva nu aveam carnet de conducere, deci nu era cazul de masina personala.
Partea cu legalitatea ma intereseaza doar in masura in care un serviciu ilegal mai e si de proasta calitate. Altfel, daca e ilegal sau nu, e treaba autoritatilor.
Este adevarat, a fost o solutie de moment. Din pacate, solutia de moment ulterioara pentru mine a fost mersul in fata, la usa 1, stiti voi unde. Dincolo de cabina nu s'a schimbat nimic fata de perioada expresului Dalli sau dinainte de el.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dolomynum



Data înscrierii: 30/Aug/2008
Ultima vizita: 25/Mai/2017
Mesaje: 60
Locație: Brasov; Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Dec 2008 23:01:08    Titlul subiectului: 102598

In legatura cu autobuze urbane non-RATB: azi am vazut un Mercedes Conecto la P-ta Alexandriei, vopsit in alb (foarte asemanator cu un Citaro), nr de inmatriculare B-70-W??. Ma intreb cui ii apartine.

GK
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
andreea_78



Data înscrierii: 17/Dec/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2015
Mesaje: 50
Locație: Bucuresti 3 (Nerva Traian)

MesajTrimis: Mie 17 Dec 2008 00:01:42    Titlul subiectului: 102606

Eu vad de multe ori, mai ales cand ma intorc de la munca autobuze care au legatura cu Academia de politie...mai demult aveau Rocar-uri dar cu timpul la ei au aparut atat unele Irisbus cat si de curand, noul model de Mercedes Conecto (care putin de offtopic daca mi se permite e o combinatie de Citaro cu Citaro 2 foarte reusita Exclamation ar fi fost frumos si interesant ca RATB sa fi luat acest model in locul celorlalte Razz ) si e posibil ca acel autobuz pe care l-ai vazut tu sa fie chiar unul care era a lor...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community