Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Trasee de transport in comun din Sibiu. Modificari,Propuneri
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul SIBIU
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Sâm 28 Ian 2006 01:43:23    Titlul subiectului: 14163

T2-ul ala al tau e interesant. Exact T2 mi-a dat cel mai mult de cap.
T6 il prefer in varianta mea pt. ca T7-le meu ar rezolva problema legaturii V. Aurie -Rahovei -IPAS.
Ideal ar fi sa se introduca o linie de troleibuz pe VARIANTA VALEA AURIE. S-ar rezolva o groaza de probleme.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adryyan



Data înscrierii: 10/Ian/2007
Ultima vizita: 14/Noi/2015
Mesaje: 57
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 28 Ian 2006 12:52:34    Titlul subiectului: 14198

si o noua linie de troleibuz utila, as spune T10 ar fi ICEMENIR - Semaforului - Rahovei - Bd. Mihai Viteazu - Sala Transilvania STADION.
iar despre traseele A3 si A4 trebuie gandit alt traseu pentru a fii mai multi calatori, cartierul Tiglari nu are nici o legatura directa cu centru asa ca A4 ar fi bine sa circule pe Bd Coposu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Sep/2019
Mesaje: 1120
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 29 Ian 2006 02:26:19    Titlul subiectului: 14246

faza cu T10 e cam greu de realizat deoarece exista T5 care vine pana la rahovei...iar varianta lui silviu ar aduce T7 pana langa sala polivalenta...si in plus de asta din icemenerg nu vine nimeni la stadion...si ti ar mai trebui si ceva retea pana la stadion si in + de asta chiar si o intoarcere pe care ai realiza o greu in acel loc....in schimb cu autobuzul 4 ai perfecta dreptate...poate ca solutia ar fi doar o prelungire a traseului si pe bdul spitalelor...
revin cu alte idei....am inceput sa spun de trasee
TROLEIBUZE: 1,2,3,4,5,6,7,8,9
AUTOBUZE:10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29
TRAMVAI: traseul M care sa fie alcatuit din 2 vagoane motor si care sa faca legatura de la traseul 4 de troleibuz direct pana la MUZEUL satului astra ....si traseul R care sa fie alcatuit de un singur tramvai motor si care sa faca legatura directa a traseului de troleibuz 1 care sa vina direct de la gara cu destinatia RASINARI
as introduce si liniile rapide care sa aiba numerotarea de la 50 in sus...adica R50, R51,R52 si sa fie linii magistrale.
de asemenea as introduce si linii estivale...care sa fie un fel de rapide sau ore diferite(mult mai dese) in perioada vacantei (de vara sau de iarna), astfel autobuzul 22 de paltinis ar putea avea iarna 22E, sau autobuzul de ocna sibiului sa aiba vara linia 26E, sau balea 29E.
apoi as introduce linia C, linie care sa fie unica si sa circule in sistem circuit in orasul medieval sub denumire de CITYBUS cu pornire de la gara-parc tineretului-ghe.lazar-tipografilor-cetatii-tribunei-mitropoliei-piata cibin-gara.
liniile de noapte sunt de asemenea importante:acestea trebuie sa aiba tot un sistem magistrala si sa aiba plecare din gara la sosirea celor mai importante trenuri
N101 ar fi actualul traseu T1(Gara-Calea Dumbravii-M Viteazu-Rahovei-Cimitir)
N102 ar fi traseu Gara-Balanta-Imaia-V Aron-Rahovei-M Viteazu_calea Dumbravii-Argesului V Aurie
N103 ar fi actualul traseu T3(Gara-Strand-V Aurie)
N104 ar fi actualul traseu de autobuz 11 cu intoarcere la bricomat.
Traseele ar fi deservite de mijloace de transport cosmetizate intr o culoare a cerului instelat de noapte cu o luna...pe care sa scrie NIGHTLINER
Traseele N101-N103 ar fi deservite de troleibuze, iar N104 de autobuze.
as mai introduce si o linie speciala denumita CITY EXPRESS...pe scurt X si care sa faca legatura dintre aeroport si cele mai importante statii din centrul orasului si chiar hoteluri.
alte abrevieri de trasee
CS=Cursa Speciala(CS1, CS2, CS3...)
S=SCOALA
D=DEFECT
G=se retrage la Garaj
U=depanare ungator
si as mai introduce si linia CITYSIGHTSEEING
de asemenea as cosmetiza autobuze si troleibuze chiar cu elemente tipice din sibiu...vezi profilul turnurilor din sibiu...
De asemenea sloganul tursibului ar suna:
TURSIB-NOI MISCAM ORASUL! si ar fi cosmetizat pe partea de sus a tuturor autobuzelor si troleibuzelor (disponibile)
traseul 4 are un numar relativ scazut de calatori...si de aceea se practica si curse destul de rare...desi este unul din cele 2 trasee de autobuz care leaga tiglariul de oras...sau mai exact partea de nord a orasului...el este practic insa doar pana la gara...dar mai departe...din pacate nici unul din cele 2 trasee nu trec prin centrul orasului...de aceea sunt de parere ca traseul 4 ar putea veni de la gara mai departe spre spitalul municipal-piata unirii- si apoi pe sub blocul plomba pe stefan cel mare-balanta.
de asemenea traseul 6 ar putea fi prelungit din valea aurie spre cimitirul eroilor-hanul dumbrava-muzeul satului
traseul 12 este mai interesant introdus de a lungul intregului mal cibin pana la autogara 2...si probabil se va introduce in felul in care spun...atunci cand pe str. 9 Mai va fi sens unic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Mie 01 Feb 2006 23:44:49    Titlul subiectului: 14611

Lipseste autobuzul 4 barat ce a fost scos de cind cu Podul Garii, desi n-avea legatura cu acesta. Sa ne reamintim traseul acestuia: Tiglari -Terezian -Gara -Bilea -Stefan cel Mare -ICEMEnerg. De fapt, mai circula autobuze Tursib pe str. Bilea?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adryyan



Data înscrierii: 10/Ian/2007
Ultima vizita: 14/Noi/2015
Mesaje: 57
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 01 Feb 2006 23:55:14    Titlul subiectului: 14612

doar autobuzul 8 mai circula pe balea, traseul nu s-a schimbat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Sâm 04 Feb 2006 13:47:37    Titlul subiectului: 14907

adrayan a scris:
doar autobuzul 8 mai circula pe balea, traseul nu s-a schimbat.
Da, da, ai dreptate.
Traseul 8: Turnisor -A. Iulia -Banatului -Coposu -Bilea -COMPA -Balanta I
Simbata si duminica circula traseul 8 barat -traseu comun cu 8 si prelungire pe Calea Gusteritei -Podului -CEMA
Traseul 8 original: Turnisor -A. Iulia -Banatului -Coposu -Podul Garii -Strungului -IPAS -SEMBRAZ
O perioada 8-ul circula pe Milea -Semaforului
Din 01.02.06 traseul 3 a fost "scurtat": circula pe ruta Sembraz -Balanta -Podul Garii -Centru -Strand.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Sep/2019
Mesaje: 1120
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 15 Feb 2006 15:03:50    Titlul subiectului: 99999 15932

...am aflat ca traficul de pe gheoghe dima va fi inchis pentru refacerea soselei.astfel toate troleibuzele vor fi deviate pe varianta calea dumbravii-bdul mihai viteazu-rahovei, mai exact traseele T4 si T5.T1 va fi inlocuit TOTAL de autobuze, deoarece se va bloca si tronsonul calea dumbravii(de la giratoriul cu mihai viteazu) pana la hotel continental.aici soseaua va intra in reparatii capitale, se vor taia castanii si se va largi soseaua pe 4 benzi...astfel traseul 1 va fi inlocuit cu autobuze care vor circula deviat pe str. scoala de inot.se va renunta traseul T6 sau acesta va intra ca dublura a traseului T4 cu deviere spre valea aurie.
In situatia aceasta cred ca ar fi de dorit introducerea a 2 trasee de troleibuz in sistem circuit care sa aiba legatura cu gara...mai exact :Gara-Piata Cibin-Strand-Maramuresului cu deviere spre Argesului(deci ar trebui intervenit cu macaze de corelare a retelei pe zona respectiva)-calea Dumbravii-M Viteazu-Rahovei-Vasile Aaron-Balanta-Podul Garii-Constitutiei-Magheru-Gara.Sa le numim:53(pentru ca se compune in mare parte din traseul T5 si T3 cu directia spre 5 si urcare pe 3) si invers 84 (pt ca merge partial pe directia lui 8 si apoi pe 4)
Sunt doar cateva idei...nu cele mai bune...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mie 15 Feb 2006 15:22:55    Titlul subiectului: 15938

nici astia nu au invatat ca solutia nu e taierea copacilor si nici largirile aiurea ale strazilor? Va creste traficul in mod exponential in zona aceea. solutia este aplicarea de traffic control!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
hermann
Vizitator






MesajTrimis: Mie 01 Mar 2006 21:30:18    Titlul subiectului: 17306

o fi o eroare pe site-ul www.tursib.ro ca nu stiu despre acest nou traseu 112, sau poate chiar s-a introdus, dar pe unde?
Sus
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Sep/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 02 Mar 2006 09:46:37    Titlul subiectului: 17344

Linia 113. . .


M354-113-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.11 kb
 Vizualizat:  de 12028 ori

M354-113-002.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
hermann
Vizitator






MesajTrimis: Mar 07 Mar 2006 21:30:00    Titlul subiectului: 17829

Un nou traseu de la 1 martie linia 2 care face legatura Irmes-Tiglari
Sus
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Mie 08 Mar 2006 11:09:56    Titlul subiectului: 17873

Rationamentul directorului Tursib: traseul 113 are traseu comun cu T3 si 11 (evident, pe diferite portiuni). Putea sa-i zica si 8311 sau chiar T8T311!!! Asa a procedat si cu traseul 41.
hermann a scris:
Un nou traseu de la 1 martie linia 2 care face legatura Irmes-Tiglari
Da, fostul traseu 4barat: Tiglari -Terezian -Gara -Bilea -IRMES. Vedeam realizabil un T9 Piata Cibin -Rusciorului -11iunie -Gara -Magheru -Bilea -IRMES. Cap linie Moara Piata Cibin.
116 Valea Aurie -Cristianului -Bricomat -Continental. Ar trebui prelungit si T8 pina la Continental.
Din 27.02 str. Gheorghe Dima este inchisa pt. reparatii, astfel ca traseele T4 si T5 vor merge pe Calea Dumbravii -Bul. Mihai Viteazu -Rahovei. Tot din 27.02 sint autobuze pe T1 si T6.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Sep/2019
Mesaje: 1120
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 09 Mar 2006 00:27:15    Titlul subiectului: 17961

cea mai mare porcarie....adica...traseul 2 traseul 116, traseul 41, 113...e aiurea...dar deh...n avem ce face...fiecare si face damblaua cand ajunge la putere....bine ca nu a dat numere de trasee gen 1183 sau 6113...sa nu mai spun de politica destructiva ce este dusa la troleibuzele sibiene....s a renuntat rapid la deservirea a 2 trasee de catre troleibuze...T1 si T6...si asta pt ca pe calea dumbravii se sapa in vederea largirii strazii...se trimit soferii de troleibuze in concediu, pe trasee daca mai vezi in ore de varf aprox 10 troleibuze...intr un cuvant jos troleibuzele..cam asta este politica pe aici...speram sa nu dureze mult.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
hermann
Vizitator






MesajTrimis: Joi 09 Mar 2006 20:55:52    Titlul subiectului: 18032

In loc sa infinteze atatea noi trasee pe care circula doar un singur autobuz si acela doar la anumite ore, mai bine ar pune mai multe autobuze pe linile aglomerate.
Sus
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Sep/2019
Mesaje: 1120
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 19 Mar 2006 09:59:12    Titlul subiectului: 00000000000 18738

as fi tentat sa spun ca in sibiu merge foarte multa lume cu masina proprie si rentabilitatea traseelor nu mai este cea care era odata...oricum sustin pe deplin introducerea mai multor troleibuze pe traseele existente...este inadmisibil ca pe T1 sa fie doar 2 masini iar pe A17 sa fie 6....
Sibiul este al 15. oras ca marime din romania si are o populatie de 175.000 louitori....daca traversezi orasul...la picior iti ia cam o ora, o ora si un pic...de asemenea sibiul este orasul cu cele mai multe masini pe cap de locuitor...ceea ce ar fi o explicatie pentru circulatia rara a autobuzelor/troleibuzelor...am vorbit cu prieteni tot pe subiectul troleibuze...si am laudat faptul ca avem o retea unica in tara...componente siemens...dar raspunsul a fost...la ce bun daca tot rau circula troleibuzul...ca sa poti face ceva iti trebuie bani...si nu putini...trebuie sa creezi conditii de transport...si in sibiu...in afara de vreo 10 troleibuze care mai arata ca in elvetia acum 15 ani...nu prea mai ai troleibuze ca lumea...autobuze la fel...in afara de cele 40 de MAZuri...daca MAZurile se pot numi ok...fata de ce a avut sibiul inainte...este un salt...abia astept urmatorul...si apoi trebuie sa investesti enorm in EDUCAREA POPULATIEI: mai exact...nu mai merge cu aceleasi sisteme de taxare de acum 50 de ani(fara sa exagerez)...cu gauritul biletelor...ca stampilele celor aduse acum vreo 10 ani nu mai functioneaza...apoi cu introducerea de controlori...si o circulatie mai densa a mijloacelor de transport...asa se va putea face o corectare a imaginii si pe langa asta o modernizare...dar la toate ai nevoie de bani...
15 Minuten Takt sau cirulatia la interval de 15 minute...asta ar fi in prima faza un lucru care ar putea fi realizat de catre TURSIB....asta este adevarul...trebuie o circulatie mult mai desa...chiar daca goale...la inceput...asta pana depasesti faza de inceput...pana ajung oamenii sa cunoasca aceste lucruri....ideea e buna dar costisitoare...
ieri seara, adica sambata...pe la ora 23.30, deci catre noapte, mergeam cu masina prin oras.Eram cu cineva in masina care nu era din sibiu, si la intersectia Calea Dumbravii colt cu Dima urca troleibuzul 230 pe traseul T4.Persoana a fost surprinsa de faptul ca la ora aceea mai vezi un troleibuz...era ultima cursa, dar sincer si eu m am mirat...dar totodata mandrit...desi motive de mandrie noi avem destul de putine...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Sep/2019
Mesaje: 1120
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 19 Mar 2006 10:10:27    Titlul subiectului: 18741

...s a renuntat deja la acel barat...oarecum dl.
director Popa a ascultat de sfatul meu...dar e pacat ca nu s a insistat la o numerotare asemanatoare ca cea din timisoara...sau constanta...sau bucuresti...in sensul ca numerele traseelor de autobuze sa nu se suprapuna cu cele de autobuze...e o prostie sa vezi traseul de autobuz si de troleibuz 1...nu s a vrut renuntarea la acel T...si este rau pt ca faci efort sa schimbi ceva si vine "unul" cu ideile lui...ca ale lui is cele mai bune...cum poti sa mai schimbi un traseu T6...odata facut prost...nu stim...dar deh...omul trebuie sa si faca damblaua...e strigator la cer...ca vechiul traseu de troleibuz T1 este deservit de actualul traseu de autobuz 1....pt ca acesta intoarce la Hanul Dumbrava...este tot o masura asemanatoare cu cele din timisoara...din lipsa de troleibuze s au "bagat" autobuze...ce porcarie
traseul 1barat va deveni 1, 7 barat 7....se doreste achizitionarea a 5 autobuze articulate(putine dupa umila mea parere), 5 citybusuri, si aprox. 20 de autobuze scurte....dupa ce se pune pe picioare sistemul de autobuze, se va lucra si la cel de troleibuze...se doreste modificarea intregului sistem de intrare iesire din gara...se va moderniza reteaua pe tronsonul calea dumbravii:cimitir-hanul dumbrava si pe str. ghe dima.se pare ca doar de prin 2010 se va imbunatati situatia transportului in comun electric...da doamne sa nu se razgandeasca pana atunci.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Sep/2019
Mesaje: 1120
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 19 Mar 2006 11:35:19    Titlul subiectului: 18747

Iata si traseele actuale ale Tursibului
Autobuze:
1 GARA-SPITAL-TEATRU-CALEA DUMBRAVII-CIMITIR-HAN DUMBRAVA(MUZEUL SATULUI)si retur
acest traseul este, cum spuneam, vechiul traseul de troleibuz T1, numai ca facut in scarba, sau in bataie de joc, in sensul ca el circula in intervalul 9.30-19.30, doar 3 din curse urcand inca 1km pana la muzeul satului...interesant este faptul ca exista doar o singura masina...indiferent ca este ora de varf sau nu.
2 TIGLARI-STR.LUNGA-RUSCIORULUI-TECLU-GARA-BALEA-STEFAN CEL MARE-IRMESsi retur
un numar care vine sa incurce o eventuala numerotare a traseelor de autobuz incepand cu 10 cum am sustinut odata
sublinez faptul ca acest traseu circula doar in timpul saptamanii
3 STRAND-MARAMURESULUI-VRANCEI-TRANSILVANIEI-B.DUL VICTORIEI-TEATRU-SPITALELOR-CALEA GUSTERITEI-BALANTA-IPAS-HENRI COANDA-IMAIA si retur
circula O SINGURA MASINA dora in timpul saptamanii
4 TIGLARI-MAGHERANULUI-T.VLADIMIRESCU-RUSCIORULUI-TECLU-GARA-CONSTITUTIEI-CALEA GUSTERITEI-BALANTA-IPAS-HENRI COANDA-IMAIA
atat traseul 2 cat si traseul 4 circula doar in timpul saptamanii.daca traseul 2 are doar o masina, traseul 4 are 2 masini...dar asta doar in ore de varf...aceste 2 trasee se puteau comasa...si prelungirea traseului 4 ajungea pana la irmes...dar nu s a vrut...oricum rentabilitatea lor este negativa
5 GARA-SPITAL-TEATRU-B.DUL VICTORIEI-VALEA AURIE
clasicul traseu este de baza in timpul saptamanii circuland 4 masini iar in weekend 2.
6 TIGLARI-LUNGA-PIATA CIBIN-MCDONALDS-ALBA IULIA-MOLDOVEI-CRISTIAN-CALEA POPLACII-VALEA AURIE
acest traseu este "necajit' in weekend circuland doar o masina pana pe dupa amiaza
ar putea fi rentabil si in weekend daca s ar face prelungirea lui peste padurea dumbrava pana la hanul dumbrava-muzeul satului
7 BANATULUI-PIATA CIBIN-CALEA SURII MARI-VIILE SIBIULUI
acest traseu este un traseu preorasenesc, care circula cu o singura masina pe zi.s a renuntat la BARAT desi linia 7 facea legatura cu sura mare, traseu care a fost luat de TRANSMIXT...circula doar in timpul saptamanii
8 TURNISOR-ALBA IULIA-TEATRU-SPITAL-BALEA-STEFAN CEL MARE-HENRI COANDA-BALANTA
un traseu de baza...dar care in weekend se comaseaza cu traseul 10
linia 9 lipseste
10 STRAND-VICTORIEI-TEATRU-SPITAL-BALANTA-CALEA GUSTERITEI-GUSTERITA-TABACARIE
in weekend circula doar traseul 8 cu prelungire pana in gusterita...inainte ii spunea 8barat...acum nu stiu cum...dar nu m ar mira sa l numeasca 108
sau 810.
11 CEDONIA-MILEA-UNIVERSITATE-ALBA IULIA-CENTRUL INDUSTRIAL VEST
traseu de baza, mai ales cu extinderea orasului in ultimii 2 ani spre vest
12 PIATA CIBIN-GARA-SPITAL-TEATRU-MILEA-VASILE AARON-STEFAN CEL MARE-POLIFLEX
IN WEEKEND PLECARI DIN VIILE SIBIULUI, IAR DE DIMINEATA CIRCULA PANA LA OBOR SI NU PIATA CIBIN.
14 GARA-SPITAL-TEATRU-MILEA-SELIMBAR-BUNGARD
un traseu necajit ce mai trebuie deservit de tursib pt ca transmixtul nu e interesat de el.circula de 4 ori pe zi doar in timpul saptamanii
17 CIMITIR-SIRETULUI-CISNADIEI-IORGA-MIHAI VITEAZU-CALEA DUMBRAVII-UNIVERSITATE-ALBA IULIA-PIATA CIBIN-OBOR
TRASEU DE BAZA
22 GARA -TEATRU-HAN DUMBRAVA-RASINARI-CURMATURA-PALTINIS
circula doar de 2 ori pe zi
24 POPLACA-V. AURIE-VICTORIEI-TEATRU-GARA-PIATA CIBIN
32 GARA-SPITAL-TEATRU-VICTORIEI-ARGESULUI-CALEA DUMBRAVII-HAN-FABRICA DE COVOARE-CISNADIOARA-CISNADIE
in weekend nu circula
33 GARA-SPITAL-TEATRU-MILEA-SELIMBAR-MOHU-VESTEM
PREORASENESC
BOISOARA....ACEST TRASEU NU ARE NUMAR SI CIRCULA DE 2 ORI PE ZI
41 este un traseu intern care este format din traseul de troleibuz 4 si cel de autobuz 1 si face legatura dintre VALEA AURIE si XXL prin cimitir, calea dumbravii, mihai viteazu, rahovei
acum apar traseele INALTE
113 VALEA AURIE-CRISTIAN-ALBA IULIA-TAKATA
CIRCULA DOAR IN TIMPUL SAPTAMANII
116 VALEA AURIE-CRISTIAN-ALBA IULIA-CONTINENTAL
Troleibuze
T1 GARA-TEATRU-CALEA DUMBRAVII-MIHAI VITEAZU-RAHOVEI-DIMA-CIMITIR.acest traseu deserveste vechiul traseu de troleibuz T2 cu o prelungire pana la cimitir...este traseul problema....mult prea lung, mult prea putine masini.
T3 GARA_PIATA CIBIN_STRAND_VAURIE
T4 Han Dumbrava-Dima-Rahovei-V Aron-Balanta
T5 V Aurie-Argesului-Dima-Rahovei-V Aron-Irmes
T6 Balanta-Spital-Teatru-Calea Dumbravii-Argesului-V Aurie
T8 Comat-Turnisor-Piata Cibin-Gara
in prezent traseele T1 si T6 sunt deservite de autobuze datorita unor lucrari aparute pe calea dumbravii, iar T4 si T5 au o deviere de traseu datorita lucrariilor de pa str. Ghe Dima si circula pe calea dumbravii-mihai viteazu
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Sep/2019
Mesaje: 1120
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 19 Mar 2006 13:52:24    Titlul subiectului: 18752

erau vremuri cand troleibuzele si autobuzele circulau relativ pline pana la ora 12 trecute in noapte...ce i drept ca pe atunci stateai la rand sa ti achizitionezi o dacie, si ca aveai voie sa circuli duminica doar daca numarul masinii se termina in par sau impar...functie de saptamana...si se economisea la tot...de aceea peste tot autobuzele erau incarcate cu acele tuburi imense de gaz...erau ingenioase...cu acea criza am avut noi troleibuzistii mare noroc...se introduceu troleibuze pe rupte...erau linii de noapte...imi aduc aminte ca intr o noapte era autobuzul 16 in gara noaptea la 3jumatate...si eu eram nemultumit, copil fiind, ca nu ma duc cu troleibuzul acasa...astazi insa...situatia este la subzistenta...de ce nu mai sunt troleibuze...pai...1.e scump curentul, diferenta dintre motorina si curent fiind aceeasi 2.troleibuzele sunt foarte scumpe, ROCARUl falimentand, au trebuit achizitionate multe second haduri la care apare incet uzura, 3.intretinerea e si ea scumpa si nu fac referire numai la retea ci si la personalul angrenat in intreg sistemul.4.rentabilitatea tuturor mijloacelor este foarte scazuta datorita tarifelor mici ale taxiurilor...4 persoane mergand mai bine cu taxiul la serviciu decat cu troleiBUSUL pentru ca dau tot atat...
Hai sa ne luptam cu sistemul...bun venit in euROpa
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
hermann
Vizitator






MesajTrimis: Dum 19 Mar 2006 15:46:41    Titlul subiectului: 18762

Trebuie facute si alte trasee, A4 are doar 15-16 calatori, A7 7-8 calatori, ori desfintarea lor
oameni s-au obisnuit de mai de mult sa circule cu taxiurile. Inainte de Johannis traseele de baza (A12 SI A17) aveau urmatorul program: L-V frecventa in statie la 40 min, S-D pana la ora 13 la 30 min si dupa din 120 min in 120 min. Acum aceste trasee circula din 20 min in 20 min si nici acum nu e bine.
Sus
hermann
Vizitator






MesajTrimis: Lun 20 Mar 2006 21:37:30    Titlul subiectului: 18840

despre traseu T6 ar fi bine sa il prelungeasca pana la IPAS SEMBRAZ, ar fi cu siguranta mult mai multi calatori si astfel traseul ar deveni rentabil.
Ce porcarie pe T1. Au bagat 2 autobuze si alea din cand in cand, cateodata mai ramane doar 1, eu cred ca ori habar nu aveti la cum se circula ori nu va pasa. RUSINE TURSIB si "transportului civilizat" pe care nu vreti sa il faceti.
Sus
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Sep/2019
Mesaje: 1120
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 21 Mar 2006 00:27:43    Titlul subiectului: 18862

interesant este ca pe fostul T1 circula traseul de autobuz 1 (fost 1barat) exact pana la ATENTIE Hanul Dumbrava....doar 3 sau 4 masini urca pana la muzeu...de ce nu se baga dinnou T1 troleibuz asa cum era odata...ca sa poata veni tot omul din cimitir in oras ca lumea...iar pe mihai Viteazu sa intre dinnou T2...asa cum era...of...cat timp mai trebuie sa treaca...
in viziunea catorva, cred ca traseul 1 ar putea face o floare pe milea prin vasile aron si apoi pe colarov in cedonia, mihai viteazu si apoi ciresica...atunci rentabilitatea acestui traseu ar fi MAXIMA...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Joi 06 Apr 2006 14:03:18    Titlul subiectului: 20122

SC Tursib în sprijinul călătorilor
SC Tursib SA anunță onorata clientelă că, urmare a lucrărilor de reparații ale străzilor din Sibiu și devierilor de trasee anunțate în presă, conducerea societății caută soluții care să vină în sprijinul călătorilor.
Anunțăm în acest sens publicul călător că abonamentele pe traseul T1 (pentru plecarea din Gară) sunt valabile și pe autobuzul 5 până la Universitate. De la Universitate și până la stația Cimitir abonamentele pentru traseul T1 sunt valabile și pe autobuzul 17.
Pe linia T1, pentru retur (Cimitir-Gară), abonamentele pentru autobuzul 17 sunt valabile pentru tronsonul Cimitir-Universitate, iar abonamentele pentru autobuzul 5 sunt valabile pe tronsonul Universitate-Gară.
Această situație se menține până la terminarea lucrărilor de reparații de pe Calea Dumbrăvii și de pe strada Gh. Dima.
Conducerea Societății Tursib mulțumește publicului călător pentru înțelegere și caută în continuare soluții în avantajul călătorilor.

ziarul Tribuna Sibiului, 06.04.06
Oare directorul Tursib e... calator?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Sep/2019
Mesaje: 1120
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 08 Apr 2006 00:19:58    Titlul subiectului: 20283

pai 1 barat circula din ora in ora...o singura masina pe un traseu principal...si doar 3 curse pe zi merg pana la muzeu...restul intorcand la hanul dumbrava...exact vechiul traseu T1...si doresc acest lucru...nu pt mine...ci pt acei oameni care vor sa ajunga in mod direct si mai rapid in oras, ne mai ocolind prin tot mihai viteazu si venind inghesuiti pt ca "chipurile" numai asa e rentabil...adica 20 de ani a fost rentabil T1 si T2 asa cum erau...iar acum o persoana face cu T1 din cimitir pana la gara mai mult decat trenul din gara sibiu pana la seiica mare(o comuna la 32km de sibiu spre medias)...actualul T1 este arhi aglomerat...si muuuult prea lung...avand un parcurs de aproape 8km cu doar 2 masini...si acum gandeste te ca mai sunt si multi alti oameni care vor sa mearga la cimitir sau la hanul dumbrava sau la zoo...de ce prin mihai viteazu???e ca si cum te ai duce din sibiu in valcea pe brasov...ca numai asa ar fi rentabil...aiurea...T2 nu ar avea rost daca T1 ar pastra actualul traseu
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
hermann
Vizitator






MesajTrimis: Joi 20 Apr 2006 16:02:48    Titlul subiectului: 21037

Tursib prelungeste programul linilor de transport in noaptea de inviere, autobuzul 1b va fi suplimentat cu 1 autobuz si va avea program pana la 4 dimineata.
Sâmbãtã, 22 aprilie 2006, pe toate traseele din municipiul Sibiu se va circula în conformitate cu programele de sfârșit de sãptãmânã, ne-a informat ieri, conducerea societãții Tursib care aduce la cunoștința sibienilor urmãtoarele modificãri, valabile în perioada Sãrbãtorilor de Paște.
Suplimentar, pe traseul 1b (Garã - Muzeul Satului), între orele 21.00 - 04.30 vor circula douã autobuze cu plecãri la "fix" și la "30 min" ( ultima plecare de la Muzeul Satului - la ora 4.00).
Pe traseul 5, autobuzul cu plecare la ora 22.00 din Garã își va continua programul pânã la ora 24.00, când se va retrage la garaj din garã.
Pe traseul 8b, autobuzul cu plecare la ora 22.00 din Turnișor își va continua programul pânã la ora 24.00, când se va retrage la garaj din Turnișor, iar pe traseul 12, autobuzul care pleacã la ora 21.00 din piața Cibin iese de pe traseu la ora 24.00 când se retrage la garaj din piața Cibin.
Duminicã, 23 aprilie 2006, pe traseele din municipiul Sibiu se va circula între orele 10.00 - 20.00, dupã cum urmeazã:
traseul T1 - douã autobuze la o frecvențã de 30 de minute;
traseul T3 - un troleibuz la o frecvențã de 60 de minute;
traseul T4 - douã troleibuze la o frecvențã de 30 de minute;
traseul T8 - un troleibuz la o frecvențã de 60 de minute
traseul 5 - douã autobuze la o frecvențã de 30 de minute
traseul 8b - douã autobuze la o frecvențã de 60 de minute
traseul 12 - douã autobuze la o frecvențã de 45 de minute ( Piața Cibin - IRMES - retur)
traseul 17 - douã autobuze la o frecvențã de 40 de minute.
Luni, 24 aprilie 2006, pe toate traseele din municipiul Sibiu se va circula în conformitate cu programele de sâmbãtã - duminicã, iar de marți, 25 aprilie mijloacele de transport în comun revin la orarele obișnuite. http://www.tribuna.ro/index.php?m=2&sid=5755
Sus
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Sep/2019
Mesaje: 1120
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 23 Apr 2006 11:54:03    Titlul subiectului: 21171

eu nu stiu cum cauta conducerea tursib solutii...pt ca ele sunt simple dar nu sunt aplicate...e chiar asa greu sa se introduca un simplu T2 cum era...poate cu prelungire pana la ciresica...si un T1 care sa faca legatura pe vechiul si clasicul traseu...ofof...mai mai...
am fost placut surprins sa vad circuland toata noaptea autobuzul 1barat...erau 2 masini care plecau la fix respectiv jumate din gara respectiv muzeul satului....si era destul de plin...un semn ca daca ar fi intens mediatizata o linie de noapte...ea ar avea chiar succes...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul SIBIU Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 2 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community