Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Trasee de transport in comun din Sibiu. Modificari,Propuneri
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul SIBIU
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 05 Dec 2005 10:21:26    Titlul subiectului: Propuneri trasee 5393

Odata cu redeschiderea podului garii se introduce un nou traseu de troleibuz T6.Acesta va pleca din Valea Aurie si va ajunge la Balanta.Ideea este proasta dar e bine ca se introduce troleu si nu autobuz.
Se introduce si o noua linie de autobuz:linia 41 pe traseul Cimitir-Calea Dumbravii-Pta A.Vlaicu-Bdul M Viteazu-Pta Rahovei-Rahovei-DN1-XXL
traseul 41 circula pe traseul XXL-RAHOVEI-M VITEAZU-CALEA DUMBRAVII-CIMITIR-VALEA AURIE.Traseul este bun...ma intreb cum de l o fi numit 41 si nu 9 sau 13 sau 2 chiar care nu mai exista....ma rog...ei stiu...bine ca l au facut....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adryyan



Data înscrierii: 10/Ian/2007
Ultima vizita: 14/Noi/2015
Mesaje: 57
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 05 Dec 2005 14:16:56    Titlul subiectului: 5410

pe traseul 41 puteau sa traga cateva fire de troleibuz de la semafoarele de pe rahovei-milea pana la xxl. e foarte rau ca circula doar 7 curse pe zi.
Am auzit de la cativa soferi ca s-ar desfintalinia de troleibuz T8 din cauza unei pante mai dificile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adryyan



Data înscrierii: 10/Ian/2007
Ultima vizita: 14/Noi/2015
Mesaje: 57
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 05 Dec 2005 15:14:37    Titlul subiectului: Trasee de transport in comun din Sibiu. Modificari,Propuneri 5418

Cele mai importante trasee de autobuz/troleibuz din Sibiu A12, A17 si T1 circula la intervale de 20 minute. La ore de varf te consideri cel mai norocos om daca poti urca in mijlocul de transport. De ce nu propuneti conduceri Tursib un program mai bun pe aceste trasee.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 14 Dec 2005 19:49:50    Titlul subiectului: 6989

Am auzit in schimb ca s ar introduce T9...care ar face legatura din piata rahovei pe mihai viteazu-calea dumbravii-argesului-strand-metro-bricomat...si daca se face asta nu vad care ar fi panta care i ar incurca...ca cea din turnisor in nici un caz...poate ar trebui niste imbunatatiri la trecerea pe sub pod...dar in rest e ok....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adryyan



Data înscrierii: 10/Ian/2007
Ultima vizita: 14/Noi/2015
Mesaje: 57
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 14 Dec 2005 22:25:15    Titlul subiectului: 7036

buna ideea cu T9, dar spera sa se introduca curand. Si eu sunt pentru ne-desfintarea T8, dar asa se vorbeste.
doar cartirul valea aurie beneficeaza de cele mai multe legaturi importante din Sibiu: centru, universitate, pta cibin, gara, calea dumbravii
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Lun 19 Dec 2005 15:57:17    Titlul subiectului: 8018

Asa-i, vrem T1 pe vechiul traseu, Han -Cl. Dumbravii -Gara (nu prin Mihai Viteazu).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adryyan



Data înscrierii: 10/Ian/2007
Ultima vizita: 14/Noi/2015
Mesaje: 57
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 19 Dec 2005 19:13:25    Titlul subiectului: 8076

Pe vechiul traseu T1 esista A1b cu o prelungire a traseului pana la muzeu, nu cred ca se va reveni la vechiul T1, eventulal sa se faca T1b.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 20 Dec 2005 02:02:35    Titlul subiectului: 8145

pe cat facem pariu ca se va reintroduce T1 cum a fost??mai devreme sau mai tarziu se va ajunge la concluzia noastra...inclusiv cu T6 si T4...dar va mai curge ceva apa pe cibin...t1b nu se va introduce niciodata deoarece nu se va introduce retea pana la muzeu....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
victors



Data înscrierii: 15/Dec/2005
Ultima vizita: 22/Ian/2006
Mesaje: 4

MesajTrimis: Mar 20 Dec 2005 19:33:17    Titlul subiectului: 8247

In primul rand, au astia de la Tursib un talent sa numeroteze liniile, de pe price om normal il doare mintea... Ce cred eu despre rute: ar fi foarte bine sa faca T4 si T4b cum era inainte (evtl. cum a zis Radu, unul sa aiba capul buclei la Dumbrava, celalalt in Valea Aurie), dar la cum arata intoarcerea de la Balanta, mai greu deocamdata. Daca scoate T8, chiar daca este destul de putin circulat, trebuie sa-i gaseasca un substitut, ca, de bine, de rau, terezianul si zona garii au legatura cu turnisor, aeroportul si zona industriala, si cei din turnisor pot veni la piata. Deci chiar nu ar avea sens, mai ales daca este adevarata chestia cu T9. In cazul ala, partial dispare utilitatea liniei 113... Eu as baga T9 mai degraba pe ruta Dima - Argesului, decat pe Mihai Viteazu - Calea Dumbravii - Argesului, ca zona aia de Hipodrom are legatura cu Turnisorul si zona industriala prin 11. Un lucru nu inteleg: de ce ziceti ca ar fi mai bine cu T1 si T2, cum era inainte.
Cat despre legaturile cu restul orasului, eu stau in Terezian si nu ma plang, am ruta catre cam oriunde as vrea, in schimb mi-i mila de cei din Tiglari (doua linii, care si alea circula cum circula). Imi pun si eu intrebarea, de ce, macar pe T1, 5, 12 si 17 nu se creste frecventa.
Si inca o intrebare: am vazut transmixturi care fac cursele Sibiu-Cristian si Sibiu-Sura Mare (carabulea, care-si baga nasul peste tot...). Sfarsitul liniilor 7 si 20?...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adryyan



Data înscrierii: 10/Ian/2007
Ultima vizita: 14/Noi/2015
Mesaje: 57
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 20 Dec 2005 19:49:52    Titlul subiectului: 8254

Stiu ca din vara, tursib a pierdut dreptul de a efectua transport calatori pe distanta cristian, pentru ca s-a facut o noua licitatie (vechea expirand in vara) la care Tursib nu a participat. Cred ca viitorul apropiat Tursib se va axa doar pe transport urban.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 21 Dec 2005 11:44:11    Titlul subiectului: 8341

unul din proiectele transirei va fi tramvaiul...suntem in discutii cu concesionarea tramvaiului si transformarea lui chiar intr un tramvai turistic...este nemaipmenit ....am fost fascinat de acest tramvai atunci cand ne am intalnit si am mers cu el...acel tramvai nu va disparea...
cat despre traseele T1 si T2 problema sta in felul urmator: pe actualul traseu T1 sunt masini mai putine decat in vremea cand mergea pe calea dumbravii...nu este normal ca 2 troleibuze sa deserveasca un traseu de baza care se intinde pe aprox. 10 km....iar cei care stau in hipodrom 4 nu mai au o legatura directa...exemplul mamei mele care se bucura vara sa mearga cu trenul la seica mare....32 km la nord de sibiu...mi se plange si pe buna dreptate...ei ii trebuie din ciresica pana la gara...mai mult timp decat face trenul de la sibiu la seica mare...de multe ori ia 17le si ajunge sa se urce in tren in gara mica...pt ca altfel ar pierde trenul...ceea ce mie mi se pare un lucru total anormal....asa ca T1 crede ma ca este foarte rentabil...pe vechea varianta...plus de asta...in afara de autobuzul 1b care vine din ora in ora nu mai ai nici o legatura directa cu cimitirul-han dumbrava....iar pt rentabilizarea tramvaiului ar trebui cosmetizate niste troleibuze care sa fie in aceeasu culoare cu tramvaiul....si care sa ti dea posibilitatea din gara sa te duci pana la rasinari daca vrei....cu schimbare la cimitir...apoi 2 tramvaie motor legate unul dupa celalalt ar putea rentabiliza numai un anumit tronson...cimitir-muzeu...atunci chiar ar fi atat de frumos si cu farmec...in loc de acel maz care trece pe sub poarta muzeului....s ar putea face chiar 2 trasee de tramvai...cel clasic...sibiu rasinari si inca unul sibiu-muzeu astra...cat depre rentabilitatea traseelor in actuala faza...este o varianta care pare mai mult a apus de troleibuze....pacat de reteaua aceea de pe podul garii...ca sa duci nimic...in loc sa faci circuitele cum erau...dar deh...va mai dura un pic...cat despre T2 ar fi ff rentabil in vechea varianta dar cu prelungire pana in ciresica-ariesului cu intoarcere in depou prin poarta 3 a tursib.
DAR NU SE VREA....si e MARE pacat...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz_ady
Vizitator






MesajTrimis: Mie 21 Dec 2005 14:30:19    Titlul subiectului: 8369

Sibiul merita un transport mai bun. De aceea rog sa dublati mijloacele de transport de pe traseele: T1, T4, A1barat, A8, A11, A12, A17.
Sus
zzz_ady
Vizitator






MesajTrimis: Vin 23 Dec 2005 12:12:24    Titlul subiectului: 8752

În perioada Sarbatorilor de Iarna, autobuzele și troleibuzele Tursib vor avea program special. În zilele de 24, 25 și 26 decembrie și 1și 2 ianuarie, pe traseele interioare se va circula în programe de sâmbata - duminica.
În zilele de 27, 28, 29 și 30 decembrie se va circula în programe de zile lucratoare, dupa cum urmeaza:
AUTOBUZE INTERIOR
Traseu 1b - program normal (conform afișajului din stații )
Traseu 3 - program normal (conform afișajului din stații)
Traseu 4 - între orele 5,30 - 8,20 cu frecvența de 40 de minute, iar între orele 8,20 - 23,50 cu frecvența de 80 de minute
Traseu 5 - între orele 5,30 - 8,30 cu frecvența de 10 minute, între orele 8,30 - 12,30 și 17,30 - 23,30 cu frecvența de 30 de minute, iar între orele 12,30 - 17,30 cu frecvența de 15 minute
Traseu 6 - între orele 5,30 - 9,40 și 13,40 - 17,40 cu frecvența de 40 de minute, iar între orele 9,40 - 13,40 și 17,40 - 23,30 cu frecvența de 80 de minute
Traseu 7b - între orele 5,30 - 9,30 cu frecvența de 60 de minute, iar între orele 13,00 - 22,20 la 80 de minute
Traseu 8 - între orele 5,30 - 9,40 și 12,00 - 17,40 cu frecvența de 20 de minute, iar între orele 9,40 - 12,00 și 17,40 - 23,40 cu frecvența de 40 de minute
Traseu 10 - între orele 5,30 - 8,50 și 12,50 -17,30 la 40 de minute, iar între orele 8,50 - 12,50 și 17,30 - 23,30 cu frecvența de 80 de minute
Traseu 11 - între orele 5,30 - 23,50 cu frecvența de 40 de minute
Traseu 12 - între orele 5,30 - 23,50 la 20 de minute
Traseu 17 - între orel 5,30 - 23,50 cu frecvența de 20 de minute
Traseu 41 - program normal (conform afișajului din stații)
TROLEIBUZE
Traseu T1 - program normal (conform afișajului din stații)
Traseu T3 - între orele 5,15 - 23,45 cu frecvența de 30 de minute
Traseu T4 - între orele 6,03 - 8,33 și 12,33 - 17,03 cu frecvența de 15 minute, iar între orele 8,33 - 12,33 și 17,03 - 23,33 la 30 de minute
Traseu T5 - între orele 5,30 -9,00 și 12,30 - 17,00 cu frecvența de 30 de minute, iar între orele 9,00 - 12,30 și 17,00 - 23,30 la 60 de minute
Traseu T6 - între orele 5,35 - 23,05 cu frecvența de 60 de minute
Traseu T8 - între orele 5,40 - 9,10 și 12,40 - 17,10 cu frecvența de 30 de minute, iar între orele 9,10 - 12,40 și 17,10 - 23,40 cu frecvența de 60 de minute
În zilele de 25 decembrie 2005 și 1 ianuarie 2006 pe traseele interioare se va circula în programele de sâmbata si duminica între orele 10,00 - 20,00.
În zilele de 24 și 31 decembrie 2005, toate mijloacele de transport vor circula pâna la ora 20,00.
Pe traseul Sibiu - Paltiniș, se va circula în program normal în toata perioada, cu excepția zilelor de 25 decembrie 2005 și 1 ianuarie 2006 când prima plecare este programata la ora 11 din Sibiu, ne-a informat ing. Dan Caprariu, șef sector transport în cadrul SC Tursib SA.
Sus
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 24 Dec 2005 02:03:44    Titlul subiectului: Traseele mijloacelor de transport in comun din Sibiu 8875

As vrea sa vad ce parere aveti despre aceste 2 trasee, T1 si T2?
Sunt de parere ca aceste 2 trasee ar putea exista ca inainte. Pe cand Valea Aurie are legatura cu toate 'colturile' orasului...este inadmisibil ca nimeni de la TURSIB sa nu se gandeasca intre Hipodrom 4 si centru nu numai pentru cetatenii din acest cartier dar si pentru locuitorii acestui oras...care nu sunt toti pensionari...dar care poate vor sa ajunga la cimitir mai repede sau pe calea cea mai scurta...sau care vor sa ajunga la hanul dumbrava, gradina zoologica mult mai repede fara a vizita toate blocurile de pe mihai viteazu cu piata rahovei.Sunt de parere ca traseul T1 pe vechiul traseu ar aduce suficiente incasari si ar putea face si tramvaiul mai rentabil daca acesta are legatura directa de la troleibuz...mai exact oamenii sa fie asteptati la cimitir de tramvai care sa i duca fara a mai astepta direct la muzeul astra respectiv Rasinari.Dar asta inseamna o anumita coordonare...si respectare a programului....si atunci altfel poti sa deservesti o anumita distanta ceva mai scurta chiar si cu 2 troleibuze...dar care sa vina mai des.
Cat despre traseul T2 care a fost desfiintat in ideea ca nu e rentabil...pt ca de acolo pleaca aceasta comasare...desi el a fost desfiintat si inainte de 2000 dar pentru o scurta perioada limitata...(2 sapt prin 95)...el ar fi mult mai rentabil daca ar parcurge vechiul traseu plus prelungirea lui pe rahovei-cu capat de linie la ciresica intrarea pe ariesului-poarta 3 a ITSului, intoarcere in garaj.un astfel de traseu ar acoperi mult mai bine legatura dintre hipodrom 3 si centru...dar ar face si o legatura mai buna a orasului cu un mare magazin UNIVERS ALL...astfel eu le vad rentabile....si asta cu un minimum de troleibuze: 4(+2sateliti).
Ce parere aveti despre faptul ca traseele T4 SI T6 nu aduc incasarile scontate.Mi s a spus ca a fost facuta o investitie de peste 2 miliarde lei pentru introducerea retelei peste podul garii pentru a face un traseu care ste total nerentabil...acest T6...care in continuare vine ca supliment de legatura a centrului orasului la traseul 5 de autobuz care este f bine deservit de 6 autobuze MAZ.dar in continuare nu s a dorit o legatura directa a centrului cu cimitirul si hanul dumbrava...e mare pacat ca nu s a recurs la o veche varianta de CIRCUIT.In schimb T4 parcurge vechiul traseu care este mult prea lung fata de T6 si care este suprasolicitat.In afara de asta se recurge in continuare la acea cursa speciala balanta valea aurie prin vasile aron ca 5b sau 4cursa speciala ce duce mare parte din muncitorii de pe segmentul balanta-compa in valea aurie.Eu am propus introducerea acestor 2 trasee in regim de CIRCUIT, unul cu intoarcere in V Aurie, unul in hanul dumbrava. ce parere aveti?ce putem face?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adryyan



Data înscrierii: 10/Ian/2007
Ultima vizita: 14/Noi/2015
Mesaje: 57
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 26 Dec 2005 02:24:54    Titlul subiectului: 9037

radu, nu vezi ca transportul in sibiu e ca si mort... S-a creat intr-un oras mare o noua linie de transport deservita de 1 singur autobuz (si acela la ore de varf), atunci va face T2 cu 1 troleibuz pe traseu din ora in ora, pentru asa gandesc cei de la tursib. In loc sa fie troleibuze si autobuze mai goale si calatori cu bilete compostate, ptr Tursib e mai bine pline si calatori fara bilete.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Mar 27 Dec 2005 15:06:23    Titlul subiectului: 9272

E inadmisibil sa bagi un purcoi de bani pt. reteaua de troleibuz de pe Cl. Dumbravii, Podul Garii si Cl. Gusteritei si sa circule 1-2 troleibuze T6, aproape goale.
As fi de acord cu traseele circuit
T4 Han -V. Aron -IPAS -Centru -Han si
T6 V. aurie -Centru -IPAS -V. Aron -V. Aurie
Sa nu uitam de fostele trasee circuit T4 si T4 barat, de sporadicele T5 barat, T6 si T6 barat.
Daca s-ar face intoarcere la IMAIA sau la IPAS (str. Strungului =bani, deci mai greu), poate ca as fi de acord cu T6. De ce nu l-o numit T7?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 12 Ian 2006 18:12:38    Titlul subiectului: 11961

asta ma intreb si eu....de ce nu l au lasat cu denumirea veche...doar ce au facut deviatia de la gara la balanta...e total aiurea...sa vopsesti placutele prin statii...sa pui alte placute la troleibuze...si oricum nu va fi rentabil...acest T6 cobora ieri de pe argesului pe dumbravii cu destinatia balanta...cati calatori erau in el?NICI UNUL!oare cat timp mai suporta tursibul sa arunce banii pe fereastra?
azi la ora 9 dimineata urca T6 la teatru cu 3 calatori..face progrese...si inca ce progrese...acum revenind la subiect...sunt de parere ca T4 cu program de cursa speciala face incasarile cele mai mari...in timp ce T6 functioneaza in pierdere...dar daca cele 2 trasee s ar combina in sistem circuit, atunci ambele trasee ar aduce mult mai multe incasari decat in sistemul actual...dar deh...degeaba sustii unele lucruri pt ca unii nu accepta...si e pacat...mare pacat...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
victors



Data înscrierii: 15/Dec/2005
Ultima vizita: 22/Ian/2006
Mesaje: 4

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2006 15:54:42    Titlul subiectului: 12118

Perfect de acord. Un circuit ar fi foarte bun, doar ca din start nu a fost dorita posibilitatea asta, se pare, fiindca altfel gandeau altfel intoarcerea de la Balanta. Doar ca nu inteleg de ce, era bine cum era inainte. SI intrebare: T4 circula extrem de plin, cum e 17 sau T1 la ore de varf? Daca da, atunci facand circuite ar descongestiona destul de mult, si poate ar elibera un pic si pe 12, ca cei din V. Aaron ar mai avea alternativa T4 prin Lazaret sa ajunga in centru. Unde ramane orientarea catre client?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Sâm 21 Ian 2006 16:54:02    Titlul subiectului: Traseele mijloacelor de transport in comun din Sibiu 13267

EVOLUTIE IJTL SIBIU 01.06.1982 --- TURSIB SIBIU

AUTOBUZE

1 SIRETULUI- RAHOVEI- SEMAFORULUI- IPAS- SPITAL- BUL. 23 AUGUST- PIATA 1MAI- BUL. VICTORIEI- CL. DUMBRAVII- SIRETULUI (anulat)

1 BARAT SIRETULUI- CL. DUMBRAVII- BUL. VICTORIEI- PIATA 1MAI -BUL. 23 AUGUST- SPITAL- IPAS- IMAIA- SEMAFORULUI- RAHOVEI- SIRETULUI (anulat)

2 HIPODROM 3 -BILEA- GARA-NICOLAE TECLU- RUSCIORULUI- 11IUNIE -PIATA CIBIN- MORILOR- A. IULIA- BANATULUI- CL. DUMBRAVII- BUL. M. VITEAZU- HIPODROM3 (anulat)

2 BARAT HIPODROM3- BUL. M. VITEAZU- CL. DUMBRAVII- BANATULUI- A. IULIA- PIATA CIBIN-11IUNIE- RUSCIORULUI- NICOLAE TECLU- GARA- BILEA-STEFAN CEL MARE-SEMAFORULUI-RAHOVEI-HIPODROM 3 (anulat)

3 VASILE ARON- STEFAN CEL MARE- BILEA- GARA- NICOLAE TECLU- RIULUI- FLARO- AUTOGARA 2ITA - A. IULIA- BANATULUI- GH. GH. DEJ- SEMAFORULUI- VASILE ARON (-INDEPENDENTA 2- ICEMENERG IN ORELE DE VIRF) (anulat)

3 BARAT VASILE ARON- SEMAFORULUI- GH. GH. DEJ- BANATULUI- A. IULIA- POLIGRAFIE- MALULUI- PIATA CIBIN- NICOLAE TECLU- GARA- BILEA- STEFAN CEL MARE- VASILE ARON (-INDEPENDENTA 2- ICEMENERG IN ORELE DE VIRF) (anulat)

4 TIGLARI- MAGHERANULUI- PIATA CLUJ- PIATA CIBIN- 9MAI- GARA- CONSTITUTIEI- STRUNGULUI- IPAS- IMAIA (anulat)

5 CALEA POPLACII- BUL. VICTORIEI- PIATA 1MAI -BUL. 23 AUGUST- SPITAL- GARA (anulat)

6 CALEA POPLACII- A. IULIA- PIATA CIBIN-11IUNIE- TIGLARI (anulat)
7 13DECEMBRIE- RECORD- PODULUI- CL. GUSTERITEI- CONSTITUTIEI- GARA (anulat)

8 TURNISOR- A. IULIA- BANATULUI- PIATA 1MAI -BUL. 23 AUGUST- SPITAL- IPAS- IMAIA (anulat)

9 STR. PLUGARILOR- BUL. M. VITEAZU- VASILE ARON- INDEPENDENTA 2- ICEMENERG (anulat)

10 AUTOGARA 2ITA- MALULUI- PIATA CIBIN- NICOLAE TECLU- GARA- BILEA- STEFAN CEL MARE- INDEPENDENTA 2- ICEMENERG (anulat)

11 HIPODROM 3- CEDONIA- GH. GH. DEJ- BANATULUI- A. IULIA- POLIGRAFIE- SIBIANA- AEROPORT- BJATM (anulat)

13 CIMITIR –HAN DUMBRAVA- RASINARI- CURMATURA STEZII (anulat)

14 GARA- PIATA 1MAI- GH. GH. DEJ- SELIMBAR- BUNGARD (-MOHU)
19 GARA CISNADIE- CISNADIOARA (anulat)

20 GARA –PIATA CIBIN- CRISTIAN

22 GARA- CIMITIR –HAN DUMBRAVA- RASINARI- CURMATURA STEZII- PALTINIS

24 GARA- PIATA CIBIN- POPLACA (pentru o scurta perioada de timp traseele 20 si 24 au avut cap de linie PIATA CIBIN iar traseul 14 statia MUZEU-BUL. CORNELIU COPOSU) (anulat)

13 GARA- CIMITIR –HAN DUMBRAVA- RASINARI (anulat)

15 GARA- VASILE ARON- FABRICA DUMBRAVA (anulat)

15 TEREZIAN- FABRICA DUMBRAVA (anulat)

70 BUL. M. VITEAZU- CL. DUMBRAVII- GARA (anulat)

71 13DECEMBRIE- RECORD- PODULUI- CL. GUSTERITEI- SPITAL- BUL. 23 AUGUST- PIATA 1MAI- BANATULUI (anulat)

4 BARAT TIGLARI –TEREZIAN- GARA- BILEA- STEFAN CEL MARE- INDEPENDENTA 2- ICEMENERG (anulat)

12 BLOC 113- GH. GH. DEJ- PIATA 1MAI- GARA- PIATA CIBIN (anulat)

3 GARA- PIATA 1MAI- GH. GH. DEJ- SEMAFORULUI- (ICEMENERG-) STEFAN CEL MARE- BILEA- GARA (anulat)

3 BARAT GARA- BILEA- STEFAN CEL MARE- (ICEMENERG-) SEMAFORULUI- GH. GH. DEJ- PIATA 1MAI- GARA (anulat)

7 13DECEMBRIE- RECORD- PODULUI- CL. GUSTERITEI- GARA- PIATA CIBIN- SURA MARE (IN ORELE DE VIRF CIRCULA LA FERMA DROTLEF- VIILE SIBIULUI) din anul 1983 (anulat)

12 GARA- PIATA 1MAI- KIEV- ICEMENERG (anulat)

7 BARAT PIATA CIBIN- 11 IUNIE- VIILE SIBIULUI- CARAMIDARIE SURA MARE (anulat)

7 PIATA CIBIN- 11 IUNIE- VIILE SIBIULUI- CARAMIDARIE SURA MARE (anulat)

10 13DECEMBRIE- RECORD- PODULUI- CL. GUSTERITEI- GARA (anulat)

32 CIMITIR- HAN DUMBRAVA-CISNADIOARA- CISNADIE

10 13DECEMBRIE- RECORD- PODULUI- CL. GUSTERITEI- SPITAL- BUL. 23 AUGUST- PIATA 1MAI- BANATULUI din anul 1995 (anulat)

5 VALEA AURIE- BUL. VICTORIEI- PIATA 1MAI -BUL. 23 AUGUST- SPITAL- GARA

6 VALEA AURIE- CALEA POPLACII- PIATA CIBIN- TEREZIAN- TIGLARI

1 HIPODROM- KOLAROV- SIRETULUI- CL. DUMBRAVII- AVRIG- BUL. VICTORIEI- BANATULUI (anulat)

2 TIGLARI- MAGHERANULUI- PIATA CIBIN- MORILOR- BANATULUI (anulat)

40 TIGLARI- HAN DUMBRAVA (anulat)

8 BARAT TURNISOR- BANATULUI (anulat)

9 PLUGARILOR- VALEA AURIE (anulat)

14 BARAT GARA- SELIMBAR (anulat)

8 BARAT TURNISOR- BANATULUI- RECORD (circula simbata si duminica)

16 (DE NOAPTE) GARA- 9MAI- BILEA- SEMAFORULUI- RAHOVEI- PLUGARILOR- GH. DIMA- ARGESULUI- BUL. VICTORIEI- GARA
(anulat)

17 RUSCIORULUI- 11IUNIE- RIULUI- PIATA CIBIN- MORILOR- ALBA IULIA- BANATULUI- BUL. VICTORIEI- ARGESULUI- CIMITIR- SIRETULUI- NICOLAE IORGA (fosta KOLAROV)- BUL. M. VITEAZU- CL. DUMBRAVII- BANATULUI- PIATA CIBIN- RUSCIORULUI (anulat)

17 BARAT RUSCIORULUI- 11IUNIE- PIATA CIBIN- ALBA IULIA- BANATULUI- CL. DUMBRAVII- BUL. M. VITEAZU- NICOLAE IORGA- SIRETULUI- CIMITIR- ARGESULUI- BUL. VICTORIEI- BANATULUI- PIATA CIBIN- RUSCIORULUI (anulat)

34 GARA- BANATULUI- AUTOGARA 2ITA- SURA MICA –OCNA SIBIULUI (anulat)

34 BARAT VIADUCT VASILE ARON- SEMAFORULUI- RAHOVEI- BUL. M. VITEAZU- CL. DUMBRAVII- BANATULUI- AUTOGARA 2ITA- SURA MICA –OCNA SIBIULUI (anulat)

35 GARA- BILEA LAC (anulat)

12 ICEMENERG- TEATRU- GARA- PIATA CIBIN

17 CIMITIR- SIRETULUI- RAHOVEI- BUL. M. VITEAZU- BANATULUI- PIATA CIBIN- 11 IUNIE- OBOR

3 STRAND- MARAMURESULUI- MOLDOVEI- BUL. VICTORIEI- TEATRU- COMPA- SEMBRAZ- IRMES

2 TEREZIAN- GARA- V. ARON- PIATA CIBIN- TEREZIAN (anulat)

2 BARAT TEREZIAN- PIATA CIBIN- BANATULUI- V. ARON- GARA- TEREZIAN (anulat)

4 TIGLARI- MAGHERANULUI- GARA- COMPA- SEMBRAZ (anulat)

4 BARAT TIGLARI- STR. LUNGA- GLADIOLELOR- N. TECLU- GARA- BILEA- STEFAN CEL MARE- IRMES (anulat)

6 BARAT TIGLARI- BANATULUI (anulat)

7 PIATA CIBIN- SURA MARE

7 BARAT BANATULUI- PIATA CIBIN- VIILE SIBIULUI

8 TURNISOR- BANATULUI- TEATRU- COMPA- SEMBRAZ

10 TABACARIE- GUSTERITA- TEATRU- STRAND

11 CEDONIA- BUL. V. MILEA (fost GH. GH. DEJ)- BANATULUI- SOSEAUA ALBA IULIA- BRICOMAT- CONTINENTAL

14 GARA- TEATRU- BUL. V. MILEA- SELIMBAR- BUNGARD

24 PIATA CIBIN- GARA- TEATRU- BUL. VICTORIEI- POPLACA

32 GARA- CISNADIOARA- CISNADIE

33 GARA- VESTEM

PE TIMPUL LUCRARILOR DE REFACERE A PODULUI GARII TRASEELE CARE AVEAU RUTA PE BULEVARDUL CORNELIU COPOSU- CALEA GUSTERITEI VOR AVEA RUTE MODIFICATE, DUPA CUM URMEAZA:

3 STRAND- BUL. VASILE MILEA- SEMAFORULUI- ICEMENERG

4 si 4 BARAT TIGLARI- GARA- BILEA- COMAT- BALANTA 1

8 TURNISOR- BANATULUI- TEATRU- BILEA- COMAT- BALANTA 1 (pentru o perioada de timp a avut ruta: TURNISOR- BANATULUI- BUL. VASILE MILEA- SEMAFORULUI- COMAT- BALANTA 1)

8 BARAT TURNISOR- BANATULUI- TEATRU- BILEA- COMAT- BALANTA 1- GUSTERITA

10 STRAND- TEATRU- BILEA- COMAT- BALANTA 1- GUSTERITA

PE TIMPUL LUCRARILOR LA LINIILE DE TROLEIBUZ AU CIRCULAT AUTOBUZE PE RUTELE UNOR TRASEE DE TROLEIBUZE:

T1 GARA- TEATRU- BUL. M. VITEAZU- GH. DIMA- CIMITIR

T3 VALEA AURIE- STRAND- PIATA CIBIN- DOINA- GARA

T3 VALEA AURIE- BUL. VICTORIEI- ALBA IULIA- PIATA CIBIN- LIBERTATEA- GARA

T4 si T5 au ocolit str. RAHOVEI, in rest pastrind traseul de baza

-2004-

T1 BARAT GARA- TEATRU- CL. DUMBRAVII- CIMITIR- HAN DUMBRAVA- MUZEUL ASTRA (anulat)


TRAMVAIE



CIMITIR- HAN DUMBRAVA- MUZEUL ASTRA- RASINARI

TROLEIBUZE

17.08.1983
T1 CIMITIR- IJTL- CL. DUMBRAVII- DIODA- P.TA 1MAI- SPITAL-CONSTITUTIEI- G-RAL MAGHERU- GARA- 9MAI- CONSTITUTIEI- ...-CIMITIR (anulat)

T2 BUL. MIHAI VITEAZUL (COFETARIA PRIMAVERII)- CL. DUMBRAVII- DIODA- P.TA 1MAI- SPITAL-CONSTITUTIEI- G-RAL MAGHERU- GARA- 9MAI- CONSTITUTIEI- ...- BUL. MIHAI VITEAZUL (COFETARIA PRIMAVERII) (anulat)

-septembrie 1986-

T1 CIMITIR- IJTL- CL. DUMBRAVII- DIODA- P.TA 1MAI- SPITAL-CONSTITUTIEI- G-RAL MAGHERU- GARA- NICOLAE TECLU- VICTORIA- LIBERTATEA- RIULUI- FLARO I- PIATA CIBIN- FLARO II- AUTOGARA II ITA- MALULUI- SCANDIA- PIATA CIBIN- LIBERTATEA- NICOLAE TECLU- OSPATARIE (GARA)- 9MAI- CONSTITUTIEI- ...-CIMITIR (anulat)

T2 BUL. MIHAI VITEAZUL (COFETARIA PRIMAVERII)- CL. DUMBRAVII- DIODA- P.TA 1MAI- SPITAL-CONSTITUTIEI- G-RAL MAGHERU- GARA- NICOLAE TECLU- VICTORIA- LIBERTATEA- RIULUI- FLARO I- PIATA CIBIN- FLARO II- AUTOGARA II ITA- MALULUI- SCANDIA- PIATA CIBIN- LIBERTATEA- NICOLAE TECLU- OSPATARIE (GARA)- 9MAI- CONSTITUTIEI- ...- BUL. MIHAI VITEAZUL (COFETARIA PRIMAVERII) (anulat)

FACULTATIV : T1 BARAT CIMITIR- GARA si T2 BARAT M. VITEAZU- GARA

-1988-

T1 HAN DUMBRAVA- CIMITIR- GARA (anulat)

T2 BUL. MIHAI VITEAZUL (COFETARIA PRIMAVERII)- GARA (anulat)

T3 GARA- AUTOGARA II ITA (anulat)


-august 1989-

T4 HAN DUMBRAVA- CIMITIR- IJTL- GH. DIMA- RAHOVEI- SEMAFORULUI- VIADUCT VASILE ARON- IMAIA- IPAS- OTELARILOR- BALANTA I (anulat)

T5 HAN DUMBRAVA- CIMITIR- IJTL- GH. DIMA- RAHOVEI- SEMAFORULUI- VIADUCT VASILE ARON- BALANTA II- ICEMENERG (anulat)

T1 si T2 ...-CONSTITUTIEI- 9MAI- GARA- RETUR (anulat)

PROVIZORIU T1 si T2 ...-CL. DUMBRAVII- SPITAL- INTERSECTIA BUL. 23AUGUST (ACUM C. COPOSU)&STR. CONSTITUTIEI&STR. BILEA- PARCUL TINERETULUI- SPITAL- … (anulat)

T1 si T2 ...-CONSTITUTIEI- GENERAL MAGHERU- GARA- RETUR
T2 PIATA RAHOVEI- BUL. M. VITEAZU- GARA

-mai 1991-

T4 HAN DUMBRAVA- CIMITIR- TURSIB- GH. DIMA- RAHOVEI- SEMAFORULUI- VIADUCT VASILE ARON- IMAIA- IPAS- OTELARILOR- BALANTA I- CALEA GUSTERITEI- PODUL GARII- SPITAL- TEATRU- CALEA DUMBRAVII- TURSIB- CIMITIR- HAN DUMBRAVA (anulat)

T4 BARAT HAN DUMBRAVA- CIMITIR- TURSIB- CALEA DUMBRAVII- TEATRU- SPITAL- PODUL GARII- CALEA GUSTERITEI- BALANTA I- OTELARILOR- IPAS- IMAIA- VIADUCT VASILE ARON- SEMAFORULUI- RAHOVEI- GH. DIMA- TURSIB- CIMITIR- HAN DUMBRAVA (anulat)

T6 PIATA RAHOVEI- RAHOVEI- SEMAFORULUI- VIADUCT VASILE ARON- IMAIA- IPAS- OTELARILOR- BALANTA I- CALEA GUSTERITEI- PODUL GARII- SPITAL- TEATRU- CALEA DUMBRAVII- BUL. MIHAI VITEAZU- PIATA RAHOVEI (anulat)

T6 BARAT PIATA RAHOVEI- BUL. MIHAI VITEAZU- CALEA DUMBRAVII- TEATRU- SPITAL- PODUL GARII- CALEA GUSTERITEI- BALANTA I- OTELARILOR- IPAS- IMAIA- VIADUCT VASILE ARON- SEMAFORULUI- RAHOVEI- PIATA RAHOVEI (anulat)

scos T6 BARAT in urma unui accident de circulatie soldat cu ruperea firelor de troleibuz din PIATA RAHOVEI

-septembrie 1992-

CURSA SPECIALA GARA- CL. DUMBRAVII- STR. ARGESULUI- CALEA POPLACII- VALEA AURIE

T5 VALEA AURIE- CALEA POPLACII- STR. ARGESULUI- GH. DIMA- RAHOVEI- SEMAFORULUI- VIADUCT VASILE ARON- BALANTA II- IRMES (fost ICEMENERG)

-ianuarie 1993-

T5 BARAT VALEA AURIE- CALEA POPLACII- STR. ARGESULUI- CALEA DUMBRAVII- TEATRU- SPITAL-PODUL GARII-CALEA GUSTERITEI- BALANTA I- OTELARILOR- IPAS- IMAIA- VIADUCT VASILE ARON- SEMAFORULUI- RAHOVEI- GH. DIMA- STR. ARGESULUI- CALEA POPLACII- VALEA AURIE (anulat)

T7 VALEA AURIE- CALEA POPLACII- STRAND- STR. MALULUI- PIATA CIBIN- GARA- SPITAL- TEATRU- CALEA DUMBRAVII- STR. ARGESULUI- CALEA POPLACII- VALEA AURIE (anulat)

scos T6

T3 AUTOBUZE AUTOGARA II ITA- GARA (anulat)

T3 TROLEIBUZE AUTOGARA II ITA- LIBERTATEA (POD CIBIN) (anulat)

T7 VALEA AURIE- CALEA POPLACII- STRAND- STR. MALULUI- PIATA CIBIN- LIBERTATEA (POD CIBIN) (anulat)

T7 BARAT VALEA AURIE- CALEA POPLACII- STR. ARGESULUI- CALEA DUMBRAVII- TEATRU- SPITAL- GARA (anulat)

scos T2, T3 BARAT, T7, T7 BARAT

-septembrie 1993- reintrodus T2, T7 BARAT

T3 VALEA AURIE- STRAND- PIATA CIBIN- GARA

-iulie 1994- scos T5 BARAT, T7 BARAT

T7 VALEA AURIE- CALEA POPLACII- STR. ARGESULUI- CALEA DUMBRAVII- TEATRU- SPITAL-GARA- PIATA CIBIN- AUTOGARA II ITA- STRAND- VALEA AURIE (anulat)

T7 BARAT VALEA AURIE- CALEA POPLACII- STRAND- STR. MALULUI- PIATA CIBIN- GARA- SPITAL- TEATRU- CALEA DUMBRAVII- STR. ARGESULUI- CALEA POPLACII- VALEA AURIE (anulat)



-1998-

T8 GARA- PIATA CIBIN- AERPORT- BRICOMAT

Refacut calea de rulare a troleibuzelor din zona Pod Cibin Soseaua Alba Iulia-Autogara II ITA:
-scos macaze intoarcere AUTOGARA II ITA pt. fostul T3
-scos macaze pt. traseul (T9) ce nu a fost dat niciodata in folosinta, VALEA AURIE- STRAND- AUTOGARA II ITA- AEROPORT- BRICOMAT
scos T7, T7 BARAT

PROVIZORIU T8 GARA- PIATA CIBIN- AEROPORT (intoarcere troleibuze aduse din ELVETIA cu captatorii deconectati, datorita lucrarilor la drumul din zona BRICOMAT)

Incepind cu luna septembrie 2001 circulatia troleibuzelor articulate peste PODUL GARII (traseele circuit T4) a fost oprita. Troleibuzele nu mai circula deloc pe acest traseu, odata cu demolarea acestui pod.

Se reinfiinteaza vechiul traseu T4:

T4 HAN DUMBRAVA- CIMITIR- TURSIB- GH. DIMA- RAHOVEI- SEMAFORULUI- VIADUCT VASILE ARON- SEMBRAZ- COMPA- OTELARILOR- BALANTA I

-ianuarie 2002-

T7 GARA- CL. DUMBRAVII- STR. ARGESULUI- CALEA POPLACII- VALEA AURIE

PROVIZORIU traseele T1 si T4 vor ocoli str. GH. DIMA prin GARAJUL TURSIB pina la reasfaltarea str. GH. DIMA



T1 CIMITIR- TURSIB- GH. DIMA- PIATA RAHOVEI- CL. DUMBRAVII- GARA

T2 scos

DUBLURA T4 (T5) –IN ORELE DE VIRF BALANTA I- VASILE ARON- GH. DIMA- VALEA AURIE

In anul 2004, ca urmare a modernizarii unor strazi, traseele de troleibuze au suferit unele modificari provizorii :

T1 AUTOBUZE CIMITIR- TURSIB- GH. DIMA- PIATA RAHOVEI- CL. DUMBRAVII- GARA

T1 TROLEIBUZE CIMITIR- TURSIB- CL. DUMBRAVII- GARA (NU CIRCULA PE BUL. M. VITEAZU)

T3 TROLEIBUZE VALEA AURIE- LIBERTATEA (POD CIBIN)

T8 TROLEIBUZE BRICOMAT- LIBERTATEA (POD CIBIN)

- 2005.
S-a ridicat Podul Garii Very Happy Surprised Laughing Cool Drept urmare, traseul 10 revine la traseul de baza:
10 STRAND -BUL. VICTORIEI -PODUL GARII -RECORD

8 TURNISOR -CENTRU -BILEA -IPAS -BALANTA I

8 BARAT TURNISOR -CENTRU -BILEA -IPAS -BALANTA I -CALEA GUSTERITEI -RECORD

Bineinteles ca s-a refacut si reteaua de troleibuze de pe Podul Garii:
T6 VALEA AURIE -CALEA DUMBRAVII -CENTRU -PODUL GARII -BALANTA I (din decembrie)

Din noiembrie traseele T4 si T5 sint din nou desevite de troleibuze, fiind terminate reparatiile pe str. Semaforului.

1 BARAT (autobuz) -ce a purtat si indicativele T1 sau T1 BARAT: MUZEUL ASTRA -HAN DUMBRAVA -CALEA DUMBRAVII -GARA

113 VALEA AURIE -CRISTIANULUI -BRICOMAT -EUROPA UNITA (ce am propus noi sa fie T9)

41 MAGAZIN XXL -RAHOVEI -Mihai VITEAZU -CALEA DUMBRAVII -HAN DUMBRAVA -VARIANTA VALEA AURIE -VALEA AURIE (dupa ce, o scurta perioada, a circulat doar pina la CIMITIR)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Sâm 21 Ian 2006 17:32:49    Titlul subiectului: 0000000000 13280

Troleibuzele T1 si T7 circula pe varianta Gara - Nicolae Teclu - Constitutiei -...-
Intre timp l-au scos pe T7, odata cu "bagarea" lui T6.
Foto: str. Constitutiei asteptind cuprul



asteptind%20cablurile.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.86 kb
 Vizualizat:  de 65643 ori

asteptind%20cablurile.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 26 Ian 2006 21:16:23    Titlul subiectului: 13985

referitor la topicul de la Baia Mare despre denumirea traseelor...la sibiu s a introdus numerotarea de la 1...dar tinand cont ca au existat numerotarile la traseele de autobuz s a inceput foarte original cu T1...adica TROLEUL(=Traseul de troleibuz) 1....T1,T2,T3,T4,T5...au farmecul lor....nu s a dat o anumita numerotare de la 30 sau 40 sau 50 in sus...pt ca au existat numerotari la autobuze pana la 40 in colo...a existat si linia 71...
situatia in prezent este urmatoarea
TROLEIBUZE: T1,T3,T4,T5,T6,T8
TRAMVAI:t
AUTOBUZE:1b,3,4,5,6,7b,8,10,11,12,14,17,20,22,24,32,33,41,113
s ar putea implementa o numerotare f faina pe care am propus o si chiar imi doresc mult sa o realizez, anume
TROLEIBUZE: de la 1 la 9...adica T1 sa devina 1 samd
TRAMVAI:0(zero)ca est un singur traseu
AUTOBUZE:de la 10 in sus, mai exact traseul 10 exista, 11 la fel, 12 la fel, 3 sa devina 13, 4=14,5=15,6=16, 17 exista,8=18, 41=19.simplu
LINII DE NOAPTE: ori 101,102 ori N1,N2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adryyan



Data înscrierii: 10/Ian/2007
Ultima vizita: 14/Noi/2015
Mesaje: 57
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 27 Ian 2006 21:37:15    Titlul subiectului: 14096

si eu spun ca sunt numerotate aiurea traseele. Sibiu -1b,3,4,5,6,7b.8,10,11,12 salt la 17 salt 41 salt la 113, si sunt de acord cu radu la renumerotarea traseelor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Vin 27 Ian 2006 22:36:44    Titlul subiectului: 14102

La troleibuze, cu eforturi minime, dar cu management sanatos, ar mai fi de umblat. 10-20 troleibuze noi ar fi necesare, cel putin sa se scoata din circulatie troleibuzele ex-Biel fabricate in 1966.
Ce trasee de troleibuz as vedea eu:
T1 Han -Calea Dumbravii -Gara (deci sa nu intre prin Mihai Viteazu).
T2 Piata Cibin -Piata Garii -Rahovei -Ariesului
Aici e de discutat -Radu mi-a spus ca sint restrictii la podul din zona Piata Cibin. As fi vrut ca troleibuzele T2 sa intoarca in garajul Tursib.
T3 Valea Aurie -Cristianului -Piata Cibin -Gara
T4 Han -Dima -Rahovei -Balanta I- Podul Garii -Han
T5 Valea Aurie -ICEMEnerg (in orele de virf sa mearga pina la ICEMEnerg iar in restul zilei sa intoarca la Viaduct Vasile Aron -ideea directorului Tursib, Popa)
T6 Han -Podul Garii -Balanta I- Rahovei -Dima -Han (fostul T4 barat)
T7 Valea Aurie -Calea Dumbravii -Mihai Viteazu -Rahovei -Balanta I
T8 Bricomat -Piata Cibin -Gara -Balanta I
As mai vrea realizarea sensului unic si pt. troleibuze Str. Nicolae Teclu si str. Abatorului. Si inlocuirea retelei pe tronsonul Han Dumbrava -Cimitir.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 28 Ian 2006 01:50:26    Titlul subiectului: 14138

la varianta pe care o spui tu exista anumite probleme:anume...o lungime considerabila pentru trasee...vezi T2ul tau...intoarcerea nu ai cum sa o faci pe pod la piata cibin...si la varianta pe care o spui nu exista nici un traseu care sa poata face legatura valea aurie cu ipas stadion soimii imaia....si asa nu rezolvam problema acelei curse speciale T4 care sa plece din balanta si sa se duca in valea aurie...de aceea sustin urmatoarele variante:
T1 Gara-Teatru-Calea Dumbravii-Cimitir(cu legatura imediata a tramvaiului care sa aiba traseul R si sa fie un singur vagon care sa mearga pana la Rasinari)
T2 Gara-Teatru-M.Viteazu cu prelungire pe langa UniversAll Cisnadiei si sa intoarca pe Ariesului in curtea Tursibului pe poarta 3.
T3 Gara-Piata Cibin-Strand-V Aurie(actual)
T4 Balanta-Teatru-Calea Dumbravii-Cimitir(cu legatura imediata a tramvaiului care sa aiba traseul M si sa fie 2 vagoane care sa mearga pana la Muzeu...spun 2 pentru ca vatmanul sa poata sa schimbe cabina si sa se intoarca spre sibiu)...totodata trebuiesc corelate atat troleibuzele T1 si T4 in asa fel incat acestea sa nu vina pe o buna bugata de traseu comun unul dupa altul, ci la distanta exacta.
T5 V Aurie-V Aron-Icmnerg
T6 V Aurie-Calea Dumbravii-Teatru-Balanta-Ipas-Imaia-V Aron-Rahovei-Dima-Argesului-V Aurie(asa rezolvi problema legaturii V Aurie-Ipas)
T7 Balanta-Teatru-M Viteazu_Rahovei-Cisnadiei-Dima-Argesului-V Aurie
T8 Bricomat-Piata Cibin-Gara(sau din giratoriul de la teclu sa vina direct pe constitutiei?)-Podul Garii-Balanta...desi Balanta aia ar deveni un nod de retea greu de realizat din punctul acesta de vedere....cu 2 intoarceri ...care exista...si inca vreo 4 macazuri..2 de intrare 2 de iesire...
...si Silviu...ai uitat un T9
T9 Bricomat-Metro-Strand-Cristian-Argesului-Cimitir-Han-Cimitir-curtea Tursib-Ariesului-Dima-Argesului-Bricomat....daca l duc pana la M vIteazu se atinge cu linia 11 care are punct final cam tot inspre aeroport...daca l duc pana la han am o legatura a cartierului strand si turnisor cu hanul dar am si o acoperire a cartierului v aurie cu bricomat.

intrebare....oare ar merge cuplate T3 cu T7 intr un sistem circuit cum le am cuplat in exemplul meu pe T4 cu T6 numai ca si acestea dinainte sa aiba capete de intoarcere diferite_sau un T7 cu un T9 in sistem Gara-strand-argesului-calea dumbravii+gara?...cred ca mai bine nu....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 28 Ian 2006 02:32:06    Titlul subiectului: 14161

in urma cu 2 saptamani cand a avut loc accidentul...a fost momentul clar de a vedea ca si T6 a ajutat enorm la ceva...faptul ca l a momentul acela in troleibuz..soferul reprezenta 1/3 din numarul de calatori....se spune ca s ar inchide str macaralei pt reparatii capitale...atunci totusi e bine ca exista intoarcerea aceea la balanta....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul SIBIU Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 1 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community