Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele Tatra T4
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul DOLJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mie 18 Iun 2008 23:07:28    Titlul subiectului: 94737

Pe data de 1 iunie 212 a fost tramvaiul copiilor.

Mai bine de 3 luni 206 a circulat cu remorca, dar alaltaieri nu a intrat deloc in ciurculatie iar ieri a intrat fara remorca...

Pana cand scoala va incepe remorca lui 204 si a lui 206 vor fii in vacanta.
Nu vor circula nici la orele de varf, cum faceau de obicei.
Azi 204 si 206 au fost ambele in circulatie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 24 Aug 2008 20:16:34    Titlul subiectului: 97344

Transportul vagoanelor de la Dresda:

http://www.youtube.com/watch?v=w4L28Ml5z8Y&feature=related

_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Joi 11 Sep 2008 15:26:25    Titlul subiectului: 98168

Azi au revenit tramvaiele pe traseu pentru o perioada, modernizarea liniei continua si pe cealalta parte, tramvaiele circuland in sens unic datorita folosiri sitemului "paleta".
Tot azi au revenit si remorccile. A lui 206, dar de data asta trasa de 209. A lui 204 era atasata de 202. Pe parbrizele remorcilor era o coala pe care scria "Remorca lui 206" si din acest motiv cred ca s-au facut probe de compatibilitate a remorcilor.

Avem o remorca noua in circulatie! Very Happy
Este vorba de 244 023:


Ultima modificare efectuată de către vlady-13 la Joi 11 Sep 2008 23:03:03, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mar 16 Sep 2008 22:31:08    Titlul subiectului: 98365

212 si-a luat si el remorca Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 07 Noi 2008 21:25:45    Titlul subiectului: 100706

Pana la urma. 244055 este donor de piese?
_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Vin 21 Noi 2008 16:36:40    Titlul subiectului: 101433

Tramvaiul #207 e in perioada 20-24 noiembrie "Tramvaiul cu Gaguri" mai multe detalii in acest articol:

Gazeta de Sud a scris:

Tramvaiul cu gaguri

Micuții craioveni pot poposi în lumea fabulelor printr-o simplă călătorie pe traseul 100 al tramvaiului căci, în perioada 20-24 noiembrie, între orele 9.00 - 10.00 și 17.00 - 18.00, pe acest tronson va circula tramvaiul cu gaguri. Anca Predoi, Lucia Ciochia și Daniel Mirea, gazdele manifestării, pun în practică proiectul realizat de Asociația Culturală Gag Craiova, în colaborare cu Regia Autonomă de Transport, Direcția Județeană pentru Tineret Dolj și consiliul local. Scopul proiectului este dinamizarea vieții culturale craiovene prin promovarea de forme teatrale alternative într-un spațiu neconvențional, tramvaiul, care îmbină clasicul cu modernul, contribuind la creșterea nivelului cultural al tinerei generații.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 15 Dec 2008 22:59:16    Titlul subiectului: Tatra T4 102557

Iata Tatrele din primul lot la Leipzig, in cursul operatiunilor de incarcare ptr transportul la Craiova.
Sursa foto-bericht.de
Rog pe cineva care stie limba germana sa ne traduca ce scrie in acel articol!!



Bericht-2001-12-07[1].jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.73 kb
 Vizualizat:  de 15344 ori

Bericht-2001-12-07[1].jpg



_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 17 Dec 2008 23:47:20    Titlul subiectului: 102654

Un tren plin cu tramvaie

In statia de incarcare din Leipzig-Plagwitz o macara ridica un tramvai Tatra pe un vagon special. Un tren, cu o lungime totala de 530 m, va aduce in orasul romanesc Craiova 17 vagoane motor scoase din circulatie in Leipzig si 17 remorci. Societatea de transport de acolo a cumparat vagoanele cu 999 marci bucata, pret ce include si piese de schimb. Tramvaiele au fost construite intre anii 1976 si 1982. Conform datelor primite de la societatea de transport din Leipzig, tramvaiele sunt functionale, trebuie insa sa fie adaptate la ecartamentul din Craiova.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 18 Dec 2008 20:18:54    Titlul subiectului: 102694

Ce ecartament are Leipzig? Cumva 1450mm fata de 1435 mm cat are Craiova?
_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ionascu-robert



Data înscrierii: 29/Mar/2008
Ultima vizita: 15/Aug/2009
Mesaje: 20
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mar 20 Ian 2009 23:34:24    Titlul subiectului: 104664

Pentru ca nu prea am vazut ca nu prea s-a vorbit de vechiile T4D-uri am decis sa postez cate au fost si ce cupluri formau,dupa parerea mea acele T4D-uri si-au meritat banii pentru ca ele fromau cupluri,care s-au destramat doar pentru ca infrastructura nu suporta greutatea lor mai ales in verile toride.Asta e,...Viata merge mai departe!
111 Tatra T4D + 111 Tatra B4D
112 Tatra T4D + 112 Tatra B4D
113 Tatra T4D + 113 Tatra B4D
114 Tatra T4D + 114 Tatra B4D
115 Tatra T4D + 115 Tatra B4D
116 Tatra T4D + 116 Tatra B4D
117 Tatra T4D + 117 Tatra B4D
118 Tatra T4D + 118 Tatra B4D
119 Tatra T4D + 119 Tatra B4D
120 Tatra T4D + 120 Tatra B4D
121 Tatra T4D + 121 Tatra B4D
122 Tatra T4D + 122 Tatra B4D
123 Tatra T4D + 123 Tatra B4D
124 Tatra T4D + 124 Tatra B4D
125 Tatra T4D + 125 Tatra B4D
126 Tatra T4D + 126 Tatra B4D
127 Tatra T4D + 127 Tatra B4D
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 21 Ian 2009 21:04:41    Titlul subiectului: 104694

Cine a dat explicația asta?

Dacă rezistă sau nu linia... asta se calculează la sarcina pe osie, nu la lungimea tramvaiului sau alte alea.

O Tatră are vreo 35 de tone cu tot cu călători, deci 35/4=8,75t. 2 Tatre înseamnă 70t, dar sunt 8 osii, deci 70/8=8,75t ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mie 21 Ian 2009 21:59:07    Titlul subiectului: 104704

Nu prea cred ca greutatea era de vina...Poate era aceeasi problema ca si acum si anume ca aveau probleme la urcarea la Pod Electro.Dragos ai idee daca B4D-urile de atunci aveau motoare ?Nici TB4D-urile nu au dus'o prea bine.Mi-a spun unul dintre vatmani ca stau mai mult ca donoare unele au ramas chiar si fara choppere...probabil o sa ajunga pe KT4D-uri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 21 Ian 2009 22:01:43    Titlul subiectului: 104706

La Electro știu că erau probleme cu stația pusă în curbă la stânga (deci manipulantul nu vede remorca). Nu cred să fie probleme cu urcatul podului, SGPurile articulate îl urcă.
B4D nu au motoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mie 21 Ian 2009 22:06:31    Titlul subiectului: 104708

Pai montasera o oglinda...Nu prea cred ca ii ajuta mult dar totusi cred ca macar cativa ani puteau sa mai circule.Cu urcatu la Pod Electro stiu ca 204 ,care trebuiau sa vina de la Ford, s-a intors fara calatori si s-a retras in depou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Joi 05 Feb 2009 23:28:25    Titlul subiectului: 105651

Azi 213 cu noua lui remorca 244 027(fosta remorca a lui 209) impreuna cu 202+244 051 au fost singurele cupluri din circulatie.
Ieri 209+244 027 nu a circulat deloc probabil din cauza unor probleme de "compatibilitate" si asa a ajuns la 213.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 06/Noi/2017
Mesaje: 685
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 28 Feb 2009 07:10:37    Titlul subiectului: 106867

Referitor la T4D ex Leipzig si KT4D din Craiova au fost retrase timpuriu, pacat de vagoanele remorca dar amplasareaacelei curbe stranse in rampa face imposibila luarea unui demaraj si solicita mult motorul cauza pentru care s-a renuntat si la Timisuri la vagoanele remorca.

Cred ca in Romania perioada medie de utilizare al unui tramvai la mana a doua este de 10 ani.

_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!


Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Sâm 28 Feb 2009 07:37:18, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin5



Data înscrierii: 31/Aug/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2014
Mesaje: 63
Locație: Craiova

MesajTrimis: Sâm 28 Feb 2009 21:56:34    Titlul subiectului: 106921

Mai multa prostie ca in orasul asta nu cred ca exista in alta parte din tara! Adica avem loc unde poti sa restaurezi sau macar sa incerci sa modernizezi tramvaie (Electroputere) si ele stau si ruginesc prin depou. De ce sa nu incerce cei de la Electroputere sa transforme tramvaie vechi in ceva deosebit cum fac cei de la URAC Bucuresti? Eu zic ca ar fi o afacere din care sa profite toata lumea (1 - interprinderea ramane vie 2 - clientii, care cu siguranta vor fi mai multi beneficiaza de un transport mai civilizat, 3 - aici iarasi are de castigat intreprinderea caci daca se gaseste raportul perfect calitate-pret poate si celelalte orase ar dori sa-si modernizeze parcul, si astfel va fi renumita! Sa speram ca infiintarea unei fabrici de tramvaie la Electroputere de catre polonezi se va materializa si atunci lucrurile vor sta mult mai bine.

Ma refer sa modernizeze partea estetica, nu pe cea mecanica!. De exemplu ar putea face ca usile care nu se mai pliaza bine sa se deschida in exterior ca la V3A, interioarele sa fie modernizate mai ales ca la SGP, sa fie adaugate monitoare cu informatii pentru potentialii turisti (Primarul are astfel de pretentii si vrea ca orasul sa devina turistic), ceva trasee, compostoare automate ca in MAN-urile noi, tapitarea scaunelor acolo unde nu sunt, AC... si lista poate continua!

P.S. Astia de la R.A.T. Craiova nu stiu nici sa scrie pe afisajele electronice de la autobuze traseele, d'apai sa le vina ideea sa modernizeze tramvaie Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mar 03 Mar 2009 21:26:43    Titlul subiectului: 107109

Nu a fost casat nici un KT4D. De ceva timp tot spun ca le cumpara choppere....
Cred ca mai ieftin este sa cumpere tramvaie noi cu toate acele dotari decat sa se apuce sa modernizeze.Oricum legat de Electroputere am citit ca inca 1000 de persoane au ramas fara loc de munca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
koneggS



Data înscrierii: 05/Ian/2008
Ultima vizita: 30/Aug/2009
Mesaje: 5
Locație: Dresden (Germania)

MesajTrimis: Mar 19 Mai 2009 14:24:29    Titlul subiectului: 111145

Are all Tatras from Dresden in service now (also the TB4D MS)?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mar 19 Mai 2009 23:11:02    Titlul subiectului: 111175

The T4D-MT are in service but TB4D-MS are in service just 2(244 027,244 051)
They are only two TB4D-MS in service because they have problems with compatibility
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Lun 14 Sep 2009 13:37:39    Titlul subiectului: 116824

Au revenit remorcile in circulatie:

202 + 244 051
206 + 244 023
213 + 244 027
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Jens_563



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 6
Locație: Dresden (Germania)

MesajTrimis: Mar 28 Sep 2010 13:13:39    Titlul subiectului: 134037

Hello tram-friends in Craiova!

What happened with the Tatras from Dresden? Are the 13 T4D-MT still in service now? One year ago only the TB4D 244 023, 244 027 and 244 051 was in service. What happened with the other 8 vehicles?

Best regards from Dresden,
Jens.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 18 Oct 2010 18:32:07    Titlul subiectului: 135037

Vagoanele din Dresda circula cu sau fara remorci atasate?
_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mie 20 Oct 2010 21:03:05    Titlul subiectului: 135232

Doar doua din ele circula zilnic cu remorca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2017
Mesaje: 377
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 17 Feb 2011 23:31:29    Titlul subiectului: 140107

TB4D-ul 244 031 la care T4D a fost remorca? Sau nu a circulat niciodata in Craiova? Niste poze ar fi de mare ajutor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul DOLJ Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 4 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community