Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele SGP
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul DOLJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 06 Noi 2005 01:11:57    Titlul subiectului: Tramvaiele din Craiova 1198

O sa incep eu sa postez imagini din Craiova, desi sunt galatean get-beget...
Istoria tramvaiului din Craiova nu este veche, ea datand din 1987 cand a circulat pentru prima oara tramvaiul in Banie. Tramvaiele erau de tip ,,Timis"-2 , care la ora actuala sunt scoase din uz.
In anul 1999, s-au adus primele tramvaie sh. Este vorba de modelul KT-4D, iar mai apo T-4D+B4-D.
In 2005, prin primavara s-a mai adus un lot de tramvaie tip ,,Duwag" articulate de la RET-Viena, Austria.



HPIM0641.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.14 kb
 Vizualizat:  de 31453 ori

HPIM0641.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 06 Noi 2005 16:43:30    Titlul subiectului: 1286

Conform site-ului RET (nu-mi mai amintesc care era), Duewagurile aveau costuri f. mari de exploatare...motiv pentru care au circulat max. 2 ani, după care au zăcut încă vreo 2 ani în depou, după care au ajuns la Craiova și Brăila.
Despre E1-uri nu conusc multe detalii. Iata vagoanele în cauza:
#651

#652

#653 - Foto: Attila Zsiros(Zsizsi), poză preluată de pe www.craiova.stfp.net

#654

#655

#656
Nu există poze cu el.
#657 - Foto: Attila Zsiros (Zsizsi) - Poză preluată de pe www.craiova.stfp.net

#658

#659

#660

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Dum 06 Noi 2005 19:17:38    Titlul subiectului: 1313

Dr2005 a scris:
Conform site-ului RET (nu-mi mai amintesc care era), Duewagurile aveau costuri f. mari de exploatare...motiv pentru care au circulat max. 2 ani, după care au zăcut încă vreo 2 ani în depou, după care au ajuns la Craiova și Brăila.
Am gasit ceva pe situl RET.
Daca v'ati speriat, vorba lui Fara Zahar, iote zice cam asa, inclusiv comentarii proprii:
Vechi tramvaie RET primesc o a 2'a viata in Romania. Intre 9-11 mai pleaca 19 tramvaie vechi RET inspre RO. Tramvaiele au devenit surplus dupa ce au venit 60 Citadis (ce fericiti oameni). Municipalitatile din Braila si Craiova se bucura tare ca le vin tramvaiele.
Cele 9 tramvaie 6xx (cunoscute ca Wieneze, ca de acolo au venit de fapt la RET), + cele 10 din seria 16xx + un container cu piese de schimb sunt gratis de la RET, doar ca trebuia gasita o solutie pentru costurile de transport. Pentru ca nu s'au gasit resurse la ei (adica pe la olandezi), au avut noroc ca s'au gasit la romani si transportul a fost posibil. Luni 9 pleaca primele tramvaie de la Kleiweg cu trenul la Braila si Craiova.
Cam veche stirea, vad ca tramvaiele au ajuns deja. Astia n'au engleza pe situl lor ?
Este ciudat ca aceste tramvaie nu apar in raportul RET pe 2003 nici pe 2004, adica nu mai erau in circulatie ??
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 07 Noi 2005 22:32:05    Titlul subiectului: 1545

Pe http://www.digitaletram.nl/editie/DT2005RO1/DT2005049.htm sunt cateva imagini din Craiova si Braila cu vagoanele ex-RET. Intr-una dintre fotografii apare si un Timis 2 craiovean (#022). Galeria continua la http://www.digitaletram.nl/editie/DT2005RO2/DT2005050.htm cu imagini din Braila infatisand tramvaiele aduse din Rotterdam.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 17 Feb 2006 14:08:33    Titlul subiectului: 66666666666 16145

. . . . . . .


651........JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.67 kb
 Vizualizat:  de 29931 ori

651........JPG



653...._675.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.69 kb
 Vizualizat:  de 27540 ori

653...._675.jpg



654..._125.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.34 kb
 Vizualizat:  de 27540 ori

654..._125.jpg



655._524.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.36 kb
 Vizualizat:  de 27540 ori

655._524.jpg



659_897.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.79 kb
 Vizualizat:  de 27540 ori

659_897.jpg



660......._258.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.78 kb
 Vizualizat:  de 27540 ori

660......._258.jpg



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.92 kb
 Vizualizat:  de 27046 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.79 kb
 Vizualizat:  de 27046 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.31 kb
 Vizualizat:  de 27046 ori

3.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 14 Feb 2007 00:19:26    Titlul subiectului: 75878

Situația SGP-urilor nu s-a schimbat. Din păcate nu am aflat numerele originale din Rotterdam (deși e posibil să fie aceleași, altfel nu văd de ce Craiova, care are vagoane numerotate până la 125, ar numerota niște tramvaie 6xx).
Situația lor se prezintă astfel: ele circulă tot timpul, neavând probleme majore (mai ales de când tensiunea s-a redus la 600V, ceea ce a făcut ca Timișurile să meargă precum melcii, fiind vagoane de 750V (cum erau toate tramvaiele adaptate), iar vechea tensiune era de... 825V, prea mare pentru unele tramvaie).
Astfel:
-#652: este în hală și așteaptă ca bandajele boghiurilor lor să fie rectificate.
-#658: așteaptă schinbarea bandajelor. Osiile lui erau pregătite pentru a fi montate pe strung
-#660: a avut ghnionul să spargă cutia unui motor la trecerea peste un pod tip CF, din cauza faptului că avea bandajele tocite. Acum așteaptă schimbarea bandajelor.
În depou l-am mai prins și pe #659, care venise din traseu după ce fusese ranforsare..
Să vedem câteva poze cu interiorul lui #652:



0652-Dep-003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  202.42 kb
 Vizualizat:  de 28193 ori

0652-Dep-003.jpg



0652-Dep-004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.46 kb
 Vizualizat:  de 28193 ori

0652-Dep-004.jpg



0652-Dep-005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.74 kb
 Vizualizat:  de 28193 ori

0652-Dep-005.jpg




Ultima modificare efectuată de către Dr2006 la Mie 14 Feb 2007 00:22:53, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 14 Feb 2007 00:20:01    Titlul subiectului: 75879

...


0652-Dep-006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.35 kb
 Vizualizat:  de 27761 ori

0652-Dep-006.jpg



0652-Dep-007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.42 kb
 Vizualizat:  de 27761 ori

0652-Dep-007.jpg



Boghiu SGP E1-652.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.34 kb
 Vizualizat:  de 27761 ori

Boghiu SGP E1-652.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 14 Feb 2007 00:22:07    Titlul subiectului: 75881

#658, #659, #660:


0658-Dep-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.8 kb
 Vizualizat:  de 27759 ori

0658-Dep-002.jpg



0659-Dep-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.83 kb
 Vizualizat:  de 27759 ori

0659-Dep-002.jpg



0660-Dep-003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.14 kb
 Vizualizat:  de 27759 ori

0660-Dep-003.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 6120
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 01 Noi 2007 16:48:32    Titlul subiectului: 84488

SGP-E1 #651


651-P1120686.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.12 kb
 Vizualizat:  de 27195 ori

651-P1120686.jpg



651-P1120692.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.35 kb
 Vizualizat:  de 27195 ori

651-P1120692.jpg



651-P1120694.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.38 kb
 Vizualizat:  de 27195 ori

651-P1120694.jpg



651-P1120696.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.7 kb
 Vizualizat:  de 27195 ori

651-P1120696.jpg



651-P1120698.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.35 kb
 Vizualizat:  de 27195 ori

651-P1120698.jpg



651-P1120699.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.44 kb
 Vizualizat:  de 27195 ori

651-P1120699.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 6120
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 01 Noi 2007 16:49:52    Titlul subiectului: 84489

SGP E1 #655, exterior + bord


655-P1120845.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.16 kb
 Vizualizat:  de 27194 ori

655-P1120845.jpg



655-P1120859.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.74 kb
 Vizualizat:  de 27194 ori

655-P1120859.jpg



655-P1120861.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.22 kb
 Vizualizat:  de 27194 ori

655-P1120861.jpg



655-P1120863.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.52 kb
 Vizualizat:  de 27194 ori

655-P1120863.jpg



655-P1120864.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.86 kb
 Vizualizat:  de 27193 ori

655-P1120864.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 6120
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 01 Noi 2007 16:52:31    Titlul subiectului: 84490

Interioare #655


655-P1120846.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.4 kb
 Vizualizat:  de 27192 ori

655-P1120846.jpg



655-P1120847.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.27 kb
 Vizualizat:  de 27192 ori

655-P1120847.jpg



655-P1120848.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.09 kb
 Vizualizat:  de 27192 ori

655-P1120848.jpg



655-P1120849.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.21 kb
 Vizualizat:  de 27192 ori

655-P1120849.jpg



655-P1120850.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.11 kb
 Vizualizat:  de 27192 ori

655-P1120850.jpg



655-P1120851.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.38 kb
 Vizualizat:  de 27192 ori

655-P1120851.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 6120
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 01 Noi 2007 16:53:37    Titlul subiectului: 84491

Tot interioare ale lui #655


655-P1120852.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.56 kb
 Vizualizat:  de 27190 ori

655-P1120852.jpg



655-P1120853.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.31 kb
 Vizualizat:  de 27190 ori

655-P1120853.jpg



655-P1120854.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.16 kb
 Vizualizat:  de 27190 ori

655-P1120854.jpg



655-P1120855.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.47 kb
 Vizualizat:  de 27190 ori

655-P1120855.jpg



655-P1120856.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.05 kb
 Vizualizat:  de 27190 ori

655-P1120856.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Dum 02 Dec 2007 00:09:22    Titlul subiectului: sg 85237

Am gasit pe site-ul R.A.T.Cv. o parte in care scria publicitatea pe tramvaie GT 6. Stiu toate tramvaiele din Craiova si n-am auzit deloc pana acum de GT 6. Imi poate si mie arata o poza cu un tramvai GT 6 sau macar imi poate da ceteva informati despre el???
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 06 Ian 2008 16:19:56    Titlul subiectului: 86628

Raspunsul e simplu: sunt tramvaiele E1 ex-Rotterdam-ex-Viena. Intrucat Craiova nu a avut alte tramvaie GTx pentru a le boteza ei drept GT6, banuiesc ca denumirea de GT6 a fost folosita pentru acestea in Olanda (unde era deja familiara), fiind preluata de catre cei de la regia din Craiova.
Interesant e, insa, de unde si pana unde au botezat vagoanele ex-Muenchen ca MM5 (fara remorca e MM5 simplu, iar cu remorca e MM5 dublu ). De la M5.65+m5.65 pana la nazdravania cu MM5 e o diferenta...

Haideti totusi sa vedem ce e cu aceste vagoane:

Tip: E1
Producator: SGP (Simmering-Graz-Pauker AG)
An de fabricatie: 1971
Produse pentru Viena.

In 2001 RET (Rotterdamse Elektrische Tram) a cumparat de la Wiener Linien 10 astfel de vagoane, 9 dintre acestea fiind vandute mai departe, in 2004, la Craiova.

Viena / Rotterdam / Craiova
4751 / 651 / 651
4753 / 652 / 652
4754 / 653 / 653
4758 / 654 / 654
4759 / 655 / 655
4764 / 657 / 657
4765 / 658 / 658
4766 / 659 / 659
4767 / 660 / 660
_________________________________________

Am o curiozitate legata de utilizarea acestor vagoane la Craiova:

La Viena deschiderea din interior a usilor poate fi facuta in doua moduri:

- in timpul mersului este activa precomandarea deschiderii usilor, panoul din dreptul usii nefiind luminat; la actionarea butonului de catre calator panoul este luminat in rosu si se aude un clinchet, fiind indicata astfel efectuarea precomenzii de deschidere a usii respective; cand vatmanul da comanda ce permite deschiderea usilor, usa pentru care s-a facut anterior precomanda se deschide automat iar panoul nu mai este luminat; la cateva secunde dupa ce raza de la celula fotoelectrica din dreptul scarii nu mai este obturata, usa se inchide, panoul fiind luminat in galben, ceea ce inseamna ca de la bord se permite in continuare deschiderea usilor; dupa blocarea de catre vatman a comenzii de deschidere a usilor lumina de pe panoul de la usa se stinge si ciclul se reia.

- daca la o anumita usa nu a fost facuta in timpul mersului o precomanda de deschidere, usa respectiva ramane inchisa dupa ce vatmanul da comanda ce permite deschiderea usilor, panoul fiind luminat in galben, indicandu-se astfel ca usa poate fi deschisa de catre calatori; in continuare se merge pe procedura de mai sus.

Intrebare: la Craiova a fost mentinut intregul sistem descris mai sus, sau nu se mai poate face precomanda in timpul mersului? Sau, si mai rau, usile sunt deschise doar de catre vatman, intregul sistem descris mai sus fiind anulat? Usile raman deschise pana cand le inchide vatmanul sau se pastreaza sistemul de inchidere a usilor bazat pe celulele fotoelectrice?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Dum 06 Ian 2008 21:40:35    Titlul subiectului: 86646

Este la fiecare usa un panou de deschidere a usilor luminat cu rosu dar usile sunt deschise si inchise de catre vatman.Tramvaiul nu poate merge mai repede de o viteza de 5 la ora daca una din usi este deschisa si la fiecare usa sunt senzori.

La mai multe tramvaie era acest sistem de deschdere al usilor (prin apasare de buton). Ma mir ca au pastrat la Rathgeber acest sistem dar la inceput oameni urlau din fata usi la vatman sa le deschida usa asa ca nu prea cred ca o sa mai se gandesca sa-l foloseasca la alte tram care-l au.Daca nu ma insel si la noile T4D sunt butoane pt deschiderea usi care sunt mai mult pe post de accesoriu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 06 Ian 2008 22:08:37    Titlul subiectului: 86651

E clar, s-a facut astfel incat dupa anularea comenzii de eliberare a usilor sa se simuleze precomandarea deschiderii fiecarei usi (panoul luminat in rosu la fiecare usa), urmand ca la urmatoarea eliberare a usilor, acestea sa se deschida automat.
Oare de ce nu poate romanul sa pastreze un lucru proiectat pentru a fi util celor carora le este adresat si care s-a dovedit eficient timp de zeci de ani acolo unde a fost folosit? Pacat...
Ar mai fi si renuntarea la ramele de protectie (din lemn) de la boghiuri, insa aici e un motiv serios: denivelarile dintre si de langa sine. Oricum, sunt convins ca daca nu ar fi existat acest motiv, tot nu s-ar mai fi omorat pana la urma sa le puna inapoi dupa interventiile la boghiuri. Pe Railfaneurope (click!) sunt imagini din timpul transportului intre Rotterdam si Craiova, la trecerea convoiului - culmea ironiei - prin Viena. Se observa in interiorul vagoanelor ramele de la boghiuri, care au fost trimise si ele la Craiova. De pantografe nu ma mai leg din perspectiva Craiovei, paletele si coarnele actuale fiind montate la Rotterdam (sau refacute dupa acelasi model).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 07 Ian 2008 02:37:21    Titlul subiectului: 86695

vlady-13 a scris:
Ma mir ca au pastrat la Rathgeber acest sistem dar la inceput oameni urlau din fata usi la vatman sa le deschida usa
Pai... la Rathgeber nu se pot deschide din buton decat usile 1 si 2... iar, cu exceptia usii 1, toate celelalte se inchid automat la 10 secunde dupa ce cineva cu o masa mai mare de 5kg a calcat pe trapa.
Citat:
Daca nu ma insel si la noile t4d sunt butoane pt deschiderea usi care sunt mai mult pe post de accesoriu.
Nu te inseli. Si pe cele vechi era.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Dum 10 Feb 2008 20:35:16    Titlul subiectului: 88492

Un film cu 651:
http://www.youtube.com/watch?v=1EdvF-wXgiI
Un film cu 659:
http://www.youtube.com/watch?v=fL6AiBZEP60
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Vin 09 Mai 2008 21:08:14    Titlul subiectului: 93122

Poze facute cu SGP-urile care erau in depou la vizita mea:
652

657



660
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Joi 12 Iun 2008 22:54:34    Titlul subiectului: 94468

radub a scris:
E clar, s-a facut astfel incat dupa anularea comenzii de eliberare a usilor sa se simuleze precomandarea deschiderii fiecarei usi (panoul luminat in rosu la fiecare usa).
La 657 usa a 2-a se poate deschide automat la fel si usa a 3-a care se si inchide automat.Langa butonul de deschidere manuala a primei usi sunt 2 butoane:unul rosu si unul verde.Cel rosu "elibereaza" usile sa se deschida la comanda, iar cel verde le blocheaza.
Un film cu usa a 3-a:
http://uk.youtube.com/watch?v=w14Xx7vmIzE

In Craiova ar mai putea veni din toamna inca o flota de tramvaie vieneze.
Cei de la regie vor sa cumpere din SGP-urile E2 impreuna cu remorcile C5.

Trei din zece tramvaie deraiaza la macazul de la Termo, printre acestea se numara si #657.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mie 23 Iul 2008 00:26:47    Titlul subiectului: 96127

Dupa 660, care a fost primul care are boghiu de Timis, acum si 654 este in aceeasi situatie.
Sunt sanse ca 662 si 656 sa foloseasca si ele boghiuri de Timis. Singura problema ar fi ca SGP-urile sunt mult mai grele decat Timisurile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Vin 21 Noi 2008 16:31:42    Titlul subiectului: 101431

Dupa ce va iesi de la bandaje, tramvaiul #654 , va devenii :"Tramvaiul lui Mos Craciun".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Dum 25 Ian 2009 22:38:15    Titlul subiectului: 104925

Un site cu poze facute in Rottredam cu tramvaiele care au ajuns in cele din urma in Craiova.
http://www.xs4all.nl/~bollyned/htv/ret650/index.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ionascu-robert



Data înscrierii: 29/Mar/2008
Ultima vizita: 15/Aug/2009
Mesaje: 20
Locație: Craiova

MesajTrimis: Dum 25 Ian 2009 22:50:17    Titlul subiectului: 104926

Da 656 nu a fost adus in Craiova? sau acela a fost de piese?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ionascu-robert



Data înscrierii: 29/Mar/2008
Ultima vizita: 15/Aug/2009
Mesaje: 20
Locație: Craiova

MesajTrimis: Lun 02 Feb 2009 00:32:45    Titlul subiectului: 105340

O poza cu tramvaiele sgp in drum spre Craiova si mai in spate se poate observa tramvaiele pentru Braila.


65747.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.63 kb
 Vizualizat:  de 24881 ori

65747.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul DOLJ Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community