Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Accidente/Incidente implicand vehicule de transport local
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2019
Mesaje: 982
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 26 Mai 2011 22:03:48    Titlul subiectului: 143921

In aceasta seara am vazut ca au reinceput lucrul. Cand am fost eu pe acolo, era scos firul dinspre zona 300 spre subtraversarea liniilor CF catre Timisoara. Astazi, toata ziua, tramvaiele liniei 7 au intors in Vama Micalaca iar cele ale liniei 18 in bucla de la Billa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 10/Iul/2019
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 28 Mai 2011 07:47:29    Titlul subiectului: Avaria de pe Voinicilor: 20.000 de lei 144007

"Avaria de pe Voinicilor: 20.000 de lei

ARAD - Firma care deținea în proprietate camionul va plăti, se pare, intervenția prin intermediul asigurărilor.

Primăria a calculat costurile avariei provocate la circulația tramvaielor de pe strada Voinicilor de către o mașină de tonaj depășit. Potrivit purtătorului de cuvânt al Primăriei Arad, Corina Drăghici, costul total al intervenței pentru revenirea la normal a fost de 200 de milioane de lei vechi.

Pe 25 mai, în jurul orei 18:30, un autovehicul de transport agabaritic, fără autorizație de acces, a avariat grav rețeaua electrică de contact a tramvaielor în sensul giratoriu din zona viaductului străzii Voinicilor provocând întreruperea circulației tramvaielor în zonă. Vehiculul a rămas prins în cablu tocmai din cauza înălțimii depășite.

Potrivit comunicatului de atunci al Primăriei Arad, „echipaje ale Companiei de Transport Public au intervenit imediat pentru remedierea situației”, dar, având în vedere amploarea distrugerilor provocate, repunerea în funcțiune a rețelei aeriene de contact nu a putut fi finalizată decât vineri dimineața.

Ca atare, joi, tramvaiele nu au circulat pe Voinicilor. Vineri dimineața, circulația a fost reluată, însă tramvaiele nu s-au întors în buclă, dat fiind faptul că aici se lucra în continuare la firele de contact. Corina Drăghici susține că circulația va fi reluată în totalitate de sâmbătă (fară a mai fi folosite tramvaie cu comandă dublă).

Cine va suporta costul acestei intervenții? Firma Metalcom, care deține în proprietate vehiculul agabaritic. Din informațiile pe care le deținem, camionul era asigurat iar părțile implicate în incident au luat deja legătura cu firma de asigurări pentru a îndeplini procedurile necesare pentru recuperarea banilor cheltuiți deja de Primărie pe lucrările de refacere a firelor de contact. Se pare că societatea se va alege și cu amendă de la Poliție în condițiile în care vehiculul nu ceruse și, ca atare, nu primise, autorizație de transport cu traseul de urmat.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 05/Dec/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 11 Oct 2011 09:25:28    Titlul subiectului: 149488

Iata cum se pot trezi unii cu strazile, trotuarele si chiar ... liniile de tramvai... asfaltate Laughing

http://www.adevarul.ro/locale/arad/Liniile_de_tramvai__de_la_Vladimirescu_s-au_umplut_cu_asfaltul_dintr-un_TIR_rasturnat_0_558544674.html

"Liniile de tramvai de la Vladimirescu s-au umplut cu asfaltul dintr-un TIR răsturnat

21 septembrie 2011

Autor: Claudia Untaru Crețu

Incidentul a ținut circulația în loc o perioadă

La câteva ore după ce o mașină s-a răsturnat în centru Aradului, un alt accident s-a petrecut. De data aceasta totul a avut loc în Vladimirescu. Un camion care mergea spre Arad dinspre Lipova și care era încărcat cu asfalt încins, pregătit pentru a fi turnat s-a răsturnat pe marginea drumului.

Astfel, proprietarii unei case s-au ales cu trotuarul din față asfaltat. Un alt camion încărcat tot cu asfalt a ajuns imediat în locul în care primul camion se răsturnase iar asfaltul care s-a putut recupera a fost pus într-un alt camion.

Cu toate acestea o mare parte din asfalt a trebuit însă întinsă pe trotuar și pe liniile de cale de tramvai pentru ca circulația acestora să se reia măcar pe un sens de mers. În urma incidentului nu a fost nimeni rănit."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arnold 1165



Data înscrierii: 19/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 20 Noi 2011 10:53:08    Titlul subiectului: 150420

"Tânăr accidentat mortal în Vladimirescu

Viața s-a sfârșit brusc pentru un tânăr pe Drumul Național 7. Acesta a fost găsit căzut pe mijlocul șoselei și plin de sânge de către șoferii din trafic. Nimeni nu știe exact ce s-a întâmplat cu el, cert este că medicii sosiți la fața locului nu au putut face nimic mai mult decât să constate decesul.
Tragicul accident a avut loc în județul Arad, la intrarea în localitatea Vladimirescu. Deși nu a fost încă identificat, cel mai probabil tânărul decedat mergea spre casă, pe jos, pe marginea drumului. Este foarte posibil ca acesta să fi fost lovit de una sau mai multe mașini. O altă variantă ar fi aceea că tânărul să fi fost acroșat de tramvai iar mai apoi azvârlit pe mijlocul șoselei, unde a fost lovit de una sau mai multe mașini. Un lucru este cert, în afara tramvaiului care circula spre Vladimirescu, nici un șofer nu a oprit în urma accidentului.
Polițiștii au început o anchetă pentru a stabili ce s-a întâmplat. Vatmanul tramvaiului a fost dus la Spitalul Județean Arad pentru probe de sânge iar la fața locului nu au găsite urme de frânare.
Pentru a desluși misterele acestui accident, polițiștii au instituit filtre și opresc toate mașinile suspecte. Trupul tânărului a fost preluat de medicina legală și transportat la morgă pentru necropsie. În plus, polițiștii speră să-l poată identifica cât de repede pentru ca mai apoi să-i poată anunța rudele. Politistii continua cercetările pentru a strabili cu exactitate cine este vinovat pentru moartea tânărului.
"

Sursa:

http://arq.ro/tanar-accidentat-mortal-in-vladimirescu/

_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arnold 1165



Data înscrierii: 19/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 15 Mar 2012 11:18:50    Titlul subiectului: 154126

O conductă spartă a paralizat circulația în centrul Aradului
O conductă de apă care s-a spart în centrul Aradului a transformat zona într-un lac și a paralizat circulația tramvaielor pentru mai multe ore. De frică să nu își curenteze călătorii, vatmanii să intre cu tramvaiele în apă, până când muncitorii nu au remediat spărtura din conductă.

http://videonews.antena3.ro/video/romania/o-conducta-sparta-a-paralizat-circulatia-in-centrul-aradului.html

_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2019
Mesaje: 982
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 13 Apr 2012 19:54:35    Titlul subiectului: 154906

Astazi pe la 16, 16.30 a avut loc o deraiere destul de urata a remorcii de GT4 627. Cuplul 407-627 era in zona Polivalenta, pe linia 18, sens spre Micalaca. 627 a deraiat la trecerea liniei peste sosea, chiar dupa macaz. Eu am trecut prin zona cand vagonul era deja pe sine, insa urmele de pe dale arata ca 627 s-a tarat destul de mult pe pamant. Traficul a fost oprit mai mult cand s-a intervenit de a trebuita oprita alimentarea retelei. Celelalte vagoane de linia 18 au mers pe traseul lui 7 (adica fosta linie Cool.

Cred ca s-a dat drumul circulatiei si pe linia reabilitata din zona Calul Balan astfel incat "Omida", aflata pe linia 11, nu a trebuit sa faca un ocol interesant: Miorita-Renasterii - bucla Billa - inapoi pe Renasterii - Vama samd. Cat de curand vor incepe si alte reabilitari ale trecerilor peste linia de tramvai. Cea de la Miorita este pericol public. Vor fi destul de multe modificari de trasee.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2019
Mesaje: 982
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 24 Mai 2012 18:10:35    Titlul subiectului: 155895

Scriu aici pentru ca am vazut ceva ciudat azi. Pe la ora 18 fara cateva minute l-am vazut pe 1751 pe linia 11, la UTA. Respectiva tura tine de depoul Micalaca de ani de zile si de obicei este data unui cuplu de GT4 (de obicei 608+611, dar ieri a fost 697+623). S-a intamplat ceva de a fost trimis 1751 oare cu statutul de rezerva sau s-a operat o schimbare in repartizarea vagoanelor pe trasee?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Joi 24 Mai 2012 20:34:41    Titlul subiectului: 155899

^Presupun ca a doua varianta cocheteaza serios cu valabilitatea in acest caz. Daca unul dintre cuplurile GT4 mentionate care obisnuiau sa asigure circulatia calatoriilor pe acest traseu inainte se intampla sa prezinta vreo dificultate de a fi pus in circulatie, banuiesc ca urmatorul pas al celor responsabili cu circulatia vagoanelor era sa trimita celalalt cuplu ca sa asigure aceasta ruta sau, o alta idee stralucita, alte cupluri GT4 bunaoara. Nu cred ca acesta ar fi un motiv serios de ingrijorare insa lucrurile s-ar putea sa se schimbe daca nici unul dintre acestea doua nu vor mai circula deloc in urmatoarele zile/perioada de timp...

Ma intreb de ce nu sunt mai multe fotografii online cu unul dintre cele mai recent cuplate GT4-uri, 608-611; ma intristeaza ca inca nu am avut sansa de a vedea in "carne si oase" acest cuplu si nici de a avea sansa sa circul vreodata cu el. Trebuie sa spun ca nu ma asteptam la o asemenea schimbare inainte, dar ma intreb daca lucrurile vor evolua diferit dupa reaparitia in circulatie a lui 584 si ce alte posibile cupluri se vor mai forma dupa ce alte vagoane vor reveni in circulatie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2019
Mesaje: 982
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 24 Mai 2012 22:48:01    Titlul subiectului: 155902

Si pe cealalta tura de linia 11 (de seara) s-au operat modificari. In loc de obisnuitul cuplu 303+313 a plecat spre Ghioroc un GT6 fara remorca, "austriacul" 77. Pe 1751 l-am vazut retragandu-se in depou, deci si tura de ora 22.15 (plecare Fat Frumos) a avut alt tip de vagon. Probabil mai incearca cei de la CTP sa mai stoarca o economie din "piatra seaca".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 10/Iul/2019
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 25 Mai 2012 19:15:41    Titlul subiectului: 155919

608-611 a fost inlocuit de 1751 din cauza ruperii pantografului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2019
Mesaje: 982
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 29 Aug 2012 11:34:00    Titlul subiectului: 158437

Tramvai contra BMW lângă Pathouli

"Miercuri, 29 august, în jurul orei 11,00, conducătorul unui BMW, care dorea să intre în parcarea de vis - a- vis de Pathouli, visând probabil la ziua când se va lansa iPhone 5 la Arad, nu a observat la timp că din partea stângă venea pe șine un tramvai ... așa că în urma impactului dintre autoturism și mijlocul de transport în comun au rezultat mai multe fiare contorsionate dintr - o anumită parte (bănuiți dvs. care), însă tocmai pentru astfel de situații s-au inventat pe Planeta Terra agențiile de asigurări și, cât timp șoferul nu a pățit nimic, iar călătorii din tramvai au avut și ei parte de puțină adrenalină într-o zi banală de la mijlocul săptămânii, viața merge înainte!"

http://www.arq.ro/tramvai-contra-bmw-langa-pathouli
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 08/Aug/2016
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 29 Aug 2012 19:19:30    Titlul subiectului: Impact între un tramvai și o Dacia Logan 158454

"Impact între un tramvai și o Dacia Logan

Încă un accident în care este implicat un tramvai. Al doilea de astăzi, după cel din față de la Ziridava.

Câteva ore mai târziu și sute de metri mai încolo, un tramvai și un autoturism marca Dacia Logan s-au ciocnit. Momentan nu a fost stabilită vina.
Polițiștii urmează să facă acest lucru în urma cercetărilor. Însă, potrivit reprezentanților Inspectoratului de Poliție Județean Arad, ”un autoturism marca Dacia Logan, care circula dinspre strada Banu Mărăcine spre B-dul Revoluției, a intrat în coliziune cu un tramvai care circula din direcția Podgoria-Teatru. Polițiștii efectuează verificări cu privire la stabilirea vinovăției.”
Șoferul mașinii, un bărbat în vârstă de 62 de ani, s-a ales cu o fractură, spun polițiștii, în timp ce o femeie de 63 de ani, pasageră în autoturism a fost rănită ușor.
"

Sursa: ARADON

_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 10/Iul/2019
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 28 Sep 2012 14:54:40    Titlul subiectului: INCA UN TRAGIC ACIDENT OEG 301-311 VS M8S 1016 159294

Accident rutier in care au fost implicate doua tramvaie si la Arad. Trei oameni au fost raniti

Doua tramvaie s-au ciocnit, vineri dupa-amiaza, pe linia care face legatura intre municipiul Arad si comuna Ghioroc, trei pasageri, intre care un copil, fiind raniti si transportati la spital, in timp ce traficul tramvaielor este blocat pe aceasta linie.

Accidentul a avut loc la intrarea in municipiul Arad, pe linia care leaga orasul de comuna Ghioroc, vis-a-vis de un centru comercial, transmite corespondentul MEDIAFAX.
Potrivit directorului tehnic al Companiei de Transport Public Arad, Petru Cuvineanu, ambele tramvaie circulau in acelasi sens, iar cel din spate l-a lovit pe cel din fata.
Cuvineanu afirma ca nu se cunosc deocamdata cauzele producerii accidentului, acestea fiind in cercetare.
Totusi, tehnicieni ai companiei care au ajuns la fata locului afirma ca a fost vorba despre o cadere de tensiune, iar tramvaiul aflat in fata s-a oprit brusc, in timp ce a doua garnitura a ramas fara frane functionale.
In urma impactului, trei pasageri, doi adulti si un copil, au acuzat diverse dureri si au fost transportati la Spitalul Judetean pentru investigatii.
Circulatia tramvaielor pe ruta Arad-Ghioroc va ramane blocata pana in jurul orei 15.30.
La fata locului au fost trimisi si politisti, care fac cercetari,
Sursa: Mediafax



60616327.jpg
 Descriere:
301 vs 1016
 Mărime fișier:  41.95 kb
 Vizualizat:  de 9955 ori

60616327.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2019
Mesaje: 982
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 28 Sep 2012 15:26:00    Titlul subiectului: 159295

Cred ca vagonul care a lovit este OEG-ul 301+311. De obicei are tura de linia 11 plecare Fat Frumos la ora 12, sosire pe la 14.30. Probabil la intoarcere s-a intamplat evenimentul. Pacat, sper sa nu fie o defectiune fatala pentru 301. In cazul lui 1016 poate sacrifica un geam de pe 1017. Si asa foarte greu de crezut ca 1017 va mai iesi vreodata din depou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 10/Iul/2019
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 28 Sep 2012 15:33:24    Titlul subiectului: 159296

1017 va iesi foarte repede in circulatie, maxim o luna, sunt toate piesele pentru vagon aduse, dar nu a fost loc in depou pentru el deoarece au fost alte tramvaie la reperat.

Ultima modificare efectuată de către FLAVIUS561 la Vin 28 Sep 2012 18:10:54, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 06/Dec/2019
Mesaje: 7995
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 28 Sep 2012 18:41:51    Titlul subiectului: 159309

Iar "tehnicieni", "caderi de tensiune" si "sisteme de franare"... Reteta tipica de aberat...

Flavius, desi ai sters masiv ce ai scris, retin ca ai mentionat nerespectarea regulamentelor de catre vatmanul M8S-ului si inocenta celuilalt vatman. Fii convins ca nici al doilea vatman nu a condus preventiv, ca nu te duci buf in dosul aluia din fata ta daca nu stai fix in bara lui si daca circuli cu bagare de seama, fie si daca ala a oprit brusc si fara sa semnalizeze!

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
adyf117



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 28/Sep/2012
Mesaje: 54
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 28 Sep 2012 21:05:21    Titlul subiectului: 159315

Cateva detalii din articolele scrise de peste zi - cu poze atasate - as mai dori ca sa adaug :

http://arq.ro/tramvai-contra-tramvai-foto

http://www.aradon.ro/trei-raniti-in-urma-coliziunii-a-doua-tramvaie/1177950

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/trei-raniti-dupa-ce-doua-tramvaie-s-au-ciocnit-la-arad.html

Din proprie experienta pot sa zic, ca ora accidentului, a fost, in jur de 14.10, pe sensul de mers dinspre comuna Vladimirescu inspre oras, (Arad), dupa trecerea peste calea ferata, in drept cu sensul giratoriu de la Selgros.
In rest ..., cauzele trebuiesc deslusite de catre cei cu adevarat competenti, dat fiind faptul ca intre cele 2 vagoane, de linia 9 (1016-M8S) si 11 (301-311-OEG) sunt in jur de 30 de minute, ca distanta, in timp.

Vor mai urma si cateva poze personale, cu 301-311-OEG, retras in depoul Micalaca, dupa accident.

Fara nici un fel de motiv de a ascunde adevarul, acest vagon, - 301 -, mai mult ca sigur ca este condamnat pentru a fi casat - din cauza deformarilor structurale pe care le are: la partea din fata - distanta cuprinsa intre cabina-usa 1-boghiu motor nr. 1- scaune pasageri, pe ambele parti, incepand din spatele cabinei - pe interiorul vagonului si usa 1-pana dupa primul boghiul motor, etc.

P.S.: Ii un mare pacat ca nu s-a pastrat nimic, (din punct de vedere al carcasei), de la ex-302-312-OEG, ..., poate ca acum ar fi fost de folos, ... la fel ca si in alte cazuri.
Descriu ca exemplu, ..., casarea vagoanelor 06-GT4 si 013-GT4 din Ulm, deoarece 01, actual in circulatie (dupa accidentul cu remorca de TIR de pe Voinicilor, pe sensul de mers inspre Billa, de acum cativa ani), poarta fata-“botul” lui ex 06-Ulm ...



DSC_7198-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  645.92 kb
 Vizualizat:  de 9886 ori

DSC_7198-1.jpg



DSC_7184-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  645.04 kb
 Vizualizat:  de 9886 ori

DSC_7184-1.jpg



DSC_7159-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  657.89 kb
 Vizualizat:  de 9886 ori

DSC_7159-1.jpg



DSC_7145-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  617.36 kb
 Vizualizat:  de 9886 ori

DSC_7145-1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 06/Dec/2019
Mesaje: 7995
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 28 Sep 2012 23:21:02    Titlul subiectului: 159325

Vagonul asta se poate repara fara nici un fel de problema si fara a fi nevoie de ceva de la alt vagon.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2019
Mesaje: 982
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 28 Sep 2012 23:39:37    Titlul subiectului: 159329

Nici macar de componente electrice/mecanice din cabina? Nu stiu ce sa zic, ca nespecialist imi aduc aminte doar de reparatii "cu adaugiri" de la alte vagoane. S-a amintit de 01, sa ne amintim si de GT6 271 (partea a doua de la 279), de gt4 561 (spatele de la 607 sau 595), fosta tatra 1190 (actualul 1125) cu bot de la 1027. Probabil tura lui 301 va trece catre 304-314, proaspat revopsit in schema originala. O bila neagra pentru 301 ar fi, poate, si faptul ca pare...copt. Daca el s-a indoit serios, M8S-ul s-a ales doar cu geamuri sparte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 06/Dec/2019
Mesaje: 7995
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 28 Sep 2012 23:56:15    Titlul subiectului: 159332

M-am referit strict la caroserie. Unii dezarmeaza mult prea usor in fata unor astfel de deformari, care nu-s grave nici cat sa fie sacrificate pentru reparatie vagoane retrase pentru piese, daramite sa fie casate vagoanele accidentate. Eu am dat de multe ori sfatul asta: mai usor cu veselia casarilor din fleacuri! Oricat de umede ar fi visele unora, tramvaie noi-noute care sa inlocuiasca 100% parcul existent nu vor fi decat peste ani buni (in sensul ca achizitiile se vor face rand pe rand, pe parcursul a niste ani buni), iar la capitolul "achizitie de tramvaie rulate" lucrurile se complica tot mai mult pe masura ce dispar vagoanele simple (intretinerea vagoanelor sh cu electronica va fi un cosmar si deja Aradul ar trebui sa stie asta de la M8S-uri). Deci, reparati-l pe 301!
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Dec/2019
Mesaje: 149

MesajTrimis: Sâm 29 Sep 2012 02:43:16    Titlul subiectului: 159334

Radule, totusi nu s-a deformat cam usor structura vagonului? Nu stiu cat de violent a fost impactul insa din ce vad in poze avariile celui de-al doilea vagon par destul de mari.
Asta nu inseamna ca acel vagon trebuie casat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 06/Dec/2019
Mesaje: 7995
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 29 Sep 2012 10:46:39    Titlul subiectului: 159336

Daca privesti comportamentul la impact al vagoanelor diversilor producatori din acea perioada, vei remarca similitudini. Probabil ca la acel moment se mergea pe structuri mai putin masive. Pe de alta parte, as tinde sa spun ca vatmanul nu a fost lasat de izbeliste. Daca privim deformarea caroseriei la GT-uri (de toate neamurile) pare ca zona cabinei este proiectata astfel incat sa ofera protectie vatmanului (un mic spatiu vital) in niste limite.

M8-ul vine dintr-o cu totul alta epoca, probabil cu alte tendinte si alte reglementari in materie de fabricare a materialului rulant. Categoric structura frontala a M8-ului rezista mult mai bine la impact, iar daca celalalt nefericit este un GT, este clar unde vor fi stricaciunile mai mari. Dar, inca o data, GT-ul, asa cum arata 301, este perfect reparabil (la Iasi am reparat unele mult mai nenorocite, totul tine de constientizarea regiei de transport asupra faptului ca anii din urma au fost cum au fost din perspectiva achizitiilor din Germania, dar ca acei ani s-au cam gatat, deci ca trebuie sa renunte la a bagateliza problema achizitiilor de vagoane, fie ele si second hand, deci ca trebuie sa aiba mai multa grija de parcul existent - este un sfat pe care si noi l-am primit de la partenerii nostri germani, dincolo de faptul ca experienta deja ne indica ce avem de facut daca vrem sa putem asigura pe mai departe trimiterea de vagoane de tramvai pe trasee).

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 06/Dec/2019
Mesaje: 7995
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 29 Sep 2012 11:22:44    Titlul subiectului: 159338

Uite, asta e un GT4:


IMG_2735.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.78 kb
 Vizualizat:  de 9796 ori

IMG_2735.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 06/Dec/2019
Mesaje: 7995
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 29 Sep 2012 12:08:20    Titlul subiectului: 159339

Si asta e din aceeasi familie cu 301 al vostru (n-am si cu bordul dat jos de tot, dar ce e de vazut se cam vede):


IMG_0175.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.43 kb
 Vizualizat:  de 9786 ori

IMG_0175.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2019
Mesaje: 982
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 29 Sep 2012 17:17:47    Titlul subiectului: 159340

De-acord ca 301 trebuie reparat insa conducerea CTP cred ca gandeste si in felul urmator: au cu ce sa-l inlocuiasca. Cuplurile 301+311 si 303+313 sunt de cativa ani urmasii Timisurilor 1+2 si 15+16. Au si luat perdelele visinii de pe cele doua Timisuri modificate. In fine, cuplul 304+314 a iesit recent din RK si in general era trimis pe linii de oras. Deci il poate inlocui pe 301+311.

In depoul Micalaca mai sunt 5 cupluri de GT4 care nu prea ies simultan si la randul lor sunt trimise la Ghioroc. Oricand se mai pot forma niste cupluri de GT4 ex Stuttgart. M8S-urile nu au aceeasi capacitate ca un OEG (banuiesc) dar daca cei care fac graficele de circulatie vor simtit ca pe turele lui 301 pot trimite si M8S, o vor face.

De-a lungul vremii au fost casate vagoane venite din Germania pentru probleme de gen sasiu/rugina. Au fost chiar cateva suprize precum gt6 262 sau gt8 1760 - vagoane efectiv in circulatie pana la momentul casarii.

Din pacate avem multe vagoane in circulatie ce arata ca dupa razboi. Exemple perfecte sunt GT4 633, 494, 02, 03, 04, 08, 014. Ritmul RK-urilor este extrem de scazut, putin peste 5 vagoane pe an as spune din ambele depouri. In concluzie, si eu sper sa fie reparat 301 insa sunt sceptic avand in vedere "vremurile de criza" prin care trecem.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
Pagina 7 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community