Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Accidente/Incidente implicand vehicule de transport local
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Iul/2017
Mesaje: 959
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 10 Ian 2016 19:27:03    Titlul subiectului: 183231

Da, putea lovi orice: bicicleta, masina mica, Tir...Totusi dupa ce m-am uitat mai bine pe poze, deraierea a avut loc inainte de macazul de intrare in bucla! Macazul nici nu se vede in poze, e inaintea vagonului motor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 10 Ian 2016 19:40:49    Titlul subiectului: 183232

Exact. 1174 a zburat smucit de remorca.
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Iul/2017
Mesaje: 959
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 18 Iun 2016 11:07:52    Titlul subiectului: 185700

http://newsar.ro/pericol-la-macaz-un-tramvai-deraiat-azi-noapte-micalaca-video/

Gasiti in link un filmulet de vreo 6 minute cu manevrele de repunere pe sine a remorcii GT4 627 care a deraiat la intrarea in depoul Micalaca, ieri seara. Acolo intr-adevar macazele si liniile sunt foarte periculoase, se vede cu ochiul liber ca linia este curbata. Asteptam modernizarile pe fonduri UE Rolling Eyes

Pe de alta parte, 627 ca si 407 demonstreaza ca cei de la CTP fac treaba buna cand vine vorba de modernizat vagoane GT 4, din punctul de vedere al esteticii. Vagoanele arata foarte bine la interior.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Iul/2017
Mesaje: 959
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 22 Sep 2016 17:55:53    Titlul subiectului: 186567

http://www.arq.ro/imperio-x-kia-unde-dai-si-unde-crapa-/9153

1506 cred ca va avea nevoie de o noua "aripa" dreapta fata, dupa ce s-a lovit de un suv KIA. Intersectia respectiva este una dintre cele cu risc maxim de atingere pentru ca masinile trebuie sa opreasca la un semafor in paralel cu linia de tramvai, in drept cu trecerea la nivel (nu in drept cu un refugiu). Cum avem multi soferi care inca nu sunt obisnuiti cu tramvaiele (!!!) si opresc in spatiul gabaritic, si cum se mai forteaza intr-una trecerea interzisa dinspre stadion spre Calea Victoriei, se intampla astfel de accidente.
Acolo este si o zona unde vatmanii mai vitezisti pot forta sarirea peste un semafor, adica sa prinda verde semaforul langa care s-a petrecut accidentul. Astfel intre Atrium Mall si UTA stau doar la un semafor in loc de doua. Parca vad ca de suferit vor avea tot vatmanii, care vor fi atentionati sa nu mai forteze la acel semafor, operatiune care implica la unele tramvaie (care n-au demarajul si frana lui Imperio) si trecerea cu viteza mai mare peste liniile de tren ce ies din fabrica de vagoane marfa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Iul/2017
Mesaje: 959
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 01 Oct 2016 13:50:23    Titlul subiectului: 186641

http://specialarad.ro/trafic-blocat-in-gradiste-de-un-tramvai-deraiat-urmarile-puteau-fi-teribile-foto/

Sunt fotografii in link. O deraiere a lui 1115 in Gradiste, la prima statie dupa cea de la fabrica de vagoane calatori. Din fotografii putem spune ca este o deraiere intre ghilimele pentru că, din cate observ din poze, ambele boghiuri ale vagonului au ramas pe sine, insa cel din fata a luat-o la dreapta iar cel din spate a mers drept inainte.
Edit: cel din fata pare putin deraiat, dar cred ca vagonul a putut fi repus pe sine fara macara, doar tras in spate de 122 daca nu chiar autopropulsat.

Ciudat este ca, in mod normal, vagonul trebuia sa mearga drept inainte deoarece peronul statiei este central. Deci vatmanul probabil a vazut tarziu ca macazul cu arc nu sta cum trebuie si a franat indeajuns de mult incat sa se opreasca inainte de coliziunea cu stalpul. Altfel cred ca ar fi oprit pentru a verifica macazul. Vagonul era in circulatie dupa ora 12, deci nu a suferit stricaciuni. Probabil ca dupa ce a trecut primul boghiu, macazul "si-a adus aminte" ca trebuie sa sara la loc si asa s-a produs incidentul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Iul/2017
Mesaje: 959
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 05 Iul 2017 15:49:23    Titlul subiectului: 190905

http://www.aradon.ro/explozie-la-depoul-de-tramvaie-uta/1860801

Chiar în aceste momente se intervine pentru stingerea unui incendiu la Depoul de tramvaie din zona UTA, unde un tramvai tip GT8 cu două cabine a explodat. Depoul este plin de fum, fiind în aceste momente debranșat de la rețeaua electrică, pentru a se evita și alte incidente.

Tramvaiul care a explodat este un tramvai GT8 cu două cabine, înmatriculat cu numărul 1751. Acesta provine din orașul Essen (Germania) și, conform primelor informații, este unul dintre cele care circulă pe linia 3, informație neconfirmată încă de Compania de Transport Public Arad. Vom reveni cu detalii!

UPDATE. Incendiul a fost stins. Circulația tramvaielor în municipiu nu a fost afectată, alimentarea cu electricitate fiind oprită doar în interiorul Depoului UTA.

UPDATE2. Declarația ISU cu privire la incendiul de la Depoul UTA. Conform informațiilor primite de la ISU Arad, se pare că tramvaiul nu a explodat, ci a ars din cauza unui scurtcircuit electric.

„Incendiul s-a manifestat în interiorul tramvaiului, fiind declanșat, cel mai probabil, de un scurtcircuit al rețelei electrice. A intervenit Inspectoratul Pentru Situații de Urgență „Vasile Goldiș” al Județului Arad cu două autospeciale de stingere, cu un echipaj format dintr-un ofițer și șapte subofițeri” a declarat căpitan George Pleșca, purtător de cuvânt al ISU Arad, pentru Jurnal Arădean/aradon.ro

***

Nu a fost explozie, ci un scurt-circuit care a insemnat, 99%, sfarsitul pentru vagonul 1751. Bine ca macar nu s-a extins focul si la celelalte vagoane, toate active. Vad ca 1170 (tatra reclama rosie) pare afectat de spuma folosita pentru stingerea incendiului).

Scurt-circuitele electrice sunt, din pacate, o problema des intalnita la vagoanele GT8, mai ales seria 17. Au mai fost probleme de genul acesta si la 1755, si la 1756, dar nu atat de mari. De altfel, 1756 va ramane singurul gt8 bidirectional ramas in circulatie, cat o mai fi pastrat si el. Pacat, din 10 vagoane aduse la inceputul anilor 2000, ramanem cu unul „de samanta” si doua carcase: una arsa (1751) si una de pe care cred ca s-au tot luat piese (1754 - din cate mai tin minte mai exista carcasa pe roti prin depou).

Nici vagoanele seria 18 nu cred ca se simt prea bine, altfel nu cred ca ar fi lasat CTP-ul chiar si patru cupluri de tatra la schimbul doi.

Pe de alta parte CTP pare a fi in criza financiara pentru anul acesta nu tin minte prea multe vagoane care sa fi iesit din RK. Poate doar GT4 697, remorca 623 fiind disparuta de vreo cateva luni (ma gandesc ca nu o caseaza). In rest, unele vagoane care circula zilnic sunt lasate sa arate ca dupa razboi, cum ar fi remorca B4D 170, GT8 1854, cuplul de tatre 903-213 si altele. Ceva nu e ok acolo pentru ca si in anii „de criza” se mai vopseau sau reparau vagoane. Acum doar se astern etichete noi de reclama peste rugina veche...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 10 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community