Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Accidente/Incidente implicand vehicule de transport local
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 12 Apr 2023 20:47:56    Titlul subiectului: 216019

Ceva detalii cunoaste cineva? A vazut cineva operatiunea de depanare cumva? Din poze mi-am dat seama, ca la boghiul 2 axul 3 conexiunea dintre axul cardan si reductor a cedat, axul a cazut la sol pe piatra cubica si a fost o situatie norocoasa ca nu s-a infipt intre pietre sa se comporte ca un levier sa deraieze vagonul sau sa se distruga motorul.
Ca și detalii ma intereseaza daca dupa ridicarea vagonului cu boghiu cu tot si ridicarea cardanului de la sol, oare s-a fost lasat inapoi jos, apoi au ridicat doar caroseria si s-a demontat de tot cardanul, au deconectat/izolat motorul cu pricina si au trimis vagonul la depou fara ajutor din partea altui tramvai, ori au adus un boghiu de manevra si au schimbat boghiul?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 12 Apr 2023 21:58:08    Titlul subiectului: 216024

Nu am fost de fata la operațiune, am trecut doar prin zona și am văzut o piesă căzută pe piatra cubica.

Userul Arnold 1165 mi-a spus în privat că axul cardan a fost ancorat cu o chinga (sa nu mai cada la sol), iar cuplul a fost împins în depou de vagonul care-l urma, GT4 Nr. 407. Bănuiesc că pentru a evita vibrații suplimentare nu s-a optat pentru izolarea boghiului și autopropulsarea doar cu boghiul fata. Poate era și riscul de suprasolicitare, având și remorca.

Ce sa zic, vedem efectele neglijării tatrelor care mai sunt ținute în viață de câțiva dintre vatmanii titulari, fani înfocați ai lor. De altfel nici în alte vagoane nu prea se investește, iar atunci când se face, ghinion, vagonul "crapă" serios. Ultimul exemplu: GT4 406, care după o absență de peste un an este trecut prin rk, primește vatman titular (de pe Tatra solo), reclama noua, dar se defectează după câteva zile de funcționare și de atunci pauză.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 17 Iul 2023 15:16:12    Titlul subiectului: 216619

https://www.aradon.ro/aradon-stirile-judetului-arad/accident-intre-un-tramvai-si-un-autotren-in-arad-1740438/

Pompierii militari ai Detașamentului Arad intervin în aceste momente cu o autospecială de stingere cu apă și spumă, pentru asigurarea măsurilor de prevenire și stingere a incendiilor, în urma unui accident rutier produs între un autotren și un tramvai, în municipiul Arad, pe Calea Aurel Vlaicu, în zona accesului spre parcările Atrium Mall și Lidl.
„Nu sunt înregistrate victime, călătorii s-au autoevacuat în condiții de siguranță, fără a solicita îngrijiri medicale”, transmite Inspectoratul pentru Situații de Urgență Arad.

Circulația tramvaielor dinspre Piața UTA spre Piața Gării este, momentan, întreruptă.


Pentru problema asta cred că circulația tramvaielor a fost/este întreruptă pentru vreo două ore, pe artera principală, la ore cu schimb de tramvaie/vatmani spre și dinspre depou.

Ghinion multiplu pentru arădeni pentru că:
- 122 a și deraiat, dar poate partea bună e că va fi, în sfârșit, tras pe dreapta;
- CTP nu anunță nimic nici prin aplicație, nici pe site, nici pe fb, nici pe niciunde de întrerupere. Ce să mai vorbim de autobuze înlocuitoare?
- Se tărăgănează nepermise reluarea circulației prin Alfa, unde s-au făcut probe deja inclusiv cu vagoane imperio. De ce se tărăgănează? Fie se așteaptă momentul livrării vagoanelor civitas 2325, 2326, să fie bifate două obiective de imagine, fie CTP chiar are o problemă extrem de gravă cu lipsa vatmanilor. Oricum ar fi, ghinion arădenilor care au rămas fără transport public pe cod portocaliu de caniculă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 9896
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 16 Aug 2023 10:21:19    Titlul subiectului: 216715

Din pacate, s-a intamplat o tragedie, zilele trecute, in Arad. Articolul se gaseste aici.

Citat:
O femeie a murit târâtă de tramvai, la Arad. Momentul în care vatmanul închide ușile fără să se asigure și pornește la drum

Primele imagini cu tragedia din Arad, unde o femeie a fost omorâtă de tramvai. Victima ar fi încercat să scoată căruciorul copilului cu dizabilități din mijlocul de transport în comun, moment în care a fost prinsă de uși și tărâtă câțiva metri.

Mihai Vălușescu, jurnalist Digi24: În imaginile surprinse de camerele de supraveghere din zonă se observă cum femeia în vârstă de 55 de ani reușește să coboare scările garniturii, însă nu reușește să coboare și căruciorul în care se afla fiica sa în vârstă de 12 ani, care are handicap. Acela este momentul în care, potrivit imaginilor, dar și martorilor, vatmanul a închis ușile fără să se asigure și a pornit din stație. Femeia a fost prinsă în ușile închise ale tramvaiului, iar apoi a fost târâtă câțiva metri, până când ceilalți călători au dat alarma și l-au anunțat pe vatman că trebuie să oprească. Imediat, la fața locului au fost chemați medicii care au acordat primul ajutor femeii, dar și fetei sale. Victima a fost transportată de urgență la spital, însă cadrele medicale nu au mai putut să o salveze, fiindă avem răni extrem de grave. Fata de 12 ani a fost și ea transportată la UPU de la Spitalul Județean din Arad, însă, din fericire, ea nu are răni și nu a necesitat internare. A fost deschis un dosar penal și polițiștii continuă cercetările în acest caz. L-au și testat cu aparatul alcooltest pe vatmanul în vârstă de 31 de ani, iar datele preliminare au arătat că acesta nu consumase alcool.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 17 Aug 2023 09:24:00    Titlul subiectului: 216723

Nu pot spune altceva decât păcat, în primul rând pentru femeia decedată și familia acesteia, iar apoi pentru vatmanul care din cauza unei neatenții, având poate și unele circumstanțe atenuante, va rămâne marcat pe viață.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UnfathomableDepth



Data înscrierii: 12/Apr/2022
Ultima vizita: 06/Apr/2024
Mesaje: 278
Locație: Arad (Romania), Viena (Austria)

MesajTrimis: Vin 18 Aug 2023 10:56:50    Titlul subiectului: 216730

E vorba despre un vagon Tatra T4D; fiind mai vechi, poate nu a functionat ceva cum trebuie la sistemele de alarmare/premeditare a asemenea tragedii! Am auzit ca sunt ceva senzori la bord ce detesteaza cand usiile sunt libere? Cine stie? Politia va cerceta si va descoperi cauzele! Trist pentru femeia in cauza si ceilalti implicati! 😔


IMG_2112.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  247.99 kb
 Vizualizat:  de 1238 ori

IMG_2112.jpeg



_________________
''Stand my ground...'' -WT
''If there is true evil in the world, it is Republican conservatives'' - Moby''
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 1958
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 18 Aug 2023 16:41:28    Titlul subiectului: 216732

Ultimele tramvaie Tatra T4D-B4D achizitionate de OTL din Magdeburg aveau un senzor care deschidea usa inapoi daca aceasta nu se inchidea complet iar acceleratia nu functiona cand usile erau deschise. Nu stiu daca Tatrele din Arad au asa ceva. Nu imi dau seama , dar mie imi pare ca mana nu este prinsa in usa , ci ca femeia respectiva nu da drumul caruciorului. Pe ce linie era Tatra , pe 3? Avand in vedere ca Aradul are o flota destul de mare de tramvaie cu podea accesibila si daca Tatra era pe 3 , nu inteleg de ce nu a asteptat un Imperio , doar nu ar fi durat foarte mult sa vina unul. De asemena , eu daca as fi nevoit sa urc cu carucior intr-un tramvai vechi cu remorca as alege usa din fata sau in orice caz vagonul motor si pentru a fi vazut cat mai bine de vatman si in astfel de cazuri ca pasagerii sa poata urla la acesta sa opreasca. Adica degeaba au urlat calatorii din remorca , vatmanul nu avea cum sa ii auda. Nu incerc sa dau vina pe persoana decedata , vina oricum este 100% a vatmanului ca nu s-a asigurat corespunzator la plecarea din statie , dar acest accident s-ar fi putut preveni de ambele parti.
_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 19 Aug 2023 17:54:50    Titlul subiectului: 216736

Tatra era pe 3, linia predilectă pe care (mai) circulă câteva cupluri T4D-B4D. Probabil femeia nu a așteptat alt tramvai pentru că avea experiență și cu cele vechi. De exemplu, în partea din față a remorcii B4D este loc pentru un cărucior/scaun cu rotile, loc care în vagonul motor nu există pentru că acolo e cabina vatmanului. De ce nu și-a retras mâna...se pot face multe speculații, fie că nu a vrut să lase căruciorul din instinct protectiv, fie că ușa i-a prins mâna ca într-o ghilotină. Eu înclin pe varianta a doua, era greu să țină de cărucior din cauza treptelor. Poate că și l-a pregătit lângă trepte, a coborât și a întins mâna după el, operațiune destul de dificilă și pentru un culturist, zic eu. Cred că altcineva din vagon urma să o ajute, să îl ridice și să îl coboare spre peron.

Nu știu ca tatrele să aibă astfel de senzori, nu văd cum pentru că nu au bară la mijlocul scărilor, așa cum au GT8 sau M8S, ultimele având sigur senzori..la un moment dat în istorie (nu sunt sigur dacă îi mai au, poate au fost dezactivați). Din păcate nici sistemul de clapetă de la GT4 nu există.

Accidentul acesta regretabil nu e primul de acest gen în istoria tramvaielor arădene, însă este primul după mult timp în care vina vatmanului este, din păcate, evidentă. S-a încercat pe ici pe colo să se facă un fel de tam tam, să se ceară demisii și decapitări, asumări politice, dar cred că până la urmă atitudinea de bun simț este să așteptăm ca justiția să îi aplice pedeapsa prevăzută de lege, la fel ca în cazul șoferilor care produc accidente mortale. Din păcate, în acest caz există și un bagaj emoțional puternic legat de situația familială a victimei. Ceea ce nu a făcut bine nici vatmanului, nici CTP-ului, a fost argumentul tâmpit cu obiceiul european care spune pe unde să urci și pe unde să cobori din tramvai. Serios...cu peroane lungi de intră 3 imperio, când fugi după tramvai să îl prinzi, mai mergi până la ușa 1? Mai bine tăceau, capul în pământ și să avem grijă să nu îl scoatem pe vatman cine știe ce criminal. „A fost neglijent, da, nu a verificat în oglindă, din păcate și tramvaiul a fost unul vechi fără senzori, cu imperio nu se putea întâmpla, va plăti conform legii așa cum se întâmplă și în cazul auto, într-adevăr ca și conducător de mijloc de transport trebuie să fii și mai atent, din păcate s-a întâmplat, dar e cert că nu a vrut, că e băiat tânăr, fără alte antecedente etc. Va plăti conform deciziei din justiție, iar și în funcție de asta se va lua o decizie și în cadrul CTP.” Eventual, ca bonus, strângere de fonduri pentru familie din partea personalului CTP...(poate s-a făcut și nu a fost mediatizată, nu știu). Eu așta aș fi zis sau i-aș fi sugerat să spună.

Păcat, mare păcat și nedrept (nedrept ghinion, pedeapsă divină, cum vrem să o considerăm) față de un vatman care de altfel a fost unul din cei mai pasionați și implicați de lucrul său, care din banii personali a vopsit și îngrijit vagoane vechi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 1958
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 18 Noi 2023 12:35:34    Titlul subiectului: 217301

GT8-ul 1854 a luat ieri foc pe pasajul Micalaca.
Aradon:
Un tramvai a luat foc pe viaductul de la Maranata

Incendiul este localizat, conform celor transmise de către Inspectoratul pentru Situații de Urgență Arad, și nu sunt victime.

Un tramvai a luat foc pe viaductul din zona Maranata, vineri după-masa. Potrivit ISU Arad, în aceste momente intervin pompierii din cadrul Detașamentului Arad în vederea stingerii incendiului. Din câte se pare nu sunt victime, iar incendiul este localizat.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 20 Noi 2023 08:16:40    Titlul subiectului: 217308

Am trecut pe lângă el cu mașina, am văzut geamurile sparte iar cabina părea foarte afectată, cu plexiglasul spre salon de asemenea spart.

Nu știu dacă vor mai face efortul să-l repare, dacă se mai poate sau dacă merită. Deocamdată mai au destule vagone vechi pentru a acoperi necesarul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 1958
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 23 Noi 2023 23:48:48    Titlul subiectului: 217328

O Tatra si un GT8 s-au lovit in intersectia de la Podgoria.
Aradon:
Două tramvaie s-au ciocnit la Podgoria
De vină ar fi o vătmăniță lipsită de experiență. Din fericire, în urma incidentului nu au rezultat victime.

ARAD. Incident în trafic, miercuri după-masă, în sensul giratoriu de la Podgoria. Circulația rutieră a fost blocată pe ruta dinspre Micălaca spre Consiliul Județean, după ce două tramvaie care se aflau pe aceeași linie s-au ciocnit. În urma impactului frontal, parbrizele celor două tramvaie s-au spart, iar caroseria a fost șifonată. Incidentul a avut loc în jurul orei 15.45 și a dat complet peste cap traficul (și așa greoi) de la Podgoria. Pe lângă circulația mașinilor, și cea a tramvaielor a fost blocată.

Unul dintre tramvaiele implicate în incident venea dinspre Teatru și mergea în Vlaicu, iar celălalt venea dinspre gară. Ambele circulau pe linia 6.
„Acolo e intersecție de linii. Unul dintre vatmani a acționat greșit macazul” – ne-a explicat directorul Companiei de Transport Public (CTP) Arad, Claudiu Godja.

Macazul de la Podgoria este manual, cel automat defectându-se în urmă cu aproximativ un an de zile.

Vinovat de producerea accidentului pare a fi tramvaiul model Tatra cu un vagon, care venea dinspre gară și trebuia să o ia pe direcția Teatru. Potrivit directorului CTP, la bordul tramvaiului se afla o vătmăniță proaspătă absolventă a cursurilor de școlarizare. Probabil lipsa de experiență a acesteia și-a spus cuvântul:

„Ori nu a schimbat macazul, ori l-a schimbat greșit și nu și-a dat seama de direcție. O să verificăm și macazul, dar el nu are defecțiune; dacă îl muți pe o anumită direcție, se cuplează pe direcția respectivă și rămâne așa” – a mai precizat Claudiu Godja.

Dincolo de haosul creat în trafic, incidentul de miercuri după-masă de la Podgoria nu s-a soldat cu victime. Doar cu pagube materiale și… o sperietură zdravănă pentru călătorii din cele două tramvaie.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2023 11:45:13    Titlul subiectului: 217331

Este vorba de vagoanele 1159 și 1863.

În privința tatrei 1159, au fost vagoane mult mai lovite, frontal, care au fost reparate. În cazul lor cred că mai au și „boturi” disponibile de la vagoanele casate.

Cât despre 1863, cred că depinde de cât a fost de afectat controlerul. „Tablă” sau „bot” se poate lua de pe 1854, dacă este imposibil de reparat în urma incendiului. Dacă nu, poate mai au în depou piese mecanice și de caroserie de la vagoane casate mai demult.

Deși am tot spus că sunt vagoane destule, cu două gt8 căzute și altele posibil cu defecțiuni (1852, 1864?), începem să stăm mai rău la vagoane de capacitate mare. Civitas sunt cam mici pentru unele curse de la orele de vârf când se umplu cupluri de tatra sau vagoane gt8. Nu mai știu care este stadiul proiectului pentru vagoane noi din PNRR, cum au și alte orașe. Acolo cred că intră vreo 6 Imperio cu trei module. Nu am mai auzit nimic. Știu doar că urmează să intre în circulație, cât de curând, 4 civitas noi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 1958
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2023 22:04:55    Titlul subiectului: 217340

Este in productie cel putin un Civitas , culmea in fabrica de vagoane de la gara , nu in fabrica de tramvaie din spatele depoului UTA. Pentru Arad stiam ca toate tramvaiele sunt facute in fabrica din spatele depoului UTA. Urmeaza sa fie livrat numarul 2X25?
_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 25 Noi 2023 15:34:30    Titlul subiectului: 217358

Zilele trecute a fost văzut prin trafic un trailer cu jumătate de civitas, în zona gării. Din cate știu avem 4, in contul renunțării la proiectul de modernizare al tramvaielor gt6 și gt8. Cred că cel puțin primele două vor ieși anul acesta, deci vor și 2325 și 2326.

Am văzut un interviu cu cei de la Astra care spuneau că nu au, momentan, comenzi pe vagoane de tren, doar pe tramvaie. Probabil capacitatea de producție de la fabrica de vagoane este destul de mare pentru a produce tot ceea ce trebuie, conform contractelor în vigoare, astfel încât nu mai are rost sa fie utilizată hala de la fosta fabrică Strungul (încălzire, energie). Acolo se fac doar, cred eu, intervențiile de întreținere asupra vagoanelor arădene aflate în garanție.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 1958
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 25 Noi 2023 23:25:13    Titlul subiectului: 217360

Interesant , am crezut ca tramvaiele pentru Arad vor continua sa fie facute in fabrica de la depou pentru ca nu trebuie transferate , pot fi livrate direct fiind si line de ecartamnet ingust , iar fabrica de la gara va ramane special pentru Bucuresti. Fabrica de vagoane din ce stiu nu are linie de ecartamanet ingust si daca nu ma insel , cel putin trailerul tras de Volvo FH , are doar linie de ecartamnet normal.
_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 25 Noi 2023 23:42:36    Titlul subiectului: 217361

Nu cred să fie o problemă mare montarea unei linii suplimentare în fabrica din Grădiște, deși poate acolo este asigurat doar montajul elementelor de caroserie până la un punct.

Mai jos pun linkul către pagina de Facebook a fabricii, unde într-o postare din septembrie apare o poză făcută în august cu o caroserie de civitas, fără boghiuri, printre imperio pentru București.

https://www.facebook.com/profile.php?id=100086745850346
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 1958
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 13 Dec 2023 23:45:33    Titlul subiectului: 217564

O noua deraiere in Arad. De data asta GT8-ul 1859 a fost offline pe strada Cocorilor. Poze de pe grupul AradTraffic.


409186267_6929278363787266_7233176746852259211_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  338.41 kb
 Vizualizat:  de 476 ori

409186267_6929278363787266_7233176746852259211_n.jpg



410817784_1214139332833671_6372972959095966614_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  280.82 kb
 Vizualizat:  de 476 ori

410817784_1214139332833671_6372972959095966614_n.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 14 Dec 2023 08:29:47    Titlul subiectului: 217565

Altfel cel mai bun, silențios și forjat la două schimburi GT8 din parc. Sper să nu îi fie sfârșitul această deraiere, nu cred că ar avea de ce. Trebuie să mai existe boghiuri motoare de schimb de la vagoanele oprite sau casate, dacă al lui a fost avariat prea rău.


Însă se poate observa din fotografii ce „cot” de toată frumusețea face linia acolo, pe sensul invers, dar și pe sensul de deplasare al lui 1859 situația e la fel. Acolo linia, deși pare relativ nouă, a trecut de 20 de ani. În plus, perioada când puțin mai „la vale” au fost instalate macaze pentru schimbarea sensului (pe vremea reabilitării trecerilor auto la nivel cu calea de rulare), a lăsat niște urme vizibile, cu segmente de linie sudate destul de aiurea și care, cred eu, deformează suplimentar linia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Pagina 11 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community