Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Germania, Stuttgart : Marea despartire
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa de Vest
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Aug/2019
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 14 Mar 2008 22:21:23    Titlul subiectului: 90138

- 631: a fost livrat pe 07.08.1963; dupa 1973 a fost modificat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; a fost modernizat in 1990, cu aceasta ocazie revenind la statutul de vagon motor ce poate fi utilizat ca tragator; a fost retras in decembrie 2007. Din informatiile pe care le am, se pare ca reclama actuala va fi inlaturata si va primi in loc reclama la Seilbahn, pentru a-l inlocui pe 618, adus la Iasi.


IMG_3321.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.2 kb
 Vizualizat:  de 18830 ori

IMG_3321.JPG



IMG_3324.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.52 kb
 Vizualizat:  de 18830 ori

IMG_3324.JPG



IMG_3328.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.62 kb
 Vizualizat:  de 18834 ori

IMG_3328.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Aug/2019
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 14 Mar 2008 22:41:53    Titlul subiectului: 90141

- 632: a fost livrat pe 12.08.1963; dupa 1973 a fost modificat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; a fost modernizat in 1989, cu aceasta ocazie revenind la statutul de vagon motor ce poate fi utilizat ca tragator; a fost retras in 2002 si reactivat in 2005; a fost retras in decembrie 2007.


IMG_3164.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.01 kb
 Vizualizat:  de 18805 ori

IMG_3164.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Aug/2019
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 14 Mar 2008 22:45:23    Titlul subiectului: 90142

- 638: a fost livrat pe 27.09.1963; a fost modificat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; a fost modernizat in 1990, cu aceasta ocazie revenind la statutul de vagon motor ce poate fi utilizat ca tragator; a fost retras in decembrie 2007.


IMG_3298.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.73 kb
 Vizualizat:  de 18804 ori

IMG_3298.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Aug/2019
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 14 Mar 2008 23:03:09    Titlul subiectului: 90144

- 642: a fost livrat pe 25.10.1963; a fost modificat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; a fost retras in 1986; din 1988 este parte a Strassenbahnmuseum Stuttgart. Este vagonul cel mai apropiat, ca aspect, de original (usi cu geamuri late si indicatoare luminoase, fonturi originale la casetele de traseu, interior aproximativ la fel cu cel original, schema de vopsire partial pastrata ca la inceputuri).


Img_3184.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  163.86 kb
 Vizualizat:  de 18803 ori

Img_3184.jpg



IMG_3307.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.11 kb
 Vizualizat:  de 18803 ori

IMG_3307.JPG



IMG_3308.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.42 kb
 Vizualizat:  de 18803 ori

IMG_3308.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Aug/2019
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 14 Mar 2008 23:12:59    Titlul subiectului: 90146

- 722: a fost livrat pe 30.11.1964; a fost retras in 1986; din 1988 este parte a Strassenbahnmuseum Stuttgart. Din pacate, prezenta peretelui despartitor intre cabina si salon, primul geam din stanga impartit in doua, schema de vopsire si fonturile folosite pentru numarul de parc si inscriptia SSB anuleaza efectul dat de celelalte elemente originale (usile cu geamuri late si indicatoare luminoase, fonturile folosite la casetele de traseu).


Img_3230.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  148.98 kb
 Vizualizat:  de 18801 ori

Img_3230.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Aug/2019
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 14 Mar 2008 23:47:43    Titlul subiectului: 90147

Cu exceptia vagonului 471, aflat in lucru la Atelierele Centrale din cadrul depoului Möhringen, celelalte 13 vagoane prezentate se gasesc la depoul Bad Cannstatt. Mai exista un al 15-lea vagon GT4 pastrat la Stuttgart, 454, expus in Waldaupark, langa centrul de conferinte al SSB. Din pacate, nu am avut timpul fizic necesar pentru a ajunge in locul respectiv.

Cateva date despre 454: a fost livrat pe 03.11.1961; a fost modernizat in 1993; a fost retras in 2004, din cauza unor probleme tehnice, iar din 2005 se afla expus in Waldaupark.

Au fost 350 pentru Stuttgart, au mai ramas 15. Dintre acestea, 3 se alatura celor 3 deja existente in muzeu si vor fi expuse vizitatorilor, 6 vor fi utilizate pentru curse speciale cu vagoane istorice, iar 3 vor ramane pentru piese de schimb. Trebuie reamintit faptul ca in 2009 se implinesc 50 de ani de cand vagonul de tip GT4 produs la Maschinenfabrik Esslingen a inceput sa scrie un capitol important in istoria transportului public din Stuttgart. Avem bucuria de a-l tine la Iasi pe cel mai "varstnic" dintre cele care inca mai exista (chiar daca a fost "intinerit" in 1994, fiind modernizat la MGB Mittenwalde pentru HAVAG Halle): vagonul 128 (a purtat numarul 504 in Stuttgart, fiind cel de-al 4-lea vagon GT4 produs - a fost livrat pe 16.07.1959, la mai putin de doua luni dupa prototipul 501).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
StefanMz



Data înscrierii: 04/Sep/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2013
Mesaje: 42
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 15 Mar 2008 18:26:44    Titlul subiectului: 90173

Impresionanta este istoria acestor vagoane. Pacat ca multi dintre cetatenii din orasul Iasi nu apreciaza aceste masini, plangandu-se ca sunt niste jafuri luate la mana a doua.
Pe de alta parte eu ma bucur ca avem aceste vagoane in Iasi. Si ma bucur ca in ultima vreme sunt spalate mai des, par a fi mai ingrjite. Chiar mi-e greu sa mai fac diferenta la exterior dintre cele proaspat aduse din Stuttgart si dintre unele ce au ceva ani de serviciu in Iasi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 21/Aug/2019
Mesaje: 569
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 15 Mar 2008 20:09:08    Titlul subiectului: 90180

Asa cum zicea Stefan in mesajul de mai sus, GT4 au fost si sunt niste tramvaie fiabile chiar daca iata, unele sunt fabricate in 1959!
Nu am avut placerea sa merg vreodata in viata cu vreun vagon GT4, insa pozele postate spun totul!

_________________
32 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2019! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Aug/2019
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 30 Mar 2008 19:14:55    Titlul subiectului: 91093

Astazi a avut loc cursa de adio pe ecartament metric spre SSB Zentrum si Atelierele Centrale de la Möhringen. Au fost scoase cu acest prilej din depoul Bad Cannstatt cuplurile de GT4 450+631 si 401+629. De remarcat, din nou, diferentele de mentalitate dintre doua lumi (aceasta cursa a fost organizata de SSB pentru pasionati)...

Aici puteti vedea fotografii de la eveniment.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
GT4 Stuttgart



Data înscrierii: 15/Iun/2008
Ultima vizita: 22/Noi/2009
Mesaje: 2
Locație: Stuttgart (Germania)

MesajTrimis: Lun 16 Iun 2008 00:10:50    Titlul subiectului: 15.6.08 Mobility without Car Day 94645

Hello to all Tram Fans,
My name is Lars, I come from Stuttgart and I am 29 years old.
Today we have the Mobility without Car Day at Stuttgart and traditional with the membership of the Trammuseum. But this year is something other - the GT4 is a Museum Member too!
Now to the Pics from this day with good and bad weather Wink We make the way from Cannstatt(Depot) to the Ruhbank/Fernsehturm

The Logo and the Line from this Day

A view into the Depot

The 276 has a little mistake at the Tacho (he has no Motivation to show the speed over 20 km/h) and with this a free day in the front of the Depot.

The T2 in front of the Depot

The Area before the Depot

The Area between Nordbahnhof and Mittnachtstrasse

A meeting between the DoT4 and the GT4
And now to the other side: Charlottenplatz to Ruhbank
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul MSN Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Aug/2019
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 19 Iul 2008 19:30:23    Titlul subiectului: 96007

Trimiterea la Iasi a vagonului 618 a distrus cuplul de vagoane ce aveau inscriptionate aspecte ce tin de istoria SSB si a provocat tristete in randurile pasionatilor din Stuttgart.
Cum spuneam intr-un mesaj anterior, vagonul 631 a fost ales pentru a primi vesmantul Seilbahn, astfel incat sa suplineasca lipsa lui 618. Astazi, cu ocazia marii sarbatori a SSB (140 de ani), 631 si-a facut aparitia proaspat redecorat.

Foto: 631 astazi la Stuttgart (sursa: Rüdiger Frey, DSO) si fratele mai mare, 618, la Iasi (renumerotat in 402):



5lpz7o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.14 kb
 Vizualizat:  de 19003 ori

5lpz7o.jpg



030.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.38 kb
 Vizualizat:  de 19003 ori

030.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
GT4 Stuttgart



Data înscrierii: 15/Iun/2008
Ultima vizita: 22/Noi/2009
Mesaje: 2
Locație: Stuttgart (Germania)

MesajTrimis: Lun 11 Aug 2008 18:52:13    Titlul subiectului: 96924

The 1m line is broken behind Sonneberg.

A picture from 19.07 from me:


Bad News from Stuttgart! Sad Confused Crying or Very sad
Oldtimerline 21 is going out of the track at the Underground Stop Staatsgalerie.
http://drehscheibe-online.ist-im-web.de/forum/read.php?5,3896941,3897049#msg-3897049

Another Pics: http://klaus.fotogalerie-stuttgart.de/2008/07/26/pannenfahrt-mit-der-oldtimerlinie-21-glueckliches-ende/
The Worktrain at the U15

_________________
Greetings from the GT4 Homebase Stuttgart
Lars
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul MSN Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Aug/2019
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 15 Noi 2008 19:43:53    Titlul subiectului: 101126

Prezent la noi, frumoasa istorie la ei:

- 618 la Iasi (15 noiembrie 2008)
- 631 la Stuttgart (30 august 2008)



IMG_6774.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.5 kb
 Vizualizat:  de 18634 ori

IMG_6774.JPG



IMG_4966.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.45 kb
 Vizualizat:  de 18634 ori

IMG_4966.JPG



IMG_4963.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118 kb
 Vizualizat:  de 18634 ori

IMG_4963.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Aug/2019
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 15 Noi 2008 20:23:17    Titlul subiectului: 101127

Dupa retragerea din circulatie a vagoanelor GT4, vatmanii care le-au condus au fost redistribuiti la depoul Remseck. Pentru ca despartirea e grea, in curtea depoului a fost adus vagonul 638. Astfel, in pauzele de lucru fostii vatmani de GT4 isi pot aminti de vremurile frumoase, stand pe banca in fata lui 638 sau chiar intrand inauntru. De asemenea, pe holurile sectiunii administrative a depoului sunt diverse materiale ce amintesc de o perioada intrata deja in istorie...

Foto: 17 august 2008.



IMG_2081.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.09 kb
 Vizualizat:  de 18628 ori

IMG_2081.JPG



IMG_2080.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.3 kb
 Vizualizat:  de 18628 ori

IMG_2080.JPG



IMG_2058.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.81 kb
 Vizualizat:  de 18628 ori

IMG_2058.JPG



IMG_2076.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  164.77 kb
 Vizualizat:  de 18628 ori

IMG_2076.JPG



IMG_2077.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.2 kb
 Vizualizat:  de 18628 ori

IMG_2077.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 21/Aug/2019
Mesaje: 569
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 12 Mar 2009 19:43:14    Titlul subiectului: 107809

Cateva vagoane care nu au ajuns la Iasi Sad

Sursa: www.hampage.hu



08270069[2].jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.04 kb
 Vizualizat:  de 18392 ori

08270069[2].jpg



08270086[1].jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.83 kb
 Vizualizat:  de 18392 ori

08270086[1].jpg



_________________
32 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2019! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 21/Aug/2019
Mesaje: 569
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 12 Mar 2009 21:26:41    Titlul subiectului: 107816

Vad ca pe un vagon 471 parca, este afisat nr de traseu 2.Au fost mai multe trasee pe ecartament redus la Stuttgart, in afara de 15?
_________________
32 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2019! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Aug/2019
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 12 Mar 2009 21:58:02    Titlul subiectului: 107821

http://www.tram2000.com/Stuttgart/start_stuttgart_liniennetz.htm

Gasesti acolo si o lista a traseelor de Stadtbahn, cu date de dare in exploatare si de prelungire, precum si cu liniile de tramvai inlocuite.

http://de.wikipedia.org/wiki/Stuttgarter_Stra%C3%9Fenbahnen

Acolo gasesti si o lista a tuturor traseelor de tramvai care au existat in Stuttgart.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 21/Aug/2019
Mesaje: 569
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 13 Mar 2009 20:48:04    Titlul subiectului: 107844

Multumesc, Radu!
Stuttgart-ul este un oras cu o istorie impresionanta in domeniul transportului cu tramvaiul! Alta chestie de care nu sunt sigur:GT4 au fost produse in Stuttgart sau in apropierea acestui oras?

_________________
32 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2019! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
StefanMz



Data înscrierii: 04/Sep/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2013
Mesaje: 42
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 13 Mar 2009 21:08:03    Titlul subiectului: 107845

GT4 au fost produse la Maschinenfabrik Esslingen (ME) din orasul german Esslingen am Neckar situat foarte aproape de Stuttgart.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2019
Mesaje: 901
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 19 Mar 2011 21:07:42    Titlul subiectului: 81 141321

Un interesant film cu privire la rețeaua SSB Stuttgart (în special vagoanele GT4 ce au circulat pe traseele 2, 4 și 15 ) în 1994 . Regăsim aici vagonul #304 (ex SSB #479) (la minutul 8:18) ,Iasi #318 ex SSB #467 (ex SWA Augsburg #406) (min 8:51) , precum și vagonul #426 (minutul 7:30) având o altă înfățișare , datorită unei reclame aplicate !

Link: Sehr schöne Straßenbahnen
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Aug/2019
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 17 Dec 2011 19:40:26    Titlul subiectului: 151103

De sambata trecuta fostul traseu 15 este din nou acoperit in totalitate pe sine, asa cum era pana in urma cu 4 ani, cand a fost "marea despartire" de tramvai a orasului Stuttgart. A fost data in exploatare linia dintre Kelterplatz si Stammheim (7 statii/sens). Evident, exista cateva diferente fata de parcursul fostei linii 15 de tramvai (mici devieri, portiuni coborate in subteran), insa abia acum putem spune cu adevarat ca in locul tramvaiului 15 circula Stadtbahn pe linia U15.

Inaugurarea nu putea fi altfel decat in stil german, asa ca de la Kelterplatz s-a mers pana la Stammheim cu 2 trenuri DT8 (desigur, impodobite) in paralel. Cateva imagini (foto: Martin Rimmele, http://www.dt8.de) preluate de pe DSO:



t000045i.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.29 kb
 Vizualizat:  de 15185 ori

t000045i.jpg



t000047i.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122 kb
 Vizualizat:  de 15185 ori

t000047i.jpg



t000049i.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.24 kb
 Vizualizat:  de 15185 ori

t000049i.jpg



t000050i.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.08 kb
 Vizualizat:  de 15185 ori

t000050i.jpg



t000051i.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.77 kb
 Vizualizat:  de 15185 ori

t000051i.jpg



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Aug/2019
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 17 Dec 2011 19:55:59    Titlul subiectului: 151105

Sa parcurgem, tot cu ajutorul DSO, tronsonul proaspat inaugurat!

Foto: Matthias Frey

Prima parte, pornind de la prima statie, Zuffenhausen Rathaus:



171571.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.14 kb
 Vizualizat:  de 15181 ori

171571.jpg



171573.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.47 kb
 Vizualizat:  de 15181 ori

171573.jpg



171574.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.81 kb
 Vizualizat:  de 15181 ori

171574.jpg



171577.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.52 kb
 Vizualizat:  de 15181 ori

171577.jpg



171578.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.15 kb
 Vizualizat:  de 15181 ori

171578.jpg



171580.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.69 kb
 Vizualizat:  de 15181 ori

171580.jpg



171581.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  149.12 kb
 Vizualizat:  de 15181 ori

171581.jpg



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Aug/2019
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 17 Dec 2011 20:04:21    Titlul subiectului: 151106

Partea a doua:


562845.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.08 kb
 Vizualizat:  de 15180 ori

562845.jpg



562662.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  175.61 kb
 Vizualizat:  de 15180 ori

562662.jpg



562661.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119 kb
 Vizualizat:  de 15180 ori

562661.jpg



562660.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.69 kb
 Vizualizat:  de 15180 ori

562660.jpg



562659.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.72 kb
 Vizualizat:  de 15180 ori

562659.jpg



171587.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.88 kb
 Vizualizat:  de 15180 ori

171587.jpg



562445.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.79 kb
 Vizualizat:  de 15180 ori

562445.jpg



171589.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.6 kb
 Vizualizat:  de 15180 ori

171589.jpg



171593.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.72 kb
 Vizualizat:  de 15180 ori

171593.jpg



562444.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.83 kb
 Vizualizat:  de 15180 ori

562444.jpg



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Aug/2019
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 17 Dec 2011 20:13:31    Titlul subiectului: 151108

Partea a treia, ajungand la Stammheim, capatul de linie fiind alaturi de fosta bucla de intoarcere a tramvaiului 15:


171591.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.16 kb
 Vizualizat:  de 15179 ori

171591.jpg



562443.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.89 kb
 Vizualizat:  de 15179 ori

562443.jpg



562442.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.53 kb
 Vizualizat:  de 15179 ori

562442.jpg



562441.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.16 kb
 Vizualizat:  de 15179 ori

562441.jpg



562347.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.09 kb
 Vizualizat:  de 15179 ori

562347.jpg



171599.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.65 kb
 Vizualizat:  de 15179 ori

171599.jpg



562346.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  168.54 kb
 Vizualizat:  de 15179 ori

562346.jpg



562344.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.99 kb
 Vizualizat:  de 15179 ori

562344.jpg



171602.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.1 kb
 Vizualizat:  de 15179 ori

171602.jpg



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Aug/2019
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 17 Dec 2011 20:21:14    Titlul subiectului: 151109

La adresa

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?5,5669308

gasiti un material realizat de Rüdiger Frey in ziua probelor pe noul tronson, interesanta fiind comparatia facuta cu perioada in care circulau tramvaiele.

Cam asta e... Romania isi plange de mila prostita de niste jeguri colorate in portocaliu, in timp ce tari zdravene la minte precum Germania construiesc, evolueaza, chiar si "pe criza".

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa de Vest Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community