Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Germania, Stuttgart : Marea despartire
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa de Vest
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 09 Dec 2007 21:21:57    Titlul subiectului: Germania, Stuttgart : Marea despartire 85579

Ieri si astazi au avut loc la Stuttgart manifestarile pregatite de SSB pentru inaugurarea liniei U15 (Stadtbahn) si despartirea de ecartamentul metric si vagoanele GT4. Actiuni normale pentru o societate civilizata...

Dintre cele tocmai retrase vor ramane in Stuttgart 11 vagoane, unele pentru curse speciale pe portiunea din fosta linie 15 ce va fi pastrata si cu ecartament metric (linia istorica 23), altele pentru a fi expuse in muzeu si cateva pentru piese de schimb. Mai exista un vagon modernizat precum cele retrase acum, care a fost expus in 2005 in spatiul apartinand SSB din Waldaupark. Pe langa acestea, raman si 3 vagoane GT4 nemodernizate, pastrate de ani buni ca tramvaie istorice.

Foto: Martin Rimmele, DSO.



t000044i.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.67 kb
 Vizualizat:  de 13821 ori

t000044i.jpg



t000045i.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.56 kb
 Vizualizat:  de 13821 ori

t000045i.jpg



t000046i.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.08 kb
 Vizualizat:  de 13821 ori

t000046i.jpg



t000047i.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.88 kb
 Vizualizat:  de 13821 ori

t000047i.jpg



t000048i.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.45 kb
 Vizualizat:  de 13821 ori

t000048i.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
StefanMz



Data înscrierii: 04/Sep/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2013
Mesaje: 42
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 11 Dec 2007 12:17:26    Titlul subiectului: 85646

Radub, am gasit pe un site o informatie cum ca GT4-urile care au circulat pe linia 15 sunt o versiune imbunatatita/modernizata prin 1990-1991 si poarta denumirea GT4U. Tu ce stii? Sunt sau nu sunt GT4 modernizate?

P.S. Sunt sanse ca restul de GT4 din Stuttgart sa vina la Iasi?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 11 Dec 2007 12:59:13    Titlul subiectului: 85652

GT4U (banuiesc ca Umbau) este o denumire interna. Este vorba despre modificari realizate local, la SSB, care au presupus:

tehnic:
- inlocuirea totala a cablajelor
- posibilitatea de alimentare la 750 Vcc

dpdv al aspectului si al confortului din salon si cabina:
- scaune noi, de tipul celor din vagoanele stadtbahn
- alte mici modificari asupra mobilierului din salon
- refacerea mobilierului din cabina vatmanului
- pozitionarea levierului de la controler intr-o carcasa similara celei de la vagoanele GT4 modernizate de MGB
- alte mici modificari la nivelul bordului

Deci, tehnic, sunt cam la nivelul celor 24 de vagoane - aduse direct - din Stuttgart care circula in Iasi. Asta nu inseamna ca nu prezinta siguranta in exploatare sau mai stiu eu ce tampenii inventeaza "ziaristii" si politicienii. Dimpotriva, sunt vagoane pregatite pentru abordarea traseelor in panta, doar au fost concepute pentru Stuttgart.

In privinta aducerii a 25 (maxim oferit spre vanzare) dintre ele la Iasi, mingea e in terenul SSB acum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 17 Dec 2007 17:14:40    Titlul subiectului: 85834

Un material video impresionant:
http://de.youtube.com/watch?v=auJYJT94qIc.

Am reusit sa luam cele 25 de vagoane GT4. Bonus, inca 6 pentru piese de schimb.

Din nou, impresionant:
http://www.myvideo.de/watch/3002259
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 20/Sep/2017
Mesaje: 377
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 25 Ian 2008 23:31:47    Titlul subiectului: 87593

Au mai ramas in Stuttgart GT4?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 26 Ian 2008 00:01:03    Titlul subiectului: 87596

marius2 a scris:
Au mai ramas in Stuttgart GT4?
Da, pentru muzeu si pentru curse speciale cu vagoane istorice, plus vagoane care vor fi folosite ca piese de schimb pentru cele ramase: 401, 411, 422, 434, 450, 454, 471, 519, 629, 630, 631, 632, 638, 642, 722 (de la GT4 clasic pana la asa-numitul GT4-U).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 20/Sep/2017
Mesaje: 537
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 26 Ian 2008 21:53:17    Titlul subiectului: 87640

Revenind la SSB, eu am inteles din spusele lui Radub ca tramvaiele GT4 pe ecartament de 1000 mm vor ramane ca tramvaie turistice!Intrebarea mea:pe ce linie vor merge daca se va trece la ecartament 1435 mm?Sau se pastreaza si linia pe ecartament 1000 mm doar pentru acest scop?
_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 26 Ian 2008 22:50:58    Titlul subiectului: 87649

Se pastreaza linia istorica 23 si se pare ca se va infiinta, cu acelasi scop, linia inel 21. Repet, este vorba despre curse ocazionale, nu circulatie zilnica.
Pe linia 23 s-a facut deja o cursa speciala cu tramvaie istorice dupa retragerea vagoanelor GT4 (insa nu au participat si vagoane GT4 cu acea ocazie, spre disperarea multora).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 06 Mar 2008 22:32:10    Titlul subiectului: 89701

Totul e atat de trist acum in depoul Bad Cannstatt... L-am gasit cufundat in tacere (cu masinile care se vad in curte veniseram noi si lucratorii de la SSB care ne-au insotit, in rest curtea e cat se poate de pustie).
Dupa cum se stie, depoul Bad Cannstatt este construit pe doua niveluri, unul fiind in subsol. Sectiunea respectiva este acum in renovare, urmand sa gazduiasca muzeul (inclusiv vagoanele care vor fi expuse si care nu vor circula). In sectiunea de la suprafata vor stationa vagoanele care vor fi utilizate pentru asa-numitele curse cu vagoane istorice si utilitarele.



IMG_3249.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.59 kb
 Vizualizat:  de 14002 ori

IMG_3249.JPG



IMG_3286.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.9 kb
 Vizualizat:  de 14002 ori

IMG_3286.JPG



IMG_3325.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.77 kb
 Vizualizat:  de 14002 ori

IMG_3325.JPG



IMG_3327.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.73 kb
 Vizualizat:  de 14002 ori

IMG_3327.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 13 Mar 2008 23:58:14    Titlul subiectului: 90057

GT4 - sa vedem ce-a mai ramas:

- 401: a fost livrat pe 11.01.1961; in 1971 a fost modificat pentru a putea fi utilizat ca vagon-scoala; in 1993 a fost modernizat; a fost retras in 2006.



IMG_3190.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.25 kb
 Vizualizat:  de 13946 ori

IMG_3190.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 14 Mar 2008 00:00:16    Titlul subiectului: 90058

- 411: a fost livrat pe 09.03.1961; a fost modernizat in 1988; a fost retras in 2002.


IMG_3297.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.35 kb
 Vizualizat:  de 13949 ori

IMG_3297.JPG



IMG_3224.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.53 kb
 Vizualizat:  de 13949 ori

IMG_3224.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 14 Mar 2008 00:02:38    Titlul subiectului: 90059

- 422: a fost livrat pe 09.05.1961; a fost modernizat in 1991; a fost retras in decembrie 2007.


IMG_3299.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.17 kb
 Vizualizat:  de 13948 ori

IMG_3299.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 14 Mar 2008 00:04:51    Titlul subiectului: 90060

- 434: a fost livrat pe 17.07.1961; a fost modernizat in 1992; a fost retras in decembrie 2007.


IMG_3302.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.48 kb
 Vizualizat:  de 13947 ori

IMG_3302.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 14 Mar 2008 00:12:57    Titlul subiectului: 90061

- 450: a fost livrat pe 11.10.1961; a fost modernizat in 1992; a fost retras in 2002 si reactivat in 2005; a fost retras in decembrie 2007. Poarta reclama la Strassenbahnmuseum Stuttgart.


IMG_3227.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.57 kb
 Vizualizat:  de 13941 ori

IMG_3227.JPG



IMG_3242.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.9 kb
 Vizualizat:  de 13941 ori

IMG_3242.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 14 Mar 2008 00:34:07    Titlul subiectului: 90067

- 471: a fost livrat pe 26.01.1962; a fost retras in 1999 si reactivat in 2001; a fost retras in 2002. Nu a fost modernizat, insa nu a fost pastrat in formatul original (usi modificate, perete cabina, primul geam din stanga impartit in doua parti - una in cabina, cealalta in salon -, alt tip de pantograf, alta schema de vopsire, alte fonturi la afisaj). L-am gasit la atelierele de reparatii de la depoul Möhringen.


IMG_3271.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.11 kb
 Vizualizat:  de 13935 ori

IMG_3271.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 14 Mar 2008 22:31:20    Titlul subiectului: 90135

- 519: a fost livrat pe 14.10.1959; dupa 1973 a fost modificat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; a fost retras in 1990; din 1991 este parte a Straßenbahnmuseum Stuttgart.


Img_3306.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  150.98 kb
 Vizualizat:  de 13908 ori

Img_3306.jpg



IMG_3181.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.94 kb
 Vizualizat:  de 13908 ori

IMG_3181.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 14 Mar 2008 22:41:31    Titlul subiectului: 90136

- 629: a fost livrat pe 19.07.1963; dupa 1973 a fost modificat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; a fost modernizat in 1990, cu aceasta ocazie revenind la statutul de vagon motor ce poate fi utilizat ca tragator; a fost retras in decembrie 2007.


IMG_3228.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.09 kb
 Vizualizat:  de 13905 ori

IMG_3228.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 14 Mar 2008 22:45:01    Titlul subiectului: 90137

- 630: a fost livrat pe 02.08.1963; dupa 1973 a fost modificat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; a fost modernizat in 1989, cu aceasta ocazie revenind la statutul de vagon motor ce poate fi utilizat ca tragator; a fost retras in 2002 si reactivat in 2006; a fost retras in decembrie 2007.


IMG_3226.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.16 kb
 Vizualizat:  de 13903 ori

IMG_3226.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 14 Mar 2008 23:21:23    Titlul subiectului: 90138

- 631: a fost livrat pe 07.08.1963; dupa 1973 a fost modificat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; a fost modernizat in 1990, cu aceasta ocazie revenind la statutul de vagon motor ce poate fi utilizat ca tragator; a fost retras in decembrie 2007. Din informatiile pe care le am, se pare ca reclama actuala va fi inlaturata si va primi in loc reclama la Seilbahn, pentru a-l inlocui pe 618, adus la Iasi.


IMG_3321.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.2 kb
 Vizualizat:  de 14420 ori

IMG_3321.JPG



IMG_3324.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.52 kb
 Vizualizat:  de 14420 ori

IMG_3324.JPG



IMG_3328.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.62 kb
 Vizualizat:  de 14424 ori

IMG_3328.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 14 Mar 2008 23:41:53    Titlul subiectului: 90141

- 632: a fost livrat pe 12.08.1963; dupa 1973 a fost modificat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; a fost modernizat in 1989, cu aceasta ocazie revenind la statutul de vagon motor ce poate fi utilizat ca tragator; a fost retras in 2002 si reactivat in 2005; a fost retras in decembrie 2007.


IMG_3164.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.01 kb
 Vizualizat:  de 14395 ori

IMG_3164.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 14 Mar 2008 23:45:23    Titlul subiectului: 90142

- 638: a fost livrat pe 27.09.1963; a fost modificat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; a fost modernizat in 1990, cu aceasta ocazie revenind la statutul de vagon motor ce poate fi utilizat ca tragator; a fost retras in decembrie 2007.


IMG_3298.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.73 kb
 Vizualizat:  de 14394 ori

IMG_3298.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 15 Mar 2008 00:03:09    Titlul subiectului: 90144

- 642: a fost livrat pe 25.10.1963; a fost modificat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; a fost retras in 1986; din 1988 este parte a Strassenbahnmuseum Stuttgart. Este vagonul cel mai apropiat, ca aspect, de original (usi cu geamuri late si indicatoare luminoase, fonturi originale la casetele de traseu, interior aproximativ la fel cu cel original, schema de vopsire partial pastrata ca la inceputuri).


Img_3184.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  163.86 kb
 Vizualizat:  de 14393 ori

Img_3184.jpg



IMG_3307.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.11 kb
 Vizualizat:  de 14393 ori

IMG_3307.JPG



IMG_3308.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.42 kb
 Vizualizat:  de 14393 ori

IMG_3308.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 15 Mar 2008 00:12:59    Titlul subiectului: 90146

- 722: a fost livrat pe 30.11.1964; a fost retras in 1986; din 1988 este parte a Strassenbahnmuseum Stuttgart. Din pacate, prezenta peretelui despartitor intre cabina si salon, primul geam din stanga impartit in doua, schema de vopsire si fonturile folosite pentru numarul de parc si inscriptia SSB anuleaza efectul dat de celelalte elemente originale (usile cu geamuri late si indicatoare luminoase, fonturile folosite la casetele de traseu).


Img_3230.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  148.98 kb
 Vizualizat:  de 14391 ori

Img_3230.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 15 Mar 2008 00:47:43    Titlul subiectului: 90147

Cu exceptia vagonului 471, aflat in lucru la Atelierele Centrale din cadrul depoului Möhringen, celelalte 13 vagoane prezentate se gasesc la depoul Bad Cannstatt. Mai exista un al 15-lea vagon GT4 pastrat la Stuttgart, 454, expus in Waldaupark, langa centrul de conferinte al SSB. Din pacate, nu am avut timpul fizic necesar pentru a ajunge in locul respectiv.

Cateva date despre 454: a fost livrat pe 03.11.1961; a fost modernizat in 1993; a fost retras in 2004, din cauza unor probleme tehnice, iar din 2005 se afla expus in Waldaupark.

Au fost 350 pentru Stuttgart, au mai ramas 15. Dintre acestea, 3 se alatura celor 3 deja existente in muzeu si vor fi expuse vizitatorilor, 6 vor fi utilizate pentru curse speciale cu vagoane istorice, iar 3 vor ramane pentru piese de schimb. Trebuie reamintit faptul ca in 2009 se implinesc 50 de ani de cand vagonul de tip GT4 produs la Maschinenfabrik Esslingen a inceput sa scrie un capitol important in istoria transportului public din Stuttgart. Avem bucuria de a-l tine la Iasi pe cel mai "varstnic" dintre cele care inca mai exista (chiar daca a fost "intinerit" in 1994, fiind modernizat la MGB Mittenwalde pentru HAVAG Halle): vagonul 128 (a purtat numarul 504 in Stuttgart, fiind cel de-al 4-lea vagon GT4 produs - a fost livrat pe 16.07.1959, la mai putin de doua luni dupa prototipul 501).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
StefanMz



Data înscrierii: 04/Sep/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2013
Mesaje: 42
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 15 Mar 2008 19:26:44    Titlul subiectului: 90173

Impresionanta este istoria acestor vagoane. Pacat ca multi dintre cetatenii din orasul Iasi nu apreciaza aceste masini, plangandu-se ca sunt niste jafuri luate la mana a doua.
Pe de alta parte eu ma bucur ca avem aceste vagoane in Iasi. Si ma bucur ca in ultima vreme sunt spalate mai des, par a fi mai ingrjite. Chiar mi-e greu sa mai fac diferenta la exterior dintre cele proaspat aduse din Stuttgart si dintre unele ce au ceva ani de serviciu in Iasi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa de Vest Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community