Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 14 Mar 2008 22:21:23 Titlul subiectului: |
90138 |
|
- 631: a fost livrat pe 07.08.1963; dupa 1973 a fost modificat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; a fost modernizat in 1990, cu aceasta ocazie revenind la statutul de vagon motor ce poate fi utilizat ca tragator; a fost retras in decembrie 2007. Din informatiile pe care le am, se pare ca reclama actuala va fi inlaturata si va primi in loc reclama la Seilbahn, pentru a-l inlocui pe 618, adus la Iasi.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.2 kb |
Vizualizat: |
de 32208 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.52 kb |
Vizualizat: |
de 32208 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.62 kb |
Vizualizat: |
de 32212 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 14 Mar 2008 22:41:53 Titlul subiectului: |
90141 |
|
- 632: a fost livrat pe 12.08.1963; dupa 1973 a fost modificat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; a fost modernizat in 1989, cu aceasta ocazie revenind la statutul de vagon motor ce poate fi utilizat ca tragator; a fost retras in 2002 si reactivat in 2005; a fost retras in decembrie 2007.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.01 kb |
Vizualizat: |
de 32183 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 14 Mar 2008 22:45:23 Titlul subiectului: |
90142 |
|
- 638: a fost livrat pe 27.09.1963; a fost modificat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; a fost modernizat in 1990, cu aceasta ocazie revenind la statutul de vagon motor ce poate fi utilizat ca tragator; a fost retras in decembrie 2007.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.73 kb |
Vizualizat: |
de 32182 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 14 Mar 2008 23:03:09 Titlul subiectului: |
90144 |
|
- 642: a fost livrat pe 25.10.1963; a fost modificat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; a fost retras in 1986; din 1988 este parte a Strassenbahnmuseum Stuttgart. Este vagonul cel mai apropiat, ca aspect, de original (usi cu geamuri late si indicatoare luminoase, fonturi originale la casetele de traseu, interior aproximativ la fel cu cel original, schema de vopsire partial pastrata ca la inceputuri).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
163.86 kb |
Vizualizat: |
de 32181 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.11 kb |
Vizualizat: |
de 32181 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.42 kb |
Vizualizat: |
de 32181 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 14 Mar 2008 23:12:59 Titlul subiectului: |
90146 |
|
- 722: a fost livrat pe 30.11.1964; a fost retras in 1986; din 1988 este parte a Strassenbahnmuseum Stuttgart. Din pacate, prezenta peretelui despartitor intre cabina si salon, primul geam din stanga impartit in doua, schema de vopsire si fonturile folosite pentru numarul de parc si inscriptia SSB anuleaza efectul dat de celelalte elemente originale (usile cu geamuri late si indicatoare luminoase, fonturile folosite la casetele de traseu).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
148.98 kb |
Vizualizat: |
de 32179 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 14 Mar 2008 23:47:43 Titlul subiectului: |
90147 |
|
Cu exceptia vagonului 471, aflat in lucru la Atelierele Centrale din cadrul depoului Möhringen, celelalte 13 vagoane prezentate se gasesc la depoul Bad Cannstatt. Mai exista un al 15-lea vagon GT4 pastrat la Stuttgart, 454, expus in Waldaupark, langa centrul de conferinte al SSB. Din pacate, nu am avut timpul fizic necesar pentru a ajunge in locul respectiv.
Cateva date despre 454: a fost livrat pe 03.11.1961; a fost modernizat in 1993; a fost retras in 2004, din cauza unor probleme tehnice, iar din 2005 se afla expus in Waldaupark.
Au fost 350 pentru Stuttgart, au mai ramas 15. Dintre acestea, 3 se alatura celor 3 deja existente in muzeu si vor fi expuse vizitatorilor, 6 vor fi utilizate pentru curse speciale cu vagoane istorice, iar 3 vor ramane pentru piese de schimb. Trebuie reamintit faptul ca in 2009 se implinesc 50 de ani de cand vagonul de tip GT4 produs la Maschinenfabrik Esslingen a inceput sa scrie un capitol important in istoria transportului public din Stuttgart. Avem bucuria de a-l tine la Iasi pe cel mai "varstnic" dintre cele care inca mai exista (chiar daca a fost "intinerit" in 1994, fiind modernizat la MGB Mittenwalde pentru HAVAG Halle): vagonul 128 (a purtat numarul 504 in Stuttgart, fiind cel de-al 4-lea vagon GT4 produs - a fost livrat pe 16.07.1959, la mai putin de doua luni dupa prototipul 501).
|
|
Sus |
|
|
StefanMz
Data înscrierii: 04/Sep/2007 Ultima vizita: 20/Ian/2013 Mesaje: 42 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 15 Mar 2008 18:26:44 Titlul subiectului: |
90173 |
|
Impresionanta este istoria acestor vagoane. Pacat ca multi dintre cetatenii din orasul Iasi nu apreciaza aceste masini, plangandu-se ca sunt niste jafuri luate la mana a doua.
Pe de alta parte eu ma bucur ca avem aceste vagoane in Iasi. Si ma bucur ca in ultima vreme sunt spalate mai des, par a fi mai ingrjite. Chiar mi-e greu sa mai fac diferenta la exterior dintre cele proaspat aduse din Stuttgart si dintre unele ce au ceva ani de serviciu in Iasi.
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Sâm 15 Mar 2008 20:09:08 Titlul subiectului: |
90180 |
|
Asa cum zicea Stefan in mesajul de mai sus, GT4 au fost si sunt niste tramvaie fiabile chiar daca iata, unele sunt fabricate in 1959!
Nu am avut placerea sa merg vreodata in viata cu vreun vagon GT4, insa pozele postate spun totul!
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 30 Mar 2008 19:14:55 Titlul subiectului: |
91093 |
|
Astazi a avut loc cursa de adio pe ecartament metric spre SSB Zentrum si Atelierele Centrale de la Möhringen. Au fost scoase cu acest prilej din depoul Bad Cannstatt cuplurile de GT4 450+631 si 401+629. De remarcat, din nou, diferentele de mentalitate dintre doua lumi (aceasta cursa a fost organizata de SSB pentru pasionati)...
Aici puteti vedea fotografii de la eveniment.
|
|
Sus |
|
|
GT4 Stuttgart
Data înscrierii: 15/Iun/2008 Ultima vizita: 22/Noi/2009 Mesaje: 2 Locație: Stuttgart (Germania)
|
Trimis: Lun 16 Iun 2008 00:10:50 Titlul subiectului: 15.6.08 Mobility without Car Day |
94645 |
|
Hello to all Tram Fans,
My name is Lars, I come from Stuttgart and I am 29 years old.
Today we have the Mobility without Car Day at Stuttgart and traditional with the membership of the Trammuseum. But this year is something other - the GT4 is a Museum Member too!
Now to the Pics from this day with good and bad weather We make the way from Cannstatt(Depot) to the Ruhbank/Fernsehturm
The Logo and the Line from this Day
A view into the Depot
The 276 has a little mistake at the Tacho (he has no Motivation to show the speed over 20 km/h) and with this a free day in the front of the Depot.
The T2 in front of the Depot
The Area before the Depot
The Area between Nordbahnhof and Mittnachtstrasse
A meeting between the DoT4 and the GT4
And now to the other side: Charlottenplatz to Ruhbank
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 19 Iul 2008 19:30:23 Titlul subiectului: |
96007 |
|
Trimiterea la Iasi a vagonului 618 a distrus cuplul de vagoane ce aveau inscriptionate aspecte ce tin de istoria SSB si a provocat tristete in randurile pasionatilor din Stuttgart.
Cum spuneam intr-un mesaj anterior, vagonul 631 a fost ales pentru a primi vesmantul Seilbahn, astfel incat sa suplineasca lipsa lui 618. Astazi, cu ocazia marii sarbatori a SSB (140 de ani), 631 si-a facut aparitia proaspat redecorat.
Foto: 631 astazi la Stuttgart (sursa: Rüdiger Frey, DSO) si fratele mai mare, 618, la Iasi (renumerotat in 402):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.14 kb |
Vizualizat: |
de 26597 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.38 kb |
Vizualizat: |
de 26597 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
GT4 Stuttgart
Data înscrierii: 15/Iun/2008 Ultima vizita: 22/Noi/2009 Mesaje: 2 Locație: Stuttgart (Germania)
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 15 Noi 2008 19:43:53 Titlul subiectului: |
101126 |
|
Prezent la noi, frumoasa istorie la ei:
- 618 la Iasi (15 noiembrie 2008)
- 631 la Stuttgart (30 august 2008)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.5 kb |
Vizualizat: |
de 26228 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.45 kb |
Vizualizat: |
de 26228 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118 kb |
Vizualizat: |
de 26228 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 15 Noi 2008 20:23:17 Titlul subiectului: |
101127 |
|
Dupa retragerea din circulatie a vagoanelor GT4, vatmanii care le-au condus au fost redistribuiti la depoul Remseck. Pentru ca despartirea e grea, in curtea depoului a fost adus vagonul 638. Astfel, in pauzele de lucru fostii vatmani de GT4 isi pot aminti de vremurile frumoase, stand pe banca in fata lui 638 sau chiar intrand inauntru. De asemenea, pe holurile sectiunii administrative a depoului sunt diverse materiale ce amintesc de o perioada intrata deja in istorie...
Foto: 17 august 2008.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.09 kb |
Vizualizat: |
de 26222 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.3 kb |
Vizualizat: |
de 26222 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.81 kb |
Vizualizat: |
de 26222 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
164.77 kb |
Vizualizat: |
de 26222 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.2 kb |
Vizualizat: |
de 26222 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Joi 12 Mar 2009 19:43:14 Titlul subiectului: |
107809 |
|
Cateva vagoane care nu au ajuns la Iasi
Sursa: www.hampage.hu
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.04 kb |
Vizualizat: |
de 25986 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.83 kb |
Vizualizat: |
de 25986 ori |
|
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Joi 12 Mar 2009 21:26:41 Titlul subiectului: |
107816 |
|
Vad ca pe un vagon 471 parca, este afisat nr de traseu 2.Au fost mai multe trasee pe ecartament redus la Stuttgart, in afara de 15?
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Vin 13 Mar 2009 20:48:04 Titlul subiectului: |
107844 |
|
Multumesc, Radu!
Stuttgart-ul este un oras cu o istorie impresionanta in domeniul transportului cu tramvaiul! Alta chestie de care nu sunt sigur:GT4 au fost produse in Stuttgart sau in apropierea acestui oras?
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
StefanMz
Data înscrierii: 04/Sep/2007 Ultima vizita: 20/Ian/2013 Mesaje: 42 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 19 Mar 2011 21:07:42 Titlul subiectului: 81 |
141321 |
|
Un interesant film cu privire la rețeaua SSB Stuttgart (în special vagoanele GT4 ce au circulat pe traseele 2, 4 și 15 ) în 1994 . Regăsim aici vagonul #304 (ex SSB #479) (la minutul 8:18) ,Iasi #318 ex SSB #467 (ex SWA Augsburg #406) (min 8:51) , precum și vagonul #426 (minutul 7:30) având o altă înfățișare , datorită unei reclame aplicate !
Link: Sehr schöne Straßenbahnen
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 17 Dec 2011 19:40:26 Titlul subiectului: |
151103 |
|
De sambata trecuta fostul traseu 15 este din nou acoperit in totalitate pe sine, asa cum era pana in urma cu 4 ani, cand a fost "marea despartire" de tramvai a orasului Stuttgart. A fost data in exploatare linia dintre Kelterplatz si Stammheim (7 statii/sens). Evident, exista cateva diferente fata de parcursul fostei linii 15 de tramvai (mici devieri, portiuni coborate in subteran), insa abia acum putem spune cu adevarat ca in locul tramvaiului 15 circula Stadtbahn pe linia U15.
Inaugurarea nu putea fi altfel decat in stil german, asa ca de la Kelterplatz s-a mers pana la Stammheim cu 2 trenuri DT8 (desigur, impodobite) in paralel. Cateva imagini (foto: Martin Rimmele, http://www.dt8.de) preluate de pe DSO:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.29 kb |
Vizualizat: |
de 23071 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122 kb |
Vizualizat: |
de 23071 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.24 kb |
Vizualizat: |
de 23071 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.08 kb |
Vizualizat: |
de 23071 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.77 kb |
Vizualizat: |
de 23071 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 17 Dec 2011 19:55:59 Titlul subiectului: |
151105 |
|
Sa parcurgem, tot cu ajutorul DSO, tronsonul proaspat inaugurat!
Foto: Matthias Frey
Prima parte, pornind de la prima statie, Zuffenhausen Rathaus:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.14 kb |
Vizualizat: |
de 23067 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.47 kb |
Vizualizat: |
de 23067 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.81 kb |
Vizualizat: |
de 23067 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.52 kb |
Vizualizat: |
de 23067 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.15 kb |
Vizualizat: |
de 23067 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.69 kb |
Vizualizat: |
de 23067 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
149.12 kb |
Vizualizat: |
de 23067 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 17 Dec 2011 20:04:21 Titlul subiectului: |
151106 |
|
Partea a doua:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.08 kb |
Vizualizat: |
de 23066 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
175.61 kb |
Vizualizat: |
de 23066 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119 kb |
Vizualizat: |
de 23066 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.69 kb |
Vizualizat: |
de 23066 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.72 kb |
Vizualizat: |
de 23066 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.88 kb |
Vizualizat: |
de 23066 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.79 kb |
Vizualizat: |
de 23066 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.6 kb |
Vizualizat: |
de 23066 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.72 kb |
Vizualizat: |
de 23066 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.83 kb |
Vizualizat: |
de 23066 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 17 Dec 2011 20:13:31 Titlul subiectului: |
151108 |
|
Partea a treia, ajungand la Stammheim, capatul de linie fiind alaturi de fosta bucla de intoarcere a tramvaiului 15:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.16 kb |
Vizualizat: |
de 23065 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.89 kb |
Vizualizat: |
de 23065 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.53 kb |
Vizualizat: |
de 23065 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.16 kb |
Vizualizat: |
de 23065 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.09 kb |
Vizualizat: |
de 23065 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.65 kb |
Vizualizat: |
de 23065 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
168.54 kb |
Vizualizat: |
de 23065 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.99 kb |
Vizualizat: |
de 23065 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.1 kb |
Vizualizat: |
de 23065 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 17 Dec 2011 20:21:14 Titlul subiectului: |
151109 |
|
La adresa
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?5,5669308
gasiti un material realizat de Rüdiger Frey in ziua probelor pe noul tronson, interesanta fiind comparatia facuta cu perioada in care circulau tramvaiele.
Cam asta e... Romania isi plange de mila prostita de niste jeguri colorate in portocaliu, in timp ce tari zdravene la minte precum Germania construiesc, evolueaza, chiar si "pe criza".
|
|
Sus |
|
|
|