Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuze DAB ex-Danemarca in Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 03/Mai/2022
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Mar 04 Mar 2008 17:04:24    Titlul subiectului: 89577

Further to my previous photo, 'FRA' is seen again in this view, with newly applied advertising, Transurb logos and a destination blind, on 4th March 2008.


Galati FRA TL(3).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  310.9 kb
 Vizualizat:  de 16095 ori

Galati FRA TL(3).jpg



_________________
Terry Lawson

Public Transport Enthusiast
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 08 Mar 2008 21:17:23    Titlul subiectului: 6388 89785

Din cate stiu eu nu circula deocamdata DAB-uri de traseul 11. Sunt cateva portiuni dificile de traseu (cum ar fi, de exemplu, intersectia "stramta" dintre strazile Eroilor si Balcescu) care permit foarte greu manevrarea unui autobuz de 12 metri. Nu exclud insa posibilitatea ca DAB-urile observate sa fie in Probe pe traseul 11. Spun acest lucru fiindca, in mod similar s-a procedat pentru traseul 9: DAB-ul FRE a circulat vineri seara in "probe" pe acest traseu.

Am remarcat ca o parte dintre autobuzele DAB nu beneficiaza inca de autocolantele albe cu initiale rosii; de exemplu, din primul lot, DWN-ul si-a pastrat "formula veche de identificare", cu trei initiale galbene, iar, din al doilea lot, FPV-ul ruleaza "curat", el neputand fi identificat decat dupa numerele de inmatriculare. Ambele urmeaza in zilele urmatoare sa primeasca autocolante noi.

Iata si doua fotografii cu DAB-ul FRA, realizate in cursul zilei de astazi, la capatul traseului 102 din Micro 19:



FRA - lateral fata.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  249.08 kb
 Vizualizat:  de 16012 ori

FRA - lateral fata.jpg



FRA - fata.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  252.5 kb
 Vizualizat:  de 16012 ori

FRA - fata.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 03/Mai/2022
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Dum 09 Mar 2008 20:42:42    Titlul subiectului: 89822

These three photos compare the pastel shades of the adverts applied to the first batch of ex-Copenhagen DAB vehicles to the vivid adverts applied to vehicles in the second batch.

All three photos were taken on 7th March 2008.



Galati 853A.jpg
 Descriere:
DWK & DWH
 Mărime fișier:  439.37 kb
 Vizualizat:  de 15979 ori

Galati 853A.jpg



Galati 859.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  324.69 kb
 Vizualizat:  de 15979 ori

Galati 859.jpg



Galati 866.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  442.73 kb
 Vizualizat:  de 15979 ori

Galati 866.jpg



_________________
Terry Lawson

Public Transport Enthusiast
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 09 Mar 2008 21:27:17    Titlul subiectului: 89832

Se pare ca si DWH va reintra in circuitul DAB-urilor de pe traseul 102. Poza afisata mai sus sustine aceasta afirmatie. Postarea reclamelor pe aceste autobuze mi se pare o idee relativ buna intrucat, o parte dintre aceste mijloace de transport au fost "carpite exterior" (la unele autobuze, pana sa primeasca autocolantele cu reclame, se puteau observa suprafete grunduite, acoperite cu o nuanta de vopsea galbena, diferita de cea originala care redau un aspect inestetic). Amplasarea reclamelor salveaza "look-ul" autobuzelor refacute, cel putin, sper eu, pana la un viitor RK.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
greentiger



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2010
Mesaje: 63
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 10 Mar 2008 22:03:30    Titlul subiectului: 6388 89884

Autobuzele DAB cu numerele de parc FPV si FRC (cu reclama verde) dar si altul caruia nu i-am retinut numarul de parc, dar cu eticheta rosie au trecut Sambata si Duminica prin zona Liceul 3-Micro 40-Micro 13, acolo unde se apropie capatul traseului 11( ptr.cei ce nu stiu), dar pe ele scriau tot traseul 102, dar mergeau ca si un 11 obisnuit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 10 Mar 2008 22:26:30    Titlul subiectului: 89887

Atat FPV-ul cat si FRC-ul au circulat in week-end pe traseul 102. Este posibil ca aceste autobuze sa fi rulat intr-un anumit interval de timp pe Curse Conventie (dupa cum se stie, pe Curse Conventie ruleaza in prezent si o parte dintre DAB-uri), sau sa fi circulat in "probe" pe traseul 11 (dupa cum am mai afirmat intr-un mesaj anterior). Mentionez ca atunci cand se circula pe Curse Conventie sau in "probe" pe un anumit traseu, soferii omit sa inlocuiasca placutele cu traseul pe care autobuzul respectiv a rulat anterior. Acest aspect poate fi usor remarcat la autobuzele ROCAR; de obicei, ele isi pastreaza placutele de traseu in spatiul aferent de dupa cea de-a doua usa (in "ochiul de geam", dupa cum numesc unii spatiul respectiv). In cazul DAB-urilor, abia s-a rezolvat problema afisajului electronic si, din cate am fost informat, o parte dintre soferi nu stiu cum se poate modifica afisajul respectiv. Pe de alta parte ar fi o tampenie sa se "strice" afisajul traseului 102 pentru perioada de timp in care DAB-ul respectiv ar circula pe Cursa Conventie. Am inteles ca este destul de dificil sa se umble la acest afisaj si ar dura ceva timp modificarea sa. In concluzie, in cazul DAB-urilor nu se merita efortul unei "schimbari electronice temporare" si prin urmare, sa nu va mirati daca veti avea ocazia sa remarcati un astfel de autobuz - avand afisat traseul 102 - la poarta Combinatului Siderurgic sau prin Micro 13b.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 24 Mar 2008 18:38:27    Titlul subiectului: masuri de siguranta in DAB-urile Sylkeborg 90649

Daca va veti uita in DAB-urile sosite de curand in Galati, o sa vedeti o chestie interesanta la chederul de la geam. E un inel legat de cheder, care se pare ca in momentul unei stari de urgenta te scapa de spart geamul la autobuz. Tragi de inel si desprinzi o banda de caucic de jur imprejurul geamului dupa care pur si simplu il impingi in exterior. Oricum asta e mult mai simplu decat sa te chinui sa desprinzi ciocanelele de spart geamul care oricum au fost legate cu inele de plastic, asa, ca sa ramana la locul lor, ca doar romanii sunt recunoscuti ca fiind deosebit de strangareti Razz mai ales conationalii nostrii mai...tuciurii
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 24 Mar 2008 21:11:18    Titlul subiectului: 90671

In mod normal, majoritatea mijloacelor de transport in comun sunt prevazute cu astfel de "elemente de siguranta". Pe langa acele dispozitive de spart geamurile in caz de urgenta (asa-zisele ciocanele), mai sunt si manetele (interioare si exterioare) pentru actionarea manuala a usilor. Nu toate DAB-urile au instalate aceste ciocanele, de altfel prevazute in regulamentul de siguranta. Unele au fost furate, altele au fost demontate de personalul Transurb-ului tocmai pentru a evita "disparitia" lor. Un alt aspect interesant pe care l-am remarcat la DAB-uri il constituie amplasarea oglinzilor de orientare in dreptul celei de-a doua si respectiv a treia usi. Acestea au profil dreptunghiular si sunt amplasate pe barele de sustinere pentru pasageri. Fireste, nu toate DAB-urile si-au pastrat aceste oglinzi; ele au ramas amplasate la cateva din autobuzele daneze din cel de-al doilea lot adus la Galati la inceputul acestui an.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 26 Mar 2008 23:22:36    Titlul subiectului: 90836

Ieri (25.03.)in jurul orelor 18:00 l-am vazut pe FPZ in statia de la "TREI STAR", circuland pe traseul 104.
Indicatorul de traseu era la fel setat pe 102, doar ca jos detinea o place cu traseul 104.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 27 Mar 2008 21:57:51    Titlul subiectului: 90924

Distribuirea unor DAB-uri pe traseul 104 este o idee buna. Dupa cum am afirmat intr-un mesaj anterior, s-au efectuat "probe" cu DAB-uri pe traseul 9. Judecand din anumite puncte de vedere (gradul de dificultate al traseului, frecventa, numar calatori, mijloace disponibile, ...) consider ca pe traseul 104 nu vor circula mai mult de doua DAB-uri, care, probabil vor fi sprijinite de midibuzele corelate cu mijloacele de transport care ruleaza pe traseul 9.

Revenind la dotarile interioare ale DAB-urilor: in dreptul primei usi, in interior, s-au montat, intre bara verticala de langa cabina soferului si cea verticala din dreptul elementilor primei usi o bara orizontala, cu rol multiplu:
-sprijinirea pasagerilor;
-asigurarea spatiului necesar pentru ca soferul sa poata avea vizibilitate in oglinizile interioare si laterale;
-asigurarea spatiului necesar pentru ca soferul sa poata manevra vehiculul fara a fi incomodat de pasageri (acest aspect este total ignorat la midibuzele ISUZU si COBRA).
Surprinzator, atat barele amplasate orizontal cat si elementele de fixare ale acestora au fost luate de la ROCAR-urile casate. O mare parte dintre elementele de fixare provin de la fostul ROCAR U 312 B cu numarul de parc SHR.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 29 Mar 2008 09:04:36    Titlul subiectului: 6388 90998

Zilele trecute am auzit de la un sofer de maxi-taxi care face traseul depozit-parc CFR cum ca au mai fost aduse si ultimile 10 DAB-uri in autobaza Transurb.
Si cica sunt...maro
Daca are cineva detalii, asta ar putea fi chiar interesant.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 29 Mar 2008 10:59:34    Titlul subiectului: 91006

De obicei, DAB-urile au culoarea galbena (este culoarea pe care o primesc in fabrica) insa nu m-ar mira sa le vad maron avand in vedere ca, dupa RK-uri, muncitorii schimba de multe ori schemele de culoare ale autobuzelor sau, la un moment dat, uzinele de la Silkenborg sa fi produs cateva loturi de o alta culoare...

Am remarcat la DAB-uri, conform autocolantelor atasate, ca cea de-a doua usa are "destinatie speciala": in poza pe care am postat-o mai jos se poate observa ca pe cei doi elementi rabatabili ai celei de-a doua usi se afla amplasate doua simboluri:
-acces pentru invalizi;
-acces pentru landouri.
Reamintesc ca prima si cea de-a doua usa sunt de tipul low-floor iar cea de-a treia usa este prevazuta cu trepte.
De asemenea, in poza postata se mai poate observa si locasul elementului (manetei) care asigura iesirea de siguranta. Acesta are forma dreptunghiulara si este amplasat in exterior, in stanga usii.



Elemente dab.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  255.08 kb
 Vizualizat:  de 15657 ori

Elemente dab.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 29 Mar 2008 14:59:04    Titlul subiectului: 91016

Astazi (29.03.2008) am reusit - in sfarsit - sa realizez cateva fotografii cu interiorul DAB-ului FRE.
Pentru inceput, o vedere de ansamblu. FRE-ul apartine celui de-al doilea lot de DAB-uri aduse la Galati. Placajele interioare si panourile pentru protectia pasagerilor la usi sunt de culoare albastra iar cele superioare sunt de culoare gri inchis. Ciocanele de care s-a amintit in mesajele anterioare sunt postate pe lateralul trapelor de aerisire (zona superioara a fotografiei) si au culoarea portocalie. De asemenea, in cazul in care sunt pasageri care nu au reusit sa coboare in statie iar autobuzul se pune in miscare, se pot utiliza dispozitivele de avertizare (profilele galbene cu butoane rosii pe care este inscriptionat "STOP") care aprind in bord un bec indicator.
De asemenea, DAB-urile nu au bare de sustinere verticale amplasate in plafon - cu exceptia celei aflate inaintea celei de-a doua usi.

In cea de-a doua poza este reprezentat bordul. Cabina soferului cuprinde doar partea stanga din zona frontala a DAB-ului; zona dreapta a fost "rezervata" de restul salonului prin intermediul barei orizontale de care am amintit intr-un mesaj anterior. Plafonul cabinei si bordul sunt invelite in material de culoare gri inchis.

Sa vedem si o poza cu un dispozitiv de incalzire pentru salon. Dispozitivele de incalzire sunt amplasate sub scaune, si, de regula se afla in partea opusa usilor. Sistemul este cel clasic, intalnit si la autobuzele ROCAR.



FRE-interiorul.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  250.4 kb
 Vizualizat:  de 15645 ori

FRE-interiorul.jpg



dab_bordul.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  259.25 kb
 Vizualizat:  de 15417 ori

dab_bordul.jpg



dab_dispozitiv_de_incalzire.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  243.84 kb
 Vizualizat:  de 15415 ori

dab_dispozitiv_de_incalzire.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 29 Mar 2008 15:22:58    Titlul subiectului: 91021

Urmeaza dispozitivul de actionare al usilor. Amintesc ca, elementii primei usi se deschid in interior (ca la autobuzele ROCAR) iar elementii celei de-a doua si de-a treia usi se deschid lateral, in exteriorul autobuzului. Dupa cum am mai amintit, prima si a doua usa sunt de tipul "low-floor" iar cea de-a treia usa beneficiaza de patru trepte (cu podeaua). De asemenea, intre a treia si a doua usa podeaua coboara de la nivelul treptelor pana in zona "low-floor". Nu sunt panouri de vizitare pe aceasta portiune (este practic un "coridor" ingust) ci in zona scaunelor (adica in zonele inaltate, extreme laterale ale podelei, de regula intre scaune).
Pozele de mai jos infatiseaza sistemul de actionare al elementilor pentru cea de-a treia usa:



FRE-dispozitiv de deschidere usi zona superioara.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  229.62 kb
 Vizualizat:  de 15917 ori

FRE-dispozitiv de deschidere usi zona superioara.jpg



FRE-dispozitiv de deschidere usi zona inferioara.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  222.98 kb
 Vizualizat:  de 15917 ori

FRE-dispozitiv de deschidere usi zona inferioara.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 29 Mar 2008 15:26:12    Titlul subiectului: 91022

Iata si o poza cu elementul de fixare pentru oglinzile interioare despre care am amintit intr-un mesaj anterior. FRE-ul nu mai beneficiaza de aceste oglinzi, doua la numar, corespunzatoare ultimelor doua usi. Se pare ca a ramas doar bratul de fixare...

Sa vedem si panourile din masa plastica , utilizate pentru reclame cat si cutiutele din masa plastica de culoare transparenta, al caror scop consta in stocarea diverselor materiale publicitare. Anunturile care indeamna la curatenie si disciplina in autobuz au o nuanta comica Smile. Atat cutiutele cat si panourile pentru anunturi se afla amplasate pe geamul de sticla corespunzator celei de-a doua usi.

Banchetele sunt imburetate, au tetiera si le gasesc mult mai confortabile decat cele amplasate in midibuzele Cobra. Modelul materialului textil cu care sunt invelite tapiteriile scaunelor nu este aceelasi la toate DAB-urile. Banuiesc ca o parte dintre autobuzele daneze au primit invelitori noi la RK-uri... In poza de mai jos, un exemplu din DAB-ul FRE:



FRE-dispozitiv de fixare pentru oglinda interioara.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  239 kb
 Vizualizat:  de 15916 ori

FRE-dispozitiv de fixare pentru oglinda interioara.jpg



fre_cutiute_si_panouri_informative.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  235.69 kb
 Vizualizat:  de 15418 ori

fre_cutiute_si_panouri_informative.jpg



fre_banchetele_pentru_pasageri.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  244.17 kb
 Vizualizat:  de 15414 ori

fre_banchetele_pentru_pasageri.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 02 Apr 2008 02:45:53    Titlul subiectului: 6388 91259

Ieri (01.04)FRE a circulat pe traseul 9, curios faptul este ca indicatorul de traseu era schimbat din "102" in "009". Oare ramane constanta "vizitarea"de catre DAB-uri a traseului 9? Sau se intampla la fel ca la 104?...ramane de vazut.
Am observat ca si traseul 102-Bariera a fost suspendat din cauza lipsei de calatori dintre Bariera Traian si Parc C.F.R.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_GL



Data înscrierii: 09/Iul/2006
Ultima vizita: 06/Feb/2017
Mesaje: 81
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 02 Apr 2008 13:43:23    Titlul subiectului: 91267

Astazi (02. 04) Dab-ul DWI circula pe traseul 20.la gemuletele ce indicau traseul 102 au fost lipite niste cartoane, ceea ce da un aspect tare inestetic autobuzului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 02 Apr 2008 13:59:31    Titlul subiectului: indicatoarele de traseu la autobuzele DAB 91269

Din cate am inteles de la un sofer, la toate autobuzele DAB Sylkeborg care nu au afisaj digital, au fost inlocuite hartiile cu indicatoare de numar si de traseu cu altele facute de o firma de publicitate din Galati, cam la fel cum s-a facut si la unele tramvaie ZGT.
Din ce am inteles fiecare autobuz la care s-a schimbat hartia are un set complet de trasee tiparit cu caractere albe pe fond negru. O combinatie destul de vizibila.
Totusi trebuie sa remarc ca la DAB-urile din al doilea lot, gemurile fumurii si interiorul inchis la culoare impiedica buna vizibilitate a numarului si a traseului pe timp de zi, chiar si la cele cu afisaj digital.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 02 Apr 2008 20:50:14    Titlul subiectului: 91308

Din surse neoficiale am inteles ca se apropie perioada unei noi achizitii de mijloace de transport de catre Transurb Galati. Este vorba de un numar de 30 de autobuze si 10 troleibuze. Banuiesc ca, noile achizitii vor fi - ca de obicei - trimise pe traseul 102 iar DAB-urile vor fi repartizate pe mai multe linii. Probabil ca, din acest motiv, cei de la Transurb au inceput deja "testele cu DAB-uri" pe alte trasee. Este foarte posibil ca traseul 9 sa fie suplinit, in viitorul apropiat, de autobuzele daneze. Acestea ar inlocui "veteranele" ROCAR si totodata midibuzele ISUZU si PRESTIJ.

Am sa postez cateva poze pe care le-am realizat in interiorul DAB-ului DWL in cursul zilei de marti, 01.03.2008. Pentru inceput, o imagine de ansamblu din salonul acestui autobuz:



DWL - interiorul.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  258.08 kb
 Vizualizat:  de 15787 ori

DWL - interiorul.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 02 Apr 2008 20:53:35    Titlul subiectului: 91309

Iata si sistemul de actionare pentru usa a III-a. Am sesizat ca, spre deosebire de DAB-urile din cel de-al doilea lot, primele au o treapta interioara in dreptul primului rand de scaune de dupa cea de-a doua usa. In acest caz, podeaua nu prezinta aceelasi grad de inclinare ca cea corespunzatoare DAB-urilor din cel de-al doilea lot.


DWL - Usa a III-a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  234.93 kb
 Vizualizat:  de 15784 ori

DWL - Usa a III-a.jpg



DWL - Usa a III-a (zona superioara).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  241.13 kb
 Vizualizat:  de 15784 ori

DWL - Usa a III-a (zona superioara).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 02 Apr 2008 21:03:38    Titlul subiectului: 91310

Surprinzator, nici unul dintre DAB-urile din cel de-al doilea lot nu are amplasate, inainte de cea de-a doua usa, scaunele rabatabile. La toate acestea am remarcat suportii care sustineau banchetele respective. Explicatiile care au justificat demontarea banchetelor in cauza ar fi:
-obtinerea unui spatiu mai mare pentru pasageri;
-evitarea riscului sporit de defectare (ruperea dispozitivului de rabatere) a banchetelor;
-utilizarea acestora pentru inlocuirea scaunelor fixe, uzate, din interiorul DAB-urilor.
Aceste masuri nu au fost insa luate si pentru DAB-urile din prima serie. In pozele de mai jos se pot observa cele doua banchete rabatabile, functionale, din interiorul DAB-ului DWL:



DWL - Bancheta interioara.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  253.98 kb
 Vizualizat:  de 15782 ori

DWL - Bancheta interioara.jpg



DWL - Bancheta interioara (2).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  249.44 kb
 Vizualizat:  de 15782 ori

DWL - Bancheta interioara (2).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 02 Apr 2008 21:09:11    Titlul subiectului: 91311

Pe langa dispozitivele de incalzire pe care le-am amintit intr-o postare anterioara, mai sunt si cele amplasate in partea inferioara a autobuzului, la nivelul podelei. Iata un "fragment" dintr-un astfel de dispozitiv, fotografiat in seara aceasta, in interiorul DAB-ului DWR:

In poza de mai jos este prezentat un dispozitiv de siguranta (amintit si de raven84 intr-un mesaj anterior) utilizat pentru iesirea din autobuz in cazul in care in salonul acestuia s-a produs un incendiu iar usile au ramas blocate. Inelul metalic este fixat de chederul geamului. Prin tragerea acestui inel, chederul se desprinde iar geamul poate fi inlaturat cu usurinta.
Mentionez ca nu toate geamurile DAB-urilor sunt prevazute cu astfel de elemente de siguranta. De regula, aceste dispozitive sunt amplasate in cadrul geamurilor care pot asigura o iesire cat mai facila din salon.
Poza a fost realizata in aceasta seara (03.04.2008) in cadrul DAB-ului DWR.



DWR-dispozitiv orizontal pentru incalzire.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  255.06 kb
 Vizualizat:  de 15777 ori

DWR-dispozitiv orizontal pentru incalzire.jpg



dwr__dispozitiv_de_siguranta.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  240.27 kb
 Vizualizat:  de 15414 ori

dwr__dispozitiv_de_siguranta.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 04 Apr 2008 21:45:22    Titlul subiectului: 91474

Dupa cum era de asteptat, astazi (04.04.2008) s-au introdus doua DAB-uri pe traseul 104. Este vorba despre DWI si FPX. In cazul primului DAB, s-a amplasat in dreptul afisajului electronic din partea superioara o placuta cu numarul de traseu; in cazul FPX-ului, afisajul electronic nu a creat probleme. Din cate am remarcat, DWI-ul joaca rolul "autobuzului de incercari".

DAB-ul FPV (prezentat si-n poza de mai jos) este utilizat alternativ pe traseul 102 si pe Cursele Conventie care au punctul de plecare din zona stadionului Dunarea. "Partenerul de curse" este un alt DAB, cu numarul de parc DWR.
Poza a fost realizata la capatul traseului 102 din cartierul Micro 19:



FPV-04.04.2008(102-1).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  252.04 kb
 Vizualizat:  de 15669 ori

FPV-04.04.2008(102-1).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bonekamp



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Ian/2024
Mesaje: 133
Locație: Roma (Italia)

MesajTrimis: Dum 06 Apr 2008 17:22:13    Titlul subiectului: 91556

Ma intreb de ce nu este posibil sa se inlocuiasca numerele de traseu in cazul afisajelor electronice? Avind o tastiera numerica si una alfabetica, logica spune ca se poate scrie orice numar cu orice traseu.

Imi poate explica cineva cum functioneaza sistemul?

_________________
"sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 06 Apr 2008 19:48:09    Titlul subiectului: 91560

Sistemul de operare digital pentru afisarea traseului se afla amplasat in partea superioara stanga a cabinei. Acesta este prevazut cu o "tastatura" alcatuita din cifre si litere. Surprinzator, sistemul - aparent simplu de utilizat - nu functioneaza la toate DAB-urile.
Problemele de afisare au fost rezolvate partial (se poate afisa numarul traseului dar nu si statiile principale, strabatute de acesta) sau integral (se afiseaza atat numarul traseului cat si statiile principale aferente acestuia). Iata si cateva cauze:
-sistemul digital este "blocat" (nu se pot opera modificari pentru traseu si statii);
-o parte dintre soferi nu se pricep sa tasteze datele necesare sau necesita timp pana sa insereze datele respective;
-prezentarea statiilor importante din cursul traseului respectiv creaza probleme la inserare;
-de obicei, DAB-urile ruleaza pe traseul 102. In cazul in care un autobuz danez este trimis sa suplineasca alta linie (acest aspect se inregistreaza deocamdata pentru un numar mic de ture si o perioada foarte scurta de timp), soferul ar trebui sa modifice de doua ori afisajul: sa "treaca" de la traseul vechi (102) la cel nou si mai apoi, dupa ce perioada de rulare pe traseul respectiv se incheie, el trebuie sa "reintroduca" datele pentru traseul principal (102).
Prin urmare, la schimbarea traseelor, soferul - functie de rabdare si pricepere - are mai multe optiuni:
-amplasarea unei placute de traseu peste afisajul digital (metoda am remarcat-o la DWI);
-modificarea digitala partiala (se schimba doar numarul de traseu si se renunta la prezentarea statiilor principale). Aceasta modifcare am remarcat-o la DAB-ul cu numarul de parc FPX;
-modificarea digitala integrala (se schimba atat numarul traseului cat si prezentarea statiilor principale).

Am sa revin la prezentarea unor sisteme ale DAB-urilor:
-in poza de mai jos este prezentat sistemul de actionare exterioara al usii de la cabina soferului. Pentru inchiderea temporara, ca si in cazul autobuzelor romanesti, exista butonul de actionare (deschidere-inchidere) pentru aceasta usa. In cazul in care inchiderea se realizeaza pentru un timp mai indelungat, se utilizeaza sistemul "traditional" de blocare cu lacat . Poza a fost realizata in cursul zilei de sambata (05.04.2008). DAB-ul in cauza are numarul de parc FRC:



FRC-dispozitiv actionare usa soferului.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  247.92 kb
 Vizualizat:  de 15614 ori

FRC-dispozitiv actionare usa soferului.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Următoare
Pagina 2 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community