Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuze DAB ex-Danemarca in Galati
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 10 Dec 2007 18:27:48    Titlul subiectului: Autobuze DAB ex-Danemarca in Galati 85616

Recent SC Transurb-Galati a inceput achizitia de 30 de autobuze DAB din Danemarca.Momentan primele vehicule si-au facut aparitia in ,,Probe" pe strazile Galatiului.
Imi cer scuze de claritate dar...eram in autobuz si am fost luat prin surprindere de aparitia lui!



DSCF1686.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  267.52 kb
 Vizualizat:  de 24190 ori

DSCF1686.jpg



DSCF1687.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  282.02 kb
 Vizualizat:  de 24188 ori

DSCF1687.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 11 Dec 2007 22:17:56    Titlul subiectului: 85663

Mi s-a spus si mie ca autobuzele sunt in "PROBE" insa nu le-am vazut pana acum prin oras. Unde se efectueaza aceste PROBE?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 12 Dec 2007 00:19:15    Titlul subiectului: 85666

De regula ies din Autobaza sporadic...cand se testeaza anumite manevre pe traseu (viteza, comportament in regim normal de lucru etc).
Eu personal am fost in Autobaza Transurb si am cerut permisiunea de a fotografia autobuzele. Oamenii mi-au spus ca nu pot fotografia autobuzele decat atunci cand ies la strada, mi-au mai spus ca este o surpriza si ca o sa le puna in circulatie de pe 1 Decembrie sau cel tarziu pe 1 Ianuarie. Intr-adevar mi-au confirmat si provenienta autobuzelor, dar mai multe informatii nu mi-au mai putut oferi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 25/Sep/2017
Mesaje: 492
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 18 Dec 2007 01:44:40    Titlul subiectului: 85850

Au inceput sa circule in numar mare pe 102. Luni am mers si eu cu unul(DWM) si am observat ca motorul scoate un sunet specific unui autocar ce deserveste un traseu pe distanta lunga si uzat, in spate are o canapea cat latimea autobuzului, deasupra fiecarui scaun se afla 2 butoane pentru niste comenzi (nu stiu care sunt acelea), la scaunul din fata mea (cum stateam pe "canapea"pe randul de la fereastra) tapiteria era roasa, astfel vazandu-se placajul scaunului, lucru ce m-a deranjat deoarece chiar daca am inteles ca sunt de multi ani, e stupid sa te urci intr-un autobuz nou pentru noi si sa vezi astfel de chestii. Imi place ca e incapator si ca detine un ecran interior unde te informeaza cat e ceasul, desi nu inteleg de ce in stanga langa ceas era un nr."43"nestiind de la ce vine; daca imi poate explica cineva...i-as fi recunoscator...si o chestie interesanta a fost ca nu avea compostoare (am inteles ca in ziua aceea calatoria era gratuita).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 1725
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 18 Dec 2007 12:04:22    Titlul subiectului: 85857

Iata si o prima fotografie cu un astfel de autobuz pe linia 102; autor: Terry Lawson. Doar am banuit ca a primit si acest autobuz un numar de parc format din literele numarului undeva deasupra usii 1; e corect?

Doua intrebari:
- Din ce oras exact provin aceste autobuze?
- Semnul cu linia (102-ul taiat in acel fond negru) era din dotarea autobuzelor sau a fost fabricat la Galati?

Click pentru versiunea mare.



Si o fotografie cu interiorul unui astfel de autobuz. Foto: tot Terry Lawson.



int_508.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.29 kb
 Vizualizat:  de 22271 ori

int_508.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 18 Dec 2007 16:27:27    Titlul subiectului: 85868

Autobuzele sunt din Copenhaga. Numarul de traseu s-a realizat din cel original, alcatuindu-se o combinatie intre numerele de traseu daneze astfel incat sa rezulte traseele Transurb!
In privinta ,,numarului" de parc, care de fapt este codul de inmatriculare alcatuit din litere, e adevarat: este scris deasupra usilor din fata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 18 Dec 2007 23:54:59    Titlul subiectului: 85875

Intervin si eu cu trei observatii:
-afisajul electronic nu functioneaza - deocamdata - la toate autobuzele DAB. O parte dintre acestea au placuta "clasica" pe care scrie traseul deservit (102). Nici ceasurile din interior nu au fost reglate corespunzator (unele functioneaza cu o ora in urma...);
-nu toate DAB-urile au numarul de parc trecut deasupra primei usi; unele inca nu il au notat;
-interiorul unor autobuze da, intr-adevar, nota de SH. Scaunele par uzate, la fel si unele bare si echipamente interioare. Pentru exterior, dau doua exemple pe care le-am remarcat in cursul zilei de 18.12.2007: DWJ-ul are tabla din spate usor "valurita" iar DWK-ul are unul dintre plasticurile stopului inferior spart.
Per ansamblu, autobuzele se prezinta satisfacator si aduc un aport substantial la modernizarea transportului urban din Galati.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 23 Dec 2007 22:58:56    Titlul subiectului: 86021

Autobuzele DAB sunt fabricate in orasul danez Silkeborg. Au cutie automata de viteze si o lungime de 12 metri. Tipul de autobuz DAB adus la Galati apartine seriei 15 si se spune ca la proiectarea sa au participat firme precum Scania si MAN. Mai precis, autobuzul are sasiu de Scania si motor de MAN. Nu poate fi considerat un model vechi: seria a fost produsa in a doua jumatate a anilor '90 si este apreciata de danezi.
Toate autobuzele DAB 15 mk II (denumirea completa a seriei) sunt vopsite in galben - culoarea cu care ies din fabrica. In urma cautarilor pe internet am remarcat foarte putine DAB-uri 15 mk II vopsite in alte culori, probabil autobazele care le detin au preferat alte nuante dupa RK-uri...
Si acum am sa prezint cativa din "fratii danezi" ai celor 10 autobuze DAB aduse la Galati. Sursele: http://busbilleder.dk si http://www.dab-silkeborg.dk :



2030.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.15 kb
 Vizualizat:  de 23844 ori

2030.jpg



7433.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.03 kb
 Vizualizat:  de 23844 ori

7433.jpg



8418.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.92 kb
 Vizualizat:  de 23844 ori

8418.jpg



8427.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.13 kb
 Vizualizat:  de 23844 ori

8427.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 23 Dec 2007 23:24:10    Titlul subiectului: 86022

Judecand dupa numarul de parc - ma refer la cel vopsit de autobaza din Copenhaga - autobuzele apartin primelor serii produse de uzinele Silkeborg iar semnele de uzura incep sa se faca simtite.
La sfarsitul anului 2006, majoritatea autobuzelor DAB utilizate de danezi aveau numere de parc incepand cu 7xxx si 8xxx. La Galati, DAB-urile aflate in circulatie au numere de parc incepand cu 2xxx. Iata-le si pe cele 9 pe care am avut ocazia sa le notez pana acum:
- GL-07-DWH: 2934;
- GL-07-DWI: 2123;
- GL-07-DWJ: 2931;
- GL-07-DWK: 2930;
- GL-07-DWL: 2917;
- GL-07-DWM: 2914;
- GL-07-DWN: 2908;
- GL-07-DWO: 2905;
- GL-07-DWP: 2901;
- GL-07-DWR: 2902.

O veste imbucuratoare pentru galateni este aceea ca s-a mai achizitionat un lot de 10 DAB-uri - surse oficiale - si, pe viitor, se vor mai aduce inca 20 de autobuze de aceeasi marca. Primele opinii pe care le-am cules astazi de la soferii DAB-urilor au fost:
-masinile se comporta per-ansamblu bine, probleme se inregistreaza la partea electronica;
-s-au schimbat tamburii si s-au rezolvat anumite probleme la afisaj si circuitele de iluminare.

Toate cele 10 DAB-uri au afisate pe laterale diferite reclame. Am impresia ca, inainte de a parasi Copenhaga, toate au trecut printr-un RK.

In ultimii ani, mijloacele de transport noi (sau recent achizitionate sub forma de SH-uri) au fost initial repartizate pe traseul 102. Acest traseu este considerat cel mai lung si totodata cel mai important (conform statisticilor) dintre toate celelalte trasee existente in oras. Sa ne amintim ca primele ISUZU-uri au fost introduse in primii ani doar pe traseul 102, la fel si cele trei troleibuze Astra-Ikarus 415T si mai tarziu, midibuzele Cobra.
Traseul 102 este frecventat de cele mai noi si mai bine intretinute mijloace de transport existente in parcul Transurb-ului.
Din cate imi amintesc, primul lot de Rocar-uri U 312 B adus la Galati a fost introdus pe traseul 10 (pe atunci acest traseu avea capete de linie Micro 19 si Gradina Publica) care se prezenta ca o forma "scurta" a traseului 102...
Prin urmare, poate in cursul anului viitor, avand in vedere ca sunt promise mai multe DAB-uri in "ograda" Transurb-ului, o parte din acestea vor deservi linii precum 17 sau 11.
In concluzie, am sa citez afirmatia unuia dintre soferii de la Transurb: "Tot ce e nou sau se achizitioneaza de Transurb este trimis, cu mici exceptii, pe 102...".
Exceptia la care se referea soferul respectiv este reprezentata de cele doua Rocar-uri de Simon care au functionat initial pe traseul 11...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 09 Ian 2008 20:35:00    Titlul subiectului: 86825

Astazi cu ocazia unei vizite la depoul nr 1-Transurb-Galati, am avut uimirea sa vad al doilea lot de autobuze sosite din Copenhaga! Erau in statia ITP-Transurb Auto, unde faceau niste manevre iar doua din ele au luat drumul Autobazei unde se vor primeni pentru iesirea la strada!
Ceea ce pot spune, e ca autobuzele de azi (n.a.-9-01-2008) erau cu numere provizorii de Galati si cateva aveau numere de Copenhaga/Denmark!
Iata si o imagine cu #1947 ( GL-015798)surprinsa cand tocmai ieseam din Depoul-1:

Plecarea unuia dintre ele catre Autobaza-TRANSURB.De remarcat ca autobuzele din acest al doilea lot, au geamuri fumurii!
Din pacate eram cam la 200 metri distanta si nu am reusit decat sa fac o poza cu zoom:



DSC00302.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  373.14 kb
 Vizualizat:  de 23482 ori

DSC00302.jpg



2dsc00313_124.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  360.91 kb
 Vizualizat:  de 23443 ori

2dsc00313_124.jpg



3dsc00299_102.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  359.53 kb
 Vizualizat:  de 23443 ori

3dsc00299_102.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 13 Ian 2008 00:41:47    Titlul subiectului: 86942

Din punct de vedere tehnic, administrativ si totodata rentabil, apreciez ideea Transurb-ului de a achizitiona autobuze de aceelasi model (ma refer la DAB-urile daneze).
In primul rand autobuzele DAB sunt usor de condus, iar cutia de viteze automata reduce si mai mult efortul soferului de a manevra vehiculul respectiv. In al doilea rand vor exista piese de schimb atunci cand se vor efectua casarile si prin urmare nu se va ajunge la acel aspect "nebulos" al anilor '80, cand aproape jumatate din parcul Transurb-ului (pe atunci I.J.T.L.) statea in garaje datorita lipsei de piese.
Aspectul mai putin favorabil este reprezentat de gradul de uzura al acestor autobuze... Iata un exemplu concludent: saptamana trecuta, in zona McDonalds din Micro 19, mai precis exact in dreptul semaforului, DAB-ul DWK s-a defectat, mai precis, motorul acestuia a cedat. Soferul DWK-ului nu a reusit sa remedieze defectiunea si nici "intaririle" trimise la fata locului cu ROCAR-ul U 312 B cu numarul de parc YUE nu au avut mai mult succes. Intr-un tarziu s-a trecut la remorcarea autobuzului defect, fapt realizat cu destula dificultate atat din cauza conditiilor nefavorabile cat si din cauza zonei aglomerate, abia "tinuta sub observatie si control" de un agent de politie...
Iata ca primele semne de uzura tehnica isi fac deja simtite prezenta. Si sa nu omitem totodata aspectul interior si exterior al unor autobuze DAB...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 12/Aug/2017
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Mie 30 Ian 2008 11:57:46    Titlul subiectului: 87928

I note that Transurb are fitting roller-type destination screens in the DAB buses, as you can see in the attached photograph which was taken on Jan 30th 2008.


Galati 2902 TL(2).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  328.78 kb
 Vizualizat:  de 23258 ori

Galati 2902 TL(2).jpg



_________________
Terry Lawson

Public Transport Enthusiast
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cg2005



Data înscrierii: 18/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Mai/2013
Mesaje: 97
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2008 10:27:22    Titlul subiectului: 87981

Ieri am vazut pe Bd. Cosbuc, un autobuz DAB din cel de-al -II-lea lot; a venit de pe strada Tecuci (probabil de la RAR) si se indrepta catre garaj. Din pacate m-a surprins aparitia lui (mergea si foarte repede), asa ca am reusit doar o poza din spate. Ulterior am mai facut una cu acelasi autobuz in spatele garajului Transurb. Are inca numere provizorii si a primit reclame atat pe laterale cat si in spate. Astept sa le vad pe trasee.


30012008252_resize.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  283.65 kb
 Vizualizat:  de 23209 ori

30012008252_resize.jpg



Dab_resize.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  333.34 kb
 Vizualizat:  de 23209 ori

Dab_resize.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 09 Feb 2008 00:01:18    Titlul subiectului: 6388 88414

Am sa postez si eu o poza cu DAB-ul cu numarul de parc DWI, realizata in cursul acestei zile:

Iata alte doua DAB-uri pe care le-am surprins astazi.
Prima fotografie surprinde DAB-ul cu numarul de parc DWL dupa plecarea din statia de la Agentia de Voiaj.
Suplementar pot afirma despre acest autobuz ca este unul dintre cele mai utilizate pe traseul 102, are ecran intern digital, montat in spatele cabinei soferului si se prezinta excelent, atat d.p.d.v. estetic cat si tehnic. Singurul defect pe care l-am remarcat il constituie becul de balizare din dreapta spate, devenit nefunctional.

In cea de-a treia poza am surprins DAB-ul cu numarul de parc DWP la capatul de linie din Micro 19. Autobuzul arata si functioneaza excelent. Nu are ecran intern digital insa elementele de fixare ale suportului sunt inca vizibile pe cabina soferului.
Incepand cu data de 7.02.2008. intregul lot de DAB-uri a primit autocolante galbene cu numerele de parc atasate atat deasupra primei usi cat si pe luneta, in coltul superior din dreapta. Spre deosebire de celelalte autobuze care intra in componenta parcului Transurb, DAB-urile nu au primit autocolante cu numarul de parc si pe partea stanga a sensului de mers, deasupra geamului de la cabina soferului.



DWI.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  251.1 kb
 Vizualizat:  de 23131 ori

DWI.jpg



dwl.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  236.08 kb
 Vizualizat:  de 22271 ori

dwl.jpg



dwp.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  253.5 kb
 Vizualizat:  de 22271 ori

dwp.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 11 Feb 2008 22:26:49    Titlul subiectului: 88537

Este primul DAB din cel de-al doilea lot de DAB-uri adus din Copenhaga la Transurb Galati. Are numere provizorii (sau de rodaj, cum se mai numesc in limbajul de specialitate) si arata ca nou. Numarul original - cel cu care a venit de pe taram danez - este 1956. Judecand dupa acest numar, am putea sustine faptul ca acest DAB este mai batran ca cele din primul lot... si totusi arata mai bine decat toate cele 10 autobuze daneze, deja functionale pe traseul 102. In plus, are geamuri fumurii si inca nu a fost decorat cu reclame. 1956 (asa am sa-l numesc pana va primi numar de parc galatean) functioneaza silentios, arata excelent la interior si a trecut cu brio de toate testele. Iata si cateva poze pe care le-am realizat in cursul acestei seri (11.02.2008):


DAB 1956.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  251.17 kb
 Vizualizat:  de 23044 ori

DAB 1956.jpg



1956-usa 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  250.99 kb
 Vizualizat:  de 23044 ori

1956-usa 2.jpg



1956-usa 3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  252.76 kb
 Vizualizat:  de 23044 ori

1956-usa 3.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
cg2005



Data înscrierii: 18/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Mai/2013
Mesaje: 97
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 13 Feb 2008 13:08:11    Titlul subiectului: 88577

Cateva poze cu DAB-urile din prima serie.
Am mers zilele acestea cu unul dintre ele (DWK), arata si se comporta foarte bine, fiind cu mult peste ceea ce a avut Galati-ul pana acum.
DAB-ul cu nr. de inmatriculare DWR da semne de oboseala la sistemul de franare: zgomotul de "fier pe fier" la franare , se aude de la mare distanta... Cred ca totusi nu e o problema grava si poate fi remediata.



DWI 07-02-2008_resize.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  195.65 kb
 Vizualizat:  de 22994 ori

DWI 07-02-2008_resize.jpg



DWJ 31-01-2008_resize.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  190.7 kb
 Vizualizat:  de 22994 ori

DWJ 31-01-2008_resize.jpg



DWK 08-02-2008_resize.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  187.65 kb
 Vizualizat:  de 22994 ori

DWK 08-02-2008_resize.jpg



DWO 12-02-2008_resize.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.23 kb
 Vizualizat:  de 22994 ori

DWO 12-02-2008_resize.jpg



DWR 11-02-2008_resize.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.51 kb
 Vizualizat:  de 22994 ori

DWR 11-02-2008_resize.jpg



DWR 12-02-2008_resize.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  196.9 kb
 Vizualizat:  de 22994 ori

DWR 12-02-2008_resize.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cg2005



Data înscrierii: 18/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Mai/2013
Mesaje: 97
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 13 Feb 2008 13:10:19    Titlul subiectului: 88578

Si o poza cu un DAB din cea de-a-II-a serie; nu am reusit sa vad care e numarul de parc pe care la avut in Danemarca; are inca numere provizorii si circula pe 102.


DAB s2_resize.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.59 kb
 Vizualizat:  de 22993 ori

DAB s2_resize.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Iul/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 13 Feb 2008 17:50:51    Titlul subiectului: 88612

DAB articulate există? Din câte observ, există două direcții în dezvoltarea transportului gălățean:
-direcția "midi" reprezentată prin midibuze și, cu părere de rău trebuie să o spun, și Cobra Guleyruz intră tot aici; însă în orice rău e și un bine; poate că direcția "midi" va elimina direcția "micro", reprezentată prin dube
-direcția "standard" concretizată prin aceste autobuze DAB care, la prima vedere, par o achiziție promițătoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 13 Feb 2008 22:47:43    Titlul subiectului: 88624

DAB-ul postat anterior, cel care are numere de rodaj, poarta numarul original de parc 1959 si este al doilea DAB utilizat pe traseul 102 din cea de-a doua serie adusa la Galati. 1959 nu arata prea bine la exterior, a fost "peticit" si vopsit pe laterale iar semnele acestor operatiuni sunt vizibile.

Conform informatiilor pe care le-am dobandit despre DAB-urile daneze, nu am aflat - pana in prezent - daca firma din Silkeborg, actualmente achizitionata de uzinele Scania, produce sau a produs vreodata DAB-uri articulate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
cg2005



Data înscrierii: 18/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Mai/2013
Mesaje: 97
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 18 Feb 2008 11:44:13    Titlul subiectului: 88821

Incepand cu ziua de vineri, 15.02.2008, DAB-urile din cea de-a doua serie au primit numere de inmatriculare. Iata 2 dintre ele: FPX (1959) si FPU (1970), ambele circuland pe traseul 102.


FPX 15-02-2008_resize.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  175.6 kb
 Vizualizat:  de 22885 ori

FPX 15-02-2008_resize.jpg



FPU 15-02-2008_1_resize.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.08 kb
 Vizualizat:  de 22885 ori

FPU 15-02-2008_1_resize.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 12/Aug/2017
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Mie 20 Feb 2008 15:49:29    Titlul subiectului: 88910

An example from the most recent batch of ex-Copenhagen DAB buses to be placed in service by Transurb, 'FRA' (ex-1986) has yet to have its new owner's logos, adverts and destination blinds applied. Photographed on 20th February 2008.


Galati FRA TL(2).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  359.25 kb
 Vizualizat:  de 23178 ori

Galati FRA TL(2).jpg



_________________
Terry Lawson

Public Transport Enthusiast
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 24 Feb 2008 23:17:17    Titlul subiectului: 89075

Un alt DAB din cea de-a doua serie, surprins astazi (24.02.2008), cu numarul de parc FPW (ex 1968). Pozele au fost realizate la capatul de linie din Micro 19 al traseului 102.


FPW-fata.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  255.92 kb
 Vizualizat:  de 23120 ori

FPW-fata.jpg



FPW-lateral.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  256.46 kb
 Vizualizat:  de 23120 ori

FPW-lateral.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 02 Mar 2008 22:49:16    Titlul subiectului: 89472

Un alt aspect pe care l-am remarcat la cele doua loturi de autobuze DAB care ruleaza in prezent pe traseul 102 este reprezentat de schimbarea autocolantelor pe care au fost notate numerele de parc. Initial, primul lot de DAB-uri a beneficiat de autocolante individuale (cate un autocolant pentru fiecare dintre cele trei litere care compun numarul de parc). Datorita culorii galbene a acestor autocolante, relativ greu de remarcat pe tablele vopsite tot in galben ale DAB-urilor, s-a optat pentru o varianta mult mai buna, si anume utilizarea unui singur autocolant, de culoare alba, care sa cuprinda toate cele trei litere care alcatuiesc numarul de parc, acestea din urma inscriptionate cu rosu. Fiecare autobuz DAB beneficiaza de trei astfel de autocolante, unul pe laterala stanga, deasupra geamului aferent cabinei soferului, al doilea pe laterala dreapta, deasupra primei usi, si al treilea pe luneta, in coltul superior din partea dreapta. Primele care au primit noile autocolante au fost autobuzele DAB din prima serie. Cele 10 atobuze din cea de-a doua serie nu au beneficiat de autocolante individuale de culoare galbena; ele au primit direct noile autocolante in cursul saptamanii trecute.

Astazi am reusit sa surprind un alt DAB din cea de-a doua serie, la capatul traseului 102 din Micro 19. Numarul de parc al acestuia: FPZ. In doua dintre poze se poate observa autocolantul specific numarului de parc, amplasat pe luneta.

In cursul zilei de astazi (02.03.2008) am avut ocazia sa calatoresc cu unul dintre autobuzele din cea de-a doua serie de DAB-uri, cu numarul de parc FPX. Precizez ca o parte dintre autobuzele din cea de-a doua serie arata mult mai rau ca DAB-urile din primul lot. Majoritatea autobuzelor din cel de-al doilea lot au panourile din interior vopsite in albastru. FPX-ul este unul dintre autobuzele cu aspect interior uzat. Scaunele corespunzatoare suprafetei de dinaintea celei de-a doua usi au fost scoase - probabil pentru a se obtine mai mult spatiu pentru calatori. Iluminatul interior este relativ slab. Autobuzul nu mai are ecranul digital amplasat in spatele cabinei soferului. Un aspect interesant (pe care, datorita aglomeratiei nu am reusit sa-l fotografiez) este cel de-al doilea geam intern protector, amplasat dupa ce-a de-a doua usa; acesta are, pe langa locatiile pentru diverse reclame, doua "chenare" dreptunghiulare unde se pot amplasa reclame in format A4. Din punct de vedere tehnic, FPX-ul functioneaza exceptional. Am avut ocazia sa-l remarc in anumite viraje luate cu viteza medie, la plecarea din statii si totodata in trafic, unde frana si acceleratia detin suprematia. Iata si o poza cu "zona afectata" din interiorul lui FPX-ului. Imaginea nu este foarte clara, atat datorita calitatii camerei cat si a iluminatului slab din interiorul acestui DAB:

Din primul lot de DAB-uri am sesizat absenta autobuzului cu numarul de parc DWH. Susrse neoficiale afirma ca acest autobuz este defect, el necesitand anumite interventii de ordin tehnic.



FPZ.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  243.77 kb
 Vizualizat:  de 23042 ori

FPZ.jpg



FPZ-spate.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  258.92 kb
 Vizualizat:  de 23042 ori

FPZ-spate.jpg



FPZ-lateral.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  259.27 kb
 Vizualizat:  de 23042 ori

FPZ-lateral.jpg



aspect_interior_fpx.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  229.8 kb
 Vizualizat:  de 22269 ori

aspect_interior_fpx.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
cg2005



Data înscrierii: 18/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Mai/2013
Mesaje: 97
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 03 Mar 2008 16:35:02    Titlul subiectului: 89502

Referitor la afirmatia Amiralului Byrd , privind lipsa banchetelor inaintea celei de-a doua usi: eu am calatorit cu FPV-ul, are interioul tot albastru si, de asemenea am remarcat lipsa banchetelor inaintea usii 2. Nu am remarcat insa alte semne de uzura; in rest ca si FPX, si FPV se comporta excelent la drum.
Am atasat cateva poze cu DAB-uri din ambele serii facute in ultimele zile. De remarcat ca, intre timp, parte din autobuzele seriei II au primit reclame pe ambele laterale si spate; probabil ca pana la urma vor primi toate astfel de reclame.
Si eu am remarcat absenta DWH-ului; nu cred ca a sosit defect, deoarece a fost printre primele DAB-uri pe care le-am observat in luna decembrie pe traseul 102.
Iata care ar fi corespondenta intre numarul de inmatriculare actual si numarul de parc din Danemarca:
- FPU (ex 1970)
- FPV (ex 1967)
- FPW (ex 1968)
- FPX (ex 1959)
- FPY (ex 1947)
- FPZ (ex 1946)
- FRA (ex 1986)
- FRC (ex 1948)
- FRD (ex 1955)
- FRE (ex 1956)

Din ordinea logica a numerelor de inmatriculare lipseste FRB. Oare exista si un al-11-lea DAB din aceasta serie?



FPY 03-03-2008_resize.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  175.79 kb
 Vizualizat:  de 22990 ori

FPY 03-03-2008_resize.jpg



FRE 03-03-2008_resize.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  178.19 kb
 Vizualizat:  de 22990 ori

FRE 03-03-2008_resize.jpg



FRC 03-03-2008_resize.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  216.05 kb
 Vizualizat:  de 22990 ori

FRC 03-03-2008_resize.jpg



DWJ 03-03-2008_resize.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  218.68 kb
 Vizualizat:  de 22990 ori

DWJ 03-03-2008_resize.jpg



FRA 29-02-2008_resize.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  183.39 kb
 Vizualizat:  de 22990 ori

FRA 29-02-2008_resize.jpg



DWR 29-02-2008_resize.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  148.19 kb
 Vizualizat:  de 22990 ori

DWR 29-02-2008_resize.jpg



FPZ 27-02-2008_resize.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  154.85 kb
 Vizualizat:  de 22990 ori

FPZ 27-02-2008_resize.jpg



FRD 26-02-2008_resize.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.67 kb
 Vizualizat:  de 22990 ori

FRD 26-02-2008_resize.jpg



FPV 20-02-2008_resize.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  163.81 kb
 Vizualizat:  de 22990 ori

FPV 20-02-2008_resize.jpg



FPW 19-02-2008_resize.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.87 kb
 Vizualizat:  de 22990 ori

FPW 19-02-2008_resize.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 03 Mar 2008 17:47:28    Titlul subiectului: 89505

Amiralul Byrd a scris:
Din primul lot de DAB-uri am sesizat absenta autobuzului cu numarul de parc DWH.
El a circulat in Galati.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Următoare
Pagina 1 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community