Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Camioane deosebite
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autocamioane si autoutilitare adaptate pentru transportul de persoane
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Magnum



Data înscrierii: 13/Mar/2007
Ultima vizita: 10/Mar/2014
Mesaje: 149
Locație: Suceava

MesajTrimis: Sâm 27 Mai 2006 21:46:05    Titlul subiectului: Camioane deosebite 23775

Cine vrea sa intre aici pentru a vedea un Camion de 240 tone foarte ciudat. Este vorba despre camioanele care transporta materialul sapat de la mina. Aceste camioane functioneaza pe baza de curent produs de un generator, la fel ca la locomotivede Diesel. La un deal este ajutat de linia de contact, pentru a avea putere mai mare. Downloada-ti filmuletzul si veti vedea.
Sursa: link

_________________
MAGNUM
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
romrail



Data înscrierii: 10/Mai/2006
Ultima vizita: 22/Sep/2009
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Iun 2006 21:50:40    Titlul subiectului: 24235

Un "Buceag" facut drezina de cei de la CFF Viseul de Sus, urmat de un ARO 240 facut tot drezina.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 06 Iun 2006 10:43:29    Titlul subiectului: 24456

Un miriapod rutier
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dan tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Aug/2018
Mesaje: 59
Locație: Sag (jud. TM)

MesajTrimis: Vin 09 Iun 2006 15:29:51    Titlul subiectului: 24769

Stiu ca Romania a produs la UM Mirsa basculante foarte mari de 55-110 tone.
Intr-un almanah Scinteia am vazut zilele trecute poza unei basculante de 110 parca, cu inscriptia Diesel-electrica.
As dori informatii despre aceste basculante mari.
Am vazut din tren pe la vechile cariere din tara (Poieni, Aghires etc) niste basculante mari cu cabina cu un singur loc. Oamenii locului le spun Belazuri. As dori informatii si despre ele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
aztec



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 02/Apr/2013
Mesaje: 85
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 10 Iun 2006 13:30:07    Titlul subiectului: 24830

Te referi la astea?
Eu l-am vazut si pozat in cariera de la Rosia Montana prin 2003 parca, din pacate nu aveam digital si nu m-am gandit sa ma apropii mai mult pt ca stateam cu grupul... si i-am facut o poza doar asa, ca fapt divers, ca mai exista..



camion marsa.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  26.4 kb
 Vizualizat:  de 52955 ori

camion marsa.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 29/Noi/2017
Mesaje: 309
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 10 Iun 2006 14:13:24    Titlul subiectului: 24834

Belaz-urile sunt facute in Bielorusia si sunt mai ieftine decat cele romanesti.
Despre cele de la UM Marsa stiu ca au folosit motoare de locomotiva diesel electrica, de 1250 CP de la FAUR SA. O problema grava la ele a fost ca initial nu puteau urca panta maxima prescrisa in proiect (prelucrarea angrenajelor transmisiei era atat de proasta incat randamentul acesteia era vreo 50%, in loc de cei 80% folositi in calculele de proiectare).
Despre belaz: http://en.wikipedia.org/wiki/BelAZ sau
http://artmech.com/rus/belaz/trucks/index.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Magnum



Data înscrierii: 13/Mar/2007
Ultima vizita: 10/Mar/2014
Mesaje: 149
Locație: Suceava

MesajTrimis: Sâm 10 Iun 2006 16:49:39    Titlul subiectului: 24853

...


Big%20Truck[1].jpg
 Descriere:
Asemanator(peste 200 tone)
 Mărime fișier:  23.94 kb
 Vizualizat:  de 52941 ori

Big%20Truck[1].jpg



bigtruck(1)[1].jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.42 kb
 Vizualizat:  de 52940 ori

bigtruck(1)[1].jpg



bigtruck(2)[1].jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.51 kb
 Vizualizat:  de 52940 ori

bigtruck(2)[1].jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Magnum



Data înscrierii: 13/Mar/2007
Ultima vizita: 10/Mar/2014
Mesaje: 149
Locație: Suceava

MesajTrimis: Sâm 10 Iun 2006 16:58:55    Titlul subiectului: 24854

Alt camion.


photo36_3[1].jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.13 kb
 Vizualizat:  de 52939 ori

photo36_3[1].jpg



photo36_2[1].jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.48 kb
 Vizualizat:  de 52935 ori

photo36_2[1].jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 323
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Sâm 10 Iun 2006 22:08:57    Titlul subiectului: 24889

un renault de la CCCF
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 29/Noi/2017
Mesaje: 309
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Iun 2006 08:04:28    Titlul subiectului: 24906

Ciudat, ala cred ca e un Renault Sherpa, facut pentru utilizare militara.
Dar de asta ce spuneti:

Ce as mai face un drum Paris-Dakar cu asta!!!!!!!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Dum 11 Iun 2006 08:07:56    Titlul subiectului: 24907

RENAULT-ul de mai sus este modelul CBH
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
blood13



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2018
Mesaje: 110
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 12 Iun 2006 23:54:19    Titlul subiectului: 25074

Ok, haideti sa va prezint ce-am gasit pana acum despre camioanele gigantice romanesti:
Intreprinderea Mecanica Mârșa a produs cateva modele de basculante imense. Eu am gasit pana acum doua, dar mai caut.
Arrow Autobasculanta de 55 tone cu sasiu rigid

Autobasculanta de 55 tone cu sasiu rigid dispune de un motor in 4 timpi, racire cu apa, cu 6 cilindri in V la 90 de grade, cu o putere de 450kW (615CP), la 2300 rot/min.
Dimensiunile principale:
ampartamentul - 3900mm
lungimea - 8420mm
latimea - 4360mm
inaltimea - 4360mm
greutaea proprie - 39000kg
sarcina utila - 55000kg
unghiul de basculare - 55 de grade
timpul de basculare - 15 secunde
Arrow Autotren pentru transportul carbunelui de 100 tone

Puternicul autovehicul dispune de un motor diesel capabil sa realizeze 650CP la 2200 rotatii pe minut, si de o actionare diesel-hidraulica de conceptie moderna si eficienta ridicata. Capacitatea sa de incarcare in remorca basculanta cu un volum de 111 metri cubi este de pana la 100 de tone.
In ciuda dimensiunilor sale gigantice - lungime de cca 18 metri si greutate totala de peste 170 de tone - noul produs al IM Mirsa este extrem de economicos in exploatare: consumul sau este de 42 litri de motorina per ora de functionare.
Banuiesc ca asta ar fi basculanta DAC/Marsa de 110 tone. Spun banuiesc pentru ca am gasit doar o poza pe o coperta, fara nici un comentariu in revista.
Arrow Autobasculanta de 110 tone cu sasiu rigid

Unul din modelele de Bel AZ care a ajuns cu siguranta in Romania este Bel AZ 549

Citez din revista Stiinta si Tehnica - Aprilie 1970:
Autobasculanta uriasa cu actionare electrica
Bel AZ 549 este o uriasa autobasculanta pe care ai creat-o constructorii de masini din orasul Jodino - Bielorusia. Inalta cat o casa cu doua etaje, cu o lungime de aproape 10 metri, autobasculanta poate trasnporta o incarcatura de pana la 80 de tone, descarcarea facandu-se automat. Sub sarcina, basculanta cantareste 123 de tone. Ea este dotata cu un motor de 850 CP si poate rula cu o viteza de pana la 65 km/h.
In locul obisnuitei transmisii mecanica, noul autocamion foloseste actionarea electrica. [...]

_________________
Tiberiu Sufitchi
http://iasi.stfp.net | http://myaviation.net/?uid=9398
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
aztec



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 02/Apr/2013
Mesaje: 85
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Iun 2006 07:35:18    Titlul subiectului: 25082

Am gasit date precum ca se mai produc si astazi..
http://tpb.traderom.ro/expozitii/domenii/fepa_2005/fepa_cm/intrare_ro.htm
Autobasculanta AB 60
Masa totala admisa 101300kg
Putere max. 675 CP
Sarcina utila 60000kg
Volum util:-ras
-varfuit 3:1(ISO)
-varfuit 2:1(ISO) 27,5 m3
35,5 m3
39 m3
Pneuri 24.00 x 35"
Unghi de basculare spate 51
Instalatie electrica 24 V
Pt cine mai vrea si alte date despre .. vidanje si altele
http://tpb.traderom.ro/expozitii/domenii/fepa_2005/fepa_cm/intrare_ro.htm
sau toata gama de export
http://tpb.traderom.ro/expozitii/domenii/fepa_2005/fepa_cm/intrare_ro.htm
pt industria forestiera
http://www.irum.ro/ro/produse.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 29/Noi/2017
Mesaje: 309
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Iun 2006 16:38:27    Titlul subiectului: 25118

Basculanta de 110 tone se foloseste pe la Rovinari. Asta cred ca are motorul de 1250 CP de pe LDH-uri.
TAF-urile alea sunt ciudate. Toate au transmisie mecanica dar eu am vazut in facultate unul cu transmisie hidrostatica si articulat. Dar cred ca era facut la Braila, nu la Reghin.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
blood13



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2018
Mesaje: 110
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 13 Iun 2006 22:01:17    Titlul subiectului: AB 60 Marsa 25142

O poza cu Autobasculanta AB 60, de pe site-ul S.C. Mecanica S.A. Marsa:

Descrierea de pe site:
"Autobasculanta este o constructie agabaritica destinata transportului de pamint, minereuri si diferite roci in cariere si mine de suprafata cu drumuri amenajate. Sasiul este construit din lonjeroane chesonate prinse intre ele cu traverse.Bena este o constructie metalica sudata, tip cuva.Motor tip Cummins avind racirea cu apa si 6 cilindri in linie.Transmisie: convertizor de cuplu licenta Clark, cutie de viteze cu schimbare sub sarcina, licenta Clark, cu 4 viteze inainte si 4 viteze inapoi. Directia si bascularea: au in componenta o pompa cu pistonase axiale; amplificator, supapa de prioritate si modul avarie tip Danfoss; 2 cilindrii de directie, 2 de basculare, distribuitor cu sesizare suprasarcina; maneta speciala pentru scuturarea benei in timpul bascularii."

_________________
Tiberiu Sufitchi
http://iasi.stfp.net | http://myaviation.net/?uid=9398
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Mie 14 Iun 2006 17:06:43    Titlul subiectului: 25241

Unul din camioanele care imi plac mie. Este vorba de KRAZ, cel din poza fiind remorcher la RATB.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Magnum



Data înscrierii: 13/Mar/2007
Ultima vizita: 10/Mar/2014
Mesaje: 149
Locație: Suceava

MesajTrimis: Vin 16 Iun 2006 22:07:43    Titlul subiectului: 25489

Un camion ciudat:
Sisu:
Poza:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 29/Noi/2017
Mesaje: 309
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 17 Iun 2006 06:39:54    Titlul subiectului: 25508

Vezi ca linkul http://www.hankstruckpictures.com l-am postat si eu acum o saptaman la sectiunea Links, unde e si locul lui.
Sisu sunt camioane finlandeze, acum am impresia ca au fost cumpartai de Renault VI
Krazurile se produc si acum si arata cam la fel. Motorul e un YAMZ de 14,8 litiri si 240 CP (V8 power). Tudor era si el un admirator al krazurilor. Sincer sa fiu, prefer un Ural 4320.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
malasorte



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 23/Ian/2018
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 10 Feb 2008 20:12:52    Titlul subiectului: KRAZ 255 88494

KRAZ 255


kraz P4090726.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  154.36 kb
 Vizualizat:  de 49081 ori

kraz P4090726.JPG



kraz P4090732.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.14 kb
 Vizualizat:  de 49081 ori

kraz P4090732.JPG



krazP4090733.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  230.6 kb
 Vizualizat:  de 49081 ori

krazP4090733.JPG



_________________
ADLER TRUMPH JUNIOR (1939)
DACIA 1300 (1975)
DACIA 1310 (1990)
OPEL ASTRA TWINPORT 1.6 (2006)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
malasorte



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 23/Ian/2018
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 10 Feb 2008 20:14:54    Titlul subiectului: 88496

Un Ural 4320 ceva mai ciudat.


Ural-4320-10_2001_1m.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.62 kb
 Vizualizat:  de 49080 ori

Ural-4320-10_2001_1m.jpg



Ural-4320-10_2001_2m.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.02 kb
 Vizualizat:  de 49080 ori

Ural-4320-10_2001_2m.jpg



Ural-4320-10_2001_4m.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.75 kb
 Vizualizat:  de 49080 ori

Ural-4320-10_2001_4m.jpg



Ural-4320B20001m.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.58 kb
 Vizualizat:  de 49080 ori

Ural-4320B20001m.jpg



_________________
ADLER TRUMPH JUNIOR (1939)
DACIA 1300 (1975)
DACIA 1310 (1990)
OPEL ASTRA TWINPORT 1.6 (2006)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 6958
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 29 Mar 2008 00:19:51    Titlul subiectului: 90987

Camionul din imagine este cumva un Kraz ? Pozele au fost facute la Romexpo.


Captured 2008-3-28 00029.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.59 kb
 Vizualizat:  de 48705 ori

Captured 2008-3-28 00029.JPG



Captured 2008-3-28 00031.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.32 kb
 Vizualizat:  de 48705 ori

Captured 2008-3-28 00031.JPG



Captured 2008-3-28 00030.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.95 kb
 Vizualizat:  de 48704 ori

Captured 2008-3-28 00030.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
blood13



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2018
Mesaje: 110
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 29 Mar 2008 01:46:37    Titlul subiectului: 90993

Este un Zil 131.
_________________
Tiberiu Sufitchi
http://iasi.stfp.net | http://myaviation.net/?uid=9398
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Ker0seN



Data înscrierii: 22/Dec/2005
Ultima vizita: 10/Aug/2018
Mesaje: 111
Locație: Resita; Timisoara

MesajTrimis: Mar 20 Mai 2008 23:56:02    Titlul subiectului: 93603

Un Volvo exceptional. Pastrat intr-o stare deosebita. Este folosit si acum, se poate gasi in parcul auto al Pompieriilor Oravita:



Daca toti ar avea grija de parcul lor auto cum il au ei, am avea multe piese de muzeu Smile.

_________________
Timis 2, Timis 2 hai de ne du si pe noi! I LOVE TIMIS2.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 6195
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 13 Iun 2008 08:26:13    Titlul subiectului: 94478

Un camion cu o caracteristica mai putin obisnuita la noi, in sensul ca usa de pe partea dreapta, folosita pentru accesul manipulantilor este plianta, formata din 2 segmente, cam ca la autobuze...
Pe cand asa ceva folosit pentru transportul in comun, ca tot ar fi o evolutie fata de dubele de acum... Twisted Evil



U3641-P1180444.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.11 kb
 Vizualizat:  de 48151 ori

U3641-P1180444.jpg



U3641-P1180445.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.52 kb
 Vizualizat:  de 48151 ori

U3641-P1180445.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 1738
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 17 Iun 2008 10:14:06    Titlul subiectului: 94686

Cel mai impopotonat si kitsch-os camion pe care l-am vazut vreodata; pozat acum vreo saptamana in zona Garii de Nord, Bucuresti:


camion.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.31 kb
 Vizualizat:  de 48093 ori

camion.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autocamioane si autoutilitare adaptate pentru transportul de persoane Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community