Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Magnum
Data înscrierii: 13/Mar/2007 Ultima vizita: 07/Feb/2021 Mesaje: 149 Locație: Suceava
|
Trimis: Sâm 27 Mai 2006 21:46:05 Titlul subiectului: Camioane deosebite |
23775 |
|
Cine vrea sa intre aici pentru a vedea un Camion de 240 tone foarte ciudat. Este vorba despre camioanele care transporta materialul sapat de la mina. Aceste camioane functioneaza pe baza de curent produs de un generator, la fel ca la locomotivede Diesel. La un deal este ajutat de linia de contact, pentru a avea putere mai mare. Downloada-ti filmuletzul si veti vedea.
Sursa: link
_________________ MAGNUM |
|
Sus |
|
|
romrail
Data înscrierii: 10/Mai/2006 Ultima vizita: 22/Sep/2009 Mesaje: 6 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 02 Iun 2006 21:50:40 Titlul subiectului: |
24235 |
|
Un "Buceag" facut drezina de cei de la CFF Viseul de Sus, urmat de un ARO 240 facut tot drezina.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 06 Iun 2006 10:43:29 Titlul subiectului: |
24456 |
|
Un miriapod rutier
|
|
Sus |
|
|
dan tm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 24/Mar/2024 Mesaje: 62 Locație: Sag (jud. TM)
|
Trimis: Vin 09 Iun 2006 15:29:51 Titlul subiectului: |
24769 |
|
Stiu ca Romania a produs la UM Mirsa basculante foarte mari de 55-110 tone.
Intr-un almanah Scinteia am vazut zilele trecute poza unei basculante de 110 parca, cu inscriptia Diesel-electrica.
As dori informatii despre aceste basculante mari.
Am vazut din tren pe la vechile cariere din tara (Poieni, Aghires etc) niste basculante mari cu cabina cu un singur loc. Oamenii locului le spun Belazuri. As dori informatii si despre ele.
|
|
Sus |
|
|
aztec
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Dec/2019 Mesaje: 85 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 10 Iun 2006 13:30:07 Titlul subiectului: |
24830 |
|
Te referi la astea?
Eu l-am vazut si pozat in cariera de la Rosia Montana prin 2003 parca, din pacate nu aveam digital si nu m-am gandit sa ma apropii mai mult pt ca stateam cu grupul... si i-am facut o poza doar asa, ca fapt divers, ca mai exista..
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
26.4 kb |
Vizualizat: |
de 65773 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 10 Iun 2006 14:13:24 Titlul subiectului: |
24834 |
|
Belaz-urile sunt facute in Bielorusia si sunt mai ieftine decat cele romanesti.
Despre cele de la UM Marsa stiu ca au folosit motoare de locomotiva diesel electrica, de 1250 CP de la FAUR SA. O problema grava la ele a fost ca initial nu puteau urca panta maxima prescrisa in proiect (prelucrarea angrenajelor transmisiei era atat de proasta incat randamentul acesteia era vreo 50%, in loc de cei 80% folositi in calculele de proiectare).
Despre belaz: http://en.wikipedia.org/wiki/BelAZ sau
http://artmech.com/rus/belaz/trucks/index.htm
|
|
Sus |
|
|
Magnum
Data înscrierii: 13/Mar/2007 Ultima vizita: 07/Feb/2021 Mesaje: 149 Locație: Suceava
|
Trimis: Sâm 10 Iun 2006 16:49:39 Titlul subiectului: |
24853 |
|
...
Descriere: |
Asemanator(peste 200 tone) |
|
Mărime fișier: |
23.94 kb |
Vizualizat: |
de 65759 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.42 kb |
Vizualizat: |
de 65758 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
29.51 kb |
Vizualizat: |
de 65758 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Magnum
Data înscrierii: 13/Mar/2007 Ultima vizita: 07/Feb/2021 Mesaje: 149 Locație: Suceava
|
Trimis: Sâm 10 Iun 2006 16:58:55 Titlul subiectului: |
24854 |
|
Alt camion.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.13 kb |
Vizualizat: |
de 65757 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.48 kb |
Vizualizat: |
de 65753 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Sâm 10 Iun 2006 22:08:57 Titlul subiectului: |
24889 |
|
un renault de la CCCF
|
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 11 Iun 2006 08:04:28 Titlul subiectului: |
24906 |
|
Ciudat, ala cred ca e un Renault Sherpa, facut pentru utilizare militara.
Dar de asta ce spuneti:
Ce as mai face un drum Paris-Dakar cu asta!!!!!!!!!
|
|
Sus |
|
|
DAF
Data înscrierii: 26/Mai/2006 Ultima vizita: 01/Dec/2007 Mesaje: 167 Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)
|
Trimis: Dum 11 Iun 2006 08:07:56 Titlul subiectului: |
24907 |
|
RENAULT-ul de mai sus este modelul CBH
_________________
|
|
Sus |
|
|
blood13
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mar/2018 Mesaje: 110 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 12 Iun 2006 23:54:19 Titlul subiectului: |
25074 |
|
Ok, haideti sa va prezint ce-am gasit pana acum despre camioanele gigantice romanesti:
Intreprinderea Mecanica Mârșa a produs cateva modele de basculante imense. Eu am gasit pana acum doua, dar mai caut.
Autobasculanta de 55 tone cu sasiu rigid
Autobasculanta de 55 tone cu sasiu rigid dispune de un motor in 4 timpi, racire cu apa, cu 6 cilindri in V la 90 de grade, cu o putere de 450kW (615CP), la 2300 rot/min.
Dimensiunile principale:
ampartamentul - 3900mm
lungimea - 8420mm
latimea - 4360mm
inaltimea - 4360mm
greutaea proprie - 39000kg
sarcina utila - 55000kg
unghiul de basculare - 55 de grade
timpul de basculare - 15 secunde
Autotren pentru transportul carbunelui de 100 tone
Puternicul autovehicul dispune de un motor diesel capabil sa realizeze 650CP la 2200 rotatii pe minut, si de o actionare diesel-hidraulica de conceptie moderna si eficienta ridicata. Capacitatea sa de incarcare in remorca basculanta cu un volum de 111 metri cubi este de pana la 100 de tone.
In ciuda dimensiunilor sale gigantice - lungime de cca 18 metri si greutate totala de peste 170 de tone - noul produs al IM Mirsa este extrem de economicos in exploatare: consumul sau este de 42 litri de motorina per ora de functionare.
Banuiesc ca asta ar fi basculanta DAC/Marsa de 110 tone. Spun banuiesc pentru ca am gasit doar o poza pe o coperta, fara nici un comentariu in revista.
Autobasculanta de 110 tone cu sasiu rigid
Unul din modelele de Bel AZ care a ajuns cu siguranta in Romania este Bel AZ 549
Citez din revista Stiinta si Tehnica - Aprilie 1970:
Autobasculanta uriasa cu actionare electrica
Bel AZ 549 este o uriasa autobasculanta pe care ai creat-o constructorii de masini din orasul Jodino - Bielorusia. Inalta cat o casa cu doua etaje, cu o lungime de aproape 10 metri, autobasculanta poate trasnporta o incarcatura de pana la 80 de tone, descarcarea facandu-se automat. Sub sarcina, basculanta cantareste 123 de tone. Ea este dotata cu un motor de 850 CP si poate rula cu o viteza de pana la 65 km/h.
In locul obisnuitei transmisii mecanica, noul autocamion foloseste actionarea electrica. [...]
_________________ Tiberiu Sufitchi
http://iasi.stfp.net | http://myaviation.net/?uid=9398 |
|
Sus |
|
|
aztec
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Dec/2019 Mesaje: 85 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 13 Iun 2006 16:38:27 Titlul subiectului: |
25118 |
|
Basculanta de 110 tone se foloseste pe la Rovinari. Asta cred ca are motorul de 1250 CP de pe LDH-uri.
TAF-urile alea sunt ciudate. Toate au transmisie mecanica dar eu am vazut in facultate unul cu transmisie hidrostatica si articulat. Dar cred ca era facut la Braila, nu la Reghin.
|
|
Sus |
|
|
blood13
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mar/2018 Mesaje: 110 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 13 Iun 2006 22:01:17 Titlul subiectului: AB 60 Marsa |
25142 |
|
O poza cu Autobasculanta AB 60, de pe site-ul S.C. Mecanica S.A. Marsa:
Descrierea de pe site:
"Autobasculanta este o constructie agabaritica destinata transportului de pamint, minereuri si diferite roci in cariere si mine de suprafata cu drumuri amenajate. Sasiul este construit din lonjeroane chesonate prinse intre ele cu traverse.Bena este o constructie metalica sudata, tip cuva.Motor tip Cummins avind racirea cu apa si 6 cilindri in linie.Transmisie: convertizor de cuplu licenta Clark, cutie de viteze cu schimbare sub sarcina, licenta Clark, cu 4 viteze inainte si 4 viteze inapoi. Directia si bascularea: au in componenta o pompa cu pistonase axiale; amplificator, supapa de prioritate si modul avarie tip Danfoss; 2 cilindrii de directie, 2 de basculare, distribuitor cu sesizare suprasarcina; maneta speciala pentru scuturarea benei in timpul bascularii."
_________________ Tiberiu Sufitchi
http://iasi.stfp.net | http://myaviation.net/?uid=9398 |
|
Sus |
|
|
DAF
Data înscrierii: 26/Mai/2006 Ultima vizita: 01/Dec/2007 Mesaje: 167 Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)
|
Trimis: Mie 14 Iun 2006 17:06:43 Titlul subiectului: |
25241 |
|
Unul din camioanele care imi plac mie. Este vorba de KRAZ, cel din poza fiind remorcher la RATB.
_________________
|
|
Sus |
|
|
Magnum
Data înscrierii: 13/Mar/2007 Ultima vizita: 07/Feb/2021 Mesaje: 149 Locație: Suceava
|
Trimis: Vin 16 Iun 2006 22:07:43 Titlul subiectului: |
25489 |
|
Un camion ciudat:
Sisu:
Poza:
|
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 17 Iun 2006 06:39:54 Titlul subiectului: |
25508 |
|
Vezi ca linkul http://www.hankstruckpictures.com l-am postat si eu acum o saptaman la sectiunea Links, unde e si locul lui.
Sisu sunt camioane finlandeze, acum am impresia ca au fost cumpartai de Renault VI
Krazurile se produc si acum si arata cam la fel. Motorul e un YAMZ de 14,8 litiri si 240 CP (V8 power). Tudor era si el un admirator al krazurilor. Sincer sa fiu, prefer un Ural 4320.
|
|
Sus |
|
|
malasorte
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 07/Oct/2020 Mesaje: 18 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 10 Feb 2008 20:12:52 Titlul subiectului: KRAZ 255 |
88494 |
|
KRAZ 255
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
154.36 kb |
Vizualizat: |
de 61900 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
186.14 kb |
Vizualizat: |
de 61900 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
230.6 kb |
Vizualizat: |
de 61900 ori |
|
_________________ ADLER TRUMPH JUNIOR (1939)
DACIA 1300 (1975)
DACIA 1310 (1990)
OPEL ASTRA TWINPORT 1.6 (2006) |
|
Sus |
|
|
malasorte
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 07/Oct/2020 Mesaje: 18 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 10 Feb 2008 20:14:54 Titlul subiectului: |
88496 |
|
Un Ural 4320 ceva mai ciudat.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
37.62 kb |
Vizualizat: |
de 61899 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
34.02 kb |
Vizualizat: |
de 61899 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.75 kb |
Vizualizat: |
de 61899 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.58 kb |
Vizualizat: |
de 61899 ori |
|
_________________ ADLER TRUMPH JUNIOR (1939)
DACIA 1300 (1975)
DACIA 1310 (1990)
OPEL ASTRA TWINPORT 1.6 (2006) |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 29 Mar 2008 00:19:51 Titlul subiectului: |
90987 |
|
Camionul din imagine este cumva un Kraz ? Pozele au fost facute la Romexpo.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.59 kb |
Vizualizat: |
de 61524 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.32 kb |
Vizualizat: |
de 61524 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.95 kb |
Vizualizat: |
de 61523 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
blood13
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mar/2018 Mesaje: 110 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Ker0seN
Data înscrierii: 22/Dec/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 112 Locație: Resita; Timisoara
|
Trimis: Mar 20 Mai 2008 23:56:02 Titlul subiectului: |
93603 |
|
Un Volvo exceptional. Pastrat intr-o stare deosebita. Este folosit si acum, se poate gasi in parcul auto al Pompieriilor Oravita:
Daca toti ar avea grija de parcul lor auto cum il au ei, am avea multe piese de muzeu .
_________________ Timis 2, Timis 2 hai de ne du si pe noi! I LOVE TIMIS2. |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 13 Iun 2008 08:26:13 Titlul subiectului: |
94478 |
|
Un camion cu o caracteristica mai putin obisnuita la noi, in sensul ca usa de pe partea dreapta, folosita pentru accesul manipulantilor este plianta, formata din 2 segmente, cam ca la autobuze...
Pe cand asa ceva folosit pentru transportul in comun, ca tot ar fi o evolutie fata de dubele de acum...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.11 kb |
Vizualizat: |
de 60970 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.52 kb |
Vizualizat: |
de 60970 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 17 Iun 2008 10:14:06 Titlul subiectului: |
94686 |
|
Cel mai impopotonat si kitsch-os camion pe care l-am vazut vreodata; pozat acum vreo saptamana in zona Garii de Nord, Bucuresti:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.31 kb |
Vizualizat: |
de 60912 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|