Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Mercedes Citaro din cea de-a doua serie
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 18 Ian 2007 22:01:49    Titlul subiectului: 44148

1. A FOST APROBAT PROIECTUL DE CUMPARARE A INCA 500 AUTOBUZE.
Tocmai am aflat de la stirile radio ca primaria a aprobat organizarea licitatiei pentru alte 500 autobuze. Pretul mediu se afla in jurul sumei de 200.000 Euro. Anul acesta se vrea sa fie aduse 100 Bucati pe langa cele 100 Citaro care vin in aceasta primavara.
2. Vom avea inca 500 de autobuze noi prin oras
TRANSPORT - Parcul auto al RATB se va mari cu 500 de autobuze noi. Dupa ce a cumparat 500 de Mercedesuri, primarul general Adriean Videanu se pregateste de o noua licitatie, care va scoate pe strazile Bucurestiului inca 500 de masini. Desi nimeni nu stie cum vor arata, primaria a dezvaluit ca noile mijloace de transport in comun nu vor fi poluante.
O treime dintre masinile RATB sunt vechi si nu respecta normele de mediu. Ludovic Orban, viceprimarul Capitalei, spune ca noile masini vor avea scaune confortabile, podea joasa si rampa pentru persoane cu handicap. In plus, noile achizitii vor avea ceva in plus fata de Mercedesurile lui Videanu: aer conditionat.
Confortul sporit al transportului in comun are un singur scop declarat de primar. "Vreau sa-l determin pe bucurestean sa foloseasca transportul in comun, in detrimentul transportului individual. Este mai ieftin, mai comod si mai util pentru Bucuresti", spune Videanu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Burner



Data înscrierii: 25/Noi/2006
Ultima vizita: 29/Aug/2007
Mesaje: 27
Locație: Bucuresti 3 (Piața Hurmuzachi, fostă Muncii)

MesajTrimis: Mie 13 Iun 2007 22:58:51    Titlul subiectului: c2 79554

Citat:
RATB a deschis licitația pentru alte 500 de autobuze noi, cu podea coborâtă pe toată lungimea, motoare Euro 4, iar de această dată, s-a impus prin caietul de sarcini ca autobuzele să fie dotate cu aer condiționat în zona pasagerilor.[...]
Ofertele sunt pentru Citelis, Citaro si Urbino. Cum MAN nu participa, sper sa ia Citaro. Crying or Very sad

Mai multe informatii pe blog, la http://blog.paginibucurestene.ro/2007/06/13/licitatia-pentru-alte-500-de-autobuze-a-fost-deschisa/.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Lun 09 Iul 2007 18:45:40    Titlul subiectului: mmmmm 80162

RATB CUMPĂRĂ 500 DE AUTOBUZE CU AER CONDIȚIONAT. ÎN 2008

Primăria Capitalei a decis. Vara aceasta, bucureștenii nu vor scăpa de căldura sufocantă din noile autobuze RATB. De anul viitor însă, nu vor mai suferi de cald pentru că regia tocmai a cumpărat 500 de autobuze noi pentru Capitală care vor avea în dotări și aer condiționat. Fiecare autobuz costă însă cu aproape 20.000 de euro mai mult decât cele vechi și vor ajunge în București până la sfârșitul anului viitor. 50 vor circula pe străzi până în luna decembrie a acestui an.

Autobuzele arată la fel cu cele care circulă deja prin Capitală. Au însă dotări de ultimă oră pe care nu le găsești la cele vechi. Spre exemplu, în plus față de cel pe care îl vedeți aici, va avea instalație de aer condiționat și în salonul călătorilor nu numai la șofer. Mai mult, motoarele sunt ecologice și întrunesc normele euro 4. Printre dotări se mai numără sistemul de supraveghere video, echipamentul automat de taxare și sistemul de numărare a călătorilor. În total, cele 500 de autobuze îi vor costa pe bucureșteni peste 100 de milioane de euro.

Observator

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 09 Dec 2007 21:08:12    Titlul subiectului: 85575

In aceasta seara am vazut pe Citarorile de pe 783 urmatorul mesaj "1000 de stele pentru Bucuresti",iar la Piata Victoriei un baner cu acelasi mesaj dar si cu urmatorul mesaj "Welcome Citaro"precum si cu PMB si Mercedes Citaro.Asta este un semn ca Citarose afla la doar cateva zeci de ore la pana la iesirea in traseu!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mie 12 Dec 2007 21:37:19    Titlul subiectului: *Autobuzele Mercedes Citaro 2 85704

Am vazut prezentarea lui Citaro 2 si la prima vedere mi se pare un autobuz reusit, un pic cam scump, dar cred ca merita, camere de luat vederi, ecran LCD, aer conditionat Very Happy si am vazut ca geamurile de la usile 2 si 3 au disparut un lucru bun pentru Bucuresti, dar cam uratel pentru design. Prezentarea oficiala a avut loc aseara si la ea au fost prezenti Adriean Videanu si reprezentantii Mercedes in Romania si inchei cu "1000 de stele pentru Bucuresti!", sa speram sa fie asa ca Citaro 2 sa fie mult mai bun ca predecesorul sau Citaro1.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Sep/2017
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 28 Dec 2007 20:40:37    Titlul subiectului: 86196

Viitoarele CITARO cu aer conditionat pentru RATB parcate la Vama la Bors


DSC00973.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.3 kb
 Vizualizat:  de 75297 ori

DSC00973.jpg



DSC00972.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.39 kb
 Vizualizat:  de 75296 ori

DSC00972.jpg



DSC00974.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.96 kb
 Vizualizat:  de 75294 ori

DSC00974.jpg



DSC00975.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.42 kb
 Vizualizat:  de 75293 ori

DSC00975.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Joi 03 Ian 2008 18:18:36    Titlul subiectului: Citaro 2 RATB=Citaro LE? 86476

Dupa ce am vazut pozele de mai sus mie mi se pare ca acest model mai nou e un model mai reusit. Numai ca acele geamuri culisante sunt cam prea mari pentru aceste masini, cat timp functioneaza A/C-uri. Dupa ce nu mai functioneaza... Sper totusi sa nu se strice aparatele inainte de 2013-2014, adica dupa 5-6 ani de folosire. De fapt, aceste geamuri culisante ca la Citaro 2 trebuie sa fie instalate in vechiile Citaro, care n-au aer conditionat. Totusi, eu cred ca acest nou model e in fata vechiul tip din toate punctele de vedere tehnic. Motorul care indeplineste normele de emisie EURO 4, cu un consum redus de combustibil, plus aer conditionat si in salonul pasagerilor. Un autobuz cu adevarat european.

Dupa ce am comparat pozele utilizatorului mariooo cu pozele de mai jos luate de pe en.wikipedia.org am constatat ca acest "Citaro 2", cum il numim acum, poate fi modelul "Citaro LE". Idea



Citaro LE MA TB 535-Germania 1.jpg
 Descriere:
Un Citaro LE galben
 Mărime fișier:  102.76 kb
 Vizualizat:  de 75117 ori

Citaro LE MA TB 535-Germania 1.jpg



Citaro LE MA TB 535-Germania 2.jpg
 Descriere:
MA TB 535-Citaro LE din Germania
 Mărime fișier:  74.81 kb
 Vizualizat:  de 75117 ori

Citaro LE MA TB 535-Germania 2.jpg



Citaro LE prezentare.jpg
 Descriere:
Un Citaro LE intr-un showroom Mercedes
 Mărime fișier:  68.22 kb
 Vizualizat:  de 75117 ori

Citaro LE prezentare.jpg



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Joi 03 Ian 2008 18:47:05    Titlul subiectului: 86477

Iata cateva deosebiri intre Citaro "RATB" si Citaro "LE":


Citaro 2 RATB 1.JPG
 Descriere:
Iata cum arata partea incercuita de pe Citaro pentru RATB...
 Mărime fișier:  63.38 kb
 Vizualizat:  de 75109 ori

Citaro 2 RATB 1.JPG



Citaro LE MA TB 535-Germania 2.1.JPG
 Descriere:
...si cum arata pe un Citaro LE din Germania! (tot incercuita)
 Mărime fișier:  67.27 kb
 Vizualizat:  de 75109 ori

Citaro LE MA TB 535-Germania 2.1.JPG



Citaro 2 RATB partea laterala stanga spate.jpg
 Descriere:
Detalii poza 1
 Mărime fișier:  3.16 kb
 Vizualizat:  de 75109 ori

Citaro 2 RATB partea laterala stanga spate.jpg



Citaro LE MA TB 535-Germania 2 partea laterala stanga spate.jpg
 Descriere:
Detalii poza 2
 Mărime fișier:  7.15 kb
 Vizualizat:  de 75109 ori

Citaro LE MA TB 535-Germania 2 partea laterala stanga spate.jpg



Citaro 2 RATB 2.1.JPG
 Descriere:
Iata cum e "usa 3" de pe Citaro-ul pentru RATB...
 Mărime fișier:  78.33 kb
 Vizualizat:  de 75109 ori

Citaro 2 RATB 2.1.JPG



Citaro LE MA TB 535-Germania 1.1.JPG
 Descriere:
...iata si "usa 3" de pe Citaro-ul LE din Germania!
 Mărime fișier:  98.07 kb
 Vizualizat:  de 75109 ori

Citaro LE MA TB 535-Germania 1.1.JPG



Citaro 2 RATB usa spate.jpg
 Descriere:
Detalii poza 5
 Mărime fișier:  2.53 kb
 Vizualizat:  de 75109 ori

Citaro 2 RATB usa spate.jpg



Citaro LE MA TB 535-Germania usa spate.jpg
 Descriere:
Detalii poza 6
 Mărime fișier:  4 kb
 Vizualizat:  de 75109 ori

Citaro LE MA TB 535-Germania usa spate.jpg



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Joi 03 Ian 2008 18:49:43    Titlul subiectului: 86478

Inca 2 deosebiri intre Citaro 2 si Citaro LE:


Citaro 2 RATB 2.2.JPG
 Descriere:
Iata cum sunt geamuri Citaro-ului pentru RATB...
 Mărime fișier:  78.57 kb
 Vizualizat:  de 75106 ori

Citaro 2 RATB 2.2.JPG



Citaro LE MA TB 535-Germania 1.2.JPG
 Descriere:
...si cum sunt geamurile de pe Citaro-ul LE din Germania!
 Mărime fișier:  98.29 kb
 Vizualizat:  de 75106 ori

Citaro LE MA TB 535-Germania 1.2.JPG



Citaro 2 RATB geamuri culisante.jpg
 Descriere:
Detalii poza 1
 Mărime fișier:  19.5 kb
 Vizualizat:  de 75106 ori

Citaro 2 RATB geamuri culisante.jpg



Citaro LE MA TB 535-Germania 1 geamuri.jpg
 Descriere:
Detalii poza 2
 Mărime fișier:  23.08 kb
 Vizualizat:  de 75106 ori

Citaro LE MA TB 535-Germania 1 geamuri.jpg



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Joi 03 Ian 2008 19:26:02    Titlul subiectului: 86480

De fapt, diferenta dintre ce au ei si ce avem noi este una legata de optiunile clientului. Citaro si Citaro LE sunt unul si acelasi lucru (ambele sunt din generatia Citaro 2 in nomenclator ramanand la Mercedes-Benz AG "Citaro" fara alte modificari). Discutiile legate de usi si alte elemente sunt inutile, pentru ca platforma de baza este tot Citaro 2. Diferente sunt la organizarea interioara a spatiului, tipul de ferestre, repartizarea usilor, si alte elemente.

Asadar "LE" este doar un cod pentru el cum exista si pentru cele sosite la RATB (nu cunosc denumirea). Vehiculul este tot din generatia Citaro 2. In general se aloca o extensie precum "LE" pentru variante care sunt cerute mai des si includ anumite optiuni alese in mod obisnuit. Pentru cele din Germania extensia "LE" este foarte des folosita.

LE = "Low entry" si nu LF = "Low floor". Se discuta insa daca modelul este sau nu Citaro 2 din cate imi aduc aminte.

Este interesant acest model LE pentru ca se pare ca este foarte popular in Germania. E adevarat ca modelul LE este pentru un flux mic/mediu de calatori nicidecum pentru traseele aglomerate din Bucuresti sau alte orase.

Mercedes-Benz a facut o miscare interesanta atunci cand a facut caroseria foarte asemenatoare la Citaro 2, Citaro LE si mai nou Conecto. In mod sigur se obtin niste economii la pretul de productie dar e adevarat ca se sterge si din specificul unui produs lucru sau particularitati care il faceau mai atractiv ("personalitate" vazuta ca marca a design-ului) ceea ce nu este neaparat un lucru bun.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 571
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Vin 04 Ian 2008 08:23:10    Titlul subiectului: 86510

Citaro LE este versiune FARA podea 100% low floor. sunt asemanatoare (daca nu identice in portiunea frontala, dar pe spate puntea motoare sunt diferite). reprezinta compromisul logic intre nevoia de autobus low floor si fiabilitate ridicata a puntii rigide clasica pe spate.

Citaro LE a fost prezentat inaintea Citaro 2 si inaintea lui Conecto o450. Din punct de vedere stilistic se vede ca Citaro LE si Citaro 2 se trag din acelasi design, si din moment ce se fabrica concomitent cu Citaro 2 l-as considera tot in familia aceea.

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mar 08 Ian 2008 22:23:13    Titlul subiectului: 86794

Ma intreb daca de data aceasta numerele de parc vor fi mai ordonate si nu asa alandala cum sunt la Citaro 1!!Pentru ca am inteles de data aceasta romanii isi stabilesc singuri numerele de parc,nu mai vin direct din Germania cu numere de parc!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2017
Mesaje: 1725
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 19 Ian 2008 14:00:04    Titlul subiectului: 87277

Inaugurarea se pare ca va fi pe 20 ianuarie:

Stire in ziarul Gandul
Ziarul Gandul a scris:
Regia Autonomă de Transport București (RATB) va pune în circulație, de duminică, 50 de autobuze Mercedes Citaro, care vor merge pe traseele liniilor 131, 331, 205 și 182, potrivit Primăriei Capitalei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Dum 20 Ian 2008 14:36:53    Titlul subiectului: 87319

Nordului a primit cele 50 de Citaro 2 si de aia astazi autobuzele respective au iesit pe liniile 131, 182, 205, si 331. Eu, personal, am vazut unul dintre acele autobuze numai din departare, pe linia 182. Astazi dimineata (pe la 9) am ales sa merg catre Romana prin Aviatorilor, astfel incat pot sa prind pe vreunul dintre acele autobuze. Rezultatul: nimic. Pe linia 131 am prins numai vechiile Citaro, aproximativ 8 autobuze de acest model, la fel si pe 331 (cam tot 8-9) si pe 205 (un autobuz). In Piata Dorobantilor, eram pe 331, intr-un Citaro 1 #4177. Am vazut un Mercedes pe 182, si am tipat ca, in sfarsit, am vazut unul dintre noile Mercedes... Very Happy Bine ca autobuzul era gol, altfel ma vor certa alti calatori, mai ales batranii. Iar cand autobuzul 182 a apropiat de autobuzul meu, am constatat ca e un autobuz vechi, #4408 Embarassed . Atunci am gandit ca tot ce s-a spus prin ziarele ca...
Ziarul Gandul a scris:
Regia Autonomă de Transport București (RATB) va pune în circulație, de duminică, 50 de autobuze Mercedes Citaro, care vor merge pe traseele liniilor 131, 331, 205 și 182, potrivit Primăriei Capitalei.
...sunt doar niste minciuni. Ei, cam pe la 12, m-am intors acasa cu un 300. Dupa statia "Piata Victoriei", ca de obicei, autobuzul opreste la semaforul din fata Palatului Victoria. In departare, era un autobuz (atentie! Exclamation ) Mercedes Citaro 2 pe linia 182, iesind din pasajul subteran! De ce am spus ca e, cu adevarat si fara minciuni, noul Citaro? Geamul din spate arata diferit comparat cu "vechiile" Mercedes. Deci, asta inseamna ca noile Citaro circulau pe liniile 131, 182, 205 si 331 impreuna cu "predecesorii" sai Citaro 1.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2017
Mesaje: 1725
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 20 Ian 2008 18:03:20    Titlul subiectului: 87326

Intr-adevar astazi erau autobuze din lotul nou pe toate cele 4 linii anuntate; pe 131 si 331 erau o minoritate cele noi in timp ce pentru 182 si 205 n-am putut sa-mi dau seama de proportia nou - vechi.

Linia 131:



Linia 182:



Linia 205:



Linia 331:



Am pus in Arhiva Video, la pagina dedicata Bucurestiului la sectiunea Vehicule, trei filmulete facute in interiorul unui astfel de autobuz - o prezentare generala, bordul si display-ul.

De asemenea, in autobuze (sau cel putin in cel cu care am mers eu) exista o notita pe geamul ce desparte cabina soferului de salon; sunt informati calatorii ca atunci cand urca li se prelucreaza datele personale (imaginea!) si ca au anumite drepturi.

In Arhiva Video, pagina Bucurestiului la categoria Stiri am postat si un reportaj de aproape 3 minute cu aceste autobuze difuzat la Observatorul Antenei 1 de la ora 19.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  150.51 kb
 Vizualizat:  de 74122 ori

1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Lun 21 Ian 2008 16:43:11    Titlul subiectului: 87376

Iata si cateva detalii despre noile autobuze Citaro care au circulat pe liniile RATB 131, 182, 205 si 331.

Ele au numere de parc incepand cu seria #46xx, primele 50 de autobuze (care au iesit in traseu incepand de duminica) au, ca numere de inmatriculare, B 75 E**, B 75 R**, B 75 S** sau B 75 V**.

Sunt dotate cu aer conditionat, ecran LCD care arata traseul liniei unde circula autobuzul, camere de supraveghere, sisteme de numarare a calatorilor, si echipamente pentru sistemul automat de taxare (SAT).

Capacitate: 27 locuri pe scaune, spatiu pentru carucior/scaun pe roti, total 103 pasageri.

Deosebiri fata de vechiile Citaro:

- Au aer conditionat, ecran LCD, si sistem de numarare a calatorilor
- Scaunele din spate (ultimul rand) sunt inaltate cu o treapta
- Au lipsit geamuri de langa usi
- Geamuri culisante mai mari
- Geamuri fumurii
- Alt model de scaune

_________________


Ultima modificare efectuată de către bogdanpopescu la Lun 21 Ian 2008 22:13:29, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2017
Mesaje: 1725
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 21 Ian 2008 18:50:54    Titlul subiectului: 8638636 87384

De astazi avem Citaro 2 si pe linia 123:



4600 nu are aceste stelute. Ce-i drept este posibil si sa fi fost date jos.



Astazi prezenta Citaro-urilor pe 131 si 331 era chiar mai slaba decat ieri. De exemplu pe 131 am prins 7 autobuze vechi si unul nou (#4600) iar pe 331 am prins 8 autobuze vechi si unul nou (#4608). Pe 205 pareau a fi mai multe, desi existau inca si vehicule din lotul vechi si pe aceasta linie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Sâm 02 Feb 2008 17:42:31    Titlul subiectului: 88100

Aici sunt cateva poze cu noile #4600 si #4617 pe care gasiti in site-ul meu http://bogdanpopescu93.googlepages.com/ sectiunea Autobuze/Mercedes Citaro seria 2.

Incepem cu #4600.
Fata:

Spate:

Lateral stanga:

Un mic detaliu: "Citaro, Bus of the Year 2007"

Inscriptia vazuta de dinauntru autobuzului:

Botul lui #4600:

Si, un mic aparat A/C dedesubtul afisajul, partea dreapta:

Acum vine randul lui #4617.
Iata cum arata interiorul acestuia:

Dupa zoom:

In fine, va doresc numai calatorii placute cu noile Citaro!

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Lun 04 Feb 2008 17:44:55    Titlul subiectului: gngfgfn 88196

Citaro2 de pe linia 300 au o mica deosebire fata de Citaro2 de la Nordului. Ecranul LCD va ofera si mai multe detalii, cum ar fi ce statie urmeaza, cati metri mai sunt pana in acea statie, ce strazi se afla in apropierea statiei, in timp ce LCD-uri autobuzelor celor de la Nordului va "spune" numai traseul (linia groasa si rosie), fara statiile ce urmau si cateva "linioare" albe (strazile din jur), fara denumirile lor.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Feb/2017
Mesaje: 253
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Mie 06 Feb 2008 01:09:35    Titlul subiectului: 88242

Situatia este valabila pentru toate Citaro 2 de la Pipera. Si pe 330 azi LCD-urile din interior functionau corespunzator.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrianb



Data înscrierii: 29/Mar/2007
Ultima vizita: 09/Mai/2011
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Feb 2008 13:24:40    Titlul subiectului: 88330

Care este ritmul in care vor intra in circulatie noile autobuze? Va fi ca si la prima serie (parca veneau 5-10 pe saptamana) ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Feb/2017
Mesaje: 253
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Vin 08 Feb 2008 15:23:25    Titlul subiectului: 88376

Mai rar. Cele care au intrat acum in circulatie sunt cele 50 restante de anul trecut. Iar pentru anul asta sunt programate 350. Deci cam o data la doua saptamani ar trebui sa avem cate o noua linie plina de "stele"
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Vin 08 Feb 2008 17:53:01    Titlul subiectului: O prezentare neoficiala 88387

Eu si cu un coleg am facut o prezentare neoficiala a noilor Citaro 2. Momentan am facut cateva prezentari cu exteriorul acestuia, neavand poze cu interiorul lui #4600 (cel prezentat). Iata cum arata pozele din prezentare:


Cover prezentarea noilor Citaro.JPG
 Descriere:
Prima pagina
 Mărime fișier:  31.59 kb
 Vizualizat:  de 73909 ori

Cover prezentarea noilor Citaro.JPG



Pagina 2.JPG
 Descriere:
Pagina 2
 Mărime fișier:  82.46 kb
 Vizualizat:  de 73909 ori

Pagina 2.JPG



Pagina 3.JPG
 Descriere:
Pagina 3
 Mărime fișier:  41.79 kb
 Vizualizat:  de 73909 ori

Pagina 3.JPG



Pagina 4.JPG
 Descriere:
Pagina 4
 Mărime fișier:  45.32 kb
 Vizualizat:  de 73909 ori

Pagina 4.JPG



Pagina 5.JPG
 Descriere:
Pagina 5
 Mărime fișier:  33.15 kb
 Vizualizat:  de 73909 ori

Pagina 5.JPG



Pagina 6.JPG
 Descriere:
Pagina 6
 Mărime fișier:  50.37 kb
 Vizualizat:  de 73909 ori

Pagina 6.JPG



Prezentarea noului Citaro 2.zip
 Descriere:
Aici puteti descarca prezentarea neoficiala (PowerPoint)

Descărcare
 Nume fișier:  Prezentarea noului Citaro 2.zip
 Mărime fișier:  483.34 kb
 Descărcat:  de 1118 ori


_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Mie 05 Mar 2008 21:25:31    Titlul subiectului: Au sosit si urmatorul lot! 89647

A sosit si urmatorul lot de Citaro 2!
Astazi am vazut pe #4651 (B 78 LZD/LRD, nu am retinut sufixul numarului de inmatriculare) la intersectia dintre Bd. Expozitiei cu Str. Aviator Popisteanu, venind de la Str. Clabucet (probabil de la R.A.R.) si se indreapta spre Autobaza Nordului (pe afisaj scrie "Se Retrage La Autobaza Nordului"). Deci, aceste autobuze din lotul de 25 sau 50 de autobuze Citaro 2 le vom vedea pe liniile 131, 182, 205 sau 331. (Am scris 25 sau 50 ca este probabil ca, din cele 50 sosite, 25 ajung la Nordului si restul la Pipera, asa cum s-au procedat si cu primele 50 de Citaro 2).

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
citarito



Data înscrierii: 21/Noi/2007
Ultima vizita: 12/Noi/2008
Mesaje: 22
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Mar 2008 19:16:12    Titlul subiectului: 90023

Oare nu mai stie nimeni ce se intampla cu Citaro 2 de la 4650 in sus?
Marti l-am vazut pe b-dul Liviu Rebreanu pe 4668 avand afisat probe. E clar ca inca nu s-au pus in circulatie cu calatori, dar oare la ce autobaza sunt? Pentru ca exista momentan cel putin 3 variante: Nordului, Pipera sau Militari.. Confused

_________________
Jerysor
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 1 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community