Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Mercedes Citaro din cea de-a doua serie
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
adrianb



Data înscrierii: 29/Mar/2007
Ultima vizita: 09/Mai/2011
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 21 Apr 2008 15:29:13    Titlul subiectului: 92309

costel_Vijeliosu a scris:
Va rog sa intelegeti ca acest sistem GPS este o noutate pt RATB; pot aparea anunturi eronate ale unor statii sau tronsoane. Mai dureaza ceva timp pana se va pune la punct tot sistemul.
Parerea mea... aceste sisteme sunt noi, la fel ca si cele de anuntat statiile - au durat o vreme, apoi au fost lasate in paragina. La fel se va intampla si cu GPS-ul acela.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 6958
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 08 Mai 2008 22:13:35    Titlul subiectului: 93092

In unele autobuze Citaro II au aparut in fata niste abtibilturi cu mesaje gen: "Va rugam frumos sa va deplasati in spate", "Folositi usa din fata numai la coborare" sau clasicul "Nu vorbiti cu soferul in timpul deplasarii autobuzului".
Ce am mai observat dimineata este cresterea ponderii autobuzelor Citaro II pe liniile centrale, gen 168, 368.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 10/Noi/2018
Mesaje: 128
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Mai 2008 15:46:22    Titlul subiectului: 93338

La unele autobuze Mercedes exista semnul verde de urcare aplicat pe usa din fata, la alte autobuze este cel de interzis Twisted Evil
_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Sâm 24 Mai 2008 14:42:06    Titlul subiectului: #4651 (B 78 LZB) 93733

Iata si pe misteriosul autobuz #4651 (B 78 LZB). Era si primul autobuz in care simteam ca A/C-ul functioneaza Smile

Din pacate, si trebuie sa spun asta, unii dintre soferi nu au avut curajul sa ii atentioneze pe calatori sa nu deschida geamurile. Un exemplu: eram in #4688, au fost si doua femei-controlor, iar una dintre ele, dupa ce a controlat jumatate dintre calatori, s-a dus spre cabina soferului, apoi l-a intrebat daca "aerul functioneaza?". Soferul a spus da, iar doamna respectiva a dat imediat "ordinul" pentru inchiderea tuturor geamurilor. Cauza: curentul de dinafara, facand ca A/C-ul sa nu functioneze ca lumea. Deci, o mica biluta neagra, din pacate Sad
Totusi, sper ca asta va fi ultimul caz si, de-acum incolo, soferii sa aiba curajul de a-i atentiona pe calatori sa nu deschida geamurile, in cazul in care functioneaza aerul conditionat Very Happy .



Mercedes Citaro 2 #4651 (B 78 LZB) 800x600.JPG
 Descriere:
Mercedes Citaro 2 #4651 (B 78 LZB).
 Mărime fișier:  70.07 kb
 Vizualizat:  de 55922 ori

Mercedes Citaro 2 #4651 (B 78 LZB) 800x600.JPG



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 24 Mai 2008 21:11:00    Titlul subiectului: 93741

Este o raritate ca A/C functioneaza pentru ca in autobuzele Mercedes Citaro2 de la Nordului si Militari sunt "campioane" la nefunctionarea A/C in autobuz.
Pe cand la autobaza Alexandria toate autobuzele Citaro2 cu care am calatorit astazi aveau pornite instalatia de A/C!
Inca o bila alba pentru Alexandria Exclamation
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Setra S 431 DT



Data înscrierii: 27/Mai/2008
Ultima vizita: 20/Oct/2010
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 29 Mai 2008 21:28:50    Titlul subiectului: 93940

Nu va entuziasmati asa tare cu aceste Citaro euro 4. Eu am facut parte din staff-ul de livrare si service al acestor autobuze. Nu cred ca va imaginati ce probleme am avut cu ele si defectiuni pe cind veneau pe roti din Germania. Iar dupa ce au fost livrate primele 50 in luna ianuarie la autobazele Nordului si Pipera am fost trimisi chiar si duminicile sa le rezolvam problemele. Au fost facute intr-adevar pentru Bucuresti. Astept intrebari din partea voastra sau nelamuriri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 6958
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 30 Mai 2008 10:26:25    Titlul subiectului: 93962

Calatorii ar trebui sa ia atitudine, in cazul cand soferul nu vrea sa dea drumul la aerul conditionat. Daca la Citaro 1 este scuza ca nu exista aceasta instalatie de A/C in acest caz nu mai este nici un fel de scuza. La ce temperatura exterioara trebui sa functioneze instalatia de A/C in Citaro 2? De la 25 de grade in sus? Exista un protocol la RATB in acest sens?

Apar probleme la aceste autobuze, daca sunt temperaturi mai mari de 38-40 de grade timp de mai multe zile? La fel si in cazul temperaturilor de -15 grade?
Alta intrebar ar fi: care este gradul real de ocupare pentru care au fost concepute aceste autobuze? Care este numarul maxim de calatori pentru a se circula in conditii decente?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 30 Mai 2008 19:43:46    Titlul subiectului: 93986

De ce zici ca aceste autobuze au fost facute "special" pentru Bucuresti? Per ansamblu Mercedes Citaro 2 sunt niste autobuze reusite si chiar prea pretentioase pentru bucuresteni! Totusi care ar fi marele lor defect si aici ma refer la Mercedes Citaro 2!?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Setra S 431 DT



Data înscrierii: 27/Mai/2008
Ultima vizita: 20/Oct/2010
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 31 Mai 2008 15:37:30    Titlul subiectului: 94018

Am spus ca aceste autobuze Citaro sint facute ptr Bucuresti ptr ca eu am 6 ani de experienta lucrind cu aceleasi modele de Citaro in Italia la Milano. Tin sa mentionez ca nu m-am confruntat cu probleme de acest fel nici macar la 400.000 de km parcursi cum se intimpla cu modele din Bucuresti care au acum cele mai vechi circa 100.000 de km.
Marele defect ar acestor Citaro 2 cit si la Citaro 1 sint cutiile de viteze Voith care sint ansamblate sa spunem "neglijent" prezentind scurgeri de ulei in 80 la suta din parcul total, iar pina acum au fost inlocuite 5 prezentind defecte majore

Probleme la ele nu apar in cazul temperaturilor extreme, atit la cald cit si la rece, singurul punct slab din acest punct de vedere fiind bateriile care la temperaturi mai joase de -10 nu dau randament. Gradul real de ocupare a acestor autobuze nu este in nici un caz cel pe care il intilnim in Bucuresti la ore de virf, el fiind calculat la maxim 103 locuri. Iata de ce suprasolicitarea isi spune cuvintul asupra suspensiilor care sint asistate electronic si asupra motoarelor care si asa sint destul de "mici" si mai tirziu in timp se va vedea si efectul asupra caroseriilor.

As dori sa va intreb daca l-a vazut pe 4649 pe traseu si daca da unde?
4649 care a aparut in trafic mult mai tirziu fata de celelalte care au fost livrate cu numere apropiate. 4649 este singurul autobuz care nu a venit pe "picioarele lui" de la Manheim. A venit tractat tocmai de la Viena pe motiv ca motorul s-a gripat din cauza unui pasaj de ulei obturat de la blocul motor catre chiuloasa, asteptind in Bucuresti sosirea altui motor nou complet echipat din Germania care nu era inca disponibil ca piesa de schimb ptr varianta OM 906 la varianta RATB, fiind disponibil numai cel orizontal OM 906 HLA. De ce am spus varianta RATB? Pentru ca in sistemul Mercedes fiecare lot de Citaro care este comandat de orasul care doreste asemenea vehicule, este "personalizat", ceea ce se poate regasi si in seria de sasiu. De ex variantele RATB au seriile WEB628050... Citaro 1 si WEB628090... Citaro 2, ceea ce corespund numai autobuzelor din Bucuresti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 6958
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Iun 2008 21:55:52    Titlul subiectului: 94641

Am fost asta seara cu un Citaro II pe linia 135. Autobuzele sunt noi, cred ca fac parte din ultimul lot de Citaro II sosite in Bucuresti. Prima impresie care mi-au facut-o noile autobuze este ca sunt mult mai lente decat DAF-urile, desi la ora la care am mers strazile erau aproape goale. Mie mi se pare o prostie aceasta limitare de viteza la 40 de km/ora pentru Citaro, mai ales seara cand bulevardele sunt destul de degajate. Din pacate nu am observat nici o inbunatatire a frecventei pe aceasta linie o data cu modernizarea parcului.
kristake74 a scris:
Stiu ca 135 a fost saunizata
Nu total. Toate autobuzele Mercedes Citaro II cu care am circulat pe linia 135, au aerul conditionat pornit.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 17 Iun 2008 01:57:00    Titlul subiectului: 94678

Au tahograf... și cum probabil șoferii au și ei familii, nu le-ar conveni să le taie din salariu (pt. că asta se întmplă dacă depășesc viteza maxima admisa)...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 22 Iun 2008 18:35:44    Titlul subiectului: 94888

Limitarea a fost impusa de RATB sau asa au venit de la Mercedes?
Totusi mi se pare hilara aceasta limitare datorita aglomeratiei din oras, cred ca nici nu ar avea unde sa aiba viteze mari!
Totusi de ce soferii de pe Citaro2 nu dau drumul aerului conditionat in salonul autobuzului si de ce nu atrag atentia atunci cand A/C este pornit calatorilor care vor sa deschida geamurile din autobuz? Pentru ca am observat ca acesti calatori nici nu baga in seama anuntul lipit in autobuz! Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Setra S 431 DT



Data înscrierii: 27/Mai/2008
Ultima vizita: 20/Oct/2010
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 02 Iul 2008 20:12:12    Titlul subiectului: 95307

Autobuzele Citaro, atit seria 1 cit si seria 2, sint limitate la 78 de km/h.

Aceasta limitare la 75 de km/h a fost ceruta de RATB, acest lucru fiind facut la Bucuresti, la reprezentanta Mercedes, inainte de livrare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 6958
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 02 Iul 2008 20:20:18    Titlul subiectului: 95308

Saptamana trecuta, cand inca mai circulau tramvaiele pe B-dul Pache Protopopescu, am vazut un lucru mai putin obisnuit, chiar hilar si anume un autobuz Mercedes Citaro II pe linia lui 135, care efectiv incurca circulatia tramvaielor. Cred ca soferul nu mergea nici macar cu 20 km/ora, vatmanul tramvaiului aflat in spatele autobuzului claxonand disperat pana cand autobuzul a facut dreapta inspre Foisor. Parerea mea este ca se exagereaza cu aceste viteze "comerciale". Cand au sosit DAF-rile in Bucuresti, mergeau cu 50-60 km/ora si chiar mai mult daca soselele erau libere. Scopul noilor autobuze nu este de a scadea timpul de parcurs al calatoriei, si de a creste confortul ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Feb/2017
Mesaje: 253
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Joi 24 Iul 2008 17:30:43    Titlul subiectului: 96195

Azi in jurul orei 14.00 o coloana de 4 Citaro 2 neinmatriculate au trecut pe bd Octavian Goga intrand pe Calea Dudesti. Pesemne ca se indreptau spre autobaza Titan unde urmeaza sa fie pregatite de traseu. Unul din autobuze era #4811, la restul nu le-am vazut numerele de parc
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Lixus



Data înscrierii: 23/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Mar/2017
Mesaje: 23
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 24 Iul 2008 18:58:43    Titlul subiectului: 96200

22 pentru autobaza Titan, 2 pentru Obregia si 2 la Floreasca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Dum 10 Aug 2008 21:45:55    Titlul subiectului: 96899

#4749 (B 84 WWL), linia 178 (Autobaza Militari). Am constatat faptul ca luneta din spate a fost inlocuita cu una noua (datorita faptului ca nu au fost puse inca numarul de parc, sigla RATB, nici nu exista sigla Mercedes-ului, precum si inscriptiile "CITARO" si "Mercedes-Benz"). Oare ce s-a intamplat cu autobuzul respectiv?




_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 18 Sep 2008 16:20:32    Titlul subiectului: 98465

Am observat azi pe linia 205 un autobuz Citaro 2 cu numarul de parc #4865; sa inteleg ca au inceput suplimentari si la Nordului?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 1738
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 20 Sep 2008 13:18:20    Titlul subiectului: 98537

Cu ocazia Zilelor Bucurestiului autobuzele Citaro 2 care asigura liniile ce leaga Palatul Parlamentului cu diverse zone ale orasului au primit autocolante; din cate stiu este prima data cand un autobuz Mercedes din oricare generatie este acoperit cu reclame.

Este de remarcat faptul ca liniile au fost introduse in afisajele electronice; nu exista un numar ci doar doua linii de text, una fiind punctul de plecare si cealalta 'Palatul Parlamentului'. Si pe afisajul mic din spate defileaza textul cu cele doua capete de linie.

Ultima fotografie reprezinta un autobuz pe 'linia' 699. Stie cineva despre ce e vorba?



fata.jpg
 Descriere:
Vedere frontala
 Mărime fișier:  131.53 kb
 Vizualizat:  de 52343 ori

fata.jpg



spate.jpg
 Descriere:
Vedere din spate. Linia care defila pe afisaj era Colentina - Palatul Parlamentului.
 Mărime fișier:  115.97 kb
 Vizualizat:  de 52343 ori

spate.jpg



spate2.jpg
 Descriere:
Tot din spate. Linia: Bucur Obor - Palatul Parlamentului
 Mărime fișier:  110.92 kb
 Vizualizat:  de 52343 ori

spate2.jpg



699.jpg
 Descriere:
Poate stie cineva ce inseamna acel 699. Fotografia este facuta la Eroilor; autobuzul tocmai oprise in statia lui 336 spre Militari.
 Mărime fișier:  775.02 kb
 Vizualizat:  de 52343 ori

699.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 20 Sep 2008 20:01:29    Titlul subiectului: 98549

Sunt curios cum vor arata autobuzele Citaro2 dupa ce li se va inlatura abtibildurile de pe autobuz! Practic acestea sunt primele Citaro din Bucuresti care au "reclame" pe ele. Oare vom incepe sa vedem din nou reclame pe autobuzele RATB dupa acest experiment?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Sâm 20 Sep 2008 20:49:17    Titlul subiectului: 98551

In autobaza Titan sunt in acest moment 30 de autobuze noi pregatite pentru a fi trimise la autobaza Floreasca si introduse pe linia 282. Insa exista un imperiment care face ca trimiterea lor la Floreasca si introducerea pe 282 de maine este ca acestea nu au acea cutie neagra care controleaza sistemul sat din cabuna soferului instalate. Deci pe linia 282 vom avea Mercedesuri din data de 27 septembrie.
Vorbesc de autobuze dintr-un lot nou care abia a venit. Iar la Titan fiind ca este cea mai mare autobaza a RATB-ului ea primeste toate autobuzele noi, aici punandu-se toate inscriptiile cu RATB si sistemul SAT.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rasnitza



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 07/Sep/2010
Mesaje: 39
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Dum 21 Sep 2008 12:50:15    Titlul subiectului: 98565

Linia 699 este pentru turul muzeelor din Bucuresti si a fost introdusa doar pentru 20 si 21 septembrie. Ieri era deservita de autobuze din generatia a 2-a, astazi in schimb doar din prima generatie.
_________________
Tramway Rider
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 07/Iun/2018
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 21 Sep 2008 21:27:01    Titlul subiectului: 98581

CRAZY BOY a scris:
Deci pe linia 282 vom avea Mercedesuri din data de 27 septembrie.
Pe linia 282 vom avea Mercedes Citaro 2, numai cand aceasta va reveni pe traseul de baza (nu uitati ca acum circula prin Aviatiei), deoarece, daca GPS va fi setat pe linia normala si el va circula deviat, exista sanse sa se deregleze.Asa ca pana nu se termina lucrarile pe Bd.Mircea Eliade, linia 282 nu va avea Mercedes Citaro 2, chiar daca in autobaza Floreasca, ar fi destule bucati.

Titan are 102/311/335, nu va da nici un autobuz Floreascai...Daca in vara aveau parc insuficient, acum ca toate aceste trei linii trebuiesc suplimentate...nu prea cred ca vor da ceva la Floreasca. Poate doar o noua livrare...se asteapta autobuze pentru suplimentari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Feb/2017
Mesaje: 253
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Mie 24 Sep 2008 22:32:59    Titlul subiectului: 98730

Ultimul lot sosit a fost impartit pe la autobaze. Au primit Citaro pentru suplimentari Pipera, Titan, Nordului si Ferentari. De Alexandria, Floreasca, Militari si Obregia nu stiu nimic
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 1738
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 27 Sep 2008 22:13:55    Titlul subiectului: 98876

Si cei de la Militari au mai primit niste autobuze noi; iata-l de exemplu pe #4880 prins astazi in trafic pe linia 336.


800.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.82 kb
 Vizualizat:  de 53195 ori

800.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 3 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community