Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Mercedes Citaro din cea de-a doua serie
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mar 07 Oct 2008 19:43:33    Titlul subiectului: 99270

L-am vazut zilele acestea pe #4877 pe linia 300 semn ca si Pipera a primit ceva suplimentari! De altfel cred ca este singurul din seria #48** care se afla pentru moment la Pipera.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 15/Mar/2017
Mesaje: 120
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 08 Oct 2008 07:54:01    Titlul subiectului: 'neata! 99296

Cand se introduc Citaro 1/2 pe linia 282? Macar se introduc anul asta? Cred ca e singura linie mai centrala care are Rocar DeSimon. Am vazut ca mai e si 236, dar ea a avut Mercedes si se va reveni la aceste autobuze curand.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Mie 08 Oct 2008 11:16:02    Titlul subiectului: 99305

Din ce am auzit azi de la un sofer R.A.T.B. de la Floreasca saptamana aceasta ar trebui expulzate 30 Rocar de Simon catre alte autobaze si aducerea a 30 de Citaro2.
Aceste autobuze ar urma se fie introduse pe linia 282 Dumunica dar nu se stie sigur.In orice caz pana la finalul luni se fie introdus Citaro si pe 282 si pe 253.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2017
Mesaje: 1720
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 16 Oct 2008 22:03:27    Titlul subiectului: 99660

Se cunoaste cumva care va fi formatul numerelor de parc pentru ultimele 100 de autobuze? Vor merge in continuare #5000-#5099 sau va fi alt interval?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Setra S 431 DT



Data înscrierii: 27/Mai/2008
Ultima vizita: 20/Oct/2010
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 18 Oct 2008 10:05:38    Titlul subiectului: 99700

Inca nu se stie pe ce serii se va merge la ultimele 100 de autobuze. Acum am ajuns la 4906-4907. Noi livram 10 autobuze noi pe saptamina. Din pacate nu am de unde sa stiu dinainte unde merg la ce autobaza.

Fiecare autobaza din cele 8 primesc in fiecare saptamina cite 10 Citaro 2 euro 4. Lucram in ritm sustinut pentru a livra Bucurestiului restul de inca 200 de autobuze din cele 1000. Chiar astazi am livrat 10 Citaro autobazei Ferentari si pregatim urmatoarele 10 ptr saptamina viitoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Feb/2017
Mesaje: 253
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Dum 19 Oct 2008 12:01:56    Titlul subiectului: 99776

In ce consta pregatirea autobuzelor pentru traseu?
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Lun 20 Oct 2008 19:10:45    Titlul subiectului: 99810

La Ferentari se pare ca este o atat de mare lipsa de autobuze incat sefii de acolo baga autobuzele cu numere rosii la traseu,dupa ce saptamanile trecute a fost cu nr. rosii #4888 azi l-am vazut la strada cu numere rosii pe #4890 pe linia 232.De altfel cred ca Ferentariul este singura autobaza din Bucuresti care baga la strada autobuze cu numere rosii.Oare Ferentariul pregateste un 141 cu Citaro,ca prea a beneficiat de suplimentari de Citaro2!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rasnitza



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 07/Sep/2010
Mesaje: 39
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Lun 20 Oct 2008 19:14:18    Titlul subiectului: 99811

Intrebarea se pune in felul urmator: daca au prea putine autobuze, la ce au mai transferat la Pipera cele trei autobuze la inceputul lunii?
_________________
Tramway Rider
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
vic



Data înscrierii: 26/Iun/2008
Ultima vizita: 04/Sep/2016
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 31 Oct 2008 15:03:36    Titlul subiectului: 100307

Autobuzul #4725 era tractat de un camion de interventii ieri pe str. Amurgului (traseul lui 139). M-a surprins foarte mult, pentru ca nu am mai vazut un Citaro tractat pâna acum. La intersectia cu Calea Rahovei, "convoiul" a facut stânga spre autobaza Alexandria. Stie cineva ce s-a întamplat cu acel autobuz sau carei autobaze apartine?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Feb/2017
Mesaje: 253
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Vin 31 Oct 2008 22:20:17    Titlul subiectului: 100326

#4725 tine de autobaza Alexandria. Oricum nu este primul Citaro care cedeaza pe traseu, doar din ce stiu eu pana acum #4206 si #4620 au ajuns la autobaze tractate de camioanele de interventie.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 02 Noi 2008 21:40:34    Titlul subiectului: 100461

Sa speram ca nu e ceva grav...Probabil a picat vre-un senzor important,iar computerul nu l-a lasat sa porneasca... Twisted Evil
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
LArSON



Data înscrierii: 30/Iun/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2009
Mesaje: 54
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Noi 2008 16:08:14    Titlul subiectului: 100492

Rasnitza a scris:
Daca au prea putine autobuze, la ce au mai transferat la Pipera cele trei autobuze la inceputul lunii?
Nu au fost transferate, au fost trimise sa faca kilometri pe 783.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Sâm 08 Noi 2008 00:43:55    Titlul subiectului: 6478 100734

Setra S 431 DT poti sa-mi spui ce sa mai intamplat cu Mercedesul Citaro 2 de la Floreasca caruia i s-a rupt cardanul? Cam asta vara pe la finalul lunii August sa intamplat incidentul.
Nu-i stiu numarul de parc, dar o sa incerc sa aflu.
Stiam ca a fost tractat din garaj intr-o zi pe la 4 dimineata si nu am mai auzit nimic de el, in plus auzisem ca a fost afectat si motorul.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 08 Noi 2008 13:24:30    Titlul subiectului: 100754

Setra daca ar fi sa faci o comparatie intre Citaro2 si Citaro1 care dintre cele doua autobuze ti se pare ca ar fi mai bun? Pentru ca dupa cate vad Citaro2 sunt mai sensibile se strica mai repede!

Oricum per total Mercedes Citaro nu isi face de ras marca parerea mea!La cum sunt ele de birjarite prin Bucuresti inca rezista bine.Ma mai intereseaza daca motorul lor este facut exclusiv in Germania?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Setra S 431 DT



Data înscrierii: 27/Mai/2008
Ultima vizita: 20/Oct/2010
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Noi 2008 13:45:42    Titlul subiectului: 100757

Amindoua modelele sint la fel de sensibile si de "slabute" dar din cite se constata si din ceea ce vad lucrind cu ele cele Euro 4 din seria a 2-a prezinta mult mai putine probleme decit cele Euro 3. In schimb problemele cu GPS-urile, afisajul si display-urile sint mult mai frecvente acestea neavind legatura cu firma Mercedes ci cu cei de la Thoreb care le monteaza si se ocupa de reparatia lor.

Da motorul este facut in Germania exclusiv si sint neasteptat de bune.Oricum eu am lucrat cu Citaro afara multi ani dar nu am avut nici un fel de probleme pina la 500.000 de km cu ele.

Nu stiu ce s-a intimplat cu acel Citaro eram in concediu in acea perioada.Este primul caz de acest gen pina acum.Mai mult ca sigur a vanit tractat la service s-au facut poze si i s-a comandat cardan complet nou.Daca vrei ma interesez si iti spun.

Un singur motor am schimbat pina acum si anume 4649 care a venit tractat din Austria.

Pregatirea autobuzelor ptr traseu consta in stringerea rotilor partilor de suspensie, verificare pierderi de aer, ulei, antigel, se verifica functionarea luminilor, incalzire, ventilatie, clima si tot ce mai este mai putin camere video,display-uri si afisaj lucruri care apartin de firma Thoreb cei care introduc soft-urile si le verifica.
Se sterg toate erorile din calculatoare, se limiteaza viteza la 75 de km/h si se executa test drive cu fiecare autobuz in parte dupa toate aceste verificari si remedierea eventualelor defectiuni. Credeti-ma ca vin destul de "varza" si avem de lucru la ele mai ales ca unele vin si lovite.
Am ajuns la 4960 care s-a livrat astazi.

Contrar opiniei unora, nu exista nici un senzor care sa detecteze scurgeri de motorina si nu se opreste motorul nici la Citaro Euro 3 nici la Euro 4.Sint probleme cu cele din prima serie in ceea ce priveste pompele de inalta presiune care cedeaza si pierd motorina. Pina acum s-au inlocuit la cca 250 de autobuze si motorul merge chiar daca au aceste scurgeri de combustibil. Eu lucrez cu ele zi de zi asa ca stiu fiecare componenta si cum functioneaza.Sa stiti ca se fac destul de multe tractari din traseu chiar daca acest lucru poate ca nu se vede mereu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2017
Mesaje: 1720
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 13 Dec 2008 11:20:04    Titlul subiectului: 102474

Am remarcat ieri la autobuzul #4755 (Autobaza Militari) ce era pe linia 173 un nou tunning care personal mi se pare de prost-gust; dupa ce asta-vara inelul Mercedes din fata fusese vopsit rosu-galben-albastru ieri am remarcat ca numarul de parc scris cu caractere mari, negre in fata sub parbriz a fost dat jos si inlocuit cu cifre aurii in relief, din acelea care se lipesc pe usa pentru a forma numarul apartamentului. Pe langa aspectul (in-)estetic numarul este practic ilizibil, cifrele fiind mult mai mici decat cele originale; numarul autobuzului am reusit sa-l citesc doar din spate.

Oare sefii din autobaza cunosc situatia? Sau de fapt aceste modificari se fac cu aprobarea lor?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 18 Dec 2008 20:24:07    Titlul subiectului: 102698

Azi am circulat cu autobuzul #4949 despre care am amintit in topicul "Premiere..."la acest autobuz am observat o finisare incompleta, suruburi iesite etc. Dar alt fapt vreau eu sa-l amintesc aici de ce la motor exista un suierat auzit si de afara? Poate Setra ne va explica acest aspect!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Vin 19 Dec 2008 11:03:51    Titlul subiectului: 102732

Acel suierat se aude de la turbosuflanta.

Autobuzele Citaro 1 si 2 au turbosuflanta. Rolul accestei turbosuflante este de a baga aer in motor foarte tare si astfel motorul primeste un plus de cai putere.

Setra poti sa-mi spui si mie cum vor fi sigilate capacele de la Citaro, pt. ca cineri seara am vazut ca era un domn de la Evo Bus in garaj la Floreasca si la toate autobuzele Citaro am vazut ca le dadea niste gauri. Deci cum vor fi sigilate, printr-un lacat mare si urat sau o sarma cu plumb?

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 03 Ian 2009 20:24:48    Titlul subiectului: 103589

Un autobuz ca Mercedes Citaro nu ar trebui sa aiba nici o hiba, iar acest autobuz #4949 sufera serios la aspectul imagine si calitate!!Am vazut cu ochii mei holzsuruburii desprinse pe jos in salon! Si pe deasupra acel "suierat" enervant de tare care iti facea calatoria intr-un stress. Este jenant ca o firma ca Mercedes sa-si bata joc de clientii ei, jenantm foarte jenant.....

Ce m-a socat in timpul cat vremea a fost oarecum geroasa in Bucuresti a fost faptul ca am observat la Citaro 2 cat si la fratele sau Citaro 1 mai mult fum negru pe care il scotea pe la teava de esapament!Si stau sa ma intreb oare de ce acest lucru?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 06 Ian 2009 12:48:39    Titlul subiectului: 103757

Simplu, de la ambalarea mai mare a motorului. In plus acela nu poate fi neaparat fum, ci praf. Deasemenea motorina e mai vascoasa cu cat e mai frig... si asta conteaza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 19 Feb 2009 18:15:05    Titlul subiectului: 106371

Astazi le-am vazut la traseu pe noile Citaro 2 de la autobaza Obregia pe #4954, #4957, #4959 si parca pe #4955 si mi s-au parcut un pic modificate fata de celelalte Citaro 2, instalatia de caldura mai silentioasa (ca zgomot) si face mai multa caldura, instalatia sonora se aude mai bine, beculetele care lumineaza numarul de imatriculare din spate sunt pe fond albastru Razz. Autobuzele au circulat astazi exclusiv pe linia 381.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreea_78



Data înscrierii: 17/Dec/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2015
Mesaje: 50
Locație: Bucuresti 3 (Nerva Traian)

MesajTrimis: Sâm 14 Mar 2009 09:47:54    Titlul subiectului: 107854

Am avut ieri seara drum pe soseaua Titulescu si m-am urcat intr-un 282 (#4858) care avea un defect. Tot drumul, vreo 5 statii cand am mers cu el, se auzea un fasait prelung care se repeta cam la 10 secunde... Shocked Sunetul venea de undeva din mijloc, putin mai in spate de zona rezervata persoanelor cu dizabilitati. Cand am coborat am auzit cu aceeasi intensitate sunetul si din exterior
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Feb/2017
Mesaje: 253
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Lun 16 Mar 2009 23:25:19    Titlul subiectului: 108064

Si #4633 are aceeasi problema...iar cand motorul este turat mai tare fasaitul se accentueaza
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Mar 17 Mar 2009 17:21:34    Titlul subiectului: 108095

Este turbosuflanta despre care sa mai vorbit aici. Ea este prezenta pe toate autobuzele RdS, Daf (cred), Citaro.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 12 Apr 2009 18:18:33    Titlul subiectului: 109405

Pentru toti cei care vor sa vada autobuzele Citaro2 noi-noute le pot vedea in curtea din spatele show-roomului Auto Klass Center de pe Soseaua de Centura in zona Chitila-Chiajna acolo azi erau aproximativ 50 de autobuze parcate asteptand plecarea spre autobazele RATB.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 4 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community