Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 28 Mar 2007 08:58:12 Titlul subiectului: Germania, Augsburg |
77925 |
|
Vagoanele GT4 si GT8 vor fi scoase curand din circulatie din Augsburg, locul lor fiind luat de un nou model de tramvai lansat de Bombardier.
http://www.stawa.de/augsburg/download/wir/WIR_1-2007_lowres.pdf
Acestea vor circula pe traseul 6.
In poza 3, un mic istoric fotografic al tramvaiului in Augsburg.
Pentru cunoscatorii limbii germane, v-as ruga sa traduceti, nu in totalitate ci doar cateva idei principale, prezentate in articolul de mai sus (vezi link-ul).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.25 kb |
Vizualizat: |
de 29746 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.59 kb |
Vizualizat: |
de 29745 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.74 kb |
Vizualizat: |
de 29684 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 22 Mar 2008 19:48:01 Titlul subiectului: |
90452 |
|
Sa intram putin intr-una din halele depoului Baumgartnerstrasse:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.41 kb |
Vizualizat: |
de 29583 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.65 kb |
Vizualizat: |
de 29583 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 22 Mar 2008 19:54:29 Titlul subiectului: |
90454 |
|
Gasim aici si doua dintre vagoanele istorice:
- T2 14, produs de MAN in 1898, reconstruit in 1930.
- T4 101, produs de MAN in 1913, refacut in 1956.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.85 kb |
Vizualizat: |
de 29580 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.58 kb |
Vizualizat: |
de 29580 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 22 Mar 2008 20:01:53 Titlul subiectului: |
90455 |
|
Vagoane din parcul actual:
- M8C 8005 si GT8 (asa-numitul model Mannheim, usor de recunoscut dupa aspect) 806
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.31 kb |
Vizualizat: |
de 29579 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.36 kb |
Vizualizat: |
de 29577 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 22 Mar 2008 20:08:23 Titlul subiectului: |
90457 |
|
- M8C (MAN/Düwag, 1985) 8004 si 8006.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.1 kb |
Vizualizat: |
de 29575 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.73 kb |
Vizualizat: |
de 29575 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 22 Mar 2008 20:11:34 Titlul subiectului: |
90458 |
|
- GT8 (MAN/Düwag, 1976) 802 si 805.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.4 kb |
Vizualizat: |
de 29574 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.35 kb |
Vizualizat: |
de 29574 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 22 Mar 2008 20:17:27 Titlul subiectului: |
90460 |
|
- Combino NF8 (Siemens, 2000, 2002) 856 si 864 (ambele produse in 2002).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.29 kb |
Vizualizat: |
de 29574 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.66 kb |
Vizualizat: |
de 29574 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 22 Mar 2008 20:38:48 Titlul subiectului: |
90465 |
|
Depoul Baumgartnerstrasse este de fapt un complex SWA ultramodern, ce include, printre altele, si atelierele de reparatii. Intram putin si aici si vedem minunatia de boghiu cu semi-osii ce echipeaza vagoanele Combino.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.67 kb |
Vizualizat: |
de 29571 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 22 Mar 2008 21:37:48 Titlul subiectului: |
90486 |
|
Deliciul prezentarii: vagoanele GT4 ex-Stuttgart, produse de MF Esslingen in 1962 si 1963, modernizate la MGB (Mittenwalder Gerätebau GmbH - Mittenwalde bei Berlin) dupa aducerea lor de la Stuttgart, in 1995 si 1996. Lipsesc din prezentare vagoanele 417 si 467, pe care nu le-am gasit in hala. De asemenea, lipseste vagonul 464, retras in urma unui accident si folosit in prezent ca sursa de piese de schimb (nu arata prea bine, de aceea am decis sa nu public imagini cu el).
Cuplul 411-461:
- 411 - livrat la Stuttgart pe 24.10.1962; in Stuttgart a purtat numarul 591; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1995; modernizat in acelasi an la MGB.
- 461 - livrat la Stuttgart pe 29.10.1962; in Stuttgart a purtat numarul 592; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1995; modernizat in acelasi an la MGB.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.5 kb |
Vizualizat: |
de 30467 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.99 kb |
Vizualizat: |
de 30467 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.26 kb |
Vizualizat: |
de 30467 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 22 Mar 2008 21:58:06 Titlul subiectului: |
90491 |
|
Cuplul 412-462:
- 412 - livrat la Stuttgart pe 12.09.1962; in Stuttgart a purtat numarul 582; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1995; modernizat in acelasi an la MGB.
- 462 - livrat la Stuttgart pe 15.11.1962; in Stuttgart a purtat numarul 596; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1996; modernizat in acelasi an la MGB.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.99 kb |
Vizualizat: |
de 30464 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.85 kb |
Vizualizat: |
de 30464 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 22 Mar 2008 22:22:20 Titlul subiectului: |
90497 |
|
Cuplul 415-463:
- 415 - livrat la Stuttgart pe 22.01.1963; in Stuttgart a purtat numarul 605; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1996; modernizat in acelasi an la MGB.
- 463 - livrat la Stuttgart pe 11.10.1962; in Stuttgart a purtat numarul 588; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1995; modernizat in acelasi an la MGB.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.66 kb |
Vizualizat: |
de 30457 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.38 kb |
Vizualizat: |
de 30457 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 22 Mar 2008 22:26:50 Titlul subiectului: |
90499 |
|
Cuplul 416-466:
- 416 - livrat la Stuttgart pe 10.04.1963; in Stuttgart a purtat numarul 610; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1995; modernizat in acelasi an la MGB.
- 466 - livrat la Stuttgart pe 03.05.1963; in Stuttgart a purtat numarul 614; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1995; modernizat in acelasi an la MGB.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.79 kb |
Vizualizat: |
de 30455 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.56 kb |
Vizualizat: |
de 30455 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 22 Mar 2008 22:38:40 Titlul subiectului: |
90501 |
|
Cuplul 418-465:
- 418 - livrat la Stuttgart pe 24.09.1962; in Stuttgart a purtat numarul 585; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1995; modernizat in acelasi an la MGB.
- 465 - livrat la Stuttgart pe 30.11.1962; in Stuttgart a purtat numarul 599; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1995; modernizat in 1996 la MGB.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.94 kb |
Vizualizat: |
de 30452 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.5 kb |
Vizualizat: |
de 30452 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 22 Mar 2008 22:48:07 Titlul subiectului: |
90502 |
|
Cuplul 419-469:
- 419 - livrat la Stuttgart pe 19.12.1962; in Stuttgart a purtat numarul 602; in 1972, in urma unui accident, a primit segmentul B al vagonului 688 (segmentul B al lui 602 a ajuns la 688, vagon retras in 1984 si casat in 1985); dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1995; modernizat in acelasi an la MGB.
- 469 - livrat la Stuttgart pe 28.05.1963; in Stuttgart a purtat numarul 617; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1995; modernizat in acelasi an la MGB.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.95 kb |
Vizualizat: |
de 30451 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.96 kb |
Vizualizat: |
de 30451 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.4 kb |
Vizualizat: |
de 30451 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 22 Mar 2008 23:03:11 Titlul subiectului: |
90504 |
|
Cuplul 420-470:
- 420 - livrat la Stuttgart pe 17.05.1963; in Stuttgart a purtat numarul 615; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1995; modernizat in acelasi an la MGB.
- 470 - livrat la Stuttgart pe 10.12.1962; in Stuttgart a purtat numarul 600; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1995; modernizat in 1996 la MGB.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.72 kb |
Vizualizat: |
de 30448 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.39 kb |
Vizualizat: |
de 30448 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.53 kb |
Vizualizat: |
de 30448 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 22 Mar 2008 23:35:24 Titlul subiectului: |
90514 |
|
Desigur, lectia de respect fata de istorie:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.25 kb |
Vizualizat: |
de 30446 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
StefanMz
Data înscrierii: 04/Sep/2007 Ultima vizita: 20/Ian/2013 Mesaje: 42 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 27 Mar 2008 20:47:31 Titlul subiectului: |
90907 |
|
Ce viitor vor avea vagoanele GT4 din Augsburg? Exista posibilitatea ca si acestea sa ajunga la Iasi?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 27 Mar 2008 22:43:01 Titlul subiectului: |
90929 |
|
Pana in 2009 isi fac datoria in Augsburg, intrucat e nevoie de ele pana la incheierea programului de remediere a deficientelor constatate la vagoanele NF8.
In privinta posibilitatii ca aceste vagoane sa ajunga la Iasi, pot doar sa exprim parerea personala ca ar fi o achizitie foarte buna. Insa, pana la a gandi la 2009, sa nu uitam ca trebuie sa trecem de 2008...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 18 Feb 2009 21:59:00 Titlul subiectului: |
106327 |
|
In august 2008 am fost din nou in vizita la unitatea de transport din Augsburg. Deoarece elevii din Augsburg se aflau in vacanta (atentie, structura anului scolar difera de la un land la altul, astfel incat exista chiar posibilitatea ca unii copii sa fie la scoala in lunile de vara!) numarul de vagoane scoase la strada era redus. Vagoanele GT4 circula doar in timpul scolii, de aceea la momentul vizitei toate se aflau in depou.
Singura diferenta fata de situatia vagoanelor GT4 la inceputul anului 2008 consta in faptul ca vagonului 465 i-a fost aplicata reclama.
Desigur, de data aceasta cuplul 417-467 nu a mai scapat fara a fi fotografiat.
Cuplul 417-467:
- 417 - livrat la Stuttgart pe 22.11.1962; in Stuttgart a purtat numarul 597; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1996; modernizat in acelasi an la MGB.
- 467 - livrat la Stuttgart pe 31.10.1962; in Stuttgart a purtat numarul 593; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1996; modernizat in acelasi an la MGB.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.12 kb |
Vizualizat: |
de 29306 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.14 kb |
Vizualizat: |
de 29306 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 18 Feb 2009 22:08:05 Titlul subiectului: |
106329 |
|
Cuplul 411-461 intr-o noua fotografie, de data aceasta fara "efecte speciale":
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.36 kb |
Vizualizat: |
de 29302 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.81 kb |
Vizualizat: |
de 29302 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 18 Feb 2009 22:10:21 Titlul subiectului: |
106330 |
|
Cuplul 418-465 si reclama de pe 465:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.67 kb |
Vizualizat: |
de 29301 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.48 kb |
Vizualizat: |
de 29301 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 18 Feb 2009 22:14:34 Titlul subiectului: |
106331 |
|
Si un interior (asa cum ar trebui sa fie pastrat si de catre urmatorii calatori, din Iasi):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.41 kb |
Vizualizat: |
de 29301 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Daniel Wottringer
Data înscrierii: 03/Feb/2009 Ultima vizita: 07/Aug/2009 Mesaje: 3 Locație: Mannheim (Germania)
|
Trimis: Joi 26 Feb 2009 21:48:36 Titlul subiectului: |
106778 |
|
Hello,
today the first "Flexity Outlook" came to heidelberg. here he get his software and his decrease. at the end of April he comes by truck to augsburg.
daniel
_________________ Greetings from Mannheim, Germany! |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 10 Iul 2009 09:12:13 Titlul subiectului: |
113738 |
|
24 iulie 2009 va fi ultima zi de circulatie a tramvaielor GT4 din Augsburg. Organizatia locala de prieteni ai tramvaielor (Freunde der Augsburger Straßenbahn e.V) a pregatit pentru 25 iulie retragerea festiva a vagoanelor GT4. Detalii privitoare la programul manifestarilor si taxele de participare se gasesc pe pagina organizatiei.
La Augsburg va ramane doar cuplul 411-461 (ca tramvaie istorice), celelalte 14 vagoane aflate acum in circulatie urmand sa ajunga la Iasi.
Avand in vedere ca orasul Augsburg este singurul din Germania in care tramvaiele GT4 circula inca in mod regulat (mai exista cateva vagoane de acest tip la Nordhausen si Halberstadt, dar sunt pastrate ca rezerve, cu extrem de putine sanse de a mai circula vreodata altfel decat in cadrul unor curse speciale, ca vagoane istorice), se poate spune ca ziua de 25 iulie marcheaza un moment istoric - incheierea unui capitol important al existentei tramvaiului in Germania. Tramvaiele GT4 produse la Esslingen au scris istoria timp de 50 de ani.
Voi reveni cu un fotoreportaj de la manifestarile din 25 iulie.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 15 Iul 2009 20:55:52 Titlul subiectului: |
114098 |
|
Din motive obiective, festivitatea de retragere s-a amanat pentru 29 august. De asemenea, tramvaiele GT4 vor continua sa circule, de luni pana vineri, pana pe 31 iulie.
|
|
Sus |
|
|
|