Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Germania, Augsburg
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa de Vest
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 559
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 28 Mar 2007 09:58:12    Titlul subiectului: Germania, Augsburg 77925

Vagoanele GT4 si GT8 vor fi scoase curand din circulatie din Augsburg, locul lor fiind luat de un nou model de tramvai lansat de Bombardier.
http://www.stawa.de/augsburg/download/wir/WIR_1-2007_lowres.pdf
Acestea vor circula pe traseul 6.
In poza 3, un mic istoric fotografic al tramvaiului in Augsburg.
Pentru cunoscatorii limbii germane, v-as ruga sa traduceti, nu in totalitate ci doar cateva idei principale, prezentate in articolul de mai sus (vezi link-ul).



Bombardier.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.25 kb
 Vizualizat:  de 16197 ori

Bombardier.JPG



Bombardier 1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.59 kb
 Vizualizat:  de 16196 ori

Bombardier 1.JPG



augsburg_strassenbahn_539.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.74 kb
 Vizualizat:  de 16135 ori

augsburg_strassenbahn_539.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 22 Mar 2008 20:48:01    Titlul subiectului: 90452

Sa intram putin intr-una din halele depoului Baumgartnerstrasse:


IMG_3765.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.41 kb
 Vizualizat:  de 16034 ori

IMG_3765.JPG



IMG_3764.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.65 kb
 Vizualizat:  de 16034 ori

IMG_3764.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 22 Mar 2008 20:54:29    Titlul subiectului: 90454

Gasim aici si doua dintre vagoanele istorice:

- T2 14, produs de MAN in 1898, reconstruit in 1930.
- T4 101, produs de MAN in 1913, refacut in 1956.



Img_3755.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.85 kb
 Vizualizat:  de 16031 ori

Img_3755.jpg



Img_3773.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.58 kb
 Vizualizat:  de 16031 ori

Img_3773.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 22 Mar 2008 21:01:53    Titlul subiectului: 90455

Vagoane din parcul actual:

- M8C 8005 si GT8 (asa-numitul model Mannheim, usor de recunoscut dupa aspect) 806



Img_3756.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.31 kb
 Vizualizat:  de 16030 ori

Img_3756.jpg



Img_3774.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.36 kb
 Vizualizat:  de 16028 ori

Img_3774.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 22 Mar 2008 21:08:23    Titlul subiectului: 90457

- M8C (MAN/Düwag, 1985) 8004 si 8006.


IMG_3782.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.1 kb
 Vizualizat:  de 16026 ori

IMG_3782.JPG



IMG_3776.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.73 kb
 Vizualizat:  de 16026 ori

IMG_3776.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 22 Mar 2008 21:11:34    Titlul subiectului: 90458

- GT8 (MAN/Düwag, 1976) 802 si 805.


IMG_3768.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.4 kb
 Vizualizat:  de 16025 ori

IMG_3768.JPG



IMG_3767.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.35 kb
 Vizualizat:  de 16025 ori

IMG_3767.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 22 Mar 2008 21:17:27    Titlul subiectului: 90460

- Combino NF8 (Siemens, 2000, 2002) 856 si 864 (ambele produse in 2002).


IMG_3777.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.29 kb
 Vizualizat:  de 16024 ori

IMG_3777.JPG



IMG_3769.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.66 kb
 Vizualizat:  de 16024 ori

IMG_3769.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 22 Mar 2008 21:38:48    Titlul subiectului: 90465

Depoul Baumgartnerstrasse este de fapt un complex SWA ultramodern, ce include, printre altele, si atelierele de reparatii. Intram putin si aici si vedem minunatia de boghiu cu semi-osii ce echipeaza vagoanele Combino.


IMG_3789.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.67 kb
 Vizualizat:  de 16021 ori

IMG_3789.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 22 Mar 2008 22:37:48    Titlul subiectului: 90486

Deliciul prezentarii: vagoanele GT4 ex-Stuttgart, produse de MF Esslingen in 1962 si 1963, modernizate la MGB (Mittenwalder Gerätebau GmbH - Mittenwalde bei Berlin) dupa aducerea lor de la Stuttgart, in 1995 si 1996. Lipsesc din prezentare vagoanele 417 si 467, pe care nu le-am gasit in hala. De asemenea, lipseste vagonul 464, retras in urma unui accident si folosit in prezent ca sursa de piese de schimb (nu arata prea bine, de aceea am decis sa nu public imagini cu el).

Cuplul 411-461:

- 411 - livrat la Stuttgart pe 24.10.1962; in Stuttgart a purtat numarul 591; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1995; modernizat in acelasi an la MGB.

- 461 - livrat la Stuttgart pe 29.10.1962; in Stuttgart a purtat numarul 592; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1995; modernizat in acelasi an la MGB.



IMG_3762.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.5 kb
 Vizualizat:  de 16440 ori

IMG_3762.JPG



IMG_3763.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.99 kb
 Vizualizat:  de 16440 ori

IMG_3763.JPG



IMG_3766.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.26 kb
 Vizualizat:  de 16440 ori

IMG_3766.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 22 Mar 2008 22:58:06    Titlul subiectului: 90491

Cuplul 412-462:

- 412 - livrat la Stuttgart pe 12.09.1962; in Stuttgart a purtat numarul 582; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1995; modernizat in acelasi an la MGB.

- 462 - livrat la Stuttgart pe 15.11.1962; in Stuttgart a purtat numarul 596; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1996; modernizat in acelasi an la MGB.



IMG_3787.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.99 kb
 Vizualizat:  de 16437 ori

IMG_3787.JPG



IMG_3788.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.85 kb
 Vizualizat:  de 16437 ori

IMG_3788.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 22 Mar 2008 23:22:20    Titlul subiectului: 90497

Cuplul 415-463:

- 415 - livrat la Stuttgart pe 22.01.1963; in Stuttgart a purtat numarul 605; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1996; modernizat in acelasi an la MGB.

- 463 - livrat la Stuttgart pe 11.10.1962; in Stuttgart a purtat numarul 588; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1995; modernizat in acelasi an la MGB.



IMG_3785.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.66 kb
 Vizualizat:  de 16430 ori

IMG_3785.JPG



IMG_3786.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.38 kb
 Vizualizat:  de 16430 ori

IMG_3786.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 22 Mar 2008 23:26:50    Titlul subiectului: 90499

Cuplul 416-466:

- 416 - livrat la Stuttgart pe 10.04.1963; in Stuttgart a purtat numarul 610; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1995; modernizat in acelasi an la MGB.

- 466 - livrat la Stuttgart pe 03.05.1963; in Stuttgart a purtat numarul 614; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1995; modernizat in acelasi an la MGB.



IMG_3758.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.79 kb
 Vizualizat:  de 16428 ori

IMG_3758.JPG



IMG_3759.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.56 kb
 Vizualizat:  de 16428 ori

IMG_3759.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 22 Mar 2008 23:38:40    Titlul subiectului: 90501

Cuplul 418-465:

- 418 - livrat la Stuttgart pe 24.09.1962; in Stuttgart a purtat numarul 585; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1995; modernizat in acelasi an la MGB.

- 465 - livrat la Stuttgart pe 30.11.1962; in Stuttgart a purtat numarul 599; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1995; modernizat in 1996 la MGB.



IMG_3757.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.94 kb
 Vizualizat:  de 16425 ori

IMG_3757.JPG



IMG_3775.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.5 kb
 Vizualizat:  de 16425 ori

IMG_3775.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 22 Mar 2008 23:48:07    Titlul subiectului: 90502

Cuplul 419-469:

- 419 - livrat la Stuttgart pe 19.12.1962; in Stuttgart a purtat numarul 602; in 1972, in urma unui accident, a primit segmentul B al vagonului 688 (segmentul B al lui 602 a ajuns la 688, vagon retras in 1984 si casat in 1985); dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1995; modernizat in acelasi an la MGB.

- 469 - livrat la Stuttgart pe 28.05.1963; in Stuttgart a purtat numarul 617; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1995; modernizat in acelasi an la MGB.



IMG_3781.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.95 kb
 Vizualizat:  de 16424 ori

IMG_3781.JPG



IMG_3783.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.96 kb
 Vizualizat:  de 16424 ori

IMG_3783.JPG



IMG_3784.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.4 kb
 Vizualizat:  de 16424 ori

IMG_3784.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 23 Mar 2008 00:03:11    Titlul subiectului: 90504

Cuplul 420-470:

- 420 - livrat la Stuttgart pe 17.05.1963; in Stuttgart a purtat numarul 615; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1995; modernizat in acelasi an la MGB.

- 470 - livrat la Stuttgart pe 10.12.1962; in Stuttgart a purtat numarul 600; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1995; modernizat in 1996 la MGB.



IMG_3760.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.72 kb
 Vizualizat:  de 16421 ori

IMG_3760.JPG



IMG_3778.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.39 kb
 Vizualizat:  de 16421 ori

IMG_3778.JPG



IMG_3761.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.53 kb
 Vizualizat:  de 16421 ori

IMG_3761.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 23 Mar 2008 00:35:24    Titlul subiectului: 90514

Desigur, lectia de respect fata de istorie:


Img_3791.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.25 kb
 Vizualizat:  de 16419 ori

Img_3791.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
StefanMz



Data înscrierii: 04/Sep/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2013
Mesaje: 42
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 27 Mar 2008 21:47:31    Titlul subiectului: 90907

Ce viitor vor avea vagoanele GT4 din Augsburg? Exista posibilitatea ca si acestea sa ajunga la Iasi?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 27 Mar 2008 23:43:01    Titlul subiectului: 90929

Pana in 2009 isi fac datoria in Augsburg, intrucat e nevoie de ele pana la incheierea programului de remediere a deficientelor constatate la vagoanele NF8.
In privinta posibilitatii ca aceste vagoane sa ajunga la Iasi, pot doar sa exprim parerea personala ca ar fi o achizitie foarte buna. Insa, pana la a gandi la 2009, sa nu uitam ca trebuie sa trecem de 2008...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 18 Feb 2009 22:59:00    Titlul subiectului: 106327

In august 2008 am fost din nou in vizita la unitatea de transport din Augsburg. Deoarece elevii din Augsburg se aflau in vacanta (atentie, structura anului scolar difera de la un land la altul, astfel incat exista chiar posibilitatea ca unii copii sa fie la scoala in lunile de vara!) numarul de vagoane scoase la strada era redus. Vagoanele GT4 circula doar in timpul scolii, de aceea la momentul vizitei toate se aflau in depou.
Singura diferenta fata de situatia vagoanelor GT4 la inceputul anului 2008 consta in faptul ca vagonului 465 i-a fost aplicata reclama.
Desigur, de data aceasta cuplul 417-467 nu a mai scapat fara a fi fotografiat.

Cuplul 417-467:

- 417 - livrat la Stuttgart pe 22.11.1962; in Stuttgart a purtat numarul 597; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1996; modernizat in acelasi an la MGB.

- 467 - livrat la Stuttgart pe 31.10.1962; in Stuttgart a purtat numarul 593; dupa 1973 a fost transformat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu; retras in 1994; trimis la Augsburg in 1996; modernizat in acelasi an la MGB.



IMG_4268.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.12 kb
 Vizualizat:  de 15279 ori

IMG_4268.JPG



IMG_4266.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.14 kb
 Vizualizat:  de 15279 ori

IMG_4266.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 18 Feb 2009 23:08:05    Titlul subiectului: 106329

Cuplul 411-461 intr-o noua fotografie, de data aceasta fara "efecte speciale":


IMG_4254.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.36 kb
 Vizualizat:  de 15275 ori

IMG_4254.JPG



IMG_4255.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.81 kb
 Vizualizat:  de 15275 ori

IMG_4255.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 18 Feb 2009 23:10:21    Titlul subiectului: 106330

Cuplul 418-465 si reclama de pe 465:


IMG_4257.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.67 kb
 Vizualizat:  de 15274 ori

IMG_4257.JPG



IMG_4259.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.48 kb
 Vizualizat:  de 15274 ori

IMG_4259.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 18 Feb 2009 23:14:34    Titlul subiectului: 106331

Si un interior (asa cum ar trebui sa fie pastrat si de catre urmatorii calatori, din Iasi):


IMG_4312.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.41 kb
 Vizualizat:  de 15274 ori

IMG_4312.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Daniel Wottringer



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 07/Aug/2009
Mesaje: 3
Locație: Mannheim (Germania)

MesajTrimis: Joi 26 Feb 2009 22:48:36    Titlul subiectului: 106778

Hello,

today the first "Flexity Outlook" came to heidelberg. here he get his software and his decrease. at the end of April he comes by truck to augsburg.







daniel

_________________
Greetings from Mannheim, Germany!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 10 Iul 2009 10:12:13    Titlul subiectului: 113738

24 iulie 2009 va fi ultima zi de circulatie a tramvaielor GT4 din Augsburg. Organizatia locala de prieteni ai tramvaielor (Freunde der Augsburger Straßenbahn e.V) a pregatit pentru 25 iulie retragerea festiva a vagoanelor GT4. Detalii privitoare la programul manifestarilor si taxele de participare se gasesc pe pagina organizatiei.

La Augsburg va ramane doar cuplul 411-461 (ca tramvaie istorice), celelalte 14 vagoane aflate acum in circulatie urmand sa ajunga la Iasi.

Avand in vedere ca orasul Augsburg este singurul din Germania in care tramvaiele GT4 circula inca in mod regulat (mai exista cateva vagoane de acest tip la Nordhausen si Halberstadt, dar sunt pastrate ca rezerve, cu extrem de putine sanse de a mai circula vreodata altfel decat in cadrul unor curse speciale, ca vagoane istorice), se poate spune ca ziua de 25 iulie marcheaza un moment istoric - incheierea unui capitol important al existentei tramvaiului in Germania. Tramvaiele GT4 produse la Esslingen au scris istoria timp de 50 de ani.

Voi reveni cu un fotoreportaj de la manifestarile din 25 iulie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 15 Iul 2009 21:55:52    Titlul subiectului: 114098

Din motive obiective, festivitatea de retragere s-a amanat pentru 29 august. De asemenea, tramvaiele GT4 vor continua sa circule, de luni pana vineri, pana pe 31 iulie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa de Vest Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community