Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
sisintea
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Iun/2008 Mesaje: 455 Locație: Medias
|
Trimis: Mar 07 Feb 2006 01:55:12 Titlul subiectului: Autobuzele Mercedes din Brasov ex-Frankfurt am Main |
15118 |
|
1. 529 RATBv -325 FRANKFURT am MAIN
2. 535 RATBv -339 FRANKFURT am MAIN
3. 543 RATBv -321 FRANKFURT am MAIN
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.54 kb |
Vizualizat: |
de 36552 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.51 kb |
Vizualizat: |
de 34900 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.46 kb |
Vizualizat: |
de 34900 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 12 Feb 2006 18:55:30 Titlul subiectului: |
15540 |
|
Au tractiune pe axa C, iar motorul e in spate.
|
|
Sus |
|
|
andreiashu
Data înscrierii: 20/Noi/2006 Ultima vizita: 19/Feb/2011 Mesaje: 61 Locație: Brasov
|
Trimis: Joi 30 Noi 2006 18:30:26 Titlul subiectului: |
39872 |
|
Cred ca momentul de gratie pe plaiuri brasovene al acestor Meredesuri articulate a fost reprezentat de iernile cand acopereau linia 20. Era o priveliste interesanta un articulat pe drumul poienii. Imi aduc aminte ca jos nu intorceau Dupa Ziduri, ci ocoleau capatul de linie pe la semafor si prin fata Rectoratului, iar peronul de imbarcare nu era suficient de lung, asa ca ramaneau putin "strambe" cat timp se urcau calatorii. In plus, aveau si o frecventa foarte mare; se adunau chiar cate 2 la capete. Frumos, frumos!
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 08 Aug 2008 22:03:28 Titlul subiectului: |
96832 |
|
In iunie 2008 mai existau doar 530, 533, 534, 535, 536, 538, 540, 543, 546
545 a fost retras in martie 2008
Am avut deseori ocazia să circul cu aceste vehicole. În față nici nu auzeai motorul. În ele parcă simțeai un fel de liniștire și confort care te înconjura din toate părțile.
Dintre toate cele 20 bucăți câte au fost inițial, acum mai sunt funcționale doar vreo 4-5 (#533, 534 relativ bun, 535, 538, 540, poate și 543)
|
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Dum 10 Aug 2008 14:40:49 Titlul subiectului: |
96886 |
|
Initial au fost 20 de bucati, numerotate 529-547, dar unul erea pentru piese, de la 548-554 erau Neoplanuri si de la 555 primele Manuri.
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 10 Noi 2008 21:01:27 Titlul subiectului: |
100870 |
|
În noiembrie 2008 avem funcționale 9-10-11 vehicole O 305 G, cu următoarele nr de parc: #533, 534, 535, 536, 538, 540, 542, 543, 546.
Este posibil să mai funcționeze și 532, după unii și 530.
Cum au fost aduse și alte vehicole pt piese de schimb din Frankfurt cu vopsire identică, este posibil ca nr de parc 542 să fie atribuit unui alt vehicol??
Așa se poate explica faptul că acesta e totuși mai curat in interior decât celelalte.
Am călătorit recent cu #540 pe 17 și în spate era o mizerie nemaipomenită, erau măzgăleli pe geamuri, lambriuri, tapițeria de pe ultima banchetă taiată, chiar dacă totuși cineva o reparase cânva. Erau chiar și geamurile zgâriate. Mă întreb ce o fi transportat cu el, animale, marfă ?
Dacă tot se aduc vehicole din vest, pot spune la modul ironic să se aducă eventual și călători . Scuze de off-topic, dar se vede cât de bine sunt educați unii călători din Romania. La Constanța au batjocorit în ultimul hal noile MAZ-uri de pe linia 102. Păcat de noile mașini noi-nouțe (superbe din punctul meu de vedere), care și dacă ar fi gratuite sau ar însemna o afacere pt careva, tot nu ar merita să transporte asemenea călători. scuze de off-topic încă o dată.
|
|
Sus |
|
|
mihaiatanasie
Data înscrierii: 02/Noi/2008 Ultima vizita: 10/Ian/2017 Mesaje: 373 Locație: Rosiorii de Vede
|
Trimis: Lun 10 Noi 2008 22:01:15 Titlul subiectului: |
100875 |
|
andreiashu a scris: | Era o priveliste interesanta un articulat pe drumul Poienii. |
Asta e o noutate pt mine, chiar n-am stiut ca masinile astea au urcat la Poiana. In ce perioada?
_________________ Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/ |
|
Sus |
|
|
paul_bv
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 22/Iul/2009 Mesaje: 62 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 11 Noi 2008 17:22:20 Titlul subiectului: |
100900 |
|
Din cate tin mine au circulat in anul 2004 sau 2005. O singura iarna au circulat pe aceasta linie, dupa au fost introduse Mercedes-urile Conecto, alte autobuze ce au un potential extraordinar.
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mar 11 Noi 2008 17:27:17 Titlul subiectului: |
100901 |
|
Cred ca mult mai devreme au circulat pe Poiana, atunci cand au fost aduse, parca prin 2000-2001. In 2004, era cu un an inainte sa plec si deja erua demult in paine, circulau pe 6 si pe 22 si pe 101, ca atunci se lucra la curbele liniei de tramvai.
Ca o paranteza, Connecto au fost aduse in 4-5 decembrie 2004 pentru liniile 4, 6, 16.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
mihaiatanasie
Data înscrierii: 02/Noi/2008 Ultima vizita: 10/Ian/2017 Mesaje: 373 Locație: Rosiorii de Vede
|
Trimis: Mar 11 Noi 2008 19:52:23 Titlul subiectului: |
100914 |
|
Chiar imi pare rau ca n-am apucat si eu cu articulatu' pe drumul Poienii ... cred ca era o experienta interesanta.
De fapt, eu n-am mai urcat cu autobuzul in Poiana de pe vremea cand erau IK4-uri, acum peste 20 de ani. Dar pana la alea, am mers cu toate tipurile de autobuze, inca de la inceput. Ba chiar si cu "camionul" ala sovietic, verde, deschis, care circulase si pe drumul vechi.
_________________ Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/ |
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Dum 25 Ian 2009 13:15:15 Titlul subiectului: În ianuarie 2009 mai sunt 8 M O305G funcționale |
104897 |
|
În ianuarie 2009 observ că mai sunt 8 M O305G funcționale. #543 are acum o reclamă cu Viessmann ca și 533, și sunt aproape în fiecare zi pe traseu. #542 iese mult mai rar, iar 546 anul ăsta nu l-am mai văzut deloc. Probabil a fost retras definitiv. #534 este aproape numai pe traseul 17, și este destul de bine îngrijit, iar 535 este în schema de vposire originală și poate fi găsit numai pe traseul 40.
Ultima modificare efectuată Baverescu la Dum 25 Ian 2009 13:47:46, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 02 Feb 2009 21:56:43 Titlul subiectului: În doar câteva ore reclama de pe #538 a fost îndepărtată |
105386 |
|
Reclama albastră de pe #538 a fost dată jos. În aceeași zi (2 feb 2009) am văzut acest autobuz cu reclama pe el (dimineața ora 8:45 retrăgându-se la garaj) și apoi după amiază doar cu urmă de raclamă în față, restul în schema originală, cu diverse urme de adeziv. Am împresia că în partea din dreapta față acest autobuz e vopsit albastru închis, sau are o folie albastră care nu e îndepărtată niciodată.
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 09 Feb 2009 22:38:46 Titlul subiectului: |
105860 |
|
Iată că și #546 mai iese la traseu. Probabil că a avut o pauză mai lungă. L-am văzut azi 9 februarie pe traseul 40. Are în continuare o reclamă albă pe el.
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 12 Feb 2010 13:19:18 Titlul subiectului: 12 feb 2010 |
123562 |
|
Ultimele o305G-uri care mai circula sunt #533, 534, 535, 536 si 543, deci 5 bucati fata de 9 cate erau in urma cu 1 an. Nu mai au reclame niciunul. Restul (538, 540, 542, 546) au fost retrase in 2009 si o parte casate.
Cele care vor ajunge sa functioneze si in decembrie 2010 vor implini 10 ani de exploatare in Brasov + cei 18 din Frankfurt.
|
|
Sus |
|
|
Asus
Data înscrierii: 31/Aug/2006 Ultima vizita: 26/Noi/2012 Mesaje: 197
|
Trimis: Dum 05 Sep 2010 15:48:38 Titlul subiectului: |
132940 |
|
Schema de vopsire originala. Daca cine are sau face rost de un desen asemanator cu laterala cealalta ar fi super.
In viitor vreau sa construiesc macheta acestui autobuz. Multumesc anticipat.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.03 kb |
Vizualizat: |
de 31543 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 22 Mar 2011 20:57:36 Titlul subiectului: |
141510 |
|
Poze cu interiorul acestor vehicole 22 martie 2011. Vehicol #533 traseu 21.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
313.62 kb |
Vizualizat: |
de 30696 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
715.91 kb |
Vizualizat: |
de 30696 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
347.27 kb |
Vizualizat: |
de 30696 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
520.45 kb |
Vizualizat: |
de 30696 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 07 Noi 2011 17:14:38 Titlul subiectului: |
150174 |
|
Vehicolul #535 a fost retras de vreo 3 luni.
Un film realizat in 1 martie 2011 poate fi vizualizat in arhiva video.
|
|
Sus |
|
|
Geo534
Data înscrierii: 28/Sep/2012 Ultima vizita: 26/Dec/2012 Mesaje: 7 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 28 Sep 2012 15:54:59 Titlul subiectului: 535 |
159297 |
|
Autobuzul 535 a fost retras pentru ca a cazut cu motorul, dar acum a mai ramas doar caroseria, tot ce a fost bun pe el s-a luat.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
694.66 kb |
Vizualizat: |
de 28259 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.59 kb |
Vizualizat: |
de 28113 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
151.67 kb |
Vizualizat: |
de 28113 ori |
|
_________________ 17-1-21-22(534) |
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 28 Sep 2012 19:09:03 Titlul subiectului: |
159310 |
|
Si #533 trebuie sa fie tot pe acolo, nu l-ai vazut cunva? Piesele se vor folosi la cele 3 care au mai ramas.
Prevedeam ca #534 si #543 vor fi cele mai longevive de prin 2009. Si surpriza si #536 inca merge pentru ca a avut o reparatie prin 2010.
Daca s-a luat ce era bun atunci rotile din spate nu mai erau bune? Vad ca sunt umflate si nu s-au lasat deloc nici in 15 luni.
Ultima modificare efectuată de către Baverescu la Vin 28 Sep 2012 21:56:58, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Geo534
Data înscrierii: 28/Sep/2012 Ultima vizita: 26/Dec/2012 Mesaje: 7 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 28 Sep 2012 19:54:24 Titlul subiectului: |
159313 |
|
#533 a circulat pana la 1 august 2012, #543 mai are pana in martie 6 luni de zile, dar e coapta, #534 pe 24 septembrie a fost ultima cursa a ei.
_________________ 17-1-21-22(534) |
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 28 Sep 2012 21:47:33 Titlul subiectului: |
159318 |
|
Deci s-a pus punct acestora? Doar #543 a mai ramas activ pentru inca 6 luni? Si #533 intradevar e retras din 1 august dupa cum zici, banuiam. #536 pana cand mai e activ?
Eu am filme cu acestea din 2011, le pot trimite daca cineva are nevoie de ele. Ai idee cati km au aceste masini ? Sunt niste raritati deja, nu am mai vazut la nici o firma de prin zona sa mai detina vre-un o305, decat Codreanu care are vreo 2 bucati solo cu cutie manuala.
Va fi ceva lipsa de articulate in perioada urmatoare.
|
|
Sus |
|
|
Geo534
Data înscrierii: 28/Sep/2012 Ultima vizita: 26/Dec/2012 Mesaje: 7 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 28 Sep 2012 23:15:16 Titlul subiectului: |
159323 |
|
#536 nu mai circula, e la gard cum s-ar spune.
Iti dai seama ca numai de 13 ani circula la noi si ele sunt fabricate in '82 si ca lipsa de articulate se va simti avand in vedere ca multe MAN-uri sunt trase pe dreapta cu diverse defecte + Mercedes o 405G
_________________ 17-1-21-22(534) |
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 28 Sep 2012 23:30:37 Titlul subiectului: |
159326 |
|
Dar au fost retrase aproape toate cele existente pentru o perioada de timp deodata tocmai acum cand au inceput si scolile, dupa ce toata vara au fost functionale. Sa fi devenit chiar asa de nesigure in exploatare sau dezastruoase deodata toate? Cu piese de la #533 si poate inca unul se mai puteau mentine vreo 2 in functiune pentru un singur schimb in timpul orelor de varf de exemplu dimineata. Totusi ce anume ar fi dus la o asemenea decizie de retragere a aproape tuturor fara sa fie vorba de inlocuirea lor cu altceva in acelasi timp, sau de economii?
Apropo de #534, el parea ca avea un motor ceva mai puternic decat altele astfel incat se descurca foarte bine in trafic si era chiar foarte silentios. Multa vreme am considerat ca a fost cel mai bine intretinut. Insa observasem gauri in podea in unele locuri (la usi) din cauza coroziunii inca din 2010 (cand e si poza) si ma gandeam ca ar fi acela un motiv de al retrage fiind deja un pericol pentru calatori sau trafic.
Ultima modificare efectuată Baverescu la Vin 28 Sep 2012 23:43:37, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
Geo534
Data înscrierii: 28/Sep/2012 Ultima vizita: 26/Dec/2012 Mesaje: 7 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 28 Sep 2012 23:35:55 Titlul subiectului: |
159328 |
|
Da, a mai ramas singura #543, dar nu stiu cat o sa reziste (traverse rupte )
#534 avea un motor destul de bunicel, dar se mai intampla ca intr-o iarna sa puste garniturile la chiuloasa si arunca apa afara si de gauri ce sa spun, era carpita, dar toate sunt la fel (o305g) sa mai spun ceva de #535 care tocmai este casat el a mai fost casat cu multi ani in urma a fost dezcompletat, dar bine inteles ca nu ca acum, dar avand nevoie de masini RAT-ul a hotarat sa o faca inapoi.
_________________ 17-1-21-22(534) |
|
Sus |
|
|
Geo534
Data înscrierii: 28/Sep/2012 Ultima vizita: 26/Dec/2012 Mesaje: 7 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 23 Noi 2012 01:20:52 Titlul subiectului: |
160607 |
|
De maine 23.11.2012 autobuzele O305G vor fi scoase la licitatie (Singurul care nu va parasi parcul R.A.T Brasov va fi #543)
_________________ 17-1-21-22(534) |
|
Sus |
|
|
|