Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Mercedes din Brasov ex-Frankfurt am Main
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Mar 07 Feb 2006 01:55:12    Titlul subiectului: Autobuzele Mercedes din Brasov ex-Frankfurt am Main 15118

1. 529 RATBv -325 FRANKFURT am MAIN
2. 535 RATBv -339 FRANKFURT am MAIN
3. 543 RATBv -321 FRANKFURT am MAIN



529.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.54 kb
 Vizualizat:  de 35870 ori

529.jpg



535_208.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.51 kb
 Vizualizat:  de 34218 ori

535_208.jpg



543_851.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.46 kb
 Vizualizat:  de 34218 ori

543_851.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 12 Feb 2006 18:55:30    Titlul subiectului: 15540

Au tractiune pe axa C, iar motorul e in spate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 30 Noi 2006 18:30:26    Titlul subiectului: 39872

Cred ca momentul de gratie pe plaiuri brasovene al acestor Meredesuri articulate a fost reprezentat de iernile cand acopereau linia 20. Era o priveliste interesanta un articulat pe drumul poienii. Imi aduc aminte ca jos nu intorceau Dupa Ziduri, ci ocoleau capatul de linie pe la semafor si prin fata Rectoratului, iar peronul de imbarcare nu era suficient de lung, asa ca ramaneau putin "strambe" cat timp se urcau calatorii. In plus, aveau si o frecventa foarte mare; se adunau chiar cate 2 la capete. Frumos, frumos!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 08 Aug 2008 22:03:28    Titlul subiectului: 96832

In iunie 2008 mai existau doar 530, 533, 534, 535, 536, 538, 540, 543, 546

545 a fost retras in martie 2008

Am avut deseori ocazia să circul cu aceste vehicole. În față nici nu auzeai motorul. În ele parcă simțeai un fel de liniștire și confort care te înconjura din toate părțile.

Dintre toate cele 20 bucăți câte au fost inițial, acum mai sunt funcționale doar vreo 4-5 (#533, 534 relativ bun, 535, 538, 540, poate și 543)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 10 Aug 2008 14:40:49    Titlul subiectului: 96886

Initial au fost 20 de bucati, numerotate 529-547, dar unul erea pentru piese, de la 548-554 erau Neoplanuri si de la 555 primele Manuri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 10 Noi 2008 21:01:27    Titlul subiectului: 100870

În noiembrie 2008 avem funcționale 9-10-11 vehicole O 305 G, cu următoarele nr de parc: #533, 534, 535, 536, 538, 540, 542, 543, 546.

Este posibil să mai funcționeze și 532, după unii și 530.

Cum au fost aduse și alte vehicole pt piese de schimb din Frankfurt cu vopsire identică, este posibil ca nr de parc 542 să fie atribuit unui alt vehicol??

Așa se poate explica faptul că acesta e totuși mai curat in interior decât celelalte.

Am călătorit recent cu #540 pe 17 și în spate era o mizerie nemaipomenită, erau măzgăleli pe geamuri, lambriuri, tapițeria de pe ultima banchetă taiată, chiar dacă totuși cineva o reparase cânva. Erau chiar și geamurile zgâriate. Mă întreb ce o fi transportat cu el, animale, marfă ?

Dacă tot se aduc vehicole din vest, pot spune la modul ironic să se aducă eventual și călători Embarassed . Scuze de off-topic, dar se vede cât de bine sunt educați unii călători din Romania. La Constanța au batjocorit în ultimul hal noile MAZ-uri de pe linia 102. Păcat de noile mașini noi-nouțe (superbe din punctul meu de vedere), care și dacă ar fi gratuite sau ar însemna o afacere pt careva, tot nu ar merita să transporte asemenea călători. scuze de off-topic încă o dată.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Lun 10 Noi 2008 22:01:15    Titlul subiectului: 100875

andreiashu a scris:
Era o priveliste interesanta un articulat pe drumul Poienii.


Asta e o noutate pt mine, chiar n-am stiut ca masinile astea au urcat la Poiana. In ce perioada?

_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
paul_bv



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 22/Iul/2009
Mesaje: 62
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 11 Noi 2008 17:22:20    Titlul subiectului: 100900

Din cate tin mine au circulat in anul 2004 sau 2005. O singura iarna au circulat pe aceasta linie, dupa au fost introduse Mercedes-urile Conecto, alte autobuze ce au un potential extraordinar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mar 11 Noi 2008 17:27:17    Titlul subiectului: 100901

Cred ca mult mai devreme au circulat pe Poiana, atunci cand au fost aduse, parca prin 2000-2001. In 2004, era cu un an inainte sa plec si deja erua demult in paine, circulau pe 6 si pe 22 si pe 101, ca atunci se lucra la curbele liniei de tramvai.
Ca o paranteza, Connecto au fost aduse in 4-5 decembrie 2004 pentru liniile 4, 6, 16.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Mar 11 Noi 2008 19:52:23    Titlul subiectului: 100914

Chiar imi pare rau ca n-am apucat si eu cu articulatu' pe drumul Poienii ... cred ca era o experienta interesanta.
De fapt, eu n-am mai urcat cu autobuzul in Poiana de pe vremea cand erau IK4-uri, acum peste 20 de ani. Dar pana la alea, am mers cu toate tipurile de autobuze, inca de la inceput. Ba chiar si cu "camionul" ala sovietic, verde, deschis, care circulase si pe drumul vechi.

_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 25 Ian 2009 13:15:15    Titlul subiectului: În ianuarie 2009 mai sunt 8 M O305G funcționale 104897

În ianuarie 2009 observ că mai sunt 8 M O305G funcționale. #543 are acum o reclamă cu Viessmann ca și 533, și sunt aproape în fiecare zi pe traseu. #542 iese mult mai rar, iar 546 anul ăsta nu l-am mai văzut deloc. Probabil a fost retras definitiv. #534 este aproape numai pe traseul 17, și este destul de bine îngrijit, iar 535 este în schema de vposire originală și poate fi găsit numai pe traseul 40.

Ultima modificare efectuată Baverescu la Dum 25 Ian 2009 13:47:46, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 02 Feb 2009 21:56:43    Titlul subiectului: În doar câteva ore reclama de pe #538 a fost îndepărtată 105386

Reclama albastră de pe #538 a fost dată jos. În aceeași zi (2 feb 2009) am văzut acest autobuz cu reclama pe el (dimineața ora 8:45 retrăgându-se la garaj) și apoi după amiază doar cu urmă de raclamă în față, restul în schema originală, cu diverse urme de adeziv. Am împresia că în partea din dreapta față acest autobuz e vopsit albastru închis, sau are o folie albastră care nu e îndepărtată niciodată.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 09 Feb 2009 22:38:46    Titlul subiectului: 105860

Iată că și #546 mai iese la traseu. Probabil că a avut o pauză mai lungă. L-am văzut azi 9 februarie pe traseul 40. Are în continuare o reclamă albă pe el.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 12 Feb 2010 13:19:18    Titlul subiectului: 12 feb 2010 123562

Ultimele o305G-uri care mai circula sunt #533, 534, 535, 536 si 543, deci 5 bucati fata de 9 cate erau in urma cu 1 an. Nu mai au reclame niciunul. Restul (538, 540, 542, 546) au fost retrase in 2009 si o parte casate.

Cele care vor ajunge sa functioneze si in decembrie 2010 vor implini 10 ani de exploatare in Brasov + cei 18 din Frankfurt.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Dum 05 Sep 2010 15:48:38    Titlul subiectului: 132940

Schema de vopsire originala. Daca cine are sau face rost de un desen asemanator cu laterala cealalta ar fi super.
In viitor vreau sa construiesc macheta acestui autobuz. Multumesc anticipat.



O305G_330_1986.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.03 kb
 Vizualizat:  de 30861 ori

O305G_330_1986.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 22 Mar 2011 20:57:36    Titlul subiectului: 141510

Poze cu interiorul acestor vehicole 22 martie 2011. Vehicol #533 traseu 21.


P22-03-11_14.48.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  313.62 kb
 Vizualizat:  de 30014 ori

P22-03-11_14.48.jpg



P22-03-11_14.48[01].jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  715.91 kb
 Vizualizat:  de 30014 ori

P22-03-11_14.48[01].jpg



P22-03-11_14.48[03].jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  347.27 kb
 Vizualizat:  de 30014 ori

P22-03-11_14.48[03].jpg



P22-03-11_14.48[02].jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  520.45 kb
 Vizualizat:  de 30014 ori

P22-03-11_14.48[02].jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 07 Noi 2011 17:14:38    Titlul subiectului: 150174

Vehicolul #535 a fost retras de vreo 3 luni.
Un film realizat in 1 martie 2011 poate fi vizualizat in arhiva video.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Geo534



Data înscrierii: 28/Sep/2012
Ultima vizita: 26/Dec/2012
Mesaje: 7
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 28 Sep 2012 15:54:59    Titlul subiectului: 535 159297

Autobuzul 535 a fost retras pentru ca a cazut cu motorul, dar acum a mai ramas doar caroseria, tot ce a fost bun pe el s-a luat.


IMG242.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  694.66 kb
 Vizualizat:  de 27577 ori

IMG242.jpg



img243.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.59 kb
 Vizualizat:  de 27431 ori

img243.jpg



img244.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  151.67 kb
 Vizualizat:  de 27431 ori

img244.jpg



_________________
17-1-21-22(534)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 28 Sep 2012 19:09:03    Titlul subiectului: 159310

Si #533 trebuie sa fie tot pe acolo, nu l-ai vazut cunva? Piesele se vor folosi la cele 3 care au mai ramas.

Prevedeam ca #534 si #543 vor fi cele mai longevive de prin 2009. Si surpriza si #536 inca merge pentru ca a avut o reparatie prin 2010.

Daca s-a luat ce era bun atunci rotile din spate nu mai erau bune? Vad ca sunt umflate si nu s-au lasat deloc nici in 15 luni.


Ultima modificare efectuată de către Baverescu la Vin 28 Sep 2012 21:56:58, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Geo534



Data înscrierii: 28/Sep/2012
Ultima vizita: 26/Dec/2012
Mesaje: 7
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 28 Sep 2012 19:54:24    Titlul subiectului: 159313

#533 a circulat pana la 1 august 2012, #543 mai are pana in martie 6 luni de zile, dar e coapta, #534 pe 24 septembrie a fost ultima cursa a ei.
_________________
17-1-21-22(534)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 28 Sep 2012 21:47:33    Titlul subiectului: 159318

Deci s-a pus punct acestora? Doar #543 a mai ramas activ pentru inca 6 luni? Si #533 intradevar e retras din 1 august dupa cum zici, banuiam. #536 pana cand mai e activ?

Eu am filme cu acestea din 2011, le pot trimite daca cineva are nevoie de ele. Ai idee cati km au aceste masini ? Sunt niste raritati deja, nu am mai vazut la nici o firma de prin zona sa mai detina vre-un o305, decat Codreanu care are vreo 2 bucati solo cu cutie manuala.
Va fi ceva lipsa de articulate in perioada urmatoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Geo534



Data înscrierii: 28/Sep/2012
Ultima vizita: 26/Dec/2012
Mesaje: 7
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 28 Sep 2012 23:15:16    Titlul subiectului: 159323

#536 nu mai circula, e la gard cum s-ar spune.
Iti dai seama ca numai de 13 ani circula la noi si ele sunt fabricate in '82 si ca lipsa de articulate se va simti avand in vedere ca multe MAN-uri sunt trase pe dreapta cu diverse defecte + Mercedes o 405G

_________________
17-1-21-22(534)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 28 Sep 2012 23:30:37    Titlul subiectului: 159326

Dar au fost retrase aproape toate cele existente pentru o perioada de timp deodata tocmai acum cand au inceput si scolile, dupa ce toata vara au fost functionale. Sa fi devenit chiar asa de nesigure in exploatare sau dezastruoase deodata toate? Cu piese de la #533 si poate inca unul se mai puteau mentine vreo 2 in functiune pentru un singur schimb in timpul orelor de varf de exemplu dimineata. Totusi ce anume ar fi dus la o asemenea decizie de retragere a aproape tuturor fara sa fie vorba de inlocuirea lor cu altceva in acelasi timp, sau de economii?

Apropo de #534, el parea ca avea un motor ceva mai puternic decat altele astfel incat se descurca foarte bine in trafic si era chiar foarte silentios. Multa vreme am considerat ca a fost cel mai bine intretinut. Insa observasem gauri in podea in unele locuri (la usi) din cauza coroziunii inca din 2010 (cand e si poza) si ma gandeam ca ar fi acela un motiv de al retrage fiind deja un pericol pentru calatori sau trafic.


Ultima modificare efectuată Baverescu la Vin 28 Sep 2012 23:43:37, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Geo534



Data înscrierii: 28/Sep/2012
Ultima vizita: 26/Dec/2012
Mesaje: 7
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 28 Sep 2012 23:35:55    Titlul subiectului: 159328

Da, a mai ramas singura #543, dar nu stiu cat o sa reziste (traverse rupte )
#534 avea un motor destul de bunicel, dar se mai intampla ca intr-o iarna sa puste garniturile la chiuloasa si arunca apa afara si de gauri ce sa spun, era carpita, dar toate sunt la fel (o305g) sa mai spun ceva de #535 care tocmai este casat el a mai fost casat cu multi ani in urma a fost dezcompletat, dar bine inteles ca nu ca acum, dar avand nevoie de masini RAT-ul a hotarat sa o faca inapoi.

_________________
17-1-21-22(534)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Geo534



Data înscrierii: 28/Sep/2012
Ultima vizita: 26/Dec/2012
Mesaje: 7
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 23 Noi 2012 01:20:52    Titlul subiectului: 160607

De maine 23.11.2012 autobuzele O305G vor fi scoase la licitatie (Singurul care nu va parasi parcul R.A.T Brasov va fi #543)
_________________
17-1-21-22(534)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community