Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Transportul in comun versus masina personala
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 05 Dec 2008 19:03:54    Titlul subiectului: 102182

Poza am primit-o si eu pe mail, dar cred ca este trucata. Transportul in comun electric sau nelectric polueaza la randul lui, dar intr-o proportie mult mai mica. S-a mai discutat despre acest aspect, daca 20 de soferi de automobile ar prefera sa mearga cu un autobuz, ar insemna 20 de masini poluante mai putin in circulatie.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 05 Dec 2008 19:43:20    Titlul subiectului: 102187

Cu cat renunta mai multi soferi, cu atat si cererea creste, deci parcul auto RATB trebuie suplimentat. E adevarat, poluarea scade dar cu un procent nesemnificativ. Si oricum discutam ipotetic, o astfel de intamplare fiind o utopie, cel putin in conditiile actuale oferite de RATB.

Pentru a decongestiona cat de cat traficul ar trebui, in primul rand, ca tramvaiele sa aiba cai separate de rulare. In acest mod, tramvaiul ar deveni cel mai rapid mijloc de transport, alaturi de metrou, si automat, multi il vor alege in detrimentul masinilor personale.

Acum cateva zile, pe la ora 19:00, am facut cu tramvaiul 27 de la Parcul Carol pana dupa Pasajul Marasesti o ora si ceva. Inainte de pasaj au trecut 6 stopuri consecutive fara ca tramvaiul sa se miste, cu toate ca era primul langa semafor, din cauza celor de pe drumul transversal, care blocau intersectia. Evident, nici un agent de circulatie, nimic.

Atata timp cat si cu RATB-ul si cu masina personala faci la fel de mult timp, cine ar renunta la confortul sporit al automobilului propriu pentru a se inghesui in alte mijloace de transport?

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 07 Dec 2008 15:01:05    Titlul subiectului: 102259

Atata timp cat si cu RATB-ul si cu masina personala faci la fel de mult timp, cine ar renunta la confortul sporit al automobilului propriu pentru a se inghesui in alte mijloace de transport?

Hermine drit, ai mare dreptate. Atata timp cat timpul de deplasare e aproximativ egal in ambele condtii, nu meritasa dai confortul din masina inclusiv ascultand uzica care iti place, pe conforu diin autobuz unde esti nevoit sa mirosi transpiatia celor certati cu apa si sapunul si unde esti obligat sa asculti manele.

In ce priveste bicicleta, nu cred ca e o soutie viabila, deoarece viteza de deplasare lasa de dorit.
Nu am auzit de biciclete care sa mearga cu 60km/h
O alternativa la biciclete ar fi scuterul electric care noaptea il tii pe balcon la incarcat si ziua mergi cu el si fentezi traficul bucurestean, sau un scuter nepoluant (sa mearga cu hidrogen)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 07 Dec 2008 17:53:55    Titlul subiectului: 102267

In poza se vede clar ca nu e ambuteiaj. Aglomeratie da, dar din distantele dintre masini iti poti da seama ca se deplaseaza, altfel erau toate bara la bara.

Sheena a scris:
Atata timp cat si cu RATB-ul si cu masina personala faci la fel de mult timp, cine ar renunta la confortul sporit al automobilului propriu pentru a se inghesui in alte mijloace de transport?

Pai faci la fel pentru ca e aglomerat din cauza celor care merg cu masina personala. Daca s-ar mai subtia dintre aia, ar circula si transportul in comun mai bine Razz

In plus, daca ar fi mai multi calatori platitori, s-ar putea face investitii in sporirea confortului, marirea parcului de vehicule sau modernizarea liniilor...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
paul_bv



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 22/Iul/2009
Mesaje: 62
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 07 Dec 2008 18:09:22    Titlul subiectului: 102268

Intr-un fel sau altul toti avem dreptate. Dar am putea facea cate ceva. De exemplu sa nu folosim curentul electric inutil sau sa lasam apa sa curga (nu neaparat sa renuntam la masina personala). Sunt multe metode, iar noi daca ne dorim cu adevarat putem face putin cate putin sa reducem poluarea...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 07 Dec 2008 19:57:32    Titlul subiectului: 102273

Sheena a scris:
Citat:
In ce priveste bicicleta, nu cred ca e o soutie viabila, deoarece viteza de deplasare lasa de dorit.

In Bucuresti, e o solutie foarte buna bicicleta, mai ales la orele de varf. Nu astepti in statie,nu stai la coada la semafor (esti intotdeauna primul Smile ). Iar 60 km/h in Bucuresti cu exceptia tramvaielor cu cale de rulare separata decat seara se mai atinge...(nu intra in discutie metroul). Daca vrei 60 km/h cu bicicleta iti iei cursiera Very Happy .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 07 Dec 2008 20:26:01    Titlul subiectului: 102276

Flo a scris:
Pai faci la fel pentru ca e aglomerat din cauza celor care merg cu masina personala. Daca s-ar mai subtia dintre aia, ar circula si transportul in comun mai bine Razz

In plus, daca ar fi mai multi calatori platitori, s-ar putea face investitii in sporirea confortului, marirea parcului de vehicule sau modernizarea liniilor...


Asta e un fel de ce a fost primul, oul sau gaina.

Eu ma refeream, concret, la urmatoarea solutie: se realizeaza cale separata de rulare pentru tramvaie. Acestea devin un mijloc de transport foarte rapid in comparatie cu masina personala. In mod sigur, astfel, multi din cei cu masini personale vor alege tramvaiul pentru a ajunge cat mai rapid la destinatie.

Ma gandesc la tramvai ca mijloc de transport salvator in conditiile in care la capitolul metrou, dupa ce s-a lucrat 19 ani la finalizarea a patru statii, mi-am cam pierdut sperantele.

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Sâm 25 Apr 2009 07:59:32    Titlul subiectului: 110026

Un lucru bun (care trebuie mentionat, pentru ca rar se intampla asa ceva), il reprezinta lucrarile de pe bulevardul Dimitrie Pompei. Ma refer la faptul ca trotuarul de pe partea stanga (mergand de la statia de metrou Pipera spre capatul tramvaielor 16 si 36) a fost refacut folosind pavele, si, mai important, s-au pus stalpisori care sa impiedice parcarea masinilor pe trotuar. In ultimul timp pietonii mergeau pe linia de tramvai. Iata ca se poate.

Din pacate nesimtitii s-au adaptat si si le insira pe partea opusa, printre copaci (unii dintre ei au si fost scosi / taiati). Sper ca se vor monta stalpisori / gardulete si pe sensul opus. De asemenea, sper ca stalpisorii nu vor fi dati jos, asa cum s-a intamplat in fata gurii de metrou Pipera.

Oricum, cine sta in Bucuresti poate ajunge cu 16/36 sau metroul, deci poate lasa linistit masina acasa. Pe cei care fac naveta ii inteleg ca folosesc masinile personale, iar aceste persoane ar trebui sa fie primele care sa beneficieze de locurile de parcare ale firmelor la care lucreaza.

Sper sa continuie acest gen de actiuni.

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Sâm 25 Apr 2009 13:31:13    Titlul subiectului: 110043

La Budapesta s-a infiintat nista parcarcari P+R, adica park and ride. Ideea e, ca cei care fac naveta sa-si lase masinile pe marginile orasului, si de acolo sa-si continue drumul cu transportul in comun. De obicei aceste parcari sunt amplasate langa statii de metrou sau cap de linii de transport. Problema e ca sunt foarte putine locuri, in total cca 500. http://wikimapia.org/9194751/hu/%C3%96rs-Vez%C3%A9r-tere-P-R-parkol%C3%B3
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 25 Apr 2009 13:37:08    Titlul subiectului: 110044

La noi trebuie sa fie vointa mai de sus. Sa fim cinstiti avand in vedere preturile terenurilor din Bucuresti si celelalte mari orase din tara, nici un investitor nu o sa vina si investeasca banii in.............amenajarea parcarilor.
Sitemul P+R ar putea fi facut in Bucuresti la statia de metrou Linia de Centura (intrarea pe autostrada soarelui), la IMGB (ar esista spatiu).
Soferii se adapteaza insa si pot folosi parcarea hypermarketurilor aflate la intrarea in Bucuresti. Un exemplu in acest sens este CORA Pantelimon, multi din cei care stau in Branesti sau Fundulea si care au masina personala si au drum in Bucuresti (mai ales in timpul saptamanii) vin cu masina, o lasa in parcarea de la CORA si de acolo iau metroul (Republica) sau RATB-ul.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Dum 26 Apr 2009 11:18:29    Titlul subiectului: 110075

Drept P+R ar putea fi promovate si utilizate si parcarile sub/supraterane existene: Obor, Unirii, Sura Mare. Problema consta in convingerea oamenilor sa folosesasca aceste sisteme...
Cand o sa am un pic de timp, ma voi duce sa pozez toate cele 3 sau 4 P+R pe care le am in jurul meu...

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Dum 26 Apr 2009 13:41:49    Titlul subiectului: 110087

La BP parcarile P+R sunt amenajate de catre municipalite + BKV, iar taxa de parcare sunt 2 bilete de transport in comun. Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Noi 2009 19:32:58    Titlul subiectului: 119776

Astazi tema emisiunii "City Drive" de la Radio CityFM a fost folosirea masinii personale in detrimentul RATB-ului. Surprinzator majoritatea ascultatorilor au declarat ca ar renunta la deplasarea cu masina personala in capitala sau celelalte orase mari ale tarii daca am avea un transport in comun mai bine pus la punct. Multi ascultatori din capitala care au vorbit in cadrul emisiunii au spus ca folosesc combinatia masina personala+metrou. Efectul secundar este insa aglomeratia parcarilor si a trotuarelor din zona statiilor de metrou. Este adevarata aceasta afirmatie ?
O ascultatoare propunea oprirea traficului in centrul capitalei, cand se atinge un anumit grad de poluare. Alt ascultator propunea amenzi mai mari pentru cei care parcheaza ilegal, si banii de la amenzi sa fie folositi pentru modernizarea transportului in comun. Emisiunea a fost interesanta, poate ca primariile din orasele mari ar trebui sa faca niste dezbateri publice in acest sens.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mar 10 Noi 2009 00:18:55    Titlul subiectului: 119792

Cand merg de exemplu la Iasi, nu iau niciodata masina personala, tocmai pentru a nu fi tentat s'o folosesc. Problema e ca sunt zone unde nu ajungi decat cu ea sau cu duba, altfel mergi pe jos. Acolo e inca destul de bine de mers pe jos, iar distantele sunt mici. Din pacate insa, pentru situatii urgente, daca nu iau masina, alternativa ramane taxiul, care este totusi un mijloc de transport public.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 16 Ian 2011 00:02:07    Titlul subiectului: 138880

Si uite asa s-a sfarsit (poate nu de tot) povestea troleibuzului dus la Piata Unirii. Linia 76 se suspenda pentru cel putin 6 luni. Intrebarea este: oare a folosit la ceva introducerea acestei linii peste altele de autobuz deja existente si traditionale? Adica... teoretic troleul este un mijloc de transport electric, nepoluant. E nefiresc ca o data cu introducerea lui pe un traseu, pe acolo sa mai circule si autobuze, care - oricat de "nepoluante" ar fi - tot polueaza Smile Pe de alta parte, troleibuzul circula cu o viteza mult mai mica, are incrucisari + macaze, prin urmare e pasibil de incurcarea traficului auto. Se intampla din pacate pe Bd. Carol, unde eu as sugera desfiintarea retelei de transport electric, macar din respect pentru calatorii care fac 20 de min de la Mosilor la Universitate (500 m).
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Ian 2011 05:59:05    Titlul subiectului: 138971

folkfan a scris:
Adica... teoretic troleul este un mijloc de transport electric, nepoluant. E nefiresc ca o data cu introducerea lui pe un traseu, pe acolo sa mai circule si autobuze, care - oricat de "nepoluante" ar fi - tot polueaza Smile Pe de alta parte, troleibuzul circula cu o viteza mult mai mica, are incrucisari + macaze, prin urmare e pasibil de incurcarea traficului auto. Se intampla din pacate pe Bd. Carol, unde eu as sugera desfiintarea retelei de transport electric, macar din respect pentru calatorii care fac 20 de min de la Mosilor la Universitate (500 m).
Din pacate, troleibuzul este cel mai oropsit mijloc de transport din oras la momentul de fata si nu exista nici un interes pentru a imbunatati situatia. Asta apropo de ce ai mentionat apropo de incrucisari si macaze. Cum altfel se poate explica reglementarea de a trece prin aceste zone cu MAXIM 5 km/h, inclusiv la macazele de viteza care ar permite performante mai bune?

E foart trist cand constati ca in comunism, cand tara asta era considerata foarte saraca se puteau construi chiar si retele temporare de troleibuz pentru diverse devieri, iar in marea prosperitate de azi retele noi - precum cea in cauza - e lasata in paragina.

_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 22 Ian 2011 14:42:09    Titlul subiectului: 139049

folkfan a scris:
Pe de alta parte, troleibuzul circula cu o viteza mult mai mica, are incrucisari + macaze, prin urmare e pasibil de incurcarea traficului auto. Se intampla din pacate pe Bd. Carol, unde eu as sugera desfiintarea retelei de transport electric, macar din respect pentru calatorii care fac 20 de min de la Mosilor la Universitate (500 m).

Interesanta mentalitate "Made Radu Mazare sau primarul Brasovului". Draga user folkfan pe bulevardul Carol faci 500 de metri si in 40 de minute, cand se blocheaza intersectia cu Mosilor, dar troleibuzele sunt de vina oare pentru asta ? Laughing
Eu zic ca numarul de masini prea mare este de vina precum si nesimitirea soferilor bucuresteni, care nu respecta principiul centrului liber al intersectiei. O logica elementara draga user folkfan. Numarul de masini s-a marit de cel putin 10 ori dupa revolutie. Acum sa numaram benzile de circulatie. Deci.... Bulevardul Carol are doua benzi pe sens. La intersectia B-dul Carol cu Mosilor avem asa: Calea Mosilor 2 benzi pe sens, si coloana de masini dinspre Obor, majoritatea lor vor sa o ia pe bulevardul Carol. Mai avem bulevardul Protopopescu care se prelungeste cu Carol: 2 benzi pe sens, mai avem Ferdinand 2 benzi pe sens. Majoritatea celor care vin de pe Protopopescu, Ferdinand si Mosilor o iau pe Carol. Deci 2+2+2 benzi se ingusteaza la 2 benzi cat are B-dul Carol, sens spre Universitate. D-aia stai ca bula in masina. Eu as propune o solutie mai radicala, cine vrea sa mearga cu masina este liber sa faca o ora 500 de metri, iar RATB-ul+taxiurile sa aiba rezervata banda 1. Si uite asa s-ar rezolva problemele. Si ca o completare ai fost seara pe B-dul Carol cand nu este trafic sa vezi "cat de lent" merg troleibuzele ? Laughing Laughing Laughing

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Sâm 22 Ian 2011 18:34:57, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 22 Ian 2011 17:33:44    Titlul subiectului: 139056

Completare: pe Carol I, ca si pe alte strazi cu trafic intens dar insuficient de largi, se blocheaza orice daca este sa se blocheze, de la trotinete la autobuze si troleibuze... Mai grav este cand se "infunda conducta" si sunt prinse Salvarile sau Pompierii...

Pe Carol, reteaua de troleibuz e conceputa in asa fel ca troleibuzul sa poata circula binemersi si pe prima, si pe a doua banda... Dar daca se blocheaza ambele benzi, unde sa mai circule saracul?... Si autobuzele la fel... Ca doar n-o sa vezi autobuze calcand linia continua si depasind pe celalalt sens, cum fac civilizatii nostri bucuresteni cateodata... Very Happy

Problema in Bucuresti, asa cum am mai zis-o si bine a spus si guest, este ca sunt mult prea multe masini pentru posibilitatile de suport trafic ale tramei stradale in unele locuri, in special in zona centrala (istorica, veche). Drept consecinta ce se face: se demoleaza case ca sa se largeasca strazile si se "mananca" trotuarele, in loc sa se descurajeze transportul cu masina personala (o buna idee ar fi fost taxe la intrarea in oras sau, cum era pe vremea "Impuscatului", unii o saptamana, unii alta saptamana).

Nu vreau sa fiu inteles gresit, dar si treaba asta cu largitul se face si ea cu cap si nu trebuie sa ai niciodata ca prioritar transportul personal/individual cu masina, ci cel in comun. Transportul individual ar trebui sa fie reprezentat de bicicleta, bineinteles cu asigurarea conditiilor de trafic corespunzatoare.

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 23 Ian 2011 01:55:32    Titlul subiectului: 139074

Reducerea vitezei troleibuzului, precum si oprirea in statiile care sunt IN TOTALITATE inainte de semafor, incurca drastic traficul, mai ales cand se formeaza coada de troleibuze pe Carol, iar cand e verde pleaca doar primele 2-3 masini, apoi restul raman in statie; prin urmare, desi e verde, surpriza, NU se circula! Ramane de caruta fluidizarea traficului, data de semafoarele care teoretic trebuie prinse "in lant", pe verde.

Consider ca este prea tarziu ca numarul de masini din Bucuresti sa mai fie redus, atat timp cat acesta creste zilnic, intr-un ritm greu de descris; cifrele sunt socante si ireale, prefer sa nu vehiculez numarul de autoturisme achizitionate zilnic din Bucuresti. Cine nu suporta aglomeratia este liber sa paraseasca orasul... momentan se INVESTESTE pur si simplu in traficul cu masini personale. Nu avem nimic de spus, din pacate. Masini mai multe = consum mai mare = piata mai profitabila.

Bicicleta e sfanta!

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 23 Ian 2011 13:29:58    Titlul subiectului: 139083

Si daca se inlocuiesc troleibuzele cu autobuze pe bulevardul Carol in actualul context care este rezultatul ? Masinile vor sta in spatele......autobuzelor nu al troleibuzelor, deoarece statiile sunt tot inainte de semafor. Pe bulevardul Carol daca ar pune statiile dupa semafor ar fi egal cam cu zero, la ce aglomeratie este intersectiile ar fi blocate definitiv, si aici ma gandesc la Armeneasca, intersectia dintre bulevardul Carol si str. Armand Calinescu (pe unde circula tramvaiele de pe liniile 5 si 16). Daca banda 1 de pe Carol ar fi rezervata exclusiv RATB-ului, teoretic masinile nu ar mai sta in spatele troleibuzelor sau autobuzelor cand sunt oprite in statii.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Ian 2011 00:53:06    Titlul subiectului: 139104

Cred ca glumesti. Atunci chiar am "ingropa" de tot transportul cu troleibuzul in oras, care si asa e vai de el. Daca s-ar baga troleibuz pe asemenea stradute s-ar intampla ca la Piata Rosetti, unde bucla din spatele pietei e practic impracticabila, cel putin in zilele de lucru. Cat despre "interzicerea parcarii" am vazut deja de ce suntem in stare pe alte artere mai importante...

Troleibuzul si transportul in comun in general trebuie sa circule pe arterele unde exista cerere de transport, nu sa-l ascundem ca pe ceva rusinos "dupa blocuri" si pe stradute laturalnice, asa cum de fapt s-a si facut in unele cazuri. Pardon, iar am uitat ca e de porc sa ai respect pentru transportul public in Bucuresti, si in general in Romania.

_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Ian 2011 09:32:05    Titlul subiectului: 139108

Referitor la cei parcati aiurea, o alta propunere de-a mea ar fi ca autobuzul 135 sa circule in continuare pe strada Mihai Eminescu, pe sensul inspre intersectia cu str. Polona, asa cum circula acum cativa ani, tocmai pentru a incerca sa fie mai temperati cei ce parcheaza "unde vor muschiul lor", ca sa folosesc o exprimare mai plastica. Pe Eminescu sunt mari probleme cu parcarile, in special dupa de in ultimii ani au "rasarit" blocuri "de sticla", cu locuri insuficiente de parcare.

Cat despre reteaua de troleibuze, sper ca macar sa fie pastrata actuala retea, ca nu se intrevad sanse de extindere a ei (apropos ce se mai aude de axa nord-sud ?). Trebuie incurajat transportul in comun, in dauna automobilului propriu, daca vrem sa mai respiram.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dimitrios



Data înscrierii: 31/Iul/2008
Ultima vizita: 10/Oct/2015
Mesaje: 30
Locație: Bucuresti; Ploiesti

MesajTrimis: Lun 31 Ian 2011 20:46:19    Titlul subiectului: 139359

Problema transportului in comun nu se va rezolva! Din cauza lipsei de educatie a bucurestenilor, din cauza egoismului bucurestenilor, din cauza comoditatii bucurestenilor! Si ma refer aici la bucurestenii care s-au vazut in masini si au uitat ca intai au mers pe jos si abia mai tarziu au mers cu masina.
herminedirt a scris:
Chiar si troleibuzele, tramvaiele si metrourile pouleaza, folosind curent electric, a carui producere polueaza la fel de mult
Prin ce polueaza o hidrocentrala mediul inconjurator ?
_________________
pasionat de tot ce inseamna miscare
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 03 Feb 2011 07:57:39    Titlul subiectului: 139497

Dimitrios a scris:
Problema transportului in comun nu se va rezolva! Din cauza lipsei de educatie a bucurestenilor, din cauza egoismului bucurestenilor, din cauza comoditatii bucurestenilor!
De fapt, prima cauza este subdezvoltarea si diminuarea ponderii transportului in comun in ultimii 20 de ani. Comparati parcul circulant de atunci cu cel de acum, mai ales la tramvaie, care sunt vehicule de mare capacitate, si o sa vedeti diferenta. Atat timp cat serviciile de transport public vor continua sa fie o BATAIE DE JOC la adresa publicului calator, orice idee de renuntare la masina personala in favoarea transportului public ramane la nivelul de fantezie.
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 03 Feb 2011 08:02:43    Titlul subiectului: 139499

Ultimul exemplu in Bucuresti, cu linia 86 in week-end dupa ora 21 troleul vine la 128 de minute ???
Adica daca cineva are nevoie de 86 sa zicem de la Clabucet trebuie sa ajunga la Vatra Luminoasa, ori asteapta doua ore dupa 86, daca tocmai a plecat, ori schimba doua mijloace de transport in comun, plateste mai mult (daca nu are abonament), ori ia un taxi si plateste si mai mult. Asa ca eu ma intreb cum promoveaza oficialitatile din Bucuresti transportul in comun in dauna masinii personale ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 5 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community