Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Panopticul autobuzelor casate
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 10 Iul 2009 17:50:49    Titlul subiectului: 113770

Dupa introducerea autobuzelor MAZ pe majoritatea liniilor locale, TZH a putut sa “mediteze mai bine asupra batranetii sale”. Devine tot mai des utilizat pe Curse Conventie si foarte rar mai intra pe cate un traseu periferic (26 si 31). Pana in prima jumatate a anului 2009 continua sa deserveasca doar cursele conventie cu plecare din Micro 39 si destinatie la combinatul siderurgic. Mi s-a spus ca efectua cam 2-4 curse pe zi, functie de autobuzele care erau disponibile.
TZH in 2009:
- o poza apartinand lui Terry Lawson si inca doua pe care le-am realizat eu in Autobaza 1:



TZH (11.04.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.05 kb
 Vizualizat:  de 10512 ori

TZH (11.04.2009).jpg



TZH - 14.04.2009 (1).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  221.52 kb
 Vizualizat:  de 10512 ori

TZH - 14.04.2009 (1).jpg



TZH - 14.04.2009 (2).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  225.85 kb
 Vizualizat:  de 10512 ori

TZH - 14.04.2009 (2).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 10 Iul 2009 17:52:54    Titlul subiectului: 113771

La inceputul verii lui 2009, TZH are probleme tehnice si este retras din circuitul urban. In luna iunie a acestui an am observant autobuzul garat in fata unor peroane, aflat in curs de descompunere. Nu stiu daca va fi scos, in viitor, la vreo licitatie si cine stie cat se va descompleta din el… Pana atunci, sa vedem un set de fotografii pe care le-am realizat la data de 29.06.2009 autobuzului TZH.


TZH - 29.06.2009 (1).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  272.75 kb
 Vizualizat:  de 10511 ori

TZH - 29.06.2009 (1).JPG



TZH - 29.06.2009 (2).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  311.5 kb
 Vizualizat:  de 10511 ori

TZH - 29.06.2009 (2).JPG



TZH - 29.06.2009 (3).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  269.04 kb
 Vizualizat:  de 10511 ori

TZH - 29.06.2009 (3).JPG



TZH - 29.06.2009 (4).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  233.86 kb
 Vizualizat:  de 10511 ori

TZH - 29.06.2009 (4).JPG



TZH - 29.06.2009 (5).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  291.57 kb
 Vizualizat:  de 10511 ori

TZH - 29.06.2009 (5).jpg



TZH - 29.06.2009 (6).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  221.63 kb
 Vizualizat:  de 10511 ori

TZH - 29.06.2009 (6).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 23 Aug 2009 08:40:13    Titlul subiectului: 115851

Sa amintim si cateva cuvinte despre WZJ... Midibuzul facea parte din lotul de 11 Isuzu-uri achizitionate de Transurb in vara anului 1998. Precum si colegii de lot, beneficia de mocheta rezistenta, de culoare gri-inchis, cu modele circulare, banchete imburetate, invelite in vinilin de culoare gri, cu bare de sustinere si elemente de fixare metalice, din aceeasi culoare, panouri laterale si superioare de culoare alb-cenusie, elemente de fixare superioare si laterale de culoare gri-deschis, sistem de ventilatie in zona inferioara a caroseriei (ventilator pe baza de curenti de aer), doua trape superioare de aerisire, metalice, de culoare gri-deschis. Bordul era din material plastic rezistent, invelit in vinlin de culoare maron-cenusiu. De asemenea, cabina (mai precis locul soferului) era despartita de salon printr-un sistem complicat de bare, specific erei Isuzu.
Exteriorul era vopsit in alb. Schita corespunzatoare pentru WZJ este postata mai jos:



WZJ - schema initiala de culoare.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.68 kb
 Vizualizat:  de 10372 ori

WZJ - schema initiala de culoare.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 23 Aug 2009 09:15:38    Titlul subiectului: 115853

Precum colegele de lot, WZJ debuteaza pe traseul 102, promovand noul sistem de calatorie: urcare pe usa din fata, cumparare bilet de la sofer si perforare ulterioara in aparatul electronic (sub supravegherea soferului), coborare pe usa din spate, "anuntata" de obicei prin apasarea butonului de pe panoul care protejeaza sistemul de actionare al acestei usi si care aprinde in cabina soferului indicatorul pentru "Stop".
Timp de aproximativ un an WZJ nu s-a abatut de la acest traseu pe care il deservea in compania troleibuzelor Rocar. Pe urma, pentru o alta perioadsa de aproximativ un an si jumatate a rulat in paralel, atat pe 102 cat si pe linia 11b (adus in sprijinul colegilor din lotul YR si JT). Primul RK este efectuat prin 2003 (daca notitele mele sunt corecte) cand au loc reparatii si inlocuiri de echipamente. In salon nu se intervine intrucat acesta - cu exceptia spatarelor din plastic rupte sau sparte - se pastreaza in conditii optime de transport. Sistemul de iluminare pentru accesul la usi continua sa fie activ prin ambii reprezentanti.
la inceput de cariera a facut reclama la cotidianul local galatean "Viata Libera". Dupa indepartarea acestor reclame au trecut luni bune pana sa primeasca ingrijiri exterioare si implicit un nou strat de vopsea.
Cu timpul, WZJ ruleaza cam pe toate traseele locale. Este vazut sporadic pe linii precum 9, 20b, 104. Pana prin 2005 ramane printre titularele care deservesc linia 11b. Din punct de vedere constructiv nu creaza probleme si cu foarte putine exceptii (schimbarea unor componente la transmisie, inlocuiri de cabluri si alte piese pentru instalatia electrica, repararea sistemului de actionare al usii din zona posterioara...) nu a absentat prea mult din circuitul urban. Prin 2004 isi pierde afisajul frontal electronic pentru traseu in favoarea elementelor clasice. In urma unui alt RK (prin 2005) se intervine in salon pentru schimbarea banchetelor - de fapt au fost invelite intr-un material textil rezistent iar la cabina soferului se pune o perdeluta noua, in aceeasi "tonalitate" cu noile invelitori. Se blocheaza sistemul de ventilatie din zona posterioara (capacul era rupt si inauntru calatorii cu "bun-simt" ingramadisera ambalaje de biscuiti si alte resturi usor de strecurat) prin fixarea in suruburi a capacului de protectie circular.
Ideea de transport "conform erei Isuzu" s-a perimat in cativa ani: in cazul WZJ-ului disparuse compostorul electronic iar dupa primul RK s-au introdus doua perforatoare, unul in zona frontala, langa cabina soferului si altul in zona posterioara, pe bara de sustinere de langa cea de-a doua usa. De asemenea, urcarea si coborarea aveau loc pe ambele usi... De ce nu au rezistat normele impuse initial? Fiindca la fluxul mare de calatori de pe cele doua trasee (11b si 102) era foarte obositor sa verifici si sa dai bilete pentru fiecare calator. Daca s-ar fi calatorit disciplinat, situatia era altfel insa la noi, in primii ani de introducere a acestor midibuze inca mai aplicam transportul specific erei comuniste... Drept urmare, in cazul lui WZJ stau podele roase la limitele treptelor de acces, trepte deformate precum cauciucurile si panzele de etansaneitate dintre canate, rupte pana aproape de zona inferioara de imbinare. Sunt cateva elemente care nu s-au mai schimbat pana spre sfarsitul carierei lui WZJ...
In 2007, interiorul incepe sa arate din nou uzat, in special datorita invelitorilor murdare. Prin urmare sunt din nou schimbate iar WZJ primeste reclame pentru concernul Ford. Mici incidente in zona frontala cat si pe laterale aduc midibuzul in "salonul de infrumusetare" unde este chituit si mai apoi vopsit in unele locuri. Treptele sunt intarite iar mocheta fixata in interior, in zonele de trafic intens. Se spune ca in aceeasi perioada WZJ a avut schimbata puntea spate. Informatia nu este oficiala, cu toate astea, inclin sa cred veridicitatea ei intrucat in ultima perioada de functionare WZJ era unul dintre singurele midibuze care "nu era lasat de spate"...
Sa vedem si doua poze cu WZJ datand din anul 2007:
-prima poza apartine cotidianului "Viata Libera"



WZJ.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.23 kb
 Vizualizat:  de 10370 ori

WZJ.jpg



WZJ (8.06.2007).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.14 kb
 Vizualizat:  de 10370 ori

WZJ (8.06.2007).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 23 Aug 2009 09:32:54    Titlul subiectului: 115857

Incepand cu anul 2006, WZJ incepe sa activeze tot mai mult pe trasee cu flux mediu si rar de calatori, precum 10, 12, 26 sau 34. Incep sa apara si primele semne de uzura ale motorului. Prin 2007 apare tot mai rar pe traseul 11b iar in 2008 aparitiile sale pe acest traseu sunt, in mare parte, ca midibuz suplinitor. De foarte putine ori WZJ a suplinit traseul 15, si aici tot ca inlocuitor.
Spre sfarsitul lui 2007 primeste autocolante pentru firma Roadhill si prin vara lui 2008, aceste autocolante sunt indepartate iar WZJ este vopsit iar banchetele sale sunt din nou inlocuite. Se intervine asupra sistemului de iluminare exterioara precum si pentru schimbarea unor elemente de natura tehnica (curea de transmisie, electromotor, placute de frana...)
Dupa trecerea I.T.P.-ului corespunzator acelei perioade, midibuzul primeste din nou autocolante pentru firma Roadhill. Devine titular pe linia 12 pentru cateva luni si continua sa suplineasca liniile 10 si 34 in anumite perioade.
Utilizarea lui WZJ pe curse conventie dateaza din 2006, ce-i drept atunci efectua astfel de curse destul de rar. In 2007, in urma casarii unor autobuze Rocar capata mai mult curaj in drumurile spre combinat iar in ultimele luni de functionare devine titular.
Sa vedem si cateva poze datand din 2008:
-prima poza apartine colegului nostru, Terry Lawson;



WZJ-12 (27.02.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.64 kb
 Vizualizat:  de 10369 ori

WZJ-12 (27.02.2008).jpg



WZJ (17.03.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.89 kb
 Vizualizat:  de 10369 ori

WZJ (17.03.2008).jpg



1982-WZJ(30.08.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  151.72 kb
 Vizualizat:  de 10369 ori

1982-WZJ(30.08.2008).jpg



2713-WZJ(29.11.2008).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.3 kb
 Vizualizat:  de 10369 ori

2713-WZJ(29.11.2008).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 23 Aug 2009 09:41:19    Titlul subiectului: 115859

In 2009, prezenta lui WZJ in circuitul urban este tot mai rara. Are cateva curse pe liniile 26 si 34, combinate cu transportul angajatilor de la combinatul siderurgic. Se defecteaza in primavara acestui an (cedeaza motorul) si dupa o perioada de asteptare in curtea autobazei, incepe sa fie descompletat. La inceputul verii, in urma deciziei apartinand conducerii Transurb de a organiza o licitatie cu vanzare de vehicule, WZJ este mutat la autobaza 4. A pierdut deja instalatia exterioara de iluminare, o portiune din parbriz precum si cateva dispozitive tehnice, usor de sustras. Salonul se prezenta in conditii bune de transport insa tehnic nu se mai putea face nimic.
Din informatiile primite, WZJ a fost vandut in urma licitatiei, cu un pret de 500 RONI. Nu stiu inca cine l-a cumparat. Nu cred insa ca va fi reparat (tehnic era uzat excesiv) ci probabil achizitia s-a facut pentru a mentine in viata alte mijloace de transport de aceeasi marca. Oriunde ar fi acum, pentru Transurb WZJ si-a incheiat contractul de aproape 11 ani de functionare.



0621-WZJ (29.06.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  211.54 kb
 Vizualizat:  de 10368 ori

0621-WZJ (29.06.2009).jpg



0626-WZJ (29.06.2009).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  213.18 kb
 Vizualizat:  de 10368 ori

0626-WZJ (29.06.2009).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 10/Mar/2015
Mesaje: 152
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Dum 12 Iun 2011 02:19:04    Titlul subiectului: 144532

Din pacate si DAB-ul DWL, alaturi de colegul "deja celebru" FPX, este in parcul rece al Autobazei 1. El este retras din circulatie din anul 2010 si a "ajutat" cu piese de schimb cateva dintre autobuzele DAB aflate in circulatie. Acum este in tarcul de casare...


DSCN3308.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.23 kb
 Vizualizat:  de 9000 ori

DSCN3308.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 19 Iun 2011 13:24:58    Titlul subiectului: 144694

Bine spus celebru... FPX a fost subiectul unei discutii "fara cap si coada" care s-a intins pe parcursul mai multor ani... Il facem, nu-l facem... Piese, de unde piese?!...
A fost adus de doua ori in halele de reparatii (2008 si 2009) pentru a se incerca remedierea lui. N-a fost sa fie... Poate ca daca nu s-ar fi luat prea multe echipamente de pe el in perioada in care DAB-urile aveau un rol esential in peisajul urban, l-am fi avut si pe el activ... Asa, ca DWH.
Pe de alta parte, DAB-urile n-au venit cu prea multe piese de schimb. Era bine sa se fi achizitionat si-un donor.
In aceste imprejurari, donorul n-a fost primul care a cedat ci primul care a putut fi jupuit.
Pe de alta parte, nu poti insela soarta... DWH are probleme serioase iar continuitatea lui in circuitul local e inca sub semnul intrebarii.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 29 Aug 2011 11:08:56    Titlul subiectului: 147990

De ceva timp a intrat si DWI (ex-2123) in tarcul de casare. DWH are, in continuare, soarta incerta iar DWR, pe parcursul sederii sale cu parbrizul spart, a pierdut ceva echipamente.
Ambele risca, in prima faza, casarea (exista insa si informatii care sustin ca se pot lua piese de la DWI si celelalte doua casate daneze pentru a le reface).

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 16 Oct 2011 00:14:00    Titlul subiectului: 149606

Iata ca s-au strans in tarcul de casare patru DAB-uri: este vorba despre FPX, DWL, DWI si DWR. Sa vedem doua fotografii realizate in aceasta sambata dimineata:


15.10.2011 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  330.92 kb
 Vizualizat:  de 8503 ori

15.10.2011 005.jpg



15.10.2011 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  289.33 kb
 Vizualizat:  de 8503 ori

15.10.2011 011.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 20 Noi 2011 22:13:39    Titlul subiectului: 150433

Ne luam "la revedere" si de la midibuzul YRE precum si de la DAB-ul FRE... Daca mai existau ceva sperante, ei bine... s-au naruit.

Conform informatiilor primite, atat YRE cat si FRE au fost descompletate intr-unul din atelierele autobazei 1 pentru a intretine, cu echipamentele lor, colegii de lot/model.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 06 Ian 2012 01:12:26    Titlul subiectului: 151752

YRE a ajuns in tarcul de casare... FRE se mai agata de o umbra de speranta. Intre timp, inceputul acestui an a adus un nou candidat in tarc: este vorba de Isuzu-ul WZL.

E drept ca pana la achizitia de midibuze se face tot posibilul pentru a se evita alte casari de midibuze... Dupa aceea... putine vor fi Isuzu-urile supravietuitoare, si acelea doar pe la Conventii si nu pentru o perioada prea lunga!

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 06 Ian 2012 01:26:29    Titlul subiectului: 151753

WZL parca e din prima generatie de Isuzu, gresesc? Daca nu, din ce an e lotul?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 06 Ian 2012 01:50:56    Titlul subiectului: 151754

Aveti dreptate, WZL e din primul lot de midibuze care a deservit localele din Galati. Se intampla in 1998... Cu toate fortarile (aglomeratie excesiva) impuse de traseul 102 si mai apoi de 11b precum si de alte rute "dificile", WZL a trait mai bine de 13 ani. I-a cedat motorul in ultimele luni ale lui 2011 si... iata ca anul acesta il prinde in tarc. Nu s-a mai putut face nimic pentru el, in masura in care YRE isi donase deja o mare parte din "organele" sale...
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 10/Mar/2015
Mesaje: 152
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Vin 06 Ian 2012 11:20:11    Titlul subiectului: 151758

FRE, YRE si WZL in luna iunie 2011 in curtea, respectiv in hala de reparatii a Autobazei 1. WZL se pregatea de traseu atunci (nu mai tin minte la ce treseu urma sa iasa, dar cred ca ceva de genul 8 sau 36. De celelalte 2 nu stiu daca dupa realizarea pozei au mai aparut la trasee urbane sau doar la conventii.


DSCN3211.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.52 kb
 Vizualizat:  de 8153 ori

DSCN3211.JPG



DSCN3207.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.85 kb
 Vizualizat:  de 8153 ori

DSCN3207.JPG



DSCN3203.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.2 kb
 Vizualizat:  de 8153 ori

DSCN3203.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 512
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 06 Ian 2012 13:52:34    Titlul subiectului: 151766

Doua Isuzu-uri pe care le vom tine minte mereu (WZL si YRE).
Ma intreb oare cate Isuzu-uri vor mai ramane in 2012?


Ultima modificare efectuată de către deprodio la Vin 06 Ian 2012 13:57:04, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 06 Ian 2012 14:21:51    Titlul subiectului: 151769

Pai depinde daca se vor face achizitiile de midibuze noi (cam greu de crezut insa, dat fiind ca 2012 e an electoral). Daca se va intampla anul acesta, majoritatea Isuzu-urilor vor fi casate. Mai bine de jumatate dintre ele sunt uzate excesiv din punct de vedere tehnic dar avem insa si exceptii (precum lotul XD). Masinile care vor ramane - cele din randul Isuzu-urilor - vor fi utilizate mai mult pe la conventii si mai rar pe la traseele locale. Pana atunci insa, mecanicii se lupta sa le tina pe toate in serviciu, cat mai mult cu putinta.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 512
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 06 Ian 2012 18:22:15    Titlul subiectului: 151775

WZP ce mai face?stie cineva ceva de soarta lui?ca nu l-am mai vazut de ceva timp.Oricum chiar daca Isuzu-urile sunt pe duca,am o surpriza placuta de a le vedea pe toate la trasee,cel putin din randul WZ-urilor(care app.au ramas doar 4 fata de 11 cate au fost initial)WZG,WZH si WZM sunt active aproape zilnic deservind orice tip de traseu de la cu flux mare de calatori (ex.11,20)pana la cele cu flux mai mic(12,36).Iar celelalte stau si ele cat de cat bine,EEJ a fost pe la 104,pe EEL l-am vazut fix in noaptea de revelion deservind 29;din randul XD-urilor XDL si XDM au fost "operate"anul trecut iar XDN si XDO le putem gasi pe orice fel de trasee.Din randul YR-urilor,toate cele 4 ramase din 5 sunt active aproape zilnic,aici amintind pe YRA,YRB,YRC si YRD.Mai este un Isuzu pe care iar nu l-am mai vazut de ceva timp,este vorba de JTE dar nu cred ca i se va intampla ceva dat fiind faptul ca se tinea bine anul trecut.
Oricum 2012 reprezinta "sfarsitul"Isuzu-urilor dar si a Dab-urilor(poate nu toate dar vor fi scumpe la vedere).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 06 Ian 2012 21:01:48    Titlul subiectului: 151783

WZP astazi a fost pe tura 1 la traseul 26 dar nu face foarte bine, motorul e destul de obosit (e si firesc sa fie asa). EEL a mers ieri la 36 (tura 1), XDM este astazi la 29 (tura 2) iar JTE este si el functional, l-am vazut si ieri si astazi la trasee (n-am remarcat insa la care).

Colegul deprodio a avut dreptate atunci cand a sustinut ca unele dintre aceste midibuze ruleaza la trasee cu flux mare si mediu de calatori, masura ce nu e prea grozava dat fiind varsta acestora. Transportul unui numar mare de pasageri si implicit fortarile le poate grabi sfarsitul (WZ-urile si YR-urile trag cel mai greu).

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 17 Feb 2012 23:22:48    Titlul subiectului: 153232

Luna februarie pensioneaza inca cinci midibuze Isuzu: WZG, WZP, YRA, YRC si XDO.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 17 Feb 2012 23:25:49    Titlul subiectului: 153233

Cu aceasta noua serie de pensionate, cum arata lista de active? Ce midibuze mai avem active?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 18 Feb 2012 00:32:07    Titlul subiectului: 153235

La mijlocul lunii februarie a anului 2012, avem, din randul Isuzu-urilor:

-WZH, WZM, YRB, YRD, EEJ, EEL, JTE, XDL, XDM, XDN - active.

Deocamdata nu s-a casat nimic din randul Prestij-urilor si Cobrelor.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 512
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 18 Feb 2012 13:59:22    Titlul subiectului: 153241

Isuzu-urile mai sus mentionate sunt trase in tarcul de casare? De unde aveti informatia?
Referitor la casari, am inceput sa nu mai cred pana nu vad in urma experientelor trecute cu DWH, XDL sau WZH.
Cel putin dupa ce l-am vazut pe XDL pe traseul 20 dupa aproape 2 ani de disparitie nu-mi venea sa cred de parca as fi vazut o fantoma.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 18 Feb 2012 14:42:35    Titlul subiectului: 153242

Nu stiu deocamdata daca au fost trase in parcul rece, alaturi de WZL si YRE sau inca sunt pe pista, cert este ca nici unul dintre ele nu va mai iesi din autobaza.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 07 Mar 2012 22:19:04    Titlul subiectului: 153890

Si WZM este tras pe dreapta, alaturi de colegii pensionati.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 6 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community