Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Desene in AutoCAD
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 20/Mai/2017
Mesaje: 119
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2008 21:11:55    Titlul subiectului: 88023

http://www.trolleybus.kiev.ua/217e_d1/005b.jpg
_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 01 Feb 2008 02:47:41    Titlul subiectului: 0000 88040

Din câte am înțeles, troleibuzele la care se face referire sunt 112 EM. Adică DAC 112 E "propriu-zis" , cu caroserie de DAC (nu provine din scurtare), nu de Roman.
Lada contactorilor nu avea cum să fie așezată transversal pentru simplul motiv că ar fi obturat accesul pasagerilor la ușa din spate. Având în vedere:
-poziția ușii a III-a
-poziția rezistențelor
este clar că lada contactorilor trebuia, inițial, să fie așezată longitudinal, vizavi de ușa a III-a, lipită de peretele opus ușilor.
Ar trebui văzut dacă lada cu contactori a rămas la locul ei după RK sau a fost desființată, contactorii fiind plasați, în acest caz, sub podea; mă refer strict la 5321.

Un alt aspect. Pe forumul vechi se vorbea de un troleibuz bucureștean 117 E căruia i s-a pus chopper. Unul din userii foarte bine documentați - dar care nu mai activează de ani buni - a descris modificările prin care a trecut acel troleibuz (tunel suplimentar pentru cabluri, practicarea unei trape suplimentare) atunci când i s-a pus variatorul de curent continuu (chopper). Înțelesesem - la vremea respectivă - că ar fi vorba de 7290, dar nu am nicio certitudine. Dacă da, n-ar strica niște poze sau o descriere amănunțită a acestuia pentru ca cei care știu să lucreze în Autocad să îl poată desena. Un alt troleibuz deosebit ar fi fost un 117 E care a avut culoarea galbenă toată perioada de funcționare și, în plus, avea două ventilatoare suplimentare; este, probabil, 7298, dar nu sunt sigur. Dacă da, și acela ar trebui desenat. Nu trebuie uitat nici 7440.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 431
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Vin 01 Feb 2008 05:16:27    Titlul subiectului: 88042

Continui ca lucru...din pacate am pierdut fisierul in timpul salvarii cu a doua generatie...
Postez imagini cu unul din troleele de la Bucurestii Noi, care din lipsa de piese originale a ajuns asa



dac117e-1993.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  289.44 kb
 Vizualizat:  de 22663 ori

dac117e-1993.jpg



dac117e-1993a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  365.83 kb
 Vizualizat:  de 22663 ori

dac117e-1993a.jpg



dac117e-1993c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  271.99 kb
 Vizualizat:  de 22663 ori

dac117e-1993c.jpg



dac117e-1993d.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  272.56 kb
 Vizualizat:  de 22663 ori

dac117e-1993d.jpg



_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 431
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Vin 08 Feb 2008 00:12:08    Titlul subiectului: 88352

Remarc o chestie interesanta despre gemuletul indicatorului de traseu din spate, pe langa faptul ca am vazut doua pozitii (mai sus si in randul bobinelor tragatoarelor) remarc ca din fabrica, in aceiasi serie de trolee, unele aveau indicator pe spate, altele nu...

O intrebare...cat este mai scund varianta din 85?... Stiu ca inaltimea de la sol la restul este de 3000mm Daca nu se stie exact...cel putin daca as stii daca este mai mic geamul indicatorului de traseu pe fata, si daca da cu cat...am lucrat tot ce se putea la scunde in afara de partea scunda, nu e o lucrare care merge pe incercate, ca e destul de multa munca.



dac117e-1984.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  290.22 kb
 Vizualizat:  de 22550 ori

dac117e-1984.jpg



dac117e-1984a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  263.01 kb
 Vizualizat:  de 22550 ori

dac117e-1984a.jpg



dac117e-1984c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  286.05 kb
 Vizualizat:  de 22550 ori

dac117e-1984c.jpg



dac117e-1984d.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  261.22 kb
 Vizualizat:  de 22550 ori

dac117e-1984d.jpg



_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BOGDABUS



Data înscrierii: 22/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 44
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 12 Feb 2008 20:06:22    Titlul subiectului: 5h544u45 88555

Sunt extrem de reusite. Daca ar fi aratat asa DAC-urile in realitate, nu cred ca ar mai fi fost casate toate....
Succes in continuare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Dum 17 Feb 2008 13:13:37    Titlul subiectului: 88779

castrosua a scris:
O intrebare...cat este mai scund varianta din 85?... Stiu ca inaltimea de la sol la restul este de 3000mm Daca nu se stie exact...cel putin daca as stii daca este mai mic geamul indicatorului de traseu pe fata, si daca da cu cat...am lucrat tot ce se putea la scunde in afara de partea scunda, nu e o lucrare care merge pe incercate, ca e destul de multa munca.
Dupa un sef de autobaza RATB, inaltimea ar fi mai cu 15cm mai mica.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 1021
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 17 Feb 2008 19:34:13    Titlul subiectului: 88791

Eu sunt de parere ca "ochiometric" sunt cel putin 30cm. Imi aduc aminte doar ca barbatii intrau f greu iarna cu acele caciuli de lana negre intr un troleibuz scund, de asemenea accesul la bara de sus era f mic. Abia intra mana intre bara si plafon, pe cand la troleibuzul inalt mai erau cativa centimetrii buni pana la plafon.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 431
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mar 19 Feb 2008 00:28:55    Titlul subiectului: 0000 88861

Merci Tom, si Radu. am inceput deja lucru la caroserie si 15cm chiar daca nu o fi exact, este foarte aproape. Partea usoara a fost taierea din peretii laterarali si geamurile inclusiv ramele de nichel de pe unele modele scunde (de deasupra si sub geam)

Va dura ceva mai mult, pentru ca (si lispa de timp dar si) spatele va trebui facut de la zero. Din prostia mea cand am facut spatele celor inalte nu am pastrat forma inainte de decuparea lunetei...

Merci pentru informatiile de pana acum, chiar daca stiu ca sunt postate, mi-ati usurat munca mult, (ma apuca durerea de ochi de la monitor de cat stau pe Autocad).

Am avut o idee si a mers, asa ca iata varianta de 85. (mai am de lucru, e o gaura in acoperis care nu se vede dar trebuie rezolvat, si lumini de gabarit)

Astept alte precizari, sper sa va duca in trecut, cum m-au dus si pe mine cat lucrez la ele...

Stie cineva cat de lung este geamul mic de dupa ultima usa la variantele de 12m?



dac117e1985.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  238.83 kb
 Vizualizat:  de 22098 ori

dac117e1985.jpg



dac117e1985a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  261.93 kb
 Vizualizat:  de 22098 ori

dac117e1985a.jpg



dac117e1985c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  249.69 kb
 Vizualizat:  de 22098 ori

dac117e1985c.jpg



dac117e1985d.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  243.31 kb
 Vizualizat:  de 22098 ori

dac117e1985d.jpg



dac117e1985b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  212.83 kb
 Vizualizat:  de 22098 ori

dac117e1985b.jpg



_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 19 Feb 2008 00:33:24    Titlul subiectului: 88862

Mai degrabă varianta de 88. Că scundele au apărut în 1987... și atunci aveau semnalizatoarele pe colț ca înaltele produse până atunci. Abia prin 1988 s-a trecut la poziția actuală a semnalizatoarelor: pe bot și pe laterale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 1021
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 24 Feb 2008 04:20:26    Titlul subiectului: 89038

castrosua a scris:
Stie cineva cat de lung este geamul mic de dupa ultima usa la variantele de 12m?
Eu as sugera un 40cm. Referitor la detalii, nu mi aduc aminte ca troleibuzele DAC sa fi avut geam de afisaj traseu si la spate. Cel galben are o forma prea patrata pe care eu nu mi aduc aminte s-o fi vazut, iar la cel rosu este perfecta, insa la vremea lor, nu mi aduc aminte sa fi existat. Rog a nu mi fi luate vorbele ca si critica. In rest, SUPERBE.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Lun 25 Feb 2008 12:53:55    Titlul subiectului: 89084

DAC 117E dupa 1988, cel putin cele pentru Bucuresti si Iasi, nu aveau caseta aceea in spate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 431
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Joi 06 Mar 2008 07:11:17    Titlul subiectului: 89660

Cu greu, dar mergem inainte. Lungimea geamului de spate e mai aproape de 50. inca lipsesc elemente, ex chederea de deasupra si dedesuptul geamului mic si cutia contactori in int.

Inca doua probleme la care sper sa putem ajunge la o solutie.

1- M-am uitat la variantele cu scara coborata si nu imi dau seama cu cat sunt mai jos. Din poze nici nu vad sa fie mai jos, dar clar ca de la modelele inalte de dupa 89 usile nu urca mai sus de coltarul de langa parbriz (pana atunci rama usilor era in linie cu partea de sus a parbrizului). Intrebarea care o pun este, daca cumva doar ma inseala ochii, si scarile sunt coborate (cu tot cu portiunea de table de pe lateral) sau sunt doua lungimi de usi.

2-si a doua problema care va fi mai greu de rezolvat. (mai am pana ajung la acest stadiu, dar vreau sa dau ocazia tuturor celor cu informatii sa poate ajuta pana ma apuc de el) e vorba de 112EM. Nu am poze (nu stiu daca exista) din spate. Din interior am o poza cu cutia de contactori si se remarca ca luneta este mult mai ridicata fata de geamurile laterale, ceea ce ma face sa ma gandesc, nu cumva sunt si alte diferente (cum sunt multe modele europene de autobuz ajunse in americi, foarte similiare in fata, dar semnificativ diferite in spate)

Lucrez cat am timp, dar promit ca nu las acest proiect.



7148.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  279.11 kb
 Vizualizat:  de 21717 ori

7148.jpg



7148-a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  292.92 kb
 Vizualizat:  de 21717 ori

7148-a.jpg



7148-B.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  235.65 kb
 Vizualizat:  de 21717 ori

7148-B.jpg



7148-c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  247.76 kb
 Vizualizat:  de 21717 ori

7148-c.jpg



_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 244
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Dum 09 Mar 2008 12:35:42    Titlul subiectului: 89796

Legat de 7148, nu avea dunga galbena in fata:
http://ratb.stfp.net/Data/L/s/7148-65:5.jpg

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 431
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Dum 30 Mar 2008 13:12:34    Titlul subiectului: 91060

Am gasit ceva timp sa lucrez, desi am remarcat o greseala de proiectare la nivelul usilor (relativ usor de corectat) voi posta ceva sa tin viu topicul...(din greseala nu am montat luneta, dar postez imaginea ca sa vad ce parere aveti de nivelul scarilor, cu consideratia ca vor urca cam cu cat e luftul din partea superioara)


dac112udm1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  292.77 kb
 Vizualizat:  de 21673 ori

dac112udm1.jpg



DAC112UDM.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  264.2 kb
 Vizualizat:  de 21673 ori

DAC112UDM.jpg



dac112udm2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  227.11 kb
 Vizualizat:  de 21673 ori

dac112udm2.jpg



_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 431
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Lun 31 Mar 2008 05:34:52    Titlul subiectului: 91121

Am corectat luftul la usi, astept comentarii la cum arata. Incep dupa asta la seria 21x, cu usa mutata, dar nu pot spune cand o sa am ceva postat, mai ales ca am de creat elementele specifice alea seriei (ex cutii rezistente, scarite etc).

Incep sa lucrez la seria 21x si 317E. Va fi ceva mai mult acum pentru ca sunt multe elemente complet diferite fata de serii anteriore. Intrebarea la care sper sa stie cineva este: Geamul opus usii 2 (si trei pentru 317) cumva este de aceeasi lungime ca primul geam de pe dreapta, acela mic?

Sa clarific intrebarea mea. Geamul opus usii este clar mai mic, dar credeam ca este de aceeasi lungime ca geamul mic (primul) de pe dreapta. Insa in imagine se vede ca stalpul ar iesi prea lat. Poate stie cineva daca intr-adevar este geamul acela este specific ca marime serie 21x sau nu

Postez o imagine cu geamul mic (insa inclin mai mult sa cred ca este ceva mai mare)



DAC112UDM4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  211.76 kb
 Vizualizat:  de 21623 ori

DAC112UDM4.jpg



DAC112UDM5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  207.44 kb
 Vizualizat:  de 21623 ori

DAC112UDM5.jpg



DAC112UDM6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  219.94 kb
 Vizualizat:  de 21623 ori

DAC112UDM6.jpg



geamuri212_392.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.57 kb
 Vizualizat:  de 21392 ori

geamuri212_392.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 431
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mie 23 Apr 2008 09:01:28    Titlul subiectului: 92360

Inca nu e gata complet 217E, dar e ceea ce am putut lucra in putinul timp liber (dunga din spate lipseste din greseala, si anumite culori le voi ajusta, ca sa faca ceva contrast, ex la cutiile de sub caroserie)

Comentarii, prin mesaj privat - pm, sunt binevenite intotdeuna.



rocar217e.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  212.04 kb
 Vizualizat:  de 21343 ori

rocar217e.jpg



rocar217e2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  244.71 kb
 Vizualizat:  de 21343 ori

rocar217e2.jpg



rocar217e3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  259.75 kb
 Vizualizat:  de 21343 ori

rocar217e3.jpg



rocar217e4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  230.74 kb
 Vizualizat:  de 21343 ori

rocar217e4.jpg



_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Apr 2008 23:52:34    Titlul subiectului: 92565

Datorita unui istoric pe care il consider neplacut (poate chiar absurd, plin de lipsa de respect si de bun simt), m-am hotarat sa ma tin departe de comunitatile virtuale de pasionati ai transportului in comun (din care am constatat ca fac parte destule jigodii) si m-am limitat la a discuta in particular cu anumite persoane pe care le-am simtit mai "aproape".
Dar am in vedere ca in acest topic se "reconstruieste" istoria si simt nevoia sa aduc unele date pentru a avea modele cat mai aproape de realitate.
Castrosua, daca cumva iti mai repet o parte din datele pe care ti le-am trasmis prin e-mail, te rog sa ma scuzi, dar e vorba de oboseala.
Diferenta de inaltime intre geamurile salonului unui troleibuz "normal" si ale unuia "scund" este de 100 mm.
Bara spate pentru 117EA si 217E (troleibuzele dupa nr. 7336) nu a avut tampoane de cauciuc la iesiea din fabrica.
Geamul din consola spate pentru E212ECS si E312 este de 475 ... 480 mm, masurat peste cheder. La E117 scurtate, geamul este de 400 mm.
In ceea ce priveste stalpul corespunzator tunelului de cabluri din salon este mai lat decat stalpul din spatele geamului soferului. Geamul al 3-lea de pe stanga de la salonul lui E217 este de aceeasi lungime cu primul de pe dreapta (eu am masurat 1100 mm peste cheder).
La modelul tau, eu mai vad o mare problema - curbura peretelui lateral proiectata pe un plan transversal. Linia de tangenta dintre peretele lateral si un plan longitudinal vertical este undeva aproape de mijlocul dinstantei dintre partea superioara a trapelor si partea inferioara a franzelei de la E117 (zona ornamentului longitudinal median din cauciuc de la vehiculele din prima perioada de fabricatie). Avem doua plane: fusta (zona trapelor) si zona geamurilor (inclusiv franzela si geamul soferului) - este clar ca geamul soferului trebuie sa fie plan si nu curbat. Aceste doua plane sunt racordate printr-o suprafata curba.
La partea inferioara, planul vertical care include usa, contine si pragul ei inferior (teava rectangulara de sub usa. La partea superioara se intampla acelasi lucru iar streasina este formata doar din profilul din aluminiu, nu si din cadrul superior. La modelul tau, partea superioara a usii pare adancita, "ingropata".
Cele doua suprafete verticale transversale formate de-o parte si de alta a usii (intrandul usii, stalpii usii), la vehiculul scos din fabrica, aveau culoarea de baza a caroseriei, fara desen (benzile de alta culoare se opreau la ornamentele verticale din aluminiu).
Si inca ceva: in lateral fata, deasupra barii, in zona farurilor, peretele lateral se retrage spre inapoi, dar nu chiar asa mult.
Ii rog si pe ceilalti sa se uite si sa verifice daca am dreptate sau nu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 431
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Lun 08 Sep 2008 11:10:40    Titlul subiectului: 98019

Dupa multa vreme m-am intors acasa si voi putea reincepe cu postari cu lucrul... vesti bune: cat am fost plecat am progresat cu desenul (chiar daca mai putin decat as fi vrut); vesti proaste: am probleme grave cu calculatorul (erori blue screen).

Dar vin cu o masina de interventii facuta mai in graba, dar cu elemente mai detaliate (cauciucuri noi, masca fata noua)



dac112udminterventii.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.44 kb
 Vizualizat:  de 20090 ori

dac112udminterventii.jpg



dac112udminterventii2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.45 kb
 Vizualizat:  de 20090 ori

dac112udminterventii2.jpg



_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 431
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Lun 15 Sep 2008 05:07:09    Titlul subiectului: 98294

Vin cu o intrebare la care poate ma ajutati. Lucrez la partea interiora a soferului.

1. daca are cineva poze sau o schita cu acele manete (parca de schimbare a tensiunii la motor poate?) in spatele scaunului soferului, sus pe panoul de separarea intre salon pasageri si sofer. parca erau 2 cutii cu maneta care ieseau in jos (asemanatoare franei de parcare)

2 aerisirea la sofer era prin acele "bule". am poza cu variantele dupa 89 inalte...dar nu stiu daca era aceeasi componenta la cele scunde si cele din prima serie (cele doua bule intrul bloc ovaloid)

3 nu am nici un fel de poza cu capacul pentru acces la numar de traseu. stiu ca avea balamalele jos si un maner mare sus

Daca mai stiti de diferente intre serii legate de bord, si zona soferului trimiteti-mi un mesaj. Merci in avans

Tot cu lucrul la interior unde am refacut bordul (cele doua versiuni) volanul si scaunul.



scaun.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.35 kb
 Vizualizat:  de 19886 ori

scaun.jpg



scaun2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.15 kb
 Vizualizat:  de 19886 ori

scaun2.jpg



_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 431
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Joi 25 Sep 2008 02:08:01    Titlul subiectului: 98735

Are cineva o poza sau o schita cu comenzile cutiei hidramate? Stiu amplasamentul dar nu mai tin minte exact cum aratau butoanele. Merci in avans.
_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dannyblondu1



Data înscrierii: 24/Mai/2008
Ultima vizita: 13/Mai/2012
Mesaje: 134
Locație: Pitesti

MesajTrimis: Joi 25 Sep 2008 16:25:18    Titlul subiectului: ... 98772

Am ceva,dar nu stiu daca este interesant...sper sa iti fie de folos.


SP_A0295.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  259.96 kb
 Vizualizat:  de 19520 ori

SP_A0295.jpg



SP_A0296.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  241.27 kb
 Vizualizat:  de 19519 ori

SP_A0296.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dannyblondu1



Data înscrierii: 24/Mai/2008
Ultima vizita: 13/Mai/2012
Mesaje: 134
Locație: Pitesti

MesajTrimis: Vin 26 Sep 2008 13:28:32    Titlul subiectului: ... 98815

Am mai gasit salvata o poza,prin calculator,de mai de mult,am dat de ea din greseala,sper ca si aceasta sa-ti fie de folos.


vl16bus_p1140658_518.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.53 kb
 Vizualizat:  de 19451 ori

vl16bus_p1140658_518.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dannyblondu1



Data înscrierii: 24/Mai/2008
Ultima vizita: 13/Mai/2012
Mesaje: 134
Locație: Pitesti

MesajTrimis: Vin 26 Sep 2008 13:33:41    Titlul subiectului: 98816

Am mai gasit pe forum,o poza de la Dr2006,am sa incerc in wekend-ul acesta sa fac niste poze la un dac in interior cat mai detaliat,nu promit sigur,dar am sa incerc sa fac tot posibilul.


1836-253-006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.81 kb
 Vizualizat:  de 19449 ori

1836-253-006.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 26 Sep 2008 13:57:57    Titlul subiectului: 98817

De fapt, castrosua cred că se referă la butoanele cutiei automate... cred ca aceasta poza: LINK este cea mai apropiată de ce este nevoie.

P.S.: Aș prefera ca poza să rămână așa, sub formă de link.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
dannyblondu1



Data înscrierii: 24/Mai/2008
Ultima vizita: 13/Mai/2012
Mesaje: 134
Locație: Pitesti

MesajTrimis: Vin 26 Sep 2008 20:21:56    Titlul subiectului: ... 98834

Am si eu o nelamurire,sper sa nu fie cu suparare,DAC care are cutie de viteze hidramata???Nu am auzit niciodata,si daca in poza aceea pe care Dr2006 a dat linkul,dc mai apare maneta??Sunt un pic nelamurit,nu am auzit niciodata de un DAC care are cutie hidramata. Sper sa nu rada nimeni de mine Smile

P.S. Scuze de off topic,am sa pun niste poze cu mici detalii exterioare,sa nu fiu off topic Smile



SP_A0285.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  278.13 kb
 Vizualizat:  de 19412 ori

SP_A0285.jpg



SP_A0299.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  252.55 kb
 Vizualizat:  de 19413 ori

SP_A0299.jpg



SP_A0304.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  264.04 kb
 Vizualizat:  de 19412 ori

SP_A0304.jpg



SP_A0305.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.84 kb
 Vizualizat:  de 19412 ori

SP_A0305.jpg



SP_A0306.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.34 kb
 Vizualizat:  de 19412 ori

SP_A0306.jpg



SP_A0307.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.59 kb
 Vizualizat:  de 19412 ori

SP_A0307.jpg



SP_A0308.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  19.49 kb
 Vizualizat:  de 19412 ori

SP_A0308.jpg



SP_A0309.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  22.46 kb
 Vizualizat:  de 19412 ori

SP_A0309.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 2 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community