Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 166 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 01 Feb 2008 01:47:41 Titlul subiectului: 0000 |
88040 |
|
Din câte am înțeles, troleibuzele la care se face referire sunt 112 EM. Adică DAC 112 E "propriu-zis" , cu caroserie de DAC (nu provine din scurtare), nu de Roman.
Lada contactorilor nu avea cum să fie așezată transversal pentru simplul motiv că ar fi obturat accesul pasagerilor la ușa din spate. Având în vedere:
-poziția ușii a III-a
-poziția rezistențelor
este clar că lada contactorilor trebuia, inițial, să fie așezată longitudinal, vizavi de ușa a III-a, lipită de peretele opus ușilor.
Ar trebui văzut dacă lada cu contactori a rămas la locul ei după RK sau a fost desființată, contactorii fiind plasați, în acest caz, sub podea; mă refer strict la 5321.
Un alt aspect. Pe forumul vechi se vorbea de un troleibuz bucureștean 117 E căruia i s-a pus chopper. Unul din userii foarte bine documentați - dar care nu mai activează de ani buni - a descris modificările prin care a trecut acel troleibuz (tunel suplimentar pentru cabluri, practicarea unei trape suplimentare) atunci când i s-a pus variatorul de curent continuu (chopper). Înțelesesem - la vremea respectivă - că ar fi vorba de 7290, dar nu am nicio certitudine. Dacă da, n-ar strica niște poze sau o descriere amănunțită a acestuia pentru ca cei care știu să lucreze în Autocad să îl poată desena. Un alt troleibuz deosebit ar fi fost un 117 E care a avut culoarea galbenă toată perioada de funcționare și, în plus, avea două ventilatoare suplimentare; este, probabil, 7298, dar nu sunt sigur. Dacă da, și acela ar trebui desenat. Nu trebuie uitat nici 7440.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Vin 01 Feb 2008 04:16:27 Titlul subiectului: |
88042 |
|
Continui ca lucru...din pacate am pierdut fisierul in timpul salvarii cu a doua generatie...
Postez imagini cu unul din troleele de la Bucurestii Noi, care din lipsa de piese originale a ajuns asa
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
289.44 kb |
Vizualizat: |
de 33770 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
365.83 kb |
Vizualizat: |
de 33770 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
271.99 kb |
Vizualizat: |
de 33770 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
272.56 kb |
Vizualizat: |
de 33770 ori |
|
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Joi 07 Feb 2008 23:12:08 Titlul subiectului: |
88352 |
|
Remarc o chestie interesanta despre gemuletul indicatorului de traseu din spate, pe langa faptul ca am vazut doua pozitii (mai sus si in randul bobinelor tragatoarelor) remarc ca din fabrica, in aceiasi serie de trolee, unele aveau indicator pe spate, altele nu...
O intrebare...cat este mai scund varianta din 85?... Stiu ca inaltimea de la sol la restul este de 3000mm Daca nu se stie exact...cel putin daca as stii daca este mai mic geamul indicatorului de traseu pe fata, si daca da cu cat...am lucrat tot ce se putea la scunde in afara de partea scunda, nu e o lucrare care merge pe incercate, ca e destul de multa munca.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
290.22 kb |
Vizualizat: |
de 33657 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
263.01 kb |
Vizualizat: |
de 33657 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
286.05 kb |
Vizualizat: |
de 33657 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
261.22 kb |
Vizualizat: |
de 33657 ori |
|
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
BOGDABUS
Data înscrierii: 22/Sep/2006 Ultima vizita: 12/Apr/2024 Mesaje: 44 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 12 Feb 2008 19:06:22 Titlul subiectului: 5h544u45 |
88555 |
|
Sunt extrem de reusite. Daca ar fi aratat asa DAC-urile in realitate, nu cred ca ar mai fi fost casate toate....
Succes in continuare.
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Dum 17 Feb 2008 12:13:37 Titlul subiectului: |
88779 |
|
castrosua a scris: | O intrebare...cat este mai scund varianta din 85?... Stiu ca inaltimea de la sol la restul este de 3000mm Daca nu se stie exact...cel putin daca as stii daca este mai mic geamul indicatorului de traseu pe fata, si daca da cu cat...am lucrat tot ce se putea la scunde in afara de partea scunda, nu e o lucrare care merge pe incercate, ca e destul de multa munca. | Dupa un sef de autobaza RATB, inaltimea ar fi mai cu 15cm mai mica.
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 17 Feb 2008 18:34:13 Titlul subiectului: |
88791 |
|
Eu sunt de parere ca "ochiometric" sunt cel putin 30cm. Imi aduc aminte doar ca barbatii intrau f greu iarna cu acele caciuli de lana negre intr un troleibuz scund, de asemenea accesul la bara de sus era f mic. Abia intra mana intre bara si plafon, pe cand la troleibuzul inalt mai erau cativa centimetrii buni pana la plafon.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Lun 18 Feb 2008 23:28:55 Titlul subiectului: 0000 |
88861 |
|
Merci Tom, si Radu. am inceput deja lucru la caroserie si 15cm chiar daca nu o fi exact, este foarte aproape. Partea usoara a fost taierea din peretii laterarali si geamurile inclusiv ramele de nichel de pe unele modele scunde (de deasupra si sub geam)
Va dura ceva mai mult, pentru ca (si lispa de timp dar si) spatele va trebui facut de la zero. Din prostia mea cand am facut spatele celor inalte nu am pastrat forma inainte de decuparea lunetei...
Merci pentru informatiile de pana acum, chiar daca stiu ca sunt postate, mi-ati usurat munca mult, (ma apuca durerea de ochi de la monitor de cat stau pe Autocad).
Am avut o idee si a mers, asa ca iata varianta de 85. (mai am de lucru, e o gaura in acoperis care nu se vede dar trebuie rezolvat, si lumini de gabarit)
Astept alte precizari, sper sa va duca in trecut, cum m-au dus si pe mine cat lucrez la ele...
Stie cineva cat de lung este geamul mic de dupa ultima usa la variantele de 12m?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
238.83 kb |
Vizualizat: |
de 33205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
261.93 kb |
Vizualizat: |
de 33205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
249.69 kb |
Vizualizat: |
de 33205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
243.31 kb |
Vizualizat: |
de 33205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
212.83 kb |
Vizualizat: |
de 33205 ori |
|
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 18 Feb 2008 23:33:24 Titlul subiectului: |
88862 |
|
Mai degrabă varianta de 88. Că scundele au apărut în 1987... și atunci aveau semnalizatoarele pe colț ca înaltele produse până atunci. Abia prin 1988 s-a trecut la poziția actuală a semnalizatoarelor: pe bot și pe laterale.
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 24 Feb 2008 03:20:26 Titlul subiectului: |
89038 |
|
castrosua a scris: | Stie cineva cat de lung este geamul mic de dupa ultima usa la variantele de 12m? | Eu as sugera un 40cm. Referitor la detalii, nu mi aduc aminte ca troleibuzele DAC sa fi avut geam de afisaj traseu si la spate. Cel galben are o forma prea patrata pe care eu nu mi aduc aminte s-o fi vazut, iar la cel rosu este perfecta, insa la vremea lor, nu mi aduc aminte sa fi existat. Rog a nu mi fi luate vorbele ca si critica. In rest, SUPERBE.
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Lun 25 Feb 2008 11:53:55 Titlul subiectului: |
89084 |
|
DAC 117E dupa 1988, cel putin cele pentru Bucuresti si Iasi, nu aveau caseta aceea in spate.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Joi 06 Mar 2008 06:11:17 Titlul subiectului: |
89660 |
|
Cu greu, dar mergem inainte. Lungimea geamului de spate e mai aproape de 50. inca lipsesc elemente, ex chederea de deasupra si dedesuptul geamului mic si cutia contactori in int.
Inca doua probleme la care sper sa putem ajunge la o solutie.
1- M-am uitat la variantele cu scara coborata si nu imi dau seama cu cat sunt mai jos. Din poze nici nu vad sa fie mai jos, dar clar ca de la modelele inalte de dupa 89 usile nu urca mai sus de coltarul de langa parbriz (pana atunci rama usilor era in linie cu partea de sus a parbrizului). Intrebarea care o pun este, daca cumva doar ma inseala ochii, si scarile sunt coborate (cu tot cu portiunea de table de pe lateral) sau sunt doua lungimi de usi.
2-si a doua problema care va fi mai greu de rezolvat. (mai am pana ajung la acest stadiu, dar vreau sa dau ocazia tuturor celor cu informatii sa poate ajuta pana ma apuc de el) e vorba de 112EM. Nu am poze (nu stiu daca exista) din spate. Din interior am o poza cu cutia de contactori si se remarca ca luneta este mult mai ridicata fata de geamurile laterale, ceea ce ma face sa ma gandesc, nu cumva sunt si alte diferente (cum sunt multe modele europene de autobuz ajunse in americi, foarte similiare in fata, dar semnificativ diferite in spate)
Lucrez cat am timp, dar promit ca nu las acest proiect.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
279.11 kb |
Vizualizat: |
de 32824 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
292.92 kb |
Vizualizat: |
de 32824 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
235.65 kb |
Vizualizat: |
de 32824 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
247.76 kb |
Vizualizat: |
de 32824 ori |
|
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
pmp
Data înscrierii: 07/Iul/2006 Ultima vizita: 31/Aug/2021 Mesaje: 256 Locație: Ilfov
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Dum 30 Mar 2008 12:12:34 Titlul subiectului: |
91060 |
|
Am gasit ceva timp sa lucrez, desi am remarcat o greseala de proiectare la nivelul usilor (relativ usor de corectat) voi posta ceva sa tin viu topicul...(din greseala nu am montat luneta, dar postez imaginea ca sa vad ce parere aveti de nivelul scarilor, cu consideratia ca vor urca cam cu cat e luftul din partea superioara)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
292.77 kb |
Vizualizat: |
de 32780 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
264.2 kb |
Vizualizat: |
de 32780 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
227.11 kb |
Vizualizat: |
de 32780 ori |
|
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Lun 31 Mar 2008 04:34:52 Titlul subiectului: |
91121 |
|
Am corectat luftul la usi, astept comentarii la cum arata. Incep dupa asta la seria 21x, cu usa mutata, dar nu pot spune cand o sa am ceva postat, mai ales ca am de creat elementele specifice alea seriei (ex cutii rezistente, scarite etc).
Incep sa lucrez la seria 21x si 317E. Va fi ceva mai mult acum pentru ca sunt multe elemente complet diferite fata de serii anteriore. Intrebarea la care sper sa stie cineva este: Geamul opus usii 2 (si trei pentru 317) cumva este de aceeasi lungime ca primul geam de pe dreapta, acela mic?
Sa clarific intrebarea mea. Geamul opus usii este clar mai mic, dar credeam ca este de aceeasi lungime ca geamul mic (primul) de pe dreapta. Insa in imagine se vede ca stalpul ar iesi prea lat. Poate stie cineva daca intr-adevar este geamul acela este specific ca marime serie 21x sau nu
Postez o imagine cu geamul mic (insa inclin mai mult sa cred ca este ceva mai mare)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
211.76 kb |
Vizualizat: |
de 32730 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
207.44 kb |
Vizualizat: |
de 32730 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
219.94 kb |
Vizualizat: |
de 32730 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.57 kb |
Vizualizat: |
de 32499 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mie 23 Apr 2008 08:01:28 Titlul subiectului: |
92360 |
|
Inca nu e gata complet 217E, dar e ceea ce am putut lucra in putinul timp liber (dunga din spate lipseste din greseala, si anumite culori le voi ajusta, ca sa faca ceva contrast, ex la cutiile de sub caroserie)
Comentarii, prin mesaj privat - pm, sunt binevenite intotdeuna.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
212.04 kb |
Vizualizat: |
de 32450 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
244.71 kb |
Vizualizat: |
de 32450 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
259.75 kb |
Vizualizat: |
de 32450 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
230.74 kb |
Vizualizat: |
de 32450 ori |
|
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
weeping eye
Data înscrierii: 02/Mar/2006 Ultima vizita: 28/Noi/2012 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 26 Apr 2008 22:52:34 Titlul subiectului: |
92565 |
|
Datorita unui istoric pe care il consider neplacut (poate chiar absurd, plin de lipsa de respect si de bun simt), m-am hotarat sa ma tin departe de comunitatile virtuale de pasionati ai transportului in comun (din care am constatat ca fac parte destule jigodii) si m-am limitat la a discuta in particular cu anumite persoane pe care le-am simtit mai "aproape".
Dar am in vedere ca in acest topic se "reconstruieste" istoria si simt nevoia sa aduc unele date pentru a avea modele cat mai aproape de realitate.
Castrosua, daca cumva iti mai repet o parte din datele pe care ti le-am trasmis prin e-mail, te rog sa ma scuzi, dar e vorba de oboseala.
Diferenta de inaltime intre geamurile salonului unui troleibuz "normal" si ale unuia "scund" este de 100 mm.
Bara spate pentru 117EA si 217E (troleibuzele dupa nr. 7336) nu a avut tampoane de cauciuc la iesiea din fabrica.
Geamul din consola spate pentru E212ECS si E312 este de 475 ... 480 mm, masurat peste cheder. La E117 scurtate, geamul este de 400 mm.
In ceea ce priveste stalpul corespunzator tunelului de cabluri din salon este mai lat decat stalpul din spatele geamului soferului. Geamul al 3-lea de pe stanga de la salonul lui E217 este de aceeasi lungime cu primul de pe dreapta (eu am masurat 1100 mm peste cheder).
La modelul tau, eu mai vad o mare problema - curbura peretelui lateral proiectata pe un plan transversal. Linia de tangenta dintre peretele lateral si un plan longitudinal vertical este undeva aproape de mijlocul dinstantei dintre partea superioara a trapelor si partea inferioara a franzelei de la E117 (zona ornamentului longitudinal median din cauciuc de la vehiculele din prima perioada de fabricatie). Avem doua plane: fusta (zona trapelor) si zona geamurilor (inclusiv franzela si geamul soferului) - este clar ca geamul soferului trebuie sa fie plan si nu curbat. Aceste doua plane sunt racordate printr-o suprafata curba.
La partea inferioara, planul vertical care include usa, contine si pragul ei inferior (teava rectangulara de sub usa. La partea superioara se intampla acelasi lucru iar streasina este formata doar din profilul din aluminiu, nu si din cadrul superior. La modelul tau, partea superioara a usii pare adancita, "ingropata".
Cele doua suprafete verticale transversale formate de-o parte si de alta a usii (intrandul usii, stalpii usii), la vehiculul scos din fabrica, aveau culoarea de baza a caroseriei, fara desen (benzile de alta culoare se opreau la ornamentele verticale din aluminiu).
Si inca ceva: in lateral fata, deasupra barii, in zona farurilor, peretele lateral se retrage spre inapoi, dar nu chiar asa mult.
Ii rog si pe ceilalti sa se uite si sa verifice daca am dreptate sau nu.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Lun 08 Sep 2008 10:10:40 Titlul subiectului: |
98019 |
|
Dupa multa vreme m-am intors acasa si voi putea reincepe cu postari cu lucrul... vesti bune: cat am fost plecat am progresat cu desenul (chiar daca mai putin decat as fi vrut); vesti proaste: am probleme grave cu calculatorul (erori blue screen).
Dar vin cu o masina de interventii facuta mai in graba, dar cu elemente mai detaliate (cauciucuri noi, masca fata noua)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.44 kb |
Vizualizat: |
de 31197 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.45 kb |
Vizualizat: |
de 31197 ori |
|
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Lun 15 Sep 2008 04:07:09 Titlul subiectului: |
98294 |
|
Vin cu o intrebare la care poate ma ajutati. Lucrez la partea interiora a soferului.
1. daca are cineva poze sau o schita cu acele manete (parca de schimbare a tensiunii la motor poate?) in spatele scaunului soferului, sus pe panoul de separarea intre salon pasageri si sofer. parca erau 2 cutii cu maneta care ieseau in jos (asemanatoare franei de parcare)
2 aerisirea la sofer era prin acele "bule". am poza cu variantele dupa 89 inalte...dar nu stiu daca era aceeasi componenta la cele scunde si cele din prima serie (cele doua bule intrul bloc ovaloid)
3 nu am nici un fel de poza cu capacul pentru acces la numar de traseu. stiu ca avea balamalele jos si un maner mare sus
Daca mai stiti de diferente intre serii legate de bord, si zona soferului trimiteti-mi un mesaj. Merci in avans
Tot cu lucrul la interior unde am refacut bordul (cele doua versiuni) volanul si scaunul.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.35 kb |
Vizualizat: |
de 30993 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.15 kb |
Vizualizat: |
de 30993 ori |
|
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Joi 25 Sep 2008 01:08:01 Titlul subiectului: |
98735 |
|
Are cineva o poza sau o schita cu comenzile cutiei hidramate? Stiu amplasamentul dar nu mai tin minte exact cum aratau butoanele. Merci in avans.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
dannyblondu1
Data înscrierii: 24/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Mai/2012 Mesaje: 134 Locație: Pitesti
|
Trimis: Joi 25 Sep 2008 15:25:18 Titlul subiectului: ... |
98772 |
|
Am ceva,dar nu stiu daca este interesant...sper sa iti fie de folos.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
259.96 kb |
Vizualizat: |
de 30627 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
241.27 kb |
Vizualizat: |
de 30626 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
dannyblondu1
Data înscrierii: 24/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Mai/2012 Mesaje: 134 Locație: Pitesti
|
Trimis: Vin 26 Sep 2008 12:28:32 Titlul subiectului: ... |
98815 |
|
Am mai gasit salvata o poza,prin calculator,de mai de mult,am dat de ea din greseala,sper ca si aceasta sa-ti fie de folos.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.53 kb |
Vizualizat: |
de 30558 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
dannyblondu1
Data înscrierii: 24/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Mai/2012 Mesaje: 134 Locație: Pitesti
|
Trimis: Vin 26 Sep 2008 12:33:41 Titlul subiectului: |
98816 |
|
Am mai gasit pe forum,o poza de la Dr2006,am sa incerc in wekend-ul acesta sa fac niste poze la un dac in interior cat mai detaliat,nu promit sigur,dar am sa incerc sa fac tot posibilul.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.81 kb |
Vizualizat: |
de 30556 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 26 Sep 2008 12:57:57 Titlul subiectului: |
98817 |
|
De fapt, castrosua cred că se referă la butoanele cutiei automate... cred ca aceasta poza: LINK este cea mai apropiată de ce este nevoie.
P.S.: Aș prefera ca poza să rămână așa, sub formă de link.
|
|
Sus |
|
|
dannyblondu1
Data înscrierii: 24/Mai/2008 Ultima vizita: 13/Mai/2012 Mesaje: 134 Locație: Pitesti
|
Trimis: Vin 26 Sep 2008 19:21:56 Titlul subiectului: ... |
98834 |
|
Am si eu o nelamurire,sper sa nu fie cu suparare,DAC care are cutie de viteze hidramata???Nu am auzit niciodata,si daca in poza aceea pe care Dr2006 a dat linkul,dc mai apare maneta??Sunt un pic nelamurit,nu am auzit niciodata de un DAC care are cutie hidramata. Sper sa nu rada nimeni de mine
P.S. Scuze de off topic,am sa pun niste poze cu mici detalii exterioare,sa nu fiu off topic
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
278.13 kb |
Vizualizat: |
de 30519 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
252.55 kb |
Vizualizat: |
de 30520 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
264.04 kb |
Vizualizat: |
de 30519 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.84 kb |
Vizualizat: |
de 30519 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.34 kb |
Vizualizat: |
de 30519 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.59 kb |
Vizualizat: |
de 30519 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
19.49 kb |
Vizualizat: |
de 30519 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
22.46 kb |
Vizualizat: |
de 30519 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|