Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Desene in AutoCAD
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 26 Sep 2008 22:23:35    Titlul subiectului: Re: ... 98839

dannyblondu1 a scris:
suparare,DAC care are cutie de viteze hidramata???

A avut pe vremuri, începând cu 1979 pentru o perioadă destul de scurtă. Cum cutiile nu erau grozave și zică-se că erau copiate fără licență după cele Skoda; nu au rezistat prea mult, fiind înlocuite cu cutii manuale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
dannyblondu1



Data înscrierii: 24/Mai/2008
Ultima vizita: 13/Mai/2012
Mesaje: 134
Locație: Pitesti

MesajTrimis: Dum 28 Sep 2008 18:35:29    Titlul subiectului: ... 98894

Nu am putut face rost de poze,Sad am fost in garaj,dar toate autobuzele dac sunt incuiate,doar cateva ikarus-uri sunt deschise,imi pare rau ca nu te-am putut ajuta,am sa mai incerc,daca ai sa faci vreo-data in autocad un bmc model ca in pitesti,iti pot oferi fiecare detaliu,absolut fiecare detaliu,atat inerior,cat si exterior,chiar si la motor,la sigurante,la orice,fiecare particica din acel autobuz.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 295
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Joi 02 Oct 2008 22:57:16    Titlul subiectului: 99112

Despre inelul din burduf, stie cineva daca este mai lat decat caroseria in general? Lucrez la articulat in curba si cum se vede din poza, daca centrul de pivotare este in mijloc (unde stiu ca este) burduful s-ar incaleca.

Poate are cineva o poza cu un articulat in curba stransa, in zona burdufului (stiu ca va fi greu ca in curba sunt numai cand circula). Merci.



curbura.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.09 kb
 Vizualizat:  de 14670 ori

curbura.jpg



_________________
7091 "the Spirit of Bucharest"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 295
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Vin 03 Oct 2008 01:18:48    Titlul subiectului: 99113

Stie cineva unghiul maxim la care se putea afla remorca fata de rest? Sa fie 40 de grade, sau chiar mai putin? Din poze e greu de vazut.
_________________
7091 "the Spirit of Bucharest"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 295
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Sâm 11 Oct 2008 10:52:30    Titlul subiectului: 99404

Proba finala pana acum. dupa asta ma apuc de materiale si culori (relativ usor) si finisaze de ordin a pozitiei pieselor. Stiu ca tot un 117E vechi este dar fata de primele are multe imbunatiri. astept pareri, sau lucruri de care am uitat.

si aici imaginile



7062.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  152.13 kb
 Vizualizat:  de 14520 ori

7062.jpg



7062a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  193.34 kb
 Vizualizat:  de 14520 ori

7062a.jpg



7062b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  150.09 kb
 Vizualizat:  de 14520 ori

7062b.jpg



7062c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.91 kb
 Vizualizat:  de 14520 ori

7062c.jpg



7062d.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.38 kb
 Vizualizat:  de 14520 ori

7062d.jpg



_________________
7091 "the Spirit of Bucharest"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 295
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Joi 30 Oct 2008 19:46:23    Titlul subiectului: 100278

scuze de intarzieri, dar am incercat sa folosesc niste programe mai nou (facute de aceiasi companie care face autocadul) si nu ma tine calculatorul-deloc. asa ca imagine foto realiste mai peste cativa ani...
asa ca am ajuns la oaresce limitari la calitatea imaginilor.

a doua chestie care am remarcat-o lucrand la dublu articulat. remorca mijlocie NU este o remorca normala taiata, si nici spatele segmetului motor. este diferit. una geamurile nu sunt in nici o secventa intalnita pe 117. si puntea se afla la cu totul alte distante fata de usa, fata de burduf (si cel din fata si cel din spate) fata de remorca si motor. chestie care ma face sa gandesc ca totusi ar fi fost facut de la fabrica. ca daca ratb facea ceva pe vremea aceea, ar fi fost mult mai usor de taiat un 117 si aduagat o remorca in plus

schema de culoare nu sunt sigur de ea, nu mai tin minte cine mi-a trimis un bmp cu ceva similar. cert e ca trebuia sa fi fost ceva inainte de a fi galben (cand am mers prima oara cu el)



7091.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  193.32 kb
 Vizualizat:  de 14337 ori

7091.jpg



7091a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.51 kb
 Vizualizat:  de 14337 ori

7091a.jpg



7091c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.27 kb
 Vizualizat:  de 14337 ori

7091c.jpg



_________________
7091 "the Spirit of Bucharest"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Noi 2008 23:18:53    Titlul subiectului: 101236

Salut Castrosua!

Cata Ghita m-a anuntat ca te-ai "reintors".
Cadrul central al burdufului (inelul) nu este mai lat decat restul caroseriei.
Ar fi si aberant avand in vedere ca interesul este de a avea o caroserie cat mai lata pentru a avea o capacitate de transport ridicata.
Din cate imi amintesc, pe fetele exterioare catre articulatie ale tractorului si remorcii, pe fiecare parte si montate pe niste suporti cu axa indreptata catre centrul articulatiei erau montate niste tampoane de cauciuc care aveau rol de limitatori. Lungimea tamponului cu tot cu suport cred ca ajungea pe la 300 mm.
Din cate mi se pare, troleibuzul tau in desen pare cam prea "frant".

Acum despre 7091:
Tractorul si a doua remorca sunt (au fost) normale (nemodificate) si cred ca provin de la unul si acelasi troleibuz.
Segmentul central (remorca 1) provine dintr-o remorca obisnuita care a fost taiata din fata stalpilor 4 stanga si dreapta (dinaintea stalpului din fata ultimei usi). Geamul 2 dreapta a fost inlocuit cu unul de marimea geamului 2, 3 sau 4 dreapta al tractorului iar stalpul 4 este mai lat decat stalpul dinaintea articulatiei al tractorului. Iti pot spune doar la "ochi" ca este cam cu 40 - 60 mm mai mare. Trebuie sa te orientezi dupa distanta dintre centrul rotii dinaintea articulatiei si centrul articulatiei, distanta care este cam aceeasi la remorca modificata cu cea de la tractor.
Remorca modificata a avut alt tip de usi - cu geamuri inalte si cu rama de aluminiu in jurul lui (rama in care se monta apoi chederul). Din cate imi amintesc, astfel de usi erau mai des intalnite la autobuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 5784
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 19 Noi 2008 09:50:14    Titlul subiectului: 101293

Castrosua, asa cum ti-am promis, iti voi furniza poze cu diverse detalii pentru a-ti perfectiona desenele, care sunt oricum minunate si te felicit pentru ele.
Iti voi prezenta si poze cu detaliile acelor opritori de la articulatie la care face referire weepingeye. Probabil daca apreciezi corect cursa disponibila pentru rotatia articulatiei, poti aprecia cu cat se putea roti remorca fata de tractor.
Tine cont, de asemenea, ca rotile puntii 3 erau viratoare, adica se curbau si ele, facilitand rotirea mai rapida a remorcii si diminuarea razei de bracare.

Sa ne concentram asupra articulatiei unui troleibuz DAC 217E:



7429-000-15691.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.66 kb
 Vizualizat:  de 14139 ori

7429-000-15691.jpg



7429-000-15692.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.72 kb
 Vizualizat:  de 14139 ori

7429-000-15692.jpg



7429-000-15693.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.17 kb
 Vizualizat:  de 14139 ori

7429-000-15693.jpg



7429-000-15695.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.57 kb
 Vizualizat:  de 14139 ori

7429-000-15695.jpg



7429-000-15696.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.38 kb
 Vizualizat:  de 14139 ori

7429-000-15696.jpg



7429-000-15703.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.41 kb
 Vizualizat:  de 14139 ori

7429-000-15703.jpg



7429-000-15704.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.25 kb
 Vizualizat:  de 14139 ori

7429-000-15704.jpg



7429-000-15705.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.61 kb
 Vizualizat:  de 14139 ori

7429-000-15705.jpg



7429-000-15713.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.32 kb
 Vizualizat:  de 14139 ori

7429-000-15713.jpg



7429-000-15714.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.75 kb
 Vizualizat:  de 14139 ori

7429-000-15714.jpg



7429-000-15715.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.75 kb
 Vizualizat:  de 14136 ori

7429-000-15715.jpg



7429-000-15717.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.73 kb
 Vizualizat:  de 14136 ori

7429-000-15717.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 5784
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 19 Noi 2008 09:57:20    Titlul subiectului: 101294

Acum iti voi prezenta mai multe detalii ale cabinei soferului. Daca vrei ca desenul tau sa respecte cat mai mult realitatea, numarul troleibuzului este #7429.


7429-000-15742.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.45 kb
 Vizualizat:  de 14136 ori

7429-000-15742.jpg



7429-000-15743.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.98 kb
 Vizualizat:  de 14136 ori

7429-000-15743.jpg



7429-000-15744.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.44 kb
 Vizualizat:  de 14136 ori

7429-000-15744.jpg



7429-000-15745.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.66 kb
 Vizualizat:  de 14136 ori

7429-000-15745.jpg



7429-000-15746.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.43 kb
 Vizualizat:  de 14136 ori

7429-000-15746.jpg



7429-000-15747.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.02 kb
 Vizualizat:  de 14136 ori

7429-000-15747.jpg



7429-000-15748.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.24 kb
 Vizualizat:  de 14136 ori

7429-000-15748.jpg



7429-000-15749.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.56 kb
 Vizualizat:  de 14136 ori

7429-000-15749.jpg



7429-000-15750.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.99 kb
 Vizualizat:  de 14136 ori

7429-000-15750.jpg



7429-000-15751.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.04 kb
 Vizualizat:  de 14136 ori

7429-000-15751.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 5784
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 19 Noi 2008 10:01:01    Titlul subiectului: 101295

Continuam cu detaliile cabinei soferului.

De asemenea iti prezint un detaliu cu acel maner/incuietoare nichelat folosit pentru inchiderea/deschiderea ferestrelor mobile.

Pozele 4 si 5 nu mai sunt din 7429, ci dintr-un autobuz ETA Ramnicu Valcea, iar ultima poza e din troleibuzul #112 din Targu-Jiu.



7429-000-15752.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.66 kb
 Vizualizat:  de 14135 ori

7429-000-15752.jpg



7429-000-15753.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.4 kb
 Vizualizat:  de 14135 ori

7429-000-15753.jpg



7429-000-15754.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.61 kb
 Vizualizat:  de 14135 ori

7429-000-15754.jpg



VL16BUS-34679.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.92 kb
 Vizualizat:  de 14135 ori

VL16BUS-34679.jpg



VL16BUS-34680.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.96 kb
 Vizualizat:  de 14135 ori

VL16BUS-34680.jpg



0112-23268.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.97 kb
 Vizualizat:  de 14135 ori

0112-23268.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Noi 2008 23:32:55    Titlul subiectului: 101342

Vreau sa atrag atentia ca initial lampile din zona burdufului nu erau eliptice portocalii, ci albe si cilindrice cu un diametru de aproximativ 120 mm si inaltime (pe orizontala) cam de 40 mm.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlad_metrorex



Data înscrierii: 17/Noi/2008
Ultima vizita: 18/Apr/2009
Mesaje: 15
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Noi 2008 19:59:19    Titlul subiectului: 101375

Dar la ce foloseau lampile acelea de langa burduf?
_________________
Un minut de ras inseamna 45 de minute de relaxare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Noi 2008 23:09:31    Titlul subiectului: 101387

Foloseau la iluminarea zonei articulatiei. Poate ar fi fost mai nimerita o lampa montata pe cadrul central, dar ar fi fost o complicatie in plus cu trasul cablurilor de alimentare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 295
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Lun 24 Noi 2008 23:02:05    Titlul subiectului: 101623

merci pentru detalii. am vesti bune, si vesti nu chiar bune. cele bune- inca lucrez la desen, chiar daca ritmul nu e cel pe care l-as dori. lucrez acum mai mult la materiale, pentru rendat. vestile proaste- am avut probleme cu calculatorul. deci imagini ca de fotografie vor trebui sa astepte pana cand o sa-mi permit sa imi iau un calculator care sa aiba putere suficienta (pentru autocad2008).. chiar si multe detalii nu le pot adauga, pentru ca geometria necesara depaseste limita calculatorului...oricum..merge treaba, si cand va fi gata, voi putea crea usor si rapid variante (fiecare componenta poate fi alterata din punct de vedere a culorii material etc)
merci inca o data si voi veni cat de curand cu imagini cu materialele noi

_________________
7091 "the Spirit of Bucharest"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Danut



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2012
Mesaje: 29
Locație: Toronto (Canada)

MesajTrimis: Mar 25 Noi 2008 22:33:57    Titlul subiectului: 101683

Sunt super desenele tale castrosua Smile Am o intrebare daca sti cumva sau daca stie cineva. Daca stie cineva un site cu tutorial sa invat si eu sa fac Very Happy
_________________
Troleibuze #101,164
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 295
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Vin 02 Ian 2009 14:08:43    Titlul subiectului: 103516

M-am reapucat de desene. munca m-a cam tinut ocupat. probleme cu calculatorul inca am. Am lucrat la 318ET, troleu pe care nu l-am vazut niciodata, si numai o poza am. ce am remarcat, este ca disunerea geamurile e atipica. nu exista geam mic nicaieri, iar majoritate sunt geamuri mari (nu ca de remorca, ci ca ultimul si penultimul de pe un 117 ca examplu) si spatii intre geamuri mari...poate stie cineva daca avea tub de cabluri ca 217e pe partea soferului.. nu am facut interiorul pentru ca sunt sigur daca scaunele nu erau ca la tramvaie cu doua capeta (stiiu ca acesta avea un singur sens, parca parca din poza mi s-a parut ca un scaun era cu spatele)

Astept cometarii si indicii asupra dispunerii elementelor (semnalele erau mai sus, dar m-am repezit si am pus un bot prea nou, cu trape pe colt..oricum e de proba asta)



318et.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.08 kb
 Vizualizat:  de 13631 ori

318et.jpg



318et2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.01 kb
 Vizualizat:  de 13631 ori

318et2.jpg



318et3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.98 kb
 Vizualizat:  de 13631 ori

318et3.jpg



318et4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.51 kb
 Vizualizat:  de 13631 ori

318et4.jpg



_________________
7091 "the Spirit of Bucharest"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
VeTaL_3026



Data înscrierii: 30/Dec/2008
Ultima vizita: 11/Apr/2010
Mesaje: 3
Locație: Kharkov (Ucraina)

MesajTrimis: Vin 02 Ian 2009 14:29:14    Titlul subiectului: ? 103521

Bună ziua, numele meu este Vitaly, trăiesc în Ucraina, oraș din Harkov. Suntem dvs. de troleibuz ROCAR E217 și DAC 217E. Am o întrebare: Modele troleibuze ROCAR E217 DAC 217E și nu de a publica? Dacă nu, atunci când se întâmplă acest lucru? Vă scriu pentru a vă cu ajutorul unui interpret, pot fi erori în cuvinte.Aș dori să transforme aceste modele pentru a Virtual Autobuz. Au uitat peste tot, dar e de găsit. Ajutați-mă vă rog! Site-ul de echipa noastra de dezvoltatori http://rvteam.ru/. Veni! Site-ul este susținut de limba română
Cu respect, Vitaly.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
VeTaL_3026



Data înscrierii: 30/Dec/2008
Ultima vizita: 11/Apr/2010
Mesaje: 3
Locație: Kharkov (Ucraina)

MesajTrimis: Sâm 03 Ian 2009 14:07:48    Titlul subiectului: 103572

Harkov a fost ROCAR E217 # 3026 într-o pictură (perekrashen în fabrică). DAC 217E # 235, prea, dar au un pic diferit.


kht_235z_20050404s4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  171.81 kb
 Vizualizat:  de 13559 ori

kht_235z_20050404s4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
VeTaL_3026



Data înscrierii: 30/Dec/2008
Ultima vizita: 11/Apr/2010
Mesaje: 3
Locație: Kharkov (Ucraina)

MesajTrimis: Sâm 03 Ian 2009 14:10:24    Titlul subiectului: 103573

#3026


kht3026z_20070704v.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  182.43 kb
 Vizualizat:  de 13558 ori

kht3026z_20070704v.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Ian 2009 23:37:15    Titlul subiectului: 103855

Salut Castrosua!

Imi poti da dimensiunile de geamuri si de stalpi pe care le-ai folosit la E318 (si pe stanga si pe dreapta)? Articulatia este normala?
Conform codificarii, ar trebui sa aiba o lungime totala apropiata de 18m - parca gasisem undeva dimensiunea exacta - oricum nu mai stiu unde.
Eu am incercat sa il desenez pornind de la .BMP-urile mele, dar nu se pupa de nici un fel - mai am mult pana la 18m!
Ce ampatamente ai folosit? Unde se afla usa 2 fata de puntea 2? Dar centrul articulatiei?
Trapele sunt "de la tine" sau ai avut ceva informatii?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 09/Ian/2017
Mesaje: 297
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Joi 08 Ian 2009 00:48:49    Titlul subiectului: 103858

Conform pliantului Rocar (primit prin amabilitatea lui Stefan alias mrM), ampatamentul este de 5000mm (identic pentru cele doua segmente) si lungimea totala a masinii de 18700mm. L'am pus in plan si nu a iesit, drept pentru care am facut "o greseala de tipar" si am calculat din nou la lungimea de 17800mm. Dupa cum se vede in schema (ma iertati de abordarea sumara, dar am o durere de ochi groaznica), se apropie de realitate(a) pe care n'o vom sti niciodata Smile.


318_ET.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.96 kb
 Vizualizat:  de 13450 ori

318_ET.jpg



sim_318.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.88 kb
 Vizualizat:  de 13450 ori

sim_318.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 295
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Joi 08 Ian 2009 02:05:23    Titlul subiectului: 103859

dimensiunile sunt geamurilor sunt aproximate dar sunt ce par a fi geamuri lungi si medii de pe modele normale. stalpii par a fii normali in afara de cei grosi, (de dupa geamul soferului, cele de langa usa 2, 3, cel echivalent cu cel al unei conducte de cabluri

trapele de pe partea usilor sunt cam cum am vazut in poza, de partea soferului am folosit trape de 217 cu fante de pe modelul DAC 217e (ca cel pentru kiev)

geamurile de pe partea soferului sunt specula pentru remorca..cum au incaput practic..pe fata se vede prin interior (in poza) ca sunt patru si sunt mari (am studiat mult pana sa imi dau seama, si dupa distante, numai aceasta pozitionare iese)

daca mai sunt intrebari va stau la dispozitie



318et-dist.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.62 kb
 Vizualizat:  de 13443 ori

318et-dist.jpg



318et-dist2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  144.35 kb
 Vizualizat:  de 13443 ori

318et-dist2.jpg



_________________
7091 "the Spirit of Bucharest"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 09/Ian/2017
Mesaje: 297
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Joi 08 Ian 2009 10:33:08    Titlul subiectului: 103868

@castrosua
In planul de fabrica deschiderea usilor (intre stalpi) este de 1340mm+/-15mm in timp ce la tine e de 1420, 80mm diferenta x 4 = 320mm in plus. La fel si la geamurile corespondente usilor, aceleasi dimensiuni. Alte diferente sunt la ampatament (5000, extra 175 x 2 = 350mm) si burduf (1000, extra 250mm). In total pana acum o diferenta de 920mm, scazuta din 18750 revine 17830... Asta e varianta mea, dar dat fiind ca e vorba de un prototip, totul e posibil.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 295
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Joi 08 Ian 2009 12:50:01    Titlul subiectului: 103871

Ceea ce este masurata acolo nu este chiar latimea usii, este mai mult, este usa, plus chedarul ce facea conturul usii (cei drept probabil usa mi-a iesit ceva mai lata)

Singura "problema" ar fi la ampatament, ca lungimea iese cat de cat. Ca sa fie exact 5m, ar trebui mutata usa 2 si axa b in fata putin (usa 3 axa C in spate) dar asta am facut initial si distanta intre axa motoare si burduf iese exact ca la un articulat normal, dar din poza se vede clar ca burduful e MULT mai aproape decat normal.

Ce ma gandesc ca in proitect or fi zis ei 5 metri, dar cum s-a facut masina asa e posibil sa fie total diferit...pana la urma nu datele lor sunt importante (stiu suna prost, dar se pare ca avem de afacea cu "masori cu micrometru, marcheaza cu creta si taie cu toporul") ci imaginea si rapoartele produsului finit.

_________________
7091 "the Spirit of Bucharest"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dannyblondu1



Data înscrierii: 24/Mai/2008
Ultima vizita: 13/Mai/2012
Mesaje: 134
Locație: Pitesti

MesajTrimis: Joi 08 Ian 2009 17:08:15    Titlul subiectului: ... 103877

Castrosua, de ce nu le poti baga in joc? Macar un Dac 117 sau 112, pentru ca tot ai desenat in 3D, pana la a le pune in jocul Vbus mai este un pas! Userul Gygyman se chinuie sa faca un Rocar de Simon in 3D!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 3 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community