Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Desene in AutoCAD
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 02 Ian 2008 01:56:19    Titlul subiectului: Desene in AutoCAD 86409

Consider utilă realizarea - în autocad - a tuturor modelelor de vehicule care au circulat pe liniile urbane; eventual și a autocarelor. Ideal ar fi ca fiecărui vehicul să-i corespundă 4 desene:
-fața (postul 1 de conducere în cazul vehiculelor bidirecționale)
-laterala dreaptă
-laterala stângă
-spatele (postul 2 de conducere)

De asemenea, să fie specificat - pe desen sau dedesubtul acestuia - anul fabricației, anul achiziționării și anul retragerii din circulație, făcându-se specificarea "casat" sau "în conservare"

Ar fi bine ca cei care se pricep să facă desene în paint, să reconstituie toate vehiculele mega (troleibuze și autobuze). De asemenea, ar fi bine să reconstituie:
-Rocarul 318
-DAC 217 E cu 3 uși
-DAC 217 UD. Deși pare un nonsens, dm afirmă că circulă un exemplar în Zalău. Conform celor spuse de el, ușa 2 este chiar în fața axei B iar în spatele ușii 4 se află un gemuleț, ca la Rocar 212. De altfel, pe forumul vechi se presupunea că ar fi existat autobuze pe caroserie de 217, dar, din diverse motive, nu au intrat în producția de serie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Admin
Administrator/Moderator FORUM


Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 536

MesajTrimis: Mie 02 Ian 2008 11:45:51    Titlul subiectului: 86417

Absolut de acord ca ar fi si util si interesant dar exista o mare problema: CINE sa faca aceste desene? Daca dvs. sau altcineva are atat priceperea cat si timpul liber disponibil pentru a realiza aceste desene noi le vom gazdui cu placere, fie in forum fie intr-un eventual site specializat daca materialul este suficient de bogat.

Deci, ca si in cazul multor alte potentiale idei bune, problema este de CONTINUT. Odata ce avem acest continut, noi putem asigura fara probleme infrastructura de gazduire a sa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Vizitează site-ul autorului
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 02 Ian 2008 13:22:16    Titlul subiectului: Desene in autocad II 86419

Exista cel putin doi membri ai forumului care stiu sa lucreze in programul respectiv: Ovidiu (Amiralul Byrd) si userul care se semneaza ca "cg2005", ambii fiind foarte bine documentati. Daca timpul le va permite, ar fi ideal ca cei doi - la care se pot afilia si alti membri - sa realizeze schitele de care ziceam.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 559
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 02 Ian 2008 16:45:47    Titlul subiectului: 86428

Ma bag si eu la treaba asta! Am 3 ani de lucru cu programe de proiectare (proiectare constructii), printre care si AutoCAD, dar preferatul meu este Allplan - Nemetschek.
Un borderou al unui proiect de vagon, fie proeict nou sau releveu al unui tip de tramvaie existent sau care a circulat, sa contina atat parte desenata cat si parte scrisa, ceva date tehnice si un scurt istoric al vehiculului respectiv, plus fotografii. Partea de desen sa cuprinda plan general al vagonului, vederile aferente si ceva detalii. As dori ca aceste planse sa fie cotate cat mai bine si, de preferinta, la exteriorul desenului.
Eu am schite de Tatra, ITB, AEG, Vagon Huhulea, V2A de Iasi, GT4, GT5, ST7-8 facute pe foaie pe care intentionez sa le "transfer" in format electronic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 25/Mai/2017
Mesaje: 431
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Dum 13 Ian 2008 01:04:20    Titlul subiectului: 86943

Voi reproiecta DAC si Rocar in toate variantele existente (ma refer la cele urbane) in autocad. ce am nevoie (daca nu gasesc in arhiva personal) dimensiunile caroserie (Lxlxh) si eventual orice alta dimensiune (ex ampatament ecartament lungime geamuri, si ma refer la dimensiuni certe, nu deduse din poze).

Desenele pe care le voi realiza vor fi in Autcad, in trei dimensiuni. sper ca nu imi va lua mult, din moment ce am deja un autobuz gata si multe elemente se pot adapta. wish me luck Laughing

Am facut ceva progres, dar mai e inca mult de adaugat (ex interior, compartiment etc) pana atunci ca sa mai trezesc interesul o imagine cu ce am reusit sa termin pana acum. Comentariile sunt binevenite.
Cam atat pentru saptamana asta...mai e de finisat...anumite elemente sunt de pe serii mai noi. de fapt acesta este master copy-ul. E mai usor sa scot elemente pentru un anumit autobuz (eg geamurile culisante)



DAC112UD.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  258.08 kb
 Vizualizat:  de 22378 ori

DAC112UD.jpg



dac112ud3_177.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  252.4 kb
 Vizualizat:  de 22300 ori

dac112ud3_177.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mar/2017
Mesaje: 149

MesajTrimis: Dum 13 Ian 2008 01:22:26    Titlul subiectului: 86946

Foarte frumos, foarte realist, in AutoCAD l-ai facut?
Spune-mi te rog sub ce extensie salvezi fisierul care este modelul 3D?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 25/Mai/2017
Mesaje: 431
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Sâm 19 Ian 2008 02:22:37    Titlul subiectului: 87212

Voi incepe acum lucru la articulat, si apoi trolee.


dac112UD7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  296.43 kb
 Vizualizat:  de 22243 ori

dac112UD7.jpg



dac112ud9_172.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  285.05 kb
 Vizualizat:  de 22132 ori

dac112ud9_172.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 25/Mai/2017
Mesaje: 431
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Lun 21 Ian 2008 03:02:48    Titlul subiectului: 87356

In sfarsit 117UD...de-acum e la vale, cel putin pana la modelele scunde
Si din interior...
Mi se pare mie ca farurile si oglinzile sunt putin mai mici decat in realitate... oglinzile sunt cat de cat aproape, dar pe modele foarte vechi... dar stiu ca sunt in general mai mari.

Despre faruri: cunoaste cineva daca sunt aceleasi ca pe V3A? si daca da, stie cineva dimensiunile...ca ma fura ochii, de aceeia mi-au iesit mai mici acum.



DAC117UD-1981.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  304.21 kb
 Vizualizat:  de 22154 ori

DAC117UD-1981.jpg



dac117ud_1981interior_125.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  253.04 kb
 Vizualizat:  de 22142 ori

dac117ud_1981interior_125.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 25/Mai/2017
Mesaje: 431
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mar 22 Ian 2008 03:52:18    Titlul subiectului: 87417

Am corectat problema cu farurile, si am facut oglinzile mari (cele mici au existat la un moment dat)

Apreciez sugestiile, si multumesc celor care trimit informatii si pareri contructive!



3713.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  283.36 kb
 Vizualizat:  de 22091 ori

3713.jpg



_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
blood13



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Iul/2012
Mesaje: 110
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Ian 2008 03:59:33    Titlul subiectului: 87418

Farurile de pe DAC-uri nu sunt identice cu cele de pe Dacia 1300?

Oricum, felicitari pentru modelele 3D create, sunt senzationale.

_________________
Tiberiu Sufitchi
http://iasi.stfp.net | http://myaviation.net/?uid=9398
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 297
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Mar 22 Ian 2008 14:02:34    Titlul subiectului: 87433

Farurile de pe gama Roman/Dac si tramvaiele EP si VxA sunt acelasi model, si sunt diferite de cele de Dacia. Dimensiunea este de 30x15 cm (baza x inaltimea).
@Castrosua: felicitari pentru artwork!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 22 Ian 2008 15:55:47    Titlul subiectului: 87435

Le generația de DAC 117 UD cu emblema TV (denumite TV DAC 117 UD într-una din statisticile RATB, deși nu știu dacă denumirea cu care a fost omologat e aceasta au nu), partea de jos a ferestrelor ușilor ajunge doar până în dreptul marginii superioare a roților. În rest, felicitări. Un element tipic DAC-urilor vechi - prezent și la desenele de față - îl constituie "șina" care se întinde pe toată lungimea autobuzului, "șină" situată pe ambele părți, deasupra roților, dar dedesubtul ferestrelor caroseriei

Dacă va apărea o "vedere din spate" a lui #3713 sau a unui coleg de generație cu acesta, trebuie avută în vedere poziționarea stopurilor și a luminii numărului de înmatriculare. Dacă nu greșesc, la generația veche (cea cu emblemă TV), lampa respectivă se afla considerabil mai jos decât la generația gri cu dungă albastră a anului 1986-1987
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 22 Ian 2008 16:28:53    Titlul subiectului: 87436

Nu s-ar putea ca aceste modele să poată fi adăugate, în viitorul apropiat, unor jocuri precum VBus?
Oricum, superbe DACurile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Joi 24 Ian 2008 23:41:18    Titlul subiectului: 87548

Arata de-a dreptul splendid modelul realizat si stadiul actual de evolutie al lui. Felicitari!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 25/Mai/2017
Mesaje: 431
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Sâm 26 Ian 2008 01:48:11    Titlul subiectului: 87601

Am fost plecat cateva zile si nu m-am atins de model si beineinteles cand m-am uitat acum la el, am realizat ca am facut o greseala grava la spate. Luneta la mine era in forma de trapez si spatele nu era bombat.
Acum iata corectia spatelui. Mi-a scos peri albi, dar trebuia facut, ca nu era corect inainte. In plus am refacut usile la nivel perioadei.
Si din interior (prin usa din spate)



spatele-nou.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  268.69 kb
 Vizualizat:  de 21859 ori

spatele-nou.jpg



spatele_nou2_167.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  231.01 kb
 Vizualizat:  de 20896 ori

spatele_nou2_167.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 26 Ian 2008 02:28:21    Titlul subiectului: 87604

Ușile astea sunt caracteristice DACurilor cu cilindrii de uși plasați pe podea (vezi și http://transport-tulcea.uv.ro/Autobuze/dac112udm/dac112udm1.html ). Asemenea DACuri nu prea se mai găsesc (cel din link aștepta autogenul - sunt mașini produse înaintea scundelor, deci înainte de 1987), dar ușile au fost ,,transplantate" la alte autobuze mai noi și mai pot fi găsite.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 26 Ian 2008 02:31:30    Titlul subiectului: 87605

1. Excelent! O mică problemă la lampa numărului de înmatriculare. Aceasta se găsește puțin mai jos - dacă țin bine minte sub nivelul podelei iar nișa de deasupra ei avea altă formă - dar este un detaliu minor; nu de puține ori, DAC-uri vechi aveau lampa respectivă așezată mai sus decât trebuia
2. Dacă faci interiorul trebuie acordată atenție și capacelor de vizitare. Există 8 capace de vizitare. Fiecare era prevăzut cu niște "cerculețe" în interiorul fiecăruia aflându-se câte un șurub, exceptând cele din zona articulației. Dispunerea capacelor era următoarea:
A. Capac situat deasupra punții A: 6 cerculețe
B. capac situat deasupra radiatorului și ventilatorului, puțin mai lung decât cel de deasupra punții A; și acesta are tot 6 cerculețe
B1. Capac situat în dreapta celui de deasupra ventilatorului, mai exact deasupra rezervorului de combustibil
C. Capac situat deasupra motorului: 6 cerculețe
C1. Capac situat în stânga celui corespunzător motorului, mult mai lung și mai îngust; 4 cerculețe
D. Capac situat deasupra cutiei de viteze: 4 sau 6 cerculețe
E. Capac situat deasupra diferențialului: 6 cerculețe
E1. Capac mic, situat chiar în fața platformei circulare
E2. Capac simetric precedentului
F. Capac semicircular, cu model din grupuri de 2 striuri paralele, acesta constituind partea dinspre "tractor" a platformei circulare corespunzător articulației
G. Capac identic cu cel anterior, constituind partea dinspre remorcă a platformei circulare
H. Capac situat deasupra punții C: 4 sau 6 cerculețe

3. Corespondența dintre capacele de vizitare și trapele din exterior e următoarea:
A. Capacul "B" corespunde într-o anumită măsură trapei mici de pe partea opusă ușilor: partea trapei mici dinspre trapa mare coincide exact cu capacul de vizitare "B", cea dinspre roata din stânga față nu
B. Capacele "C" și "D" coincid exact cu trapa mare de pe partea opusă ușilor iar capacul D coincide exact și cu trapa de pe partea ușilor corespunzătoare acumulatorului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 25/Mai/2017
Mesaje: 431
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Dum 27 Ian 2008 07:35:04    Titlul subiectului: 6u56u5u65 87668

Prima faza a 117E...nu am nici o poza in detaliu cu ce se afla sub gratar

Cum spunea OAB, numarul e mai jos si alt model (greu pana am dat de o poza cu el original). Capacele exista in desen, insa din probleme tehnice (nu mai am memorie pe hard si nu pot sa rendez in interior) pot renda numai imagini din exterior.
Si din spate (voi posta si in varianta cu tragatoare "civilizate")



7052a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  230.96 kb
 Vizualizat:  de 21789 ori

7052a.jpg



7052b_210.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  269.39 kb
 Vizualizat:  de 20898 ori

7052b_210.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
managertransport



Data înscrierii: 29/Noi/2007
Ultima vizita: 24/Mai/2017
Mesaje: 235
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Dum 27 Ian 2008 12:37:29    Titlul subiectului: 87674

Eu as propune (doar daca ai vreme) sa faci un Maz 103 ca in Tg. Mures sau un Mercedes 305G ex-Basel; daca vrei pot sa-ti dau poze cu ele. Sunt curios cum ar arata un Mercedes in AutoCAD !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Dum 27 Ian 2008 13:47:19    Titlul subiectului: 87681

castrosua, ce fel de AutoCAD ati folosit pentru aceste DAC-uri? Mie-mi place sa fac si cateva modele cu DAC biarticulat si noul Mercedes Citaro 2. O a doua intrebare: de cate poze am nevoie pentru a face un model de vehicul? Sau desene? Am nevoie si de date tehnice referitor la lungimea (L), latimea (l) si inaltimea (h) vehiculului/vehiculelor? La ce scara sunt facute deseneles? Felicitari pentru DAC-uri pe care ati facut!
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 25/Mai/2017
Mesaje: 431
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2008 01:34:07    Titlul subiectului: 00000 87750

Imagini cu barile cu gaura de remorcare, plus varianta cu tragatoare,
apoi si din fata si vederea cutiei cu contactori.



dac117e1981b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  291.56 kb
 Vizualizat:  de 21711 ori

dac117e1981b.jpg



dac117e1981c_758.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  273.27 kb
 Vizualizat:  de 20897 ori

dac117e1981c_758.jpg



dac117e1981d_151.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  213.59 kb
 Vizualizat:  de 20897 ori

dac117e1981d_151.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 25/Mai/2017
Mesaje: 431
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2008 21:30:54    Titlul subiectului: 65u656u 87823

Nu stiu daca s-a fabricat 112E in 81 pentru tara. Stiu de cel pentru Kiev, care a facut turul tarilor comuniste care avea schema usilor la fel ca la autobuz, si stiu de 112EM, dar acela era destul de diferit. (va urma si acela dupa ce il fac pe 217E). Ce nu stiu insa este unde era cutia cu contactori in 112E original si nu cele dupa RK. Speculatii folosind logica inginereasca ajuta, dar ideal ar fi poze daca mai exista.

Iata-l dupa o poza de la un TIB, (aproximativ, poza e foarte proasta), cu captatori drepti si carlige spre exterior, apoi si din spate (inca nu stiu exact cum aratua rezistentele sub grilajul de pe acoperis).

Acest 112E (din seria 81) starneste multe intrebari, pe care le putem lamuri in grup.

1- Daca intr-adevar avea usile ca la autobuz (1001001 si nu 1000101). stiu din poze ca s-a fabricat cel putin unul care a ajuns in Kiev.

2 Deci chiar daca acest 5321 nu era ca cel din Kiev, totusi cred ca nu avea geam dupa ultima usa (aparitie recenta) si deci cum arata cutia cu contactori in spatiul acela ingust?

Am inceput curatenia generala in desen... scuzele de rigoare dar e mizerie mare in uzina virtuala. Dar progresez la elemente exterioare. (de altfel cele mai grele, mai grele decat caroseriile diferite).



dac112e-1981.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  257.42 kb
 Vizualizat:  de 22424 ori

dac112e-1981.jpg



dac112e_1981a_806.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  406.11 kb
 Vizualizat:  de 20901 ori

dac112e_1981a_806.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 25/Mai/2017
Mesaje: 431
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mar 29 Ian 2008 23:14:29    Titlul subiectului: 87891

Mutlumiri tutoror celor care mi-au trimis poze.
Am iarasi probleme cu calculatorul si memoria..asa ca numai doua imagini am reusit sa rendez.



DAC117E1981e.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  371.25 kb
 Vizualizat:  de 22371 ori

DAC117E1981e.jpg



DAC117E1981f.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  342.49 kb
 Vizualizat:  de 22371 ori

DAC117E1981f.jpg



_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radudinis



Data înscrierii: 23/Ian/2008
Ultima vizita: 03/Feb/2008
Mesaje: 2
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 29 Ian 2008 23:23:09    Titlul subiectului: EXCELENT 87893

Sunt chiar mai frumoase decat cele reale pt ca nu au lufturile, oribile, in caroserie.
_________________
imi place site-ul vostru
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 26/Mai/2017
Mesaje: 244
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mie 30 Ian 2008 23:35:42    Titlul subiectului: 87975

112 E a existat la Berceni (#5321), avand cutia cu contactori in spate (sigur). Din pacate nu am poze...
Eu il stiu rosu cu o dunga alba de prin 1988 (schema clasica pe atunci). Prin anii 90 a fost vopsit portocaliu.
Usile le avea ca la autobuz, clar, 1001001. Sper ca memoria nu-mi joaca feste, cred ca lada cu contactori era dispusa la fel ca la E117, dar in spate. Adica longitudinal, nu transversal...

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 1 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community