Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 06 Ian 2008 18:27:01 Titlul subiectului: Prezentare a vechilor troleibuze din Sibiu |
86642 |
|
In anul 1983 mai exact pe data de 17 august se pune in circulatie un nou mijloc de transport in comun: troleibuzul. Dupa ce domnul Capraru, pe atunci directorul IJTLS, a primit sprijin de la partid, a grabit introducerea troleibuzului. Maistrul Cornel Florea a fost trimis in tara sa vada retele de troleibuz existente. Am aflat personal de la acesta ca a analizat retelele din Cluj, Brasov, Bucuresti si Constanta si a luat hotararea ca modelul Brasov sa se implementeze si in Sibiu.
Astfel, in primavara anului 1983 s-au montat primii stalpi de troleibuz in zona Garii - 9 Mai - Constitutiei - Bdul 23 August (fostul Spitalelor, actualul Bulevard Corneliu Coposu) - Piata Unirii - Bulevadrul Mihai Viteazu si partial pe Calea Dumbravii (zona depou - Cimitir).
De la bun inceput au fost create 2 trasee:
T1 pe ruta GARA CFR - 9MAI - CONSTITUTIEI - 23 AUGUST - TEATRU - PIATA UNIRII - CALEA DUMBRAVII - CIMITIR (COOP. CONSTRUCTORUL)
T2 pe ruta GARA CFR - 9MAI - CONSTITUTIEI - 23 AUGUST - TEATRU - PIATA UNIRII - CALEA DUMBRAVII - CALEA CISNADIEI - BDUL MIHAI VITEAZU -COFETARIA PRIMAVERII. In total au existat 3 macaze; unul electric T1 sau T2 si 2 mecanice (unul de intrare inapoi in sensul de mers spre gara a celor doua trasee si unul de iesire din garaj) si o singura intersectie (macaz cruce).
Interesant ca macazul electric a fost asezat direct in intersectie fara a lasa ceva distanta inainte ca troleibuzul sa vireze stanga spre T2. Astfel, de fiecare data cand sareau captatorii sau nu schimba bine macazul, T2ul bloca intersectia. Abia dupa 2 ani au mutat macazul 2 stalpi mai jos.Acel macaz electric avea, imi aduc aminte, si semafor, adica o sageata spre stanga(directia de mers a lui T2) si aceasta se aprindea daca macazului i se dadea comanda corect.
Dupa ce vechiul depou de tramvai a fost transformat in depou de troleibuze (cu 3 canale pt troleibuze si doar unul pt tramvaiul ce pe atunci deservea acelasi traseu ca si acum - Rasinariul). Interesant si unic este faptul ca in anul 1983 depoul IJTL gazduia pe atunci aprox 100 autobuze, mai erau si basculante(si nu putine), taxi (vechiul 053 era gazduit tot in depou) si nu in ultimul rand cele 6 tramvaie pe 2 canale.
Sa incepem cu prezentarea troleibuzelor.Au fost aduse de la Bucuresti 20 de troleibuze DAC atriculate de culoare albastra, an de fabricatie 1980 (cred ca au fost primele DACuri care s-au fabricat, a tras Bucurestiul de ele 3 ani jumatate si apoi au fost trimise in provinicie. Era un sistem ce s a practicat multa vreme. Este pacat ca nu se mai practica acum.
Sa revenim la troleibuze. Numaratoarea lor a inceput de la 228 pana la 247.Niciodata nu am inteles de ce s-au dat numerele de parc incepand cu 228. Sa le vedem!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
193.13 kb |
Vizualizat: |
de 27423 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
185.25 kb |
Vizualizat: |
de 27423 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 06 Ian 2008 19:35:21 Titlul subiectului: |
86643 |
|
Trebuie specificat faptul ca anumite troleibuze au primit o vopsea noua, de acolo si diferenta de nuante intre anumite troleibuze.Cele cu albastru inchis sunt troleibuze ce au primit un "new look" inainte de a pleca in provincie.In paranteza se pot distinge si numerele de parc ce le aveau aceste DACuri pe cand apartineau RATBului.Aceste detalii le cunosc numai prin intermediu lui Silviu Sintea.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
186.5 kb |
Vizualizat: |
de 27421 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
248.54 kb |
Vizualizat: |
de 27421 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 06 Ian 2008 19:45:17 Titlul subiectului: |
86644 |
|
Trebuie specificat faptul ca initial toate cele 20 de troleibuze aveau numere de parc notate cu alb doar in fata si in spate, ulterior ele primind si pe laterala numere de parc, chiar dupa prima usa.Majoritatea numerelor de parc din laterala au fost negre cu acelasi sablon tocmai pentru ca pe lateral sablonul se "petrecea" cu dunga alba(vezi poza 230).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
190.8 kb |
Vizualizat: |
de 27412 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
193.73 kb |
Vizualizat: |
de 27412 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
35.67 kb |
Vizualizat: |
de 27412 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
194.1 kb |
Vizualizat: |
de 27412 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către radu la Dum 06 Ian 2008 20:08:58, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 06 Ian 2008 20:02:31 Titlul subiectului: |
86645 |
|
Urmeaza 234, care mie mi a placut sau mai bine zis mi ar fi placut, dar datorita faptului ca eram prea mic pentru a retine numerele nu l am mai prins in circulatie atunci cand incepeam sa le remarc caracteristicile fiecaruia.Tot cu ajutorul lui Silviu, am aflat ca 235 ar fi fost ungator, desi nu-mi aduc aminte nici acest detaliu.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
190.53 kb |
Vizualizat: |
de 27416 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
192.04 kb |
Vizualizat: |
de 27416 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
193.22 kb |
Vizualizat: |
de 27416 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 06 Ian 2008 21:09:09 Titlul subiectului: |
86652 |
|
Urmeaza 237 primul troleibuz care a fost casat, conform lui Silviu.Imi aduc aminte ca exista un troleibuz care avea mereu probleme tehnice la partea electrica.Sursa unor poze este www.hermannstadt.lx.ro
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
184.31 kb |
Vizualizat: |
de 27401 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.87 kb |
Vizualizat: |
de 27401 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 06 Ian 2008 21:12:11 Titlul subiectului: |
86653 |
|
Urmeaza 238, unul din cele 2 troleibuze care au trait pana la inceputul anilor 90.Tot din spusele lui Silviu acest troleibuz ar fi avut scurt timp numarul 308, dar 308ul pe care-l stim era de culoare mult mai inchisa.Sa fi fost foarte scurt timp, pana ce a venit 308ul de la Bucuresti?Cine stie...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
192.84 kb |
Vizualizat: |
de 27400 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
193.76 kb |
Vizualizat: |
de 27400 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
190.95 kb |
Vizualizat: |
de 27400 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 06 Ian 2008 21:15:22 Titlul subiectului: |
86654 |
|
Continuam cu 241, care a fost conform articolului din Tribuna de la acea vreme, primul troleibuz care a iesit pe traseu oficial.Langa el se afla probabil 239(dar nu am putut distinge)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
191.96 kb |
Vizualizat: |
de 27399 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
35.73 kb |
Vizualizat: |
de 27399 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 06 Ian 2008 21:23:06 Titlul subiectului: |
86656 |
|
Continuam cu 242 care a fost primul troleibuz condus de o femeie sofer. Este doamna Filomita pe care o stim cu totii in Sibiu.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
191.56 kb |
Vizualizat: |
de 27432 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
24.35 kb |
Vizualizat: |
de 27432 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 06 Ian 2008 21:26:00 Titlul subiectului: |
86658 |
|
243 ultimul troleibuz din aceasta generatie.Atat el cat si 238 au circulat in ultimii ani pe T2. 238 a mers mult timp si pe T5
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
191.19 kb |
Vizualizat: |
de 27430 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
192.6 kb |
Vizualizat: |
de 27430 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
191.49 kb |
Vizualizat: |
de 27430 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
190.55 kb |
Vizualizat: |
de 27430 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 06 Ian 2008 21:32:51 Titlul subiectului: |
86661 |
|
Nu in ultimul rand 247 pe care a fost domnul Paulica, un sofer care mai este si astazi.Acest 247 apare si in filmul romanesc "Fapt divers" ce il am pe DVD dar trebuie sa vad cum pun filmuletul in videoteca
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
191.21 kb |
Vizualizat: |
de 27427 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.38 kb |
Vizualizat: |
de 27427 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 06 Ian 2008 21:51:58 Titlul subiectului: |
86662 |
|
Dupa doar 2 ani, mai exact in anul 1985 incepe achizitionarea de troleibuze noi.In plina dezvoltare de retele, parcul de troleibuze trebuia inlocuit incet incet.In 1984 se lucreaza la extinderea retelei spre Piata Cibin-Autogara2.O scurta perioada se introduc traseele T1barat si T2barat sau T1rosu si T2rosu care se duceau pana in autogara2 si la intoarcere intrau pe la ospatarie si nu prin gara.
Astfel au fost aduse primele 6 troleibuze (250-255) dintr o serie de troleibuze ce s-a adus timp de aprox.2 ani.
Incepem cu troleibuzul 250 care a fost un troleibuz relativ bun deoarece a avut o durata de viata relativ lunga, el fiind si rebotezat (286).Toate au venit cu tragatoare si cu model nou(pe atunci) de randunici la capetele de captare.Atat aerotermele,cat si ciocanelele de spart geamurile in caz de incendiu si tragatoarele din exterior au fost demontate destul de repede.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.7 kb |
Vizualizat: |
de 27423 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
191.86 kb |
Vizualizat: |
de 27423 ori |
|
Ultima modificare efectuată radu la Dum 06 Ian 2008 23:31:15, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 06 Ian 2008 21:56:46 Titlul subiectului: |
86663 |
|
251 a fost singurul troleibuz care a avut usile dupa modelul celor vechi (cu geamurile mai scurte).Acesta a fost un troleibuz care nu a mai primit RK, dar a circulat multa vreme.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
185.93 kb |
Vizualizat: |
de 27422 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către radu la Dum 06 Ian 2008 23:33:38, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 06 Ian 2008 22:10:34 Titlul subiectului: |
86664 |
|
Pe 252 a fost sofer chiar un cunoscut, Robert Borger, un sas plecat din Sibiu, care ne-a cunoscut prin intermediul primului forum si care ne a impartasit o gramada de lucruri despre 252 si despre troleibuze in general.In poza facuta de Silviu il putem distinge pe 252, insa intr-o stare mai rea,dupa plecarea amicului nostru.Mentionez ca acesta insa nu i a fost sfarsitul, troleibuzului facandu-i-se un RC unde a primit o fata noua-alba si o inscriptie in format electronic.Oricum troleibuzul a murit in culoarea originala.
Fac trimitere la link pentru cei ce doresc sa reciteasca dialogul dintre el si Silviu si mine: http://trolleybus.tramclub.org/index-408.htm
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.75 kb |
Vizualizat: |
de 27420 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
193.25 kb |
Vizualizat: |
de 27420 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către radu la Dum 06 Ian 2008 23:34:56, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 06 Ian 2008 22:24:00 Titlul subiectului: |
86665 |
|
urmeaza 253, un troleibuz care a avut tot o viata tumultoasa.A fost primul caruia i s a spart masca de plastic din fata si i se inlocuise cu o tabla, ceea ce pt mine ii dadea un alt look.Acest troleibuz a avut de asemanator cu 250 o viata mai lunga fiind revopsit de mai multe ori si rebotezat.
Oricum ca 253 a fost singurul troleibuz care dupa RK a primit un brau de culoare rosu-portocaliu ulterior fiind rebotezat(285) si fiind revopsit cu albastru in partea de jos.Acesta primeste si tragatoare dar si captatori de model vechi si motorul unui troleibuz vechi(243?).In poza se poate distinge doar fata lui 253 dupa RK intre 303 in dreapta lui si 301 in stanga lui.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
193.71 kb |
Vizualizat: |
de 27415 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
179.75 kb |
Vizualizat: |
de 27415 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
15.74 kb |
Vizualizat: |
de 27366 ori |
|
Ultima modificare efectuată radu la Lun 07 Ian 2008 00:11:54, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 06 Ian 2008 22:31:58 Titlul subiectului: |
86667 |
|
contiunam cu o alta raritate pentru Sibiu, anume 254.Acesta a avut de asemenea o viata lunga, dar a fost singurul troleibuz care detinea si o dunga albastra sub geamuri.Imi aduc aminte ca acesta a avut tot o viata ciclica si in final a fost casat.Multa vreme a fost pe T1 dar in ultimii ani pe T4 si T5.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
14.09 kb |
Vizualizat: |
de 27414 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
196.06 kb |
Vizualizat: |
de 27414 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către radu la Dum 06 Ian 2008 23:38:07, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
pmp
Data înscrierii: 07/Iul/2006 Ultima vizita: 31/Aug/2021 Mesaje: 256 Locație: Ilfov
|
Trimis: Dum 06 Ian 2008 22:34:20 Titlul subiectului: |
86668 |
|
Am doua observatii/reamarci de facut, una oarecum pe langa subiect:
1. Locul de afisare a liniei nu ar fi trebuit sa fie la ultimul geam (la 228 de exemplu)?
2. Legat de 7271, numarul a fost folosit in anii '90 pentru renumerotarea troleibuzului 7136 de la depoul Berceni (cred ca am mai scris asta undeva).
Posibil sa fi fost mai multe variante, nu zic nu. Insa in doua dintre pozele puse de tine se vede ca "dulapiorul" apare la ultimul geam, langa usa a 4-a (pozele cu 254 si 255, din spate).
_________________ http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 06 Ian 2008 22:47:12 Titlul subiectului: |
86670 |
|
Eu stiu ca acel dulapior luminat era atasat la geamul de langa usa 3, in spate la geamul din spate(luneta) fiind un cornier care permitea doar specificarea traseului nu si ruta(vezi poza troleibuzului 247).Reamintesc ca numerele de parc RATB sunt cele dinainte de august 1983, deci a nu se confunda cu alte troleibuze. Din cate stiu la Bucuresti s a facut o renumerotare prin 84(?)
Se poate sa fie un detaliu pe care l-am scapat! 250-255 si 258 nu a avut fereastra aceea de traseu langa usa 3 ci acel dulapior.Rectific!
Sa continuam cu 255, un troleibuz care de asemenea a avut o viata lunga, fiind printre ultimele troleibuze din generatia acestora care a fost casat.In ultimii ani acesta a circulat pe T3. Seria 250-255 si 258-260 au avut plasa de sus de la rezistente dupa modelul vechi dupa cum se poate distinge si in machete.Sa l vedem
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
428.4 kb |
Vizualizat: |
de 27408 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.36 kb |
Vizualizat: |
de 27408 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
193.47 kb |
Vizualizat: |
de 27408 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către radu la Dum 06 Ian 2008 23:40:29, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 06 Ian 2008 22:52:27 Titlul subiectului: |
86671 |
|
Apoi in numerotare intervine o pauza:anume 256 si 257 nu au existat.In schimb multa vreme troleibuzul 258 a stat in depou neatins cu numarul de parc 268.Ulterior acesta a fost botezat 258 inainte de a fi scos la strada.De la aceasta modificare, 258 a suferit si o "cadere" a 5ului intre 2 si 8. A fost un troleibuz bunicel si stiu ca a circulat ceva vreme pe T5 fiind condus de un sofer mai tuciuriu.Nu a suferit nici un RK el fiind casat in forma initiala.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
438.24 kb |
Vizualizat: |
de 27405 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
193.91 kb |
Vizualizat: |
de 27405 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către radu la Dum 06 Ian 2008 23:42:11, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 06 Ian 2008 23:04:59 Titlul subiectului: |
86672 |
|
259 si 260 au fost niste troleibuze care de la bun inceput au fost sacrificate.Nu am inteles niciodata de ce ele s-au nascut moarte.Defapt o explicatie ar fi: lipsa acuta de piese de schimb si vanarea primului care cedeaza.Un fel de legea junglei.Imi aduc aminte foarte vag de ele la strada, ele fiind urgent demontate pentru piese de schimb, avand probabil si defecte din fabricatie.Le putem vedea din pozele lui Silviu, dar casate.Poza este facuta in 1987 la aproximativ 2(DOI!!!) ani vechime.In stanga de tot este 259 si in centru 260.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
193.71 kb |
Vizualizat: |
de 27397 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
193.56 kb |
Vizualizat: |
de 27397 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.6 kb |
Vizualizat: |
de 27397 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
29.85 kb |
Vizualizat: |
de 27397 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 06 Ian 2008 23:08:37 Titlul subiectului: |
86673 |
|
Urmeaza o scurta pauza in achizitionare, dar si o pauza in renumerotare. Urmatoarea serie de troleibuze incepe in 1986 cu numarul 270. Aceasta serie primeste scaune tapitate si o noua carcasa de aluminiu pentru rezistentele de pe salon.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
191.43 kb |
Vizualizat: |
de 27394 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 06 Ian 2008 23:16:47 Titlul subiectului: |
86676 |
|
Urmeaza 271, un troleibuz care desi a "murit" ca si 270 in "hainele" originale, a fost un troleibuz bun.A fost condus de doamna Filomita!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
190.16 kb |
Vizualizat: |
de 27391 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
40.17 kb |
Vizualizat: |
de 27391 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 06 Ian 2008 23:53:58 Titlul subiectului: |
86681 |
|
Continuam cu 272.A fost singurul care a avut atat tragatoare cat si funie pentru captatori. A avut o viata lunga si dupa ce a fost preluat de dl. Dragoi, unul din soferii vechi ce au venit detasati din Bucuresti, a mers multa vreme pe T3.Acest troleibuz a prins 2 RKuri si a fost si rebotezat in 302.Dl. Dragoi sau "Mariana" dupa cum era poreclit(datorita faptului ca claxona dupa toate femeile si le striga Mariana), mergea atat de incet ca i se punea praful pe contactori(se facea in garaj misto pe chestia asta).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
191.29 kb |
Vizualizat: |
de 27371 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
173.29 kb |
Vizualizat: |
de 27371 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
147.3 kb |
Vizualizat: |
de 27367 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către radu la Lun 07 Ian 2008 00:08:01, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 00:02:10 Titlul subiectului: |
86682 |
|
Continuam cu 273, un troleibuz care a avut o viata relativ scurta, 274 care dupa ce a intrat in RK si a fost vopsit, nu i s a mai atribuit numar, acesta fiind taiat. Putem vedea in poza si faptul ca lui 274 i s a adaugat o tabla de la un troleibuz albastru (in partea stanga). Era oarecum in pregatire de RK.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
191.61 kb |
Vizualizat: |
de 27430 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
190.88 kb |
Vizualizat: |
de 27430 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.61 kb |
Vizualizat: |
de 27424 ori |
|
Ultima modificare efectuată radu la Lun 07 Ian 2008 00:15:36, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 00:05:40 Titlul subiectului: |
86683 |
|
275 nu a prins un RK el, desi fiind un troleibuz bun, a luat foc.Imi aduc aminte ca era carbonizat in toata partea din fata.
276 a fost de asemenea un troleibuz foarte bun. Soferul Bogdanila mergea cu viteza foarte mare. A fost un troleibuz bun dar nici acesta nu a prins RK .A fost casat in culorile originale.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
191.52 kb |
Vizualizat: |
de 27425 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
191.89 kb |
Vizualizat: |
de 27425 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 00:18:58 Titlul subiectului: |
86684 |
|
277, un troleibuz care a primit un RK si un botez, pentru ca din 7 in format electronic se putea face foarte usor 8, adica 288 dupa cel din urma a fost casat.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
190.58 kb |
Vizualizat: |
de 27419 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
172.72 kb |
Vizualizat: |
de 27419 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|