Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Prezentare a vechilor troleibuze din Sibiu
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul SIBIU
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 07 Ian 2008 01:21:00    Titlul subiectului: 86685

278- un troleibuz oarecum urat, nu s a remarcat decat prin culoarea alb-murdar sau usor spre gri. Nu a trait mult petrecandu-si mare parte din viata pe T5.


278.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  191.34 kb
 Vizualizat:  de 8889 ori

278.jpg



han.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.38 kb
 Vizualizat:  de 8888 ori

han.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 07 Ian 2008 01:35:02    Titlul subiectului: 86686

279 a avut un parcurs interesant. A fost de asemenea pregatit pentru RK, a primit asemanator cu 274 tabla de la un troleibuz albastru, dar dupa RK a fost folosit ca piese de schimb, deoarce de la Bucuresti s-a primit un troleibuz refacut complet la URAC de culoare alba, care a preluat numarul 279 si s-a apucat si de fumat (o sintagma simpatica de-a lui Silviu)... mai exact Assos. Asta se intampla prin 1991. Sa-l vedem in toate ipostazele


279_1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  191.92 kb
 Vizualizat:  de 8887 ori

279_1.jpg



detaliu 279, 255.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.36 kb
 Vizualizat:  de 8887 ori

detaliu 279, 255.JPG



279assos..jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  199.92 kb
 Vizualizat:  de 8887 ori

279assos..jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 07 Ian 2008 01:38:30    Titlul subiectului: 86687

280, un troleibuz anost care s-a curatat repede, nefiind reparat capital


280.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  192.71 kb
 Vizualizat:  de 8885 ori

280.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 07 Ian 2008 01:44:37    Titlul subiectului: 86688

281 a primit insa RK. Un troleibuz care iesea destul de des la strada facand mult trasee precum T1, T2, T4


281.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  191.44 kb
 Vizualizat:  de 8883 ori

281.jpg



281_rk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  172.78 kb
 Vizualizat:  de 8883 ori

281_rk.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 07 Ian 2008 01:52:44    Titlul subiectului: 86690

282 a primit de asemenea RK.Il vedem insa in poza la Hanul Dumbrava


282.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  192.56 kb
 Vizualizat:  de 8882 ori

282.jpg



282_rk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  177.77 kb
 Vizualizat:  de 8882 ori

282_rk.jpg



282.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.09 kb
 Vizualizat:  de 8882 ori

282.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 07 Ian 2008 01:58:02    Titlul subiectului: 86691

283, un troleibuz extraordinar, multa vreme a facut T4.Erau vremuri cand parca exact in actuala statie de taxiuri de la Ciresica.A prins si RK dar dupa aceasta s-a curatat.A fost unul din putinele care si-a pastrat tragatoarele muuuulta vreme.


283.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  192.89 kb
 Vizualizat:  de 8880 ori

283.jpg



283_rk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  174.23 kb
 Vizualizat:  de 8880 ori

283_rk.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 07 Ian 2008 02:01:09    Titlul subiectului: 86692

284 un troleibuz cu RK.Printre putinele care a folosit si o scara in spate, pentru a avea acces sus pe salon.


284.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  192.14 kb
 Vizualizat:  de 8879 ori

284.jpg



284 -T1 Cl. Dumbravii.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.37 kb
 Vizualizat:  de 8879 ori

284 -T1 Cl. Dumbravii.JPG



284_rk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  177.39 kb
 Vizualizat:  de 8879 ori

284_rk.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 07 Ian 2008 02:11:34    Titlul subiectului: 86694

285.Primul 285 a fost casat, dar numarul de parc a fost atribuit altor troleibuze.mai exact dupa ce originalul a fost casat, a sarit in locul lui un vechi DAC probabil adus de la Bucuresti, ori unul care era in Sibiu(adus tot de la ITB) si avea un alt numar de parc (307-316).
Ulterior troleibuzul 253 pe care l-am vazut, a luat numarul 285 si ulterior a primit o noua infatisare pe care o putem vedea in poza finala.



285.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  192.81 kb
 Vizualizat:  de 8871 ori

285.jpg



285_rk2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  179.33 kb
 Vizualizat:  de 8871 ori

285_rk2.jpg



285_rk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  182.33 kb
 Vizualizat:  de 8871 ori

285_rk.jpg



285_rk3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  178.21 kb
 Vizualizat:  de 8871 ori

285_rk3.jpg



285.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.68 MB
 Vizualizat:  de 8871 ori

285.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 07 Ian 2008 02:44:12    Titlul subiectului: 86697

286 a avut si el o viata tumultoasa.A avut un sofer care mergea repede.Il cosmetizase la un moment dat cu fel de fel de briz-brizuri, stopuri si perdelute in cabina.Originalul a prins RKul dar pt scurta vreme.A fost inlocuit de mai vechiul 338 (ca varsta dar nu ca prezenta in Sibiu, acesta venind de la URAC in culoarea originala-rosie), care a primit un nou look-se apucase si el de fumat.Dupa casarea acestuia, 250 primeste numarul 286 si totodata un nou RK.Sa le vedem


286.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  196.61 kb
 Vizualizat:  de 8870 ori

286.jpg



286_rk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  209.67 kb
 Vizualizat:  de 8870 ori

286_rk.jpg



286_rk2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.65 kb
 Vizualizat:  de 8870 ori

286_rk2.jpg



286-250.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  22.24 kb
 Vizualizat:  de 8870 ori

286-250.jpg



286-338.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  162.14 kb
 Vizualizat:  de 8868 ori

286-338.jpg




Ultima modificare efectuată de către radu la Lun 07 Ian 2008 02:51:45, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 07 Ian 2008 02:49:42    Titlul subiectului: 86698

Urmeaza 287, un troleibuz care inca traia prin 1991 cand Tursibul era in pragul falimentului si cand se discuta vehement desfiintarea troleibuzelor datorita crizei de piese dar si a datoriilor mari ce le avea la Electrica.Dupa RK ul facut in graba doar la partea de jos, numarul de parc ramane in varianta veche, prevestind iminenta casare.


287.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  195.36 kb
 Vizualizat:  de 8869 ori

287.jpg



287_rk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  187.86 kb
 Vizualizat:  de 8869 ori

287_rk.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 07 Ian 2008 03:01:26    Titlul subiectului: 86699

288, un troleibuz care a circulat pe traseul care nu mi dadea voie sa l vad des:T3! Imi aduc aminte ca prin 1996, in vara, soferul acestui troleibuz plecase in concediu vreo luna.Tot timpul am vazut troleibuzul din balcon, parcat in depou, chiar si momentul cand soferul venise din libere si trebuia sa iasa pe traseu.T1 era traseul care ma ducea si pe mine in oras, culmea e ca am prins acel troleibuz iesit din concediu....plin de praf.Era un praf, atat de gros de te inecai.Incepea lumea sa urle la sofer...asta a fost amintirea mea cu 288 care a primit un RK si care, dupa ce a fost casat, nu a lasat locul liber.277 a devenit 288!


288.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  196.64 kb
 Vizualizat:  de 8867 ori

288.jpg



288_rk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  174.62 kb
 Vizualizat:  de 8867 ori

288_rk.jpg



288.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.59 MB
 Vizualizat:  de 8867 ori

288.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 07 Ian 2008 03:05:35    Titlul subiectului: 86700

Si in sfarsit din lotul 270-289 ultimul dar nu cel din urma:)
289 a fost un troleibuz foarte bun ce a trait mult timp si dupa RK. In ultimii ani de viata(1997-98 ) a fost pe T2.



289.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  196.52 kb
 Vizualizat:  de 8866 ori

289.jpg



289_rk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  174.47 kb
 Vizualizat:  de 8866 ori

289_rk.jpg




Ultima modificare efectuată de către radu la Lun 07 Ian 2008 15:57:40, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 07 Ian 2008 03:13:57    Titlul subiectului: 86701

Asemanator pauzei de numere intre 261-269, apare si pauza 290-299.De ce? nu stim!

Dupa scurt timp, pe la inceputul lui 1986 apare si ultimul lot de 6 troleibuze din generatia celor prezentate.300-303 apoi la scurt timp 304 si 305. Sa le vedem:
300 un troleibuz care era frumos datorita numarului, ca si importanta, mai putin-in ultimii ani(1991-92) circula pe T4 si T5
301 a fostunul din cele mai longevive troleibuze care nu a suferit nici un RK.A murit in culoarea originala prin 1999.



300.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  195.94 kb
 Vizualizat:  de 8865 ori

300.jpg



301.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  194.67 kb
 Vizualizat:  de 8865 ori

301.jpg



301.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92 kb
 Vizualizat:  de 8865 ori

301.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 07 Ian 2008 03:21:29    Titlul subiectului: 86702

302 este de asemenea un troleibuz care nu a mai prin RKul.Avea deseori traseul T3.A fost inlocuit (prin 1992) de primul 337 care era de culoare rosie si venea tot din Bucuresti prin 1990.Apoi vechiul 272 al domnului Dragoi a sarit in locul casatului 302(2)alias 337! Sa le vedem


302.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  195.81 kb
 Vizualizat:  de 8863 ori

302.jpg



302 -T3- N. Teclu.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.8 kb
 Vizualizat:  de 8863 ori

302 -T3- N. Teclu.JPG



302casat.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.79 kb
 Vizualizat:  de 8863 ori

302casat.JPG



302_rk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  179.29 kb
 Vizualizat:  de 8863 ori

302_rk.jpg



302_337.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.13 kb
 Vizualizat:  de 8863 ori

302_337.jpg



302_rk2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  174.5 kb
 Vizualizat:  de 8863 ori

302_rk2.jpg



302-272.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.66 MB
 Vizualizat:  de 8860 ori

302-272.jpg




Ultima modificare efectuată de către radu la Lun 07 Ian 2008 03:31:34, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 07 Ian 2008 03:29:01    Titlul subiectului: 86703

303, un troleibuz bun care s a apucat de asemenea de fumat dupa RK


303.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  196.23 kb
 Vizualizat:  de 8861 ori

303.jpg



303_rk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.73 kb
 Vizualizat:  de 8861 ori

303_rk.jpg



detaliu garaj Tursib- 303, 253, 301.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  15.74 kb
 Vizualizat:  de 8861 ori

detaliu garaj Tursib- 303, 253, 301.JPG



303.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.68 MB
 Vizualizat:  de 8861 ori

303.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 07 Ian 2008 03:38:51    Titlul subiectului: 86704

Urmeaza 304 sau scoala. Pe acest troleibuz conducea "profesorul". Era un troleibuz foarte bine intretinut. A apucat si un RK, dar nu-l mai avea demult pe "profesorul" sofer si nici nu mai facea scoala. Apoi adevaratul 304 a fost casat iar cel de al doilea 279 s-a transformat din fumator in ungator si a trait pana anul trecut (2007) cand incompetenta Tursib a casat si ultimul DAC cu lada de contactori in salon.


304.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  190.55 kb
 Vizualizat:  de 8859 ori

304.jpg



304_rk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  178.09 kb
 Vizualizat:  de 8859 ori

304_rk.jpg



304_ungator.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  151.51 kb
 Vizualizat:  de 8859 ori

304_ungator.jpg



troleibuze_han_152_147.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.88 kb
 Vizualizat:  de 8859 ori

troleibuze_han_152_147.jpg



304 DEPANARE.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102 kb
 Vizualizat:  de 8859 ori

304    DEPANARE.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 07 Ian 2008 03:45:57    Titlul subiectului: 86705

Ultimul din generatia aceasta a fost 305 care a trait pana prin 1993 dupa care a fost casat, iar in locul lui a venit cel de al doilea troleibuz alb de la URAC ce purta de vreun an numarul 337. Si al doilea 305 a trait pana prin 1996 (?)


305.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  196.17 kb
 Vizualizat:  de 8858 ori

305.jpg



305_rk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  209.07 kb
 Vizualizat:  de 8858 ori

305_rk.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 07 Ian 2008 03:54:13    Titlul subiectului: 86706

Pana in prezent am prezentat troleibuzele achizitionate in perioada 1985-1986 adica generatia 250-255,258-260,270-289 si 300-305 cu toate modificarile de parc ce s-au facut de a lungul vremii.Pana in perioanda 1986 mai existau parte din primele DACuri albastre ce au venit in 1983, insa multe stationau, ori din lipsa de pisese, ori de vechi ce erau, ori ca nu aveau soferi, deoarece parcul se tot marea.Tot prin 1986 se extinde curtea depoului, se renunta la basculante ce ocupau o buna parte si se extinde capacitatea sectorului troleibuze cu inca 5 fire paralele, ajungandu se de la o capacitate de 25 troleibuze la aprox.70.
In jurul anului 1986 soseste la Sibiu primul troleibuz scurt si totodata singurul ROMAN troleibuz ce avea o culoare albastra.Provenienta lui nu o putem preciza exact, insa Silviu crede ca ar fi de la Cluj dupa sabloanele unice de numar parc 306.Nu am macheta, doar poza facuta de Silviu.Acest troleibuz ramane in activitate temporara doar pe post de DEPANARE-UNGATOR pana prin anul 1998, cand 279 este scurtat si transformat in noul ungator pe care l-am vazut!



306 - gara.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.13 kb
 Vizualizat:  de 8857 ori

306 - gara.JPG




Ultima modificare efectuată de către radu la Lun 07 Ian 2008 05:39:18, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 07 Ian 2008 03:56:05    Titlul subiectului: 86707

Urmeaza ultimul set de troleibuze "second" aduse de la Bucuresti.Dupa cum aratau nu cred ca au trecut printr-o RK.
Si incepem cu 307 care a fost un troleibuz bunicel



307.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  189.24 kb
 Vizualizat:  de 8856 ori

307.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 07 Ian 2008 03:58:34    Titlul subiectului: 86708

308 a fost botezat din 238 (dar partial) el neiesind la strada cu acest numar decat scurt timp, ulterior venind adevaratul 308, 238 revenind la numarul initial


308.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.02 kb
 Vizualizat:  de 8855 ori

308.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 07 Ian 2008 04:05:22    Titlul subiectului: 86709

Atat 309 cat si 310 erau "obosite" si veneau mai mult ca piese de schimb (dealtfel tot lotul 307-316 a avut menirea asta). Ele veneau sa suplineasca acuta lipsa de mijloace de transport, deci ne putem da seama ce insemna pe atunci troleibuzul in Sibiu, cand se iesea cu cate 35 de troleibuze pe retea.


309.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  190 kb
 Vizualizat:  de 8853 ori

309.jpg



310.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  191.67 kb
 Vizualizat:  de 8853 ori

310.jpg



312.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  190.69 kb
 Vizualizat:  de 8853 ori

312.jpg



313.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  185.2 kb
 Vizualizat:  de 8853 ori

313.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 07 Ian 2008 04:07:26    Titlul subiectului: 86710

Am omis 311 care mergea destul de des pe T4, 313 deja prezentat nu mi aduc aminte sa fi iesit vreodata la strada, deci era un donator de piese. Se poate vedea langa 252. 312 avea o culoare frumoasa, un rosu spre portocaliu si parte din burduf cu elemente albe si totodata avea niste fiare foarte inalte ce tineau cablurile de alimentare de peste burduf.


311.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  189.5 kb
 Vizualizat:  de 8852 ori

311.jpg



ITS-poarta1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.75 kb
 Vizualizat:  de 8852 ori

ITS-poarta1.jpg




Ultima modificare efectuată de către radu la Lun 07 Ian 2008 05:42:31, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 07 Ian 2008 04:13:26    Titlul subiectului: 86711

314, 315 si 316 sunt ultimele din lot care au culoarea de baza rosie. 314 cred ca a fost cel mai longeviv din acest lot, 316 primind si barile de protectie in culoare albastra. Sa le vedem

Cu acestea se gata si al doilea lot (307-316) de seconduri venit de la Bucuresti, dupa cele 20 (228-247) din 1983 la infiintarea troleibuzului in Sibiu. Acestea din urma sosesc in cursul anului 1986 dar nu au viata lunga, dupa cum spuneam ele fiind mai mult pe post de donatoare. Stiu ca era criza de de toate: pneurile se foloseau pana bubuiau, uneori chiar cu troleibuzul arhiplin, perne de aer, contactori samd. Ultimul cred ca a fost 314 casat prin 1991, aceeasi soarta avand-o si noile troleibuze 259 si 260 care din lipsa de piese pt restul au fost terminate la nici 2 ani vechime. Nici primele DACuri albastre nu au avut o viata lunga, pe la inceputul anilor '90 nemaifunctionand decat 238 si 243 (casate prin 1992). Si urmeaza o pauza de aproximativ un an.

Va urma. Pot sa spun ca la aceasta lucrare o contributie mai mare a avut-o Deda care m-a suportat la toate modificarile. Lucram de la 7 seara si este 3.20 noaptea. Ii multmesc si pe aceasta cale



314.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  191.33 kb
 Vizualizat:  de 8838 ori

314.jpg



315.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  191.9 kb
 Vizualizat:  de 8838 ori

315.jpg



316.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  192.24 kb
 Vizualizat:  de 8838 ori

316.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 07 Ian 2008 23:36:55    Titlul subiectului: 86738

Anul 1989 este un an de bun augur.Incepe achizitionarea altor 12 troleibuze DAC 117E.Acestea sunt singurele cu tavan jos, probabil ca in ultimii ani dinainte de revolutie, s a economisit nu doar la alimente ci si la tabla. Imi aduc aminte ca bara de sustinere din tavan era foarte aproape de tavan. Intrara mana numai bine, dar imi aduc aminte ca multi domni purtau caciuli inalte de lana de culoare neagra, ca asa era moda, si nu de putine ori, tavanul mai jos creea probleme.Au fost niste troleibuze care au venit in 3 etape:320-325,326-329,330,331(330 trebuia sa fie defapt 326 pentru ca a venit odata cu primele troleibuze, dar a stat in garaj fara a i se atribui numar.Abia dupa sosirea celorlalte a primit numarul 330, care, se pare, i a fost cu noroc.Toate troleibuzele din generatia aceasta au suferit cel putin un RK daca nu chiar 2.
Sa le vedem
320 a fost troleibuzul care a pastrat multa vreme tragatoarele.A fost condus de catre doamna Filomita si a circulat ani buni pe T5, cu o foarte rara schimbare de traseu.Dovada cea mai buna ca avea mare grija de el este chiar placuta de traseu, care a fost rapid modificata T5 avea capat de linie HAN iar in 1991 cand s a dat in circulatie reteaua prin parcul Subarini, capatul de linie se modificase cu V Aurie(vezi foto cu doiamna Filomita si sotul acesteia in fata troleibuzului)



320.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  181.05 kb
 Vizualizat:  de 8788 ori

320.jpg



320_rk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  174.1 kb
 Vizualizat:  de 8788 ori

320_rk.jpg



320 -T4 Cimitir.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.48 kb
 Vizualizat:  de 8788 ori

320 -T4 Cimitir.JPG



320-T5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.83 kb
 Vizualizat:  de 8788 ori

320-T5.jpg



320.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.55 MB
 Vizualizat:  de 8788 ori

320.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 08 Ian 2008 00:07:28    Titlul subiectului: 86742

Continuam cu 321, un troleibuz ce a mers mult pe T1 dar o buna perioada pe T4barat.A primit 2 RKuri si a fost printre ultimele casate prin anul 2002.Daca memoria nu mi joaca feste a mai condus si dl. Dragoi acest troleibuz in ultima perioada.
Sa l vedem cum a fost si ce evolutie a avut.In poze se poate distinge 321 la Balanta dupa ultimul RK, cand primise stopuri spate model vechi, desi toata generatia asta a avut model nou de stopuri 2 dreptunguri paralele(le cunoasteti desi exprimare mea nu este cea mai buna la ora asta)



321.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  179.87 kb
 Vizualizat:  de 8810 ori

321.jpg



321_rk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  172.92 kb
 Vizualizat:  de 8810 ori

321_rk.jpg



321_rk2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.05 kb
 Vizualizat:  de 8810 ori

321_rk2.jpg



356, 321.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.66 kb
 Vizualizat:  de 8810 ori

356, 321.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul SIBIU Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community