Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 00:21:00 Titlul subiectului: |
86685 |
|
278- un troleibuz oarecum urat, nu s a remarcat decat prin culoarea alb-murdar sau usor spre gri. Nu a trait mult petrecandu-si mare parte din viata pe T5.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
191.34 kb |
Vizualizat: |
de 17268 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
33.38 kb |
Vizualizat: |
de 17267 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 00:35:02 Titlul subiectului: |
86686 |
|
279 a avut un parcurs interesant. A fost de asemenea pregatit pentru RK, a primit asemanator cu 274 tabla de la un troleibuz albastru, dar dupa RK a fost folosit ca piese de schimb, deoarce de la Bucuresti s-a primit un troleibuz refacut complet la URAC de culoare alba, care a preluat numarul 279 si s-a apucat si de fumat (o sintagma simpatica de-a lui Silviu)... mai exact Assos. Asta se intampla prin 1991. Sa-l vedem in toate ipostazele
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
191.92 kb |
Vizualizat: |
de 17266 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.36 kb |
Vizualizat: |
de 17266 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
199.92 kb |
Vizualizat: |
de 17266 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 00:38:30 Titlul subiectului: |
86687 |
|
280, un troleibuz anost care s-a curatat repede, nefiind reparat capital
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
192.71 kb |
Vizualizat: |
de 17264 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 00:44:37 Titlul subiectului: |
86688 |
|
281 a primit insa RK. Un troleibuz care iesea destul de des la strada facand mult trasee precum T1, T2, T4
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
191.44 kb |
Vizualizat: |
de 17262 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
172.78 kb |
Vizualizat: |
de 17262 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 00:52:44 Titlul subiectului: |
86690 |
|
282 a primit de asemenea RK.Il vedem insa in poza la Hanul Dumbrava
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
192.56 kb |
Vizualizat: |
de 17261 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
177.77 kb |
Vizualizat: |
de 17261 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.09 kb |
Vizualizat: |
de 17261 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 00:58:02 Titlul subiectului: |
86691 |
|
283, un troleibuz extraordinar, multa vreme a facut T4.Erau vremuri cand parca exact in actuala statie de taxiuri de la Ciresica.A prins si RK dar dupa aceasta s-a curatat.A fost unul din putinele care si-a pastrat tragatoarele muuuulta vreme.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
192.89 kb |
Vizualizat: |
de 17259 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
174.23 kb |
Vizualizat: |
de 17259 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 01:01:09 Titlul subiectului: |
86692 |
|
284 un troleibuz cu RK.Printre putinele care a folosit si o scara in spate, pentru a avea acces sus pe salon.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
192.14 kb |
Vizualizat: |
de 17258 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
36.37 kb |
Vizualizat: |
de 17258 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
177.39 kb |
Vizualizat: |
de 17258 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 01:11:34 Titlul subiectului: |
86694 |
|
285.Primul 285 a fost casat, dar numarul de parc a fost atribuit altor troleibuze.mai exact dupa ce originalul a fost casat, a sarit in locul lui un vechi DAC probabil adus de la Bucuresti, ori unul care era in Sibiu(adus tot de la ITB) si avea un alt numar de parc (307-316).
Ulterior troleibuzul 253 pe care l-am vazut, a luat numarul 285 si ulterior a primit o noua infatisare pe care o putem vedea in poza finala.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
192.81 kb |
Vizualizat: |
de 17215 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
179.33 kb |
Vizualizat: |
de 17215 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
182.33 kb |
Vizualizat: |
de 17215 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
178.21 kb |
Vizualizat: |
de 17215 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.68 MB |
Vizualizat: |
de 17215 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 01:44:12 Titlul subiectului: |
86697 |
|
286 a avut si el o viata tumultoasa.A avut un sofer care mergea repede.Il cosmetizase la un moment dat cu fel de fel de briz-brizuri, stopuri si perdelute in cabina.Originalul a prins RKul dar pt scurta vreme.A fost inlocuit de mai vechiul 338 (ca varsta dar nu ca prezenta in Sibiu, acesta venind de la URAC in culoarea originala-rosie), care a primit un nou look-se apucase si el de fumat.Dupa casarea acestuia, 250 primeste numarul 286 si totodata un nou RK.Sa le vedem
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
196.61 kb |
Vizualizat: |
de 17214 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
209.67 kb |
Vizualizat: |
de 17214 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
180.65 kb |
Vizualizat: |
de 17214 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
22.24 kb |
Vizualizat: |
de 17214 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
162.14 kb |
Vizualizat: |
de 17212 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către radu la Lun 07 Ian 2008 01:51:45, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 01:49:42 Titlul subiectului: |
86698 |
|
Urmeaza 287, un troleibuz care inca traia prin 1991 cand Tursibul era in pragul falimentului si cand se discuta vehement desfiintarea troleibuzelor datorita crizei de piese dar si a datoriilor mari ce le avea la Electrica.Dupa RK ul facut in graba doar la partea de jos, numarul de parc ramane in varianta veche, prevestind iminenta casare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
195.36 kb |
Vizualizat: |
de 17213 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
187.86 kb |
Vizualizat: |
de 17213 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 02:01:26 Titlul subiectului: |
86699 |
|
288, un troleibuz care a circulat pe traseul care nu mi dadea voie sa l vad des:T3! Imi aduc aminte ca prin 1996, in vara, soferul acestui troleibuz plecase in concediu vreo luna.Tot timpul am vazut troleibuzul din balcon, parcat in depou, chiar si momentul cand soferul venise din libere si trebuia sa iasa pe traseu.T1 era traseul care ma ducea si pe mine in oras, culmea e ca am prins acel troleibuz iesit din concediu....plin de praf.Era un praf, atat de gros de te inecai.Incepea lumea sa urle la sofer...asta a fost amintirea mea cu 288 care a primit un RK si care, dupa ce a fost casat, nu a lasat locul liber.277 a devenit 288!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
196.64 kb |
Vizualizat: |
de 17211 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
174.62 kb |
Vizualizat: |
de 17211 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.59 MB |
Vizualizat: |
de 17211 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 02:05:35 Titlul subiectului: |
86700 |
|
Si in sfarsit din lotul 270-289 ultimul dar nu cel din urma:)
289 a fost un troleibuz foarte bun ce a trait mult timp si dupa RK. In ultimii ani de viata(1997-98 ) a fost pe T2.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
196.52 kb |
Vizualizat: |
de 17210 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
174.47 kb |
Vizualizat: |
de 17210 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către radu la Lun 07 Ian 2008 14:57:40, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 02:13:57 Titlul subiectului: |
86701 |
|
Asemanator pauzei de numere intre 261-269, apare si pauza 290-299.De ce? nu stim!
Dupa scurt timp, pe la inceputul lui 1986 apare si ultimul lot de 6 troleibuze din generatia celor prezentate.300-303 apoi la scurt timp 304 si 305. Sa le vedem:
300 un troleibuz care era frumos datorita numarului, ca si importanta, mai putin-in ultimii ani(1991-92) circula pe T4 si T5
301 a fostunul din cele mai longevive troleibuze care nu a suferit nici un RK.A murit in culoarea originala prin 1999.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
195.94 kb |
Vizualizat: |
de 17209 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
194.67 kb |
Vizualizat: |
de 17209 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92 kb |
Vizualizat: |
de 17209 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 02:21:29 Titlul subiectului: |
86702 |
|
302 este de asemenea un troleibuz care nu a mai prin RKul.Avea deseori traseul T3.A fost inlocuit (prin 1992) de primul 337 care era de culoare rosie si venea tot din Bucuresti prin 1990.Apoi vechiul 272 al domnului Dragoi a sarit in locul casatului 302(2)alias 337! Sa le vedem
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
195.81 kb |
Vizualizat: |
de 17207 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.8 kb |
Vizualizat: |
de 17207 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.79 kb |
Vizualizat: |
de 17207 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
179.29 kb |
Vizualizat: |
de 17207 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.13 kb |
Vizualizat: |
de 17207 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
174.5 kb |
Vizualizat: |
de 17207 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.66 MB |
Vizualizat: |
de 17204 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către radu la Lun 07 Ian 2008 02:31:34, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 02:29:01 Titlul subiectului: |
86703 |
|
303, un troleibuz bun care s a apucat de asemenea de fumat dupa RK
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
196.23 kb |
Vizualizat: |
de 17205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
200.73 kb |
Vizualizat: |
de 17205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
15.74 kb |
Vizualizat: |
de 17205 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.68 MB |
Vizualizat: |
de 17205 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 02:38:51 Titlul subiectului: |
86704 |
|
Urmeaza 304 sau scoala. Pe acest troleibuz conducea "profesorul". Era un troleibuz foarte bine intretinut. A apucat si un RK, dar nu-l mai avea demult pe "profesorul" sofer si nici nu mai facea scoala. Apoi adevaratul 304 a fost casat iar cel de al doilea 279 s-a transformat din fumator in ungator si a trait pana anul trecut (2007) cand incompetenta Tursib a casat si ultimul DAC cu lada de contactori in salon.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
190.55 kb |
Vizualizat: |
de 17203 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
178.09 kb |
Vizualizat: |
de 17203 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
151.51 kb |
Vizualizat: |
de 17203 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.88 kb |
Vizualizat: |
de 17203 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102 kb |
Vizualizat: |
de 17203 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 02:45:57 Titlul subiectului: |
86705 |
|
Ultimul din generatia aceasta a fost 305 care a trait pana prin 1993 dupa care a fost casat, iar in locul lui a venit cel de al doilea troleibuz alb de la URAC ce purta de vreun an numarul 337. Si al doilea 305 a trait pana prin 1996 (?)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
196.17 kb |
Vizualizat: |
de 17202 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
209.07 kb |
Vizualizat: |
de 17202 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 02:54:13 Titlul subiectului: |
86706 |
|
Pana in prezent am prezentat troleibuzele achizitionate in perioada 1985-1986 adica generatia 250-255,258-260,270-289 si 300-305 cu toate modificarile de parc ce s-au facut de a lungul vremii.Pana in perioanda 1986 mai existau parte din primele DACuri albastre ce au venit in 1983, insa multe stationau, ori din lipsa de pisese, ori de vechi ce erau, ori ca nu aveau soferi, deoarece parcul se tot marea.Tot prin 1986 se extinde curtea depoului, se renunta la basculante ce ocupau o buna parte si se extinde capacitatea sectorului troleibuze cu inca 5 fire paralele, ajungandu se de la o capacitate de 25 troleibuze la aprox.70.
In jurul anului 1986 soseste la Sibiu primul troleibuz scurt si totodata singurul ROMAN troleibuz ce avea o culoare albastra.Provenienta lui nu o putem preciza exact, insa Silviu crede ca ar fi de la Cluj dupa sabloanele unice de numar parc 306.Nu am macheta, doar poza facuta de Silviu.Acest troleibuz ramane in activitate temporara doar pe post de DEPANARE-UNGATOR pana prin anul 1998, cand 279 este scurtat si transformat in noul ungator pe care l-am vazut!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.13 kb |
Vizualizat: |
de 17201 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către radu la Lun 07 Ian 2008 04:39:18, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 02:56:05 Titlul subiectului: |
86707 |
|
Urmeaza ultimul set de troleibuze "second" aduse de la Bucuresti.Dupa cum aratau nu cred ca au trecut printr-o RK.
Si incepem cu 307 care a fost un troleibuz bunicel
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
189.24 kb |
Vizualizat: |
de 17200 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 02:58:34 Titlul subiectului: |
86708 |
|
308 a fost botezat din 238 (dar partial) el neiesind la strada cu acest numar decat scurt timp, ulterior venind adevaratul 308, 238 revenind la numarul initial
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
186.02 kb |
Vizualizat: |
de 17199 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 03:05:22 Titlul subiectului: |
86709 |
|
Atat 309 cat si 310 erau "obosite" si veneau mai mult ca piese de schimb (dealtfel tot lotul 307-316 a avut menirea asta). Ele veneau sa suplineasca acuta lipsa de mijloace de transport, deci ne putem da seama ce insemna pe atunci troleibuzul in Sibiu, cand se iesea cu cate 35 de troleibuze pe retea.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
190 kb |
Vizualizat: |
de 17197 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
191.67 kb |
Vizualizat: |
de 17197 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
190.69 kb |
Vizualizat: |
de 17197 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
185.2 kb |
Vizualizat: |
de 17197 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 03:07:26 Titlul subiectului: |
86710 |
|
Am omis 311 care mergea destul de des pe T4, 313 deja prezentat nu mi aduc aminte sa fi iesit vreodata la strada, deci era un donator de piese. Se poate vedea langa 252. 312 avea o culoare frumoasa, un rosu spre portocaliu si parte din burduf cu elemente albe si totodata avea niste fiare foarte inalte ce tineau cablurile de alimentare de peste burduf.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
189.5 kb |
Vizualizat: |
de 17196 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.75 kb |
Vizualizat: |
de 17196 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către radu la Lun 07 Ian 2008 04:42:31, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 03:13:26 Titlul subiectului: |
86711 |
|
314, 315 si 316 sunt ultimele din lot care au culoarea de baza rosie. 314 cred ca a fost cel mai longeviv din acest lot, 316 primind si barile de protectie in culoare albastra. Sa le vedem
Cu acestea se gata si al doilea lot (307-316) de seconduri venit de la Bucuresti, dupa cele 20 (228-247) din 1983 la infiintarea troleibuzului in Sibiu. Acestea din urma sosesc in cursul anului 1986 dar nu au viata lunga, dupa cum spuneam ele fiind mai mult pe post de donatoare. Stiu ca era criza de de toate: pneurile se foloseau pana bubuiau, uneori chiar cu troleibuzul arhiplin, perne de aer, contactori samd. Ultimul cred ca a fost 314 casat prin 1991, aceeasi soarta avand-o si noile troleibuze 259 si 260 care din lipsa de piese pt restul au fost terminate la nici 2 ani vechime. Nici primele DACuri albastre nu au avut o viata lunga, pe la inceputul anilor '90 nemaifunctionand decat 238 si 243 (casate prin 1992). Si urmeaza o pauza de aproximativ un an.
Va urma. Pot sa spun ca la aceasta lucrare o contributie mai mare a avut-o Deda care m-a suportat la toate modificarile. Lucram de la 7 seara si este 3.20 noaptea. Ii multmesc si pe aceasta cale
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
191.33 kb |
Vizualizat: |
de 17182 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
191.9 kb |
Vizualizat: |
de 17182 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
192.24 kb |
Vizualizat: |
de 17182 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 22:36:55 Titlul subiectului: |
86738 |
|
Anul 1989 este un an de bun augur.Incepe achizitionarea altor 12 troleibuze DAC 117E.Acestea sunt singurele cu tavan jos, probabil ca in ultimii ani dinainte de revolutie, s a economisit nu doar la alimente ci si la tabla. Imi aduc aminte ca bara de sustinere din tavan era foarte aproape de tavan. Intrara mana numai bine, dar imi aduc aminte ca multi domni purtau caciuli inalte de lana de culoare neagra, ca asa era moda, si nu de putine ori, tavanul mai jos creea probleme.Au fost niste troleibuze care au venit in 3 etape:320-325,326-329,330,331(330 trebuia sa fie defapt 326 pentru ca a venit odata cu primele troleibuze, dar a stat in garaj fara a i se atribui numar.Abia dupa sosirea celorlalte a primit numarul 330, care, se pare, i a fost cu noroc.Toate troleibuzele din generatia aceasta au suferit cel putin un RK daca nu chiar 2.
Sa le vedem
320 a fost troleibuzul care a pastrat multa vreme tragatoarele.A fost condus de catre doamna Filomita si a circulat ani buni pe T5, cu o foarte rara schimbare de traseu.Dovada cea mai buna ca avea mare grija de el este chiar placuta de traseu, care a fost rapid modificata T5 avea capat de linie HAN iar in 1991 cand s a dat in circulatie reteaua prin parcul Subarini, capatul de linie se modificase cu V Aurie(vezi foto cu doiamna Filomita si sotul acesteia in fata troleibuzului)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
181.05 kb |
Vizualizat: |
de 17132 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
174.1 kb |
Vizualizat: |
de 17132 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.48 kb |
Vizualizat: |
de 17132 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.83 kb |
Vizualizat: |
de 17132 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.55 MB |
Vizualizat: |
de 17132 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 23:07:28 Titlul subiectului: |
86742 |
|
Continuam cu 321, un troleibuz ce a mers mult pe T1 dar o buna perioada pe T4barat.A primit 2 RKuri si a fost printre ultimele casate prin anul 2002.Daca memoria nu mi joaca feste a mai condus si dl. Dragoi acest troleibuz in ultima perioada.
Sa l vedem cum a fost si ce evolutie a avut.In poze se poate distinge 321 la Balanta dupa ultimul RK, cand primise stopuri spate model vechi, desi toata generatia asta a avut model nou de stopuri 2 dreptunguri paralele(le cunoasteti desi exprimare mea nu este cea mai buna la ora asta)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
179.87 kb |
Vizualizat: |
de 17154 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
172.92 kb |
Vizualizat: |
de 17154 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
180.05 kb |
Vizualizat: |
de 17154 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.66 kb |
Vizualizat: |
de 17154 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|