Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 23:18:01 Titlul subiectului: |
86744 |
|
322 a fost de asemenea un troleibuz longeviv.A primit un RK dar si un botez.Daca nu ma insel, in anul 2001 la o renumerotare a intregului parc acesta a primit numarul 213.Viata lui nu a mai durat foarte mult, de ordinul a 2 luni, astfel ca nu am putut sa ve dam seama exact de acest lucru.
Sa l vedem.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
183.25 kb |
Vizualizat: |
de 20800 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
176.96 kb |
Vizualizat: |
de 20800 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.76 kb |
Vizualizat: |
de 20800 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.64 MB |
Vizualizat: |
de 20776 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către radu la Mar 08 Ian 2008 01:53:18, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 23:19:19 Titlul subiectului: |
86745 |
|
322 rebotezat 213, deoarece tot parcul a fost renumerotat incepand cu 201
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
176.29 kb |
Vizualizat: |
de 20798 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 23:24:58 Titlul subiectului: |
86746 |
|
323 a fost un troleibuz care a avut o viata scurta atat in Sibiu cat si in general.In anul 1989 s-a pus in functiune reteaua din Medias, astfel ca pe langa batranele 228, 229, 234 si 247(troleibuze de care eu nu mi aduc aminte, astfel credeam ca numerotarea incepuse de la 230 pana la 249 cum ar fi fost mai firesc, insa cunoscandu l pe Silviu mi s a clarificat misterul) au fost duse la Medias si mai noile 323 si 330.La un an dupa prezenta in Sibiu, acesta a ajuns la Medias unde dupa scurt timp(aprox.2 ani) a luat foc.Remorca insa a fonctionat pe post de depozit in curtea Meditu pana tarziu in anii 2000.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
183.69 kb |
Vizualizat: |
de 20797 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 07 Ian 2008 23:47:11 Titlul subiectului: |
86750 |
|
Continuam cu 324, un troleibuz care a trait pana pe la inceputul lui 2000 si a si fumat.A fost singurul care a primit niste stopuri vechi pe orizontala si nu verticala.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
182.73 kb |
Vizualizat: |
de 20794 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
196.88 kb |
Vizualizat: |
de 20794 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
176.76 kb |
Vizualizat: |
de 20794 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.04 kb |
Vizualizat: |
de 20794 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.3 kb |
Vizualizat: |
de 20794 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.91 MB |
Vizualizat: |
de 20794 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.06 kb |
Vizualizat: |
de 20794 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 08 Ian 2008 00:11:13 Titlul subiectului: |
86751 |
|
325, un troleibuz care fugea mult pe T4 dar mai prindea si T5 si T1.Nici de pe T2 nu a lipsit. A primit un RK dar a fost casat pe la inceputul lui 2000.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
183.53 kb |
Vizualizat: |
de 20792 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
177.21 kb |
Vizualizat: |
de 20792 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.52 kb |
Vizualizat: |
de 20792 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 08 Ian 2008 00:24:40 Titlul subiectului: |
86752 |
|
326, troleibuz ce a mers multa vreme pe T1 si T2.Il vom vdea si in gara cu captatorii pe sus, asta datorita strazii care era jalnica si aduce troleibuzul in balans
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
183.78 kb |
Vizualizat: |
de 20790 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
177.53 kb |
Vizualizat: |
de 20790 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.34 kb |
Vizualizat: |
de 20790 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 08 Ian 2008 00:39:07 Titlul subiectului: |
86753 |
|
327 a fost preferatul meu.Mergea frumos si era bine intretinut.Aveam o obsesie cu sforile din varful captatorilor, sigurantele pentru randunici ce aveau si acea greutate in forma de patratel.Eram de parere ca soferii care au grija si de acel detalui, au intr adevar grija de troleibuz.Singurul lucru ce ma deranja era traseu T3 care ma facea sa nu l pot vedea destul de des.Cand acesta isi pierduse una din sigurante, m am indragostit definitiv de 330 care mergea si el destul de des pe T3 dar dupa ceva vreme il revedeam pe T1 cu sigurantele intacte.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
182.5 kb |
Vizualizat: |
de 20789 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
176.48 kb |
Vizualizat: |
de 20789 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.74 MB |
Vizualizat: |
de 20789 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 08 Ian 2008 00:50:17 Titlul subiectului: |
86754 |
|
328, un troleibuz ce nu prevestea sa tina cat a tinut.De la bun inceput a fost anost, prindea T4, T5 dar si T6 si T6barat(trasee care nu au tinut mai mult de un an). A primit un RK, apoi inca unul si la final a ajuns sa fie si botezat 214.
Sa l vedem:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
183.86 kb |
Vizualizat: |
de 20788 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
177.57 kb |
Vizualizat: |
de 20788 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
181.19 kb |
Vizualizat: |
de 20788 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.44 kb |
Vizualizat: |
de 20788 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.14 kb |
Vizualizat: |
de 20788 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.42 kb |
Vizualizat: |
de 20788 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
180.25 kb |
Vizualizat: |
de 20788 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 08 Ian 2008 00:54:19 Titlul subiectului: |
86755 |
|
329 un troleibuz ce a fost condus tot de domnul care condusese si 260.329 a circulat multa vreme pe T5 mai ales dupa RK.La un moment dat am avut senzatia ca a fost casat pe traseu:)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
183.94 kb |
Vizualizat: |
de 20787 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
176.3 kb |
Vizualizat: |
de 20787 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 08 Ian 2008 01:10:09 Titlul subiectului: |
86756 |
|
330 a fost, dupa cum spuneam, preferatul meu.Dupa scurt timp de prezenta aici, el a disparut subit.Am incercat sa ma uit prin toate depourile, prin toate halele posibile, prin toate colturile garajului dar nu l am mai gasit.In 1990 facand o excursie cu clasa la Medias am ramas consternat sa vad preferatul meu in Medias. M am impacat greu cu gandul ca nu mai e in Sibiu dar m am bucurat ca el 'traieste".330 a fost folosit mult si bine in Medias, a primit chiar un RK la Cluj prin 1996.Cred ca asta l a facut atat longeviv.In primavara lui 2006 mai circula.Mai departe stim povestea.cert este ca el mai exista si astazi, este palplabil.Daca l-am fi luat in momentul cand el a fost parcat acolo nu ajungea cum este astazi.Daca am fi stiut?!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
183.65 kb |
Vizualizat: |
de 20784 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
183.65 kb |
Vizualizat: |
de 20784 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.26 kb |
Vizualizat: |
de 20784 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
190.57 kb |
Vizualizat: |
de 20784 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
456.03 kb |
Vizualizat: |
de 20784 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 08 Ian 2008 01:19:03 Titlul subiectului: |
86757 |
|
Si nu in ultimul rand 331 care a avut o viata relativ lunga.Si el s a apucat de fumat si a prins 2RKuri si un botez: 215!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
181.22 kb |
Vizualizat: |
de 20783 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
196.67 kb |
Vizualizat: |
de 20783 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
174.16 kb |
Vizualizat: |
de 20783 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.67 MB |
Vizualizat: |
de 20783 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.58 MB |
Vizualizat: |
de 20783 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 08 Ian 2008 01:33:07 Titlul subiectului: |
86760 |
|
Imi aduc aminte perfect ca 331 a stat o buna perioada inca in depoul Tursib in fata portii 1 cu numarul 215.Se intampla in perioada februarie-iunie 2002 cand studiam in Germania.L am vazut cand venisem in vizita.Dupa aceea nu a mai fost.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
172.12 kb |
Vizualizat: |
de 20781 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 08 Ian 2008 01:42:32 Titlul subiectului: |
86761 |
|
Niciodata nu ne am putut raspunde la mai multe intrebari in ceea ce priveste numerotarea:de ce incepand de la 228 pana la 247?de ce pauza intre 247-250 si asa mai departe, de ce nu s a reluat numaratoarea cu 332.Asteptam cu nerabdare 333ul, care nu mi a fost dat sa l vad.El a existat insa, dar la Medias.Pentru prima data se ducea o numaratoare comuna cu Mediasul.Astfel troleibuzele 332,333,334,335 au fost tot niste "seconduri" de la Bucuresti, insa cu RK.
Ultimul lot de troleibuze second a fost unul foarte mic(3buc) iar asta se intampla in 1989 cand in Sibiu exista deja numarul maxim de trasee:T1,T2,T3, T4, T4b, T5, T6, T6b.
Acest lot era compus din troleibuzul 336 care a prins si un Rc foarte rapid, asemanator lui 287, in sensul ca in scurtul periplu ce l a avut in Sibiu inainte de a fi casat, acesta a primit o vopsea albastra in partea de jos a lui, ca toate celelalte, insa aplicata direct pe vechea vopsea.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
189.05 kb |
Vizualizat: |
de 20779 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
188.58 kb |
Vizualizat: |
de 20779 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.53 kb |
Vizualizat: |
de 20779 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 08 Ian 2008 01:48:43 Titlul subiectului: |
86762 |
|
337 a avut mai multe identitati. Spuneam ca primul 337 de culoare rosie a devanit 302, numarul acesta fiind preluat de un alt troleibuz venit prin 90 de la Bucuresti.Acesta din urma ia postura de fumator Assos si se transforma ulterior in 305.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
178.78 kb |
Vizualizat: |
de 20778 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
200.14 kb |
Vizualizat: |
de 20778 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
22.98 kb |
Vizualizat: |
de 20778 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 08 Ian 2008 01:51:26 Titlul subiectului: |
86763 |
|
Nu in cele din urma 338 cu culoare rosie devine fumator Assos si este rebotezat 286
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
451.51 kb |
Vizualizat: |
de 20777 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
180.51 kb |
Vizualizat: |
de 20777 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
201.07 kb |
Vizualizat: |
de 20777 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
162.14 kb |
Vizualizat: |
de 20777 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 08 Ian 2008 21:50:14 Titlul subiectului: |
86795 |
|
336-338 a fost ultimul lot de troleibuze second care a venit cu putin timp inainte de revolutie, troleibuze ce au fost folosite tot ca si donatori, desi au tinut si ele.Au inlocuit urgent alte troleibuz casate. Se punea intrebarea: pe cand alte troleibuze noi, mai ales ca a venit revolutia?
Raspunsul nu a asteptat mult: primul lot de DACuri 117E au sosit in primavara lui 1990:356-358. Nu au fost multe dar mie mi au placut.Desi nu aveau tragatoare erau reusite si dinnou spatioase:nu mai erau ca generatia anului 88, 320-331, scunde, joase.
Iata 356 care a avut ca dealtfel aproape toate troleibuzele un RK
Apoi o imagine mai frumoasa cu 356 original pe un traseu unic: T6barat
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
177.81 kb |
Vizualizat: |
de 20741 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
269.12 kb |
Vizualizat: |
de 20741 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.66 kb |
Vizualizat: |
de 20741 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.48 kb |
Vizualizat: |
de 20741 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
28.18 kb |
Vizualizat: |
de 20741 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.18 kb |
Vizualizat: |
de 20741 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.14 kb |
Vizualizat: |
de 20717 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 08 Ian 2008 22:11:46 Titlul subiectului: |
86799 |
|
Continuam cu 357, un troleibuz de asemenea sanatos, care a circulat foarte multa vreme in culoarea din fabricatie. Abia tarziu a fost vopsit. A circulat o buna vreme pe T7. Imi aduc aminte ca era singurul care avea o placuta pe care era notat traseul atat in stanga cat si in dreapta: T7 Gara-V AURIE T7
Sa l vedem
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
282.87 kb |
Vizualizat: |
de 20736 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
266.99 kb |
Vizualizat: |
de 20736 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mie 09 Ian 2008 22:37:23 Titlul subiectului: |
86833 |
|
Continuam cu 358: in original, cu RK si cu noua denumire 216.Cu acest numar eu nu l am vazut niciodata dar Silviu mi a spus ca a circulat o foarte scurta perioada
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
181.76 kb |
Vizualizat: |
de 20696 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
174.08 kb |
Vizualizat: |
de 20696 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.68 kb |
Vizualizat: |
de 20696 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.6 kb |
Vizualizat: |
de 20696 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mie 09 Ian 2008 22:50:03 Titlul subiectului: |
86834 |
|
Continuam cu ultimele 2 DACuri ce au sosit in Sibiu la inceputul anului 1992: cum pauzele in numerotarea lor devenise ceva obisnuit, au aparut 361 si 362!Mie personal mi a placut primul mai mult decat al 2lea, dar nu m am putut bucura prea mult de ele ca au disparut prematur.La nici un an si acestea au luat calea Mediasului.Acestea au fost in nuanta RKurilor facute in Tursib:banda albastra jos pe fundal alb
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
173.71 kb |
Vizualizat: |
de 20694 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
175.09 kb |
Vizualizat: |
de 20694 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mie 09 Ian 2008 23:51:48 Titlul subiectului: |
86836 |
|
Continuam cu 2 skode din cele 4 care au fost aduse in Sibiu din Weimar in anul 1991.S a dorit achizitionarea mai multor astfel de masini, dar din motive lesne de inteles nu s au mai adus.Inca de la bun inceput 2 din ele au fost donatoare de piese, doar 363, 367 au circulat si scurta vreme 365.Initial ele erau in partea de jos rosii insa foarte scurt timp au circulat asa, RKurile in Tursib erau la ordinea zilei, asa ca nici ele nu au scapat:culoarea?Alb cu banda albasta in partea de jos.Au circulat dar nu multa vreme, pentru aprox. 6 ani si au facut datoria.Imi aduc aminte ca aveau captatori de culoare alba si in varf erau mai ingrosati, daca retin bine minte, si DACul 303 a luat o pereche de captatori Skoda.La un moment dat nu mai aveau piese de schimb parbrizuri, lunete, geamuri laterale.Se mergea in Tursib pe o improvizatie crasa!De ce am folosit verbul la trecut?Nu stiu.In ultima poza putem vedea pe 364 alaturi de 271 in parcul rece de pe str. preot Bacca, parc ce nu mai exista de mai bine de 10ani
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.47 kb |
Vizualizat: |
de 20686 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.65 kb |
Vizualizat: |
de 20686 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.08 kb |
Vizualizat: |
de 20684 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 27 Ian 2008 20:48:55 Titlul subiectului: |
87725 |
|
In anul 1990 primim prima donatie din elvetia, troleibuzul FWB 803, primul articulat calduros, desi pe atunci avea aprox 30 ani vechime, era un troleibuz iubit de sibieni.Era o onoare sa te plimibi cu asa ceva.Inca de pe atunci injurau calatorii soferul, ca opreste in statie si nu deschide usiile, cum erau obijnuiti.Desi la fiecare usa deasupra butonului exista measjul de prevenire a calatorilor, nimeni nu stia sa apese pe buton:injuraturi de tot felul!!
803 a primit numarul 366, apoi 217.Cu acest numar se afla si in prezent "marele alb", insa bolnav irecuperabil.Pacat.Este cel mai vechi troleibuz DIN Romania!
Iata si o poza cu "marele alb" in ultimii ani de activitate, mai exact in vara lui 2002!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.06 kb |
Vizualizat: |
de 20326 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 27 Ian 2008 21:14:45 Titlul subiectului: |
87728 |
|
Daca ar fi sa recapitulam pe ani, urmatoarele troleibuze s au perindat prin Sibiu:
1983: 20DAC-117E nr.parc 228-247(an fabr.1980 Bucuresti)
1985: 9 DAC-117E nr.parc 250-255, 258-260(NOI)
1986: in cateva loturi au urmat 26 DAC-117Enr.parc270-289 si 300-305(NOI)
1987: 306 UNGATOR-singurul troleibuz ROMAN care a circulat in Sibiu
1987: 10 DAC-117E nr.parc 307-316(aduse din Bucuresti-an fabr. aprox.1980-1982)
1988: 12 DAC 117E nr. parc 320-331(NOI)
1989: 3 DAC 117E(aduse din Bucuresti model vechi in culori albastru/rosu cu dunga alba) nr. parc 336-338
1990: 3 DAC 117E nr.parc 356-358(NOI) cat si 2 troleibuze din Bucuresti cu RK albecare au primit numarul 279 si 337.
MARELE ALB este donat de Lausanne(ex.Zuerich) orasului Sibiu cu nr.803 cu care si circula un timp
1991: 2 DAC 117E nr.parc 361, 362 care dupa scurt timp iau drumul Mediasului ca si mai vechiile 228, 229, 234, 308, 323, 330
1991: 5 Skode vin din Weimar-din care doar 363, 364, 365(pt scurt timp) si 367 intra in circulatie,marele alb primind numarul de parc 366.
Tot in anul 1991 primim o donatie de 4 troleibuze FBW din Lausanne, de care mi aduc aminte ca primisera si numar de inmatriculare de la Politie si aveau numere de genul 5-SB-911 dar, atentie, lipite tot cu autocolant pe ele(si nu placuta de inmatriculare): Acetsea erau cele mai calduroase si era o bucurie sa prinzi un astfel de troleibuz mai ales iarna.Numere de parc: 681-684
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 27 Ian 2008 21:42:09 Titlul subiectului: |
87731 |
|
Desi anii de dupa revolutie au fost ani grei pentru fiecare regie, asa si la Sibiu costurile mari si lipsa acuta de piese de schimb, oameni calificati, dotari garaje dar si a costurilor ridicate a intretinerii si a curentului duceau tot mai mult cu gandul la desfiintarea sistemului de troleibuze.Foarte multe DACuri, neavand piese de schimb, au fost descompletate si ulterior casate inainte de vremea lor, trasee precum T6 sau T6b desfiintate si chiar trasee rentabile temporar desfiintate precum T2!
Dupa o pauza de aproape 4 ani apar insa troleibuze noi!Imi aduc aminte si acum ca aparuse in presa un articol scurt care ne informa ca municipalitatea doreste achizitionarea a 40 de autobuze si troleibuze noi! Desi imi imaginam ca vor fii atat 40 de troleibuze cat si 40 de autobuze noi, nu a fost sa fie nici impreuna atins acest numar!Oricum bucuria a fost enorma atunci cand in primavara anului 1994 am vazut primul troleibuz ROCAR 217E cu tragatoare care, ciudat, purta numarul 228 acelasi nuamr cu care se incepuse numerotarea troleibuzelor in Sibiu in anul 1983!
In anul 2002 Tursibul reface numerotarea astfel ca troleibuzul 228 a primit nr 201.
Sa l vedem
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
186.54 kb |
Vizualizat: |
de 20318 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
185.69 kb |
Vizualizat: |
de 20318 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.35 kb |
Vizualizat: |
de 20318 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 27 Ian 2008 22:00:16 Titlul subiectului: |
87736 |
|
229 a fost preferatul meu.Bine ingrijit, mergea repede!Dupa ce a fost renumerotat 202 a fost "rupt"! Mort mult prea devreme, dupa doar 8 ani ca si celelalte din generatia lui.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
188.5 kb |
Vizualizat: |
de 20315 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
188.22 kb |
Vizualizat: |
de 20315 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.16 kb |
Vizualizat: |
de 20315 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 27 Ian 2008 22:14:55 Titlul subiectului: |
87740 |
|
230 a fost ultimul ROCAR 217E si singurul care a avut un RK.Dupa RK a fost pus in curtea Tursib in conservare si prin 2005 dupa "schimbarea puterii" a fost taiat cu autogenul intr o saptamana!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
188.81 kb |
Vizualizat: |
de 20562 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
184.02 kb |
Vizualizat: |
de 20562 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.61 kb |
Vizualizat: |
de 20562 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|