Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Prezentare a vechilor troleibuze din Sibiu
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul SIBIU
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 08 Ian 2008 00:18:01    Titlul subiectului: 86744

322 a fost de asemenea un troleibuz longeviv.A primit un RK dar si un botez.Daca nu ma insel, in anul 2001 la o renumerotare a intregului parc acesta a primit numarul 213.Viata lui nu a mai durat foarte mult, de ordinul a 2 luni, astfel ca nu am putut sa ve dam seama exact de acest lucru.
Sa l vedem.



322.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  183.25 kb
 Vizualizat:  de 11080 ori

322.jpg



322_rk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  176.96 kb
 Vizualizat:  de 11080 ori

322_rk.jpg



322 -T2- spre Constitutiei.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.76 kb
 Vizualizat:  de 11080 ori

322 -T2- spre Constitutiei.JPG



322.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.64 MB
 Vizualizat:  de 11056 ori

322.jpg




Ultima modificare efectuată de către radu la Mar 08 Ian 2008 02:53:18, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 08 Ian 2008 00:19:19    Titlul subiectului: 86745

322 rebotezat 213, deoarece tot parcul a fost renumerotat incepand cu 201


213.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  176.29 kb
 Vizualizat:  de 11078 ori

213.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 08 Ian 2008 00:24:58    Titlul subiectului: 86746

323 a fost un troleibuz care a avut o viata scurta atat in Sibiu cat si in general.In anul 1989 s-a pus in functiune reteaua din Medias, astfel ca pe langa batranele 228, 229, 234 si 247(troleibuze de care eu nu mi aduc aminte, astfel credeam ca numerotarea incepuse de la 230 pana la 249 cum ar fi fost mai firesc, insa cunoscandu l pe Silviu mi s a clarificat misterul) au fost duse la Medias si mai noile 323 si 330.La un an dupa prezenta in Sibiu, acesta a ajuns la Medias unde dupa scurt timp(aprox.2 ani) a luat foc.Remorca insa a fonctionat pe post de depozit in curtea Meditu pana tarziu in anii 2000.


323.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  183.69 kb
 Vizualizat:  de 11077 ori

323.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 08 Ian 2008 00:47:11    Titlul subiectului: 86750

Continuam cu 324, un troleibuz care a trait pana pe la inceputul lui 2000 si a si fumat.A fost singurul care a primit niste stopuri vechi pe orizontala si nu verticala.


324.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  182.73 kb
 Vizualizat:  de 11074 ori

324.jpg



324_rk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  196.88 kb
 Vizualizat:  de 11074 ori

324_rk.jpg



324_rk2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  176.76 kb
 Vizualizat:  de 11074 ori

324_rk2.jpg



324 Cimitir.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.04 kb
 Vizualizat:  de 11074 ori

324 Cimitir.JPG



324 t1-cimitir.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.3 kb
 Vizualizat:  de 11074 ori

324 t1-cimitir.jpg



324Assos.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.91 MB
 Vizualizat:  de 11074 ori

324Assos.jpg



324 -Magheru --martie2000.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.06 kb
 Vizualizat:  de 11074 ori

324 -Magheru --martie2000.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 08 Ian 2008 01:11:13    Titlul subiectului: 86751

325, un troleibuz care fugea mult pe T4 dar mai prindea si T5 si T1.Nici de pe T2 nu a lipsit. A primit un RK dar a fost casat pe la inceputul lui 2000.


325.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  183.53 kb
 Vizualizat:  de 11072 ori

325.jpg



325_rk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  177.21 kb
 Vizualizat:  de 11072 ori

325_rk.jpg



325-T2 cap linie rahovei.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.52 kb
 Vizualizat:  de 11072 ori

325-T2 cap linie rahovei.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 08 Ian 2008 01:24:40    Titlul subiectului: 86752

326, troleibuz ce a mers multa vreme pe T1 si T2.Il vom vdea si in gara cu captatorii pe sus, asta datorita strazii care era jalnica si aduce troleibuzul in balans


326.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  183.78 kb
 Vizualizat:  de 11070 ori

326.jpg



326_rk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  177.53 kb
 Vizualizat:  de 11070 ori

326_rk.jpg



326 324.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.34 kb
 Vizualizat:  de 11070 ori

326 324.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 08 Ian 2008 01:39:07    Titlul subiectului: 86753

327 a fost preferatul meu.Mergea frumos si era bine intretinut.Aveam o obsesie cu sforile din varful captatorilor, sigurantele pentru randunici ce aveau si acea greutate in forma de patratel.Eram de parere ca soferii care au grija si de acel detalui, au intr adevar grija de troleibuz.Singurul lucru ce ma deranja era traseu T3 care ma facea sa nu l pot vedea destul de des.Cand acesta isi pierduse una din sigurante, m am indragostit definitiv de 330 care mergea si el destul de des pe T3 dar dupa ceva vreme il revedeam pe T1 cu sigurantele intacte.


327.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  182.5 kb
 Vizualizat:  de 11069 ori

327.jpg



327_rk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  176.48 kb
 Vizualizat:  de 11069 ori

327_rk.jpg



327.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.74 MB
 Vizualizat:  de 11069 ori

327.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 08 Ian 2008 01:50:17    Titlul subiectului: 86754

328, un troleibuz ce nu prevestea sa tina cat a tinut.De la bun inceput a fost anost, prindea T4, T5 dar si T6 si T6barat(trasee care nu au tinut mai mult de un an). A primit un RK, apoi inca unul si la final a ajuns sa fie si botezat 214.
Sa l vedem:



328.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  183.86 kb
 Vizualizat:  de 11068 ori

328.jpg



328_rk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  177.57 kb
 Vizualizat:  de 11068 ori

328_rk.jpg



328_rk2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  181.19 kb
 Vizualizat:  de 11068 ori

328_rk2.jpg



328 -T6barat- BALANTA I.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.44 kb
 Vizualizat:  de 11068 ori

328 -T6barat- BALANTA I.JPG



328 - gara.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.14 kb
 Vizualizat:  de 11068 ori

328 - gara.JPG



328 -Centru.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.42 kb
 Vizualizat:  de 11068 ori

328 -Centru.JPG



214.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.25 kb
 Vizualizat:  de 11068 ori

214.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 08 Ian 2008 01:54:19    Titlul subiectului: 86755

329 un troleibuz ce a fost condus tot de domnul care condusese si 260.329 a circulat multa vreme pe T5 mai ales dupa RK.La un moment dat am avut senzatia ca a fost casat pe traseu:)


329.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  183.94 kb
 Vizualizat:  de 11067 ori

329.jpg



329_rk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  176.3 kb
 Vizualizat:  de 11067 ori

329_rk.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 08 Ian 2008 02:10:09    Titlul subiectului: 86756

330 a fost, dupa cum spuneam, preferatul meu.Dupa scurt timp de prezenta aici, el a disparut subit.Am incercat sa ma uit prin toate depourile, prin toate halele posibile, prin toate colturile garajului dar nu l am mai gasit.In 1990 facand o excursie cu clasa la Medias am ramas consternat sa vad preferatul meu in Medias. M am impacat greu cu gandul ca nu mai e in Sibiu dar m am bucurat ca el 'traieste".330 a fost folosit mult si bine in Medias, a primit chiar un RK la Cluj prin 1996.Cred ca asta l a facut atat longeviv.In primavara lui 2006 mai circula.Mai departe stim povestea.cert este ca el mai exista si astazi, este palplabil.Daca l-am fi luat in momentul cand el a fost parcat acolo nu ajungea cum este astazi.Daca am fi stiut?!


330.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  183.65 kb
 Vizualizat:  de 11064 ori

330.jpg



330.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  183.65 kb
 Vizualizat:  de 11064 ori

330.jpg



330MediasT1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.26 kb
 Vizualizat:  de 11064 ori

330MediasT1.jpg



330mdt_153.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  190.57 kb
 Vizualizat:  de 11064 ori

330mdt_153.jpg



330spre Sibiu.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  456.03 kb
 Vizualizat:  de 11064 ori

330spre Sibiu.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 08 Ian 2008 02:19:03    Titlul subiectului: 86757

Si nu in ultimul rand 331 care a avut o viata relativ lunga.Si el s a apucat de fumat si a prins 2RKuri si un botez: 215!


331.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  181.22 kb
 Vizualizat:  de 11063 ori

331.jpg



331_rk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  196.67 kb
 Vizualizat:  de 11063 ori

331_rk.jpg



331_rk2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  174.16 kb
 Vizualizat:  de 11063 ori

331_rk2.jpg



331.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.67 MB
 Vizualizat:  de 11063 ori

331.jpg



331assos.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.58 MB
 Vizualizat:  de 11063 ori

331assos.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 08 Ian 2008 02:33:07    Titlul subiectului: 86760

Imi aduc aminte perfect ca 331 a stat o buna perioada inca in depoul Tursib in fata portii 1 cu numarul 215.Se intampla in perioada februarie-iunie 2002 cand studiam in Germania.L am vazut cand venisem in vizita.Dupa aceea nu a mai fost.


215.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  172.12 kb
 Vizualizat:  de 11061 ori

215.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 08 Ian 2008 02:42:32    Titlul subiectului: 86761

Niciodata nu ne am putut raspunde la mai multe intrebari in ceea ce priveste numerotarea:de ce incepand de la 228 pana la 247?de ce pauza intre 247-250 si asa mai departe, de ce nu s a reluat numaratoarea cu 332.Asteptam cu nerabdare 333ul, care nu mi a fost dat sa l vad.El a existat insa, dar la Medias.Pentru prima data se ducea o numaratoare comuna cu Mediasul.Astfel troleibuzele 332,333,334,335 au fost tot niste "seconduri" de la Bucuresti, insa cu RK.
Ultimul lot de troleibuze second a fost unul foarte mic(3buc) iar asta se intampla in 1989 cand in Sibiu exista deja numarul maxim de trasee:T1,T2,T3, T4, T4b, T5, T6, T6b.

Acest lot era compus din troleibuzul 336 care a prins si un Rc foarte rapid, asemanator lui 287, in sensul ca in scurtul periplu ce l a avut in Sibiu inainte de a fi casat, acesta a primit o vopsea albastra in partea de jos a lui, ca toate celelalte, insa aplicata direct pe vechea vopsea.



336.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  189.05 kb
 Vizualizat:  de 11059 ori

336.jpg



336_rk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  188.58 kb
 Vizualizat:  de 11059 ori

336_rk.jpg



336-T3 autogara 2 ITA.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.53 kb
 Vizualizat:  de 11059 ori

336-T3 autogara 2 ITA.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 08 Ian 2008 02:48:43    Titlul subiectului: 86762

337 a avut mai multe identitati. Spuneam ca primul 337 de culoare rosie a devanit 302, numarul acesta fiind preluat de un alt troleibuz venit prin 90 de la Bucuresti.Acesta din urma ia postura de fumator Assos si se transforma ulterior in 305.


337.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  178.78 kb
 Vizualizat:  de 11058 ori

337.jpg



337_rk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.14 kb
 Vizualizat:  de 11058 ori

337_rk.jpg



detaliu 337 -T2 Rahovei.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  22.98 kb
 Vizualizat:  de 11058 ori

detaliu 337 -T2 Rahovei.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 08 Ian 2008 02:51:26    Titlul subiectului: 86763

Nu in cele din urma 338 cu culoare rosie devine fumator Assos si este rebotezat 286


338_dumbrava_102.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  451.51 kb
 Vizualizat:  de 11057 ori

338_dumbrava_102.jpg



338.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.51 kb
 Vizualizat:  de 11057 ori

338.jpg



338_rk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  201.07 kb
 Vizualizat:  de 11057 ori

338_rk.jpg



286-338.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  162.14 kb
 Vizualizat:  de 11057 ori

286-338.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 08 Ian 2008 22:50:14    Titlul subiectului: 86795

336-338 a fost ultimul lot de troleibuze second care a venit cu putin timp inainte de revolutie, troleibuze ce au fost folosite tot ca si donatori, desi au tinut si ele.Au inlocuit urgent alte troleibuz casate. Se punea intrebarea: pe cand alte troleibuze noi, mai ales ca a venit revolutia?
Raspunsul nu a asteptat mult: primul lot de DACuri 117E au sosit in primavara lui 1990:356-358. Nu au fost multe dar mie mi au placut.Desi nu aveau tragatoare erau reusite si dinnou spatioase:nu mai erau ca generatia anului 88, 320-331, scunde, joase.
Iata 356 care a avut ca dealtfel aproape toate troleibuzele un RK

Apoi o imagine mai frumoasa cu 356 original pe un traseu unic: T6barat



356.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  177.81 kb
 Vizualizat:  de 11021 ori

356.jpg



356_rk.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  269.12 kb
 Vizualizat:  de 11021 ori

356_rk.JPG



356, 321.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.66 kb
 Vizualizat:  de 11021 ori

356, 321.jpg



detaliu 356.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.48 kb
 Vizualizat:  de 11021 ori

detaliu 356.JPG



detaliu 356 a.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  28.18 kb
 Vizualizat:  de 11021 ori

detaliu 356 a.JPG



356_484_753.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.18 kb
 Vizualizat:  de 11021 ori

356_484_753.jpg



356_t6_barat_calea_gusteritei_944.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.14 kb
 Vizualizat:  de 10997 ori

356_t6_barat_calea_gusteritei_944.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 08 Ian 2008 23:11:46    Titlul subiectului: 86799

Continuam cu 357, un troleibuz de asemenea sanatos, care a circulat foarte multa vreme in culoarea din fabricatie. Abia tarziu a fost vopsit. A circulat o buna vreme pe T7. Imi aduc aminte ca era singurul care avea o placuta pe care era notat traseul atat in stanga cat si in dreapta: T7 Gara-V AURIE T7
Sa l vedem



357.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  282.87 kb
 Vizualizat:  de 11016 ori

357.JPG



357_rk.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  266.99 kb
 Vizualizat:  de 11016 ori

357_rk.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 09 Ian 2008 23:37:23    Titlul subiectului: 86833

Continuam cu 358: in original, cu RK si cu noua denumire 216.Cu acest numar eu nu l am vazut niciodata dar Silviu mi a spus ca a circulat o foarte scurta perioada


358.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  181.76 kb
 Vizualizat:  de 10976 ori

358.jpg



358_rk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  174.08 kb
 Vizualizat:  de 10976 ori

358_rk.jpg



358 -IJTLS.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.68 kb
 Vizualizat:  de 10976 ori

358 -IJTLS.JPG



358 -Gara --martie2000.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.6 kb
 Vizualizat:  de 10976 ori

358 -Gara  --martie2000.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 09 Ian 2008 23:50:03    Titlul subiectului: 86834

Continuam cu ultimele 2 DACuri ce au sosit in Sibiu la inceputul anului 1992: cum pauzele in numerotarea lor devenise ceva obisnuit, au aparut 361 si 362!Mie personal mi a placut primul mai mult decat al 2lea, dar nu m am putut bucura prea mult de ele ca au disparut prematur.La nici un an si acestea au luat calea Mediasului.Acestea au fost in nuanta RKurilor facute in Tursib:banda albastra jos pe fundal alb


361.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  173.71 kb
 Vizualizat:  de 10974 ori

361.jpg



362.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  175.09 kb
 Vizualizat:  de 10974 ori

362.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 10 Ian 2008 00:51:48    Titlul subiectului: 86836

Continuam cu 2 skode din cele 4 care au fost aduse in Sibiu din Weimar in anul 1991.S a dorit achizitionarea mai multor astfel de masini, dar din motive lesne de inteles nu s au mai adus.Inca de la bun inceput 2 din ele au fost donatoare de piese, doar 363, 367 au circulat si scurta vreme 365.Initial ele erau in partea de jos rosii insa foarte scurt timp au circulat asa, RKurile in Tursib erau la ordinea zilei, asa ca nici ele nu au scapat:culoarea?Alb cu banda albasta in partea de jos.Au circulat dar nu multa vreme, pentru aprox. 6 ani si au facut datoria.Imi aduc aminte ca aveau captatori de culoare alba si in varf erau mai ingrosati, daca retin bine minte, si DACul 303 a luat o pereche de captatori Skoda.La un moment dat nu mai aveau piese de schimb parbrizuri, lunete, geamuri laterale.Se mergea in Tursib pe o improvizatie crasa!De ce am folosit verbul la trecut?Nu stiu.In ultima poza putem vedea pe 364 alaturi de 271 in parcul rece de pe str. preot Bacca, parc ce nu mai exista de mai bine de 10ani


363 (243 weimar).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.47 kb
 Vizualizat:  de 10966 ori

363 (243 weimar).jpg



367 -spitalul judetean.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.65 kb
 Vizualizat:  de 10966 ori

367 -spitalul judetean.JPG



detaliu 271, 2425, 244.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.08 kb
 Vizualizat:  de 10964 ori

detaliu 271, 2425, 244.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 27 Ian 2008 21:48:55    Titlul subiectului: 87725

In anul 1990 primim prima donatie din elvetia, troleibuzul FWB 803, primul articulat calduros, desi pe atunci avea aprox 30 ani vechime, era un troleibuz iubit de sibieni.Era o onoare sa te plimibi cu asa ceva.Inca de pe atunci injurau calatorii soferul, ca opreste in statie si nu deschide usiile, cum erau obijnuiti.Desi la fiecare usa deasupra butonului exista measjul de prevenire a calatorilor, nimeni nu stia sa apese pe buton:injuraturi de tot felul!!
803 a primit numarul 366, apoi 217.Cu acest numar se afla si in prezent "marele alb", insa bolnav irecuperabil.Pacat.Este cel mai vechi troleibuz DIN Romania!

Iata si o poza cu "marele alb" in ultimii ani de activitate, mai exact in vara lui 2002!



217.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.06 kb
 Vizualizat:  de 10606 ori

217.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 27 Ian 2008 22:14:45    Titlul subiectului: 87728

Daca ar fi sa recapitulam pe ani, urmatoarele troleibuze s au perindat prin Sibiu:

1983: 20DAC-117E nr.parc 228-247(an fabr.1980 Bucuresti)
1985: 9 DAC-117E nr.parc 250-255, 258-260(NOI)
1986: in cateva loturi au urmat 26 DAC-117Enr.parc270-289 si 300-305(NOI)
1987: 306 UNGATOR-singurul troleibuz ROMAN care a circulat in Sibiu
1987: 10 DAC-117E nr.parc 307-316(aduse din Bucuresti-an fabr. aprox.1980-1982)
1988: 12 DAC 117E nr. parc 320-331(NOI)
1989: 3 DAC 117E(aduse din Bucuresti model vechi in culori albastru/rosu cu dunga alba) nr. parc 336-338
1990: 3 DAC 117E nr.parc 356-358(NOI) cat si 2 troleibuze din Bucuresti cu RK albecare au primit numarul 279 si 337.
MARELE ALB este donat de Lausanne(ex.Zuerich) orasului Sibiu cu nr.803 cu care si circula un timp
1991: 2 DAC 117E nr.parc 361, 362 care dupa scurt timp iau drumul Mediasului ca si mai vechiile 228, 229, 234, 308, 323, 330
1991: 5 Skode vin din Weimar-din care doar 363, 364, 365(pt scurt timp) si 367 intra in circulatie,marele alb primind numarul de parc 366.
Tot in anul 1991 primim o donatie de 4 troleibuze FBW din Lausanne, de care mi aduc aminte ca primisera si numar de inmatriculare de la Politie si aveau numere de genul 5-SB-911 dar, atentie, lipite tot cu autocolant pe ele(si nu placuta de inmatriculare): Acetsea erau cele mai calduroase si era o bucurie sa prinzi un astfel de troleibuz mai ales iarna.Numere de parc: 681-684
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 27 Ian 2008 22:42:09    Titlul subiectului: 87731

Desi anii de dupa revolutie au fost ani grei pentru fiecare regie, asa si la Sibiu costurile mari si lipsa acuta de piese de schimb, oameni calificati, dotari garaje dar si a costurilor ridicate a intretinerii si a curentului duceau tot mai mult cu gandul la desfiintarea sistemului de troleibuze.Foarte multe DACuri, neavand piese de schimb, au fost descompletate si ulterior casate inainte de vremea lor, trasee precum T6 sau T6b desfiintate si chiar trasee rentabile temporar desfiintate precum T2!
Dupa o pauza de aproape 4 ani apar insa troleibuze noi!Imi aduc aminte si acum ca aparuse in presa un articol scurt care ne informa ca municipalitatea doreste achizitionarea a 40 de autobuze si troleibuze noi! Desi imi imaginam ca vor fii atat 40 de troleibuze cat si 40 de autobuze noi, nu a fost sa fie nici impreuna atins acest numar!Oricum bucuria a fost enorma atunci cand in primavara anului 1994 am vazut primul troleibuz ROCAR 217E cu tragatoare care, ciudat, purta numarul 228 acelasi nuamr cu care se incepuse numerotarea troleibuzelor in Sibiu in anul 1983!

In anul 2002 Tursibul reface numerotarea astfel ca troleibuzul 228 a primit nr 201.
Sa l vedem



228_2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.54 kb
 Vizualizat:  de 10598 ori

228_2.jpg



201.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  185.69 kb
 Vizualizat:  de 10598 ori

201.jpg



201dumbravii.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.35 kb
 Vizualizat:  de 10598 ori

201dumbravii.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 27 Ian 2008 23:00:16    Titlul subiectului: 87736

229 a fost preferatul meu.Bine ingrijit, mergea repede!Dupa ce a fost renumerotat 202 a fost "rupt"! Mort mult prea devreme, dupa doar 8 ani ca si celelalte din generatia lui.


229_2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  188.5 kb
 Vizualizat:  de 10595 ori

229_2.jpg



202.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  188.22 kb
 Vizualizat:  de 10595 ori

202.jpg



202.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.16 kb
 Vizualizat:  de 10595 ori

202.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 27 Ian 2008 23:14:55    Titlul subiectului: 87740

230 a fost ultimul ROCAR 217E si singurul care a avut un RK.Dupa RK a fost pus in curtea Tursib in conservare si prin 2005 dupa "schimbarea puterii" a fost taiat cu autogenul intr o saptamana!


230_2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  188.81 kb
 Vizualizat:  de 10842 ori

230_2.jpg



203.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  184.02 kb
 Vizualizat:  de 10842 ori

203.jpg



203 (230) casa modei.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.61 kb
 Vizualizat:  de 10842 ori

203 (230) casa modei.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul SIBIU Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 3 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community