Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ieri la ei si azi la noi - Tramvaiele GT4
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 31, 32, 33  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 15 Ian 2010 17:48:29    Titlul subiectului: 122335

La vagoanele care au venit ca fiind remorci banuiesc ca este necesara si o recompartimentare a vagonului, deoarece vad ca usa care desparte calatorii de vatman a disparut.
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 17 Ian 2010 16:16:16    Titlul subiectului: 122425

Despre vagoanele GT4 2000 (GT4 modernizate la SSB Stuttgart)

La inceputul anului 2008 au ajuns la Iasi, achizitionate de la SSB Stuttgart, 31 de vagoane GT4 modernizate. Acestea fac parte din seria celor 48 de vagoane GT4 modernizate de catre SSB in cadrul atelierelor proprii.
41 dintre cele 48 de tramvaie au fost de tip 31.2 (seria de livrare 2, tip Ostheim), modificate in 1966-1967 si incadrate la tipul 31.2a, apoi in 1981-1983 si incadrate la tipul 31.2c (cu doua exceptii, vagoanele 401 - pastrat la Stuttgart - si 403 - in prezent la Iasi - care fusesera modificate in 1971, respectiv 1975, pentru a fi utilizate combinat, atat ca vagoane de traseu, cat si ca vagoane-scoala). Intre 1988 si 1994 aceste 41 de vagoane au fost modernizate si incadrate la tipul 31.2d. 29 dintre ele au ajuns in 2008 la Iasi.
Restul de 7 tramvaie modernizate au fost de tip 31.4 (seria de livrare 3, tip Bopser), modificate in 1973 si incadrate la tipul 31.3b. Modernizarea lor s-a realizat in 1989-1990, fiind incadrate la tipul 31.3d. Doua dintre ele se afla, din 2008, la Iasi (SSB 618 -> Iasi 402 si SSB 636 -> Iasi 401).

Reconstructia celor 48 de vagoane GT4 (denumite, dupa modernizare, GT4 2000 sau GT4U) s-a realizat in ideea de mentinere a lor in circulatie dupa anul 2000 pe traseele de tramvai ramase active in Stuttgart dupa trecerea, traseu dupa traseu, la Stadtbahn. Modernizarea corespunde si cerintelor BOStrab intrate in vigoare din 1996. Unele vagoane au fost retrase in 2002, dupa ce linia 2 a fost transformata in linia de Stadtbahn U2, dar cateva au fost reactivate ulterior. 38 de vagoane au deservit ultimul traseu de tramvai din Stuttgart (linia 15) pana in decembrie 2007, cand s-a facut trecerea in intregime la Stadtbahn.

In ce a constat modernizarea facuta de SSB intre 1988 si 1994?

Transmisia a fost schimbata. De asemenea, au fost schimbate osiile motoare si tamburii de frana.
Conductele instalatiei pneumatice au fost schimbate (s-a folosit otel superior) cu montarea unui dezumidificator, dupa care nu a mai fost necesara utilizarea de spirt contra inghetarii. Compresorul cu pistoane - zgomotos - a fost inlocuit cu un compresor cu surub.
Vagoanele au fost dotate cu o instalatie de ungere a buzei bandajelor, pentru protectie impotriva uzurii.
A fost inlocuit cablajul.
Pentru simplificarea inlocuirii si pentru a da posibilitatea repararii/intretinerii in afara vagonului a diverselor componente electronice, s-a prevazut conectarea acestora prin intermediul unor sloturi.
Sistemul de franare de urgenta a fost modificat dupa modelul vagoanelor de Stadtbahn, vatmanul putand decide, in cazul actionarii franei de urgenta de catre un calator, daca va continua sa mearga pana la urmatoarea statie (util in tuneluri) - doar actionarea manerului pentru frana de urgenta din spatele usii din fata opreste imediat vagonul.
Pe acoperis, in spatele pantografului, a fost montata o sursa statica (BNU 105) cu o iesire de 24 Vcc pentru incarcarea bateriei (curent de incarcare pana la 55 A) si alimentarea unor componente electrice din vagon (curent total - 110 A) si o iesire in c.a. de 220 V / 380 V / 50 Hz (putere - 6,3 kVA), printre altele pentru iluminatul interior, aeroterme, incalzirea cabinei vatmanului (au fost eliminate, astfel, din salon componentele de 600 V, pentru prevenirea incendiilor), incalzirea ferestrelor, alimentarea motorului compresorului.
Salonul a fost si el reconditionat: placile laterale si cele de pe tavan au fost inlocuite cu altele din material plastic de culoare deschisa (diverse tonuri de bej), podeaua a fost acoperita cu un covor din material antiderapant, au fost montate rame noi pentru scaune, iar scaunele au fost inlocuite cu altele cu invelitori din plus de culoare verde-galben, la fel ca la vagoanele de Stadtbahn DT8 (tipurile 8.4-8.9). Numarul de locuri pe scaune este de 47, dintre care 43 in format compartiment si 4 pe scaune dispuse in lungime (in spatele cabinei vatmanului si la articulatie). Iluminatul interior de pe tavan este nou, la fel ca la vagoanele de Stadtbahn DT8 (tipurile 8.4-8.9), cu neoane alimentate la 220 V si corpuri de iluminat din aluminiu, cu vergele dispuse sub forma de rastru. Iluminatul interior poate fi actionat atat manual, cat si automat, in functie de lumina exterioara. Dulapul cu sigurante si alte componente electrice de dupa usa 1 a fost inlocuit cu altul din plastic ranforsat cu fibra de sticla. Caseta pentru afisajul lateral (numarul traseului si directia) a fost amplasata doar la ultimul geam, inainte de usa 3.
Cabina vatmanului a fost rearanjata, cu usa de acces inalta, dulapuri si masti din plastic ranforsat cu fibra de sticla, incalzire amplasata in spatele scaunului (putere - 1 kW). Au fost montate: instalatie radio imbunatatita; sistem activ de informare, in infrarosii (IRIS), pentru sistemul de dispecerizare asistat de calculator (RBL); sistem de informare integrat on-board (IBIS); stergator de parbriz controlat electronic, cu stabilirea intervalului de activitate; instalatie de spalare imbunatatita; circuit modificat pentru faruri; microprocesor (Kiepe VSN 102) pentru activarea blocarii pornirii (Anfahrsperre) in caz de usa deschisa, pentru actionarea buclei de siguranta, a semnalului de plecare, a "eliberarii" usii si a franei pe patina; tahometru electronic cu aparat de analiza a datelor de mers (FADA); sistem de supraveghere a vitezei maxime independent de Indusi (contactorul principal decupleaza la o viteza mai mare de 65 km/h); sistem de diagnoza cu ajutorul calculatorului pentru sursa statica (Kiepe AVC 101, 1,2 kVA).
In 2006 paletele pantografelor au fost schimbate cu unele de tipul celor utilizate la vagoanele DT8 (Stadtbahn).
Pentru folosirea in continuare si ca vagoane de scoala, vagoanele 401 (ramas la Stuttgart) si 403 (adus la Iasi) au primit instalatii specifice noi. Aparatul de simulare a defectiunilor a fost amplasat sub scaunele din fata dispuse pe lungime (in spatele cabinei vatmanului). In caz de urgenta, prin intermediul unui buton poate fi actionata frana de urgenta, odata cu stergerea tuturor defectiunilor simulate.
_____________________________

30 dintre cele 31 de vagoane GT4 modernizate aduse de la Stuttgart la inceputul lui 2008 circula in prezent pe traseele 5, 6 si 11, de intretinerea lor ocupandu-se sectia nr. 2, in cadrul depoului din Dacia. Fostul vagon 415 a circulat doar cateva zile la Iasi, pe 11 aprilie 2008 fiind implicat intr-un accident grav (a fost lovit in laterala dreapta de catre un autobuz, caroseria fiind puternic deformata).

Foto: vagoanele 426, 430 (interior), 421 (bord)



IMG_9986.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.21 kb
 Vizualizat:  de 18430 ori

IMG_9986.JPG



IMG_2110.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.58 kb
 Vizualizat:  de 18430 ori

IMG_2110.JPG



IMG_1983.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.83 kb
 Vizualizat:  de 18430 ori

IMG_1983.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 18 Ian 2010 14:20:33    Titlul subiectului: 122464

Ghinionul lui 131, norocul lui 310, si el reactivat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 08 Feb 2010 13:33:15    Titlul subiectului: 123401

Daca va parea rau dupa vagoanele GT4 trecute in conservare, de astazi aveti motive de bucurie: deocamdata au fost reactivate (cu cateva exceptii). Majoritatea au iesit chiar de azi la strada.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 20 Feb 2010 21:14:12    Titlul subiectului: 123920

Dupa o lunga si grea suferinta, care l-a tinut imobilizat si era sa-i fie fatala, 124 a revenit la strada la mijlocul acestei saptamani.

Foto: 20 februarie 2010



IMG_1197.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.87 kb
 Vizualizat:  de 17888 ori

IMG_1197.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 23 Mar 2010 18:57:48    Titlul subiectului: 124976

466 e aproape gata (mai e de montat peretele despartitor).
Numar de parc: 106.



IMG_1898.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.68 kb
 Vizualizat:  de 17500 ori

IMG_1898.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 01 Apr 2010 09:18:23    Titlul subiectului: 125288

In curs de modificare: Augsburg 465 => Iasi 107.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 29/Ian/2021
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 01 Apr 2010 12:29:04    Titlul subiectului: 125301

Ma poate ajuta cineva cu poze cu GT4 142 (ex 884 Halle) cand avea reclama aceea albastra din Halle. Ca vreau sa fac macheta acestui tramvai si nu am reclama.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 01 Apr 2010 12:44:41    Titlul subiectului: 125302

Fotografii "la liber" cu 142 la Iasi cu reclama completa nu am vazut pana acum, iar strassenbahn-halle.de nu e gata inca. Oricum, sansele sa gasesti fotografii cu el complet din laterala sau pentru a le pune cap la cap pentru a-l avea complet din laterala sunt foarte mici.
Cauta mai degraba pachetul GT4 de Halle pentru MSTS, ca il gasesti acolo bine realizat.

http://www.msts-strabafanpage.de (inregistrare, cautare)



884.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.48 kb
 Vizualizat:  de 17339 ori

884.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 09 Apr 2010 16:46:16    Titlul subiectului: 125615

In curs de modificare: Augsburg 463 => Iasi 109.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 1006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 10 Apr 2010 15:04:44    Titlul subiectului: Tramvaiele GT4 Stuttgart 125641

Cele 31 de tramvaie achizitionate de la SSB Stuttgart de catre RATP Iasi sunt inseriate cu numerele originale sau in decursul anilor au fost reinseriate?
In legatura cu cele 350 tramvaie ce au fost construite pentru SSB:care este ultimul vagon din aceasta serie (numarul de parc) mai este in ''viata''?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 10 Apr 2010 16:12:27    Titlul subiectului: 125645

Si-au pastrat numerele de la livrare pana in ultima zi de circulatie in Stuttgart.

Ultimul GT4 produs pentru SSB a fost 750, livrat pe data de 8 octombrie 1965. A fost casat in 1988, in urma unui accident.

Ultimul GT4 produs pentru SSB care inca exista este 747, livrat pe data de 25 august 1965. In 1990 a fost preluat de HAVAG Halle (numar de parc 888), iar in 2003 a ajuns la Iasi (numar de parc 146).

Si pentru ca tot am ajuns la Iasi, trebuie spus ca le avem pe 128 si 146 drept:

- cel mai "varstnic" GT4 produs pentru Stuttgart inca in circulatie: Iasi 128 (Halle 865, Stuttgart 504, livrat la SSB pe data de 16 iulie 1959);
- cel mai "tanar" GT4 produs pentru Stuttgart inca in circulatie: Iasi 146 (v. mai sus);
- cel de-al 4-lea vagon GT4 produs pentru Stuttgart: Iasi 128;
- cel de-al 4-lea vagon de la capatul ultimei serii de GT4 produse pentru Stuttgart: Iasi 146.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 1006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 10 Apr 2010 18:21:25    Titlul subiectului: Tramvaiele GT4 Stuttgart 125654

Care sunt numerele de fabrica a primului si al ultimului tramvai GT4 din seria celor 350.
Informatii suplimentare despre istoria lor in Germania unde se pot regasi(numere de fabrica,date de fabricatie etc.),de dragul statisticilor...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 10 Apr 2010 19:34:19    Titlul subiectului: 125658

501 - 25056
750 - 25949

Materiale de baza:

Gottfried Bauer, Ulrich Theurer - Stuttgarter Straßenbahnen Band IV - Von der Straßenbahn zur Stadtbahn Stuttgart 1975 - 2000

Hans-Joachim Knupfer - Gelber Klassiker - Der GT 4 – Stuttgarts Straßenbahnwagen für fünf Jahrzehnte

plus alte materiale (carti, manuale, brosuri, pliante) ale SSB/MFE/MGB pentru date tehnice.

De asemenea, merita studiate: http://www.tram2000.com, articolele Wikipedia si orice material de pe net care trateaza subiectul tramvaielor din Stuttgart (desigur, datele preluate din aceste surse trebuie verificate utilizand informatii oficiale, deci ajungem tot la carti, care sunt baza).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 1006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 12 Apr 2010 17:13:30    Titlul subiectului: Validatoarele din GT 4 Augsburg 125725

Validatoarele aflate in vagonul#108 GT 4 Augsburg sunt utilizate in toate vagoanele sau doar de care acesta, restul fiind ''puse deoparte" la fel ca cele utilizate de catre colegele lor din Stuttgart pentru a fi utilizate pe catre alte mijloace din parcul RATP?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 12 Apr 2010 22:44:03    Titlul subiectului: 125750

Validatoarele din 108 nu au venit impreuna cu vagonul (cei din Augsburg si-au pastrat validatoarele, pentru ca au nevoie de ele), ci reprezinta deocamdata un experiment. Electronica de pe aceste vagoane permite realizarea de diverse aplicatii, fapt care a dat idei inginerilor electronisti de la noi. Din pacate, prioritatile zilnice nu prea permit momente de ragaz pentru a merge mai departe.
Validatoarele din vagoanele de la Stuttgart (lotul 2008) au fost adaptate pentru bilete inguste si au fost montate in microbuze, in locul compostoarelor, care se afla acum in autobuzele Van Hool si vagoanele Be.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 1006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 17 Apr 2010 13:42:21    Titlul subiectului: O nelamurire...tardiva 125924

Ce s-a intamplat cu tramvaiul GT4 exSSB #634> ex Havag Halle #870>Iasi #131?A fost casat?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 17 Apr 2010 15:12:00    Titlul subiectului: 125932

La fel ca 124, trece printr-o "suferinta" care era sa-i fie fatala. Avand in vedere ca solutia gasita pentru 124 a dat rezultate, 131 de Halle a intrat saptamana asta la "resuscitare" Very Happy.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 1006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 18 Apr 2010 12:49:38    Titlul subiectului: Modificarea vagonului ex Augsburg #465->Iasi 107 125974

1.Dupa modificare vagonul#465 "pierde" afisul cu "Mama Pizza",sau totusi va fi lasat pana la un moment dat?
2.Al doilea vagon din grupul Mâzgâlici,(să-i zicem asa:415,463),---463 va iesi la strada cu acea "opera de arta moderna"?
3.Cand se preconizeaza modificarea tuturor vagoanelor-remorca GT4?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 18 Apr 2010 15:23:08    Titlul subiectului: 125977

Reclamele vor fi pastrate deocamdata, pentru ca exista riscul ca indepartarea lor sa lase urme.

Din pacate, problema cu 415, 463, 421 de Stuttgart, etc. e dificil de rezolvat.

In prezent e in curs de modificare 462 si vor urma 469, 467 si 470. Cele deja modificate sunt functionale, insa vor iesi in probe cel mai probabil dupa ce toate vor fi gata. Ar mai fi de facut inchiderea cabinelor si alte maruntisuri gen montare de oglinzi, realizarea benzilor pentru afisaj. Cred ca le vom vedea la strada abia dupa redeschiderea circulatiei pe traseele 5 si 11 (dupa finalizarea lucrarilor din zona Podu de Piatra, care sunt prevazute sa inceapa peste cateva zile).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 15 Mai 2010 16:34:09    Titlul subiectului: 127087

462 => 110
470 => 111
467 => 112
In curs de modificare: 469 => 113

Asadar, se incheie revizia si renumerotarea vagoanelor GT4 aduse la sfarsitul anului trecut de la Augsburg. La fostele "remorci" raman de facut inchiderea cabinelor si iesirea in probe.

Recapitulare:

101 = ex Augsburg 415
102 = ex Augsburg 416
103 = ex Augsburg 418
104 = ex Augsburg 417
105 = ex Augsburg 420
106 = ex Augsburg 466 (fosta "remorca")
107 = ex Augsburg 465 (fosta "remorca")
108 = ex Augsburg 412
109 = ex Augsburg 463 (fosta "remorca")
110 = ex Augsburg 462 (fosta "remorca")
111 = ex Augsburg 470 (fosta "remorca")
112 = ex Augsburg 467 (fosta "remorca")
113 = ex Augsburg 469 (fosta "remorca")
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 25 Mai 2010 18:55:11    Titlul subiectului: 127527

131 de Halle circula din nou Cool.


IMG_3481.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.09 kb
 Vizualizat:  de 18188 ori

IMG_3481.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 1006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 27 Mai 2010 22:56:20    Titlul subiectului: 127611

In data de 27 mai 2010 (ora 7:25) tramvaiul GT4 #131 (ex HAVAG Halle=>#870 => ex SSB Stuttgart #511) circula pe traseul 1; asadar si-a reintrat in forma! Very Happy Cool
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 01 Iul 2010 19:45:35    Titlul subiectului: 129274

De aseara "remorcile" de Augsburg au inceput probele.
106, 107 si 109 au iesit azi pe trasee.



IMG_5655.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.08 kb
 Vizualizat:  de 17601 ori

IMG_5655.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 03 Iul 2010 00:24:20    Titlul subiectului: 129349

109 la strada, ieri:


IMG_5707.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.83 kb
 Vizualizat:  de 17382 ori

IMG_5707.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 31, 32, 33  Următoare
Pagina 8 din 33

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community