Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ieri la ei si azi la noi - Tramvaiele GT4
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 19, 20, 21  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 16 Feb 2008 18:03:42    Titlul subiectului: 88738

- 430


IMG_2109.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.35 kb
 Vizualizat:  de 16109 ori

IMG_2109.JPG



IMG_2112.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.94 kb
 Vizualizat:  de 16109 ori

IMG_2112.JPG



IMG_2116.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.55 kb
 Vizualizat:  de 16109 ori

IMG_2116.JPG



IMG_2110.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.58 kb
 Vizualizat:  de 16109 ori

IMG_2110.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 16 Feb 2008 18:08:37    Titlul subiectului: 88739

"- Ne-a parasit acum 17 ani, dar uite ca suntem din nou impreuna!":


IMG_2103.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.64 kb
 Vizualizat:  de 16105 ori

IMG_2103.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 17 Feb 2008 02:09:20    Titlul subiectului: 88769

In aceasta noapte s-a incheiat descarcarea tramvaielor aduse de la Stuttgart, dupa ce sambata dimineata a ajuns la Iasi si ultimul vagon, 428.

Cateva imagini (ca si in cazul lui 435, inainte de descarcarea vagonului au fost date jos de pe platforma cele doua boghiuri achizitionate ca piese de schimb):



IMG_2129.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.75 kb
 Vizualizat:  de 17425 ori

IMG_2129.JPG



IMG_2143.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.21 kb
 Vizualizat:  de 17425 ori

IMG_2143.JPG



IMG_2167.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.68 kb
 Vizualizat:  de 17425 ori

IMG_2167.JPG



IMG_2183.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.11 kb
 Vizualizat:  de 17425 ori

IMG_2183.JPG



IMG_2199.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.5 kb
 Vizualizat:  de 17425 ori

IMG_2199.JPG



IMG_2218.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.19 kb
 Vizualizat:  de 17425 ori

IMG_2218.JPG



IMG_2223.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.88 kb
 Vizualizat:  de 17425 ori

IMG_2223.JPG



IMG_2224.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.84 kb
 Vizualizat:  de 17425 ori

IMG_2224.JPG



IMG_2253.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.36 kb
 Vizualizat:  de 17425 ori

IMG_2253.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 555
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 21 Feb 2008 21:31:30    Titlul subiectului: 88954

Acum ca ajuns toate la noua lor casa, se va incepe ratragerea masiva a vagoanelor Tatra T4D si T4R?
_________________
31 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2018! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Scumpete



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 23/Feb/2015
Mesaje: 31
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 01 Mar 2008 18:03:07    Titlul subiectului: Bordul unui gt 4 89394

Pun la dispozitie bordul unui GT 4. Cine stie germana sau are vreun prieten ce ar putea cunoaste ce inseamna inscriptiile de pe bord, il rog sa ne traduca si noua.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 03 Mar 2008 18:40:35    Titlul subiectului: 89510

Descrierea utilizarii si interpretarii se intinde pe cateva pagini in manualul asa-numitelor GT4-2000 (modernizarea vagoanelor GT4 facuta la SSB). Ceea ce scriu mai jos reprezinta traducerea (in cateva cazuri adaptata si cu unele explicatii sumare) inscrisurilor de pe bord, in general insuficienta pentru intelegerea modului de utilizare/interpretare.

Fahren = mers (toate conditiile sunt indeplinite si vagonul poate porni)
Scheiben Waschanlage = instalatie spalat geamuri
Scheiben Wischer = stergator
Wischen Intervall = interval de spalare
Weiche = macaz
Halten = oprire
Türen frei = usi eliberate (calatorii le pot deschide din butoane)
Signal löschen = stergere semnal (e in legatura cu comutatorul "Halten", trebuie descris, nu insist)
Automat ein/aus = automat pornit/oprit
L (links) = stanga
R (rechts) = dreapta
Fahrtrichtung = directie mers
Schleife = bucla (are legatura cu frana de urgenta din salon, trebuie descris, nu insist)
Warnblinken = clipire de avertizare
Türen frei = usi eliberate
Tür 3 offen = usa 3 deschisa

Freigabe = cuvantul inseamna "eliberare", dar aici are legatura cu Fahrsperre, trebuie explicat, nu insist
Fahrsperre = blocare mers
Ladung gestört = deficit incarcare, are legatura cu sursa si cu bateria
Widerstand = rezistenta
Störung = defect
Prüfpersonal = personal de verificare
Fernlicht = faza lunga
Türkontrolle = control usi
Einzelwagen = vagon singur
Zugbetrieb = operare in cuplaj
Gebläse warm/kalt = ventilatoare aer cald/rece
Beleuchtung Fahrerstand = iluminare cabina vatman
Heizung Fahrgastraum = incalzire salon
Standlicht Scheinwerfer = serveste la pornirea iluminatului din salon, a iluminatului indicatoarelor de traseu si la aprinderea farului din spate
Tür 1 frei = usa 1 eliberata
Tür 1 offen = usa 1 deschisa

Inscriptia Anfahrsperre de deasupra vitezometrului indica faptul ca vagoanele au fost dotate dupa modernizare cu un sistem de protectie care impiedica pornirea vagonului atunci cand anumite conditii nu sunt indeplinite (in principal e legat de asigurarea inchiderii tuturor usilor).

Ceea ce se vede in a treia imagine face parte, alaturi de casetofonul aflat dedesubt, din sistemul IBIS (Integriertes Bordinformationssystem), ce permite comunicarea radio si anuntarea automata a statiilor. Intrucat instalatia nu poate fi utilizata in conditiile actuale, nu mai dau traducerea inscriptiilor de pe taste si nici secventele de taste ce trebuie apasate pentru realizarea diferitelor actiuni. Cand nu este introdus nici un grafic sau cand se comunica prin radio cu vagonul respectiv, pe display apare numarul canalului radio (in cazul SSB: K1: 148,210 MHz = tramvai, K2: 148,290 MHz = autobuz, K3: 149,270 MHz = vehicul utilitar), altfel apare abaterea fata de grafic.

Cum spuneam, simpla traducere e insuficienta sau inutila, trebuie citit manualul (sunt date explicatii detaliate pentru fiecare lucru in parte).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 05 Mar 2008 18:40:11    Titlul subiectului: 89635

bogdan a scris:
Acum ca ajuns toate la noua lor casa, se va incepe ratragerea masiva a vagoanelor Tatra T4D si T4R?
Pe masura ce ies la strada vagoanele aduse (un nou lot e acum in pregatiri). Nu e exclus ca aprilie sa fie o luna trista pentru Tatre.
Cele 6 vagoane GT4 scoase sambata trecuta circula in prezent pe toate cele 3 trasee deservite de Depoul Dacia (5, 6 si 11).

Vagoanele 417, 432, 444 si 453 au fost mutate la depoul de la Gara.
432 si 444 sunt pregatite pentru a iesi la strada, iar 417 si 453 sunt in lucru. Dupa inmatriculare vor iesi pe traseele sectiei 3.



Img_3816.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.43 kb
 Vizualizat:  de 16222 ori

Img_3816.jpg



Img_3821.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.49 kb
 Vizualizat:  de 16222 ori

Img_3821.jpg



Img_3817.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.24 kb
 Vizualizat:  de 16222 ori

Img_3817.jpg



Img_3820.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.09 kb
 Vizualizat:  de 16222 ori

Img_3820.jpg



Img_3827.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.95 kb
 Vizualizat:  de 16222 ori

Img_3827.jpg



Img_3829.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.22 kb
 Vizualizat:  de 16222 ori

Img_3829.jpg



Img_3828.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.27 kb
 Vizualizat:  de 16222 ori

Img_3828.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 14 Mar 2008 07:19:12    Titlul subiectului: 90074

Vagoanele 618 si 636 au trecut la numere de parc de forma 4xx. Astfel, 636 a devenit 401, iar 618, 402.

417, 432, 444 si 453 au fost renumerotate. Astfel:

- Stuttgart 417 -> Iasi 337
- Stuttgart 432 -> Iasi 122
- Stuttgart 444 -> Iasi 330
- Stuttgart 453 -> Iasi 338
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 15 Mar 2008 13:08:20    Titlul subiectului: 90161

- 122
- 330
- 337 si 338
- 338
- interiorul lui 338, in lucru



IMG_3917.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.58 kb
 Vizualizat:  de 15134 ori

IMG_3917.JPG



IMG_3925.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.35 kb
 Vizualizat:  de 15134 ori

IMG_3925.JPG



IMG_3910.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.11 kb
 Vizualizat:  de 15134 ori

IMG_3910.JPG



IMG_3915.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107 kb
 Vizualizat:  de 15134 ori

IMG_3915.JPG



IMG_3903.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.22 kb
 Vizualizat:  de 15134 ori

IMG_3903.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 555
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 20 Mar 2008 20:22:53    Titlul subiectului: 6586 90385

O intrebare privitoare la aceste vagoane: ambele boghiuri sunt motoare? Sau unul motor si unul purtator?

Am vazut la 453 un aspect modificat: masca farurilor era vopsita in negru!Asa a venit?

_________________
31 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2018! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 02 Apr 2008 20:36:26    Titlul subiectului: 91305

Fiecare boghiu are cate o osie motoare (osiile 2 si 3). Cele doua motoare sunt amplasate in cadrul metalic prins de cele doua boghiuri, care sustine mijlocul vagonului, transmisia facandu-se cu ax cardanic.
Ce am spus mai sus se aplica la varianta pentru ecartament metric. La cele 8 vagoane produse pentru ecartament de 1435 apar o serie de diferente.

Farurile (inclusiv cel pentru mersul cu spatele) au fost schimbate. Vagonul 453 a venit pentru piese de schimb. Intre timp a fost mutat la celalalt depou pentru a fi reparat si pus in circulatie.

A sosit momentul ca si 428 sa iasa la strada. Reamintesc, face parte din lotul celor 6 tramvaie-bonus si a ajuns ultimul la Iasi, dupa o multime de aventuri neplacute prin Ungaria.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 555
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 26 Apr 2008 20:43:45    Titlul subiectului: 92559

428 nu era cel cu usa lovita?
_________________
31 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2018! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 27 Apr 2008 23:54:51    Titlul subiectului: 92661

428 reparat:


Img_5125.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.12 kb
 Vizualizat:  de 14272 ori

Img_5125.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 24 Mai 2008 21:12:39    Titlul subiectului: 93742

Din seria celor 6 vagoane bonus achizitionate anul trecut de la Stuttgart, respectiv a celor 4 repartizate Sectiei 3, vagonul 338 (ex-SSB 453) a iesit la strada saptamana aceasta.


IMG_7024.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.12 kb
 Vizualizat:  de 13867 ori

IMG_7024.JPG



Img_7049.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  270.59 kb
 Vizualizat:  de 13867 ori

Img_7049.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 24 Mai 2008 21:22:09    Titlul subiectului: 93743

De asemenea, a iesit la strada noul 415 (ex-SSB 412), apartinand Sectiei 2, in acest moment toate cele 6 vagoane bonus sosite anul acesta de la Stuttgart fiind in circulatie. Din pacate, fostul 415 (acum 412) nu va mai circula vreodata, ci va fi folosit pentru piese de schimb.

Foto: norocosul actual 415 (ex-SSB 412).



IMG_7036.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.37 kb
 Vizualizat:  de 13866 ori

IMG_7036.JPG



IMG_7037.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.24 kb
 Vizualizat:  de 13866 ori

IMG_7037.JPG



IMG_7039.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.24 kb
 Vizualizat:  de 13866 ori

IMG_7039.JPG



IMG_7040.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.8 kb
 Vizualizat:  de 13866 ori

IMG_7040.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 24 Mai 2008 21:31:57    Titlul subiectului: 93746

Din pacate, nu cred ca exista fotografii cu 415 original in scurta perioada de serviciu in Iasi (mai putin de 2 saptamani), astfel ca vor ramane doar imaginile de dupa accidentul din 11 aprilie.

Foto: remorcat, pe ultimul drum, spre depou.



Img_5138.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  294.7 kb
 Vizualizat:  de 13865 ori

Img_5138.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 555
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 30 Mai 2008 21:22:57    Titlul subiectului: 94003

radub a scris:
Din pacate, nu cred ca exista fotografii cu 415 original in scurta perioada de serviciu in Iasi (mai putin de 2 saptamani)
Dar ce a patit 415? Se vede ca e accidentat, dar nu pare de nerecuperat!
Aceste tramvaie dispun de comanda de mers inapoi situata in spatele tramvaiului, gen KT4D?

_________________
31 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2018! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 30 Mai 2008 21:35:40    Titlul subiectului: 94004

Intreaga structura este deplasata catre stanga in urma impactului lateral cu autobuzul. De asemenea, caroseria este puternic bombata in partea dreapta.

Toate au post de conducere in spate, pentru manevre.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 04 Iun 2008 23:55:31    Titlul subiectului: 94155

Te referi la postul secundar de conducere? GT4 cu numerele de parc mai mari de 300 (cum este și acela fotografiat de mine în zona TG. Cucu) are în spate un post de conducere simplu care, în mod normal este mascat și poate fi folosit pentru manevrarea în depou; în occident pentru mersul cu spatele, este obligatoriu folosirea acelui post. Farul respectiv este un indiciu clar că acolo e un post de conducere secundar. Zic secundar, deoarece tramvaiul este unidirecțional și, ca urmare, posturile de conducere nu au aceeași importanță.

Cât privește seria 4xx (de exemplu, 451) existența acelui far indică existența unui post de conducere secundar, pentru manevre. Dacă bine țin minte, și cele din seria 1xx au acel post (de exemplu, 135) însă nu sunt sigur.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
miki07



Data înscrierii: 06/Feb/2008
Ultima vizita: 29/Sep/2017
Mesaje: 29
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 14 Iul 2008 21:33:58    Titlul subiectului: De ce nu iese la strada 402? 95844

De ce nu iese la strada 402? In orasul sau natal am vazut ca era in stare buna?
De ce tramvaiele GT4 nu circula in cuplu ca in orasele germane de unde provin. Sau la Iasi nu este tehnic posibil?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 21 Iul 2008 20:08:08    Titlul subiectului: 96067

OAB a scris:
Dacă bine țin minte, și cele din seria 1xx au acel post (de exemplu, 135) însă nu sunt sigur.
Toate, fara exceptie, indiferent de unde au fost aduse la Iasi, modernizate sau nu, au acel post de conducere in spate, pentru manevre.
miki07 a scris:
De ce nu iese la strada 402? In orasul sau natal am vazut ca era in stare buna?
Are cateva probleme la partea electronica, dar sunt in curs de rezolvare.

Foto: 402 in vizita la fratiorii regasiti de la Gara Very Happy. Va reveni, desigur, in Dacia.



untitled1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100 kb
 Vizualizat:  de 15053 ori

untitled1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 28 Sep 2008 21:10:03    Titlul subiectului: 98910

E adevarat ca mai vin 20 de tramvaie GT4 la Iasi? Am citit undeva ca deja ar fi la triajul Socola
_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 28 Sep 2008 21:10:58    Titlul subiectului: 98911

Nu, nici nu mai e de unde sa vina atat de multe. Pana undeva dupa mijlocul lui 2009 oricum nu va mai putea exista vreun transport de GT4.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 30 Sep 2008 15:29:17    Titlul subiectului: 98985

Probabil erau ceva promisiuni electorale, acum ca au trecut alegerile s-a uitat de ele, din pacate n-am mai gasit articolul Wink
_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
floooooooorin



Data înscrierii: 23/Ian/2008
Ultima vizita: 08/Mar/2012
Mesaje: 18
Locație: Cernavoda

MesajTrimis: Dum 05 Oct 2008 20:44:35    Titlul subiectului: 99204

In ce ani sunt fabricate, Radule, aceste tramvaie si de ca nu circula,si la Iasi, in tandem asa ca in Gramania sau ca la......Arad, bunaoara?

Ultima modificare efectuată de către floooooooorin la Dum 05 Oct 2008 21:36:56, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 19, 20, 21  Următoare
Pagina 3 din 21

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community