Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ieri la ei si azi la noi - Tramvaiele GT4
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 31, 32, 33  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
pTn



Data înscrierii: 29/Iul/2014
Ultima vizita: 17/Mar/2024
Mesaje: 215

MesajTrimis: Mie 21 Oct 2015 07:09:57    Titlul subiectului: 182185

http://public-transport.net/tram/Iasi/

A new gallery was added to pTn, now about Iași, the city with the highest concentration of GT4 in the world.





Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 06 Dec 2015 14:17:37    Titlul subiectului: 182754

131, dupa o perioada mai lunga de zacut, a trecut prin RC si a iesit complet revopsit, fara reclame, si, cum e ceva mai deosebit ca aspect, merita sa-i dedicam putin spatiu pe forum (sigur, sa fie eliberat de toate romanismele e utopie, asa ca deocamdata ne resemnam sa-l vedem in starea din atasament):


IMG_0285.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.34 kb
 Vizualizat:  de 19110 ori

IMG_0285.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Lineus



Data înscrierii: 11/Iun/2014
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 26
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 06 Dec 2015 23:36:44    Titlul subiectului: 182767

Vagonul 104 ( 2 module ) pe traseul 11 surprins de pe Pasajul Nicolina.

104 by Lucian Găbițu, on Flickr
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
gavril



Data înscrierii: 05/Ian/2011
Ultima vizita: 12/Apr/2022
Mesaje: 82
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 19 Ian 2016 04:03:01    Titlul subiectului: 183349

Ieri la ei, azi la noi.

Însă e trist să vezi că au dispărut difuzoarele din tavan (chiar dacă nu erau folosite, au fost luate/furate) Și mi-e greu să cred că au fost împrumutate de călători, de vreme ce găurile sunt acoperite cu bucăți de placaj. Sau or fi venit așa direct din Germania?! Hmm...

Să nu mai zic de bara verticală de la mijloc, de care puteai să te ții. Bară care a dispărut din multe vagoane. Plus cutioara aia de plastic în care - în Germania - erau puse diverse chetii informative. Și-aia a dispărut.
Chiar nu-mi dau seama ce-ar fi putut să facă mecanicii/vatmanii cu bara aia. Sincer nu cred că s-ar fi apucat vreun călător, chiar cu chei potrivite să o demonteze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 26 Ian 2016 22:23:10    Titlul subiectului: 183474

Zwei Nordhäuser...


IMG_1691.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.03 kb
 Vizualizat:  de 18581 ori

IMG_1691.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
gavril



Data înscrierii: 05/Ian/2011
Ultima vizita: 12/Apr/2022
Mesaje: 82
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 12 Feb 2016 09:42:19    Titlul subiectului: 183737

Am mers ieri cu 103, era pe traseul 6. Ori nu e „obișnuit” cu traseul, ori s-a schimbat ceva la el; am crezut că nu se mai termină țâuielile alea pe care le face când ia o curbă - de la frecarea roților cu șina - (intrarea în giratoriu din Podu de Piatră). Să nu mai zic c-a fost infernal la ieșire, sunetul ăla a durat până când a trecut vagonul de benzinării.
Nu știu, poate e normal, nu mă pricep, da' sigur e-al naibii de deranjant la urechi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cipricherr



Data înscrierii: 25/Iul/2012
Ultima vizita: 09/Oct/2023
Mesaje: 118
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 13 Feb 2016 00:22:34    Titlul subiectului: 183742

Pana sa intre tramvaiele din depoul Dacia pe traseul lui 3,acestea erau cele mai silentioase tramvaie.
Parerea mea este ca tramvaiele care circula spre Dancu se distrug.
Eu asta am observat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 13 Feb 2016 00:34:00    Titlul subiectului: 183743

Problema expusa de gavril e ceva mai complexa decat simplul "merg prin Dancu si se strica".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 04 Mar 2016 21:47:48    Titlul subiectului: 183988

Pentru ca a fost abordata aceasta tema la un alt subiect, haideti sa vedem cum e cu casetele cu butoane pentru deschiderea usilor ce se gasesc in unele tramvaie GT 4 (au mai existat astfel de casete si tramvaiele GT 5 si unele dintre ST-urile 7 si 8, cu partea transparenta diferind de la oras la oras - in general tarile germanice au folosit si folosesc cam aceiasi furnizori - nu foarte multi pe fiecare domeniu - pentru diverse componente din diverse domenii)! "Gemuletele" nu sunt din sticla, ci din plexiglas.

Am folosit ca material "didactic" casete din tramvaie GT 4 nemodernizate de la Gara. Voi arata intai modelul ce pare mai nou si e identic cu ceea ce se gaseste la vagoanele modernizate ex SSB din Dacia. In caseta exista loc pentru 2 sigurante, insa pentru acest model (mai nou?) de inscriptionare mai este utila doar cea mai de jos, pentru sageata. Pe placutele de plexiglas fixate in chedere s-au dat mai multe straturi de vopsea pentru a obtine textul neluminat si sageata luminata.



IMG_2809.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.99 kb
 Vizualizat:  de 17685 ori

IMG_2809.JPG



IMG_2813.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.61 kb
 Vizualizat:  de 17685 ori

IMG_2813.JPG



IMG_2826.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.43 kb
 Vizualizat:  de 17685 ori

IMG_2826.JPG



IMG_2828.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.4 kb
 Vizualizat:  de 17685 ori

IMG_2828.JPG



IMG_2842.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.67 kb
 Vizualizat:  de 17685 ori

IMG_2842.JPG



IMG_2843.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.77 kb
 Vizualizat:  de 17685 ori

IMG_2843.JPG



IMG_2847.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  18.16 kb
 Vizualizat:  de 17685 ori

IMG_2847.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 04 Mar 2016 21:55:38    Titlul subiectului: 183991

Am gasit un capac cu o varianta a acestui tip de inscriptionare, dar care are ultimul strat (de vopsea?!) de la interior dat doar de sus pana imediat sub text.


IMG_2850.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.24 kb
 Vizualizat:  de 18055 ori

IMG_2850.JPG



IMG_2851.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.26 kb
 Vizualizat:  de 18055 ori

IMG_2851.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 04 Mar 2016 22:13:30    Titlul subiectului: 183992

Si o caseta ce zic eu ca ar contine un model mai vechi de inscriptionare (sau provenind de la un alt [tip de] tramvai din alt oras), care presupune ca si textul, si sageata, sa fie luminate (daca retin bine, la GT 4-urile nemodernizate ex Augsburg textul si sageata erau luminate pana la deschiderea usii, moment in care lumina se stingea, iar textul si sageata erau aproape invizibile - ar trebui sa verific daca functioneaza precomanda si acolo unde exista astfel de casete la vagoanele astea si, in caz afirmativ, daca lumina se stinge cand se face precomanda - cum ar fi logic, intrucat o alta apasare a butonului dupa precomanda nu mai este necesara, caci usa respectiva se va deschide automat - sau tot numai la deschiderea usii). Trebuie sa mai studiez ce e cu acest tip de inscriptionare.


IMG_2836.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.26 kb
 Vizualizat:  de 18051 ori

IMG_2836.JPG



IMG_2837.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.18 kb
 Vizualizat:  de 18051 ori

IMG_2837.JPG



IMG_2839.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.38 kb
 Vizualizat:  de 18051 ori

IMG_2839.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 05 Mar 2016 10:16:20    Titlul subiectului: 184001

Am cautat in documentatia de la producatorul tramvaielor GT 4 si se pare ca ultimul model de inscriptionare pe care l-am postat este cel initial. Exclamation


untitled13.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.83 kb
 Vizualizat:  de 17992 ori

untitled13.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 08 Mar 2016 22:32:39    Titlul subiectului: 184040

Cum spuneam, unele dintre cele 8 tramvaie GT 4 nemodernizate ex Augsburg (care au suferit, insa, unele mici si neinsemnate modificari tehnice si estetice cat au fost acolo in serviciu) au avut la usa 2 caseta pentru comanda de deschidere a usii. La Augsburg se utiliza precomanda inca inaintea aducerii acestor tramvaie in oras, astfel ca s-au facut si pentru ele (ca si in cazul celor trecute ulterior prin modernizare la MGB) modificarile necesare in acest sens. La Stuttgart (de unde proveneau tramvaiele) nu s-a utilizat precomanda la vagoanele GT 4, asa incat sageata (in formatul initial, si textul) de pe casete era luminata doar cat vatmanul elibera comanda de deschidere a usilor de catre calatori, pe intreaga durata a mentinerii acestei stari (deci nici un tip de eveniment nu genera stingerea luminii pana in momentul in care vatmanul anula comanda de deschidere a usilor de catre calatori). Placutele de plexiglas din casetele de la Augsburg aveau inscriptionate ultima varianta de text si sageata de la Stuttgart. Pentru a se incadra in logica functionarii sistemului de precomandare a opririi/deschiderii usii corespunzatoare butonului apasat, s-au facut modificarile necesare astfel incat sageata sa fie luminata cata vreme apasarea butonului genera o actiune, fie ea precomandarea deschiderii usii daca este blocata de catre vatman comanda deschiderii usilor de catre calatori, fie simpla deschidere a usii in caz contrar. La deschiderea usii, lumina se stinge si se mentine stinsa pana la inchiderea ei la loc. Semnalizarea catre calatori a precomandarii opririi tramvaiul (desigur, semnalizata vizual pe bord vatmanului, care trebuie sa opreasca neconditionat in statia urmatoare) ar trebui sa se faca prin intermediul unei casete luminoase pe care scrie "Wagen hält" ("Vehiculul opreste" - denumirea de "Wagen" este atribuita unei game mai largi de vehicule, inclusiv autobuze). N-am acum in minte daca aceste tramvaie au caseta respectiva, insa tramvaiele GT 5 aveau. Parerea mea e ca lumina ar fi fost logic sa se stinga la efectuarea precomenzii, atat pentru a indica vizual ca acea usa se va deschide automat la eliberarea de catre vatman a comenzii de deschdiere a usilor de catre calatori, cat si pentru ca, odata facuta precomanda, o alta apasare a butonului nu mai produce nici un eveniment decat daca butonul se apasa dupa ce usa incepe sa se inchida (deschiderea usii respective e inevitabila dupa precomanda). De asemenea, tot pe logica, lumina ar fi trebuit sa se aprinda din nou din momentul initierii inchiderii automate si nu dupa inchiderea completa a usii. Veti vedea in filmuletul pe care l-am facut ca "sistemul" e usor dereglat si lumina se aprinde si se stinge anapoda.

Astfel de casete mai exista la augsburghezele nemodernizate doar in vagoanele 319 si 321 (care circula) si in 335 (aflat in "parcul rece"). La restul care au mai avut au fost inlocuite, in anii de exploatare la Iasi, cu butoane simple. Repet, este vorba doar de usa 2, caci la celelalte usi sunt butoane simple (printre micile modificari facute la Augsburg, s-a scos bara de pe mijlocul usii la spate pentru accesul carucioarelor si s-au pus 4 butoane, 2 galbene cu buton rosu pentru functionare normala - cu deschidere urmata de inchidere automata a usii - si, pentru cazurile speciale, gen carucioare, 2 albastre cu buton galben pentru deschidere si mentinere deschisa a usii pana la anularea de catre vatman a comenzii de deschidere a usilor de catre calatori - culorile nu sunt deloc intamplatoare, ci standardizate -, in fata s-a pus alt dulap pentru tablourile electrice, etc.).

Filmul: https://www.youtube.com/watch?v=nw0guwGHQRo
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mar 08 Mar 2016 23:34:21    Titlul subiectului: 184042

Vagoanele Rathgeber, un fel de veri ai tramvaielor GT5 din Iași, aveau în partea de sus a peretelui cabinei vatmanului o casetă pe care scria "ZUG HÄLT", însă nu am remarcat dacă sistemul funcționa sau nu (caseta funcționa, însă nu pot spune dacă după regulă sau pur și simplu se aprindea becul). Luminile la indicatoarele de la uși se aprindeau când vatmanul dădea comandă de liber la uși (deschidere de către călători). Nu-mi amintesc dacă rănâneau aprinse odată cu deschiderea ușilor sau nu și nici dacă se aprindeau când ușile se deschideau la comanda vatmanului (deși nu cred că am văzut vreodată asta, în afară de ușa 1).
Edit: lampa exista și la remorci, lângă ușa 2. Nu știu dacă vagonul motor avea și el la ușa 2 o altă casetă în afară de cea de la cabina vatmanului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Mar 2016 18:31:51    Titlul subiectului: 184134

La Stuttgart:

1. 416 (416) in 1973
2. 312 (474) in 1976
3. 314 (492) in 1976

Foto: Bernd Duetsch
Sursa foto: DSO



s416-btfdegerloch-73-d9svm.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.81 kb
 Vizualizat:  de 17383 ori

s416-btfdegerloch-73-d9svm.jpg



s474-76-ps-dsoy2ses.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.67 kb
 Vizualizat:  de 17383 ori

s474-76-ps-dsoy2ses.jpg



s492566-knigstr-76-ps4ushg.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.58 kb
 Vizualizat:  de 17383 ori

s492566-knigstr-76-ps4ushg.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
florin5555



Data înscrierii: 31/Aug/2015
Ultima vizita: 18/Mai/2020
Mesaje: 93
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 21 Mar 2016 22:27:14    Titlul subiectului: 184208

In depoul de la Gara zac cateva GT4 cu numere de la 301 si fara placutele de inmatriculare, din cele aduse prin 1997,2000. Vor mai fi reparate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
paulsback



Data înscrierii: 10/Noi/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2020
Mesaje: 96
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 23 Mar 2016 17:29:22    Titlul subiectului: 184232

Are cineva informatii despre tramvaiul Teo's Cafe?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 23 Mar 2016 19:15:03    Titlul subiectului: 184235

Se lucreaza, insa informatii si fotografii cu privire la desfasurarea proiectului doar ei sunt indreptatiti sa publice anterior lansarii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
paulsback



Data înscrierii: 10/Noi/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2020
Mesaje: 96
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 23 Mar 2016 21:53:41    Titlul subiectului: 184246

Ok, mersi mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gavril



Data înscrierii: 05/Ian/2011
Ultima vizita: 12/Apr/2022
Mesaje: 82
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 24 Mar 2016 01:18:28    Titlul subiectului: 184249

Că tot mi-am adus aminte, astea-s niște cuple din spatele lui 101, parcă. N-am idee la ce foloseau. De fapt, au fost unite vagoanele în Germania?


cupla 1.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  783.36 kb
 Vizualizat:  de 17066 ori

cupla 1.png



cupla 2.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  717.78 kb
 Vizualizat:  de 17066 ori

cupla 2.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 24 Mar 2016 09:33:37    Titlul subiectului: 184254

Se observa urmele unei cutii, care a ramas la Augsburg si in care erau diverse componente ce tin de IBIS. Acele cuple se conectau la cutiile respective si cred ca realizau in partea opusa conectarea cu sistemul INDUSI folosit la Augsburg pentru siguranta circulatiei. Tramvaiele venite in 2004 e posibil sa fi fost trimise cu tot cu acele cutii, probabil goale (am in minte imaginea lor).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 31 Mar 2016 14:28:55    Titlul subiectului: 184393

paulsback a scris:
Are cineva informatii despre tramvaiul Teo's Cafe?

Radu Czech/Cristina Albu a scris:
Se lucreaza, insa informatii si fotografii cu privire la desfasurarea proiectului doar ei sunt indreptatiti sa publice anterior lansarii.

Tramvaiul Teo's Cafe - 134



IMG_2911.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.32 kb
 Vizualizat:  de 16683 ori

IMG_2911.JPG



IMG_2920.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.08 kb
 Vizualizat:  de 16683 ori

IMG_2920.JPG



IMG_2925.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.66 kb
 Vizualizat:  de 16683 ori

IMG_2925.JPG



IMG_2957.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.49 kb
 Vizualizat:  de 16683 ori

IMG_2957.JPG



IMG_2959.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.39 kb
 Vizualizat:  de 16683 ori

IMG_2959.JPG



IMG_2960.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.35 kb
 Vizualizat:  de 16683 ori

IMG_2960.JPG



IMG_3040.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.29 kb
 Vizualizat:  de 16683 ori

IMG_3040.JPG



IMG_3041.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.51 kb
 Vizualizat:  de 16683 ori

IMG_3041.JPG



IMG_3044.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.04 kb
 Vizualizat:  de 16683 ori

IMG_3044.JPG



IMG_3221.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.07 kb
 Vizualizat:  de 16683 ori

IMG_3221.JPG



IMG_3225.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.93 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_3225.JPG



IMG_3226.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.83 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_3226.JPG



IMG_3227.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.94 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_3227.JPG



IMG_3233.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.44 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_3233.JPG



IMG_3238.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.19 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_3238.JPG



IMG_3243.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.3 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_3243.JPG



IMG_3308.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.27 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_3308.JPG



IMG_3309.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.91 kb
 Vizualizat:  de 16680 ori

IMG_3309.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
gavril



Data înscrierii: 05/Ian/2011
Ultima vizita: 12/Apr/2022
Mesaje: 82
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 05 Apr 2016 01:01:03    Titlul subiectului: 184429

Cred că e primul tramvai negru care o să circule prin Iași. Doamne ferește!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Iun/2023
Mesaje: 316
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mar 05 Apr 2016 03:35:29    Titlul subiectului: 184430

Este primul tramvai negru din Romania , nu doar din Iasi ! Dar, un locuitor al Iasiului, imi raspundea acum vreo luna ca "aceste aspect se stabilesc de catre specialist si au o intreaga argumentatie la baza, nu pareri emise de tanti Gigica si nenea Gigel". Eu am terminat o facultate tehnica (pe vremea raposatului, nu astazi, cand sunt tot felul de universitati romano-...singaporeze !) de ci ,nu sunt "specializat" in belle-arte, dar trebuie sa recunosc ca acest tramvai este extrem de dragut si sunt convins ca va avea un efect revigorant asupra locuitorilor urbei ! Cum ar fi aratat bobitele de cafea pe un fundal portocaliu, de exemplu ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 05 Apr 2016 04:31:23    Titlul subiectului: 184431

gavril a scris:
Cred că e primul tramvai negru care o să circule prin Iași. Doamne ferește!

Pentru tine e "Doamne fereste!", pentru altii e frumos. E pe baza de gusturi, stii ca am mai discutat despre asta cu gusturile... Dar, pana la urma, e o reclama. Ce-i drept, una aparte, atat ea in sine, ca si continut, cat si ca mod de realizare. Oamenii aia au vrut ceva deosebit, nu autocolant, au incheiat un contract, le-a fost aprobat proiectul prezentat, platesc la fel ca orice alt client care face reclama pe tramvaie, la sfarsit vor neutraliza, sanatate si-un praz verde!

virgilius a scris:
Este primul tramvai negru din Romania , nu doar din Iasi !

Serios?! "Parerea mea", nu?!... Mai cauta, poate mai gasesti si altele prin Romania!...

virgilius a scris:
Dar, un locuitor al Iasiului, imi raspundea acum vreo luna ca "aceste aspect se stabilesc de catre specialist si au o intreaga argumentatie la baza, nu pareri emise de tanti Gigica si nenea Gigel". Eu am terminat o facultate tehnica (pe vremea raposatului, nu astazi, cand sunt tot felul de universitati romano-...singaporeze !) de ci ,nu sunt "specializat" in belle-arte, dar trebuie sa recunosc ca acest tramvai este extrem de dragut si sunt convins ca va avea un efect revigorant asupra locuitorilor urbei ! Cum ar fi aratat bobitele de cafea pe un fundal portocaliu, de exemplu ?

Tâta ironia ieftină sub forma de tapiserie narativa... Cred ca tu si cu celalalt de deasupra ta sunteti singurii care nu s-au prins ca e o reclama, nu schema de vopsire si nu tramvai pictat precum restul tramvaielor pictate. Deci, o reclama, doar ca, in loc de autocolant, aia care platesc au vrut pictura. Au gasit vopsea, au gasit pictori, platesc ca orice client pentru reclama pe tramvaie, vor plati neutralizarea si, cum am spus mai sus, sanatate si-un praz verde... Alles klar?

A, sa nu uit: https://www.facebook.com/TeosCafe - de aia negru (dar era simplu sa dati chiar voi o cautare pe Google)...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 31, 32, 33  Următoare
Pagina 15 din 33

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community