Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele ZGT-4/6 ex RET-Rotterdam/Olanda
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 09 Ian 2008 17:43:59    Titlul subiectului: Tramvaiele ZGT-4/6 ex RET-Rotterdam/Olanda 86823

Desi exista un topic legat de tramvaiele Duewag, acolo sunt prezentate numai tramvaiele de tip ,,L" si ,,l" (,,m"), drept care am considerat ca merita deschiderea unui topic dedicat in exclusivitate ZGT-urilor!

Asadar, o sa incerc pe parcursul topicului sa expun mai multe fotografii. Ceea ce se poate spune despre aceste tramvaie, este ca s-au adus (primul lot) incepand cu data de 19-Octombrie-2006, continuand dupa aceea cu alte trei loturi pana la sfarsitul lui Octombrie! Iar incepand cu serbarile Galatiului si implicit Sarbatorile de Iarna ale anului 2006 s-au pus in circulatie pe linia lui 39 !

Se intrebau multi care e cauza de nu functioneaza afisajul electronic cu care erau echipate aceste tramvaie...ei bine, deja la doua vagoane li s-au refacut softurile afisajului electronic si s-au introdus in bazele de date ale computerului de bord traseele si numerele aferente. Iata cele 2 vagoane echipate deja cu afisaje noi(frontale, laterale stanga si dreapta, respectiv posterioare)!

Cu ajutorul Lui Dumnezeu si din spusele celor de la Depoul-1, anul asta ar trebui sa mai vina 20 de bucati.



DSC00285.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  432.71 kb
 Vizualizat:  de 50342 ori

DSC00285.jpg



DSC00259.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  398.78 kb
 Vizualizat:  de 50340 ori

DSC00259.jpg



DSC00257.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  370.3 kb
 Vizualizat:  de 50339 ori

DSC00257.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 822
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 11 Ian 2008 02:16:00    Titlul subiectului: 86875

Mirarea mea e ca in aceste poze #215 circula pe traseul 54 iar #228 circula pe traseul 1.De mult timp n-am mai circulat cu tramvaiul si cred ca am "pierdut"cateva schimbari.Ai putea sa-mi spui pe ce trasee circula tramvaiele Duewag(in afara de 7,39 si 40)? Si as dori sa stiu daca au fost casate tramvaie in ultimul timp si daca da,ce travaie?(numerele lor);daca stie cineva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Vin 11 Ian 2008 12:39:55    Titlul subiectului: 86877

Imi place o chestie. Ati programat afisajele pentru Galati. Bravo!! Altii in general nu le folosesc sau le arunca. Bravo Galati!
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 11 Ian 2008 17:53:26    Titlul subiectului: 86884

Si toate astea datorita competentei si pasiunii indeosebi a oamenilor de la Transurb: de la muncitori pana la directoare! Cred ca daca acesti oameni in afara de obligatie nu ar pune si pasiune in meseria care o au, azi nu exista Transurb (ITO, ETO, IJTL si RATU). Piedica cea mare in calea dezvoltarii acestei regii o constituie niste ,,babuini" si ,,capete de lemn" care dorm prin birourile primariei si consiliului local!

Multi m-au sfatuit sa vorbesc cu cei de la Depoul-1 Transurb ca sa preia tramvaiele din Brasov.Stii ce mi-au spus oamenii de la Depoul Galati?
,,Nu vom comite o alta lovitura data Brasovului ca noi sa profitam de durerea lor, luandu-le tramvaiele, chiar daca aceste sunt foarte bune. Sa le ia altii daca vor, noi nu!"
Aceste cuvinte spun spun multe! Si le dau dreptate. La fel asi fi procedat si eu! Daca noi nu am fi avut suflet, .ne-am fi facut interesul fara ne pese. Ori am preferat sa ,,defilam" cu vehiculele noastre!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
aad



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Ian/2016
Mesaje: 35
Locație: (Olanda)

MesajTrimis: Vin 11 Ian 2008 20:28:18    Titlul subiectului: 86895

Those 20 new trams...where do they come from?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Admin
Administrator/Moderator FORUM


Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Mar/2024
Mesaje: 641

MesajTrimis: Vin 11 Ian 2008 22:03:58    Titlul subiectului: 86904

In the four posts so far the information which might be of interest to you is:

- The current trams were brought from Rotterdam as four lots, the first one starting on Oct 19th, 2006; they were all in service by December, 2006
- Two of the cars (seen as photos in the first post) had their display controllers re-programmed with the Galati routes
- This year (2008) 20 more trams are expected

The author of the first message doesn't explicitly say where they should be coming from but since the whole topic is named 'ZGT Trams ex-Rotterdam/Netherlands' I'm assuming that from Rotterdam, too? Please note that here 'new' means 'new to Galati' and not 'brand-new'.

Raspuns la intrebarea lui aad "de unde ar veni aceste 20 de tramvaie noi?": Autorul primului mesaj din topic nu a spus explicit dar din moment ce topic-ul se cheama 'tramvaie ZGT ex-Rotterdam/Olanda' se poate presupune ca tot din Rotterdam. Aici 'nou' inseamna 'nou in Galati' si nu 'cumparat de nou'.


Ultima modificare efectuată de către Admin la Lun 14 Ian 2008 10:22:35, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Vizitează site-ul autorului
aad



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Ian/2016
Mesaje: 35
Locație: (Olanda)

MesajTrimis: Vin 11 Ian 2008 23:22:43    Titlul subiectului: 86906

I see. Well I already spoke here on the forum, that the RET ordered 53 new Citadis trams. They come to replace the last ZGT 800 and a big part of the ZGT 700 series. The first new Citadis is coming to Rotterdam in November or December this year, and the last one in 2009. A better option for you in Galati would be to buy the trams of the ZGT 700 serie. They are newer and much stronger than the ZGT 800 serie (which contains parts of older Duwag trams from 1965). But I think the RET won,t sell trams from the 700 serie this year, so we have to see what's gonna happen...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 13 Ian 2008 01:45:31    Titlul subiectului: 86954

Sergabi28 a scris:
Stii ce mi-au spus oamenii de la Depoul Galati?
,,Nu vom comite o alta lovitura data Brasovului ca noi sa profitam de durerea lor, luandu-le tramvaiele, chiar daca aceste sunt foarte bune. Sa le ia altii daca vor, noi nu!"
Din păcate, ar fi fost mai bine dacă tramvaiele ar fi fost luate de Transurb. Nu ar fi fost vorba de o lovitură dată brașovenilor, ci de salvarea de la autogen a unor tramvaie fiabile, care ar mai fi putut circula mulți ani.

Segmentul 2 ale tramvaielor din Rotterdam nu are tendința de a "pendula"? Mă refer la mișcarea de legănare stânga-dreapta, având în vedere că:
-este mai scurt decât primul segment
-dedesubtul articulației nu există boghiu
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 13 Ian 2008 10:44:16    Titlul subiectului: 86959

aad a scris:
A better option for you in Galati would be to buy the trams of the ZGT 700 serie. They are newer and much stronger than the ZGT 800 serie (which contains parts of older Duwag trams from 1965). But I think the RET won,t sell trams from the 700 serie this year, so we have to see what's gonna happen...
Deci din rudimentara mea traducere... sa inteleg ca ar fi bine sa optam pentru seria 700? Din cate am inteles seria 800 este de tip Duewag an fabricatie 1965?
OAB a scris:
Segmentul 2 ale tramvaielor din Rotterdam nu are tendința de a "pendula"? Mă refer la mișcarea de legănare stânga-dreapta, având în vedere că:
-este mai scurt decât primul segment
-dedesubtul articulației nu există boghiu
Tramvaiul merge foarte lin si chiar nu se balanseaza deoarece dedesupt are amortizoare hidraulice atat radiale cat si transversale (axiale).
Iata si o fotografie realizata pe sub fusta (,,upskirt")Smile Smile !



100-0104.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  289.86 kb
 Vizualizat:  de 50082 ori

100-0104.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Ian 2008 16:56:18    Titlul subiectului: 86972

Cate ZGT are Galatiul pana acum, Sergabi? Dupa parerea ta, sau din ce ai auzit de pe la Transurb, cele 20 noi tramvaie daca vor fi sa vina, vor inlocui ceva din parcul deja existent? Poti sa-mi redai pe scurt componenta parcului de la Galati?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 13 Ian 2008 23:54:50    Titlul subiectului: 87000

La ora actuala parcul rulant Transurb numara 16 vagoane articulate de tip ZGT-6 din care in circulatie 15 bucati iar unul singur este pentru piese( donor pise schimb #849).
Iata si poza din depoul nr 2-,,TATRA" din Bariera Traian, cu vagonul #849 .



CRIM0078.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  339.86 kb
 Vizualizat:  de 50023 ori

CRIM0078.jpg



CRIM0077.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  332.62 kb
 Vizualizat:  de 50021 ori

CRIM0077.jpg



CRIM0060.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  331.75 kb
 Vizualizat:  de 50020 ori

CRIM0060.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 03/Mai/2022
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Mar 04 Mar 2008 17:17:42    Titlul subiectului: 89578

Tramcar 0206 shows its recently applied advertising in this photograph which was taken on 1st March 2008.


Galati 0206 TL(2).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  341.95 kb
 Vizualizat:  de 49661 ori

Galati 0206 TL(2).JPG



_________________
Terry Lawson

Public Transport Enthusiast
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 03/Mai/2022
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Dum 09 Mar 2008 20:47:57    Titlul subiectului: 89824

Tram 0229 has also recently received colourful advertising. Photo taken on 7th March 2008.

A glimpse of tramcar 0214 which is currently stored, having donated parts to keep it's sisters in service.
Photo taken on 7th March 2008.



Galati 837.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  295.5 kb
 Vizualizat:  de 49607 ori

Galati 837.jpg



galati_906_445.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.58 kb
 Vizualizat:  de 49259 ori

galati_906_445.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 17 Apr 2008 07:34:36    Titlul subiectului: 6861 92082

0214 este donor de piese pentru celelalte tramvaie olandeze. Nu a mai apucat sa primeasca numar nou de parc.
Informatia provine tot de la Transurb, mai precis de la unul dintre vatmani. Adevarul este ca, in ultima perioada de timp, una se spune si alta se face. O parte din mijloacele de transport care au fost propuse pentru casare sunt refacute si retrimise pe traseele locale. Mai jos, o poza realizata de Terry Lawson:



0214_176.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.35 kb
 Vizualizat:  de 49259 ori

0214_176.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
George_GL



Data înscrierii: 09/Iul/2006
Ultima vizita: 06/Feb/2017
Mesaje: 81
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 17 Apr 2008 08:09:48    Titlul subiectului: 92088

Asa este. Stiu ca momentan 0214 este un fel de donor sa zic asa, dar cei de acolo vor sa l recompleteze. Au spus ca i-au contactat pe cei din Olanda pentru piese. Acestia au spus ca nu dau piese ci...doar vagoane...la un pret...destul de mare...Si atunci ai nostri au intrebat ce le lipseste acelor tramvaie...ca poate le fac ei aici.

Eu cand am vorbit cu dl. inginer de la depoul 1 mi-a spus ca vor sa-l reactiveze. Au vorbit pentru piesele care le mai trebuie pentru el.
Sa speram ca vor duce la bun sfarsit acest gand.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
aad



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Ian/2016
Mesaje: 35
Locație: (Olanda)

MesajTrimis: Joi 17 Apr 2008 20:12:02    Titlul subiectului: ZGT 92135

Too bad the 0214 can't be in service anymore. I understand it's being used for spare parts now. Maybe the RET has some spare parts for it, but I'm affraid you need the same parts as we do here (see pics). The last few weeks more ZGT's were put in service again, because of some accidents with a few Citadis trams. But maybe this summer we no longer need the 800 serie and the needed parts can be delivered to Galati.


Resize of 809-810-813.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.93 kb
 Vizualizat:  de 49459 ori

Resize of 809-810-813.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 03/Mai/2022
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Lun 28 Apr 2008 21:13:39    Titlul subiectului: 92681

Tram #1251 (ex: 0206) has recently had adverts applied over its side windows, as can be seen in the photo below. On the glass the advert is a series of spots, making it possible for passengers to determine where they are.

Sister tram nr. 1259 (ex: 0215) also wears colourful advertising - but only partly covering the side windows.

Photos taken on 26th April 2008.



260408 063.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.05 kb
 Vizualizat:  de 49360 ori

260408 063.jpg



260408 061.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.33 kb
 Vizualizat:  de 49360 ori

260408 061.jpg



_________________
Terry Lawson

Public Transport Enthusiast
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 13 Iul 2008 18:08:53    Titlul subiectului: 95757

Vagonul 0214 a fost reparat sau este donor in continuare?
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Terry Ronald Lawson



Data înscrierii: 18/Noi/2007
Ultima vizita: 03/Mai/2022
Mesaje: 120
Locație: Gosport (Marea Britanie)

MesajTrimis: Joi 17 Iul 2008 09:56:20    Titlul subiectului: 95930

Yes tram 0214 remained within the Tram Maintenance depot (Tatra Depot) having donated parts to keep similar cars working on 27/06/08.

It has been allocated a number in the 2008 sequence (1258) but no number was displayed on the tram on the occasion of my last visit (27/06/08).

_________________
Terry Lawson

Public Transport Enthusiast
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 08 Sep 2008 18:42:37    Titlul subiectului: 98043

Unul dintre primele vagoane din seria ZGT 6 iesit la strada a fost 1255, pe atunci numerotat ca 0210. La fel ca multe alte vagoane de tramvai SH sosite in Galati, cei de la Transurb au hotarat sa ii pastreze reclama cu care a venit din Olanda...si ce mai reclama! Practic tot tramvaiul este o prezentare de moda marca G Star Raw.
Motivul pastrarii reclamei, pe care l-am mai mentionat si in alte parti, este acela ca odata indepartat autocolantul, tabla de pe tramvai arata oribil deoarece in multe parti autocolantul se desprinde cu tot cu vopsea si singura solutie este o revopsire completa. Oricum, sub spectaculoasa reclama (care in mod surprinzator s-a pastrat mai bine decat reclamele autohtone mult mai noi) schema de vopsire a vagonului este cea cu fond alb, ramele ferestrelor negre si dungi verzi in partea inferioara si superioara a caroseriei.
In alta ordine de idei, vagonul se prezinta excelent din punct de vedere tehnic desi are aproape doi ani de serviciu in Galati si nu da semne de oboseala.
Imaginea de mai jos este preluata de pe http://galati.stfp.net/ si redimensionata pentru forum. La aceeasi adresa puteti gasi mai multe imagini cu 1255.



aaaaas.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.55 kb
 Vizualizat:  de 48776 ori

aaaaas.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Busfoto.nl



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 26/Ian/2009
Mesaje: 7
Locație: (Olanda)

MesajTrimis: Lun 01 Dec 2008 00:26:48    Titlul subiectului: 101945

These are some pictures of 800-trams in Rotterdam, most of them are not in service anymore. Pictures were taken on the 23th of July.







[img]http://img175.imageshack.us/my.php?image=img5009in6.jpg[/img]
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 08 Feb 2009 17:10:45    Titlul subiectului: 105792

De aici se pot lua piese ptr a reface vagonul 0214, si nu numai!! De ce nu se vorbeste la Rotterdam?
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_GL



Data înscrierii: 09/Iul/2006
Ultima vizita: 06/Feb/2017
Mesaje: 81
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 09 Feb 2009 13:40:25    Titlul subiectului: 105821

Nu se vorbeste la Rotterdam pentru ca nu sunt bani !!! orice piesa cere bani.a fost candva o discutie despre vagonul 0214..(1258?-daca e reinmatriculat si el) pentru al pune in functiune.dar cred ca au fost doar vorbe.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
aad



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Ian/2016
Mesaje: 35
Locație: (Olanda)

MesajTrimis: Vin 13 Feb 2009 00:07:42    Titlul subiectului: 105991

When you want spare parts, you got to be fast. Yesterday the first tram (the 806) was send to the scrapyard. Today followed by the 829 and tomorrow by the 843. In the next days and weeks more will follow.......


Resize of 806[1].jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.92 kb
 Vizualizat:  de 47871 ori

Resize of 806[1].jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 13 Feb 2009 20:54:23    Titlul subiectului: 106045

Se vorbea de investitii intr-un nou lot de zgt-uri dar cu noile maz-uri aduse, e indoielnic ca se vor mai aduce asemenea tramvaie. pacat...ar fi fost un pas inainte in confortul galatenilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 1 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community