Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
aad
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Ian/2016 Mesaje: 35 Locație: (Olanda)
|
Trimis: Mar 19 Apr 2011 00:20:38 Titlul subiectului: |
142716 |
|
Finally the first new Citadis 2 are in sevice in Rottedam...this means also that the last trams of the 800 series are almost out of service.
Already 4 where put a side for scraping, but 2 weeks ago they where placed in depot again, because there was interest from Romania.
I don't know which city, but I think it is Galati.
If so, you can expect a 10 to 12 trams from the 800 serie again...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
438.26 kb |
Vizualizat: |
de 28566 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
166.21 kb |
Vizualizat: |
de 28566 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 19 Apr 2011 00:46:13 Titlul subiectului: |
142717 |
|
Ar fi un vis prea frumos... Din pacate, la Galati nu se zvoneste nimic despre o noua achizitie de tramvaie.
In prezent, tramvaiele detinute de Transurb ies prin rotatie si lucreaza la "parametri redusi" datorita lucrarilor ISPA. Nu cred ca orasul nostru va fi "beneficiarul" unui alt lot de ZGT-uri... Poate alte "urbi interesate" dupa un studiu desfasurat de cativa ani la Galati...
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
raven84
Data înscrierii: 24/Mar/2008 Ultima vizita: 06/Aug/2013 Mesaje: 124 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 20 Apr 2011 05:23:24 Titlul subiectului: |
142750 |
|
Poate totusi exista o sansa avand in vedere ca vorbim de un parc foarte invechit iar ZGT-urile ar fi cele mai noi optiuni.
|
|
Sus |
|
|
aad
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Ian/2016 Mesaje: 35 Locație: (Olanda)
|
Trimis: Dum 02 Oct 2011 16:50:48 Titlul subiectului: Trams to Romania |
149132 |
|
Hello all.
The last trams of the 800 serie are taken out of service in Rotterdam. The last trams of this serie (805,818,820,822,823,828,830,834,835,840 and 848) are reserved for transport to Romania. I don't know to witch city they are going. Also the first trams from the 700 serie (718,738 and 744) are taken out of service in Rotterdam and will be going to Romania.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
146.82 kb |
Vizualizat: |
de 28033 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
170.19 kb |
Vizualizat: |
de 28033 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
raven84
Data înscrierii: 24/Mar/2008 Ultima vizita: 06/Aug/2013 Mesaje: 124 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 02 Oct 2011 20:39:04 Titlul subiectului: |
149151 |
|
Sadly, it's rather unlikely for those trams to end up in Galati as there are no public plans for new aquisitions. Still, we should hope for the best...
Nice photos anyway, thank you.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 20 Noi 2011 21:16:20 Titlul subiectului: |
150434 |
|
Nu am prea multe posibilitati de a ma documenta despre soarta tramvaielor; in ultimele luni n-am prea avut ocazia sa observ la trasee doua ZGT-uri: 1254 si 1263. Are cineva ceva informatii despre ele?
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Dum 20 Noi 2011 22:23:35 Titlul subiectului: |
150438 |
|
1263 este langa o hala din depoul P-ta Energiei (de mutl timp), iar pe 1254 l-am gasit tot in depou, parea sa fie defect.
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
George_GL
Data înscrierii: 09/Iul/2006 Ultima vizita: 06/Feb/2017 Mesaje: 81 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 20 Noi 2011 23:17:40 Titlul subiectului: |
150441 |
|
1263 este tras pe dreapta de multa vreme deoarece are bandajele rotilor foarte mici si cred ca intre timp a fost si descompletat.1254 a fost si el oprit tot din cauza bandajelor.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 22 Dec 2011 23:52:59 Titlul subiectului: |
151245 |
|
1252 este, anul acesta, tramvaiul lui Mos Craciun:
http://www.monitoruldegalati.ro/eveniment/mos-craciun-se-plimba-cu-tramvaiul-9951.html
"Moș Crăciun se plimbă cu tramvaiul
--------------------------------------------------------------------------------
De Sărbători, în Galați, cei care folosesc tramvaiul ca mijloc de transport în comun, au surpriză de a se întâlni cu Moș Crăciun. Ce-i drept, nu e un moș care aduce daruri, ci unul care conduce tramvaiul. Înainte de Crăciun, societatea locală de transport în comun din oraș, Transurb, a împodobit un tramvai cu beculețe, l-a îmbrăcat pe vatman în Moș Crăciun și apoi l-a trimis în cursă. Cum orașul are lumini de Crăciun mai mult în zonele centrale, tramvaiul plin cu beculețe sparge monotonia cartierelor periferice și înveselește călătorii. Există un singur astfel de tramvai, deocamdată, deoarece nu sunt bani și pentru împodobirea altora.
„Copiilor le place când mă văd în cursă. Îmi fac semn cu mâna și când urcă mă întreabă când vine Moș Crăciun la ei. Și călătorilor le place tare mult asta”, spunea Iordache Chirilă, vatmanul pe post de Moș Crăciun.
Călătorii spun că așa, cu Moș Crăciun vatman și tramvai împodobit, călătoria e mai rapidă, parcă. „Și simțim și nou că vin Sărbătorile...”, spunea Felicia Amorăriței, una dintre călătoarele tramvaiului lui Moș Crăciun."
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
NightWishMaster
Data înscrierii: 03/Sep/2009 Ultima vizita: 21/Iul/2014 Mesaje: 133 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 24 Dec 2011 20:03:24 Titlul subiectului: |
151360 |
|
Hai serios... nu sunt bani de impodobit tramvaie. Cat poate costa impodobirea unui tramvai? 1000 de lei? E vorba de o investitie care se face odata, si la anul se refoloseste recuzita de impodobit. Daca nu se vrea, nu se vrea.
|
|
Sus |
|
|
NightWishMaster
Data înscrierii: 03/Sep/2009 Ultima vizita: 21/Iul/2014 Mesaje: 133 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 10 Ian 2012 12:34:21 Titlul subiectului: |
151883 |
|
Intr-o emisiune la postul local VoxTV, la care directorul Transurb, Genica Totolici, a fost invitata, aceasta a anuntat faptul ca se fac demersuri pentru achizitionarea unui lot de 12 tramvaie ZTG, din aceeasi sursa, Rotterdam. Sa speram ca nu sunt doar vorbe, ci intentii concrete.
Recitind cele scrise de aad mai sus, cred ca lotul e compus chiar din tramvaiele mentionate de colegul nostru.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 15 Ian 2012 14:25:22 Titlul subiectului: |
152016 |
|
Pana la midibuze si troleibuze iata ca se vor achizitiona... tramvaie.
http://www.adevarul.ro/locale/galati/Galati-Adevarul-tramvaie-second_hand-Olanda-Rotterdam_0_627537456.html#
"Gălățenii vor circula cu aceleași tramvaie ca și locuitorii orașului olandez Rotterdam
Serviciul local Transurb va cumpăra 12 asemenea mijloace de transport second hand fiecare având prețul simbolic de 5000 de euro, deci cât o mașină la mâna a doua cu o vechime de 10 ani.
Nu peste multă vreme pe unele dintre străzile Galațiului vor circula 12 tramvaie cumpărate la mâna a doua de serviciul public local Transurb de la Regia de Transport Rotterdam pentru suma simbolică de 60.000 de euro.
Fiecare dintre tramvaie costă 5000 de euro,deci cât o mașină la mâna a doua cu o vechime de 10 ani.
La această valoare modestă, achiziționarea se va putea face, conform legii, prin încredințare directă.
„Sunt tramvaie foarte bine întreținute cum de altfel au fost și cele de producție germană, achiziționate în trecut. Prețul acestora din Olanda ne permite să le cumpărăm din bugetul Transurb. În schimb, o sumă dublă ne va costa transportul tramvaielor și de aceea vom cere sprijin Consiliului Local, pentru a putea utiliza în acest scop subvenția aprobată pentru Transurb.", a precizat Genica Totolici, directorul serviciului local Transurb."
Tramvaie olandeze vor lua locul celor nemțești care nu mai pot fi reparate
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.64 kb |
Vizualizat: |
de 27289 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
NightWishMaster
Data înscrierii: 03/Sep/2009 Ultima vizita: 21/Iul/2014 Mesaje: 133 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 15 Ian 2012 16:56:17 Titlul subiectului: |
152020 |
|
De curiozitate, cum vor fi aduse oare? Cu trenul cred ca e singura varianta. Daca e adevarat asta, cum si unde vor fi puse pe linii, caci la Comat a disparut calea ferata.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 15 Ian 2012 17:07:28 Titlul subiectului: |
152021 |
|
Probabil pe linia uzinala de langa Combinat sau poate incarcate pe trailere (ca-n Botosani).
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
NightWishMaster
Data înscrierii: 03/Sep/2009 Ultima vizita: 21/Iul/2014 Mesaje: 133 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 15 Ian 2012 17:16:08 Titlul subiectului: |
152022 |
|
Avem vreo sansa sa aflam data, eventual si ora, cand vor veni aceste tramvaie pentru a veni sa filmam/fotografiem descaracarea?
Despre ce line uzinala din combinat e vorba? Nu reusesc sa identific vizual nicio linie CF ce sa se afle in proximitatea celei a tramvaielor.
|
|
Sus |
|
|
George_GL
Data înscrierii: 09/Iul/2006 Ultima vizita: 06/Feb/2017 Mesaje: 81 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 15 Ian 2012 18:45:44 Titlul subiectului: |
152026 |
|
Maine ma voi duce la depou, il voi intreba pe domnul inginer si daca aflu un raspuns concret postez data si ora sosirii lor.Oricum mai dureaza cred cateva luni.
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Dum 15 Ian 2012 18:47:55 Titlul subiectului: |
152027 |
|
Pe lista de vagoane propuse pentru casare banuiesc ca se afla Duewag-urile...sunt foarte vechi.
Nu cred ca se renunta la vagoanele din Dresda sau cele din Berlin.
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 15 Ian 2012 19:52:44 Titlul subiectului: |
152029 |
|
NightWishMaster a scris: | Despre ce line uzinala din combinat e vorba? Nu reusesc sa identific vizual nicio linie CF ce sa se afle in proximitatea celei a tramvaielor. |
Este vorba de cea de langa fostele linii de tramvai 48 si 49, care mergeau pe langa Combinat. Cred ca portiunea dintre intersectia cu linia de tren si vecinatatea terminalului unde intorc acum 1, 3 si 46 poate fi inca utilizata (n-am mai vazut de ceva vreme starea fostelor linii, ultima oara erau acoperite de balarii).
bogdan a scris: | Pe lista de vagoane propuse pentru casare banuiesc ca se afla Duewag-urile... sunt foarte vechi.Nu cred ca se renunta la vagoanele din Dresda sau cele din Berlin. |
"Bondarii" nu mai ies de multa vreme la locale desi ceea ce a inchis ISPA candva acum e din nou functional. Pe langa "bondari" mai avem un set de KT-4D-uri pe care nu le-am mai vazut de foarte multa vreme la strada. Cateva exemple... 1330, 1332, 1335, 1337, 1338, 1340, 1343, 1345 precum si "remorcile" 1349 si 1350. Poate vre-unul dintre colegi ne poate oferi mai multe informatii in privinta acestora. Nici Duewag-urile nu au mai iesit de mult timp din depou iar ZGT-urile au doua absente (despre care s-a discutat deja). Prin urmare, avand in vedere perioada lunga de sedere a unor tramvaie, candidati sunt destui. Deocamdata nu stiu daca s-au stabilit mijloacele de transport care ne vor parasi, probabil lista se va face cu putin timp inaintea achizitiei, pentru a evita orice risc de a ramane cu buzele umflate.
George_GL a scris: | Oricum mai dureaza cred cateva luni. |
Ca de fiecare data, birocratia ne impiedica sa avem un raspuns concret. Plimbatul de cereri, aprobari precum si alte hartoage este un proces destul de lung si anevoios. "Experientele" din 2007 si 2008 vorbesc de la sine... Cu totii ne amintim probabil de perioadele acelea cand stateam cu-n ochi in autobaza, altul in presa si al treilea pe strada, dupa DAB-uri si MAZ-uri...Prin urmare, George, banuiesc ca vei primi un raspuns aproximativ...
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
George_GL
Data înscrierii: 09/Iul/2006 Ultima vizita: 06/Feb/2017 Mesaje: 81 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 16 Ian 2012 08:24:24 Titlul subiectului: |
152040 |
|
Ultima data cand s-au reactivat 2 vagoane KT4D (1328, 1329) adica prin iunie 2010 au fost nevoie de 3 saptamani pentru un singur vagon. Pur si simplu trageau de ele prin depou cu trailerul, iar rotile alunecau pe sina, nu se mai invarteau. Din somnul acesta nu cred ca vor mai iesi multe vagoane din spusele domnului inginer. Propuse la casat sunt Tatrele din Dresda si cele din Berlin, precizez ca acestea sunt descompletate de vatmani care au fost repartizati pe alte vagoane si au luat de la ele stergatoare, oglinzi faruri, stopuri etc, nu stiu insa daca sunt luate din ele si piese mai delicatesa le zic asa.
De 'L'-uri nu stiu nimic.poate voi afla mai multe.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 16 Ian 2012 10:09:47 Titlul subiectului: |
152043 |
|
Asta ar insemna un fel de schimbare post pe post... Zic asa fiindca sunt cel putin 9 KT-uri nefunctionale plus cele doua folosite ca remorci iar bondari avem 15, dintre care unii cu remorci. Aici adaugam si cele patru Duewag-uri, si ele tot cu remorci. Ar rezulta un total de 28 de tramvaie motoare dintre care, banuiesc totusi ca unele vor fi refacute din piesele celor casate. Iar cele casate vor fi, cel mai probabil inlocuite cu cele 12 tramvaie promise. Deci, schimbare post pe post...
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Lun 16 Ian 2012 10:35:02 Titlul subiectului: |
152047 |
|
Am trecut recent prin zona combinatului pe langa capatul de la poarta comerciala. Firul lipseste, linia este surpata si inclinata periculos in unele locuri, erau si niste blocuri de beton pe linie. Si oricum, calea ferata cea mai apropiata este cea din interiorul combinatului, intre cele doua fiind cladirea fostei statii de tramvai.
O solutie pe termen lung la care m-am gandit este cea prezentata in schema de mai jos, care reprezinta aproximativ liniile din zona capatului Bazinul nou. Acolo exista deja macarale folosite pentru descarcarea vagoanelor de marfa. Trenurile care aduc vagoanele de tramvai pot fi trase sub acele macarale, vagoanele de tramvai sa fie ridicate si puse pe calea ferata pe rotile lor (au acelasi ecartament), trase de o locomotiva pana in zona verde, si de acolo tractate si aduse pe linia de tramvai de tramvaiele existente si functionale in prezent. Zona marcata cu verde este prima linie de tren, neelectrificata, care poate fi elextrificata cu tensiunea pentru tramvai, si ar permite accesul tramvaielor existente sa le remorcheze pe cele noi.
Stiu, e fantezist , dar tehnic vorbind nu e greu de realizat. Trebuie doar construiti cativa metri de linie, si de electrificat alti cativa metri. Cele mai multe dificultati probabil ar fi de ordin birocratic. Linia de legatura intre reteaua de tren si de tramvai nu ar fi o noutate, Viena si Budapesta au asa ceva, posibil si alte orase.
Ramane de vazut ce solutie vor alege ai nostri.
Descriere: |
Schema liniilor din zona Bazinul Nou |
|
Mărime fișier: |
54.37 kb |
Vizualizat: |
de 27220 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
NightWishMaster
Data înscrierii: 03/Sep/2009 Ultima vizita: 21/Iul/2014 Mesaje: 133 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 16 Ian 2012 18:03:10 Titlul subiectului: |
152065 |
|
Conform Google Earth, distanta dintre linia CF si cea de tramvai e de 20m, deci nu e imposibil de realizat. Depinde daca se vrea. Avantajul major e ca nu exista diferenta de nivel si o astfel de abatere s-ar realiza relativ simplu.
|
|
Sus |
|
|
MikeBand
Data înscrierii: 27/Ian/2012 Ultima vizita: 04/Mai/2012 Mesaje: 1
|
Trimis: Vin 27 Ian 2012 17:13:56 Titlul subiectului: |
152420 |
|
Sunt tare curios cum s-ar putea realiza jonctiunea electrica intre 750V si 27.000V in conditiile in care nulul il reprezinta sinele.
|
|
Sus |
|
|
NightWishMaster
Data înscrierii: 03/Sep/2009 Ultima vizita: 21/Iul/2014 Mesaje: 133 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 28 Ian 2012 05:10:53 Titlul subiectului: |
152435 |
|
Nu trebuie ca tramvaiele sa fie autopropulsate pe acel sector de jonctiune, pot fi tractate.
|
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Sâm 28 Ian 2012 23:11:09 Titlul subiectului: |
152502 |
|
MikeBand a scris: | Cum s-ar putea realiza jonctiunea electrica intre 750V si 27.000V in conditiile in care nulul il reprezinta sinele. |
Nu este cazul, pentru ca acele linii de tren de langa strada nu sunt electrificate. Liniile de jonctiune si prima linie de tren pot fi electrificate cu 750 V si astfel se rezolva problema tractarii.
|
|
Sus |
|
|
|