Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele din Constanta
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CONSTANȚA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Sherifu



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 29/Ian/2018
Mesaje: 58
Locație: Constanta

MesajTrimis: Vin 27 Mai 2011 19:56:56    Titlul subiectului: 143981

Pe #9210 l-ai vazut in Tuzla acum recent? Imi aduc aminte ca erau vopsite crem cele din acea serie. Si aveau, inainte de reinmatriculare de dinainte de 2000, numere de genul 31-CT-2242, 43 ... etc ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 15/Feb/2018
Mesaje: 1620
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 28 Mai 2011 01:44:54    Titlul subiectului: 144000

Eu l-am vazut ori in 1994, ori in 1995. Eram in Tuzla, dar, fiind intr-un autoturism, nu am vazut numarul de linie; desi autobuzul avea, din constructie, caseta pentru numarul de linie in spate (sub luneta) nu imi aduc aminte ca aceasta sa fi fost (atunci) folosita. Sau sa fi fost si sa nu fi remarcat existenta indicativului de traseu in spatele gemuletului de sub luneta?

Seria respectiva mi-a atras atentia deoarece constituia echivalentul autobuzelor clujene 223-225 (223 si 225 renumerotate ulterior, 224 ajuns, la un moment dat, autobuz destinat puscariasilor) si eram, pe undeva surprins ca Clujul luase doar 3 autobuze (toate articulate) iar Constanta 10 (articulate si standard; 9205).

In 1999 stiu sigur ca am calatorit cu 9209 (care trecuse prin RK), pe linia 12, insa, inafara de autobuzul cu care am calatorit si de 9206 (care, atunci, deserviea linia 11), nu am mai vazut nimic din seria 92xx.
Citat:
Imi aduc aminte ca erau vopsite crem cele din acea serie
Confirm cele spuse.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Sherifu



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 29/Ian/2018
Mesaje: 58
Locație: Constanta

MesajTrimis: Sâm 28 Mai 2011 03:00:21    Titlul subiectului: 144001

Exista o poza cu #9207 din anul 2002 (probabil exact inainte de marea MAZ-ificare), la Gara, cand astepta sa plece in cursa pe linia 23E -- Gara Cta - Mamaia - Navodari. Avea numarul de inmatriculare CT-97-YTC. Deci deja nu mai avea numar de forma celui de care vorbisem eu... 31-CT-.... . Daca nu ma insel #9202 avea 31-CT-2242, insemnand ca #9207 a avut 31-CT-2247.

Am circulat mult prin anii '90 cu #9202, pe linia 23, atunci cand capatul de linie era in Tomis III exact in dreptul fostului Restaurant Bulevard (acum City Park Mall). Inainte de a se infiinta 23E ce mergea pana la Gara. De asemenea tot titulare pe 23 au fost, la un moment dat, si #8003, #8607, #8608, si multe altele. Imi aduc aminte ca #8608 intr-o perioada avea foarte mari probleme ale ambreiajului. Scotea un zgomot infernal, mult mai mare decat restul DAC-117, atunci cand dorea sa bage in viteza pentru a pleca din statie.

Nu cunosc foarte bine autobuzele din partea de sud a litoralului. In acei ani nu prea frecventam statiunile din sud. Intrebam daca ai vazut de curand #9210, pentru ca m-as fi mirat sa fi scapat taierii vreun DAC117.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Feb/2018
Mesaje: 6154
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 30 Mai 2011 16:09:20    Titlul subiectului: 144071

http://www.adevarul.ro/actualitate/Rocar-zi-salarii-bataie_0_19198600.html

"La Rocar, inca o zi fara salarii, dar fara bataie

18 ianuarie 2002

[ . . . . . ]

Muncitorii de la Rocar povesteau ca au ajuns in aceasta situatie dupa ce vechea conducere a dus societatea la limita falimentului prin nerespectarea catorva contracte si prin semnarea altora "care s-au dovedit sinucigase pentru noi". Practic, saracia s-a instaurat la Rocar dupa ce, in noiembrie, a fost reziliat cel mai important contract al uzinei. "Aveam o intelegere de 18 milioane de dolari cu primaria din Constanta. In noiembrie, s-a intrerupt contractul pe motiv ca nu am livrat la timp. Asta fiindca fostul director a promis ca vom livra in trei luni 35 de troleibuze si 90 de autobuze, in conditiile in care societatea nu poate produce mai mult de 10 masini pe luna".

[ . . . . . ]"

_____________________________________________________________________
S-ar parea ca a existat un sambure de adevar in ceea ce spunea la un moment dat un coleg de forum, cum ca initial la Constanta se pusese problema unei achizitii masive de autobuze si troleibuze de la uzina Rocar... Rolling Eyes

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 09/Aug/2016
Mesaje: 160
Locație: Constanta

MesajTrimis: Sâm 02 Iul 2011 07:06:10    Titlul subiectului: 145331

In Constanta au circulat ZIS 155, in anii 1967-1970 (cu aproximatie) si erau folosite pe traseul 8: zona Tic-Tac, str. Sucevei, str. Soveja, str. Chiliei (Ahile Mihail), str. Maramures, str. Moldovei, bd. Mamaia (fost Lenin), str. M. Viteazul, cu capatul de linie la Poarta 2 Port.
Ulterior traseul 8 a fost inlocuit de linia de troleibuz 45 si apoi s-a desfiintat!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 19/Feb/2018
Mesaje: 1206
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mar 14 Aug 2012 21:17:31    Titlul subiectului: 158099

Iata niste poze cu zutobuzele Maz in anul 2012, unele din ele la 10 ani de la introducerea in circulatie. Majoritatea autobuzelor Maz 103 au ajuns in stare jalnica si foarte putine autobuze roz de acest fel mai ies la traseu, astfel ca pe unele linii s-a ajuns la intervale foarte mari de succedare. Autobuzele Maz 107 si 203, inca se tin destul de bine, insa la unele au inceput sa cada afisajele digitale.


DSCN3907.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  721.32 kb
 Vizualizat:  de 12554 ori

DSCN3907.JPG



DSCN3910.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  687.73 kb
 Vizualizat:  de 12554 ori

DSCN3910.JPG



DSCN3911.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  680.57 kb
 Vizualizat:  de 12554 ori

DSCN3911.JPG



DSCN3912.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  756.3 kb
 Vizualizat:  de 12554 ori

DSCN3912.JPG



DSCN3913.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  675.22 kb
 Vizualizat:  de 12554 ori

DSCN3913.JPG



DSCN3914.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  678.38 kb
 Vizualizat:  de 12554 ori

DSCN3914.JPG



DSCN3952.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  704.14 kb
 Vizualizat:  de 12554 ori

DSCN3952.JPG



DSCN3953.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  696.93 kb
 Vizualizat:  de 12554 ori

DSCN3953.JPG



DSCN3954.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  691.42 kb
 Vizualizat:  de 12554 ori

DSCN3954.JPG



DSCN3960.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  680.54 kb
 Vizualizat:  de 12554 ori

DSCN3960.JPG



_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2018
Mesaje: 6579
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Aug 2012 21:59:59    Titlul subiectului: 158102

Mai exact, care sunt intervalele de succedare in orele de varf?
Deci, exista un deficit de autobuze? Care este gradul de ocupare al autobuzelor, in special cele care circula in locul tramvaielor?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 19/Feb/2018
Mesaje: 1206
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mie 15 Aug 2012 10:20:00    Titlul subiectului: 158113

Depinde de linie. Linii ca 40, 43, 2 sau 5 circula la intervale de circa 5 minute, insa linii ca 44, 48 sau 51 circula la intervale de 7 -8 sau chiar 10 minute. Gradul de ocupare al autobuzelor pe linile 100, 101C si 102 este extrem de mare. Insa pe linia 101C pe sectorul centru - gara sunt maxim 10 calatori, iar de la gara nu mai ai loc in autobuz, ceea ce arata ca prelungirea liniei in centru a fost o prostie, creanduse intervale de succedare mai mari. Aglomeratia pe fostele linii de tramvai a aparut si din cauza intervalelor destul de mari de succedare. Pe linii ca 40, 100 si 43 se simte acut lipsa articulatelor. Am reusit sa vorbesc cu un fost vatman actual sofer care mi-a spus ca era mult mai bine cand circulau tramvaiele si troleibuzele.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2018
Mesaje: 6579
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 15 Aug 2012 12:18:45    Titlul subiectului: 158120

E si vina constantenilor pentru aceasta situatie. Daca voteaza asemenea personaj in functia de primar sa nu se astepte la mai mult in ceea ce priveste imbunatatirea conditiilor de transport si a intervalelor de succedare dintre autobuze. Poate domnul primar o sa puna niste fete in bikini in fiecare autobuz sa mai invioreze atmosfera pe durata calatoriei Evil or Very Mad
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Aditu



Data înscrierii: 19/Mar/2009
Ultima vizita: 09/Mai/2014
Mesaje: 35
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mar 04 Sep 2012 17:35:27    Titlul subiectului: 158621

La ora aceasta exista doua autobuze noi Isuzu cu motoare electrice in hala regiei, in probe. Cel mai probabil nici nu vor apuca sa iasa pe strada din moment ce interesul pentru asemenea autobuze este aproape zero. Iar daca aceste autobuze vor inlocui MAZ-urile din primul lot, acelea se vor intoarce la fabrica MAZ pentru valorificare. Regia nu are voie sa le caseze confom unei intelegeri intre aceasta si cei de la MAZ.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2018
Mesaje: 6579
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Sep 2012 08:03:16    Titlul subiectului: 159078

Pe masura ce am ocazia sa calatoresc cu transportul in comun din Constanta, adica cu MAZ-urile constat ca acestea sunt din ce in ce mai harbuite. Daca pe unele linii cum ar fi 40, frecventa este multumitoare, iar numarul de calatori ce foloseste acest mijoc de transport este ridicat, se vede ca autobuzele nu mai sunt la prima tinerete. O fi si problema mentenantei, nu am cunostinta in ce mod sunt ingrijite aceste autobuze, dar impresia generala este una dezamagitoare. E drept primarul Constantei are alte preocupari, cum ar fi in ce club sa mearga diseara si cu cate pitzipoance dupa el, dar este vina constantenilor care il voteaza.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 19/Feb/2018
Mesaje: 1206
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Sâm 29 Iun 2013 20:57:28    Titlul subiectului: 165438

As avea o intrebare. Nou infiintatele linii 100 Mamaia si 102 Mamaia, sunt deservite de autobuze MAZ 107, ca si traseele de baza, iar linia 40 Mamaia de autobuze MAZ 203, ca linia 40, sau au fost introduse autobuze MAZ 103, care de obicei vara stateau in garaj. Pentru ca daca s-au in introdus autobuze MAZ 103, dintre cele mai vechi, conditiile de transport nu sunt cu mult mai bune, fata de conditiile microbuzelor operatorului GMS.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 09/Aug/2016
Mesaje: 160
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mar 20 Aug 2013 09:17:29    Titlul subiectului: 166524

Am vazut ieri un MAZ 103 verde( cu motor Renault -din seriile mai vechi)care avea aplicat un autocolant de marimea unei coli A4, in partea din fata a autobuzului, sus, langa caseta unde se introduce placa cu numarul traseului si ruta respectiva, iar pe acest autocolant era scris cu cifre mari si negre, pe fond alb, numarul "176" ( ?!?!). De asemenea , tot ieri, un MAZ 203 verde (din seria cea noua) care circula pe B-dul Mamaia pe traseul "40-Mamaia", avea autocolantul cu numarul "179" (??!!). Ce trebuie sa-ntelegem ? Mai mult ca sigur, ca s-a inceput atribuirea de numere de parc RATC. Dar de ce oare, din cele aprox. 20 de autobuze pe langa care am trecut ieri, doar cele doua mentionate mai sus, aveau autocolantele respective ??? Merge asa de greu cu numerotarea ? Este stiut faptul ca, de-a lungul anilor (2002 ,pana in prezent)au fost aduse 195 de MAZ-uri (103-motor Renault, 103-motor Mercedes, 203 si 207) 10 supra-etajate Volvo, dar cu siguranta au mai disparut dintre ele. Sa vedem ce va fi si cu numerotarea asta !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BadeaCartzan



Data înscrierii: 12/Iun/2010
Ultima vizita: 25/Sep/2014
Mesaje: 40
Locație: Constanta, Piata Badea Cartan

MesajTrimis: Dum 25 Aug 2013 00:38:33    Titlul subiectului: 166647

Si eu am vazut astazi un autobuz MAZ 103 galben, pe linia 1, care avea aplicat un autocolant cu numarul 199. Si primul lucru la care m-am gandit a fost, exact, ca s-a inceput atribuirea de numere de parc autobuzelor. Ar mai fi de bun simt din partea RATC sa isi si inscriptioneze autobuzele cu sigla regiei, cum era inainte de 1989, ca circula prin oras de parca ar fi ale nimanui.

Pe linia 40M circula autobuze MAZ 203, iar pe 100M si 102M, autobuze MAZ 107. De la inceputul verii, pe linia 40M, am vazut doar 2 autobuze MAZ 103, dintre care unul cu motor Mercedes (culoare albastra, hidramata) si unul cu motor Renault (culoare galbena).

De asemenea, am vazut ca afisajul autobuzelor de pe liniile 102/102N a fost schimbat. Acum, nu se mai foloseste ''Depou Tramvaie'', ci ''Zona Industriala-Delfinariu-Pescarie'' si ''Zona Industriala-Faleza Nord''. Valabil si pentru 102M, care are afisajul ''Zona Industriala-Soveja-Delfinariu-Pescarie-Aqua Magic-Caraiman''. Decizie inteleapta, avand in vedere ca tramvaie in Constanta nu mai circula, iar sinele din depou au fost scoase si a fost turnat asfalt (asa era in februarie, cand am trecut ultima oara pe acolo). Oare ce se va intampla cu terenul?

_________________
Badea Cârțan-cel mândru că e român!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Ian/2018
Mesaje: 1732
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 18 Sep 2013 23:09:31    Titlul subiectului: 167253

Se pare ca iarasi s-au re-inmatriculat niste autobuze MAZ; cel putin MAZ-urile 107 (cele galbene cu doua osii in spate) aveau in iulie numere de Bucuresti:

http://ratc.stfp.net/?lot=13&dt2=1.8.13

iar in august aveau de Constanta, seria CT-10-xxx:

http://ratc.stfp.net/?lot=13&dt1=1.8.13

Poate sa ma ajute cineva cu corespondentele numere vechi - numere noi la aceste autobuze? Multumesc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Sep 2013 00:09:41    Titlul subiectului: 167256

Ce pot sa zic, din pozele lui Stefan, parcul arata destul de bine, autobuzele par curate, banuiesc ca or fi si foarte functionale...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2018
Mesaje: 6579
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 21 Iun 2014 16:37:05    Titlul subiectului: 173548

Cam asa aratau autobuzele din Constanta in urma cu cateva zile. Pozele sunt din ziarul Ziua de Constanta.


1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.47 kb
 Vizualizat:  de 9876 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  25.64 kb
 Vizualizat:  de 9876 ori

2.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Silviu T-S



Data înscrierii: 03/Noi/2007
Ultima vizita: 19/Feb/2018
Mesaje: 201
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 18 Sep 2014 23:13:05    Titlul subiectului: 174779

La începutul lunii septembrie am petrecut o săptâmână în Constanța, timp în care nu am întâlnit nici un Maz roz. Un singur autobuz revopsit în roșu amintea de lotul celor roz (foto 1). Cu toate acestea, în trei Maz-uri verzi (model 103) am observat urme de roz în zona garniturilor de la uși ori în partea superioară a caroseriei, semn că cel puțin o parte din vehiculele roz au devenit verzi (foto 2, 3, 4).
De asemenea, am circulat cu două autobuze (un Maz 203 și al doilea Maz 107) ce aveau tapițeria tuturor scaunelor înlocuită cu stofă bleumarin. Din păcate nu am poze.

Foto 1  Maz ex roz

Foto 2 - Maz ex roz

Foto 3 - Maz ex roz

Foto 4 - Maz ex roz

_________________
ASOCIAȚIA PASIONAȚILOR DE TRANSPORT PUBLIC TRAMCLUB IAȘI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
impuls



Data înscrierii: 03/Noi/2013
Ultima vizita: 18/Feb/2018
Mesaje: 23
Locație: Vutcani (jud. VS)

MesajTrimis: Sâm 20 Sep 2014 21:19:29    Titlul subiectului: 174791

De ce are linia de traseu 5-40? Parca stiam ca exista linia 5 care pleaca din capatul de linie KM5 . De ce 2 numere?
_________________
Spune NU desfiintarii transportului electric ! Spune DA aerului curat
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 19/Feb/2018
Mesaje: 1206
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Sâm 20 Sep 2014 21:29:49    Titlul subiectului: 174792

Autobuzele au afisat traseul 5-40 datorita faptului ca de la 1 Aprilie 2014 traseele 5 si 40 au fost unite sub denumirea 5-40 pe traseul KM 5 - Gara - Pescarie. De asemenea traseele 2 si 43 au fost unite sub denumirea 2-43 pe traseul Poarta 6 - Gara - Tomis Nord.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
impuls



Data înscrierii: 03/Noi/2013
Ultima vizita: 18/Feb/2018
Mesaje: 23
Locație: Vutcani (jud. VS)

MesajTrimis: Dum 21 Sep 2014 12:10:43    Titlul subiectului: 174795

Multumesc frumos Volvo. Totusi e tare aiurea, nu se putea pastra un singur indicativ ?
_________________
Spune NU desfiintarii transportului electric ! Spune DA aerului curat
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
alinv1991



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 25/Mar/2015
Mesaje: 7

MesajTrimis: Lun 20 Oct 2014 18:56:14    Titlul subiectului: 175242

Referitor la MAZ-urile 103 de pe linia 5-40, credeam ca sunt doar cele care au circulat pe linia 5. Insa astazi am vazut doua autobuze pe care nu le-am mai vazut pe linia 5. Este vorba despre CT 53 YTC, care circula pe linia 43, dar care a mai fost si pe 101C. L-am mai vazut si pe CT 07 WUF (reclama DIGI), care a circulat pe liniile 49 si 51. Acum vreo luna l-am mai vazut si pe CT 07 XJJ, care tin minte ca era pe 43.
_________________
Alin V
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alinv1991



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 25/Mar/2015
Mesaje: 7

MesajTrimis: Lun 20 Oct 2014 18:59:53    Titlul subiectului: 175243

De asemenea, asta vara am circulat cu un MAZ 103 (nu mai stiu ce numar avea) cu care mi se pare ca am mai circulat o data pe linia 1.
_________________
Alin V
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2018
Mesaje: 6579
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 16 Feb 2015 00:27:16    Titlul subiectului: 177318

In toate autobuzele MAZ, harta cu traseul mijloacelor de transport in comun este pusa in fata. Probelma este ca trebuie sa cam faci "gimnastica" ca sa vezi harta, acolo unde a fost pusa.
Cel mai bine puteti vedea in filmulet, unde este calatorul si unde este harta: https://www.youtube.com/watch?v=Mfzb9T2V8MU

PS: Toti soferii RATC sunt iubitori de manele ? Asta cu care am fost ieri, pe linia 51, punea manele destul de tare Laughing



Constanta, 14 februarie 013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.83 kb
 Vizualizat:  de 7929 ori

Constanta, 14 februarie 013.jpg



Constanta, 14 februarie 014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.99 kb
 Vizualizat:  de 7929 ori

Constanta, 14 februarie 014.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 19/Feb/2018
Mesaje: 1206
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Lun 16 Feb 2015 12:40:10    Titlul subiectului: 177327

Si in plus acea harta e din 2010 cand inca circulau troleibuzele pe 48 si 48B.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CONSTANȚA Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 4 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community