Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 17 Noi 2010 15:10:05 Titlul subiectului: |
136404 |
|
Ba cred ca problema asta va fi, nu vad sensurile despartite. Singurul mod in care se evita subtraversarea apeductelor este, asa cum am spus, ca sensul dinspre Otopeni sa intre in M4 mai spre Pajura. Altfel nu vad cum se evita, oricum singura ruta posibila este pe langa linia CFR spre Constanta, nu prea vad alta ruta..
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 17 Noi 2010 16:47:59 Titlul subiectului: |
136409 |
|
M 6 nu poate intersecta M 4 decat intre 1 Mai si Grivita, nu are cum altfel. Si 1 Mai - asa cum am mai spus, dupa parerea mea va suferi modificari majore.
Am facut o schita a apeductului pana in aproprierea Pietei Presei Libere. Acolo e sigur, a fost un scandal mare si acum 20 ani cand s-a construit un fel de bazar peste el. De acolo filmul meu se rupe, nu mai stiu unde sa caut tevile de apa.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
154.73 kb |
Vizualizat: |
de 17681 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
armyuser
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 18/Mar/2012 Mesaje: 24 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 17 Noi 2010 22:43:30 Titlul subiectului: rezervoarele cu apă din zona Piața Scânteii |
136442 |
|
În legătură cu apeductul pomenit, pe fotografia alăturată - în centru, în interiorul discului color - sunt două rezervoare mari semi-îngropate pentru apă potabilă și o stație de pompare între ele.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
282.37 kb |
Vizualizat: |
de 17631 ori |
|
_________________ armyuser.blogspot.com |
|
Sus |
|
|
CleanTone
Data înscrierii: 19/Aug/2009 Ultima vizita: 21/Feb/2011 Mesaje: 1 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Noi 2010 09:43:31 Titlul subiectului: |
136455 |
|
Salut. E primul meu post desi urmaresc de vreo 2 ani ce se intampla pe forum.
In viziunea mea, cel mai eficient ar fi sa plece de la Victoriei pe Mihalache, sa faca o tangentiala cu 1 Mai (interschimb cu o trecere laterala mai lunga cum e in destule statii in Paris) si apoi sa plece pe Poligrafiei si mai departe pe Bucuresti Ploiesti si paralel cu DN1.
Fara apeducte, dar cu interchange.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Noi 2010 10:53:00 Titlul subiectului: |
136457 |
|
Sunt 2 lucruri care nu se potrivesc, si anume :
1) Prin conditia initiala ( tema de proiect ) linia trebuie sa lege direct ( fara transbordare ) aeroportul Otopeni de principala gara CFR ( Gara de Nord).
2) De ce sa construiesti o linie paralela si destul de apropriata cu cea actuala ? ( noua linie Victoriei - 1 Mai de actuala M 4 ). B-dul Ion Mihalache beneficiaza de tramvai ( care culmea va intoarce tot la gara) care-si face pe deplin treaba. ( Presupunem evident ca intr-un viitor toate liniile de tramvai vor fi reabilitate).
Mai apoi vezi propunerea mea de a prelungi M 6 de la GdN 2 pana-n Piata Unirii, ceea ce o va face extrem de atractiva pentru cei care vor sa ajunga de pe reteaua de metrou la Otopeni cu o singura transbordare. (vezi pag. 17)
|
|
Sus |
|
|
ByOnu
Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 09/Noi/2023 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Noi 2010 11:43:06 Titlul subiectului: |
136460 |
|
Mie personal mi-ar placea sa avem si o statie cu 3 peroane/2 linii. Stiu ca ar fi inutil, dar s-ar putea face un compromis. Intr-adevar, pentru a face o statie atat de lata trebuie sa fie macar intr-o zona aglomerata. Ce interesant ar fi sa anunte "Urmeaza statia X cu deschidere pe ambele parti".
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Noi 2010 11:50:53 Titlul subiectului: |
136461 |
|
Varianta pe care o vad eu la 1 Mai este cea expusa in desenele de mai jos. In figura 1 am prezentat statia actuala – asta pornind de la ideea ca poate avem cititori care nu stiu exact reteaua metroului bucurestean.
In figura 2 prezint propunerea mea de a construi un nou peron pentru linia care va veni de la Otopeni in statia 1 Mai. Ruta cea mai probabila a acestei linii este aproximativ pe langa actuala linie CFR Constanta (evident ingropata in pamant). In principiu aceasta linie cand intersecteaza magistrala M 4 ar trebui sa vina pe sub actualele linii ale lui M 4, asadar dupa parerea mea aceasta nu are cum sa urce la nivel pana ajunge in statie.
Evident este o propunere de-a mea, specialistii care vor construi M 6 vor alege varianta corecta si care se va putea concretiza in teren.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.97 kb |
Vizualizat: |
de 17563 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.22 kb |
Vizualizat: |
de 17563 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.54 kb |
Vizualizat: |
de 17563 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Noi 2010 20:15:59 Titlul subiectului: |
136480 |
|
@andrei11:
Nu e chiar asa, M6 intra in M4 'in fata' statiei 1Mai, intre statie si Pod Constanta.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Noi 2010 20:36:33 Titlul subiectului: |
136488 |
|
Asta inseamna ca statia 1 Mai va avea doar 2 linii, si va fi "nod" pentru 2 magistrale ? Nu ti se pare ca este cam putin ? Poate se razgandesc intre timp si mai fac un peron.
Cu alte cuvinte trenurile care vor veni de la Strand Straulesti si de la Otopeni in cel mai rau caz se vor astepta in tunel.
Desi e diferita situatia, nici macar Ceausescu la NG nu a lasat statia asa cum era proiectata initial si i-a adaugat un peron suplimentar. Desi repet, nu este chiar aceeasi situatie. ( Ma refer la cotele pe verticala ale proiectului de la NG).
Si oricum, ce am prezentat eu este o idee proprie, nu am pretentia ca este si proiectul Metrorexului. Dar era destul de logica.
|
|
Sus |
|
|
weeping eye
Data înscrierii: 02/Mar/2006 Ultima vizita: 28/Noi/2012 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Noi 2010 21:19:43 Titlul subiectului: |
136493 |
|
Nu inteleg de ce orice ramificatie a unei linii trebuie sa se intample intr-o statie! Adica de ce 1 Mai trebuie sa aiba 3 linii, fiecare dedicata pentru primirea unui tren de pe fiecare directie (Gara, Bazilescu si Otopeni).
Venind dinspre Gara, dupa 1 Mai trenul de Otopeni face dreapta printr-un presupus tunel ce va avea capatul in amorsa lasata inainte de Podul Constanta. La intoarcere dinspre Otopeni, in primul rand nu vad o obligatie din a se intoarce strict pe acelasi traseu! Poate veni si pe sub Pajura, daca mai e loc de curba ca sa intre pe sub Grivita! Macazul de unire cu linia dinspre Bazilescu spre Gara poate fi in tunel, pana in Podul Constanta, sau, in orice caz, pana in statia 1 Mai! Un fel de Nicolae Grigorescu - Dristor iar reglarea mersului trenurilor se poate face din fiecare statie anterioara statiei 1 Mai pentru fiecare directie (una ar fi Pajura, cealalta naiba stie!).
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Noi 2010 22:51:58 Titlul subiectului: |
136498 |
|
Daca intrarea M6 in M4 e in 'spatele' statiei 1Mai, e necesar al 3-lea peron, daca e 'in fata', nu.
La Grigorescu nu se putea 'fizic' face intrarea in fata, de aici si solutia aleasa.
Inca o data, trebuie sa plecam de la analizarea 'concreta' a fiecarei situatii si nu de la 'copierea sablon' dintr-o locatie in alta...
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Sâm 20 Noi 2010 09:20:31 Titlul subiectului: |
136554 |
|
In acest material, se observa prezentarea unei harti cu noile trasee ale viitoarelor magistrale, printre care se observa si statia Pajura 2. Si alte detalii:
http://www.youtube.com/watch?v=XB2UQk43fIs
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.44 kb |
Vizualizat: |
de 17379 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 22 Noi 2010 22:55:06 Titlul subiectului: |
136627 |
|
Facand putin haz de necaz, pana vor face metrou in Otopeni, aeroportul se va muta in sudul orasului
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Mar 23 Noi 2010 08:50:27 Titlul subiectului: |
136637 |
|
Din cate stiu eu, nu Otopeni-ul se muta in sud, ci Baneasa. Otopeni nu face parte din Bucuresti, si nu trebuie mutat. Mutarea se facea astfel incat sa nu existe in interiorul orasului, asa cum se face in toata Europa.
Revenind la subiect, Va ajunge metroul acolo, destul de repede, poate mai repede decat cel din Dr Taberei, pentru ca spre Otopeni este mult mai usor de construit, nu trebuie sa mergi pe sub cladiri, blocuri, bulevarde, etc, nu trebuie sa expropriezi, etc.
In alta ordine de idei, nu se va muta niciun aeroport ceva mai multi ani de acum in colo, stai linistit.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 23 Noi 2010 09:59:54 Titlul subiectului: |
136638 |
|
Pentru M 5 pe sub ce cladiri trebuie sa mergi ? Daca e sa ma gandesc mai bine, atat M 5 si M 6 merg pe sub bulevarde. Cat priveste exproprierile pentru M 5 singurele sunt la Razoare si e vorba numai de cateva zeci de case - nu prea mult in orice caz. Iar daca vroiau cu deadinsul se putea merge si pe actuala trama stradala pana la Academia Militara fara probleme.
Dar acolo ( la Razoare ) trebuie neaparat construite cele 2 pasaje rutiere subterane, de aceea se expropriaza, si nu din cauza metroului.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 23 Noi 2010 12:03:34 Titlul subiectului: |
136643 |
|
La Razoare se va reorganiza complet circulatia, nu va mai fi asa cum este acum. Odata cu M5 se va realiza si penetrarea arterei Dr Taberei catre Academia Militara, iar statia nu va fi in zona actuala Razoare, ci sub noua strapungere. Din cele 2 pasaje se va construi in prima etapa doar cel spre Eroilor. Pasajul spre Trafic Greu va avea ceva de asteptat dupa parerea mea. Oricum vom avea o premiera pentru Romania, doua pasaje subterane suprapuse.
Deocamdata statia Academia Militara doar tine cont de un eventual pasaj pe axa Trafic Greu, nu este obligatoriu sa se construiasca acum. Insa daca acest pasaj se va face in exacvatie deschisa, dat fiind ca este sub pasajul Dr Taberei-Eroilor cred ca ar trebui executata portiunea comuna (cam cum s-a facut cu cele 2 statii de metrou Victoriei). bogdaneftimie a scris: | Revenind la subiect, Va ajunge metroul acolo, destul de repede, poate mai repede decat cel din Dr Taberei. | Teoretic nu prea are cum . Pt Dr Taberei s-a organizat licitatia, trebuie doar desemnat castigatorul si incepe lucrul. La Otopeni intai trebuie sa se aleaga solutia (adica punctul de plecare), abia apoi organizata licitatia si asta dureaza ceva, dupa cum arata experienta Dr Taberei.
Deci daca nu se intampla ceva neprevazut M5 va incepe anul viitor.
Ultima modificare efectuată de către sab la Mar 23 Noi 2010 12:11:35, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Mar 23 Noi 2010 12:10:28 Titlul subiectului: |
136644 |
|
Corect ce spui tu Sab, dar M5 inseamna magistrala completa. Noi vom asista doar la un prim tronson, care cu putin "noroc" poate va fi gata in 5 ani. Deci sansele ca M5 sa fie gata toata (Dr Taberei - Pantelimon) sunt mai mici decat sa fie gata M6 (oricare capat - Otopeni).
Este vorba mai mult de nuante aici. Dar intradevar, M5T1 va fi gata inainte de M6. Dar si aici trebuie sa avem rezerve. De ce? Va dau un exemplu la Universitate: celebra parcare care s-a inceput, acum stagneaza datorita excavatiilor arheologice - s-au descoperit situri arheologice care impiedica acum continuarea executarii sapaturilor pentru parcare - cel putin in forma initiala a proiectului. Deci in considerentele astea, si acolo trebuie sa avem in vedere aceste rezerve, mai ales in perimetrul Razoare - Eroilor, care este o zona mai veche si care paote ascunde multe probleme, ca de altfel si acel pasaj de la Razoare, care se va construi odata cu metroul.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 23 Noi 2010 15:18:49 Titlul subiectului: |
136651 |
|
Cred ca e o confuzie la mijloc, nu exista doua statii in zona - Razoare si Academia Militara, ci una singura, depinde cum o numiti voi.
Pasajul pe axa Dr. Taberei - Eroilor trebuie facut cel putin pe o lungime de 200 metri pentru ca este intim legat de statia de metrou Academia Militara - sau Razoare, depinde cum vreti sa-i spuneti. Acest lucru nu implica neaparat si inaugurarea pasajului rutier mai sus amintit care este mai lung de 200 metri. Din zvonistica care circula am inteles ca nu sunt bani pentru pasaj deocamdata. Pentru nici unul din ele. Evident ca si pasajul care va urmari str Geniului - Trafic Greu pe mica portiune unde va intalni M 5 va fi facut. Dar e o extrem de mica portiune, cred ca maxim 30 metri.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 23 Noi 2010 15:32:35 Titlul subiectului: |
136655 |
|
Cine a sustinut ca vor fi doua statii ? Va fi una singura, numai ca nu va fi in zona pe care acum o numim Razoare (adica intersectia cu sensul giratoriu), ci sub strapungerea care se va face in prelungirea strazii cu benzinaria.
Mai greu sa faci statia si sa nu faci pasajul. Asa cum ai spus si tu sunt "intim legate", deci daca faci statia trebuie sa faci si pasajul de deasupra. Dar asta tin de topicul M5
Revenind la "Propuneri" , pana la urma la Otopeni exista si o varianta prposusa de prelungire spre aeroport dupa ce M4 ajunge la Straulesti (adica diferita de variantele PV si GdN2) ?
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Mar 23 Noi 2010 17:13:07 Titlul subiectului: |
136665 |
|
Conform hartii postate mai sus, care apartinea Metrorex, se pare ca nu. In schimb apar schitate acolo doua statii Presei Libere, si o jonctiune intre Presei Libere (una dintre cele doua, care se va construi) cu Aviatorilor.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 23 Noi 2010 18:17:16 Titlul subiectului: |
136667 |
|
Nu stiu unde ai vazut legatura cu Aviatorilor. Cat despre cele doua statii Piata Presei, ele corespund celor doua variante de proiect (PV sau 1 Mai), nu vor fi doua statii simultan.. Numai ca amplasamentul difera in functie de traseul care va fi ales (sub Bd Poligrafiei sau intre Pta Montreal-capat 41- si Pta Presei)
Eu ma refeream la varianta asta a retelei de metrou. http://oar-bucuresti.ro/documente/sedinte_ctuat/2010-06-30/metrouHARTA.jpg Se observa legatura Sarulesti-Otopeni la nivel de intentie/propunere. Traseul nu este pe sub centura si nici pe sub Jandarmeriei, este undeva intre cele doua artere.
Intr-un fel asta rezolva cateva probleme, cum ar fi GdN2 capat de linie pentru 2 magistrale (in cazul de fata existand doar M4 Gdn2-Otopeni via Sarulesti) si subtraversarea (inca o data) a apeductelor. Eu as vedea in acest caz ca pica de tot M6 sau M6 nu ar mai trebui sa aiba legatura cu Otopeniul, ci sa fie o magistrala Baneasa-Pta Presei Libere-PV3-, eventual prelungita si dincolo de PV pe sub Calea Victoriei sau , alta varianta, spre Basarab (pe sub Titulescu) si Crangasi, apoi pe traseul cunoscut al inelarei.
In cazul in care M6 ramane PV-Otopeni, legatura prin Sarulesti poate rezolva problema frecventei, in sensul ca la 30 min am un metrou care circula Aeroport-GdN2 via Sarulesti si in rest, la interval mult mai mic, am metrouri Otopeni Oras- Baneasa-PV3, fara legatura cu gara, care deservesc doar orasul. Mie mi se pare o varianta foarte buna.
Dupa cum s-a spus, frecventa va fi o problema la M6, nu este nevoie ca la fiecare 7-10 min sa am un metrou catre/de la aeroport, acest lucru este si inutil si pagubos. Unul la 30-45 min este suficient. Insa nu pot sa am aceasta frecventa si in oras.
Se vede aici si ca M7 va iesi bine de tot din Bucuresti si avea doua depouri, deci constructia are sanse sa inceapa din oricare parte.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.19 kb |
Vizualizat: |
de 17133 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Mar 23 Noi 2010 18:57:06 Titlul subiectului: |
136668 |
|
M7 iese foarte mult din Bucuresti, pentru ca asa cum stii, se intentioneaza, ca Voluntari sa intre in Bucuresti ca si cartier. Acelasi lucru ar trebui sa se intample si cu Chiajna, Popesti Leordeni si cele de pe Giurgiului.
Desi pe harta postata de tine apare punctata aceal legatura, totusi ea pare a fi o legatura ulterioara construirii uneia dintre variantele PV/1Mai - Otopeni. Asta in conditiile in care M4 mai ajunge dincolo de Laminorului.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 23 Noi 2010 19:02:50 Titlul subiectului: |
136670 |
|
Este clar ca este o varianta care acum pare ulterioara, de aceea probabil ca este figurata si punctat (la fel ca indepartata inelara). Insa poate fi o solutie pentru Otopeni.
Cu M7 nu stiu daca asta este cauza, parerea mea este ca se doreste sa se ajunga pana la centura si cam atat. Mia asa imi pare. Posibil ca un Bucuresti "rotund" pana la Centura sa fie un proiect de viitor.
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Mar 23 Noi 2010 22:21:15 Titlul subiectului: |
136683 |
|
Mie imi pare ca este in proiect sa se ajunga cu metroul pana la toate autostrazile care pleaca din Bucuresti sau de langa.
La Centura din Voluntari este A3 - viitoarea A3 - ceea ce poate aduce un potential foarte mare (se pot face si parcari inteligente etc). Acelasi lucru s-a urmarit cu A1 si A2 partial sau cat mai aproape de ele, si se urmareste prelungirea la A1 pana cat mai aproape de ea.
In nord se va conecta cu aeroporturile si totodata si cu DN1.
Daca stai sa privesti putin acea harta, observam ca aceste magistrale se apropie mai mult sau mai putin de legaturile cu autostrazi, si DN-uri, aeroporturile, principalele legaturi auto, feroviare etc.
Daca se va continua si ideea de Bucuresti port la Dunare, nu m-ar mira ca in viitorul indepartat sa avem si o astfel de legatura, inclisuv cu trenuri urbane intre magistralele de metrou.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 24 Noi 2010 09:10:29 Titlul subiectului: |
136702 |
|
subway guru, poti sa ne lamuresti ce este cu racordul acela cu linie punctata Sarulesti-DN1 ? Este o intentie "oficiala"?
Pana una-alta, am inteles ca s-a ales varianta 1 Mai pentru M6...
|
|
Sus |
|
|
|