Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 27 Iul 2008 19:05:01 Titlul subiectului: |
96328 |
|
S-a mai discutat pe forum despre oportunitatea unor statii noi pe magistralele existente; opinia generala parea sa incline in defavoarea unei astfel de masuri, pe ideea ca ar scade timpii de parcurs toata lumea pentru un beneficiu relativ minor (scurtarea distantei statie - casa sau loc de munca) pentru un grup mic de persoane.
Cu tot respectul pentru locuitorii comunei Berceni, o extensie de circa 4 km mi se pare complet nejustificata daca luam in calcul fluxul de calatori necesar pentru a justifica aceasta lucrare. Un autobuz-naveta ar fi mult mai util si probabil suficient. |
|
Sus |
|
|
lucian-crusher
Data înscrierii: 25/Iul/2008 Ultima vizita: 21/Dec/2010 Mesaje: 100 Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)
|
Trimis: Dum 27 Iul 2008 21:03:45 Titlul subiectului: |
96332 |
|
stfp a scris: | Cu tot respectul pentru locuitorii comunei Berceni, o extensie de circa 4 km mi se pare complet nejustificata daca luam in calcul fluxul de calatori necesar pentru a justifica aceasta lucrare. Un autobuz-naveta ar fi mult mai util si probabil suficient. | Eu circul zilnic cu metroul. Sunt student la FJSC (zona Piata Leu) si iau metroul de la Aparatorii Patriei si vine mereu gol de la I.M.G.B., iar la intoarcere aproape se goleste la Piata Sudului iar de la AP pleaca gol. Eu ma refer la o extindere supraterana pana la linia de centura sau mutarea depoului imediat dupa AP, pentru ca nu e necesar un consum mare pe doua statii pustii. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 27 Iul 2008 22:01:12 Titlul subiectului: |
96333 |
|
Zona respectiva este in curs de dezvoltare, vor aparea si acolo cartiere rezidentiale sau sediile firmalor. Intr-adevar nu este un flux de calatori mare, dar exista infrastructura, o data cu dezvoltarea zonei, metroul va fi mai plin. Un lucru oarecum similar s-a intamplat in partea cealalta a M2, ma refer la Pipera. Pana acum cativa ani nu era un flux foarte mare de calatori pe ultimele doua statii, metroul mergea mai mult gol, de la Aviatorilor, o data cu aparitia sediilor multinationalelor din Pipera si nu numai, situatia este total diferita.
Statii la Lizeanu sau Grozovici nu se justifica, din moment ce il avem (din nou) pe 34+autobuzele liniilor 330 si 335.
Nici pe M2 la Bagdazar nu am vazut un flux asa mare de calatori care sa justifice o statie intermediara.
Mai utila ar fi prelungirea M2 de la IMGB la Popesti Leordeni. _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Lun 28 Iul 2008 07:29:13 Titlul subiectului: |
96341 |
|
Am observat ca se tot vehiculeaza ideea unirii M3 cu tronsonul N. Grigorescu 2 - Policolor. Acest lucru mi se pare mai mult decat improbabil dat fiind faptul ca tunelul de corespondenta intre N. Grigorescu 1 si 2 are o singura linie si pleaca de pe firul 1 al statiei de pe M3.
Daca s-ar fi dorit acest lucru ar fi existat 2 linii de legatura. _________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Lun 28 Iul 2008 10:01:32 Titlul subiectului: |
96346 |
|
Dar exista doua linii: sensul spre Unirii se uneste cu linia existenta in tunel, intre N.Grigorescu si Dristor. Si aia e linia care vine dinspre N.Grigorescu 2. Linia de care spui merge direct spre 1 Dec 1918. |
|
Sus |
|
|
lucian-crusher
Data înscrierii: 25/Iul/2008 Ultima vizita: 21/Dec/2010 Mesaje: 100 Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)
|
Trimis: Lun 28 Iul 2008 14:48:11 Titlul subiectului: |
96359 |
|
M5: Ghencea - Raul Doamnei - Brancusi - Valea Ialomitei - Romancierilor - Parc - Drumul Taberei 34 - Favorit - Orizont - Academia Militara - Eroilor - Hasdeu -Cismigiu - Universitate - Piata Rosseti - Mosilor - Foisor - Iancului - lt. Victor Manu - Stadion - Chisinau - Morarilor - Granitul - Pantelimon (Antilopa)
M6: Alexandria - Piata Rahova - Sebastian - Trafic Greu - Tudor Vladimirescu (Piata Chirigiu) - Piata Regina Maria - Piata Unirii - Mosilor - Mihai Eminescu - Bucur Obor - Teiul Doamnei - Doamna Ghica - Fundeni - Sportului - Carrefour Colentina - Colentina - Europa - Voluntari - Praktiker - Centura Afumati
*In cazul in care Ontanu se va tine de cuvant si va face un parc de distractii in locul garii de Est propun si o minimagistrala M6b: Bucur Obor - Chiristigiilor - Ferdinand - Parc Gara de Est |
|
Sus |
|
|
BIGRED1984
Data înscrierii: 27/Iun/2007 Ultima vizita: 07/Sep/2016 Mesaje: 67 Locație: Bucuresti 4 (Piata Sudului // Piata Straduintei)
|
Trimis: Lun 28 Iul 2008 16:13:06 Titlul subiectului: |
96373 |
|
Cred ca glumesti ... 24 respectiv 20 de statii pe magistrala? Parca vorbeam de metrou, nu de tramvai; iar intre statiile Sebastian - Trafic Greu - Tudor Vladimirescu (Piata Chirigiu) - Piata Regina Maria nici nu pleaca bine trenul ca trebuie sa franeze; la fel Hasdeu Cismigiu si Universitate - Piata Rosseti, sunt practic la 2 pasi unele de altele.
Inteleg ca metroul e dorit in toate cartierele, dar totusi sa nu exageram. _________________ In me the WishMaster |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 28 Iul 2008 17:36:29 Titlul subiectului: |
96378 |
|
Din pacate asta e ideea pe care se merge. E prima oara cand aud statiile localizate pe magistrala 6, dar pe tema M5 au fost multe discutii. Partea proasta e ca proiectul metroului Drumul Taberei - Universitate e deja finalizat, urmand doar punerea in practica, deci nu sunt deloc sanse sa o schimbe.
In plus, Orban vroia statii intre Armata Poporului si Politehnica, intre Stefan cel Mare si Victoriei, intre Dristor si Nicolae Grigorescu si alte cateva... |
|
Sus |
|
|
lucian-crusher
Data înscrierii: 25/Iul/2008 Ultima vizita: 21/Dec/2010 Mesaje: 100 Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)
|
Trimis: Lun 28 Iul 2008 20:44:42 Titlul subiectului: |
96385 |
|
M7: Dristor 3 -Ramnicu Sarat - Hypermarket Real - Complex Comercial Vitantis - Spital Sfantul Ioan - Oltenitei - Aparatorii Patriei - Emil Racovita - Alexandru Obregia - Luica - Resita - Giurgiului - C.F.R. Ferentari - Zetarilor - Toporasi - Piata Ferentarilor - Salaj - Piata Rahova - Alexandria - 13 Septembrie - Ghencea - Valea Oltului - Valea Argesului - A.N.L. Drumul Taberei - Timisoara - Moinesti - Gorjului - Rosu - Orsova - Lacul Morii - Crangasi 2
M8: Gara de Nord - Basarab - Grivita - 1 Mai - Expozitie - Piata Presei Libere - Gara Baneasa - Cartier Baneasa - Meteo Baneasa - Aeroport Aurel Vlaicu Baneasa - Supermarket - Padina - Privighetorilor - Centura Otopeni - Otopeni Sud - Otopeni Centura - Otopeni Nord - Aeroport Henri Coanda Otopeni - Depoul Otopeni
Cam asa as vrea eu sa arate cele 8 magistrale de Metrou din Bucuresti |
|
Sus |
|
|
BIGRED1984
Data înscrierii: 27/Iun/2007 Ultima vizita: 07/Sep/2016 Mesaje: 67 Locație: Bucuresti 4 (Piata Sudului // Piata Straduintei)
|
Trimis: Mar 29 Iul 2008 11:30:42 Titlul subiectului: |
96398 |
|
Mai bine s-ar extinde toate magistralele pana la linia de tren ce urmareste centura si s-ar baga un tren rapid intre capetele magistralelor (s-a mai discutat parca ideea, dar pare mult mai fezabila decat magistralele utopice). _________________ In me the WishMaster |
|
Sus |
|
|
DeSimon
Data înscrierii: 12/Iul/2008 Ultima vizita: 28/Iul/2010 Mesaje: 11 Locație: Paris (Franta)
|
Trimis: Mar 29 Iul 2008 12:28:36 Titlul subiectului: |
96402 |
|
M5 : Ghencea - Raul Doamnei - Valea Ialomitei - Parc Drumul Taberei - Sibiu - Razoare - Eroilor - Kogalniceanu (sau Cismigiu) - Universitate - Carol I - Bucur Obor - Doamna Ghica - Soseaua Fundeni - Depoul Colentina |
|
Sus |
|
|
aly_106
Data înscrierii: 25/Sep/2006 Ultima vizita: 08/Oct/2012 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 29 Iul 2008 20:25:58 Titlul subiectului: |
96415 |
|
Neaparat, magistrala Industriilor - Eroilor ar trebui sa se prelungeasca pana la Carrefour Militari. _________________ Ruslana rules! |
|
Sus |
|
|
V3nt0R
Data înscrierii: 06/Mai/2008 Ultima vizita: 21/Feb/2024 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 29 Iul 2008 21:38:10 Titlul subiectului: |
96420 |
|
Desigur, pentru ca va avea multi calatori de la Carrefour, iar noile capete Carrefour si Linia de Centura (nume stupid) vor fi la iesirile din Bucuresti, deci probabil, foarte rentabil.
Din cata lume este in 137, 80% coboara la Carrefour. De ce sa mearga lumea pana in centru ca apoi sa astepte 137 cand pot lua metorul dintr-o zona mai favorabila?
Metrorex are in plan prelungirea M3 de la Industriilor cu doua statii: Preciziei si Carrefour Militari.
Aceasta prelungire va avea loc in 2020.
Si mai bine ar renunta la prostia aia de M4 care se chinuie la 4 statii de 12 ani. Oricum, niciodata metroul nu va avea statii cum sunt pe Calea Grivitei, iar statiile de metrou vor fi amplasate exact in zone nepopulate, deci prost dispuse.
Iata propunerea mea:
M8: PIATA VICTORIEI 3?? - CENTURA OTOPENI
PIATA VICTORIEI - Piata 1 Mai - Piata Domenii - Clabucet - Universitatea Romano-Americana - Piata Presei Libere - Piata Baneasa - Gara Baneasa - Aeroport Baneasa - Supermarket - Privighetorilor - Pasaj Otopeni - Oras Otopeni - Aeroport Otopeni - Centura Otopeni - DEPOUL OTOPENI |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 29 Iul 2008 21:46:44 Titlul subiectului: |
96421 |
|
Prelungirea liniei de Industriilor pana la Carrefour Militari s-a mai vehiculat pe forum dar dupa mine este complet inutila. Motivele care ar fi:
- Pentru complexul comercial? Pai avem similar Cora la Armata Poporului si Carrefour Orhideea la Grozavesti, cine merge cu metroul la supermarket (un procent nesemnificativ raportat la vanzarire supermarketurilor fata de cei ce vin cu masina personala) le alege pe acestea doua;
- Pentru inceputul autostrazii? Pai la ce ar folosi, sa mearga lumea cu metroul pana aici ca sa faca cu mana la 'ia-ma nene' pe autostrada? Cine foloseste transportul public pe autostrada (autocare) coboara la Pacii, la Autogara Militari.
In zona Carrefour nu exista absolut nici o locuinta, deci o statie acolo ar fi total absurda. |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 29 Iul 2008 21:58:30 Titlul subiectului: |
96424 |
|
Problema nu e traficul (se pot lua 236 sau 137 pana la Pacii si de acolo metorul), ci faptul ca o statie acolo ar deservi numai un hypermarket, cum a spus si stfp, nu si o zona rezidentiala sau o autogara...) |
|
Sus |
|
|
bogdanpopescu
Data înscrierii: 20/Dec/2007 Ultima vizita: 11/Sep/2008 Mesaje: 346 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Mie 30 Iul 2008 10:09:34 Titlul subiectului: |
96441 |
|
V3nt0R a scris: | M8:PIATA VICTORIEI 3?? - CENTURA OTOPENI
PIATA VICTORIEI - Piata 1 Mai - Piata Domenii - Clabucet - Universitatea Romano-Americana - Piata Presei Libere - Piata Baneasa - Gara Baneasa - Aeroport Baneasa - Supermarket - Privighetorilor - Pasaj Otopeni - Oras Otopeni - Aeroport Otopeni - Centura Otopeni - DEPOUL OTOPENI | Asta ar insemna prelungirea magistralei Piata Victoriei-Aeroport Otopeni, pe care am stiut ca fiind M6. Este si bine pentru METROREX faptul ca fluxul de calatori va creste odata cu infiintarea acestei magistrale si dupa desfiintarea liniilor preorasenesti, asta ar insemna si castiguri mai mari din partea calatorilor. Daca cei de la METROREX s-ar gandi la acest aspect, ar fi numai de bine, atat pentru calatori, cat si pentru ei insisi. V3nt0R a scris: | [...] Si mai bine ar renunta la prostia aia de M4 care se chinuie la 4 statii de 12 ani. [...] | Dar intrebarea vine acum: daca a fost nevoie de 12 ani pentru o magistrala de doar 3,6 km, cum ramane cu magistrala Victoriei-Otopeni, care va fi terminata in 8 ani?
Si, da, sunt de acord cu aceasta idee, numai ca, daca magistrala ar fi prelungita pana la... Ferentari, sa zicem (ca acolo nu exista, in prezent, metroul), n-ar mai fi inutila. Intr-adevar, in prezent, aceasta magistrala este dublata total de liniile RATB 65, 86, 97, si 105. _________________
|
|
Sus |
|
|
aly_106
Data înscrierii: 25/Sep/2006 Ultima vizita: 08/Oct/2012 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 30 Iul 2008 20:45:40 Titlul subiectului: |
96460 |
|
@stfp: Gresesti. Daca ai timp va o vizita locului. S-au construit o multime de firme, agrouri etc
Am fost saptamana trecuta in zona si vreau sa spun ca de la iesirea din Bucuresti pana aproape de Ciorogarla sunt o multime de cladiri noi. Arata exact ca un parc insdustrial.
O prelungire a metroului pana acolo este foarte usor de facut. Ar trebui sa se construiasca aproximativ 1 km de tunel.
Aceasta statie ar desrvi atat hypermaketu, dar si magazinele din zona + firmele care au si ele angajati, plus comuna Ciorogarla. _________________ Ruslana rules! |
|
Sus |
|
|
V3nt0R
Data înscrierii: 06/Mai/2008 Ultima vizita: 21/Feb/2024 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 30 Iul 2008 21:07:11 Titlul subiectului: |
96462 |
|
bogdanpopescu a scris: | Intr-adevar, in prezent, aceasta magistrala este dublata total de liniile RATB 65, 86, 97 si 105. | Si de-asta lumea prefera RATB la care astepti 5-6 minute (in acea zona) decat Metrorex-ul, cu un metrou la 10 minute.
65, 86, 97, 105 duc la fel ca M4, la Gara de Nord.
Si cand se va prelungi pana la Zarea (zona Laromet S.A), lumea tot 97 sau chiar tramvaiul 20 va prefera.
Pentru ca asa s-au obisnuit.Deci M4 de acum si din viitorul apropiat (10-20 ani) nu are nici un rost. |
|
Sus |
|
|
bogdanpopescu
Data înscrierii: 20/Dec/2007 Ultima vizita: 11/Sep/2008 Mesaje: 346 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Vin 01 Aug 2008 09:29:02 Titlul subiectului: |
96535 |
|
Ati vazut ce s-au mai facut in zonele precum Baneasa sau Pipera? Asa cred ca s-ar putea intamplat si cu zona din apropierea Carrefour Militari. Complexe rezidentiale... Dupa aceste complexe va urma integrarea comunei Ciorogarla in municipiul Bucuresti (cum s-au intamplat cu Baneasa sau Pipera, care au fost, pe vremuri, comune ilfovene).
Pe de o parte stfp are dreptate. Da, momentan nu exista o locuinta in zona. Dar, pe de alta parte, dupa cum sustine domnul aly_106, cum ca s-au construit tot felul de cladiri noi, vor mai urma si niste complexe rezidentiale si atunci sigur ca liniile 137 si 236 vor avea nevoie si de o prelungire a magistralei 3.
Concluzia: este nevoie si de o prelungire a magistralei 3, dar nu inainte de aparitia complexelor rezidentiale sau a mai multor complexe industriale. _________________
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 01 Aug 2008 10:29:43 Titlul subiectului: |
96539 |
|
Bun. Dar cum s-a mai spus pe aici: cat timp nu e centrul orasului bine cuprins de retea, e culmea sa ducem metroul in Ciorogarla |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 22 Noi 2008 15:31:47 Titlul subiectului: |
101505 |
|
Să vedem.... Ghencea-Universitate, apoi Valea Ialomiței - Universitate, apoi Valea Ialomiței - Eroilor.... mai mult ca sigur că nu o să se mai facă nimic. |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 22 Noi 2008 16:50:20 Titlul subiectului: |
101508 |
|
Inteleg ca au taiat statiile Ghencea , Prelungirea Ghencea si Raul Doamnei si inca una din planul anterior . Nu-mi dau seama daca Brancusi este aceeasi statie din planul anterior (adica cea situata pe bucla) sau este vechea statie Valea Ialomitei (unde voiau sa faca si un depou) , mai aproape de cartierul cu numele Brancusi ...
La cate schimbari au avut loc numai in ultimii ani , ne mai putem astepta inca la multe ... . Macar sa inceapa odata !!!!
By the way statia Zarea in constructie pe M4 este totuna cu Parc Bazilescu ?In toate comunicatele oficiale se vorbeste de "Zarea" ... |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 22 Noi 2008 17:57:18 Titlul subiectului: |
101512 |
|
Desi o scurteaza, statiile tot dese si ineficiente sunt...
Referitor la intrebarea lui sab: pe wikipedia scrie ca statiile dupa 1 Mai sunt: Pajura, Parc Bazilescu, Laromet, Zarea. |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 22 Noi 2008 18:45:48 Titlul subiectului: |
101515 |
|
Ciudat. Pe harta Zarea este inainte de Laromet , langa Parc Bazilescu .
Statiile dese sunt "la moda" si chiar necesare uneori ( a se vedea Gorjului in Militari) . Ati vazut ca se intentioneaza indesirea statiilor si pe magistralele existente (in special M1) . Sunt tare curios cum se va face daca la Gorjului a durat vreo 8 ani si au iesit 2 jumatati diferite....
Apropo de stiri , site-ul Metrorex a suferit si el o modificare (dupa muuulta vreme in care noutatea era deschiderea noului acces de la Pipera si programul prelungit in week-end..) , in sensul ca anunta cu mandrie punerea in functiune a noului tronson . Din pacate , daca te uiti pe hartile lor , tronsonul face parte din M1 , si inca este figurat cu linie punctata , ca fiind in constructie....
Daca nici ei nu stiu care sunt magistralele ce pretentii sa mai avem ? |
|
Sus |
|
|
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 166 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 22 Noi 2008 22:38:26 Titlul subiectului: |
101524 |
|
Pajura, Parc Bazilescu, Zarea, Laromet este succesiunea corecta _________________ 611 |
|
Sus |
|
|
|