Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Rute noi de metrou in Bucuresti. Propuneri
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 19, 20, 21  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 27 Iul 2008 19:05:01    Titlul subiectului: 96328

S-a mai discutat pe forum despre oportunitatea unor statii noi pe magistralele existente; opinia generala parea sa incline in defavoarea unei astfel de masuri, pe ideea ca ar scade timpii de parcurs toata lumea pentru un beneficiu relativ minor (scurtarea distantei statie - casa sau loc de munca) pentru un grup mic de persoane.

Cu tot respectul pentru locuitorii comunei Berceni, o extensie de circa 4 km mi se pare complet nejustificata daca luam in calcul fluxul de calatori necesar pentru a justifica aceasta lucrare. Un autobuz-naveta ar fi mult mai util si probabil suficient.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
lucian-crusher



Data înscrierii: 25/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2010
Mesaje: 100
Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)

MesajTrimis: Dum 27 Iul 2008 21:03:45    Titlul subiectului: 96332

stfp a scris:
Cu tot respectul pentru locuitorii comunei Berceni, o extensie de circa 4 km mi se pare complet nejustificata daca luam in calcul fluxul de calatori necesar pentru a justifica aceasta lucrare. Un autobuz-naveta ar fi mult mai util si probabil suficient.
Eu circul zilnic cu metroul. Sunt student la FJSC (zona Piata Leu) si iau metroul de la Aparatorii Patriei si vine mereu gol de la I.M.G.B., iar la intoarcere aproape se goleste la Piata Sudului iar de la AP pleaca gol. Eu ma refer la o extindere supraterana pana la linia de centura sau mutarea depoului imediat dupa AP, pentru ca nu e necesar un consum mare pe doua statii pustii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 9873
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 27 Iul 2008 22:01:12    Titlul subiectului: 96333

Zona respectiva este in curs de dezvoltare, vor aparea si acolo cartiere rezidentiale sau sediile firmalor. Intr-adevar nu este un flux de calatori mare, dar exista infrastructura, o data cu dezvoltarea zonei, metroul va fi mai plin. Un lucru oarecum similar s-a intamplat in partea cealalta a M2, ma refer la Pipera. Pana acum cativa ani nu era un flux foarte mare de calatori pe ultimele doua statii, metroul mergea mai mult gol, de la Aviatorilor, o data cu aparitia sediilor multinationalelor din Pipera si nu numai, situatia este total diferita.

Statii la Lizeanu sau Grozovici nu se justifica, din moment ce il avem (din nou) pe 34+autobuzele liniilor 330 si 335.
Nici pe M2 la Bagdazar nu am vazut un flux asa mare de calatori care sa justifice o statie intermediara.
Mai utila ar fi prelungirea M2 de la IMGB la Popesti Leordeni.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Lun 28 Iul 2008 07:29:13    Titlul subiectului: 96341

Am observat ca se tot vehiculeaza ideea unirii M3 cu tronsonul N. Grigorescu 2 - Policolor. Acest lucru mi se pare mai mult decat improbabil dat fiind faptul ca tunelul de corespondenta intre N. Grigorescu 1 si 2 are o singura linie si pleaca de pe firul 1 al statiei de pe M3.
Daca s-ar fi dorit acest lucru ar fi existat 2 linii de legatura.

_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Lun 28 Iul 2008 10:01:32    Titlul subiectului: 96346

Dar exista doua linii: sensul spre Unirii se uneste cu linia existenta in tunel, intre N.Grigorescu si Dristor. Si aia e linia care vine dinspre N.Grigorescu 2. Linia de care spui merge direct spre 1 Dec 1918.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
lucian-crusher



Data înscrierii: 25/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2010
Mesaje: 100
Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)

MesajTrimis: Lun 28 Iul 2008 14:48:11    Titlul subiectului: 96359

M5: Ghencea - Raul Doamnei - Brancusi - Valea Ialomitei - Romancierilor - Parc - Drumul Taberei 34 - Favorit - Orizont - Academia Militara - Eroilor - Hasdeu -Cismigiu - Universitate - Piata Rosseti - Mosilor - Foisor - Iancului - lt. Victor Manu - Stadion - Chisinau - Morarilor - Granitul - Pantelimon (Antilopa)

M6: Alexandria - Piata Rahova - Sebastian - Trafic Greu - Tudor Vladimirescu (Piata Chirigiu) - Piata Regina Maria - Piata Unirii - Mosilor - Mihai Eminescu - Bucur Obor - Teiul Doamnei - Doamna Ghica - Fundeni - Sportului - Carrefour Colentina - Colentina - Europa - Voluntari - Praktiker - Centura Afumati

*In cazul in care Ontanu se va tine de cuvant si va face un parc de distractii in locul garii de Est propun si o minimagistrala M6b: Bucur Obor - Chiristigiilor - Ferdinand - Parc Gara de Est
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BIGRED1984



Data înscrierii: 27/Iun/2007
Ultima vizita: 07/Sep/2016
Mesaje: 67
Locație: Bucuresti 4 (Piata Sudului // Piata Straduintei)

MesajTrimis: Lun 28 Iul 2008 16:13:06    Titlul subiectului: 96373

Cred ca glumesti ... 24 respectiv 20 de statii pe magistrala? Parca vorbeam de metrou, nu de tramvai; iar intre statiile Sebastian - Trafic Greu - Tudor Vladimirescu (Piata Chirigiu) - Piata Regina Maria nici nu pleaca bine trenul ca trebuie sa franeze; la fel Hasdeu Cismigiu si Universitate - Piata Rosseti, sunt practic la 2 pasi unele de altele.
Inteleg ca metroul e dorit in toate cartierele, dar totusi sa nu exageram.

_________________
In me the WishMaster
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Iul 2008 17:36:29    Titlul subiectului: 96378

Din pacate asta e ideea pe care se merge. E prima oara cand aud statiile localizate pe magistrala 6, dar pe tema M5 au fost multe discutii. Partea proasta e ca proiectul metroului Drumul Taberei - Universitate e deja finalizat, urmand doar punerea in practica, deci nu sunt deloc sanse sa o schimbe.

In plus, Orban vroia statii intre Armata Poporului si Politehnica, intre Stefan cel Mare si Victoriei, intre Dristor si Nicolae Grigorescu si alte cateva...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lucian-crusher



Data înscrierii: 25/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2010
Mesaje: 100
Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)

MesajTrimis: Lun 28 Iul 2008 20:44:42    Titlul subiectului: 96385

M7: Dristor 3 -Ramnicu Sarat - Hypermarket Real - Complex Comercial Vitantis - Spital Sfantul Ioan - Oltenitei - Aparatorii Patriei - Emil Racovita - Alexandru Obregia - Luica - Resita - Giurgiului - C.F.R. Ferentari - Zetarilor - Toporasi - Piata Ferentarilor - Salaj - Piata Rahova - Alexandria - 13 Septembrie - Ghencea - Valea Oltului - Valea Argesului - A.N.L. Drumul Taberei - Timisoara - Moinesti - Gorjului - Rosu - Orsova - Lacul Morii - Crangasi 2

M8: Gara de Nord - Basarab - Grivita - 1 Mai - Expozitie - Piata Presei Libere - Gara Baneasa - Cartier Baneasa - Meteo Baneasa - Aeroport Aurel Vlaicu Baneasa - Supermarket - Padina - Privighetorilor - Centura Otopeni - Otopeni Sud - Otopeni Centura - Otopeni Nord - Aeroport Henri Coanda Otopeni - Depoul Otopeni

Cam asa as vrea eu sa arate cele 8 magistrale de Metrou din Bucuresti
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BIGRED1984



Data înscrierii: 27/Iun/2007
Ultima vizita: 07/Sep/2016
Mesaje: 67
Locație: Bucuresti 4 (Piata Sudului // Piata Straduintei)

MesajTrimis: Mar 29 Iul 2008 11:30:42    Titlul subiectului: 96398

Mai bine s-ar extinde toate magistralele pana la linia de tren ce urmareste centura si s-ar baga un tren rapid intre capetele magistralelor (s-a mai discutat parca ideea, dar pare mult mai fezabila decat magistralele utopice).
_________________
In me the WishMaster
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DeSimon



Data înscrierii: 12/Iul/2008
Ultima vizita: 28/Iul/2010
Mesaje: 11
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Mar 29 Iul 2008 12:28:36    Titlul subiectului: 96402

M5 : Ghencea - Raul Doamnei - Valea Ialomitei - Parc Drumul Taberei - Sibiu - Razoare - Eroilor - Kogalniceanu (sau Cismigiu) - Universitate - Carol I - Bucur Obor - Doamna Ghica - Soseaua Fundeni - Depoul Colentina
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
aly_106



Data înscrierii: 25/Sep/2006
Ultima vizita: 08/Oct/2012
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Iul 2008 20:25:58    Titlul subiectului: 96415

Neaparat, magistrala Industriilor - Eroilor ar trebui sa se prelungeasca pana la Carrefour Militari.
_________________
Ruslana rules!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 21/Feb/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Iul 2008 21:38:10    Titlul subiectului: 96420

Desigur, pentru ca va avea multi calatori de la Carrefour, iar noile capete Carrefour si Linia de Centura (nume stupid) vor fi la iesirile din Bucuresti, deci probabil, foarte rentabil.
Din cata lume este in 137, 80% coboara la Carrefour. De ce sa mearga lumea pana in centru ca apoi sa astepte 137 cand pot lua metorul dintr-o zona mai favorabila?

Metrorex are in plan prelungirea M3 de la Industriilor cu doua statii: Preciziei si Carrefour Militari.
Aceasta prelungire va avea loc in 2020.

Si mai bine ar renunta la prostia aia de M4 care se chinuie la 4 statii de 12 ani. Oricum, niciodata metroul nu va avea statii cum sunt pe Calea Grivitei, iar statiile de metrou vor fi amplasate exact in zone nepopulate, deci prost dispuse.
Iata propunerea mea:

M8: PIATA VICTORIEI 3?? - CENTURA OTOPENI

PIATA VICTORIEI - Piata 1 Mai - Piata Domenii - Clabucet - Universitatea Romano-Americana - Piata Presei Libere - Piata Baneasa - Gara Baneasa - Aeroport Baneasa - Supermarket - Privighetorilor - Pasaj Otopeni - Oras Otopeni - Aeroport Otopeni - Centura Otopeni - DEPOUL OTOPENI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 29 Iul 2008 21:46:44    Titlul subiectului: 96421

Prelungirea liniei de Industriilor pana la Carrefour Militari s-a mai vehiculat pe forum dar dupa mine este complet inutila. Motivele care ar fi:

- Pentru complexul comercial? Pai avem similar Cora la Armata Poporului si Carrefour Orhideea la Grozavesti, cine merge cu metroul la supermarket (un procent nesemnificativ raportat la vanzarire supermarketurilor fata de cei ce vin cu masina personala) le alege pe acestea doua;

- Pentru inceputul autostrazii? Pai la ce ar folosi, sa mearga lumea cu metroul pana aici ca sa faca cu mana la 'ia-ma nene' pe autostrada? Cine foloseste transportul public pe autostrada (autocare) coboara la Pacii, la Autogara Militari.

In zona Carrefour nu exista absolut nici o locuinta, deci o statie acolo ar fi total absurda.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Iul 2008 21:58:30    Titlul subiectului: 96424

Problema nu e traficul (se pot lua 236 sau 137 pana la Pacii si de acolo metorul), ci faptul ca o statie acolo ar deservi numai un hypermarket, cum a spus si stfp, nu si o zona rezidentiala sau o autogara...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Mie 30 Iul 2008 10:09:34    Titlul subiectului: 96441

V3nt0R a scris:
M8:PIATA VICTORIEI 3?? - CENTURA OTOPENI

PIATA VICTORIEI - Piata 1 Mai - Piata Domenii - Clabucet - Universitatea Romano-Americana - Piata Presei Libere - Piata Baneasa - Gara Baneasa - Aeroport Baneasa - Supermarket - Privighetorilor - Pasaj Otopeni - Oras Otopeni - Aeroport Otopeni - Centura Otopeni - DEPOUL OTOPENI
Asta ar insemna prelungirea magistralei Piata Victoriei-Aeroport Otopeni, pe care am stiut ca fiind M6. Este si bine pentru METROREX faptul ca fluxul de calatori va creste odata cu infiintarea acestei magistrale si dupa desfiintarea liniilor preorasenesti, asta ar insemna si castiguri mai mari din partea calatorilor. Daca cei de la METROREX s-ar gandi la acest aspect, ar fi numai de bine, atat pentru calatori, cat si pentru ei insisi.
V3nt0R a scris:
[...] Si mai bine ar renunta la prostia aia de M4 care se chinuie la 4 statii de 12 ani. [...]
Dar intrebarea vine acum: daca a fost nevoie de 12 ani pentru o magistrala de doar 3,6 km, cum ramane cu magistrala Victoriei-Otopeni, care va fi terminata in 8 ani?

Si, da, sunt de acord cu aceasta idee, numai ca, daca magistrala ar fi prelungita pana la... Ferentari, sa zicem (ca acolo nu exista, in prezent, metroul), n-ar mai fi inutila. Intr-adevar, in prezent, aceasta magistrala este dublata total de liniile RATB 65, 86, 97, si 105.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
aly_106



Data înscrierii: 25/Sep/2006
Ultima vizita: 08/Oct/2012
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 30 Iul 2008 20:45:40    Titlul subiectului: 96460

@stfp: Gresesti. Daca ai timp va o vizita locului. S-au construit o multime de firme, agrouri etc

Am fost saptamana trecuta in zona si vreau sa spun ca de la iesirea din Bucuresti pana aproape de Ciorogarla sunt o multime de cladiri noi. Arata exact ca un parc insdustrial.

O prelungire a metroului pana acolo este foarte usor de facut. Ar trebui sa se construiasca aproximativ 1 km de tunel.
Aceasta statie ar desrvi atat hypermaketu, dar si magazinele din zona + firmele care au si ele angajati, plus comuna Ciorogarla.

_________________
Ruslana rules!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
V3nt0R



Data înscrierii: 06/Mai/2008
Ultima vizita: 21/Feb/2024
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 30 Iul 2008 21:07:11    Titlul subiectului: 96462

bogdanpopescu a scris:
Intr-adevar, in prezent, aceasta magistrala este dublata total de liniile RATB 65, 86, 97 si 105.
Si de-asta lumea prefera RATB la care astepti 5-6 minute (in acea zona) decat Metrorex-ul, cu un metrou la 10 minute.
65, 86, 97, 105 duc la fel ca M4, la Gara de Nord.
Si cand se va prelungi pana la Zarea (zona Laromet S.A), lumea tot 97 sau chiar tramvaiul 20 va prefera.
Pentru ca asa s-au obisnuit.Deci M4 de acum si din viitorul apropiat (10-20 ani) nu are nici un rost.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Vin 01 Aug 2008 09:29:02    Titlul subiectului: 96535

Ati vazut ce s-au mai facut in zonele precum Baneasa sau Pipera? Asa cred ca s-ar putea intamplat si cu zona din apropierea Carrefour Militari. Complexe rezidentiale... Dupa aceste complexe va urma integrarea comunei Ciorogarla in municipiul Bucuresti (cum s-au intamplat cu Baneasa sau Pipera, care au fost, pe vremuri, comune ilfovene).

Pe de o parte stfp are dreptate. Da, momentan nu exista o locuinta in zona. Dar, pe de alta parte, dupa cum sustine domnul aly_106, cum ca s-au construit tot felul de cladiri noi, vor mai urma si niste complexe rezidentiale si atunci sigur ca liniile 137 si 236 vor avea nevoie si de o prelungire a magistralei 3.

Concluzia: este nevoie si de o prelungire a magistralei 3, dar nu inainte de aparitia complexelor rezidentiale sau a mai multor complexe industriale.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Aug 2008 10:29:43    Titlul subiectului: 96539

Bun. Dar cum s-a mai spus pe aici: cat timp nu e centrul orasului bine cuprins de retea, e culmea sa ducem metroul in Ciorogarla Razz
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 22 Noi 2008 15:31:47    Titlul subiectului: 101505

Să vedem.... Ghencea-Universitate, apoi Valea Ialomiței - Universitate, apoi Valea Ialomiței - Eroilor.... mai mult ca sigur că nu o să se mai facă nimic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 22 Noi 2008 16:50:20    Titlul subiectului: 101508

Inteleg ca au taiat statiile Ghencea , Prelungirea Ghencea si Raul Doamnei si inca una din planul anterior . Nu-mi dau seama daca Brancusi este aceeasi statie din planul anterior (adica cea situata pe bucla) sau este vechea statie Valea Ialomitei (unde voiau sa faca si un depou) , mai aproape de cartierul cu numele Brancusi ...
La cate schimbari au avut loc numai in ultimii ani , ne mai putem astepta inca la multe ... Very Happy . Macar sa inceapa odata !!!!

By the way statia Zarea in constructie pe M4 este totuna cu Parc Bazilescu ?In toate comunicatele oficiale se vorbeste de "Zarea" ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 22 Noi 2008 17:57:18    Titlul subiectului: 101512

Desi o scurteaza, statiile tot dese si ineficiente sunt...

Referitor la intrebarea lui sab: pe wikipedia scrie ca statiile dupa 1 Mai sunt: Pajura, Parc Bazilescu, Laromet, Zarea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 22 Noi 2008 18:45:48    Titlul subiectului: 101515

Ciudat. Pe harta Zarea este inainte de Laromet , langa Parc Bazilescu .
Statiile dese sunt "la moda" si chiar necesare uneori ( a se vedea Gorjului in Militari) . Ati vazut ca se intentioneaza indesirea statiilor si pe magistralele existente (in special M1) . Sunt tare curios cum se va face daca la Gorjului a durat vreo 8 ani si au iesit 2 jumatati diferite....
Apropo de stiri , site-ul Metrorex a suferit si el o modificare (dupa muuulta vreme in care noutatea era deschiderea noului acces de la Pipera si programul prelungit in week-end..) , in sensul ca anunta cu mandrie punerea in functiune a noului tronson . Din pacate , daca te uiti pe hartile lor , tronsonul face parte din M1 , si inca este figurat cu linie punctata , ca fiind in constructie.... Shocked Question Question
Daca nici ei nu stiu care sunt magistralele ce pretentii sa mai avem ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 163
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 22 Noi 2008 22:38:26    Titlul subiectului: 101524

Pajura, Parc Bazilescu, Zarea, Laromet este succesiunea corecta
_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 19, 20, 21  Următoare
Pagina 3 din 21

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community