|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 21 Feb 2008 09:56:26 Titlul subiectului: |
88942 |
|
Iata o harta cu planurile de dezvoltare, in perspectivă, ale metroului bucureștean.
După mine, liniile spre Bazilescu și cea spre Policolor sunt total ineficiente economic, cel puțin pe termen scurt și mediu, datorită închiderii sau diminuării activitățile pe platformele industriale pe care le deserveau.
Totuși, ele trebuiau terminate pentru a nu se distruge lucrările aflate deja în diverse stadii de execuție.
Linia spre Otopeni pare sa fie de actualitate, deși s-a schimbat planul inițial, de racordare a liniei în stația Aurel Vlaicu, acum optându-se pentru stația Piața Victoriei, ceea ce mi se pare mult mai OK.
Despre linia spre Colentina s-a discutat sporadic, deci cred că este mai mult o idee decât o intenție.
Ramificația spre Gara Obor (Gara de Est), deși mi se pare foarte utilă, pare uitată.
De linia spre Drumul Taberei cred că este cea mai mare nevoie, cred că în momentul ăsta e lucrarea cea mai urgentă, numărul de călători fiind foarte mare iar traficul auto din cartier foarte dificil.
Linia spre Gara Progresu, deși la un moment dat se vorbea despre ea și credeam că este foarte sigură execuția ei, acum văd că nu se mai spune nimic de ea. Dar pare o linie utilă și relativ eficientă.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.59 kb |
Vizualizat: |
de 25377 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 18/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 27 Feb 2008 14:52:03 Titlul subiectului: Harta Facuta de mine |
89213 |
|
Aceasta harta prezinta o parte din extensiile metroului care sunt deja inglobate nefiind facute cu alte culori sau intrerupte
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
17.95 kb |
Vizualizat: |
de 25377 ori |
|
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
freyutz
Data înscrierii: 04/Oct/2007 Ultima vizita: 20/Ian/2010 Mesaje: 63 Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)
|
Trimis: Mie 27 Feb 2008 18:37:35 Titlul subiectului: uuuuuuuuu |
89227 |
|
La industriilor nu prea este bine...statia "Industriilor" este pe bvd Preciziei, iar intre statie si depou nu mai este distanta mare si nici trafic intens...dar o ramura pana la Carrefour Militari ar fi cu adevarat geniala.
|
|
Sus |
|
|
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 27 Feb 2008 18:50:46 Titlul subiectului: |
89228 |
|
Între stația Industriilor și Depoul Militari sunt 2 stații de tramvai ale lui 8...deci e distanța destulă pentru o stație la Depoul Militari...Spre Carrefour ar fi super bine venită...ar mai scăpa și 137 și 236 de aglomerația de călători.
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 27 Feb 2008 19:19:40 Titlul subiectului: |
89229 |
|
Daf686 a scris: | Spre Carrefour ar fi super bine venită...ar mai scăpa și 137 și 236 de aglomerația de călători. | Ar fi ok si realizabil, pentru ca mare parte din bani ar putea veni de la Carrefour...
|
|
Sus |
|
|
Melkcool
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 13/Mar/2012 Mesaje: 28 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 27 Feb 2008 20:45:52 Titlul subiectului: |
89231 |
|
Nu as crede ca s-ar implica Carrefour intr-un astfel de proiect costisitor.
Nici Primaria Capitalei nu cred ca ar dori sa prelungeasca magistrala Eroilor - Industriilor pana la Carrefour, deoarece ar fi mai putin costisitor sa investeasca in asigurarea unui parc mai mare de autobuze pe liniile RATB care au capat la Carrefour Militari ( 137 si 236 ).
_________________ Melkcool |
|
Sus |
|
|
freyutz
Data înscrierii: 04/Oct/2007 Ultima vizita: 20/Ian/2010 Mesaje: 63 Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)
|
Trimis: Mie 27 Feb 2008 21:43:34 Titlul subiectului: |
89233 |
|
Este de fapt o statie de tramvai...una este in dreptul statiei Industriilor...apoi inca una nu stiu numele...apoi capatul care este in dreptul depoului...nu este un flux asa mare de calatori prin zona ca sa se merite sa se paralizeze accesul spre depou doar pt o statie care va fi mai goala ca Industriilor )
Si oricum iesirea din tunel este mult mai devreme decat depoul, iar liniile sunt foarte aproape de suprafata.
|
|
Sus |
|
|
fider
Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Sâm 01 Mar 2008 11:31:26 Titlul subiectului: |
89367 |
|
Iesirea spre Carrefour Militari (in fapt comuna Chiajna) ar avea foarte mult sens pentru magistrala 3. In perspectiva o asemenea prelungire ar putea sa realizeze si o alta conexiune cu linia de centura. Avantaje ar fi cat cuprinde. Problema este insa ca nu se doreste inca realizarea unei prelungiri pentru ca inca se poate si asa. Cand o sa fie totul traficul facut praf cum e la iesirea dinspre Baneasa, poate (doar poate) o sa inceapa sa se discute si despre prelungirea M3.
|
|
Sus |
|
|
razvanl
Data înscrierii: 01/Mar/2008 Ultima vizita: 07/Ian/2009 Mesaje: 7 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 09 Mar 2008 18:48:19 Titlul subiectului: uuuuuu |
89816 |
|
Londra mi se pare un bun exemplu de oras bine deservit de mijloacele de transport. De bine, de rău, trecând peste trenurile foarte aglomerate si liniile vechi de zeci de ani pe care tot timpul se întâmplă ceva care să perturbe orarul, înspre si dinspre suburbii există legături foarte bune.
Suburbanul Bucurestiului este însă caracterizat de un nivel de dezvoltare foarte scăzut, aproape rural. Iar numărul celor care ar beneficia de o legătură cu Bucurestiul mai rapidă nu este deocamdată coplesitor. Însă, odată rezolvate marile proiecte în Bucuresti (Drumul Taberei, legătura cu Otopeni, Colentina), nu ar fi rău ca metroul să iasă la suprafată spre Comuna Pantelimon, Voluntari, Buftea. Doar 45% din London Underground este subteran! Desigur că, revenind la Londra, si nevoile unei populatii de cinci ori cât cea a Bucurestiului fac ca solutiile de transport să fie si rentabile, si mai frecvente decât ar fi nevoie la noi însă nu ar fi din cale afară de dificil de implementat un proiect prin care câteva gări plasate strategic să deservească populatia hinterlandului. Nici solutia CFR, cu trenuri de navetisti care să preia traficul folosind linia de centură nu sună rău. Pe măsură ce tentaculele orasului se vor întinde va veni si metroul. Însă ce trebuie retinut este că va fi putin probabil ca noile statii să aibă acelasi grad de utilizare ca statiile din centru. Din cauza noilor tendinte în constructii, pare mai degrabă plauzibil ca densitatea/km^2 să scadă sensibil, motiv si pt care metroul în tunel să nu fie neapărat o necesitate în zonele mai putin dense (spre ex Băneasa/Pipera, Voluntari).
|
|
Sus |
|
|
fider
Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Lun 10 Mar 2008 20:56:45 Titlul subiectului: |
89878 |
|
Densitatea:
Bucuresti singur (perimetru urban) 8771 loc/km2
Bucuresti +ilfov 1222 loc/km2
un exemplu:
Londra (perimetrul urban) 4500 loc/km2
Din acest motiv consider absolut inutile orice discutii in privinta utilitatii unor linii de transport de mare capacitate. Bucuresti-ul are nevoie ca de aer de investitii in infrastructura de transport.
|
|
Sus |
|
|
Flame
Data înscrierii: 23/Mar/2008 Ultima vizita: 27/Noi/2008 Mesaje: 5 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 24 Mar 2008 21:29:24 Titlul subiectului: rgrre |
90672 |
|
Metrou pana la Otopeni
"Constructia liniei care va lega Bucurestiul de Otopeni va fi realizata in cel mult doi ani si jumatate", a promis ministrul transporturilor, Ludovic Orban. El a precizat ca va fi folosita, pana la Mogosoaia, linia de cale ferata. Traseul va avea si un kilometru de tunel. Tronsonul va fi de aproximativ 19 kilometri, din care 12 km se vor realiza pe actualul traseu.
Sursa: Compact Bucuresti
In primul rând, sa precizez ca acest paragraf urma unui sfert de pagina de informatii despre "traficul paralizat în zona Obor", astfel încât sunt sanse practic totale sa te fi plictisit de aceleasi informatii si sa sari articolul.
Ultima mentionare în presa (de pe acest site) a legaturii cu Otopeni este aici. In orice caz, poate ceva mai multe detalii erau binevenite (ce înseamna "va lega Bucurestiul de Otopeni" ?!?). Si ce legatura are cu Mogosoaia, care este în directia M4 ?!?
Nu mai discut ca 19 km în 2,5 ani (si se figurau date precum 2014, 2020 !) ar fi un record absolut (since the 1980s ). Pe Wikipedia este trecuta ca M7, totusi. Ar trebui sa stim deja date legate de finantare, etc. - cu exceptia bugetelor PMB si Consiliului Municipalitatii.
In concluzie, ar fi necesar semnificativ mai mult decât "promisiuni". Asteptam lamuriri si informatii.
_________________ "Television is something the Russians invented to destroy American education" |
|
Sus |
|
|
Iasmin
Data înscrierii: 26/Ian/2008 Ultima vizita: 20/Iul/2010 Mesaje: 81 Locație: Bucuresti 5 (Rahova)
|
Trimis: Joi 27 Mar 2008 13:12:56 Titlul subiectului: |
90867 |
|
Sursa Compact http://www.compact.info.ro/usr/main_news/2008/03/27/2.pdf
Primarul general al capitalei, Adriean Videanu, a anunțat, ieri, că guvernul japonez a aprobat creditul de 300 de milioane de euro pentru construirea unei linii de metrou care să lege Piața Victoriei de aeroportul din Otopeni.
Bani japonezi pentru MAGISTRALĂ - Edilul-șef al capitalei, Adriean Videanu, a anunțat, ieri, că guvernul japonez a aprobat creditul de 300 de milioane de euro pentru extinderea liniei de metrou în zona de nord a orașului. Acest proiect a fost elaborat de municipalitate în colaborare cu specialiști români și reprezentanți ai Misiunii SAPROF a guvernului japonez și va costa un miliard de euro. Noua linie de metrou va porni din Piața Victoriei și va avea stații
în cartierele Domenii, Băneasa și Aviației, după care va urma linia DN1, până la Aeroportul Otopeni. „Extinderea are drept scop principal rezolvarea trafi cului din zona de nord a capitalei, zonă care s-a dezvoltat foarte
mult în ultimii ani, nu doar realizarea legăturii cu Aeroportul Otopeni”, a explicat Videanu. Orban vrea cale ferată Ludovic Orban, ministrul Transporturilor, vrea in aceeati zona linie de cale ferată, care ar costa doar 244 de milioane de euro. Trenurile spre Otopeni ar putea pleca din Gara de Nord, prin Chitila si Mogoșoaia, pe un
tronson nou, ajungând în Aeroportul „Henri Coandă”. „În maximum o lună, studiul de fezabilitate va fi pregătit pentru ca Guvernul să aprobe indicatorii tehnico-economici”, anunța Orban. Ieri, Videanu a calificat propunerea ministrului Orban drept „o mocăniță pentru București”.
Iar au inceput sa se certe pe un proiect. O sa mai dureze cel putin 6 luni pana stabilesc ceva.
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 27 Mar 2008 15:32:46 Titlul subiectului: |
90871 |
|
Logic ar fi asa: tunel - in oras, cale ferata - pe camp (cale ferata care exista deja!)
Problema e ca trebuie sa fie cat mai mult de construit, ca sa fie comisioane cat mai mari
|
|
Sus |
|
|
ducu
Data înscrierii: 20/Oct/2007 Ultima vizita: 09/Apr/2024 Mesaje: 84 Locație: Eforie Sud
|
Trimis: Joi 03 Apr 2008 20:22:53 Titlul subiectului: |
91382 |
|
Metrou in Drumul Taberei si Pantelimon, peste patru ani
Statiile de metrou vor fi amplasate din 500 in 500 de metri, ca statiile de autobuzGuvernul a aprobat, la sfirsitul anului trecut, construirea unei noi magistrale de metrou pe ruta Universitate-Drumul Taberei. Potrivit proiectului prezentat ieri de catre reprezentantii Primariei Bucuresti, noua magistrala ar urma sa fie construita pe ruta bulevardul Ghencea - Prelungirea Ghencea - Strada Riul Doamnei - Bulevardul Drumul Taberei - strada Razoare - Strada Prof. Dumitru Bagdasar - Bulevardul Eroilor, parc Opera Romana - Bdul Mihail Kogalniceanu -Bulevardul Regina Elisabeta - Piata Universitatii. „Magistrala V de metrou va avea noua kilometri lungime si 14 statii.
In prim faza am vrut sa construim doar 12 statii, insa am introdus si Prelungirea Ghencea si bulevardul Ghencea pentru ca vrem ca in viitor sa construim si in continuare metrou, adica spre Pantelimon“, a explicat Gheorghe Udriste, directorul Directiei de Transport din cadrul Primariei Capitalei.
Potrivit acestuia, noua linie de metrou va avea statii in zonele: Ghencea, linga Stadionul Steaua, Prelungirea Ghencea, Riul Doamnei, Brancusi, Romancierilor, parc Drumul Taberei, Favorit, Orizont, Academia Militara, Eroilor 2, Hasdeu, Cismigiu si Universitate 2. Conform hotaririi de guvern, aprobata in decembrie anul trecut, proiectul va costa 741 de milioane de euro si va fi gata in aproximativ patru ani de la inceperea lucrarii.
„Peste aproximativ o luna vom organiza licitatie pentru atribuirea lucrarii de construire a liniei Universitate-Drumul Taberei. In plus, Guvernul a aprobat si construirea magistralei Universitate-Pantelimon, care va costa aproximativ 700 de milioane de euro“, a explicat Ludovic Orban, ministrul Transporturilor.
Expertii municipalitatii lucreaza, in prezent, la un studiu care vizeaza indesirea actualelor statii de metrou. „Sigur se vor construi noi statii de metrou in Colentina, Radu Voda si Dorobanti. Aproape intre toate statiile actuale se va construi cite o noua statie“, a explicat Gheorghe Udriste.
Pe de alta parte, acesta sustine ca, daca metroul va ramine in subordinea Ministerului Transporturilor, nu se va materializa nici un proiect. „Faptul ca la magistrala V nu s-a facut nimic de mai bine de 10 ani este din cauza ca administrarea metroului este la Ministerul Transporturilor si nu la noi“, a replicat Gheorghe Udriste.
Primarul general al Capitalei, Adriean Videanu, si ministrul Transporturilor, care vrea sa ii ia locul actualului edil, isi disputa suprematia Metrorex de un an. Astfel, Adriean Videanu il acuza pe Ludovic Orban ca „nu este constant in declaratii“. „Atunci cind domnul Ludovic Orban era viceprimar sustinea ca metroul ar trebui sa treaca la Primaria Capitalei, acum, de cind este ministru al Transporturilor, sustine ca reteaua subterana trebuie administrata de ministerul condus de el“, a declarat Adriean Videanu.
In replica, Ludovic Orban spune ca ar trebui sa se infiinteze o autoritate metropolitana de transport care ar trebui coordonata de Guvern. „Primaria Capitalei va avea un cuvint de spus in ceea ce priveste dezvoltarea metroului. Voi propune ca o parte din actiunile Metrorexului sa fie administrate de municipalitate“, a explicat ministrul Transporturilor.
http://cotidianul.ro/metrou_in_drumul_taberei_si_pantelimon__peste_patru_ani-42496.html
|
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Vin 04 Apr 2008 11:52:29 Titlul subiectului: |
91430 |
|
Ce frumos...
Metroul tine de Ministerul Transporturilor, dar planurile le viseaza Primaria, si culmea chiar prin d-l Udriste, care surprinzator inainte sa ocupe postul de importanta "capitala" pentru transportul de suprafata a fost director general in acelas minister si unde?....aaaa... la Metrorex bine-inteles.
Sa nu uitam ca pentru multi metroisti este de trista amintire, in timpul lui avand loc 2 greve parca.
Si masuratorile topometrice s-au facut de anul trecut pentru noua magistrala, de catre Metrou Constructia.
Ce pacat ca este aceeasi bataie politica, din care nu avem de loc de castigat.
Si chiar sunt curios ce se va face, metroul merge, chit ca e la Primarie sau la Ministerul Transporturilor. Daca stam sa o luam din punct de vedere organic Metrorexul se pliaza mai bine pe MT avand o organigrama feroviara, similara cu a CFR-ului, dar in fine.... Om trai si om vedea!
_________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 04 Apr 2008 19:37:34 Titlul subiectului: |
91452 |
|
ducu a scris: | Expertii municipalitatii lucreaza, in prezent, la un studiu care vizeaza indesirea actualelor statii de metrou. „Sigur se vor construi noi statii de metrou in Colentina, Radu Voda si Dorobanti. Aproape intre toate statiile actuale se va construi cite o noua statie“, a explicat Gheorghe Udriste. | Asta e o mare porcarie. Avantajul metroului e viteza care ar scadea considerabil daca ar fi opririle mai dese. Pana acum distantele intre statii sunt mai mult decat perfecte (poate cu exceptia Eroilor - Politehnica si Nicolae Grigorescu - Dristor).
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 04 Apr 2008 19:43:19 Titlul subiectului: |
91454 |
|
Nu cred ca pe Stefan cel Mare vor aparea statii intermediare. Acest lucru s-ar fi intamplat numai daca tramvaiul 34 ar fi fost desfintat. Daca ar scadea distantele dintre statii metroul nu ar mai fi un mijloc de transport asa de rapid. Poate ar trebui configurate traseele RATB, sa fie complementare cu metroul.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
fider
Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Sâm 05 Apr 2008 23:19:17 Titlul subiectului: |
91529 |
|
Pentru inelul interior (M1+M3) nu are rost sa creasca numarul de statii, traseul fiind bine acoperit de tramvaie in proportie de peste 60%, indeosebi de linia 34. E ridicol sa se mai faca o statie in plus la Dorobanti (piata Dorobanti) doar ca sa fie. La fel ar fi inutila statie de metrou la intersectia cu Dorobanti (Perla) sau Lizeanu. Rolul metroului este sa faca legaturi rapide. Poate ar fi bine sa isi aminteasca domnii din administratie ca la noi nu este cazul Frantei cu RER sau Germaniei cu linii metropolitane de mare capacitate de suprafata. Indesirea statiilor putin probabil sa aduca beneficii reale.
Oricum daca planificarea lucrarilor la metrou in Drumul Taberei va ramane pe acel plan este practic ridicol sa ai statii pe bucla Drumul Taberei ca Romancierilor si Raul Doamnei. In mod normal metroul ar trebui sa ofere linii care sa uneasca regiuni de interes sau perimetre diametral opuse. Pentru transport local este mult mai fezabil transportul de suprafata mai ales ca zona Brancusi nu va avea o dezvoltare exploziva. Tot asa statii gen Piata Drumul Taberei si Favorit sunt cam ridicole avand in vedere ca o acoperire bine gandita ar fi intre Favorit si Orizont statiile preluand cam acelasi flux. Probabil ca cei care au avut aceasta viziune cred ca statii mai multe fac metroul mai atragator. Realitatea este ca la distante de 500m intre statii e cam ridicol si nu se obtine o viteza comerciala buna.
In final, daca vor sa faca o treaba buna, ar trebui sa ia un calcul mai bine constructia unui tronson de metrou usor in Militari intre iesirea spre A2 si Cotroceni acoperind Bulevardul Iuliu Maniu in care transportul de suprafata si metroul nu fac fata la ora de varf. Din pacate, o idee simpla si practica cum este aceasta nu prea e pe placul lor. Deh, nu castiga atata atentie si interes o simpla linie de metrou usor decat vesnicele polemici inutile despre extinderea metroului in care apare vesnic inutila fumigiena cu metroul la Otopeni in conditiile in care nici macar pana la Baneasa nu e construit.
|
|
Sus |
|
|
ducu
Data înscrierii: 20/Oct/2007 Ultima vizita: 09/Apr/2024 Mesaje: 84 Locație: Eforie Sud
|
Trimis: Lun 14 Apr 2008 09:26:11 Titlul subiectului: |
91911 |
|
Linia de metrou 1 Mai-Laromet, in lucru de 19 ani
Constructorii au finalizat tunelul de la Zarea pana la Podul
» Metrorex are nevoie de 22 de milioane de euro pentru a pune in functiune metroul din Bucurestii Noi.
» In doi ani, ar putea fi gata tronsonul 1 Mai-Bazilescu, urmand ca lucrarile sa fie continuate intre Zarea si Laromet.
» Finalizarea proiectului a fost intarziata din cauza lipsei de finantare din partea autoritatilor.
Locuitorii din cartierul Bucurestii Noi ar putea avea metrou intre 1 Mai si Parcul Bazilescu peste doi ani, daca Metrorex ar obtine finantarea necesara continuarii
lucrarilor incepute in 1989. Deocamdata, Metrorex a reusit sa obtina doar fondurile necesare pentru a continua lucrarile din Bucurestii Noi, dar nu si pentru a le finaliza si a pune in functiune noul tronson. Oamenii au observat ca se tot lucreaza de cativa ani, insa santierul nu va avea deocamdata o finalitate practica pentru ei. Pentru ca este vorba de foarte multi bani, Metrorex nu isi poate permite deocamdata sa finalizeze metroul din Bucurestii Noi.
Legatura Gara de Nord-Laromet
Inceputa in 1989, magistrala IV de metrou a fost proiectata sa faca legatura intre Gara de Nord si Laromet, pe o lungime totala de 6 km, cu sapte statii: Gara de Nord, Basarab, Grivita, 1 Mai, Pajura, Bazilescu si Laromet. In urma cu opt ani, s-a finalizat tronsonul Gara de Nord 2-1Mai, in lungime de 3,3 km si au continuat lucrarile de executie la constructiile subterane pe tronsonul 1 Mai-Zarea. Constructorii au reusit sa termine structura statiei Pajura, tunelul de la Zarea pana la Podul Constanta si tunelul de la statia 1 Mai la zona Bucegi. Valoarea lucrarilor executate se ridica la 24,5 milioane de euro. In prezent, se lucreaza la definitivarea structurii statiei Bazilescu si la galeriile care subtraverseaza apeductele Rosu si Arcuda. "Este o lucrare deosebita din punctul de vedere al tehnologiei de executie. Se aplica metoda «tevilor infipte», tehnologie unicat in Romania, solutie aleasa datorita conditiilor care trebuie indeplinite", a declarat Mariana Petre, director Tehnologia Informatiei si Comunicare din Metrorex. Termenul de finalizare pentru aceste lucrari este trimestrul al IV-lea al acestui an.
Lucrari amanate
Metrorex inca nu a demarat lucrarile pentru galeria de metrou dintre zona Zarea si statia Laromet pentru ca nu este asigurata sursa de finantare. Inceperea acestor lucrari este conditionata de asigurarea surselor de finantare. Suma necesara punerii in functie a intregului tronson 1 Mai-Laromet este de 22 de milioane de euro.
Doi ani
In functie de finantare
Responsabilii de la Metrorex au apreciat ca tronsonul 1 Mai-Bazilescu, cu statiile Pajura si Bazilescu, ar putea fi pus in functiune in termen de doi ani de la obtinerea
finantarii, dupa care vor fi demarate lucrarile la zona cuprinsa intre Zarea si Laromet.
http://www.romanialibera.ro/a122369/linia-de-metrou-1-mai-laromet-in-lucru-de-19-ani.html
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 14 Apr 2008 09:42:55 Titlul subiectului: |
91912 |
|
La Pajura si Parcul Bazilescu, lucrarile sunt destul de avansate. Nu stiu unde o sa vina statia Laromet, este destul de aproape de Parcul Bazilescu. Nu inteleg cum se gasesc bani pentru achizitionarea de noi rame, dar nu se gasesc fonduri pentru finalizarea lucrarilor incepute.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
fider
Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Mie 16 Apr 2008 20:41:23 Titlul subiectului: |
92054 |
|
Raspunsul este foarte simplu: miza este prea mica pentru a interesa. Cand o sa se ajunga sa se mearga asa cum este pe Calea Mosilor si inelul interior (Victoria, Obor, Muncii, Dristor, Sudului) atunci o sa aiba o mare problema cu electoratul si castigarea voturilor si vor trebui sa grabeasca lucrarile pentru M4. Deocamdata nu prea au de ce sa se streseze pentru ca lucrurile sunt inca acceptabile.
Pe de alta parte se arunca din plin cu fumigiene pentru a deruta cu proiectele fictive ale metroului si cu cele fanteziste de realizare a legaturii spre Otopeni si Drumul Taberei. Astia sunt politicienii si asa stiu ei ce inseamna interesul public: fraiereala, misto de 3 parale, minciuni si batut cu pumnul in piept. Realitatea se stie bine care este: proiecte proaste, lungi si care nu sunt coordonate bine, insa pentru care se platesc sume fabuloase ca doar trebuie sa fie beneficiul undeva.
|
|
Sus |
|
|
karmin
Data înscrierii: 04/Sep/2007 Ultima vizita: 11/Noi/2010 Mesaje: 1 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
Matei Voineag
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 05/Iun/2008 Mesaje: 33 Locație: Bucuresti 3
|
|
Sus |
|
|
Iasmin
Data înscrierii: 26/Ian/2008 Ultima vizita: 20/Iul/2010 Mesaje: 81 Locație: Bucuresti 5 (Rahova)
|
Trimis: Joi 17 Apr 2008 19:05:14 Titlul subiectului: |
92122 |
|
Ideea mi se pare interesanta. Dar greu de realizat. Trebuie multi bani investiti pentru a schimba panourile, pentru a realiza pliante informative, inregistrarea statiilor si, nu in ultimul rand, calatorii vor fi bulversati de aceasta modificare.
|
|
Sus |
|
|
lucian-crusher
Data înscrierii: 25/Iul/2008 Ultima vizita: 21/Dec/2010 Mesaje: 100 Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)
|
Trimis: Dum 27 Iul 2008 18:38:15 Titlul subiectului: |
96327 |
|
Iata ce propun eu - introducerea unor noi statii (in bold) pe magistralele existente:
M1: Dristor 2 - Muncii - Iancului - Bucur Obor - Lizeanu - Grozovici - Stefan cel Mare - Perla - Piata Victoriei - Gara de Nord - Basarab - Crangasi - Semanatoarea - Grozavesti - Eroilor - Izvor - Piata Unirii - Timpuri Noi - Mihai Bravu - Dristor 1 - Liviu Rebreanu/Fizicienilor (aici trebuie aleasa locatia in functie de nevoi, dar trebuie creata, distanta fiind prea mare intrd Dristor si NG) - Nicolae Grigorescu - Titan - ing. Costin Georgian - Republica - Pantelimon
M2: Pipera - Aurel Vlaicu - Aviatorilor - Piata Victoriei - Piata Romana - Universitate - Piata Unirii - Tineretului - Eroii Revolutiei - Constantin Brancoveanu - Piata Sudului - Bagdasar - Aparatorii Patriei - I.M.G.B. - Depoul I.M.G.B. - Berceni
M3: Carrefour Militari - Preciziei - Industriilor - Pacii - Gorjului - Armata Poporului - Politehnica - Eroilor - Izvor - Piata Unirii - Timpuri Noi - Mihai Bravu - Dristor 1 - Liviu Rebreanu/Fizicienilor - Nicolae Grigorescu - 1 Decembrie 1918 - Policolor - Linia de Centura
M4: Zarea - Laromet - Bazilescu - Pajura - 1 Mai - Grivita - Basarab - Gara de Nord - Berzei - Vasile Parvan - Cismigiu - Izvor - Piata Constitutiei - Piata Regina Maria - Piata Libertatii - Filaret - Viilor - Eroii Revolutiei - Piata Progresul - Drumul Gazarului - Giurgiului - C.F.R. Progresul - Gara Progresul
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|