Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Rute noi de metrou in Bucuresti. Propuneri
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 24 Noi 2010 18:50:48    Titlul subiectului: 136723

E doar asa, o 'sugestie' de urbanism nu e nimic concret sau de perspectiva cat de cat apropiata. Eu personal nu agreez de nici o culoare traznai din astea care plimba metroul pe la periferiile orasului in loc sa studieze liniile absolut necesare de metrou 'in centru', acolo unde-i sade bine unui metrou si unde se si justifica efortul de a construi asa ceva...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Slasher1985



Data înscrierii: 21/Mar/2011
Ultima vizita: 30/Sep/2013
Mesaje: 38
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 21 Mar 2011 15:19:04    Titlul subiectului: 141396

Cred ca aceasta harta isi are mai degraba locul aici, decat in threadul M5.

Ce vad eu personal ca se va executa din cele desenate cu multa arta mai jos:

M4: Tronsonul 1 Mai - Lac Straulesti - executat
M4: Tronsonul Eroii Revolutiei - Gara Progresul - executat
M4: Tronsonul Gara de Nord - Eroii Revolutiei - in executie (este partea cea mai dificila a magistralei si trebuie executata dupa partea din mijloc a magistralei M5.
M5: Tronsonul Raul Doamnei/Valea Ialomitei - Eroilor - executat
M5: Tronsonul Erorilor - Iancului - proaspat executat Very Happy
M6: Tronsonul 1 Mai - Aeroport Henri Coanda - tot proaspat executat, desi la limita (dificultatea este foarte mare)
M7: Tronsonul Obor - Voluntari - executat - de aici banuiesc ca se va incepe, este oarecum visul de multi ani sa fie metrou in Colentina, plus este zona mai populata
M7: Tronsonul Obor - Chirigiu(banuiesc) - in executie (fazele de inceput) sau inca in faza de licitatie

Vad ca nu apare portiunea Preciziei - Carrefour Militari din M3 care e de mai mult timp promisa. Eu zic ca si aceasta ar putea fi executata pana in 2020 (30-40% din tunel este deja existent).



2020.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.85 kb
 Vizualizat:  de 21515 ori

2020.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
1.cremsnit



Data înscrierii: 23/Iun/2009
Ultima vizita: 30/Sep/2018
Mesaje: 29
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 21 Mar 2011 20:51:40    Titlul subiectului: 141412

Slasher1985 a scris:
M4: Tronsonul Eroii Revolutiei - Gara Progresul - executat
La ce te referi cand spui "executat"? La studiul de fezabilitate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 14/Noi/2018
Mesaje: 394
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 26 Apr 2011 22:28:54    Titlul subiectului: 142920

Din cate am cules si eu de pe ici pe colo, am facut urmatoarea harta.


bucharest-proj-map.gif
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.11 kb
 Vizualizat:  de 21400 ori

bucharest-proj-map.gif



_________________
https://facebook.com/RaabisStefanBadita
https://youtube.com/BaditaStefan
insta: raabisstefanbadita
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mie 27 Apr 2011 09:07:37    Titlul subiectului: 142942

Magistrala Otopeni nu se va opri la 1Mai. Cel putin din proiectul Metrorex, ea va ajunge pana la Gara de Nord, traseu comun cu M4 pe portiunea 1Mai - Gara de Nord 2.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 14/Noi/2018
Mesaje: 394
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 28 Apr 2011 20:08:54    Titlul subiectului: 143034

Pai mai era o propunere de pe la Aviatorilor. Dar acum nu mai conteaza. Important e sa se faca.
Ati vedea o uniune intre M1 si M5? Sa se circule Ghencea - Pantelimon - Dristor 1 - Dristor 2 si retur?

_________________
https://facebook.com/RaabisStefanBadita
https://youtube.com/BaditaStefan
insta: raabisstefanbadita
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 28 Apr 2011 20:31:30    Titlul subiectului: 143041

Categoric NU. Si-asa M1 este o incropeala, nu e nevoie de o "hiperincropeala"...
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 1097
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 28 Apr 2011 20:33:33    Titlul subiectului: 143043

Alt covrig foarte lung; legatura se poate face cu acea magistrala de test Ghencea - Unirii - Alba Iulia - Muncii - Panteliimon.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Vin 29 Apr 2011 08:29:48    Titlul subiectului: 143075

Nu stiu de ce ii tot spuneti voi Ghencea, cand saraca "magistrala" este doar un tronson, si de la Valea Ialomitei la Eroilor.
Dupa cum vad eu lucrurile, Ghencea, si depoul de acolo, se vor face doar cand se vor realiza si tronsoanele Eroilor - Univeristate - Pantelimon.
Pana atunci este nefolositor, si de asta a si fost scos din actuala varianta de executie a proiectului.
Cu alte cuvinte, daca acum M4 circula bine mersi 4 statii (respectiv 6 peste putin timp) fara a avea nevoie de un depou, la fel de bine si M5 T1 va putea circula la fel de bine, ba mai mult, va avea un mini-depou arhi-suficient.

Actuala configuratie a magistralelor nu se va mai schimba prea mult, si nu va luati dupa parascovenile scrise pe www.metrorex.ro cu prelungirile de magistrale, pentru ca nu sunt bani pentru ele, si in acest moment sunt complet inutile; ce rost are sa duci metroul la marginea Ilfovului, cand nu esti in stare sa il faci in mijlocul orasului unde este cea mai mare nevoie de transport subteran. Periferia poate avea de suprafata, dar cunoscutele maxi-taxi fac fata necesarului de transport in acele zone.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Apr 2011 09:36:48    Titlul subiectului: 143078

M5 care se va construi acum este Raul Doamnei-Eroilor, cu derivatia Valea Ialomitei. Adica un minibalaur cu doua capete, dar ramura principala este Raul Doamnei...sau cel putin asa o vad eu.
Prelungirea spre Ghencea de la Raul Doamnei nu se va mai realiza niciodata (dealtfel ea a disparut de pe planurile recente), iar M5 va avea parte de inca doua mini-depouri situate la statiile Stadionul National si Granitul (+depoul Pantelimon cu care va avea legatura), asa ca nu mai este nevoie de niciun depou in Ghencea..
Altfel, daca M5 mai era prevazut sa ajunga in Ghencea, nu mai era nevoie de mini-depoul Valea Ialomitei. El ar deveni complet inutil daca s-ar construi si un depou adevarat in Ghencea.
Nu poti compara M5 cu M4. Nici ca numar de calatori si nici ca frecventa. Categoric M5 va avea nevoie de mai multe garnituri ca M4, chiar si in prima faza, cand ajunge numai pana la Eroilor. De aceea sunt cateva statii cu linii de remiza si s-a prevazut si "caricatura" Valea Ialomitei.
BaditaStefanGalati a scris:
Ati vedea o uniune intre M1 si M5? Sa se circule Ghencea - Pantelimon - Dristor 1 - Dristor 2 si retur?

Complet ilogic.... asa cum spune si Kaustik, avem deja o aberatie numita M1 care se invarte in cerc. La ce ar folosi M5+M1, adica o aberatie si mai mare ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Slasher1985



Data înscrierii: 21/Mar/2011
Ultima vizita: 30/Sep/2013
Mesaje: 38
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Mai 2011 15:24:31    Titlul subiectului: 143385

Eu aveam impresia ca ei vor sa duca M5 in cele din urma la Domnesti. Ori daca il duc la Ghencea, nu se poate sa il mai intoarca apoi spre Domnesti. Ori o iau pe Prelungirea Ghencea mai departe, ori il opresc la Raul Doamnei. D-asta nu cred nici eu ca macar ar trebui sa ia in calcul Ghencea.

Oricum, macar sa-l vad operational (chiar si cu cei 400 de metri intre statii) pana la Raul Doamnei. Laughing

Mai sunt si alte magistrale in plan (neoficiale)?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 1816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Mai 2011 19:54:31    Titlul subiectului: 143387

Daca nu stiai exista o intentie nedeclarata dar care 'circula' cu o magistrala de metrou - nu o sa-i dau nici un numar ca nu stiu ce numar poarta - cu traseul de mai jos. In principiu daca se va construi o astfel de magistrala va avea o statie comuna cu M 5 ( eventual prima statie de dupa Raul Doamnei ). In sfarsit, acestea sunt numai niste declaratii de intentii, ganduri, sperante si nimic mai mult.
Ramane totusi de analizat pentru zecii de ani de acum in colo, depinde si de dinamica circulatiei populatiei, a punctelor de interes, de bani, de multe lucruri.
Si ca sa-ti raspund la intrebare, nu prea mai sunt sanse ca M 5 sa treaca dincolo de Raul Doamnei, si asa cum am precizat eventual cu o singura statie ca sa faca jonctiunea cu magistrala din schita.



xxl.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.21 kb
 Vizualizat:  de 21010 ori

xxl.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 1097
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 07 Mai 2011 22:37:35    Titlul subiectului: 143392

Daca se va face vreodata (deocamdata este o magistrala de test, sa se vada cat de "bine da" in PUZ-uri, va avea capat fie la Valea Oltului fie comun cu M5 la Raul Doamnei.
Statii vor fi la [Raul doamnei, in caz de terminus la Valea Oltului+Brazov] Ghencea (in zona terminalului RATB), Antiaeriana, Sebastian, Panduri (undeva intre sos. Progresului si intersectia Panduri/13 Septembrie - Piata Arsenalului-Panduri-Trafic Greu-Sebastian e problematica cu amplasarea oprima a statiilor, cel mult 2 in acest interval) [Palatul Parlamentului - nu stiu ce trafic va avea], Piata Unirii (intre magazin si Bibiloteca Nationala, in piata nu mai are loc, in ultima instanta sa fie realizata in scuarul sudic), Traian (intre Traian si Lucian Blaga), Alba Iulia, Piata Muncii, Stadionul National (sa deserveasca zona dintr stadion si bd. Nicolae Grigorescu, Basarabia/Vergului, Pantelimon.
Parca o vad si pe asta tramvai subteran (altii au asa ceva prin Franta, Rusia), cu statie musai la Catedrala !

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 1816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Mai 2011 23:10:08    Titlul subiectului: 143394

E asa de departe magistrala aceasta incat eu cel putin ma abtin de la orice comentariu ( oricum logic nu o mai pot apuca din cauza varstei ).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Mai 2011 08:10:29    Titlul subiectului: 143397

rosetti61 a scris:
Statii vor fi la [Raul doamnei, in caz de terminus la Valea Oltului+Brazov] .....Piata Unirii (intre magazin si Bibiloteca Nationala, in piata nu mai are loc, in ultima instanta sa fie realizata in scuarul sudic),

Orice statie la Unirii, atat pentru M7, cat si pentru aceasta magistrala trebuie musai sa se incadreze in perimetrul pietei, pana in pasajul rutier. Altfel va fi un dezastru sa parcurgi zeci bune sau chiar vreo suta de metri de pasaj pietonal. Gandeste-te ca intre timp se va fi construit si M7 in zona nordica a pietei. Cum realizezi conexiunea acestei magistrale cu M7 in cazul unei statii situate dincolo de Magazinul Unirea?
Toate statiile acolo trebuie sa fie interconectate facil, altfel iese din discutie orice legatura si vom avea ceva gen GdN2-GdN1, adica un labirint intortocheat denumit pompos "statie de corespondenta", in fapt o rezolvare proasta.
Chiar si la Unirii1-Unirii2 este o rezolvare proasta.
Poate peste 10 ani, cand aceasta magistrala va intra in discutie se va muta Dispeceratul Central de la PU1 si atunci va fi mai usor de amplasat inca o statie, bineinteles la adancime foarte mare, pentru ca trebuie sapat sub statia PU1 si sub Dambovita. Deocamdata pe Bd Unirii, sub fantana mare (unde ar trebui amplasata aceasta statie) se afla dispeceratul. Nu este insa imposibil de executat nici daca dispeceratul ramane pe loc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 1816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 21 Mai 2011 21:10:29    Titlul subiectului: 143753

Obor – o noua abordare
De multe ori suntem inchistati in niste rationamente pe care le consideram corecte dar care de fapt pot fi gresite fundamental. In urmatoarele randuri va propun o noua abordare a Magistralei Inelare a metroului bucurestean.
Ca preambul, datorita specificului magistralelor bucurestene actuale si care vor fi, in principiu o magistrala inelara care sa intersecteze de doua ori fiecare „raza’ se impune, de aici rezultand si faptul ca pentru a ajunge din orice punct al retelei in orice punct nu trebuie decat 2 transbordari ( Magistrala a / Inelara ; Inelara / Magistrala b ). Totodata inelara poate fi considerata o magistrala in sine, legand puncte de interes din interiorul Bucurestiului.
Explicatiile celor 8 schite
Fig. 1 bis Reprezinta inelara in conceptia mea si modificarea in mod corespunzator a Magistralei 1 in partea din vest prin prelungirea cu inca o statie din statia Petrache Poenaru spre Cartierul Giulesti, lucru posibil tehnic, chiar daca se trece pe sub Lacul Morii. Statia din cartierul Giulesti ar urma sa fie amplasata in zona B-dul Constructorilor intersectie cu Calea Giulesti. Beneficiile acestei statii nu mai trebuie subliniate, inclusiv reducerea semificativa a magistralei M 1 care in acest fel nu ar mai fi o „struto – camila” a zilelor noastre. Cum se observa, statia Crangasi devine statie strict pe Inelara, si mai apoi prelungirea spre Dristor 2. Evident ca intre Petrache Poenaru si Crangasi se poate lasa o linie – transformata evident in linie tehnologica, fara a fi tranzitata de trenuri cu calatori.
Fig.1 Reprezinta amplasarea in teren a viitoarelor statii „Obor” ( de pe M Inelara si M 7 )
Fig.2 Reprezinta o particularitate constructiva a actualului pasaj rutier / parcare / statie de metrou, si anume stalpii de rezistenta a pasajului beneficiaza de fundatii proprii, independente, neexistand practic o fundatie de beton continua. Intre fundatiile stalpilor este „pamant virgin”.
Fig.3 Reprezinta o sectiune transversala a actualului pasaj subteran / statie de metrou Obor, asta pentru a va obisnui cu realitatea din teren si pentru cei care nu o cunosc.
Fig. 4 si 5 Reprezinta propunerea mea a noii statii de metrou de pe M 1.
Cateva considerente : avand in vedere, asa cum am spus, ca intre stalpii actualului pasaj este pamant virgin, se poate construi o noua structura mai adanca fara sa ne incurcam de stalpii actualului pasaj. Totodata noua statie de metrou a lui M 1 beneficiaza de peroane destul de late, de circa 6,5 – 7 metri latime efectiva la dispozitia calatorilor / sens de circulatie, in opinia mea suficiente pentru a face fata tranzitului de calatori cu viitoarea magistrala M 7 Rahova – Colentina.( Actuala statie de metrou Obor are peroane de 4,2 metri latime / sens de circulatie ). Linile actuale de metrou din statia care va fi dezafectata Obor ( M 1 ) precum vedeti le-am mentinut, dar evident le-am transformat in linii tehnologice de garare a diverselor utilaje ale metrorexului necesare pentru intretinerea Magistralei Inelare. Asa cum am precizat, in viziunea mea, Oborul actual ar trebui sa faca parte din M Inelara.
In Fig.6 am reprezentat schematic culoarele de acces statie, pasajul de corespondenta, precum si vestibulul statie Obor ( M Inelara ) si sa observati cum strctura se poate construi fara sa afecteze cumva actuala constructie subterana.
Fig.7 – Accesul direct din actualul pasaj pietonal spre M 7 si pasajul de corespondenta M 1 ( Inelara ) – M 7.
Am preferat sa dau niste explicatii minime pentru a nu va obosi cu descrieri lungi si plictisitoare, desenele fiind reprezentative.
Si o ultima remarca : In conceptia mea mai trebuie sa apara cel putin 2 statii noi de metrou „Circ” si „Dorobanti” – si un pasaj rutier in zona „Dorobanti” deci pe timpul santierului de 4 – 5 ani circulatia metroului pe acest tronson va fi intrerupta total. Dar cred ca merita, pentru ca dupa 4 – 5 ani de neajunsuri vom avea inca 2 statii noi si o statie „Obor” complet refacuta si care sa faca fata cu brio ca statie de corespondenta cu ( viitoarea ) magistrala M 7.



Obor 1 bis - 05.2011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.22 kb
 Vizualizat:  de 20708 ori

Obor 1 bis - 05.2011.jpg



Obor 1- 05.2011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.78 kb
 Vizualizat:  de 20708 ori

Obor 1- 05.2011.jpg



Obor 2 - 05.2011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.97 kb
 Vizualizat:  de 20708 ori

Obor 2 - 05.2011.jpg



Obor 3 - 05.2011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.78 kb
 Vizualizat:  de 20708 ori

Obor 3 - 05.2011.jpg



Obor 4 - 05.2011 - viitor.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.14 kb
 Vizualizat:  de 20708 ori

Obor 4 - 05.2011 - viitor.jpg



Obor 5 - 05.2011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.96 kb
 Vizualizat:  de 20708 ori

Obor 5 - 05.2011.jpg



Obor 6 - 05.2011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.17 kb
 Vizualizat:  de 20708 ori

Obor 6 - 05.2011.jpg



Obor 7- 05.2011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  35.62 kb
 Vizualizat:  de 20708 ori

Obor 7- 05.2011.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 1816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 28 Mai 2011 05:27:53    Titlul subiectului: 144002

Revin cu cateva aspecte pe care le consider interesante privind statiile de pe noua magistrala inelara propusa de subsemnatul.
Prima remarca fata de ceea ce stiati din trecuta interventie: capatul inelarei il consider mai potrivit undeva in Vestul Bucurestiului intre sos Alexandriei si Dr. Taberei, respectiv str. Brasov. ( fig. 1 si fi.2 ) Totodata, din verificarile efectuate in teren rezulta ca metroul de la statia Dristor 2 se poate incadra fara probleme pe sub str Ramnicu Valcea. Eu vad statia terminus a inelarei ca si o statie suprapusa, cu peroane dedicate, unde transferul calatorilor se face rapid, simplu, firesc. Daca am fi mentinut capatul magistralei inelare la Dristor 2 – acest lucru ar fi implicat o noua statie Dristor 3 aflata la o oarecare distanta semificativa fata de statia Dristor 2. In figura 3 si 4 am prezentat schematic statia, asa cum o vad eu. In fig 3 se observa in dreapta un metrou care nu este nici la nivelul I nici la nivelul II. Un astfel de terminal trebuie sa fie dotat si cu o linie tehnologica care sa faca legatura intre cele 2 capete suprapuse, in situatii exceptionale fiind absurd ca un tren sa parcurga intreaga inelara pentru a ajunge de la un nivel la altul al statiei terminus. Eu cel putin in acel asamblu “vad” si un depou generos pentru magistrala Inelara si pentru M 5 / M Ghencea – Cora Pantelimon, magistrale foarte apropiate de spatiul respectiv.
Dar sa revenim la inelara in viziune proprie
De la (noua) statie Obor ne deplasam spre gara. Urmatoarea oprire – statia „Circ”. Fiind o schema de principiu, nu o sa intru in amanunte de constructie, mai ales ca aceste schite incep sa se repete in anumite cazuri si nu vreau sa devin plicticos.
De remarcat ca actuala statie „Stefan cel Mare” eu o vad ca si inchisa, statia fiind evident construita „contra naturii” – asa cum se cunoaste. Statia nu este sacrificata in totalitate, putand fi transformata cu minim efort intr-o parcare destul de generoasa (minim 3 nivele, daca nu chiar partial si nivelul 4 – nivelul actualei linii)
Statia Stefan cel Mare inglobeaza de fapt 2 statii Circ si Dorobanti, in perioada in care in Romania se faceau economii la sange si in loc de 2 statii s-a preferat una singura, pusa aiurea ca si trafic de calatori, la intersectie de 2 strazi oarecare (Tunari si Barbu Vacarescu) si care nu serveste nici un punct important al traseului.
Dupa „Circ” urmatoarea statie –” Dorobanti.”. Statie ca si facand parte dintr-un asamblu ce mai cuprinde pasaj rutier subteran „clasic” pentru Bucuresti (2 benzi / sens – numai pentru directia inainte si statie de tramvai). Fiind vorba de o statie viitoare iar nu voi face prea multe schite lamuritoare, statia fiind evidenta, si semanand in oarecare masura cu statia Victoria de pe actuala M 1. Evident, cu accese din ambele capete unde la nivelul vestibului sa intalnim pasaje pietonale gen cel de la Universitate.
Pe de alta parte pasajul rutier propus – desi nu face obiectul acestui topic - este deosebit de util, intregind inelul principal de circulatie prin subtraversarea a 3 artere cu probleme, respectiv Calea Floreasca, Calea Dorobanti si str. Roma.



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  182.23 kb
 Vizualizat:  de 20598 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.47 kb
 Vizualizat:  de 20598 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  35.82 kb
 Vizualizat:  de 20598 ori

4.jpg



Statia de metrou Circ.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.42 kb
 Vizualizat:  de 20598 ori

Statia de metrou Circ.jpg



Dorobanti 1 pasaj rutier.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.77 kb
 Vizualizat:  de 20598 ori

Dorobanti 1 pasaj rutier.jpg



Dorobanti 2 statie de tramvai.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.55 kb
 Vizualizat:  de 20598 ori

Dorobanti 2 statie de tramvai.jpg



Dorobanti metrou 3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.36 kb
 Vizualizat:  de 20598 ori

Dorobanti metrou 3.jpg



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  30 kb
 Vizualizat:  de 20598 ori

1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 1816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 17 Iun 2011 11:58:20    Titlul subiectului: 144626

Referitor la traseul lui M 6 intre statiile 1 Mai si PPL
Daca vom urmari orice harta, vom observa urmatoarele :
1) M 6 are 2 puncte obligatorii de trecere, respectiv statiea 1 Mai si PPL.
2) M 6 are o amorsa din M 4 ( sensul spre PPL ) aproximativ unde am reprezentat-o eu.
Prin urmare, este aproape imposibil si oricum nu se justifica economic un traseu care sa ajunga pe sub Jiului - pe unde-l duci ? ori pe sub Poligrafiei ( presupun ca te-ai gandit la Poligrafiei in zona Jiului ).
Punctul de legatura intre cartierul Pajura si 1 Mai / PPL nu poate fi decat in zona strazii Baiculesti. Nu inteleg unde e idiotenia, statia este langa cartierul de blocuri a zonei Pajura, deci cum nu se poate mai bine. Cine n-are chef sa mearga pe jos exista posibilitatea folosirii in continuare a troleibuzului din zona "Dridu". Oricum statia Pajura de pe viitoarea M 6 este conceputa sa serveasca in primul rand cartierul de blocuri a zonei, ori str Baiculesti este plasata cum nu se poate mai bine pentru acest scop.



M 6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.21 kb
 Vizualizat:  de 20371 ori

M 6.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 06/Noi/2018
Mesaje: 619
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Iul 2011 00:17:04    Titlul subiectului: 145325

Eu nu pricep de ce nu se fac - cu prioritate - niste legaturi logice pentru Bucuresti, anume: Eroilor - Universitate - Iancului, precum si Aviatorilor - Piata Presei Libere. Parerea mea e ca sunt muuult mai urgente decat Drumul Taberei sau Pantelimon...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 1816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Aug 2011 20:32:38    Titlul subiectului: 147129

Bucuresti / anul 21_ _ / Cartierul Ferentari / Zona Salaj / str Bacau.
In sfarsit se contureaza din ce in ce mai mult Magistrala Inelara a metroului Bucurestean, asta dupa ce s-a modificat capatul vestic al Magistralei 1 care nu mai este o “struto camila”, ci o magistrala adevarata, cu un cap in Cartierul Balta Alba / Faur si un cap in cartierul Giulesti.
Conform schitelor care au mai circulat pe aici, Inelara Sud, ca sa ajunga din Crangasi in Balta Alba ( zona Dristor ) trebuie sa treaca obligatoriu si prin cartierele Militari, Dr. Taberei, Rahova, Ferentari, Giurgiului, Berceni cu statiile aferente, inclusiv de corespondenta cu magistralele M 3, M 7, M 4, M 2. In in fig 1 este reprezentat un astfel de traseu posibil, cel putin teoretic. Fig. 2 reprezinta un detaliu a fig. 1 pentru cei care nu sunt familiarizati cu zona “Salaj” a cartierului Ferentari.
Fig 3 si 4 Reprezinta situatia actuala ( din 2011 ) a ocuparii terenului in zona pe care o visez eu din proprie initiativa pentru constructia Statiei “Bacau”. Evident ca in anul 21_ _ cand se va contura aceasta magistrala inelara zona poate suferi modificari, cum cred ca sunt sanse extrem de mari ca inelara sa aiba cu totul alt traseu. Dar deocamdata activez pe un forum de transport in sectiunea “linii viitoare” asa incat sper ca imi este permisa aceasta fantezie nevinovata.
Fig 5 si 6 rerezinta deja cunoscutele sectiuni ale statiei, asa cum v-am obisnuit dealungul timpului pe forum. Din cote va dati seama ca m-am gandit la o suprafata la sol cat mai mica si la o adancime suficienta – poate fi si mai mica de 30 metri – pentru a nu deranja constructiile deja existente, avand in vedere ca metroul de la “Alexandriei” la “Giurgiului” nu urmareste o trama stradala existenta – ma indoiesc ca si in viitor se va croi un bulevard pe acolo – ci isi croieste drum “oblic” pe sub case.
Daca va uitati mai atent la cele 2 sectiuni veti observa niste “linii” trase cu visiniu. Aceste linii sunt niste elemente de decor (vezi fig 7 ) inspirate din stalpii de sustinere din cadrul Garii de Nord ( ara CFR) ( fig. 8). Ii multumesc pe aceasta cale lui Iasmin Sandu – pentru pozele facute ( fig. 8 si fig. 9)
Exista si o varianta a statiei cu peron pe partea stanga (cu peron central ), caz in care “elementul de decor” ar arata putin diferit, aproximativ cam ca in fig.10



fig 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.47 kb
 Vizualizat:  de 19847 ori

fig 1.jpg



fig. 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.28 kb
 Vizualizat:  de 19847 ori

fig. 2.jpg



fig. 3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.39 kb
 Vizualizat:  de 19847 ori

fig. 3.jpg



fig. 4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.72 kb
 Vizualizat:  de 19847 ori

fig. 4.jpg



fig 5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.3 kb
 Vizualizat:  de 19847 ori

fig 5.jpg



fig. 6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.51 kb
 Vizualizat:  de 19847 ori

fig. 6.jpg



fig 7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.39 kb
 Vizualizat:  de 19847 ori

fig 7.jpg



fig 8.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.74 kb
 Vizualizat:  de 19847 ori

fig 8.jpg



fig 9.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.53 kb
 Vizualizat:  de 19847 ori

fig 9.jpg



fig. 10.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.58 kb
 Vizualizat:  de 19847 ori

fig. 10.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mie 24 Aug 2011 08:55:15    Titlul subiectului: 147890

Ziarul Financiar a scris:
http://www.zf.ro/companii/cum-va-arata-metroul-in-2030-dupa-investitii-de-8-5-miliarde-de-euro-plus-triunghiul-de-cai-ferate-subterane-care-vor-traversa-bucurestiul-8642491

Este interesant ca inca se vorbeste despre semi-inelul de sud. Chiar daca aceasta inseama peste 10-20de ani, inca este in proiect.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 24 Aug 2011 17:44:36    Titlul subiectului: 147896

Semiinelul de sud nu a iesit niciodata "din carti". Apare pe orice plan de dinainte sau de dupa 1989. Asta nu inseamna ca se va si executa vreodata. Este linia care ridica cele mai multe probleme privind traseul...
Asa, vise frumoase poate sa aiba oricine, problema este sa fii si "cu picioarele pe pamant" , sa vezi daca planurile se pot face sau nu.
M2 la Tunari cu 650 mil euro ? M1 (sau M5 mai degraba) la Cernica ? M5 la Domnesti cu 400 mil de euro ? Omul asta (Udriste) stie ce vorbeste ? Cum va justifica si recupera asemenea investitii ? Din calatorii atrasi din comunele respective ?
Intr-un raspuns de pe site-ul Metrorex (http://www.metrorex.ro/pagina_calatorului_p793-1) Udriste prelungea M3 pana la Bolintin cu 21 km (!!!!!). Daca pipera Tunari, cu niste amarati de 8km costa 600 mil eur, cam cat costa extinderea M3 cu 21 km pana la Bolintin? Insa de ce nu pana la Pitesti ? De ce nu pana la Cernavoda in capatul celalalt? Poate asa se va justifica denumirea de Anghel Saligny atribuita statiei terminus ... De ce sa nu duca magistrala de la Otopeni pana la Ploiesti ? (asta dupa ce o va face pana la Otopeni, totusi). Ca pana la Ploiesti este "o aruncatura de bat"...
Hai sa fim realisti, sa nu "punem botul" la toate fumigenele...
Care sunt rezultatele concrete dupa 20 ani ? Nici macar nu am finalizat ce era inceput in 1989...Ce s-a facut din M5 dupa 20 ani de cand se vorbeste de aceasta magistrala ca fiind "de necesitate maxima" si dupa cca 1 an de la licitatie ? Niste garduri si..cam atat. Foreaza...si studiaza...Nu mai spun ca dintr-un traseu pana la Universitate M5 a ajuns pe moment in planuri un amarat racord pana la Eroilor, cu cele 2 statii din Ghencea pierdute pe drum..
Uitati-va numai pe harta din articol, ca sa vedeti valoarea acestor declaratii. Ce statii sunt alea Gara Bucuresti Vest si Depou pe M3 ? Si pare-se ca exista deja aceste statii... Shocked
10-20 ani ? Sa fim seriosi... Laughing Peste 10 ani de abia este gata M5 pana la Eroilor si (poate) la Iancului. Poate peste 20 ani apucam si M6...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Joi 25 Aug 2011 07:48:22    Titlul subiectului: 147903

In primul rand, acea harta este doar in imaginea jurnalistilor.
Daca te uiti bine, de la 1Mai nu mai e nimic dupa (afara de o linie stramba pe harta).
Ce are a face "Oborului" in loc de Gorjului?
Lipsesc denumiri de statii de acolo.
La Republica, nu exista corespondenta cu nimic...
Semi-inelul de sud, ar fi avut si el un Dristor 3 ca si capat (ca sa si functioneze normal)
Aceasta harta este o jena, si o mare minciuna. Nici macar sa fie o viziune mai realista a ceea ce se va face in viitor, daca se va face.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 25 Aug 2011 09:12:08    Titlul subiectului: 147906

La Republica exista corespondenta. Acolo schimbi daca vrei sa ajungi la Pantelimon. Oricat ar incerca Metrorex sa prezinte M1 ca fiind pana la Pantelimon, realitatea din teren este alta, iar naveta Republica-Pantelimon ar trebui figurata distinct. Harta este corecta din acest punct de vedere.
Cu Dristor 3...problema este complicata, eu inca nu am raspuns la intrebarea daca va exista un D3 sau nu. Ori de cate ori am pus aceasta intrebare nu a raspuns nimeni...Este foarte posibil ca odata cu constructia semiinelului de sud sa se schimbe circulatia actuala, in sensul ca tronsonul Crangasi-D2, care acum este M1 sa fie transferat inelarei, iar capatul acesteia sa fie la Crangasi, pe la D2 circulandu-se continuu...Nu stiu, vom vedea..
Insa nu am vazut niciodata vreo harta care sa arate o statie D3. A se vedea si a doua imagine de mai jos.
Nu este problema jurnalistilor, harta aceea este o copie a acesteia..



retea-111metrou-bucuresti.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.61 kb
 Vizualizat:  de 19624 ori

retea-111metrou-bucuresti.jpg



D3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.08 kb
 Vizualizat:  de 19613 ori

D3.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Joi 25 Aug 2011 11:21:36    Titlul subiectului: 147908

Vezi ca pe harta de mai sus, la Republica nu e figurata statie de corespondenta.
Nici nu ar trebui sa existe asa ceva. Mai ales ca Republica - Pantelimon, nu este tronson, magistrala sau altceva...

Harta aia facuta de jurnalisti, e o copie proasta - a se vedea lipsurile, numele eronate, etc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21  Următoare
Pagina 19 din 21

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community