|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 24 Noi 2010 18:50:48 Titlul subiectului: |
136723 |
|
E doar asa, o 'sugestie' de urbanism nu e nimic concret sau de perspectiva cat de cat apropiata. Eu personal nu agreez de nici o culoare traznai din astea care plimba metroul pe la periferiile orasului in loc sa studieze liniile absolut necesare de metrou 'in centru', acolo unde-i sade bine unui metrou si unde se si justifica efortul de a construi asa ceva...
|
|
Sus |
|
|
Slasher1985
Data înscrierii: 21/Mar/2011 Ultima vizita: 30/Sep/2013 Mesaje: 38 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 21 Mar 2011 15:19:04 Titlul subiectului: |
141396 |
|
Cred ca aceasta harta isi are mai degraba locul aici, decat in threadul M5.
Ce vad eu personal ca se va executa din cele desenate cu multa arta mai jos:
M4: Tronsonul 1 Mai - Lac Straulesti - executat
M4: Tronsonul Eroii Revolutiei - Gara Progresul - executat
M4: Tronsonul Gara de Nord - Eroii Revolutiei - in executie (este partea cea mai dificila a magistralei si trebuie executata dupa partea din mijloc a magistralei M5.
M5: Tronsonul Raul Doamnei/Valea Ialomitei - Eroilor - executat
M5: Tronsonul Erorilor - Iancului - proaspat executat
M6: Tronsonul 1 Mai - Aeroport Henri Coanda - tot proaspat executat, desi la limita (dificultatea este foarte mare)
M7: Tronsonul Obor - Voluntari - executat - de aici banuiesc ca se va incepe, este oarecum visul de multi ani sa fie metrou in Colentina, plus este zona mai populata
M7: Tronsonul Obor - Chirigiu(banuiesc) - in executie (fazele de inceput) sau inca in faza de licitatie
Vad ca nu apare portiunea Preciziei - Carrefour Militari din M3 care e de mai mult timp promisa. Eu zic ca si aceasta ar putea fi executata pana in 2020 (30-40% din tunel este deja existent).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.85 kb |
Vizualizat: |
de 37014 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
1.cremsnit
Data înscrierii: 23/Iun/2009 Ultima vizita: 09/Dec/2023 Mesaje: 29 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 21 Mar 2011 20:51:40 Titlul subiectului: |
141412 |
|
Slasher1985 a scris: | M4: Tronsonul Eroii Revolutiei - Gara Progresul - executat | La ce te referi cand spui "executat"? La studiul de fezabilitate?
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 18/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 26 Apr 2011 22:28:54 Titlul subiectului: |
142920 |
|
Din cate am cules si eu de pe ici pe colo, am facut urmatoarea harta.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.11 kb |
Vizualizat: |
de 36899 ori |
|
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Mie 27 Apr 2011 09:07:37 Titlul subiectului: |
142942 |
|
Magistrala Otopeni nu se va opri la 1Mai. Cel putin din proiectul Metrorex, ea va ajunge pana la Gara de Nord, traseu comun cu M4 pe portiunea 1Mai - Gara de Nord 2.
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 18/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 28 Apr 2011 20:08:54 Titlul subiectului: |
143034 |
|
Pai mai era o propunere de pe la Aviatorilor. Dar acum nu mai conteaza. Important e sa se faca.
Ati vedea o uniune intre M1 si M5? Sa se circule Ghencea - Pantelimon - Dristor 1 - Dristor 2 si retur?
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Joi 28 Apr 2011 20:31:30 Titlul subiectului: |
143041 |
|
Categoric NU. Si-asa M1 este o incropeala, nu e nevoie de o "hiperincropeala"...
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 28 Apr 2011 20:33:33 Titlul subiectului: |
143043 |
|
Alt covrig foarte lung; legatura se poate face cu acea magistrala de test Ghencea - Unirii - Alba Iulia - Muncii - Panteliimon.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Vin 29 Apr 2011 08:29:48 Titlul subiectului: |
143075 |
|
Nu stiu de ce ii tot spuneti voi Ghencea, cand saraca "magistrala" este doar un tronson, si de la Valea Ialomitei la Eroilor.
Dupa cum vad eu lucrurile, Ghencea, si depoul de acolo, se vor face doar cand se vor realiza si tronsoanele Eroilor - Univeristate - Pantelimon.
Pana atunci este nefolositor, si de asta a si fost scos din actuala varianta de executie a proiectului.
Cu alte cuvinte, daca acum M4 circula bine mersi 4 statii (respectiv 6 peste putin timp) fara a avea nevoie de un depou, la fel de bine si M5 T1 va putea circula la fel de bine, ba mai mult, va avea un mini-depou arhi-suficient.
Actuala configuratie a magistralelor nu se va mai schimba prea mult, si nu va luati dupa parascovenile scrise pe www.metrorex.ro cu prelungirile de magistrale, pentru ca nu sunt bani pentru ele, si in acest moment sunt complet inutile; ce rost are sa duci metroul la marginea Ilfovului, cand nu esti in stare sa il faci in mijlocul orasului unde este cea mai mare nevoie de transport subteran. Periferia poate avea de suprafata, dar cunoscutele maxi-taxi fac fata necesarului de transport in acele zone.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 29 Apr 2011 09:36:48 Titlul subiectului: |
143078 |
|
M5 care se va construi acum este Raul Doamnei-Eroilor, cu derivatia Valea Ialomitei. Adica un minibalaur cu doua capete, dar ramura principala este Raul Doamnei...sau cel putin asa o vad eu.
Prelungirea spre Ghencea de la Raul Doamnei nu se va mai realiza niciodata (dealtfel ea a disparut de pe planurile recente), iar M5 va avea parte de inca doua mini-depouri situate la statiile Stadionul National si Granitul (+depoul Pantelimon cu care va avea legatura), asa ca nu mai este nevoie de niciun depou in Ghencea..
Altfel, daca M5 mai era prevazut sa ajunga in Ghencea, nu mai era nevoie de mini-depoul Valea Ialomitei. El ar deveni complet inutil daca s-ar construi si un depou adevarat in Ghencea.
Nu poti compara M5 cu M4. Nici ca numar de calatori si nici ca frecventa. Categoric M5 va avea nevoie de mai multe garnituri ca M4, chiar si in prima faza, cand ajunge numai pana la Eroilor. De aceea sunt cateva statii cu linii de remiza si s-a prevazut si "caricatura" Valea Ialomitei.
BaditaStefanGalati a scris: | Ati vedea o uniune intre M1 si M5? Sa se circule Ghencea - Pantelimon - Dristor 1 - Dristor 2 si retur? |
Complet ilogic.... asa cum spune si Kaustik, avem deja o aberatie numita M1 care se invarte in cerc. La ce ar folosi M5+M1, adica o aberatie si mai mare ?
|
|
Sus |
|
|
Slasher1985
Data înscrierii: 21/Mar/2011 Ultima vizita: 30/Sep/2013 Mesaje: 38 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Mai 2011 15:24:31 Titlul subiectului: |
143385 |
|
Eu aveam impresia ca ei vor sa duca M5 in cele din urma la Domnesti. Ori daca il duc la Ghencea, nu se poate sa il mai intoarca apoi spre Domnesti. Ori o iau pe Prelungirea Ghencea mai departe, ori il opresc la Raul Doamnei. D-asta nu cred nici eu ca macar ar trebui sa ia in calcul Ghencea.
Oricum, macar sa-l vad operational (chiar si cu cei 400 de metri intre statii) pana la Raul Doamnei.
Mai sunt si alte magistrale in plan (neoficiale)?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Mai 2011 19:54:31 Titlul subiectului: |
143387 |
|
Daca nu stiai exista o intentie nedeclarata dar care 'circula' cu o magistrala de metrou - nu o sa-i dau nici un numar ca nu stiu ce numar poarta - cu traseul de mai jos. In principiu daca se va construi o astfel de magistrala va avea o statie comuna cu M 5 ( eventual prima statie de dupa Raul Doamnei ). In sfarsit, acestea sunt numai niste declaratii de intentii, ganduri, sperante si nimic mai mult.
Ramane totusi de analizat pentru zecii de ani de acum in colo, depinde si de dinamica circulatiei populatiei, a punctelor de interes, de bani, de multe lucruri.
Si ca sa-ti raspund la intrebare, nu prea mai sunt sanse ca M 5 sa treaca dincolo de Raul Doamnei, si asa cum am precizat eventual cu o singura statie ca sa faca jonctiunea cu magistrala din schita.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
33.21 kb |
Vizualizat: |
de 36513 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Sâm 07 Mai 2011 22:37:35 Titlul subiectului: |
143392 |
|
Daca se va face vreodata (deocamdata este o magistrala de test, sa se vada cat de "bine da" in PUZ-uri, va avea capat fie la Valea Oltului fie comun cu M5 la Raul Doamnei.
Statii vor fi la [Raul doamnei, in caz de terminus la Valea Oltului+Brazov] Ghencea (in zona terminalului RATB), Antiaeriana, Sebastian, Panduri (undeva intre sos. Progresului si intersectia Panduri/13 Septembrie - Piata Arsenalului-Panduri-Trafic Greu-Sebastian e problematica cu amplasarea oprima a statiilor, cel mult 2 in acest interval) [Palatul Parlamentului - nu stiu ce trafic va avea], Piata Unirii (intre magazin si Bibiloteca Nationala, in piata nu mai are loc, in ultima instanta sa fie realizata in scuarul sudic), Traian (intre Traian si Lucian Blaga), Alba Iulia, Piata Muncii, Stadionul National (sa deserveasca zona dintr stadion si bd. Nicolae Grigorescu, Basarabia/Vergului, Pantelimon.
Parca o vad si pe asta tramvai subteran (altii au asa ceva prin Franta, Rusia), cu statie musai la Catedrala !
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Mai 2011 23:10:08 Titlul subiectului: |
143394 |
|
E asa de departe magistrala aceasta incat eu cel putin ma abtin de la orice comentariu ( oricum logic nu o mai pot apuca din cauza varstei ).
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Mai 2011 08:10:29 Titlul subiectului: |
143397 |
|
rosetti61 a scris: | Statii vor fi la [Raul doamnei, in caz de terminus la Valea Oltului+Brazov] .....Piata Unirii (intre magazin si Bibiloteca Nationala, in piata nu mai are loc, in ultima instanta sa fie realizata in scuarul sudic), |
Orice statie la Unirii, atat pentru M7, cat si pentru aceasta magistrala trebuie musai sa se incadreze in perimetrul pietei, pana in pasajul rutier. Altfel va fi un dezastru sa parcurgi zeci bune sau chiar vreo suta de metri de pasaj pietonal. Gandeste-te ca intre timp se va fi construit si M7 in zona nordica a pietei. Cum realizezi conexiunea acestei magistrale cu M7 in cazul unei statii situate dincolo de Magazinul Unirea?
Toate statiile acolo trebuie sa fie interconectate facil, altfel iese din discutie orice legatura si vom avea ceva gen GdN2-GdN1, adica un labirint intortocheat denumit pompos "statie de corespondenta", in fapt o rezolvare proasta.
Chiar si la Unirii1-Unirii2 este o rezolvare proasta.
Poate peste 10 ani, cand aceasta magistrala va intra in discutie se va muta Dispeceratul Central de la PU1 si atunci va fi mai usor de amplasat inca o statie, bineinteles la adancime foarte mare, pentru ca trebuie sapat sub statia PU1 si sub Dambovita. Deocamdata pe Bd Unirii, sub fantana mare (unde ar trebui amplasata aceasta statie) se afla dispeceratul. Nu este insa imposibil de executat nici daca dispeceratul ramane pe loc.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 21 Mai 2011 21:10:29 Titlul subiectului: |
143753 |
|
Obor – o noua abordare
De multe ori suntem inchistati in niste rationamente pe care le consideram corecte dar care de fapt pot fi gresite fundamental. In urmatoarele randuri va propun o noua abordare a Magistralei Inelare a metroului bucurestean.
Ca preambul, datorita specificului magistralelor bucurestene actuale si care vor fi, in principiu o magistrala inelara care sa intersecteze de doua ori fiecare „raza’ se impune, de aici rezultand si faptul ca pentru a ajunge din orice punct al retelei in orice punct nu trebuie decat 2 transbordari ( Magistrala a / Inelara ; Inelara / Magistrala b ). Totodata inelara poate fi considerata o magistrala in sine, legand puncte de interes din interiorul Bucurestiului.
Explicatiile celor 8 schite
Fig. 1 bis Reprezinta inelara in conceptia mea si modificarea in mod corespunzator a Magistralei 1 in partea din vest prin prelungirea cu inca o statie din statia Petrache Poenaru spre Cartierul Giulesti, lucru posibil tehnic, chiar daca se trece pe sub Lacul Morii. Statia din cartierul Giulesti ar urma sa fie amplasata in zona B-dul Constructorilor intersectie cu Calea Giulesti. Beneficiile acestei statii nu mai trebuie subliniate, inclusiv reducerea semificativa a magistralei M 1 care in acest fel nu ar mai fi o „struto – camila” a zilelor noastre. Cum se observa, statia Crangasi devine statie strict pe Inelara, si mai apoi prelungirea spre Dristor 2. Evident ca intre Petrache Poenaru si Crangasi se poate lasa o linie – transformata evident in linie tehnologica, fara a fi tranzitata de trenuri cu calatori.
Fig.1 Reprezinta amplasarea in teren a viitoarelor statii „Obor” ( de pe M Inelara si M 7 )
Fig.2 Reprezinta o particularitate constructiva a actualului pasaj rutier / parcare / statie de metrou, si anume stalpii de rezistenta a pasajului beneficiaza de fundatii proprii, independente, neexistand practic o fundatie de beton continua. Intre fundatiile stalpilor este „pamant virgin”.
Fig.3 Reprezinta o sectiune transversala a actualului pasaj subteran / statie de metrou Obor, asta pentru a va obisnui cu realitatea din teren si pentru cei care nu o cunosc.
Fig. 4 si 5 Reprezinta propunerea mea a noii statii de metrou de pe M 1.
Cateva considerente : avand in vedere, asa cum am spus, ca intre stalpii actualului pasaj este pamant virgin, se poate construi o noua structura mai adanca fara sa ne incurcam de stalpii actualului pasaj. Totodata noua statie de metrou a lui M 1 beneficiaza de peroane destul de late, de circa 6,5 – 7 metri latime efectiva la dispozitia calatorilor / sens de circulatie, in opinia mea suficiente pentru a face fata tranzitului de calatori cu viitoarea magistrala M 7 Rahova – Colentina.( Actuala statie de metrou Obor are peroane de 4,2 metri latime / sens de circulatie ). Linile actuale de metrou din statia care va fi dezafectata Obor ( M 1 ) precum vedeti le-am mentinut, dar evident le-am transformat in linii tehnologice de garare a diverselor utilaje ale metrorexului necesare pentru intretinerea Magistralei Inelare. Asa cum am precizat, in viziunea mea, Oborul actual ar trebui sa faca parte din M Inelara.
In Fig.6 am reprezentat schematic culoarele de acces statie, pasajul de corespondenta, precum si vestibulul statie Obor ( M Inelara ) si sa observati cum strctura se poate construi fara sa afecteze cumva actuala constructie subterana.
Fig.7 – Accesul direct din actualul pasaj pietonal spre M 7 si pasajul de corespondenta M 1 ( Inelara ) – M 7.
Am preferat sa dau niste explicatii minime pentru a nu va obosi cu descrieri lungi si plictisitoare, desenele fiind reprezentative.
Si o ultima remarca : In conceptia mea mai trebuie sa apara cel putin 2 statii noi de metrou „Circ” si „Dorobanti” – si un pasaj rutier in zona „Dorobanti” deci pe timpul santierului de 4 – 5 ani circulatia metroului pe acest tronson va fi intrerupta total. Dar cred ca merita, pentru ca dupa 4 – 5 ani de neajunsuri vom avea inca 2 statii noi si o statie „Obor” complet refacuta si care sa faca fata cu brio ca statie de corespondenta cu ( viitoarea ) magistrala M 7.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.22 kb |
Vizualizat: |
de 36211 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.78 kb |
Vizualizat: |
de 36211 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.97 kb |
Vizualizat: |
de 36211 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.78 kb |
Vizualizat: |
de 36211 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.14 kb |
Vizualizat: |
de 36211 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.96 kb |
Vizualizat: |
de 36211 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.17 kb |
Vizualizat: |
de 36211 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
35.62 kb |
Vizualizat: |
de 36211 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 28 Mai 2011 05:27:53 Titlul subiectului: |
144002 |
|
Revin cu cateva aspecte pe care le consider interesante privind statiile de pe noua magistrala inelara propusa de subsemnatul.
Prima remarca fata de ceea ce stiati din trecuta interventie: capatul inelarei il consider mai potrivit undeva in Vestul Bucurestiului intre sos Alexandriei si Dr. Taberei, respectiv str. Brasov. ( fig. 1 si fi.2 ) Totodata, din verificarile efectuate in teren rezulta ca metroul de la statia Dristor 2 se poate incadra fara probleme pe sub str Ramnicu Valcea. Eu vad statia terminus a inelarei ca si o statie suprapusa, cu peroane dedicate, unde transferul calatorilor se face rapid, simplu, firesc. Daca am fi mentinut capatul magistralei inelare la Dristor 2 – acest lucru ar fi implicat o noua statie Dristor 3 aflata la o oarecare distanta semificativa fata de statia Dristor 2. In figura 3 si 4 am prezentat schematic statia, asa cum o vad eu. In fig 3 se observa in dreapta un metrou care nu este nici la nivelul I nici la nivelul II. Un astfel de terminal trebuie sa fie dotat si cu o linie tehnologica care sa faca legatura intre cele 2 capete suprapuse, in situatii exceptionale fiind absurd ca un tren sa parcurga intreaga inelara pentru a ajunge de la un nivel la altul al statiei terminus. Eu cel putin in acel asamblu “vad” si un depou generos pentru magistrala Inelara si pentru M 5 / M Ghencea – Cora Pantelimon, magistrale foarte apropiate de spatiul respectiv.
Dar sa revenim la inelara in viziune proprie
De la (noua) statie Obor ne deplasam spre gara. Urmatoarea oprire – statia „Circ”. Fiind o schema de principiu, nu o sa intru in amanunte de constructie, mai ales ca aceste schite incep sa se repete in anumite cazuri si nu vreau sa devin plicticos.
De remarcat ca actuala statie „Stefan cel Mare” eu o vad ca si inchisa, statia fiind evident construita „contra naturii” – asa cum se cunoaste. Statia nu este sacrificata in totalitate, putand fi transformata cu minim efort intr-o parcare destul de generoasa (minim 3 nivele, daca nu chiar partial si nivelul 4 – nivelul actualei linii)
Statia Stefan cel Mare inglobeaza de fapt 2 statii Circ si Dorobanti, in perioada in care in Romania se faceau economii la sange si in loc de 2 statii s-a preferat una singura, pusa aiurea ca si trafic de calatori, la intersectie de 2 strazi oarecare (Tunari si Barbu Vacarescu) si care nu serveste nici un punct important al traseului.
Dupa „Circ” urmatoarea statie –” Dorobanti.”. Statie ca si facand parte dintr-un asamblu ce mai cuprinde pasaj rutier subteran „clasic” pentru Bucuresti (2 benzi / sens – numai pentru directia inainte si statie de tramvai). Fiind vorba de o statie viitoare iar nu voi face prea multe schite lamuritoare, statia fiind evidenta, si semanand in oarecare masura cu statia Victoria de pe actuala M 1. Evident, cu accese din ambele capete unde la nivelul vestibului sa intalnim pasaje pietonale gen cel de la Universitate.
Pe de alta parte pasajul rutier propus – desi nu face obiectul acestui topic - este deosebit de util, intregind inelul principal de circulatie prin subtraversarea a 3 artere cu probleme, respectiv Calea Floreasca, Calea Dorobanti si str. Roma.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
182.23 kb |
Vizualizat: |
de 36101 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.47 kb |
Vizualizat: |
de 36101 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
35.82 kb |
Vizualizat: |
de 36101 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.42 kb |
Vizualizat: |
de 36101 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.77 kb |
Vizualizat: |
de 36101 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.55 kb |
Vizualizat: |
de 36101 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.36 kb |
Vizualizat: |
de 36101 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
30 kb |
Vizualizat: |
de 36101 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 17 Iun 2011 11:58:20 Titlul subiectului: |
144626 |
|
Referitor la traseul lui M 6 intre statiile 1 Mai si PPL
Daca vom urmari orice harta, vom observa urmatoarele :
1) M 6 are 2 puncte obligatorii de trecere, respectiv statiea 1 Mai si PPL.
2) M 6 are o amorsa din M 4 ( sensul spre PPL ) aproximativ unde am reprezentat-o eu.
Prin urmare, este aproape imposibil si oricum nu se justifica economic un traseu care sa ajunga pe sub Jiului - pe unde-l duci ? ori pe sub Poligrafiei ( presupun ca te-ai gandit la Poligrafiei in zona Jiului ).
Punctul de legatura intre cartierul Pajura si 1 Mai / PPL nu poate fi decat in zona strazii Baiculesti. Nu inteleg unde e idiotenia, statia este langa cartierul de blocuri a zonei Pajura, deci cum nu se poate mai bine. Cine n-are chef sa mearga pe jos exista posibilitatea folosirii in continuare a troleibuzului din zona "Dridu". Oricum statia Pajura de pe viitoarea M 6 este conceputa sa serveasca in primul rand cartierul de blocuri a zonei, ori str Baiculesti este plasata cum nu se poate mai bine pentru acest scop.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.21 kb |
Vizualizat: |
de 35874 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 02 Iul 2011 00:17:04 Titlul subiectului: |
145325 |
|
Eu nu pricep de ce nu se fac - cu prioritate - niste legaturi logice pentru Bucuresti, anume: Eroilor - Universitate - Iancului, precum si Aviatorilor - Piata Presei Libere. Parerea mea e ca sunt muuult mai urgente decat Drumul Taberei sau Pantelimon...
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 02 Aug 2011 20:32:38 Titlul subiectului: |
147129 |
|
Bucuresti / anul 21_ _ / Cartierul Ferentari / Zona Salaj / str Bacau.
In sfarsit se contureaza din ce in ce mai mult Magistrala Inelara a metroului Bucurestean, asta dupa ce s-a modificat capatul vestic al Magistralei 1 care nu mai este o “struto camila”, ci o magistrala adevarata, cu un cap in Cartierul Balta Alba / Faur si un cap in cartierul Giulesti.
Conform schitelor care au mai circulat pe aici, Inelara Sud, ca sa ajunga din Crangasi in Balta Alba ( zona Dristor ) trebuie sa treaca obligatoriu si prin cartierele Militari, Dr. Taberei, Rahova, Ferentari, Giurgiului, Berceni cu statiile aferente, inclusiv de corespondenta cu magistralele M 3, M 7, M 4, M 2. In in fig 1 este reprezentat un astfel de traseu posibil, cel putin teoretic. Fig. 2 reprezinta un detaliu a fig. 1 pentru cei care nu sunt familiarizati cu zona “Salaj” a cartierului Ferentari.
Fig 3 si 4 Reprezinta situatia actuala ( din 2011 ) a ocuparii terenului in zona pe care o visez eu din proprie initiativa pentru constructia Statiei “Bacau”. Evident ca in anul 21_ _ cand se va contura aceasta magistrala inelara zona poate suferi modificari, cum cred ca sunt sanse extrem de mari ca inelara sa aiba cu totul alt traseu. Dar deocamdata activez pe un forum de transport in sectiunea “linii viitoare” asa incat sper ca imi este permisa aceasta fantezie nevinovata.
Fig 5 si 6 rerezinta deja cunoscutele sectiuni ale statiei, asa cum v-am obisnuit dealungul timpului pe forum. Din cote va dati seama ca m-am gandit la o suprafata la sol cat mai mica si la o adancime suficienta – poate fi si mai mica de 30 metri – pentru a nu deranja constructiile deja existente, avand in vedere ca metroul de la “Alexandriei” la “Giurgiului” nu urmareste o trama stradala existenta – ma indoiesc ca si in viitor se va croi un bulevard pe acolo – ci isi croieste drum “oblic” pe sub case.
Daca va uitati mai atent la cele 2 sectiuni veti observa niste “linii” trase cu visiniu. Aceste linii sunt niste elemente de decor (vezi fig 7 ) inspirate din stalpii de sustinere din cadrul Garii de Nord ( ara CFR) ( fig. 8). Ii multumesc pe aceasta cale lui Iasmin Sandu – pentru pozele facute ( fig. 8 si fig. 9)
Exista si o varianta a statiei cu peron pe partea stanga (cu peron central ), caz in care “elementul de decor” ar arata putin diferit, aproximativ cam ca in fig.10
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.47 kb |
Vizualizat: |
de 35350 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.28 kb |
Vizualizat: |
de 35350 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.39 kb |
Vizualizat: |
de 35350 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.72 kb |
Vizualizat: |
de 35350 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.3 kb |
Vizualizat: |
de 35350 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.51 kb |
Vizualizat: |
de 35350 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.39 kb |
Vizualizat: |
de 35350 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.74 kb |
Vizualizat: |
de 35350 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.53 kb |
Vizualizat: |
de 35350 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.58 kb |
Vizualizat: |
de 35350 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Mie 24 Aug 2011 08:55:15 Titlul subiectului: |
147890 |
|
Ziarul Financiar a scris: | http://www.zf.ro/companii/cum-va-arata-metroul-in-2030-dupa-investitii-de-8-5-miliarde-de-euro-plus-triunghiul-de-cai-ferate-subterane-care-vor-traversa-bucurestiul-8642491 |
Este interesant ca inca se vorbeste despre semi-inelul de sud. Chiar daca aceasta inseama peste 10-20de ani, inca este in proiect.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 24 Aug 2011 17:44:36 Titlul subiectului: |
147896 |
|
Semiinelul de sud nu a iesit niciodata "din carti". Apare pe orice plan de dinainte sau de dupa 1989. Asta nu inseamna ca se va si executa vreodata. Este linia care ridica cele mai multe probleme privind traseul...
Asa, vise frumoase poate sa aiba oricine, problema este sa fii si "cu picioarele pe pamant" , sa vezi daca planurile se pot face sau nu.
M2 la Tunari cu 650 mil euro ? M1 (sau M5 mai degraba) la Cernica ? M5 la Domnesti cu 400 mil de euro ? Omul asta (Udriste) stie ce vorbeste ? Cum va justifica si recupera asemenea investitii ? Din calatorii atrasi din comunele respective ?
Intr-un raspuns de pe site-ul Metrorex (http://www.metrorex.ro/pagina_calatorului_p793-1) Udriste prelungea M3 pana la Bolintin cu 21 km (!!!!!). Daca pipera Tunari, cu niste amarati de 8km costa 600 mil eur, cam cat costa extinderea M3 cu 21 km pana la Bolintin? Insa de ce nu pana la Pitesti ? De ce nu pana la Cernavoda in capatul celalalt? Poate asa se va justifica denumirea de Anghel Saligny atribuita statiei terminus ... De ce sa nu duca magistrala de la Otopeni pana la Ploiesti ? (asta dupa ce o va face pana la Otopeni, totusi). Ca pana la Ploiesti este "o aruncatura de bat"...
Hai sa fim realisti, sa nu "punem botul" la toate fumigenele...
Care sunt rezultatele concrete dupa 20 ani ? Nici macar nu am finalizat ce era inceput in 1989...Ce s-a facut din M5 dupa 20 ani de cand se vorbeste de aceasta magistrala ca fiind "de necesitate maxima" si dupa cca 1 an de la licitatie ? Niste garduri si..cam atat. Foreaza...si studiaza...Nu mai spun ca dintr-un traseu pana la Universitate M5 a ajuns pe moment in planuri un amarat racord pana la Eroilor, cu cele 2 statii din Ghencea pierdute pe drum..
Uitati-va numai pe harta din articol, ca sa vedeti valoarea acestor declaratii. Ce statii sunt alea Gara Bucuresti Vest si Depou pe M3 ? Si pare-se ca exista deja aceste statii...
10-20 ani ? Sa fim seriosi... Peste 10 ani de abia este gata M5 pana la Eroilor si (poate) la Iancului. Poate peste 20 ani apucam si M6...
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Joi 25 Aug 2011 07:48:22 Titlul subiectului: |
147903 |
|
In primul rand, acea harta este doar in imaginea jurnalistilor.
Daca te uiti bine, de la 1Mai nu mai e nimic dupa (afara de o linie stramba pe harta).
Ce are a face "Oborului" in loc de Gorjului?
Lipsesc denumiri de statii de acolo.
La Republica, nu exista corespondenta cu nimic...
Semi-inelul de sud, ar fi avut si el un Dristor 3 ca si capat (ca sa si functioneze normal)
Aceasta harta este o jena, si o mare minciuna. Nici macar sa fie o viziune mai realista a ceea ce se va face in viitor, daca se va face.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 25 Aug 2011 09:12:08 Titlul subiectului: |
147906 |
|
La Republica exista corespondenta. Acolo schimbi daca vrei sa ajungi la Pantelimon. Oricat ar incerca Metrorex sa prezinte M1 ca fiind pana la Pantelimon, realitatea din teren este alta, iar naveta Republica-Pantelimon ar trebui figurata distinct. Harta este corecta din acest punct de vedere.
Cu Dristor 3...problema este complicata, eu inca nu am raspuns la intrebarea daca va exista un D3 sau nu. Ori de cate ori am pus aceasta intrebare nu a raspuns nimeni...Este foarte posibil ca odata cu constructia semiinelului de sud sa se schimbe circulatia actuala, in sensul ca tronsonul Crangasi-D2, care acum este M1 sa fie transferat inelarei, iar capatul acesteia sa fie la Crangasi, pe la D2 circulandu-se continuu...Nu stiu, vom vedea..
Insa nu am vazut niciodata vreo harta care sa arate o statie D3. A se vedea si a doua imagine de mai jos.
Nu este problema jurnalistilor, harta aceea este o copie a acesteia..
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.61 kb |
Vizualizat: |
de 35127 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.08 kb |
Vizualizat: |
de 35116 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Joi 25 Aug 2011 11:21:36 Titlul subiectului: |
147908 |
|
Vezi ca pe harta de mai sus, la Republica nu e figurata statie de corespondenta.
Nici nu ar trebui sa existe asa ceva. Mai ales ca Republica - Pantelimon, nu este tronson, magistrala sau altceva...
Harta aia facuta de jurnalisti, e o copie proasta - a se vedea lipsurile, numele eronate, etc.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|